Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 8 Grudnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP

Według ZenithOptimedia Group w całym br. wydatki reklamowe w Polsce będą o 2,8 proc. wyższe niż w ub.r., a w przyszłym roku zwiększą się o 3,2 proc. Na całym świecie analogiczne wzrosty wyniosą 3,9 proc. i 4,7 proc. więcej

 
Piotr Kraśko znika z ,,Wiadomości"? TVP: To spekulacje bez pokrycia

Piotr Kraśko wkrótce przestanie być szefem i prowadzącym „Wiadomości” TVP1, a zastąpi go dziennikarka ze stacji komercyjnej - podał tygodnik „ABC”. - To spekulacje nie mające pokrycia w rzeczywistości - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP. więcej

 
,,Wprost" z pozwem także od Ryszarda Petru. Tomasz Lis: za ile sprzedał się PiS-owi?

Lider Nowoczesnej Ryszard Petru zapowiedział pozwanie „Wprost” za publikacje o jego współpracy z Narodowym Centrum Kultury. Pozew w tej sprawie rozważa Tomasz Lis, który na okładce tygodnika znalazł się jako współwłaściciel naTemat.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer Sprzedaży Internetowej

INIS poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Consumer Marcomms & PR Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Komunikacji Online i Social Media

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Group Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk ds. Produktu Reklamowego

Cheil poszukuje osoby na stanowisko
CRM Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

USP Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

Direct Publishing Group poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager/Sales Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Karolina Hytrek-Prosiecka żegna się z Grupą TVN, ma przejść do Ekstraklasy SA

Dziennikarka TVN24 Biznes i Świat Karolina Hytrek-Prosiecka po ponad 10 latach pracy żegna się z Grupą TVN. Według nieoficjalnych informacji przechodzi do spółki Ekstraklasa SA zarządzającej rozgrywkami piłkarskiej Ekstraklasy. więcej

 
Interia z nowymi dziennikarzami i wydawcami. Jawor i Szpyrka z ,,Gazety Wyborczej", Świder z ,,Dziennika Polskiego"

W ostatnich miesiącach do redakcji portalu Interia.pl dołączyła grupa nowych dziennikarzy i wydawców, m.in. Piotr Jawor i Łukasz Szpyrka (poprzednio w „Gazecie Wyborczej”) oraz Jacek Świder (z „Dziennika Polskiego”). więcej

 
Kto do zarządu TVP? Rada nadzorcza przerwała obrady

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej na poniedziałkowym posiedzeniu nie dokonała wyboru kandydatów, którzy przejdą do ostatniego etapu konkursu na dwóch członków zarządu publicznego nadawcy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Ustawa o mediach narodowych nie wyznacza sposobu wyboru zarządów, zdecyduje o tym 5-osobowa rada

Ustawa o mediach narodowych, wprowadzająca w życie zapowiadaną przez PiS reformę mediów publicznych, może obowiązywać już od 1 stycznia 2016 roku. Jej projekt, który zostanie złożony w Sejmie w tym tygodniu, nie wyznacza sposobu wyboru zarządów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zdecydują o tym członkowie Rady Mediów Narodowych - wyjaśnia Krzysztof Czabański, wiceminister kultury. więcej

,,Super Express" z największym spadkiem, zyskała ,,Gazeta Polska Codziennie" (sprzedaż dzienników w październiku)

W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowała spadki, a najwięcej stracił „Super Express” - na przeciwnym biegunie „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Gest Zuckerberga i jego żony to filantrokapitalizm, który świetnie wpłynie na wizerunek Facebooka (opinie)
,,Teleexpress" najchętniej oglądanym serwisem, tylko ,,Fakty" straciły widzów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Piotr Kraśko znika z ,,Wiadomości"? TVP: To spekulacje bez pokrycia

Piotr Kraśko wkrótce przestanie być szefem i prowadzącym „Wiadomości” TVP1, a zastąpi go dziennikarka ze stacji komercyjnej - podał tygodnik „ABC”. - To spekulacje nie mające pokrycia w rzeczywistości - mówi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP. więcej

 
Karolina Hytrek-Prosiecka żegna się z Grupą TVN, ma przejść do Ekstraklasy SA

Dziennikarka TVN24 Biznes i Świat Karolina Hytrek-Prosiecka po ponad 10 latach pracy żegna się z Grupą TVN. Według nieoficjalnych informacji przechodzi do spółki Ekstraklasa SA zarządzającej rozgrywkami piłkarskiej Ekstraklasy. więcej

 
Kto do zarządu TVP? Rada nadzorcza przerwała obrady

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej na poniedziałkowym posiedzeniu nie dokonała wyboru kandydatów, którzy przejdą do ostatniego etapu konkursu na dwóch członków zarządu publicznego nadawcy. więcej

 
6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci

Średnio 6,07 mln widzów obejrzało 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który został pokazany w Polsacie w niedzielę 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała około 1,57 mln zł. więcej

 
Tele 5 musi zapłacić karę za emisję horroru ,,Bez litości"

Spółka Mediasat, właściciel telewizji Tele 5 musi zapłacić karę finansową w wysokości 25 tys. zł za naruszenie przepisów dotyczących kwalifikowania audycji - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.   więcej

 
Serial ,,O mnie się nie martw" przegrał tylko z TVN. 6,2 mln zł z reklam

Trzeci sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż pierwszą edycję emitowaną rok temu. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,16 mln zł. więcej

 
,,Rodzinka.pl" straciła widzów. TVP2 za Polsatem i TVN

Siódmy sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,36 mln osób. W porównaniu do poprzedniej edycji, emitowanej wiosną ub.r., serial stracił 50 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,56 mln zł. więcej

 
Rada nadzorcza TVP powołała trzech dyrektorów oddziałów terenowych

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej podczas poniedziałkowego posiedzenia zaakceptowała wnioski zarządu dotyczące powołania na kolejną kadencję dyrektorów oddziałów terenowych TVP w Lublinie, Gorzowie Wielkopolskim i w Gdańsku. więcej

 
Katarzyna Senyk prezenterką Polsat News

Katarzyna Senyk, była prezenterka „Wiadomości” w TVP1, dołączyła w poniedziałek do zespołu kanału Polsat News. więcej

 
Rekordowy tydzień stacji newsowych. Liderami TVP1 i TVN

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN a rekordowy tydzień zanotowały stacje informacyjne. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Internet od UPC przyspiesza do 600 Mb/s

Sieć kablowa UPC Polska wprowadziła ofertę internetu z prędkością pobierania danych do 600 Mb/s. Jest ona na razie dostępna tylko w ramach usługi UPC Biznes kierowanej do małych przedsiębiorców. więcej

 
Cyfrowy Polsat w ramach ,,otwartego okna" udostępnił 46 kanałów tematycznych

Cyfrowy Polsat w ramach „otwartego okna” do 6 stycznia 2016 roku udostępnił 46 kanałów tematycznych, w tym 23 w jakości HD. Jest to świąteczny prezent dla abonentów. więcej

 
HBO zapowiada seriale na 2016 rok. "Gra o tron 6", "Vinyl" ...

Stacja HBO opublikowała klip zapowiadający produkcje na 2016 rok. więcej

 
Finałowy odcinek ,,Paktu" 13 grudnia w HBO, cały serial w HBO GO (trailer)

W niedzielę 13 grudnia br. na antenie HBO wyemitowany zostanie finałowy odcinek miniserialu sensacyjnego „Pakt”. Widzowie poznają rozwiązanie śledztwa prowadzonego przez dziennikarza, którego zagrał Marcin Dorociński. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport radio track)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
RMF FM i gwiazdy rozdawać będą choinki w 12 miastach

RMF FM kolejny raz organizuje akcję „Choinki pod choinkę”, w ramach której gwiazdy polskiej muzyki w 12 miastach będą rozdawać ludziom choinki. W każdej z miejscowości do słuchaczy trafi po 100 drzewek. więcej

 
,,To Święta!" - teledysk gwiazd disco polo i dziennikarzy VOX FM (wideo)

Radio VOX FM zaprezentowało teledysk „To Święta!”, w którym wystąpili dziennikarze rozgłośni oraz gwiazdy muzyki disco polo. więcej

 
Radio Jard zwiększyło zasięg

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na zwiększenie mocy stacji nadawczej Radia Jard w Bielsku Podlaskim, w efekcie czego rozgłośnia poszerzyła zasięg w województwie podlaskim. więcej

 
Kępińska, Troński i Pszoniak laureatami nagrody Splendory 2015

W poniedziałek Teatr Polskiego Radia wręczył nagrody Splendory 2015. Wśród laureatów znaleźli się Elżbieta Kępińska, Marcin Troński i Wojciech Pszoniak. więcej

 
Radio Gwiazdka - okazjonalny kanał cyfrowy Polskiego Radia z muzyką świąteczną

We wtorek 8 grudnia br. Polskie Radio uruchomi cyfrowe Radio Gwiazdka, w którym nadawane będą utwory świąteczne. więcej

 
Reklama  
 
W Polsce rynek reklamowy rośnie o 3 proc. rocznie, globalnie o 4-5 proc. Maleją udziały telewizji, reforma może osłabić TVP

Według ZenithOptimedia Group w całym br. wydatki reklamowe w Polsce będą o 2,8 proc. wyższe niż w ub.r., a w przyszłym roku zwiększą się o 3,2 proc. Na całym świecie analogiczne wzrosty wyniosą 3,9 proc. i 4,7 proc. więcej

 
Danone liderem reklamowym branży mleczarskiej, mocno w górę Hochland, Zott i Almette

W ciągu dziesięciu miesięcy br. producenci wyrobów mleczarskich zwiększyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach o kilkanaście procent. W największym stopniu w radiu i kinach, głównie kosztem gazet. Najwięcej wydaje Danone Polska, a marka Hochland zanotowała największy wzrost takich inwestycji. więcej

 
Starcom Mediavest Group obronił budżet mediowy Prudential Polska

Starcom Mediavest Group (SMG) wygrał przetarg mediowy firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym samym obronił obsługę tego budżetu. więcej

 
MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Spółka Polskie Koleje Państwowe zakończyła przetarg na obsługę mediową jej wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP i PKP Intercity wybierając w nim dom mediowy MEC. Agencja będzie pracować dla przewoźnika do końca września 2016 roku. więcej

 
Youtuberzy i blogerzy w kampanii Coca-Coli mówią o radości w Boże Narodzenie (wideo)

Kilkoro youtuberów i blogerów, wśród nich m.in. Abstrachuje TV i Mafffashion, w klipie opowiada o świętach Bożego Narodzenia i towarzyszącej im radości. Projekt promuje markę Coca-Cola. więcej

 
Jan Sikora: z Schulz Brand Friendly do S4

Jan Sikora zaczął pracę jako head of creative w agencji reklamowej S4. Poprzednio przez 11 lat pracował w Schulz Brand Friendly. więcej

 
Damian Kopecki i Jagoda Grzybowska zajmą się brand commerce w Hypermedia

Do zespołu brand commerce w agencji technologicznej Hypermedia (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli Damian Kopecki i Jagoda Grzybowska. Kopecki objął funkcję brand commerce managera, a Grzybowska - brand commerce executive. więcej

 
Mandzia, Naruciak w średniowiecznym pojedynku promują grę ,,Margonem" (wideo)

Youtuberzy gamingowi Mandzia i Naruciak biorą udział w kampanii promującej „Margonem”, grę internetową z portfolio firmy Garmory. Akcję przygotowała i prowadzi agencja mediowa K2 Media (należąca do Grupy K2). więcej

 
Barszcz naprawdę świąteczny w kampanii marki Krakus (wideo)

W telewizji ruszyła świąteczna kampania reklamowa barszczu i koncentratu barszczu marki Krakus (Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i MediaCom. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Coca-Cola's: The gift bottle Eatalica: Pasta hotline Khaitan: Extreme grinding power. Hospital Alemán: Trash Irish Examiner: Uncle Shay
 
Prasa  
 
,,Wprost" z pozwem także od Ryszarda Petru. Tomasz Lis: za ile sprzedał się PiS-owi?

Lider Nowoczesnej Ryszard Petru zapowiedział pozwanie „Wprost” za publikacje o jego współpracy z Narodowym Centrum Kultury. Pozew w tej sprawie rozważa Tomasz Lis, który na okładce tygodnika znalazł się jako współwłaściciel naTemat.pl. więcej

 
Dziennikarz ,,Gazety Finansowej" zarzuca plagiat tygodnikowi ,,Wprost"

W najnowszym numerze tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) znalazł się artykuł o Narodowym Centrum Kultury, które miało finansować wydanie książki Ryszarda Petru oraz utworzenie działu na portalu NaTemat.pl. Dziennikarz „Gazety Finansowej”, która pierwsza opisała sprawę, zarzucił tygodnikowi plagiat.   więcej

 
Pisma poradnikowe w czołówce miesięczników. ,,Kobieta i Życie" liderem (ranking 103 tytułów)

W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”, która przed rokiem była druga. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 103 tytuły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
NCK pozwie ,,Wprost" za ,,nieścisłości i oszczerstwa" w tekście o finansowaniu dziennikarzy naTemat.pl i książek Ryszarda Petru

Narodowe Centrum Kultury zapowiedziało złożenie pozwów o naruszenie dóbr osobistych i prywatnego aktu oskarżenia o zniesławienie przez wydawcę i dziennikarza „Wprost”. Powodem są nieprawdziwe zdaniem instytucji informacje w artykule tygodnika opisującym jej tegoroczne wydatki, m.in. na publikację książek Ryszarda Petru i dla trojga dziennikarzy serwisu naTemat.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Be Active - 2015-12-07 VOGUE - 2015-12-07 Time - 2015-12-07 The New Yorker - 2015-12-07 Co przyniesie los - 2015-12-07
 
Internet  
 
Interia z nowymi dziennikarzami i wydawcami. Jawor i Szpyrka z ,,Gazety Wyborczej", Świder z ,,Dziennika Polskiego"

W ostatnich miesiącach do redakcji portalu Interia.pl dołączyła grupa nowych dziennikarzy i wydawców, m.in. Piotr Jawor i Łukasz Szpyrka (poprzednio w „Gazecie Wyborczej”) oraz Jacek Świder (z „Dziennika Polskiego”). więcej

 
W 2018 r. internet wyprzedzi reklamowo telewizję, a w sieci - mobile przed desktopem

W 2018 roku globalne wydatki reklamowe w internecie będą po raz pierwszy większe niż w telewizji - prognozuje ZenithOptimedia. Motorem napędowym wzrostu reklamy internetowej będzie segment mobilny, do którego za trzy lata trafi więcej nakładów marketingowych niż do internetu stacjonarnego. więcej

 
Twitter kończy z przycinaniem zdjęć użytkowników, będą pełne kadry

Serwis Twitter poinformował o zmianie sposobu publikowania zdjęć na kontach użytkowników. Fotografie nie będą automatycznie przycinane, prezentowane będą całe kadry. Nowość dotyczy zarówno pojedynczych zdjęć, jak i kolekcji. więcej

 
Arkadiusz Skuza na czele działu K2 łączącego korporacje ze startupami

Agencja K2 uruchomiła dział Disruption Lab oferujący pomoc największym firmom we współpracy z odpowiednimi startupami i uruchamianiu podobnych przedsięwzięć. Działem kieruje Arkadiusz Skuza, założyciel mi.in. iTraff Technology. więcej

 
Youtuberzy i blogerzy w kampanii Coca-Coli mówią o radości w Boże Narodzenie (wideo)

Kilkoro youtuberów i blogerów, wśród nich m.in. Abstrachuje TV i Mafffashion, w klipie opowiada o świętach Bożego Narodzenia i towarzyszącej im radości. Projekt promuje markę Coca-Cola. więcej

 
Wobec oporu internautów Mozilla rezygnuje z reklam w przeglądarce Firefox

Mozilla, producent przeglądarki Firefox, zamierza porzucić projekt umieszczania w niej na kafelkach w głównym oknie reklam i materiałów sponsorowanych. - Reklamy to świetny interes, ale nie dla naszych użytkowników w obecnym czasie - tłumaczy zespół Firefoxa. więcej

 
Ponad 2,6 mln aktywnych domen .pl, rekordowy III kwartał

Od lipca do końca września 2015 roku w domenie .pl rejestrowano średnio ponad 3 tys. nazw dziennie i pod tym względem był to najlepszy III kwartał w dotychczasowej historii rejestru. Na koniec września stan polskiego rejestru osiągnął poziom ponad 2,6 mln nazw aktywnych w DNS, utrzymywanych na rzecz ponad 992 tys. abonentów - wynika z raportu firmy NASK. więcej

 
Merlin.pl wstrzymał sprzedaż i zwolni ponad 100 pracowników, cięcie kosztów przez nowego operatora

Sklep internetowy Merlin.pl, którego zarządzanie od Czerwonej Torebki przejęła właśnie spółka Topmall, tymczasowo wstrzymał sprzedaż i zapowiada start w nowej odsłonie. Jednocześnie poinformował, że do końca stycznia zwolni grupowo 104 pracowników. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co drugi Polak ufa internetowi i nowym technologiom (infografika)

49 proc. Polaków ufa nowym technologiom i postrzega je jako szansę na rozwój. Najbardziej boimy się osłabienia więzi międzyludzkich i nienadążania za tempem zmian technologicznych - wynika z badania IBRiS. więcej

 
Trzy czwarte Polaków robi zakupy świąteczne w grudniu, coraz częściej przez internet

Zdecydowana większość Polaków (74 proc.) zrobi zakupy świąteczne w grudniu, coraz chętniej korzystając z internetu. Pod tym względem wyprzedzają nas jedynie Brytyjczycy i Niemcy. W sklepach internetowych szukamy przede wszystkim sprzętu elektronicznego, gier oraz filmów, za to w tych tradycyjnych wciąż wolimy kupować żywność oraz kosmetyki i perfumy. Coraz częściej stawiamy na e-commerce, ponieważ zdaniem 56 proc. Polaków ułatwia on nam porównanie cen poszukiwanych prezentów. Z kolei za tradycyjnym handlem przemawia możliwość natychmiastowego otrzymania kupionego towaru. Ponad połowa ankietowanych przyznała, że czasem traktuje sklep jedynie jak "showroom", by potem ostatecznego zakupu dokonać już w internecie. W procesie zakupowym coraz większą rolę odgrywają media społecznościowe - wynika z badania Deloitte. więcej

 
Public Relations  
 
Karolina Hytrek-Prosiecka żegna się z Grupą TVN, ma przejść do Ekstraklasy SA
 
Agnieszka Sobucka za Magdalenę Mączyńską w Avon Cosmetics Polska
 
Magdalena Kotuła: z Grupy Ströer do Jatomi Fitness
 
PR Calling! zajmie się obsługą Mint Media
 
Technologie  
 
Xiaomi Mi 5 pierwszym smartfonem ze Snapdragonem 820
 
Office 365 w trzech nowych taryfach: od 5 do 12,50 dolarów miesięcznie
 
myPhone Infinity II LTE w Biedronce za 599 zł
 
Gospodarka  
 
Właściciele małych firm pracują znacznie dłużej niż pracownicy etatowi. Dzięki ich nadgodzinom światowa gospodarka zyskuje ponad 8 bln dol.
 
Zmiany w Enei: Zamasz i Orlof odwołani, Paweł Piosik tymczasowym prezesem
 
Ile można dostać odszkodowania za niewpuszczenie do samolotu z powodu braku miejsc
 
Czy wydatki na studia można odliczyć od podatku
 
Ceny miedzi w dół. Inwestorów paraliżują obawy przed spowolnieniem w Chinach
 
Ponad 8,6 mld euro dla innowacyjnych polskich firm
 
Kultura/Rozrywka  
 
HBO zapowiada seriale na 2016 rok. "Gra o tron 6", "Vinyl" ...
 
Kępińska, Troński i Pszoniak laureatami nagrody Splendory 2015
 
Adam ,,Nergal" Darski ma w Sopocie klub ,,Libacja". "Rok na zbudowanie marki"
 
George Lucas chwali film "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy"
 
R. Kelly zaprezentował "Christmas Party"
 
Finałowy odcinek ,,Paktu" 13 grudnia w HBO, cały serial w HBO GO (trailer)
 
Blog  
 
O zaletach kryterium ulicznego. - Ewaryst Fedorowicz
 
W dwie strony - ks. Artur Stopka
 
Realne zyski z relanej polityki PiS - Marek Kacprzak
 
Państwo Islamskie - feminizm i pokój - Jerzy Szygiel
 
Monte Cassino,Wańkowicz i pani Ola - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl