Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 20 Grudnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Lis słusznie otrzymał Hienę Roku? Redaktorzy naczelni podzieleni (opinie)

Hiena Roku to tytuł od jednej grupy dla drugiej grupy, a jak się komuś wytyka uchybienie standardom dziennikarskim, to warto zacząć od siebie. Z drugiej strony, niechęć Tomasza Lisa do niektórych środowisk i ludzi zaczyna rzutować na całe środowisko dziennikarskie - tegoroczną decyzję SDP komentują Jarosław Kurski, Mariusz Staniszewski, Paweł Lisicki, Paweł Nowacki i Sławomir Jastrzębowski. więcej

 
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2015 roku, jaki będzie 2016 rok? (wydawcy, sieci, domy mediowe)

W kolejnej części naszego podsumowania roku o wydarzeniach z ostatnich 12 miesięcy i prognozach na najbliższy rok w branży marketingu internetowego mówią przedstawiciele najważniejszych wydawców, sieci e-reklamy i domów mediowych, m.in. Jacek Dzięcielak, Joanna Pawlak, Marcin Dobrzyniecki, Wojciech Kałużny, Robert Bernaciak i Tomasz Rzepniewski. więcej

 
,,Newsweek" liderem tygodników opinii. ,,Wprost" poniżej 30 tys.

W październiku br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii został „Newsweek Polska”, który wyprzedził „Politykę” i „Gościa Niedzielnego”. Tytuł ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, zyskały też „W Sieci” i „Do Rzeczy”, zaś sprzedaż „Wprost” spadła aż o 30 proc. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Graphic Designer

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Mobile Product Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Opracowywania Produktów Multimedialnych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Native & Lead Ad Product Architect

San Markos poszukuje osoby na stanowisko
Team kreatywny

San Markos poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Asystentka / Asystent Członka Zarządu

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Product Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego

INIS poszukuje osoby na stanowisko
Performance Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
EBU boi się o polskie media. ,,Krok wstecz dla systemu medialnego"

Europejska Unia Nadawców jest zaniepokojona propozycjami zmian, które mają dotknąć media publiczne w Polsce. W liście otwartym do premier Beaty Szydło prezydent organizacji wezwał polski rząd, aby oparł się jakiejkolwiek pokusie wzmocnienia kontroli politycznej nad mediami. więcej

 
,,Jazdy Karolaka" czwartą polską produkcją Discovery Channel

Kanał Discovery Channel zimą pokaże trzyodcinkowy program „Jazdy Karolaka”, w którym aktor Tomasz Karolak zasiądzie za kierownicą przeróżnych pojazdów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to czwarta polska produkcja stacji, a w przyszłym roku pojawią się kolejne. więcej

 
Branża reklamowa o ,,Legendach polskich": Allegro jako mecenas realizuje nowy sposób narracji o marce (opinie)

- „Legendy polskie” to bardzo dobra inicjatywa promująca polską kulturę wśród młodych ludzi, dzięki której marketerzy być może dostrzegą potencjał w takim sposobie budowania wizerunku marki - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i domów producenckich. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Koniec TVP Regionalna, wraca TVP3. iPhone'y i iPady dla reporterów

Telewizja Polska wprowadza rewolucję w programach oddziałów regionalnych. W styczniu TVP Regionalna zmieni się w TVP3, a ośrodki regionalne mają nadawać po 16 godzin dziennie. Dziennikarze do prowadzenia relacji na żywo dostaną iPhone’y 6s i iPady Pro. więcej

Polskie agencje interaktywne podsumowują 2015 rok i prognozują, co wydarzy się w 2016 roku

Jaki był mijający rok w branży marketingu internetowego? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji reklamy internetowej, m.in. Olgierd Cygan, Łukasz Wołek, Marcin Michalski, Maciej Skrzypczak, Magdalena Szmidt i Robert Sosnowski. więcej

Prezes TVP napisał do ministra skarbu. ,,Do diabła! Chyba trudno o bardziej telewizyjny życiorys niż mój"
Rynek reklamowy: jaki był w 2015 roku, co wydarzy się w 2016? (agencje)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Jazdy Karolaka" czwartą polską produkcją Discovery Channel

Kanał Discovery Channel zimą pokaże trzyodcinkowy program „Jazdy Karolaka”, w którym aktor Tomasz Karolak zasiądzie za kierownicą przeróżnych pojazdów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to czwarta polska produkcja stacji, a w przyszłym roku pojawią się kolejne. więcej

 
Rezygnację z płatnej telewizji rozważa prawie 30 proc. jej klientów, częściej nc+ niż Cyfrowego Polsatu

15 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej rozważa możliwość zakupu dostępu do kablówki lub satelity. Blisko dwa razy większy odsetek widzów płatnej telewizji myśli o porzuceniu płatnej oferty - wynika z badania MEC. więcej

 
TVN o ,,Agencie" z gwiazdami: to krok do przodu

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku pokaże kolejną edycję „Agenta”, ale po raz pierwszy zamiast zwykłych uczestników rywalizować w niej będą gwiazdy.  - Chcemy zrobić krok do przodu - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. więcej

 
,,Kobiety w mundurach" i ,,Wynalazcy przyszłości" w Canal+ Discovery

Stacja Canal+ Discovery w styczniu 2016 roku rozpocznie emisję kolejnych dwóch polskich serii dokumentalnych. Widzowie zobaczą cykle „Kobiety w mundurach” oraz „Wynalazcy przyszłości”. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" liderem seriali cotygodniowych. ,,Dziewczyny ze Lwowa" jedyną nowością w czołówce (raport)

Jesienią br. wśród cotygodniowych polskich seriali sezonowych największą popularnością cieszyły się produkcje TVP1, a pierwsze miejsce należało do „Ojca Mateusza”. W czołówce znalazła się tylko jedna nowość - „Dziewczyny ze Lwowa”. więcej

 
Co "dobra zmiana" w mediach oznacza dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Prawicowe, niepokornie prorządowe media od lat kontestują ideę WOŚP, dezawuują jej lidera, Jerzego Owsiaka, dowodzą szkodliwości tej organizacji i złego wpływu jaki ma ona na młodych Polaków - pisze Wojciech Krzyżaniak z TOK FM. więcej

 
,,Wielki Test o żywności. Polska smakuje" w TVP1

W poniedziałek 21 grudnia TVP1 pokaże „Wielki Test o żywności. Polska smakuje”. Na pytania w studiu odpowiadać będą aktorzy, wokaliści i dziennikarze, którzy opowiedzą o własnych tradycjach kulinarnych. więcej

 
Czwarty sezon serialu ,,Wikingowie" w Polsce dzień po premierze w USA

W piątek 19 lutego 2016 roku - dzień po amerykańskiej premierze produkcji - kanał History rozpocznie w Polsce emisję czwartego sezonu historycznego serialu „Wikingowie”. więcej

 
40-lecie ,,07 zgłoś się" w TVP Seriale

Z okazji 40-lecia serialu „07 zgłoś się” w niedzielę 10 stycznia br. kanał TVP Seriale wyemituje jubileuszowy program „07 zgłoś się - tego nie pokazała kamera”. Wezmą w nim udział aktorzy i twórcy produkcji. więcej

 
Toya udostępnia 26 kanałów w otwartym oknie

Sieć kablowa Toya udostępniła abonentom telewizji cyfrowej 26 kanałów w ramach otwartego okna oraz dołączy do oferty kanał Wellbeing Network. więcej

 
,,Nexo Knights" w Cartoon Network

26 grudnia 2015 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowej animacji „Nexo Knights”. więcej

 
TVP2 pokaże czwarty sezon serialu ,,Sherlock"

W marcu 2016 roku TVP2 wyemituje czwarty sezon serialu „Sherlock”. więcej

 
 
Radio  
 
EBU boi się o polskie media. ,,Krok wstecz dla systemu medialnego"

Europejska Unia Nadawców jest zaniepokojona propozycjami zmian, które mają dotknąć media publiczne w Polsce. W liście otwartym do premier Beaty Szydło prezydent organizacji wezwał polski rząd, aby oparł się jakiejkolwiek pokusie wzmocnienia kontroli politycznej nad mediami. więcej

 
Mikołaj ,,Jaok" Janusz odchodzi z Rock Radia

Prezenter Mikołaj „Jaok” Janusz kończy pracę w Rock Radiu (Grupa Radiowa Agory), w którym współprowadził audycję „Pyta nie na śniadanie” i przygotowywał materiały do programu „Książę i żebrak”. więcej

 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Duży spadek udziału VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
,,Gore gwiazda Jezusowi" - dziennikarze radiowej Jedynki nagrali pastorałkę z Krakowskimi Hejnalistami (wideo)

Z okazji świat Bożego Narodzenia dziennikarze Programu I Polskiego Radia zaśpiewali utwór świąteczny pt. „Gore gwiazda Jezusowi”. W nagraniu pastorałki pomogli Jedynce m.in. Krzesimir Dębski i zespół Krakowskich Hejnalistów. więcej

 
Reklama  
 
Branża reklamowa o ,,Legendach polskich": Allegro jako mecenas realizuje nowy sposób narracji o marce (opinie)

- „Legendy polskie” to bardzo dobra inicjatywa promująca polską kulturę wśród młodych ludzi, dzięki której marketerzy być może dostrzegą potencjał w takim sposobie budowania wizerunku marki - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i domów producenckich. więcej

 
Maciej Kita: z OMD do Havas Media Group za Pawła Plucińskiego

Maciej Kita, obecnie managing director departamentu buyingu w OMD Poland, obejmie z początkiem lutego 2016 roku stanowisko head of middle office w Havas Media Group, do której należą domy mediowe Havas Media i Arena. Zastąpi odchodzącego Pawła Plucińskiego. więcej

 
Krytykowany przez klientów ING Bank Śląski odcina się od udziału Marka Kondrata w demonstracji KOD

W jednej z sobotnich demonstracji Komitetu Obrony Demokracji wziął udział Marek Kondrat, od kilkunastu lat reklamujący ING Bank Śląski. Bank został za to skrytykowany w internecie przez niektórych klientów. - Pan Marek Kondrat reprezentuje wyłącznie własne poglądy. Nie utożsamiamy się z nimi. Nie angażujemy się w politykę - podkreśla ING Bank Śląski. więcej

 
W br. 30 proc. wydatków reklamowych trafiło do internetu, w 2019 r. - 39 proc.

Wraz z rosnącą na całym świecie popularnością cyfrowych urządzeń jako narzędzi do zdobywania informacji o produktach oraz dokonywania zakupów, rośnie poziom nakładów przeznaczanych na reklamy w internecie. więcej

 
,,Moc możliwości" - mBank reklamuje eKonto mobilne z ubezpieczeniem od AXA (wideo)

Rusza kolejna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych Grupy AXA oferowanych wraz z eKontem mobilnym przez mBank. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Mindshare Polska. więcej

 
LG z Ridleyem Scottem zadebiutuje z reklamą na Super Bowl, GoDaddy rezygnuje po 10 latach

Ridley Scott i jego syn Jake wyreżyserują i wyprodukują pierwszą w historii koncernu LG reklamę na Super Bowl 2016. Z kolei działająca na rynku domenowym firma GoDaddy zdecydowała, że po raz pierwszy od 10 lat nie będzie obecna reklamowo na tym wydarzeniu. więcej

 
SMG przejmuje od Mindshare obsługę telewizyjnego budżetu reklamowego Aflofarmu

Firma Aflofarm Farmacja Polska od stycznia 2016 roku  rozpoczyna współpracę z domem mediowym SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. SMG zajmie się obsługą w tym zakresie wszystkich marek Aflofarmu. więcej

 
Weronika Lech: z Lemon Sky J. Walter Thompson do Brand Support

Weronika Lech objęła funkcję senior account managera w agencji reklamowej Brand Support. Wcześniej pracowała m.in. w Lemon Sky J. Walter Thompson, Directors i Grey Group Poland. więcej

 
Nowy album Coldplay promowany w wiatach przystankowych w Warszawie

Warner Music Poland promuje nowy album Coldplay „A Head Full of Dreams” na nośnikach premium citylight AMS w wybranych wiatach przystankowych w Warszawie, na których zawisły winyle i płyty brytyjskiego zespołu. więcej

 
Reklamy tygodnia: Sferis z Samsung Galaxy S2, Johnnie Walker, Opel Astra, ,,Dear dad", Allegro (wideo)

W tym tygodniu do zestawienia najciekawszych reklam minionych dni wytypowaliśmy trzy produkcje polskie i dwie zagraniczne. Są to lokalne kampanie sklepów Sferis, nowego Opla Astry i Allegro oraz międzynarodowe: spot whisky Johnnie Walker i społeczna kampania „Dear dad”. więcej

 
Spot interaktywny 2.0 na Samsung Smart TV w ofercie TVN Media

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty format reklamowy o nazwie spot interaktywny 2.0. Jest on oferowany reklamodawcom w ramach aplikacji Player.pl na telewizory Samsung Smart TV. więcej

 
Produkty E.Wedel w nowych opakowaniach

W ramach trwającego procesu repozycjonowania marki E.Wedel na rynek wchodzą jej pierwsze produkty w zmodyfikowanych opakowaniach. Docelowo zmiana obejmie całe portfolio. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Procter & Gamble: Duracell Batteries Unilever: Dove Men Smart: Xmas Signal Sensitive: Toothpaste Ariel: Shark
 
Prasa  
 
Tomasz Lis słusznie otrzymał Hienę Roku? Redaktorzy naczelni podzieleni (opinie)

Hiena Roku to tytuł od jednej grupy dla drugiej grupy, a jak się komuś wytyka uchybienie standardom dziennikarskim, to warto zacząć od siebie. Z drugiej strony, niechęć Tomasza Lisa do niektórych środowisk i ludzi zaczyna rzutować na całe środowisko dziennikarskie - tegoroczną decyzję SDP komentują Jarosław Kurski, Mariusz Staniszewski, Paweł Lisicki, Paweł Nowacki i Sławomir Jastrzębowski. więcej

 
,,Newsweek" liderem tygodników opinii. ,,Wprost" poniżej 30 tys.

W październiku br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii został „Newsweek Polska”, który wyprzedził „Politykę” i „Gościa Niedzielnego”. Tytuł ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, zyskały też „W Sieci” i „Do Rzeczy”, zaś sprzedaż „Wprost” spadła aż o 30 proc. więcej

 
Tomasz Lis przemawiał na manifestacji KOD. ,,Nigdy nie zamkną nam ust" (wideo)

Podczas sobotniej manifestacji Komitetu Obrony Demokracji pod Sejmem przemawiał m.in. Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweek Polska” i autor programu publicystycznego w TVP2. - Mogą nam odbierać programy, mogą nam wyłączać mikrofony, ale nigdy nie zamkną nam ust - stwierdził. więcej

 
Publicysta ,,Gazety Wyborczej": trudna sytuacja, wykupujcie prenumeratę. Agora uspokaja: brak ogłoszeń MSP mało istotny

- Sytuacja „GW” jest finansowo trudna, a może być jeszcze gorzej, bo przeciwnicy będą kombinować. Redakcja jest znacznie zredukowana, zarobki ograniczone - zaalarmował Piotr Pacewicz, publicysta i były wicenaczelny „Gazety Wyborczej”. Agora nie podaje, czy sytuacja biznesowa tytułu zmieniła się po wyborach, natomiast zaznacza, że utrata ogłoszeń od spółek państwowych nie jest dla niego istotna. więcej

 
Hiena Roku 2015 dla Tomasza Lisa

Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich przyznał Tomaszowi Lisowi tegoroczną antynagrodę Hiena Roku za to, że „wielokrotnie łamał zasady etyki dziennikarskiej”, szczególnie podając w maju br. wpis z fałszywego konta twitterowego córki Andrzeja Dudy. więcej

 
MSZ: wydalenie z Rosji korespondenta ,,Gazety Wyborczej" to bezpodstawny odwet

Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP oceniło, że wydalenie z Rosji przez tamtejsze władze korespondenta „Gazety Wyborczej” Wacława Radziwinowicza jest bezpodstawne i narusza niezależność dziennikarską, stanowi też odwet za wydalenie z Polski rosyjskiego dziennikarza Leonida Swiridowa. więcej

 
Korespondent ,,Gazety Wyborczej" Wacław Radziwinowicz zostanie wydalony z Rosji

Wacławowi Radziwinowiczowi, korespondentowi „Gazety Wyborczej” w Rosji, cofnięto akredytację dziennikarską i nakazano opuszczenie tego kraju w ciągu 30 dni. To prawdopodobnie reakcja na wydalenie z Polski rosyjskiego dziennikarza Leonida Swiridowa. więcej

 
,,Super Express" ze śpiewnikiem kolęd i szopką

Z okazji świat Bożego Narodzenia od poniedziałku 21 grudnia br. czytelnicy „Super Expressu” (ZPR Media) przez trzy dni w gazecie znajdą bezpłatnie świąteczne dodatki, m.in. płytę CD z kolędami. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-12-21 Do Rzeczy - 2015-12-21 Wprost - 2015-12-21 Harper's Bazaar (świat) - 2015-12-20 VOGUE - 2015-12-20
 
Internet  
 
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2015 roku, jaki będzie 2016 rok? (wydawcy, sieci, domy mediowe)

W kolejnej części naszego podsumowania roku o wydarzeniach z ostatnich 12 miesięcy i prognozach na najbliższy rok w branży marketingu internetowego mówią przedstawiciele najważniejszych wydawców, sieci e-reklamy i domów mediowych, m.in. Jacek Dzięcielak, Joanna Pawlak, Marcin Dobrzyniecki, Wojciech Kałużny, Robert Bernaciak i Tomasz Rzepniewski. więcej

 
Wirtualna Polska za 84 mln zł kupuje Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl

Wirtualna Polska Holding zawarła umowę kupna 100 proc. udziałów spółki Enovatis, właściciela serwisów Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl. Wartość transakcji, będącej kolejną akwizycją WP w segmencie e-commerce, to 83,57 mln zł. więcej

 
Inteligentne skarpety od Netflixa mają wstrzymywać emisję programu, gdy widz zasypia (wideo)

Serwis Netflix zamierza stworzyć zestaw elektroniczny, który zmieni skarpety w kontroler aktywności użytkownika. Jeśli osoba oglądająca Netflixa zaśnie, emisja programu zostanie przerwana. W ten sposób widz nie prześpi oglądanego właśnie filmu lub serialu. więcej

 
W br. 30 proc. wydatków reklamowych trafiło do internetu, w 2019 r. - 39 proc.

Wraz z rosnącą na całym świecie popularnością cyfrowych urządzeń jako narzędzi do zdobywania informacji o produktach oraz dokonywania zakupów, rośnie poziom nakładów przeznaczanych na reklamy w internecie. więcej

 
Jak aplikacje i strony mobilne pomagają sprzedawać w trakcie świątecznej gorączki handlowej

Rynek m-commerce w Polsce dopiero raczkuje i zakupów dokonywanych przez urządzenia mobilne nie jest dużo. Jednak to tylko pozory, ponieważ to wcale nie oznacza, że nasze smartfony i tablety w nich nie uczestniczą - strategie sprzedażowe w internecie mobilnym analizuje Wojciech Poniatowski z K2. więcej

 
Facebook zmienia technologię wideo: przechodzi z Flasha na HTML5

Facebook poinformował oficjalnie, że rezygnuje w swoim serwisie z wideo w formacie Flash, będzie korzystał wyłącznie z HTML5. Decyzję argumentuje szybkością działania nowszej technologii oraz jej bezpieczeństwem. więcej

 
IDC: 2 mld użytkowników internetu mobilnego w 2016 r. (infografika)

W 2016 roku dostęp do internetu będzie miało 3,2 miliarda ludzi, stanowiących 44 proc. globalnej populacji - prognozuje firma badawcza IDC. więcej

 
Carrefour Polska uruchomił sklep internetowy z elektroniką

Francuska sieć handlowa Carrefour wystartowała w Polsce ze sklepem internetowym. Oferuje w nim telefony, komputery i artykuły elektroniczne. Zaletą platformy ma być jednolita stawka za wysyłkę oraz szybkie dostawy. więcej

 
Użytkownicy Wykopu protestują przeciw nowemu odtwarzaczowi wideo. Administracja: poprzedni zostanie przywrócony

Wielu użytkownikom Wykopu nie spodobał się wprowadzony niedawno odtwarzacz klipów wideo. W proteście zaczęli dodawać i „wykopywać” na stronę główną treści dotyczące playera youtube’owego. - Nowy player nie zniknie z Wykopu. Dołożona zostanie opcja pozwalająca wybrać, z którego playera chcecie korzystać - zapowiedziała administracja serwisu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Rezygnację z płatnej telewizji rozważa prawie 30 proc. jej klientów, częściej nc+ niż Cyfrowego Polsatu

15 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej rozważa możliwość zakupu dostępu do kablówki lub satelity. Blisko dwa razy większy odsetek widzów płatnej telewizji myśli o porzuceniu płatnej oferty - wynika z badania MEC. więcej

 
IDC: 2 mld użytkowników internetu mobilnego w 2016 r. (infografika)

W 2016 roku dostęp do internetu będzie miało 3,2 miliarda ludzi, stanowiących 44 proc. globalnej populacji - prognozuje firma badawcza IDC. więcej

 
Public Relations  
 
On Board Ecco Network obsłuży Professional Services
 
Technologie  
 
Inteligentne skarpety od Netflixa mają wstrzymywać emisję programu, gdy widz zasypia (wideo)
 
Apple pozwany przez użytkowników iPhone'ów 5 za zbyt wysokie rachunki telefoniczne
 
Pro Plus 128 GB - nowa karta pamięci microSD od Samsunga
 
PiXiS RX - nowy radioodbiornik cyfrowy od Revo w Polsce za 913 zł
 
111,1 mln urządzeń wearables zostanie sprzedanych w 2016 r., ponad 200 mln w 2019 r.
 
Gospodarka  
 
Polskie firmy nie wykorzystują potencjału Ameryki Łacińskiej. Kupujemy tam dwa razy więcej niż sprzedajemy
 
Słabe perspektywy dla polskiego sektora finansowego. Nie ma co liczyć na ratunek inwestorów zagranicznych
 
Jak wprowadzić podatkowe oszczędności na koniec roku - leasing i sponsoring
 
Białko mleka krowiego to czynnik najczęściej wywołujący alergię u dzieci
 
Na inwestycji w obligacje korporacyjne można zarobić nawet kilkanaście procent
 
Jak w prosty sposób stworzyć stronę internetową?
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Karabin" - nowy album Marii Peszek
 
10 mln Amerykanów chce zobaczyć koncert Adele
 
"Love Song to the Earth" - Paul McCartney i Jon Bon Jovi dla Ziemi
 
Foals wystąpią na Open'er Festival 2016
 
Czwarty sezon serialu ,,Wikingowie" w Polsce dzień po premierze w USA
 
40-lecie ,,07 zgłoś się" w TVP Seriale
 
7 października premiera filmu "Ostatnia rodzina" o Beksińskich
 
Sean Penn będzie prezydentem w nowym serialu HBO
 
David Bowie pokazał "Lazarusa"
 
TVP2 pokaże czwarty sezon serialu ,,Sherlock"
 
"Fuller House" - kontynuacja serialu "Pełna chata" (wideo)
 
Blog  
 
Metafor weekendowy (odcinek I) - Zbigniew Brzeziński
 
I co teraz,gnojki..? - Andrzej Bober
 
Selfie, którego nie było - ks. Artur Stopka
 
Niemcy przestają być wolnym krajem - zróbmy coś! - Mirosław Usidus
 
Niech Bruksela utworzy Eurogestapo! - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl