Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 21 Stycznia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nowy program TVP2 za Tomasza Lisa dopiero pod koniec lutego. Co z Janem Pospieszalskim?

Nowy program publicystyczny na miejsce „Tomasz Lis na żywo” wejdzie na antenę TVP2 dopiero pod koniec lutego br., wcześniej stacja pokaże cykl debat o mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie ma decyzji, czy następcą Tomasza Lisa będzie Jan Pospieszalski. więcej

 
Wizerunek Polski pogarsza się zarówno przez błędy rządu PiS, jak i uproszczenia zagranicznych mediów (opinie)

W ciągu kilkunastu tygodni sprawowania władzy przez nowy rząd zagraniczne media, eksperci i politycy wielokrotnie krytykowali sytuację w Polsce, a zdaniem części krajowych polityków i komentatorów renoma naszego państwa mocno ucierpiała. O tym, jak obecna sytuacja polityczna w kraju wpływa na wizerunek Polski na arenie międzynarodowej, mówią dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, Zbigniew Lazar i Adam Łaszyn. więcej

 
NIK ostro o cyfryzacji radia w Polsce. Powstanie narodowa strategia?

Najwyższa Izba Kontroli w raporcie wytknęła, że proces cyfryzacji radia w Polsce przebiegł bez strategii. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podkreśla, że mimo jej braku postępowała zgodnie z prawem. Teraz to rząd zdecyduje, czy taki dokument powstanie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

endorfina events poszukuje osoby na stanowisko
Creative

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy / redaktor kreatywny

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Phoenix Press poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sprzedaży Produktów Cyfrowych

AMC Networks International UK poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Executive

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Specjalista SEO

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. Sprzedaży DOOH

Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Bonnier Business poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Starry Televizor poszukuje osoby na stanowisko
reporter / wydawca programów informacyjnych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". Zyskują ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, który awansował na drugie miejsce, wyprzedzając „Politykę”. Z kolei najwięcej stracił „Wprost”. więcej

 
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy

O tym, co ważnego wydarzyło się w Polsce i na świecie w 2015 roku oraz o tym, czego możemy spodziewać się i z czym musimy liczyć się w roku bieżącym mówią portalowi Wirtualnemedia.pl szefowie biur reklamy mediów. Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Izabela Kowalczyk-Dudek, Maciej Moszczyński, Wojciech Piwocki i Bartosz Wysocki. więcej

 
Bartłomiej Graczak przeszedł z TV Republika do ,,Wiadomości" TVP1

Bartłomiej Graczak, poprzednio prezenter i reporter w Telewizji Republika, dołączył do zespołu „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowe reklamy Coca-Coli: taka sama cukierkowa nuda czy nowa, fajniejsza marka? (opinie)

Nowe spoty promujące Coca-Colę to fajne produkcje pokazujące, jak bardzo marka jest blisko każdego z nas. „Taste the feeling” to kolejna kampania, łudząco podobna do wielu innych, tylko z wyjątkowo dużym budżetem. Swoimi spostrzeżeniami na temat nowej komunikacji Coca-Coli dzielą się Ewa Cymer, Witold Koroblewski, Ewa Sieńkowska, Piotr Sroka, Robert Sosnowski, Maciej Tesławski i Sergiusz Zembrzuski. więcej

TVP uruchomi kanał Poland24. Jacek Kurski: chcę być doglądającym pracowników prezesem, nie będę kosił kosiarką

Wczoraj prezes TVP Jacek Kurski spotkał się z pracownikami spółki i przedstawił ogólną wizję jej funkcjonowania. - Skarbem tej telewizji są pracownicy - mówił. Zapowiedział powrót do produkcji programów rozrywkowych wewnątrz TVP, powstanie kanału Poland24 i otwarcie na comiesięczne odwiedziny pracowników  - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Rok 2015 pod lupą branży PR - prognozy na 2016
Nadawcy telewizyjni chcą połączyć siły przeciw ekspansji Netflixa. Eksperci: to na razie nie dotyczy Polski
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Nowy program TVP2 za Tomasza Lisa dopiero pod koniec lutego. Co z Janem Pospieszalskim?

Nowy program publicystyczny na miejsce „Tomasz Lis na żywo” wejdzie na antenę TVP2 dopiero pod koniec lutego br., wcześniej stacja pokaże cykl debat o mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie ma decyzji, czy następcą Tomasza Lisa będzie Jan Pospieszalski. więcej

 
Bartłomiej Graczak przeszedł z TV Republika do ,,Wiadomości" TVP1

Bartłomiej Graczak, poprzednio prezenter i reporter w Telewizji Republika, dołączył do zespołu „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Złodzieje" i ,,Wojny samochodowe" wiosną w TVN Turbo

Kanał TVN Turbo wiosną wprowadzi na antenę cztery nowości. Wśród nich znajdą się programy „Złodzieje” oraz „Wojny samochodowe” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2015 roku. Kuchnia+ najbardziej w dół

W 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje: Polsat Food i E! Entertainment, a na przeciwnym biegunie znalazła się Kuchnia+. więcej

 
TVP szuka pełnomocnika ds. rozwoju kontentu w internetu

Telewizja Polska chce postawić na rozwój produkcji skierowanych do internetu. Działania te ma koordynować nowy pełnomocnik. więcej

 
Stopklatka sprzedała akcje za 10,67 mln zł na spłatę zadłużenia

Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV i wydawca kilku serwisów internetowych (m.in. Stopklatki.pl), przeprowadziła dodatkową emisję swoich akcji, z której pozyskała 10,67 mln zł. Większość tych środków przeznaczy na częściową spłatę zadłużenia. więcej

 
Ruszyła internetowa Telewizja Polska 24

Telewizja Polska 24 to nowa stacja internetowa uruchomiona przez Piotra Barełkowskiego. W jej ofercie znaleźć będzie można informacje oraz publicystykę. Pasmo przygotowane przez dziennikarzy stacji trafi też na antenę kanału TVS. więcej

 
,,Młodzi lekarze" wygrywają tylko z TVP2. Nowy cykl śledzi 1,82 mln widzów

Nowy cykl „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,82 mln widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrywa zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając ze stacjami komercyjnymi. więcej

 
 
Radio  
 
NIK ostro o cyfryzacji radia w Polsce. Powstanie narodowa strategia?

Najwyższa Izba Kontroli w raporcie wytknęła, że proces cyfryzacji radia w Polsce przebiegł bez strategii. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podkreśla, że mimo jej braku postępowała zgodnie z prawem. Teraz to rząd zdecyduje, czy taki dokument powstanie. więcej

 
Andrzej Matuszyński: w sprawie cyfryzacji radia brak odpowiedzi na wiele pytań

- Klarowna strategia cyfryzacji emisji radiowej jest istotą sprawy. Na dziś nie ma odpowiedzi na wiele pytań ze strony regulatora - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Matuszyński, prezes Eurozetu. więcej

 
Radiowa Jedynka znów będzie nadawać cały hejnał. Nowy dyrektor zmienia godziny emisji kilku programów

Od czwartku Program I Polskiego Radia będzie transmitował w całości hejnał z Wieży Mariackiej w Krakowie. Jednocześnie zmienią się godziny emisji „Aktualności”, „Radia Kierowców” i „Informacji Sportowych” w południe. więcej

 
Magdalena Mikołajczak-Olszewska w Radiu Pogoda

Magdalena Mikołajczak-Olszewska, w przeszłości wieloletnia dziennikarka TVP, dołączyła do grona prowadzących „Pogodny poranek” w Radiu Pogoda. więcej

 
Witold Graboś: NIK stwierdził, że KRRiT postępowała zgodnie z prawem

- Najwyższa Izba Kontroli słusznie stwierdza, że w rozwoju radiofonii cyfrowej brakuje strategii, Warto jednak pamiętać, że nie jest to zobligowanie ustawowe, a raczej wynika z potrzeby racjonalnego planowania procesów implementacyjnych - komentuje Witold Graboś, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Duża strata VOX FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
NIK krytykuje cyfryzację radia: rozpoczęta bez kompleksowej strategii, podwójne koszty nadawania

Najwyższa Izba Kontroli opublikowała raport pokontrolny z prowadzonego w Polsce procesu cyfryzacji radia. Izba krytycznie odnosi się w nim do źródeł finansowania oraz braku precyzyjnych terminów kolejnych etapów. NIK wskazuje, że część stacji ponosi podwójne koszty, nadając jednocześnie analogowo i cyfrowo, ponieważ nadal nie wyłączono sygnału analogowego. więcej

 
Reklama  
 
Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według szefów biur reklamy

O tym, co ważnego wydarzyło się w Polsce i na świecie w 2015 roku oraz o tym, czego możemy spodziewać się i z czym musimy liczyć się w roku bieżącym mówią portalowi Wirtualnemedia.pl szefowie biur reklamy mediów. Swoimi spostrzeżeniami dzielą się Izabela Kowalczyk-Dudek, Maciej Moszczyński, Wojciech Piwocki i Bartosz Wysocki. więcej

 
Tomasz Pawlikowski prezesem Publicis Communications w Polsce

Tomasz Pawlikowski został powołany na stanowisko prezesa Publicis Communications w Polsce. W skład firmy wchodzą agencje Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions, Publicis, G7/ARC, MSLGroup. więcej

 
Sławomir Szwaj innovation catalyst directorem w SMG Polska

Sławomir Szwaj, dotychczas communications & business director w agencji SMG Polska, objął nowo utworzone stanowisko innovation catalyst directora. W nowej roli zajmie się tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów, m.in. we współpracy ze startupami. więcej

 
Havas Media przejmuje obsługę mediową marki Alpecin firmy Dr. Wolff

Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową marki Alpecin z portfolio firmy farmaceutycznej Dr. Wolff. więcej

 
Mondelez rusza z nową globalną kampanią Oreo (wideo)

Firma Mondelez, właściciel m.in. takich marek słodyczy jak Milka i Prince Polo rusza z nową globalną kampanią marki Oreo. Animowany spot pod hasłem „Open upowith Orep” pojawi się w ponad 50 krajach na świecie w pierwszej połowie br. więcej

 
Barbara Koziar przeszła z MEC do Value Media

Barbara Koziar zaczęła pracę jako communication manager w domu mediowym Value Media (wchodzącym w skład Group One). Wcześniej pracowała m.in. w MEC, Starcom MediaVest Group i PHD Media Direction. więcej

 
Kampania promuje loterię Actimela (wideo)

Firma Danone ruszyła z kampanią reklamową promującą loterię jogurt Actimela, w której wygrać można specjalny sensor do pomiaru temperatury dziecka. Działania  obejmują telewizję i internet. więcej

 
Szymon Rajca: ze Starcom MediaVest Group do Walk Digital

Szymon Rajca zaczął pracę jako senior digital designer w agencji Walk Digital (należącej do Grupy Walk). Wcześniej był związany m.in. z agencjami Next i K2. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Crossfit: Be the exception Tramontina.com: Tomato Forbes: The power of the list. Fosters Beer: The loudest rooms available on Airbnb Babil.com: Read the whole story
 
Prasa  
 
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". Zyskują ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy"

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, który awansował na drugie miejsce, wyprzedzając „Politykę”. Z kolei najwięcej stracił „Wprost”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" dogania ,,Fakt". ,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem (czytelnictwo dzienników)

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i  „Super Express” - wynika z najnowszego badania PBC. więcej

 
Magazyn literacko-kryminalny ,,Pocisk" na rynku od lutego

W połowie lutego br. na rynku pojawi się pierwsze wydanie magazynu literacko-kryminalnego „Pocisk”, który wprowadzi na rynek wydawnictwo Skarpa Warszawska. Znajdą się w nim opowiadania i historie kryminalne. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sens - 2016-01-21 Dziennik Wschodni - 2016-01-21 Pocisk - 2016-01-21 Jamie - 2016-01-21 Glamour - 2016-01-21
 
Internet  
 
Nielsen będzie uwzględniał w ratingach opinie internautów na Facebooku

Firma badawcza Nielsen zajmująca się oglądalnością telewizji zamierza włączyć do swoich ratingów dyskusje internautów na Facebooku dotyczące poszczególnych programów. W planach jest także monitorowanie aktywności użytkowników Instagrama. więcej

 
Anna Gumkowska dyrektorem pionu lifestyle'owego w Grupie Gazeta.pl

Anna Gumkowska awansowała w Agorze na nowo utworzone stanowisko dyrektora biznesu lifestyle’owego Grupy Gazeta.pl. W firmie pracuje od 9 lat. więcej

 
"Twardowsky" najpopularniejszą reklamą na YouTube w Polsce (wideo)

W grudniu 2015 r. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Allegro. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe samego YouTube oraz Volvo, Cineplex i Lidla. więcej

 
PwC przejmuje grupę Outbox, chce rozwijać technologie e-commerce'owe i mobilne

Firma doradcza PwC ogłosiła przejęcie polskiego startupu technologicznego Outbox. Transakcja ma pozwolić na poszerzenie usług oferowanych przez PwC o rozwiązania z segmentów marketing automation, e-commerce i technologii mobilnych. więcej

 
57 proc. internautów kupujących w sieci robi zakupy w zagranicznych e-sklepach, w Polsce tylko 34 proc.

Kupując w internecie konsumenci na całym świecie zamawiają produkty głównie u sprzedawców pochodzących z ich własnego kraju, ale coraz popularniejsze staje się kupowanie u sprzedawców zagranicznych - wynika z badania Nielsena. więcej

 
Google wprowadza na YouTubie narzędzie do interakcji marek z użytkownikami przy wydarzeniach na żywo

Koncern Google udostępnił wersję beta narzędzia Real-Time Ads przeznaczonego do serwisu YouTube. Ma ono pozwolić markom na bieżące umieszczanie reklam i komunikację z użytkownikami przy wydarzeniach relacjonowanych na żywo. Pierwszy sprawdzian platformy podczas tegorocznego Super Bowl. więcej

 
Pinterest planuje wprowadzenie spotów, chce przyciągnąć więcej reklamodawców

Według nieoficjalnych informacji Pinterest zamierza pozwolić firmom na publikowanie w serwisie reklam wideo. Ich format nie jest na razie znany, ale dzięki wprowadzeniu nowego sposobu promocji produktów platforma chce pozyskać większą liczbę reklamodawców. więcej

 
Onet.pl rusza z cyklem debat o Davos 2016. Prowadzącym Mikołaj Kunica

Z okazji trwającego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos 2016 portal Onet.pl wystartował z cyklem czterech debat poświęconym najważniejszym wydarzeniom z Forum, a poprowadzi je Mikołaj Kunica. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Nielsen będzie uwzględniał w ratingach opinie internautów na Facebooku

Firma badawcza Nielsen zajmująca się oglądalnością telewizji zamierza włączyć do swoich ratingów dyskusje internautów na Facebooku dotyczące poszczególnych programów. W planach jest także monitorowanie aktywności użytkowników Instagrama. więcej

 
57 proc. internautów kupujących w sieci robi zakupy w zagranicznych e-sklepach, w Polsce tylko 34 proc.

Kupując w internecie konsumenci na całym świecie zamawiają produkty głównie u sprzedawców pochodzących z ich własnego kraju, ale coraz popularniejsze staje się kupowanie u sprzedawców zagranicznych - wynika z badania Nielsena. więcej

 
Public Relations  
 
Wizerunek Polski pogarsza się zarówno przez błędy rządu PiS, jak i uproszczenia zagranicznych mediów (opinie)
 
Artur Koziołek nowym rzecznikiem prasowym UKE. Odchodzi Zdzisław Wójcik
 
Technologie  
 
Apple wprowadza Music Memos - aplikację na iOS dla profesjonalnych muzyków
 
Nowe pakiety internetowe w Play na kartę, koniec opcji 10 GB za 10 zł
 
Windows 10 wyprzedza 8.1, ale jest wciąż daleko za Windows 7
 
Move 5 - nowy smartfon od Kruger&Matz za 349 zł
 
Gospodarka  
 
Jerzy Kwieciński: W Polsce rozpoczyna się era innowacji. Koniec z kupowaniem gotowych rozwiązań za granicą
 
Zmiany w okresach wypowiedzenia umów na czas określony. "Uzależnione od stażu pracy u danego pracodawcy"
 
Fuzja Lotosu, PKN Orlen i PGNiG biznesowo nieopłacalna
 
Kto daje i odbiera, płaci podatek do sprzedaży mieszkania
 
Opłaty za odrolnienie gruntu nie powiększają wartości powstającego na nim budynku
 
Jak się zdrowo odżywiać zimą
 
Odległa perspektywa wzrostu cen złota i srebra. Alternatywą inwestycyjną mogą się stać diamenty
 
Kultura/Rozrywka  
 
Tame Impala, Caribou i Vince Staples wystąpią na Open'er Festival 2016
 
Powstanie "Szklana pułapka 6". Poznamy przeszłość Johna McClane'a
 
Nadciąga czwarty sezon serialu "Wikingowie"
 
Kevin Spacey zagra w filmie "Rebel in the Rye"
 
BBC zapowiada drugi sezon "Happy Valley" (wideo)
 
Blog  
 
Platforma nie wierzy w samą siebie - Marek Kacprzak
 
Silesia, Silentia - Magda Furman
 
Wpis nienawistny. - Ewaryst Fedorowicz
 
Wolne media:układ zero-jedynkowy..? - Andrzej Bober
 
...tylko Burek zdechł - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl