Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 4 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko ,,Parkiet" i ,,Rzeczpospolita" na plusie

W 2015 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie miały niższą sprzedaż ogółem niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko dwa tytuły: „Parkiet” i „Rzeczpospolita” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP3 bez rewolucji. Ośrodki nie dostaną więcej czasu antenowego

Telewizja Polska wycofała się z planów wydłużenia pasm oddziałów regionalnych do 16 godzin dziennie, co miało nastąpić wiosną tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Był to pomysł poprzedniego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego. więcej

 
Jacek Tacik przeszedł z ,,Wiadomości" TVP1 do TVN24

Jacek Tacik, dotychczasowy reporter „Wiadomości” TVP1, dołączył do zespołu TVN24. Będzie przygotowywać materiały dla magazynu „Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Planner / Junior Planner (TV + Video online)

Leniva poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Allani poszukuje osoby na stanowisko
Sales Account Manager

Online Advertising Network poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Creative

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista Social Media

Redakcja ,,Rozmów w Toku" poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Badacz

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. rozwoju produktu

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Junior Performance Marketing Manager

Cloud Technologies poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Sonda 2" wiosną w TVP2. ,,Wyobrażenia Kurka i Kamińskiego konfrontujemy ze współczesnością"

Wiosną w czwartkowe wieczory TVP2 pokaże nowy program popularnonaukowy „Sonda 2”. Widzowie dowiedzą się w nim o najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych, które zostaną skonfrontowane z wyobrażeniami prowadzących dawną „Sondę”. - Telewizja publiczna nie zaczyna się dzisiaj od spalonej ziemi, ale odwołuje się do rzeczy wielkich - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2. więcej

 
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową

Nagroda to ulotna euforia, a briefów żadna ulotka za nas nie rozpracuje. Warunki współpracy i wartość kontraktów są zależne od skali projektów, godzin roboczych, stawek zatrudnionych specjalistów. Nie chcielibyśmy, żeby klient odnosił wrażenie, że płaci dodatkowo za próżność agencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Ryniecki, client service director w agencji Gong należącej do Group One. więcej

 
,,Debata" TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa z głównymi konkurentami. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Pegaz" wraca do TVP1, nowe pasmo kulturalne przed ,,Teleexpressem"

W środę 2 marca br. na antenę TVP1 po sześciu latach powróci magazyn kulturalny „Pegaz”, który zyska odświeżoną formułę i nowe logo. Dwa dni wcześniej przed „Teleexpressem” zadebiutuje codzienne pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwie pozycje Jedynka przygotowuje we współpracy z TVP Kultura. więcej

Google inwestuje miliardy w innowacje, bo potrafi z nich uczynić dochodowe biznesy (komentarze)

Holding Alphabet ujawnił, że w 2015 roku zainwestował w swoje innowacyjne projekty zawrotną kwotę 3,6 miliarda dolarów. Jednak ekspertów wysokość tych wydatków nie dziwi. - Alphabet zmaga się z problemem wypracowania kolejnego przełomu na miarę wyszukiwarki Google i nie boi się wysokich wydatków, bo wie w jak dramatyczny sposób innowacje zmieniają reguły gry i jak trudno tradycyjnym biznesom będzie z nimi konkurować - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Michał Brański, Michał Kreczmar i Paweł Pilarczyk. więcej

,,Wiadomości" straciły w styczniu 410 tys. widzów
Mateusz Matyszkowicz i Jakub Moroz: TVP Kultura będzie bardziej rozgadana i obywatelska (wywiad)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP3 bez rewolucji. Ośrodki nie dostaną więcej czasu antenowego

Telewizja Polska wycofała się z planów wydłużenia pasm oddziałów regionalnych do 16 godzin dziennie, co miało nastąpić wiosną tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Był to pomysł poprzedniego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego. więcej

 
Jacek Tacik przeszedł z ,,Wiadomości" TVP1 do TVN24

Jacek Tacik, dotychczasowy reporter „Wiadomości” TVP1, dołączył do zespołu TVN24. Będzie przygotowywać materiały dla magazynu „Czarno na białym” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Sonda 2" wiosną w TVP2. ,,Wyobrażenia Kurka i Kamińskiego konfrontujemy ze współczesnością"

Wiosną w czwartkowe wieczory TVP2 pokaże nowy program popularnonaukowy „Sonda 2”. Widzowie dowiedzą się w nim o najnowszych odkryciach naukowych i technologicznych, które zostaną skonfrontowane z wyobrażeniami prowadzących dawną „Sondę”. - Telewizja publiczna nie zaczyna się dzisiaj od spalonej ziemi, ale odwołuje się do rzeczy wielkich - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Chmiel, dyrektor TVP2. więcej

 
,,Debata" TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów

Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa z głównymi konkurentami. więcej

 
Polsat na czele wpływów reklamowych, Aflofarm wydał najwięcej (dane za styczeń)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2016 roku były o nieco wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
VIMN rusza z aplikacją Nickelodeon Play

Viacom International Media Networks uruchamia aplikację Nickelodeon Play, pozwalającą na dostęp na urządzeniach mobilnych do kontentu z oferty kanału Nickelodeon - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To element realizacji nowej strategii koncernu. więcej

 
The Museum Channel i My Zen TV w ofercie Delegaty

Firma Delegata rozpoczęła dystrybucję w Polsce dwóch nowych kanałów tematycznych: The Museum Channel oraz My Zen TV. więcej

 
Eleven Sports pokaże Super Bowl 2016. Carolina Panthers kontra Denver Broncos

W nocy z niedzieli na poniedziałek 7-8 lutego br. kanał Eleven Sports pokaże mecz o mistrzostwo National Football League - Super Bowl 50. Nadawca jako jedyny w Polsce nabył prawa do tego wydarzenia. więcej

 
,,Małe i duże przygody Miffy" w MiniMini+

22 lutego 2016 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Małe i duże przygody Miffy”. więcej

 
Serial ,,Zwierzęta" w HBO Comedy

W niedzielę 7 lutego br. kanał HBO Comedy rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Zwierzęta”, którego twórcami są bracia Duplass. więcej

 
,,Superciapy" w Cartoon Network

8 lutego 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego serialu „Superciapy”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Szczecin liderem słuchalności. Regionalna stacja zwiększyła przewagę nad konkurencją

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Jacek Ryniecki: Gong dalej outsiderska, tradycyjne agencje przespały rewolucję cyfrową

Nagroda to ulotna euforia, a briefów żadna ulotka za nas nie rozpracuje. Warunki współpracy i wartość kontraktów są zależne od skali projektów, godzin roboczych, stawek zatrudnionych specjalistów. Nie chcielibyśmy, żeby klient odnosił wrażenie, że płaci dodatkowo za próżność agencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Ryniecki, client service director w agencji Gong należącej do Group One. więcej

 
Apple najbardziej wartościową, a Disney najmocniejszą marką świata (TOP 100)

Koncern Apple, którego wartość wynosi prawie 146 miliardów dolarów, jest obecnie najbardziej cenną marką na świecie. Natomiast na szczycie listy najmocniejszych brandów Disney zdetronizował Lego - wynika z zestawienia Brand Finance Global 500. więcej

 
KER: reklamy Euro RTV AGD z uczniami obiecującymi dobre oceny to promocja niewłaściwych zachowań dzieci

Reklamy sieci marketów Euro RTV AGD z hasłem „Mój kandydat na wrzesień” są niezgodne z branżowym kodeksem etycznym, bo promują niewłaściwe wzorce zachowań dzieci - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych szykuje kampanię adresowaną do księży

Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych planuje trzymiesięczną kampanię edukacyjno-informacyjną skierowaną do duchownych Kościoła katolickiego i innych związków wyznaniowych. więcej

 
Willem Dafoe w sukience Marilyn Monroe reklamuje Snickersa na Super Bowl 2016

W nowej reklamie kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą” aktor Willem Dafoe wciela się w postać Marilyn Monroe w słynnej scenie z filmu "Słomiany wdowiec". więcej

 
Polsat na czele wpływów reklamowych, Aflofarm wydał najwięcej (dane za styczeń)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2016 roku były o nieco wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
Emerytowany astronauta i ,,Starman" Davida Bowie w spocie Audi na Super Bowl (wideo)

W spocie Audi przygotowanym na tegoroczny finał Super Bowl emerytowany astronauta odzyskuje chęć do życia za kierownicą nowego modelu R8 V10 Plus z kultową piosenką Davida Bowie w tle. więcej

 
Adam Piotrowicz przeszedł z TVN do Iconaris

Adam Piotrowicz, dotychczas pełniący funkcję head of user experience &service design w TVN, odszedł z firmy. Obecnie pracuje w agencji Iconaris. więcej

 
Gadający przystanek z wafelkami w kampanii Princessy (wideo)

W ramach kampanii promującej wafelki Princessa (produkowane przez Nestlé Polska) na jednym z przystanków we Wrocławiu zainstalowano interaktywną reklamę citylight. Akcję przygotowała i zrealizowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland we współpracy z firmą AMS. więcej

 
Katarzyna Mardeusz-Karpińska: z Havas Worldwide Warsaw do Walk Creative

Katarzyna Mardeusz-Karpińska zaczęła pracę jako art director w agencji reklamowej Walk Creative. Poprzednio była związana z Havas Worldwide Warsaw. więcej

 
Play sponsorem show ,,Lip Sync Battle - Ustawka" w Player.pl

Operator komórkowy Play został głównym sponsorem show “Lip Sync Battle Ustawka”, który od 27 stycznia br. można oglądać w serwisie wideo na żądanie Player.pl. więcej

 
Michał Iwański: z OMD do Performics

Michał Iwański dołączył do Performics (ZenithOptimedia Group), gdzie objął nowo utworzone stanowisko senior technology managera. Ostatnio pracował w OMD. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Lighting Warehouse: Before it gets romantic Isbank: Euro International Trucks: Designed For An American Workhorse Ubisoft Canada: Finance Microsoft: Epic
 
Prasa  
 
W 2015 roku spadła sprzedaż większości dzienników. Tylko ,,Parkiet" i ,,Rzeczpospolita" na plusie

W 2015 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie miały niższą sprzedaż ogółem niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a największy spadek zanotował „Przegląd Sportowy”. Zyskały tylko dwa tytuły: „Parkiet” i „Rzeczpospolita” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
International Press Institute zaniepokojony pozwem PiS-u przeciwko Czuchnowskiemu i ,,Gazecie Wyborczej"

International Press Institute (IPI) protestuje przeciwko pozwaniu przez PiS Wojciecha Czuchnowskiego i wydawnictwo Agora za tekst o „państwie mafijnym” opublikowanym w „Gazecie Wyborczej”. - To nadużywanie prawa do ochrony dobrego imienia i bezpośredni atak na wolność prasy w Polsce - stwierdza dobitnie Scott Griffen, dyrektor ds. ochrony wolności prasy IPI. więcej

 
Redaktor naczelny ,,Harper's Magazine" zwolniony z pracy po trzech miesiącach

Christopher Cox, nowy redaktor naczelny miesięcznika „Harper’s Magazine”, po trzech miesiącach został zwolniony ze stanowiska przez Johna R. MacArthura, wydawcę tytułu. Nieoficjalnie przyczyną wymówienia był spór o okładkę najnowszego wydania pisma. więcej

 
Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. ,,Tele Świat" na czele sprzedaży

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. więcej

 
,,Gazeta Polska Codziennie" najwięcej zyskała. ,,Przegląd Sportowy" i ,,Wyborcza" najmocniej w dół

„Fakt” niezmiennie pozostaje liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dzienników ogólnopolskich. Największy wzrost w grudniu ub.r. - kolejny miesiąc z rzędu - zanotowała „Gazeta Polska Codziennie”, najwięcej stracił „Przegląd Sportowy”. więcej

 
Jedynki  
 
 
VOGUE - 2016-02-03 Harper's Bazaar (świat) - 2016-02-03 Twój Maluszek - 2016-02-03 PC Format - 2016-02-03 Życie na Gorąco - 2016-02-03
 
Internet  
 
W informacjach Onet.pl wyprzedza WP.pl. Mocno w dół Gazeta.pl, w górę Interia.pl

Na portalu Onet.pl sekcja z informacjami polityczno-społecznymi jest zdecydowanie popularniejsza niż na WP.pl. W skali roku duży spadek odwiedzalności zanotowała taki dział portalu Gazeta.pl, a spory wzrost - sekcja Interii. więcej

 
Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz na czele polskich kanałów youtube'owych, Blowek najczęściej komentowany

Wśród polskich kanałów youtube’owych najwięcej subskrybentów mają SA Wardęga, AbstrachujeTV i ReZigiusz, a najwięcej razy wyświetlano klipy zamieszczone przez Step Records i ProstoTV. W styczniu najwięcej ocen i komentarzy pojawiło się na kanałach Blowek i IsAmUxPompa. więcej

 
Amit Singhal, szef wyszukiwarki Google, odchodzi po 15 latach pracy

Amit Singhal, który przez 15 lat kierował zespołem rozwijającym wyszukiwarkę Google, postanowił odejść na emeryturę, by zająć się filantropią. Singhal był odpowiedzialny między innymi za wprowadzenie w Google mechanizmu pozwalającego na zadawanie pytań w wyszukiwarce. więcej

 
Uber z nową identyfikacją wizualną

Taksówkowy startup Uber przebudował gruntownie wszystkie elementy graficzne identyfikujące tę markę. Zmianie uległo logo firmy oraz ikona jego aplikacji, komunikacja wizualna Ubera będzie też nawiązywać do poszczególnych krajów, w których firma oferuje swoje usługi. więcej

 
Uber przywiezie pączki do domu i wspomoże Banki Żywności

Firma Uber wraz z Bankami Żywności organizuje ogólnopolską akcję charytatywną w ramach której w wybranych miastach Polski kierowcy Ubera dowozić będą w Tłusty Czwartek pączki. Wpływy z ich zakupu trafią do Banków Żywności. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Apple najbardziej wartościową, a Disney najmocniejszą marką świata (TOP 100)

Koncern Apple, którego wartość wynosi prawie 146 miliardów dolarów, jest obecnie najbardziej cenną marką na świecie. Natomiast na szczycie listy najmocniejszych brandów Disney zdetronizował Lego - wynika z zestawienia Brand Finance Global 500. więcej

 
Public Relations  
 
Paulina Obelinda i Michał Mazur w agencji Komunikacja Plus
 
Face it! zadba o wizerunek Romance TV
 
Technologie  
 
Brytyjska policja testuje drony w działaniach operacyjnych
 
Orange i T-Mobile z pierwszymi stacjami bazowymi na nowych częstotliwościach
 
Microsoft przejmuje SwiftKey za 250 mln dolarów, nie ograniczy dostępu do aplikacji
 
X3 Soul mini - nowy smartfon Allview Mobile za 749 zł
 
Asus ROG Swift PG348Q - pierwszy zakrzywiony monitor Asusa za 5699 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
Minister finansów chce ściągnąć 2 mld zł z podatku od sklepów
 
Polska branża spożywcza notuje dobre wyniki. Teraz będzie musiała się zmierzyć z nowym podatkiem nałożonym przez rząd
 
Do 2020 roku Chiny chcą podwoić swoje PKB względem początku dekady. Może zyskać na tym polska gospodarka
 
Dieta roślinna powinna być podstawą naszego żywienia. Najważniejsze owoce i warzywa
 
Inwestycje infrastrukturalne napędzają budownictwo. Zaczyna brakować rąk do pracy
 
Nie trzeba składać VAT-R w związku z ustawową zmianą urzędów skarbowych
 
Bank Millennium zarobił w 2015 roku ponad pół miliarda zł. Wynik nieco gorszy niż w poprzednim roku
 
Cięcia stóp procentowych będą niższe niż wcześniej zapowiadano. Najprawdopodobniej będzie jedna obniżka w II kwartale
 
Kultura/Rozrywka  
 
Powstaną filmy "Fast and Furious 9" i "Fast and Furious 10"
 
Lady Gaga zaśpiewa hymn na Super Bowl 2016
 
"Epoka lodowcowa 5: Mocne uderzenie" pełna meteorów (wideo)
 
"Egzorcysta" - nowy serial telewizji Fox
 
Pitt, Poots, Dafoe i Huppert w filmie "The Sleeping Shepherd"
 
David Zayas zagra w serialu "Shut Eye"
 
Wraca Take That wróci, ale bez Jasona Orange'a
 
Serial ,,Zwierzęta" w HBO Comedy
 
Blog  
 
Siedem cudów. I jeszcze ósmy. - Magda Furman
 
Maria Przełomiec - polska Oriana Fallaci! - Ewaryst Fedorowicz
 
Dziennikarstwo z krwi i kości - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Odwaga staniała... - Andrzej Bober
 
Polityka to nie sport. A szkoda! - Marek Kacprzak
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl