Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 17 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach

Rząd PiS planuje postawić na rozwój polskiej gospodarki i przeznaczyć na to kwotę biliona złotych. Ważną część tego projektu stanowi wspieranie rodzimej przedsiębiorczości, innowacji i startupów. - To może być jak powiew świeżego powietrza, a kraj mógłby zmienić się nie do poznania przypominając gospodarczo Izrael. Ale po drodze czyhają pułapki dotowania firm z publicznych pieniędzy i małej odporności sektora państwowego na ryzyko - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Marcin Szeląg. więcej

 
Spór Schulz Brand Friendly i GPD Agency o podobieństwo reklam Lubelli i Madej Wróbel (wideo)

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel. - Porównywanie tych dwóch kampanii, tak w kwestii realizacji, jak i na poziomie idei, jest nadużyciem - odpowiada GPD Agency. więcej

 
,,Sonda 2" zamiast programu Tomasza Lisa, serial ,,Artyści" przesunięty na jesień

Magazyn popularnonaukowy „Sonda 2”, który poprowadzi Tomasz Rożek, będzie nadawany w TVP2 wiosną nie w czwartki - jak wcześniej planowano - ale w poniedziałki po „M jak miłość”. Planowany do tego pasma serial „Artyści” widzowie Dwójki zobaczą zaś jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product Sales Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Fine Art Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Specialist

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Assistant / Junior Digital Media Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Specialist with English and Spanish

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Specialist with English and other European language

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Content Project Manager with English and Spanish or French

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Sportowa niedziela" wróci po 11 latach do TVP1. ,,Odbudowujemy telewizję publiczną"

Magazyn „Sportowa niedziela”, nadawany od lat w TVP Info i TVP Sport, wróci na antenę telewizyjnej Jedynki. więcej

 
,,24 minuty" Krzysztofa Skowrońskiego zastąpią ,,Info newsroom" w TVP Info

Od początku marca Krzysztof Skowroński będzie prowadził w TVP Info cotygodniowy program publicystyczny „24 minuty”. Zastąpi on nadawany obecnie magazyn „Info newsroom”, którego gospodarzem jest Jerzy Kisielewski. więcej

 
Redaktor naczelny ,,Faktów i Mitów" zatrzymany. ,,Chciał się na mnie zemścić"

Cezary Gmyz, dziennikarz śledczy „Do Rzeczy”, ujawnił wczoraj, że zatrzymany przez policję Roman Kotliński z „Faktów i Mitów” mógł podżegać do jego zabójstwa. - Chciał wynająć osobę po publikacji mojego tekstu w „Rzeczpospolitej”, ujawniającym współpracę Grzegorza Piotrowskiego z „FiM” - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Gmyz. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP1 postawi wiosną na misję. ,,Odbudujemy telewizję publiczną"

Nowościami wiosennej ramówki TVP1 będą m.in. serial „Bodo”, cykl Jacka Łęskiego „Chodzi o pieniądze”, late night show Piotra Goćka, program śniadaniowy i pasmo dla seniorów. Do ramówki po latach wrócą „Pegaz”, „Teleranek” i „Warto rozmawiać”. - Naszą miarą nie może być oglądalność, ale realizowanie misji - zapowiada Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Jacek Kurski: ,,Wiadomości" są teraz pluralistyczne, uczciwe i zrównoważone

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski nie zamierza zlecać zewnętrznego audytu „Wiadomości”, który zaleciła rada programowa TVP, uznając, że serwis TVP1 jest stronniczy. - Szefowie programów informacyjnych mają pełną swobodę - zapewnia Wirtualnemedia.pl Kurski. więcej

Marek Czyż odsunięty od prowadzenia porannego pasma TVP Info
Byli prezesi TVP pozytywnie oceniają zmiany w spółce (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Sonda 2" zamiast programu Tomasza Lisa, serial ,,Artyści" przesunięty na jesień

Magazyn popularnonaukowy „Sonda 2”, który poprowadzi Tomasz Rożek, będzie nadawany w TVP2 wiosną nie w czwartki - jak wcześniej planowano - ale w poniedziałki po „M jak miłość”. Planowany do tego pasma serial „Artyści” widzowie Dwójki zobaczą zaś jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Sportowa niedziela" wróci po 11 latach do TVP1. ,,Odbudowujemy telewizję publiczną"

Magazyn „Sportowa niedziela”, nadawany od lat w TVP Info i TVP Sport, wróci na antenę telewizyjnej Jedynki. więcej

 
,,24 minuty" Krzysztofa Skowrońskiego zastąpią ,,Info newsroom" w TVP Info

Od początku marca Krzysztof Skowroński będzie prowadził w TVP Info cotygodniowy program publicystyczny „24 minuty”. Zastąpi on nadawany obecnie magazyn „Info newsroom”, którego gospodarzem jest Jerzy Kisielewski. więcej

 
2,6 mln widzów premiery ,,Drugiej szansy". TVN liderem rynku

Pierwszy odcinek nowego serialu obyczajowego „Druga szansa” obejrzało w poniedziałek w telewizji TVN średnio 2,58 mln widzów, czyli niemal co piąta osoba oglądająca wtedy telewizję. Stacja w czasie debiutu obyczajowej produkcji z Małgorzatą Kożuchowską była liderem rynku. więcej

 
Edyta Górniak, Michał Szpak, Margaret i Natalia Szroeder powalczą o Eurowizję 2016

Telewizja Polska ujawniła listę dziewięciu artystów, którzy wezmą udział w polskich preselekcjach do tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji. Wybrano ich spośród 88 zgłoszeń, które trafiły do TVP. więcej

 
Reklamy w TVP podrożały o kilkanaście procent, najwyższe ceny przy ,,M jak miłość" i meczach piłkarskich

Ceny reklam w marcu br. na antenach Telewizji Polskiej są kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość”, niedzielnym wydaniu „Wiadomości” i towarzyskich meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej

 
Zamek Królewski w końcu trafił do czołówki ,,Wiadomości" (wideo)

Od wtorku 16 lutego br. czołówka „Wiadomości” TVP1 kończy się ujęciem z przelotem nad Zamkiem Królewskim w Warszawie. Zastąpił on Pałac Kultury i Nauki, który stopniowo był usuwany z elementów oprawy programu. Lekko zmieniona została znów oprawa muzyczna serwisu. więcej

 
Program ,,Nie bój się piękna" wiosną w Polsat Cafe

Kanał Polsat Cafe wiosną br. wprowadzi na antenę nowy program „Nie bój się piękna”, pokazujący świat chirurgii plastycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Show ,,Lip Sync Battle Ustawka" z pół milionem wyświetleń

Program rozrywkowy „Lip Sync Battle Ustawka” po tygodniu obecności w serwisie wideo na żądanie Player.pl zanotował ponad 500 tys. odtworzeń - wynika z danych własnych TVN Online. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef junior" z najwyższymi cenami reklam w TVN

W cenniku reklamowym w TVN na marzec br. niektóre ceny spotów są kilka procent wyższe, a inne kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior”. więcej

 
Kamil Dziubka zwolniony z ,,Wiadomości" TVP1

Kamil Dziubka, przez ostatnie 11 lat reporter „Wiadomości” TVP1, otrzymał we wtorek wypowiedzenie z pracy. To już prawdopodobnie ostatni dziennikarz, z którym rozstaje się nowe kierownictwo serwisu informacyjnego Jedynki. więcej

 
Sieć UPC Polska zyskała 4,2 tys. abonentów w 2015 roku

W 2015 roku sieć kablowa UPC Polska weszła do kilku kolejnych miast i udało się jej zwiększyć bazę abonentów o 0,29 proc. Największą dynamikę wzrostu klientów wykazuje cały czas telefonia, a w tym roku liczba abonentów telewizji cyfrowej powinna przekroczyć już milion. więcej

 
Bartłomiej Grałek zastępcą dyrektora programowego Telewizji Puls ds. ramówki

Bartłomiej Grałek, dotychczasowy channel manager kanału Puls 2, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora programowego ds. ramówki w Telewizji Puls. więcej

 
,,Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej" w TVP1

W poniedziałek 22 lutego br. TVP1 wyemituje „Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej”. Na pytania ze znajomości ekonomii odpowiadać będą m.in. aktorzy, sportowcy i dziennikarze. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś. więcej

 
,,Vicky Cristina Barcelona", ,,Atlas chmur" i ,,Luther 4" wiosną w Stopklatce TV

Wiosną kanał Stopklatka TV pokaże premierowo film „Atlas chmur”, a także produkcje takie jak „Vicky Cristina Barcelona” czy „Lektor”. Widzowie obejrzą także brytyjski serial kryminalny „Luther”. więcej

 
Siedem nowych kanałów w usłudze Toya Go

W ofercie usługi Toya Go pojawiło się siedem nowych kanałów: Polsat News, Polsat News 2, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News. więcej

 
 
Radio  
 
Andrzej Tuzinowski będzie zarządzał ofertą radiową Grupy Wirtualna Polska

Andrzej Tuzinowski objął w Grupie Wirtualna Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu radiowego. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Grupie ZPR Media, ostatnio jako dyrektor Pracowni Kreatywnej Time. więcej

 
Reklama  
 
Spór Schulz Brand Friendly i GPD Agency o podobieństwo reklam Lubelli i Madej Wróbel (wideo)

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię makaronów Lubella pod hasłem „1000 pomysłów. Jedna Lubella”. Agencja Schulz Brand Friendly twierdzi, że twórcy tych reklam inspirowali się realizowaną kilka miesięcy temu przez nią kampanią dla firmy Madej Wróbel. - Porównywanie tych dwóch kampanii, tak w kwestii realizacji, jak i na poziomie idei, jest nadużyciem - odpowiada GPD Agency. więcej

 
Reklamy w TVP podrożały o kilkanaście procent, najwyższe ceny przy ,,M jak miłość" i meczach piłkarskich

Ceny reklam w marcu br. na antenach Telewizji Polskiej są kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość”, niedzielnym wydaniu „Wiadomości” i towarzyskich meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef junior" z najwyższymi cenami reklam w TVN

W cenniku reklamowym w TVN na marzec br. niektóre ceny spotów są kilka procent wyższe, a inne kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef junior”. więcej

 
Volvo w globalnej kampanii obiecuje, że nikt nie zginie w jego samochodach (wideo)

Volvo Cars w rozpoczętej właśnie globalnej kampanii reklamowej pod hasłem „Vision 2020” przekonuje, że ma wizję tworzenia samochodów, w których nikt nie odniesie obrażeń ani nie zginął. Kreację reklam przygotowała agencja Forsman&Bodenfors. więcej

 
,,Nie ma jak dwa szybkie Żubry" w reklamie piwa Żubr (wideo)

Do emisji trafił nowy spot promujący piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Nie ma jak dwa szybkie Żubry”. Kampanię przygotowały firmy marketingowe PZL, OTO Film, Juice, Platige Image i Tailor Made PR. więcej

 
Użytkownicy adblockerów cenni dla reklamodawców

Według raportu International News Media Association internauci korzystający z adblockerów mogą być atrakcyjną grupą docelową dla reklam typu premium, bo są zaawansowani technologicznie i wywodzą się z pożądanej grupy milenialsów. więcej

 
Seniorzy skaczący ze spadochronami reklamują Kapitalne Konto w Banku BPH (wideo)

Bank BPH zaczął kampanię reklamującą Kapitalne Konto skierowane głównie do starszych osób, korzystających ze świadczeń ZUS-u. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland, Easy Hell, Badi Badi i Starlink. więcej

 
,,Czas na..." w reklamach Pyszne.pl (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa serwisu do zamawiania jedzenia Pyszne.pl. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Czas na... Pyszne.pl”. więcej

 
Reklama natywna skuteczną alternatywą dla tradycyjnych reklam online (infografika)

Według marketerów, przedstawicieli domów mediowych i wydawców z USA, Wielkiej Brytanii i Polski, reklama natywna stanowi skuteczną alternatywę dla tradycyjnych form reklamy online - wynika z badania Adaptiff i Solve Media. więcej

 
Plus wprowadza testy internetu LTE dla wszystkich, promują je siatkarze (wideo)

Plus wystartował z akcją promocyjną pozwalającą użytkownikom na przetestowanie możliwości internetu LTE u tego operatora. Projektowi towarzyszy kampania z udziałem Karola Klosa i innych polskich siatkarzy. więcej

 
Atom Media Interaktywne jako Atom Agency z nową identyfikacją wizualną

Agencja Atom Media Interaktywne zmieniła nazwę na Atom Agency i wprowadziła nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie i serwisie internetowym. więcej

 
,,Ciepła strona życia w mieście" promuje Ciepło Systemowe

Wystartowała nowa kampania reklamowa usługi Ciepło Systemowe. Akcja, przygotowana i realizowana przez agencję Konceptlab, przebiega pod hasłem „Poczuj ciepłą stronę życia w mieście”. więcej

 
,,>80 lat sprawdzonej jakości i niezawodności" w kampanii urządzeń Danfoss

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamująca urządzenia firmy Danfoss. Działania przygotowała i realizuje agencja San Markos. więcej

 
Dr Herbies - nowy suplement diety Hasco-Lek z identyfikacją od Wizard

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek wprowadziła na rynek nowy suplement diety w postaci cukierków do ssania o nazwie Dr Herbies. Nazwę oraz identyfikację wizualną wraz z opakowaniami stworzyła agencja Wizard. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Air New Zealand: Remember McDonald's Canada: McCafé Snow Report Billboard Unilever Close up: Since 1967 Harvey Nichols Riyadh Spring / Summer 2016: I sold to go to harvey Audi: Automatic Braking
 
Prasa  
 
Redaktor naczelny ,,Faktów i Mitów" zatrzymany. ,,Chciał się na mnie zemścić"

Cezary Gmyz, dziennikarz śledczy „Do Rzeczy”, ujawnił wczoraj, że zatrzymany przez policję Roman Kotliński z „Faktów i Mitów” mógł podżegać do jego zabójstwa. - Chciał wynająć osobę po publikacji mojego tekstu w „Rzeczpospolitej”, ujawniającym współpracę Grzegorza Piotrowskiego z „FiM” - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Gmyz. więcej

 
Wszystkie tygodniki yellow na minusie. ,,Życie na Gorąco" straciło najwięcej

W listopadzie ub.r. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie. więcej

 
Policja przeszukała redakcję ,,Faktów i Mitów", redaktor naczelny zatrzymany

Wczoraj przed południem do redakcji tygodnika „Fakty i Mity” (Błaja News) wkroczyli funkcjonariusze Centralnego Biura Śledczego Policji, którzy na zlecenie Prokuratury Apelacyjnej w Łodzi przeszukiwali biuro, zabezpieczając dokumenty i kopie dysków. Zatrzymany został redaktor naczelny pisma Roman Kotliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kajetan Poznański był na stażu w ,,Polityce", tygodnik publikuje konspekty jego tekstów

Poszukiwany za brutalne morderstwo Kajetan Poznański kilka lat temu był stażystą w redakcji tygodnika „Polityka”. W nowym numerze pismo publikuje zgłoszone przez Poznańskiego konspekty artykułów, przekazało je też policji i prokuraturze. więcej

 
Gazeta ,,Halowawa.pl" zyskała nową szatę graficzną

Bezpłatny warszawski dwutygodnik „Halowawa.pl” (D&K Group), od najnowszego wydania, które ukazało się 16 lutego br., zyskał nową szatę graficzną i nowy logotyp. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2016-02-17 Polityka - 2016-02-17 Cała Ty! - 2016-02-17 Fotografia Masterclass - 2016-02-16 Ta Nasza Młodość - 2016-02-16
 
Internet  
 
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach

Rząd PiS planuje postawić na rozwój polskiej gospodarki i przeznaczyć na to kwotę biliona złotych. Ważną część tego projektu stanowi wspieranie rodzimej przedsiębiorczości, innowacji i startupów. - To może być jak powiew świeżego powietrza, a kraj mógłby zmienić się nie do poznania przypominając gospodarczo Izrael. Ale po drodze czyhają pułapki dotowania firm z publicznych pieniędzy i małej odporności sektora państwowego na ryzyko - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, Rafał Brzoska, Grzegorz Błażewicz i Marcin Szeląg. więcej

 
Wirtualna Polska z 50 mln zł więcej kredytu na przejęcia

Wirtualna Polska Holding zwiększyła kwotę kredytową w ramach swojego Kredytu Capex, poprzednio wynoszącą 50 mln zł, o kolejne 50 mln zł. Ma to jej ułatwić realizację przejęć. więcej

 
Andrzej Tuzinowski będzie zarządzał ofertą radiową Grupy Wirtualna Polska

Andrzej Tuzinowski objął w Grupie Wirtualna Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu radiowego. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Grupie ZPR Media, ostatnio jako dyrektor Pracowni Kreatywnej Time. więcej

 
Ponad milion nowych domen .pl w 2015 roku, rośnie liczba odnowień adresów (raport)

Według raportu NASK w 2015 roku zarejestrowano 1,11 miliona nowych adresów internetowych z końcówką .pl. Dominują nazwy złożone z samych liter, a największym operatorem narodowej domeny jest Home.pl. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Kosmetyki najczęściej kupujemy w drogeriach, w górę dyskonty, jakość ważniejsza od ceny

Struktura miejsc gdzie konsumenci dokonują najczęściej zakupu kosmetyków jest stabilna. Na czele są drogerie, a od trzech lat w górę pną się dyskonty, zachęcające atrakcyjnymi cenami i coraz większym wyborem - wynika z badania PMR. więcej

 
Technologie  
 
Rząd w ramach planu Morawieckiego chce wspierać innowacje i startupy. Eksperci podzieleni w ocenach
 
UKE kontroluje smartfony i tablety - Lark, Kiano i Cavion nie spełniają norm
 
W czerwcu Poczta Polska wprowadzi płatności kartą w swoich placówkach
 
Orange Polska w latach 2016-2018 stawia na jakość sieci, konwergencję i pozyskiwanie klientów mobilnych
 
Chmura obliczeniowa, internet rzeczy i druk 3D wśród najważniejszych technologii przyszłości
 
Goclever Chronos Eco 2 - nowy smartwatch za 349 zł (wideo)
 
MWC 2016: nowy phablet LG Stylus 2
 
Orange Polska z niższymi wpływami i zyskiem w 2015 r., więcej klientów telefonii mobilnej i internetu
 
Wyższe zarobki zarządu Orange Polska, w firmie ubyło 1,4 tys. pracowników
 
Gospodarka  
 
Chmura obliczeniowa, internet rzeczy i druk 3D wśród najważniejszych technologii przyszłości
 
Janusz Korwin-Mikke: trzeba wyrzucić rząd z gospodarki i zlikwidować podatki dochodowe
 
Banki centralne inwestują w złoto. Na giełdach kruszec idzie jak burza
 
Można wprowadzić zmiany w projekcie w trakcie budowy. W przypadku niewielkich odstępstw zgody urzędów to zwykle formalność
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jazz For Idiots - Maciej Maleńczuk z nowym projektem
 
Ruszyły zdjęcia do filmu "Star Wars: Episode VIII" (wideo)
 
Sweet Noise gwiazdą Jarocin Festiwal 2016
 
Mick Jagger: "Vinyl" to był pomysł na film, miał być jak "Kasyno"
 
Frank Underwood zrobi wszystko dla Ameryki w "House of Cards 4" (wideo)
 
Anne Dudek i Adam Lustick w sitcomie "Corporate" Comedy Central
 
Ryan Reynolds zagra w filmie science fiction "Life"
 
Blog  
 
Za gardło! - Ewaryst Fedorowicz
 
Wracają do TVP..? - Andrzej Bober
 
[____] - Paweł Tomczyk
 
Smutna morda spaniela - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Walentynki w teatrze? - Magda Furman
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl