Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 24 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Roszady w biurze reklamy Telewizji Polskiej negatywnie oceniane przez marketingowców

Wybór nowego dyrektora biura reklamy TVP zaskoczył, bo wyłamano się z trendu delegowania na takie stanowisko osoby z własnych struktur albo przynajmniej z branży. Rola szefa biura reklamy jest ogromnie ważna m.in. dla bezpieczeństwa klientów, stabilności oferty czy zobowiązań. Wpływ roszad w biurze reklamy TVP na jej pozycję na rynku reklamowym komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Małgorzata Węgierek i Maciej Niepsuj. więcej

 
LeasingTeam chce zwolnić wszystkich pracowników przejętych z TVP. Związkowcy do Kurskiego: Czy TVP o nas zapomniała?

Spółka LeasingTeam planuje zwolnić resztę pracowników przejętych z Telewizji Polskiej. Związkowcy z firmy napisali list do ministra kultury Piotra Glińskiego i szefa TVP Jacka Kurskiego z prośbą o naprawienie sprawy outsourcingu. więcej

 
Codzienne pasmo publicystyczne, więcej filmów i Młody Muzyk Roku wiosną w TVP Kultura

We wtorek 1 marca startuje wiosenna ramówka TVP Kultura, w której znajdą się nowe programy publicystyczne, m.in. „Tanie dranie”, „Chuligan literacki” i „Dezerterzy”, a także premiery filmowe i teatralne oraz koncerty, w tym relacje z konkursu Młody Muzyk Roku. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Executive

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product Sales Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Fine Art Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

OAN poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Specialist

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner/Buyer

Havas Media Group poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Assistant / Junior Digital Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Scripps Networks Interactive z większymi przychodami i zyskiem. Także dzięki TVN

Notowana na giełdzie w Nowym Jorku spółka Scripps Networks Interactive, zanotowała w 2015 roku wzrost przychodów o 13 proc., a zysku o 11 proc. To m.in. efekt transakcji zakupu Grupy TVN w połowie ub.r. więcej

 
TVP chce monetyzować treści internetowe, pełnomocnik zarządu od marca

Od marca w strukturach Telewizji Polskiej utworzone zostanie stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju kontentu w internecie, który wdroży przyjętą strategię monetyzacji tych treści. - Pomysł jest taki, że w internecie będzie obecna jedna TVP. To ma być sprzedawane - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP. więcej

 
,,Podróże z historią" wracają do TVP2. W planach dwie kolejne serie programu Radosława Kotarskiego

TVP2 wiosną br. pokaże drugą serię programu historycznego „Podróże z historią”, który prowadzi Radosław Kotarski.  Nowy szef Dwójki Maciej Chmiel, chce, aby program był kontynuowany w kolejnych sezonach - wtedy Kotarski odwiedziłby Kresy Wschodnie i Rosję. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kontrowersyjne wypowiedzi Pacquiao i Pudzianowskiego pokazują, że barwni celebryci to ryzyko dla marek

Wybierając celebrytę korzysta się z jego aureoli, ale gdy ta się przekrzywia lub pęka, marka też może się zarysować. Zyskując atrakcyjnego, barwnego celebrytę, marka zyskuje też tykającą bombę zegarową. Może wybuchnąć, a może nie... Warto mieć na wszelki wypadek opracowaną strategię działań antykryzysowych. O ewentualnym ryzyku współpracy marketerów z celebrytami mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Magdalena Czaja, Emilia Czerwiec, Justyna Staszewska, Tomasz Bartnik, Marcin Kalkhoff, Bartek Hanus, Witold Koroblewski i Krzysztof Najder. więcej

Lech Wałęsa w sprawie akt TW ,,Bolka" zbyt chaotyczny i rozemocjonowany (opinie)

Lech Wałęsa zamiast zachowywać się ze spokojem, wysyła dziwne komentarze i tworzy wątki jak z taniej powiastki szpiegowskiej. Powinien w opanowany, merytoryczny sposób przedstawić swoje stanowisko i konkretnie odnieść do ujawnionych dokumentów dotyczących TW „Bolka” - zachowanie byłego prezydenta wobec zarzutów, że był tajnym współpracownikiem SB, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, Zbigniew Lazar, Adam Łaszyn, Grzegorz Szczepański, Marta Winiarska, Norbert Ofmański i Sebastian Hejnowski. więcej

Agora nie boi się spadku rządowej prenumeraty ,,Gazety Wyborczej"
Ewa Wanat wygrała w sądzie z Polskim Radiem RDC, zwolniono ją bezprawnie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
LeasingTeam chce zwolnić wszystkich pracowników przejętych z TVP. Związkowcy do Kurskiego: Czy TVP o nas zapomniała?

Spółka LeasingTeam planuje zwolnić resztę pracowników przejętych z Telewizji Polskiej. Związkowcy z firmy napisali list do ministra kultury Piotra Glińskiego i szefa TVP Jacka Kurskiego z prośbą o naprawienie sprawy outsourcingu. więcej

 
Codzienne pasmo publicystyczne, więcej filmów i Młody Muzyk Roku wiosną w TVP Kultura

We wtorek 1 marca startuje wiosenna ramówka TVP Kultura, w której znajdą się nowe programy publicystyczne, m.in. „Tanie dranie”, „Chuligan literacki” i „Dezerterzy”, a także premiery filmowe i teatralne oraz koncerty, w tym relacje z konkursu Młody Muzyk Roku. więcej

 
Scripps Networks Interactive z większymi przychodami i zyskiem. Także dzięki TVN

Notowana na giełdzie w Nowym Jorku spółka Scripps Networks Interactive, zanotowała w 2015 roku wzrost przychodów o 13 proc., a zysku o 11 proc. To m.in. efekt transakcji zakupu Grupy TVN w połowie ub.r. więcej

 
TVP chce monetyzować treści internetowe, pełnomocnik zarządu od marca

Od marca w strukturach Telewizji Polskiej utworzone zostanie stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju kontentu w internecie, który wdroży przyjętą strategię monetyzacji tych treści. - Pomysł jest taki, że w internecie będzie obecna jedna TVP. To ma być sprzedawane - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP. więcej

 
,,Podróże z historią" wracają do TVP2. W planach dwie kolejne serie programu Radosława Kotarskiego

TVP2 wiosną br. pokaże drugą serię programu historycznego „Podróże z historią”, który prowadzi Radosław Kotarski.  Nowy szef Dwójki Maciej Chmiel, chce, aby program był kontynuowany w kolejnych sezonach - wtedy Kotarski odwiedziłby Kresy Wschodnie i Rosję. więcej

 
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców. więcej

 
,,Klan" zniknie z TVP1? ,,Rozmowy o przyszłości przed nami"

Telewizja Polska nie potwierdza, że planuje zakończyć emisję telenoweli „Klan”, o czym donosił „Super Express”. - Temat jest otwarty - informuje Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP. Zapewnia także, że wkrótce serial powróci do sieci. więcej

 
TVP2 pokaże turecki serial ,,Tylko z tobą"

W piątek 26 lutego br. TVP2 rozpocznie emisję tureckiego serialu obyczajowego „Tylko z tobą”. więcej

 
Wywiad z grafologiem o podpisie ,,Lech Wałęsa Bolek" zniknął na kilka godzin z serwisu TVP Info, bo był edytowany

Z serwisu internetowego TVP Info niedługo po publikacji zniknął materiał o wyemitowanym przez stację wywiadzie z grafologiem Rafałem Gasperańcem podającym w wątpliwość, że podpisy w dokumentach o TW „Bolku” złożył Lech Wałęsa. Po kilku godzinach tekst znów pojawił się na stronie. - Był chwilowo niedostępny podczas edycji - tłumaczy Telewizja Polska. więcej

 
Waldemar Gasper nowym dyrektorem biura reklamy Telewizji Polskiej

Współtwórca TV Puls i Radia Plus Waldemar Gasper został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora biura reklamy TVP. Zastąpił Marcina Gudowicza, który odchodzi ze spółki. więcej

 
Maciej Stuhr w nowym serialu ,,Belfer". Zobacz pierwszy teaster serialu (wideo)

"Belfer" to nowy serial Canal+ z Maciejem Stuhrem w roli głównej, który wcieli się w rolę Pawła Zawadzkiego. Telewizyjna premiera zaplanowana jest na jesień 2016 roku. więcej

 
Trzeci sezon ,,Wrogiego nieba" w TNT

3 marca 2016 roku TNT rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Wrogie niebo”. więcej

 
 
Radio  
 
Opłata audiowizualna z rachunkiem za prąd, a nie z innymi podatkami

Przygotowywany przez rząd projekt nowej ustawy medialnej będzie prawdopodobnie zakładał pobieranie opłaty audiowizualnej z rachunkiem za prąd, a nie z rozliczeniem PIT, CIT i KRUS - poinformował Krzysztof Czabański, wiceminister kultury i rządowy pełnomocnik ds. reformy mediów publicznych. więcej

 
Reklama radiowa: Antyradio i Złote Przeboje Poznań mocno w górę, Eska Warszawa i Jedynka w dół (TOP 10)

Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły rok do roku wpływy reklamowe cennikowo o ponad 20 proc. Największe wzrosty przychodów miały Antyradio, Złote Przeboje Poznań i Vox FM. Natomiast spadek zanotowały Eska Warszawa i Program I Polskiego Radia. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej. Duży wzrost Trójki

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Roszady w biurze reklamy Telewizji Polskiej negatywnie oceniane przez marketingowców

Wybór nowego dyrektora biura reklamy TVP zaskoczył, bo wyłamano się z trendu delegowania na takie stanowisko osoby z własnych struktur albo przynajmniej z branży. Rola szefa biura reklamy jest ogromnie ważna m.in. dla bezpieczeństwa klientów, stabilności oferty czy zobowiązań. Wpływ roszad w biurze reklamy TVP na jej pozycję na rynku reklamowym komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Małgorzata Węgierek i Maciej Niepsuj. więcej

 
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP

Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców. więcej

 
Wybrane partie batonów Mars, Snickers, Milky Way i Celebrations wycofywane ze sprzedaży, bo są w nich kawałki plastiku

Mars Polska wycofuje z rynku wybrane partie produktów sprzedawanych pod markami Mars, Snickers, Milky Way i Celebrations. Mogą znajdować się w nich kawałki plastiku. więcej

 
Reklama radiowa: Antyradio i Złote Przeboje Poznań mocno w górę, Eska Warszawa i Jedynka w dół (TOP 10)

Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły rok do roku wpływy reklamowe cennikowo o ponad 20 proc. Największe wzrosty przychodów miały Antyradio, Złote Przeboje Poznań i Vox FM. Natomiast spadek zanotowały Eska Warszawa i Program I Polskiego Radia. więcej

 
Reklama Braveranu ze statkiem kosmicznym etyczna, ale powinna być emitowana później (wideo)

Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszeń Kodeksu Etyki Reklamie w spocie telewizyjnym środka na potencję Braveranu (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska). Zasugerowała jednak, by był on emitowany w czasie, kiedy telewizji nie oglądają dzieci. więcej

 
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek: z DDB & tribal do Deloitte Digital

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek będą kierować działem kreacji w warszawskim oddziale agencji interaktywno-konsultingowej Deloitte Digital. Poprzednio pracowali w DDB & tribal. więcej

 
GroupM kupuje The Exchange Lab. Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus z szerszymi kompetencjami programmatic buying

GroupM, mediowa grupa należąca do koncernu WPP, sfinalizowała transakcję zakupu The Exchange Lab z technologią programmatic - Proteus. Wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu platformach w czasie rzeczywistym. więcej

 
Dentsu Aegis Network tworzy globalną agencję Interprise

Sieć Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. Carat, Isobar) uruchamia globalną agencję Interprise, która będzie koncentrować się na działaniach business-to-business (B2B) klientów. Na jej czele stanął Stuart Giddings. więcej

 
Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD

Bartosz Kuczyński awansował na stanowisko deputy buying directora w jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach Grupy OMD. Pracuje w niej od ośmiu lat. więcej

 
Krzysztof Białkowski: z Red Bulla do One Eleven

Krzysztof Białkowski dołączył do działu strategii w pracowni koncepcyjnej One Eleven, którym kieruje Tomasz Bartnik, partner w firmie. Ostatnio pracował w globalnej centrali Red Bulla, a wcześniej także  m.in. w agencjach DDB i Saatchi & Saatchi. więcej

 
,,Wspólnie chwile radości!" w pierwszej telewizyjnej reklamie Tygrysków (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa chrupek kukurydzianych Tygryski (produkowanych przez TBM Snack). Przygotowała ją agencja Schulz Brand Friendly. więcej

 
Reklama natywna wzrośnie w Europie przez pięć lat o 156 proc.

W ciągu najbliższych pięciu lat reklama natywna w Europie wzrośnie o 156 proc., osiągając wartość 13,2 mld euro w 2020 roku - wynika z szacunków Yahoo i Ender Analysis. więcej

 
,,Multi multimilionerzy" znów reklamują Multi Multi

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej gry Multi Multi (organizowanej przez Totalizator Sportowy) pokazująca „multi multimilionerów”. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Dziennikarze i artyści jako dzieci w kampanii ,,Twarze depresji" (wideo)

Startuje druga odsłona kampanii społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”, zwracająca uwagę na problem depresji wśród dzieci i młodzieży. Ambasadorami akcji są dziennikarze Andrzej Bober, Jarosław Gugała, Marta Kielczyk, Maciej Orłoś i Tomasz Wolny, aktorzy Ewa Błaszczyk i Piotr Zelt oraz pisarze Tomasz Jastrun i Kamil Sipowicz. więcej

 
Velvet promowany przez lokowanie w ,,Masterchef junior"

Marka Velvet rozpoczęła działania promocyjne polegające na lokowaniu jej produktów w programie „Masterchef junior” w TVN. Za realizację akcji odpowiadają agencje Newcast, Zenith i DriveR. więcej

 
Katarzyna Czaplejewicz kierownikiem marki modowej Maison Anoufa na Polskę

Katarzyna Czaplejewicz dołączyła do zespołu firmy Maison Anoufa i objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marki na Polskę. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Clean & Clear: Be the Focus of attention again Johnson & Johnson Clean & Clear: Be the Focus of attention again Hyundai: We build cars with lightweight Ford Transit: Bottle UOL Music / Deezer: Same Track
 
Prasa  
 
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.

W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
Miesięcznik ,,Bliżej Ciebie" zmienia zawartość. ,,3 w jednym"

Od numeru marcowego, który trafi na rynek 24 lutego br., miesięcznik „Bliżej Ciebie” (Phoenix Press) ukazywać się będzie w odświeżonej wersji - pojawią się w nim treści poradnicze, a tytuł zmieni wygląd. Spadnie też jego cena. więcej

 
Jack Griffin odwołany przez nowego właściciela Tribune Publishing

Jack Griffin, który od dwóch lat był prezesem Tribune Publishing został usunięty ze stanowiska ze skutkiem natychmiastowym. To wynik tarć pomiędzy Griffinem a Michaelem Ferro, nowym większościowym akcjonariuszem Tribune Publishing. więcej

 
Orłoś, Szpakowski, Wojciechowska i ,,Paranienormalni" z Telekamerami

Maciej Orłoś, Dariusz Szpakowski, Martyna Wojciechowska, Michał Żebrowski i program „Paranienormalni Tonight" znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2016 roku. Najwięcej statuetek zgarnęła tradycyjnie TVP. Galę Telekamer pokazywała Dwójka. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2016-02-24 Polityka - 2016-02-24 Przepis na zdrowie - 2016-02-24 Przepisy Czytelników - 2016-02-24 Ta Nasza Młodość - 2016-02-24
 
Internet  
 
Time Inc zainteresowany kupnem głównej części Yahoo

Według nieoficjalnych informacji Time Inc bada możliwości zakupu od Yahoo podstawowych zasobów tego koncernu - wyszukiwarki, platformy e-mail i serwisów informacyjnych. Kwota potencjalnej transakcji pozostaje nieznana. więcej

 
Public Relations  
 
FleishmanHillard Fishburn obsłuży Clear Channel International
 
Technologie  
 
Mastercard z nowym sposobem autoryzacji: selfie i odcisk palca zamiast hasła
 
Play poprawia wyniki: 14,15 mln abonentów i 5,36 mld zł wpływów w 2015 r.
 
Nikon: nowe aparaty Coolpix z aplikacją SnapBridge od 699 zł do 2099 zł (wideo)
 
MWC 2016: X3 Soul Pro - nowy smartfon Allview Mobile za 1999 zł (wideo)
 
MWC 2016: Vibe K5 Plus i Vibe K5 - nowe smartfony Lenovo (wideo)
 
MWC 2016: Huawei wprowadza GigaRadio, nadchodzi era 4.5G
 
Lenovo z nowymi tabletami Yoga 710 i 510 oraz tabletem ideapad MIIX 310
 
Nikon: nowe kompakty premium serii DL od 3099 zł (wideo)
 
AMD z nowymi procesorami serii G
 
MWC 2016: Blade V7 i Blade V7 Lite - nowe smartfony ZTE (wideo)
 
MWC 2016: Sony z nową serią smartfonów Xperia X (wideo)
 
MWC 2016: nowe tablety Lenovo z serii Tab3 (wideo)
 
MWC 2016: tablet 2w1 z rysikiem Huawei MateBook (wideo)
 
MWC 2016: nowe akcesoria Sony dla smartfonów Xperia (wideo)
 
Gospodarka  
 
Wybrane partie batonów Mars, Snickers, Milky Way i Celebrations wycofywane ze sprzedaży, bo są w nich kawałki plastiku
 
Dobra sytuacja makroekonomiczna Polski. Martwi jedynie przedłużająca się deflacja
 
Waluty surowcowe czarnym koniem inwestycyjnym. Najlepsze perspektywy stwarza dolar nowozelandzki
 
Tylko największe polskie gospodarstwa rolne są w stanie konkurować z zachodnimi. Stanowią one zaledwie 2 proc. ogółu
 
Rośnie popyt inwestorów na obligacje korporacyjne. Firmy też coraz chętniej sięgają po tę formę finansowania
 
Jaki podatek od wirtualnej sprzedaży w grze komputerowej?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Powstanie film o Janie Karskim
 
"Nocturnal Koreans" - nowy album Wire
 
Trzech polskich fotografów w finale Sony World Photography Awards 2016
 
Drugi sezon serialu "Daredevil" (zobacz zwiastun)
 
Puff Daddy z The Family i ich "Auction" (wideo)
 
Leona Lewis i "Your Song" Eltona Johna w reklamie TUI (posłuchaj)
 
New Order pokazali "Singularity"
 
Maciej Stuhr w nowym serialu ,,Belfer". Zobacz pierwszy teaster serialu (wideo)
 
Trzeci sezon ,,Wrogiego nieba" w TNT
 
Blog  
 
Reflektor punktowy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Apel - Andrzej Bober
 
Za słoik dziękuję - Monika Klama
 
Świat według seriali - ks. Artur Stopka
 
Epitafium dla Żuławskiego - Magda Furman
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl