Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 21 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF

Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk poinformowała zespół radiowej Czwórki, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TV Republika podnosi płace i szykuje nowe programy. 2000 zgłoszeń do pracy

Telewizja Republika, która straciła ostatnio na rzecz Telewizji Polskiej kilku dziennikarzy, uzupełnia braki kadrowe. W kwietniu br. na jej antenie pojawią się nowe programy prowadzone przez osoby wybrane w castingu. Dotychczasowy zespół dostał podwyżki. więcej

 
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2

Po pierwszych tygodniach wiosennych ramówek liderem rynku w grupie komercyjnej jest TVN, który ze swoją ofertę ruszył już w lutym. Mocno straciła zaś Jedynka, która notuje gorsze wyniki od Dwójki. W grupie wszystkich widzów TVP1 jest jednak nadal pierwsza. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor / Specjalista PR

Wydawnictwo SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej

Serwis internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Apollo Music poszukuje osoby na stanowisko
Label Assistant

Lemon&Orange poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager (Technologie)

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Alvernia Studios poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży eventów

Ad Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Havas Media poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Do Rzeczy”, zyskały też m.in. „Newsweek” i „W Sieci”. Kolejny miesiąc z rzędu najwięcej stracił „Wprost”. więcej

 
Rafał Freyer konsultantem muzycznym radiowej Jedynki. ,,Mniej słowa, więcej muzyki"

Rafał Frayer, byly dyrektor muzyczny Radia ZET, dołączył do zespołu Programu I Polskiego Radia. Objął stanowisko konsultanta muzycznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ponad 20 mln zł na start WP1, w 2018 r. kanał ma być rentowny

W 2016 i 2017 roku Wirtualna Polska Holding na kanał telewizyjny WP1 wyda ponad 20 mln zł. Firma oczekuje, że w 2018 roku kanał osiągnie rentowność, przy prawie 30 mln zł wpływów i ok. 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. WP1 nie jest ostateczną marką rynkową stacji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zwolnione wydawczynie TVP Info odrzucają zarzuty TAI. ,,To nieprawda" (oświadczenie)

Byłe wydawczynie TVP Info Izabela Leśkiewicz, Magdalena Siemiątkowska i Małgorzata Serafin, które zostały zwolnione za odmowę wykonania polecenia służbowego, nie zgadzają się z oficjalnymi powodami zakończenia z nimi współpracy podanymi przez Telewizyjną Agencję Informacyjną (TAI). więcej

Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?

Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TV Republika podnosi płace i szykuje nowe programy. 2000 zgłoszeń do pracy

Telewizja Republika, która straciła ostatnio na rzecz Telewizji Polskiej kilku dziennikarzy, uzupełnia braki kadrowe. W kwietniu br. na jej antenie pojawią się nowe programy prowadzone przez osoby wybrane w castingu. Dotychczasowy zespół dostał podwyżki. więcej

 
Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2

Po pierwszych tygodniach wiosennych ramówek liderem rynku w grupie komercyjnej jest TVN, który ze swoją ofertę ruszył już w lutym. Mocno straciła zaś Jedynka, która notuje gorsze wyniki od Dwójki. W grupie wszystkich widzów TVP1 jest jednak nadal pierwsza. więcej

 
Ponad 20 mln zł na start WP1, w 2018 r. kanał ma być rentowny

W 2016 i 2017 roku Wirtualna Polska Holding na kanał telewizyjny WP1 wyda ponad 20 mln zł. Firma oczekuje, że w 2018 roku kanał osiągnie rentowność, przy prawie 30 mln zł wpływów i ok. 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. WP1 nie jest ostateczną marką rynkową stacji. więcej

 
,,Wiadomości", ,,Fakty" i ,,Wydarzenia" pod lupą ekspertów. KRRiT zleciła monitoring

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zleciła monitoring czołowych programów informacyjnych z naziemnych stacji: „Wiadomości” TVP1, „Faktów” TVN oraz „Wydarzeń” Polsatu. Przeprowadzą je eksperci. więcej

 
Małgorzata Raczyńska-Weinsberg doradcą zarządu Telewizji Polskiej

Małgorzata Raczyńska-Weinsberg, była dyrektor TVP1, została doradcą zarządu Telewizji Polskiej, kierowanego przez Jacka Kurskiego. Stanowisko to objęła już ponad miesiąc temu. więcej

 
,,Nasz nowy dom" po zmianie pory emisji stracił 440 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2

Szóstą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledzi średnio 1,88 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 440 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku. więcej

 
Jonasz Rewiński zaczął prowadzić ,,Blogosferę" w TV Republika

Jonasz Rewiński został nowym współgospodarzem programu satyrycznego „Blogosfera” nadawanego w Telewizji Republika. Zastąpił Bartłomieja Kossowskiego, który odszedł do Polskiego Radia. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" ma o 310 tys. widzów mniej, ale TVP1 pokonuje konkurencję

15. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,5 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 13. serii, widownia produkcji spadła o 310 tys. oglądających. Jednak serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. więcej

 
,,Przyjaciółki" straciły 280 tys. widzów. Polsat wygrywa z TVN

Siódmy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,97 mln osób. W porównaniu do piątej serii nadawanej wiosną ub.r. produkcja straciła 280 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Wojciech Pawlak szefem kanału telewizyjnego WP1

Wojciech Pawlak, były dyrektor TVP2, został szefem kanału telewizyjnego W1, który na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej uruchomi Grupa Wirtualna Polska. więcej

 
Bojkot Telewizji Polskiej bez sensu, bo nieobecni nie mają racji (opinie)

Rządzą szefowie, a podwładni ich słuchają. Jak nie chcą słuchać, odchodzą. Bojkot Telewizji Polskiej to kapitulacja w kwestii wpływania na poglądy jej odbiorców. A nieobecni nie mają racji - padające propozycje odrzucania zaproszeń do programów TVP komentują Cezary Łazarewicz, Bogusław Chrabota i Sławomir Jastrzębowski.   więcej

 
Kino Polska TV z lepszymi wynikami, spółka wypłaci dywidendę

Grupa Kino Polska TV, nadawca m.in. stacji Kino Polska i Filmbox, w ub.r. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. Spółka planuje wypłatę dywidendy. więcej

 
Dwie kobiety w pilotowym odcinku ,,Rolnik szuka żony 3". Emisja na Wielkanoc

W Niedzielę Wielkanocną 27 marca br. TVP1 wyemituje pilotowy odcinek trzeciej serii reality-show „Rolnik szuka żony”. Widzowie obejrzą w nim prezentacje dziesięciu kandydatów, w tym dwóch kobiet, które będą miały szanse znaleźć męża - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF

Prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk poinformowała zespół radiowej Czwórki, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rafał Freyer konsultantem muzycznym radiowej Jedynki. ,,Mniej słowa, więcej muzyki"

Rafał Frayer, byly dyrektor muzyczny Radia ZET, dołączył do zespołu Programu I Polskiego Radia. Objął stanowisko konsultanta muzycznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Szef Radia ZET: formuła ,,Świata według Blondynki" się wyczerpała, zastąpi go Marzena Chełminiak

Jarosław Paszkowski, szef Radia ZET, zdjęcie programu „Świat według Blondynki” Beaty Pawlikowskiej, tłumaczy wyczerpaniem się formuły programu. Od kwietnia br. w ramówce zastąpi go audycja Marzeny Chełminiak. więcej

 
Maciej D. Ociepka po tygodniu odchodzi z Polskiego Radia

W piątek Maciej D. Ociepka zrezygnował ze stanowiska zastępcy dyrektora portalu Polskieradio.pl. Zarząd Polskiego Radia przyjął jego rezygnację. więcej

 
RMF FM nokautuje w Aglomeracji Śląskiej. Radio Katowice ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Beata Pawlikowska odchodzi z Radia ZET, nie chciała zmian w ,,Świecie według Blondynki"

Po kilkunastu latach podróżniczka i pisarka Beata Pawlikowska zakończyła w Radiu ZET swój cotygodniowy program „Świat według Blondynki”. Jak tłumaczy, nie zgodziła się na zmiany w audycji zaproponowane przez kierownictwo stacji. więcej

 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach (raport z drugiej połowy 2015 roku)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Krótki kryzys wizerunkowy czy coś więcej? - jak JWT radzi sobie z oskarżeniem szefa o mobbing i rasizm

Sprawa oparta jest na emocjach i nad nimi WPP powinno się pochylić, bo te mogą być pierwszym krokiem do poważnego kryzysu wizerunkowego. Brakuje tu deklaracji mówiących, że w szeregach WPP nie ma miejsca na mobbing i rasizm, i że piętnowane będą wszelkie tego typu przypadki. Dotychczasowe działania władz WPP po tym, jak CEO sieci JWT został oskarżony rasizm i dyskryminację, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Marta Winiarska i Adam Łaszyn. więcej

 
Patrycja Kotecka nowym dyrektorem marketingu Link4

Patrycja Kotecka objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie ubezpieczeniowej Link4 (należącej do PZU). Przez ostatnie kilka miesięcy stanowisko to pełnił Bartosz Kwieciński, a Kotecka wcześniej pracowała m.in. w Apelli, Telewizji Polskiej i „Super Expressie”. więcej

 
Pop-up store - pokaż się swoim klientom!

W świecie, w którym media cyfrowe, portale społecznościowe i elektroniczne urządzenia zmieniają diametralnie funkcjonowanie handlu i usług, znaczenie rozpoznawalności marki i osobistego kontaktu z klientem, wciąż pozostaje niezmiennie ważne. Pop-up story pozwalają firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. – Wszyscy uwielbiamy nowości i trochę ekskluzywności czasowej. Gdy coś jest dostępne tylko 3-4 dni i znika, powstaje odczucie, że nie wszyscy mają do tego dostęp. Automatycznie staje się więc pożądane – tak o pop-up storach mówi Paweł Czerski, CEO IMS events. więcej

 
Plus z siatkarzami reklamuje testy internetu LTE ,,trzy razy szybszego niż w Play" (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Plus zaczęła kolejną odsłonę kampanii reklamującej promocję „Testuj LTE za 9 zł”. Tym razem przekonuje, że w Warszawie świadczony przez nią internet mobilny jest trzy razy szybszy niż w Play. Kampanię przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska. więcej

 
,,Skóra dobrze nastrojona" w reklamach AA Clinical Lift (wideo)

W telewizji i prasie zaczęła się kampania reklamowa nowej linii kremów AA Clinical Lift (produkowanych przez firmę Oceanic). Akcję, pod hasłem „Skóra dobrze nastrojona”, wspólnie z producentem przygotowały firmy Change, Easy Hell, Rio de Post i Star Media. więcej

 
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości szuka agencji interaktywnej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję do przeprowadzenia internetowej kampanii. Na akcję przeznaczy ponad 500 tys. zł. więcej

 
Lionel Messi będzie promował urządzenia Huawei

Firma Huawei podpisała kontrakt reklamowy z Lionelem Messim, piłkarzem klubu FC Barcelona. Jako globalny ambasador marki ma pomóc Huawei dotrzeć do konsumentów w Europie i Ameryce Łacińskiej. więcej

 
Reklamy tygodnia: Audi, Lexus, Triumph, ,,Nie chcę być strażakiem", ,,Życie po śmierci" (wideo)

Tym razem w zestawieniu najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne i trzy polskie. Są to międzynarodowe kampanie promujące samochody Lexus i Audi oraz lokalne spoty: bielizny Triumph, Fundacji Integracja „Nie chcę być strażakiem” oraz akcja „Życie po śmierci”. więcej

 
The Digitals utrzymała internetową obsługę piwa Warka

Agencja The Digitals (należąca do grupy S/F) po wygranym przetargu nadal będzie zajmować się obsługą marki piwnej Warka (Grupa Żywiec) w internecie. Odpowiada za to od 2013 roku. więcej

 
Ciasteczkowy Potwór z Siri reklamuje iPhone 6s (wideo)

Firma Apple zaprezentowała nową, humorystyczną reklamę promującą smartfona iPhone 6s. więcej

 
Wędliny ZM Żywiec promowane na Wielkanoc

Trwa kampania reklamowa wędlin produkowanych przez ZM Żywiec związana ze Świętami Wielkanocnymi. Akcję przygotowała agencja Hand Made. więcej

 
Zbieranie opinii konsumentów wyzwaniem dla marketerów

Marketerzy chcący lepiej zrozumieć swoich klientów mogą sporo zyskać na zbieraniu ich opinii. Nie jest to jednak dla nich proste zadanie. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Gran Steads Fiery Ginger Ale: Hot Transavia Airlines: Your ... Gran Steads Fiery Ginger Ale: Less sugar, more fire. Gran Stead's Fiery Ginger Ale: Hot Heads Transavia Airlines: Your holidays are waiting
 
Prasa  
 
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Do Rzeczy”, zyskały też m.in. „Newsweek” i „W Sieci”. Kolejny miesiąc z rzędu najwięcej stracił „Wprost”. więcej

 
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z wyników najnowszej fali badania PBC opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Fotografia Masterclass - 2016-03-21 Newsweek - 2016-03-21 Do Rzeczy - 2016-03-21 Wprost - 2016-03-21 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-03-21
 
Internet  
 
Ponad 20 mln zł na start WP1, w 2018 r. kanał ma być rentowny

W 2016 i 2017 roku Wirtualna Polska Holding na kanał telewizyjny WP1 wyda ponad 20 mln zł. Firma oczekuje, że w 2018 roku kanał osiągnie rentowność, przy prawie 30 mln zł wpływów i ok. 1 proc. udziału w rynku telewizyjnym. WP1 nie jest ostateczną marką rynkową stacji. więcej

 
Wirtualna Polska planuje kolejne przejęcia w e-commerce, sfinansuje je z kredytu

Wirtualna Polska Holding zamierza w br. zrealizować kolejne akwizycje, przede wszystkim w segmencie e-commerce, ponieważ rozwija się on w Polsce dwukrotnie szybciej niż reklama internetowa. Na przejęcia będzie wydawać środki ze zwiększonego niedawno limitu kredytowego. więcej

 
Next.gazeta.pl według interaktywnych jest bardziej przystępny i mniej branżowy od Business Insidera

Uruchomiona przez Agorę sekcja Next.gazeta.pl umiejętnie łączy tematykę biznesową i technologiczną. Strona lżejszymi, lifestylowymi treściami może przyciągnąć więcej użytkowników niż serwisy branżowe. Widać w niej sporo podobieństw do Business Insidera - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej

 
Alibaba wprowadzi wirtualną rzeczywistość do swojego sklepu i innych serwisów

Koncern Alibaba Group stworzył laboratorium GnomeMagic Lab, które opracuje rozwiązania VR dla największej platformy sprzedażowej na świecie. Wirtualna rzeczywistość będzie też dostępna w serwisach Youku Tudou i Alibaba Pictures. więcej

 
Wojciech Pawlak szefem kanału telewizyjnego WP1

Wojciech Pawlak, były dyrektor TVP2, został szefem kanału telewizyjnego W1, który na ósmym multipleksie telewizji cyfrowej uruchomi Grupa Wirtualna Polska. więcej

 
Aplikacje mobilne - zmora wydawców czy inwestycja na przyszłość? (TOP10 aplikacji)

Według wydawców internetowych 90 proc. przychodów z mobilnych kampanii reklamowych pochodzi z emisji reklam na stronach mobilnych. Tymczasem rozwój mobilnych wersji www kosztuje jedną dziesiątą tego, ile wydawca musi wydać na dobrą aplikację mobilną. Ta z kolei generuje 90 proc. kosztów po stronie właściciela. Czy to znaczy, że aplikacje mobilne to dla wydawcy nietrafiona inwestycja? - analizuje Artur Zawadzki ze Spicy Mobile. więcej

 
,,Sonda 2" oraz zwolnienia w TVP Info i Trójce komentowane przez dziennikarzy na Twitterze

W mijającym tygodniu na Twitterze osoby z branży mediów komentowali m.in. premierę programu „Sonda 2” oraz zwolnienia w mediach publicznych wydawczyń TVP Info Izabeli Leśkiewicz, Magdaleny Siemiątkowskiej i Małgorzaty Serafin oraz wieloletniego dziennikarza radiowej Trójki Jerzego Sosnowskiego. więcej

 
Mniejsze wpływy z reklam na Twitterze

Firma eMarketer obniżyła swoją prognozę dotyczącą przychodu Twittera z reklam. więcej

 
Wpływy Wirtualnej Polski wzrosły w 2015 r. do 325,6 mln zł, 95 proc. z reklam

W ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała 325,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 5,7 mln zł zysku netto. 95 proc. wpływów przyniosła firmie sprzedaż usług reklamowych. Ze środków pozyskanych z debiutu giełdowego prawie 70 mln zł przeznaczyła na przejęcia. więcej

 
Aktywności w social media wpływają na zachowania zakupowe w sieci

Konsumenci kupujący w sieci kierują się do mediów społecznościowych m.in. aby zapoznać się z opiniami innych osób o produktach oraz żeby być na bieżąco z modowymi trendami. Aktywności te przekładają się na ich zakupowe decyzje. więcej

 
Technologie  
 
Domino's w Nowej Zelandii dostarczają pizzę przy użyciu robotów (wideo)
 
Aplikacje mobilne - zmora wydawców czy inwestycja na przyszłość? (TOP10 aplikacji)
 
Plus z siatkarzami reklamuje testy internetu LTE ,,trzy razy szybszego niż w Play" (wideo)
 
Rynek tabletów w dół, Apple przed Samsungiem
 
Ciasteczkowy Potwór z Siri reklamuje iPhone 6s (wideo)
 
Gospodarka  
 
W tym roku wzrost PKB utrzyma się na poziomie 3,5 proc. Gospodarce pomoże program ,,Rodzina 500 plus"
 
PZU zapowiada cięcie kosztów i inwestycje w start-upy. Chce wykorzystywać nowe technologie w swojej działalności
 
Powstanie Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Klienci biur podróży będą lepiej chronieni
 
Jak zrobić rozliczenie podatkowe po rozwodzie
 
Kultura/Rozrywka  
 
David Koepp odpowiada za film "Indiana Jones 5"
 
"High Rise"- nowy serial HBO o architektach
 
Agnieszka Holland odpowiada za film "The Kind Worth Killing"
 
Maria Peszek, Pianohooligan, orkiestra NOSPR, Kuedo, Clouds, Fakear i Masayoshi Fuijita na Tauron Nowa Muzyka
 
Nicolas Cage gangsterem w filmie "Philly Fury"
 
"MIA OLA" i "Foreign Friend" - M.I.A. ujawnia nowe piosenki
 
Blog  
 
Prezes Kurski ma nosa... - Andrzej Bober
 
Co by było gdyby było... - Wanda Konarzewska
 
Powrót mamy - ks. Artur Stopka
 
Hipnotyzerzy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Majdan?... - Paweł Tomczyk
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl