Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 23 Marca 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Piotr Kraśko może zostać szefem programu informacyjnego w WP1

Grupa Wirtualna Polska prowadzi rozmowy z dziennikarzem Piotrem Kraśko w sprawie prowadzenia jednego z programów telewizyjnych w kanale WP1 - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gociek wieczorową porą" w TVP1 ruszy później niż planowano. ,,Duża produkcja"

Szykowany przez TVP1 late night show „Gociek wieczorową porą” zadebiutuje na antenie kilka tygodni później niż planowano. Stacja musi bowiem jeszcze dopracować format - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki

Wpływy reklamowe mediów pozainternetowych po dwóch miesiącach br. były wyższe od tych osiągniętych w ub.r. o ponad 12 proc. Największy wzrost zanotowały indoor, kina i radio. Spadły zaś wpływy dzienników. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet - Ringier Axel Springer Polska poszukuje osoby na stanowisko
Grafik

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Redakcji Informacyjnej

Wydawnictwo SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor / Specjalista PR

Wydawnictwo SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej

Serwis internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Lemon&Orange poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager (Technologie)

Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Junior Project Manager

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Alvernia Studios poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży eventów

Ad Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka poprowadzą program ,,Na dywanie" w TVP Kultura

W niedzielę 24 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski „Na dywanie”. Program poprowadzą aktorzy Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra, który kieruje pracami nad projektem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kanał Hip Hop TV zaczyna nadawanie

Grupa ZPR Media w środę uruchomi kanał muzyczny Hip Hop TV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja dostępna będzie początkowo tylko niekodowanie na satelicie Hot Bird, z czasem ma dołączyć do sieci kablowych. więcej

 
Drugi sezon ,,Strażaków" stracił 1,3 mln widzów, przegrywa z ,,Kocham Cię, Polsko!" i ,,Małymi gigantami"

Serial „Strażacy 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do pierwszej serii, produkcja straciła 1,29 mln widzów. Serial dał Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Newsweek" wygrał z Piotrem Dudą, nie będzie sprostowania głośnego tekstu ,,Hotel robotniczy"

Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wnioski szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudy oraz spółki Dekom o publikację sprostowań do artykułu tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) pt. „Hotel robotniczy” z września ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polskie Radio 24 zastąpi radiową Czwórkę na częstotliwościach UKF

Zespół radiowej Czwórki został poinformowany, że rozgłośnia będzie nadawać tylko cyfrowo i w internecie. Natomiast na częstotliwości analogowe PR4 przeniesiony zostanie kanał informacyjny Polskie Radio 24 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Start sezonu wiosennego: TVN przed Polsatem w grupie 16-49, TVP1 gorzej od TVP2
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem, ,,Wprost" mocno w dół
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Piotr Kraśko może zostać szefem programu informacyjnego w WP1

Grupa Wirtualna Polska prowadzi rozmowy z dziennikarzem Piotrem Kraśko w sprawie prowadzenia jednego z programów telewizyjnych w kanale WP1 - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gociek wieczorową porą" w TVP1 ruszy później niż planowano. ,,Duża produkcja"

Szykowany przez TVP1 late night show „Gociek wieczorową porą” zadebiutuje na antenie kilka tygodni później niż planowano. Stacja musi bowiem jeszcze dopracować format - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Redbad Klijnstra i Emilia Komarnicka poprowadzą program ,,Na dywanie" w TVP Kultura

W niedzielę 24 marca br. na antenie TVP Kultura zadebiutuje magazyn reporterski „Na dywanie”. Program poprowadzą aktorzy Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra, który kieruje pracami nad projektem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kanał Hip Hop TV zaczyna nadawanie

Grupa ZPR Media w środę uruchomi kanał muzyczny Hip Hop TV - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja dostępna będzie początkowo tylko niekodowanie na satelicie Hot Bird, z czasem ma dołączyć do sieci kablowych. więcej

 
Drugi sezon ,,Strażaków" stracił 1,3 mln widzów, przegrywa z ,,Kocham Cię, Polsko!" i ,,Małymi gigantami"

Serial „Strażacy 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do pierwszej serii, produkcja straciła 1,29 mln widzów. Serial dał Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
,,Rodzinka.pl" straciła 460 tys. widzów. TVP2 przegrywa konkurencją

Ósmy sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,14 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 460 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. więcej

 
Serial ,,O mnie się nie martw 4" stracił 130 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją

Czwarty sezon „O mnie się nie martw” ogląda średnio 1,89 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż drugą edycję emitowaną wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Dorosły ,,MasterChef" wraca do TVN. Ruszają precastingi

TVN nie rezygnuje z kulinarnych formatów reality-show. Jesienią widzowie zobaczą piątą edycję programu „MasterChef”, którego wersję dziecięcą stacja nadaje obecnie. W kwietniu br. rozpoczną się poszukiwania uczestników do niej. więcej

 
Krzysztof Ibisz promuje Domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię telewizyjną Domowego Internetu LTE z udziałem Krzysztofa Ibisza, nowej twarzy platformy. więcej

 
Mateusz Janowiak szefem sprzedaży Agencji TVN

Mateusz Janowiak został szefem sprzedaży Agencji TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To nowo utworzone stanowisko w strukturze jednostki. więcej

 
,,Emil - pogromca mandatów", ,,Kołowrotek" i dokumenty wiosną w Polsat Play

W wiosennej ramówce kanału Polsat Play przygotowano dla widzów nowy program „Emil - pogromca mandatów”. Widzowie obejrzą również „Kołowrotek”, „Autościemę”, „Magików z ulicy”, a także filmy dokumentalne BBC. więcej

 
Zysk ATM Grupy 36 proc. w górę, 44 proc. jej przychodów pochodzi od Polsatu

W 2015 roku spółka ATM Grupa zanotowała wzrost przychodów o 14 proc., zaś jej zysk netto wzrósł o ponad jedną trzecią do 20 mln zł. Najbardziej do góry poszły wpływy z produkcji telewizyjnej i filmowej, a najsłabiej ze sprzedaży czasu reklamowego w kanale ATM Rozrywka. więcej

 
Polsat Viasat Nature w ofercie UPC Polska

Operator kablowy UPC Polska dołączył do oferty telewizji cyfrowej kanał popularnonaukowy Polsat Viasat Nature. więcej

 
Drugi sezon serialu kryminalnego ,,Układ" w Ale kino+

W środę 6 kwietnia br. kanał Ale kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu kryminalnego „Układ”, w którym widzowie ponownie będą śledzić losy dziennikarza śledczego Petera Verasa. więcej

 
Miniserial psychologiczny ,,Weinberg" w TNT

W niedzielę 3 kwietnia na antenie kanału TNT zadebiutuje niemiecki miniserial „Weinberg” o miasteczku, którego mieszkańcy starają się ukryć swoje tajemnice. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka nowym liderem w Poznaniu. Eska i Złote Przeboje na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Kina, indoor i radio z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół dzienniki

Wpływy reklamowe mediów pozainternetowych po dwóch miesiącach br. były wyższe od tych osiągniętych w ub.r. o ponad 12 proc. Największy wzrost zanotowały indoor, kina i radio. Spadły zaś wpływy dzienników. więcej

 
Ciągniki Ursus reklamowane jako ,,#polskamoc" (wideo)

Pod hasłem „#PolskaMoc” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ciągników Ursus. Przygotowały ją firmy marketingowe Dem Interactive, Watchout Productions i Cookies Media. więcej

 
,,Powiedz tak" w kampanii Danonków z udziałem Małgorzaty Ohme (wideo)

Pod hasłem „Danonki powiedz tak” wystartowała kampania reklamowa Danonków. W akcji, przygotowanej przez VML Poland, Y&R i Mediacom, wystąpiła psycholog Małgorzata Ohme. więcej

 
Krzysztof Ibisz promuje Domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię telewizyjną Domowego Internetu LTE z udziałem Krzysztofa Ibisza, nowej twarzy platformy. więcej

 
W kampanii Persila więźniowie spędzają więcej czasu na zewnątrz niż dzieci (wideo)

Unilever rozpoczął kampanię wizerunkową marki środków piorących Persil. Działania pod hasłem „Free the kids” realizuje agencja MullenLowe London. Marketer po raz pierwszy do promocji Persila wykorzystuje media społecznościowe. więcej

 
McDonald's przekonuje rodziców, że Happy Meals są teraz zdrowsze (wideo)

W najnowszej kampanii reklamowej McDonald's próbuje przekonać rodziców, że posiłki dla dzieci w zestawach Happy Meals są teraz zdrowsze. więcej

 
,,Poczuj ulgę, zapewnij ochronę" - Alugastrin pierwszy raz reklamowany w telewizji (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa preparatu Alugastrin (z portfolio Urgo Polfa Łódź), prowadzona pod hasłem „Poczuj ulgę, zapewnij ochronę”. Przygotowały ją firmy Walk Creative, Mojo, Stage2, Sound Tropez i MediaVest. więcej

 
Śląskie planuje kilkumiesięczną kampanię internetową

Województwo Śląskie zaplanowało na letnie miesiące kampanię promocyjną w internecie. Szuka firmy, która na jej potrzeby kupi media. więcej

 
,,Szalone możliwości" w reklamach TK Maxx (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych TK Maxx. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe Wieden+Kennedy, Mindshare Polska i Ogilvy PR, jest prowadzona pod hasłem „Szalone możliwości”. więcej

 
Anna Grunwald: z Agory do Whites

Anna Grunwald zaczęła pracę w zespole redakcyjnym agencji marketingu internetowego Whites. Poprzednio przez ponad 10 lat pracowała w Agorze. więcej

 
Continental z ,,mistrzowską loterią" przed Euro 2016

Produkująca opony firmy Continental zaczęła promocję związaną z piłkarskim Euro 2016. Przygotowała i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Loyalty Point, Initiative Warszawa i Media Impact Polska. więcej

 
,,Świadome macierzyństwo" w kampanii reklamującej Folik Mama

W internecie i prasie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety dla kobiet w ciąży Folik Mama (produkowanych przez Gedeon Richter). Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i One House. więcej

 
Abanana obsłuży delikatesy Alma w social media

Agencja Abanana (należąca do grupy Eura7) wygrała przetarg na obsługę sieci delikatesów Alma w mediach społecznościowych. więcej

 
Adform dla MullenLowe MediaHub w zakresie programmatic buying

Dom mediowy MullenLowe MediaHub zaczął korzystać z platformy firmy Adform do realizacji działań z obszaru programmatic buying. więcej

 
Kamil Frączek: z PoProstu do Insignii

Kamil Frączek objął funkcję graphic designera w agencji interaktywnej Insignia. Wcześniej pracował m.in. w firmach PoProstu, Synergia Software i Rise Agency. więcej

 
,,Respect your shoes" - Brian Scott jako pastor w reklamach sklepów Sizeer (wideo)

Sieć sklepów odzieżowych Sizeer pod hasłem „Respect your shoes” zaczęła kampanię reklamującą wiosenną kolekcję. Bohaterem akcji, przygotowanej przez Marketing Investment Group wspólnie z Papaya Films, jest znany dziennikarz Brian Scott. więcej

 
,,Zdecydowałem! #NieZabieram" w kampanii promującej dawstwo narządów (wideo)

Dawca.pl i Projekt PR zaczęły akcję społeczną promującą transplantację i świadome dawstwa narządów. Działania są prowadzone pod hasłem „Zdecydowałem! #NieZabieram”. więcej

 
Maxime Tallet globalnym dyrektorem kreatywnym w MakoLab

Maxime Tallet zaczął pracę w agencji marketingowo-technologicznej MakoLab na nowo utworzonym stanowisku global creative development directora. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Pollete i Horyzon Media. więcej

 
Nazwa.pl wybrała Value Media zamiast Havas Media i Sales&More

Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę w internecie firmy hostingowej Nazwa.pl. Poprzednio zajmowały się tym m.in. agencje Havas Media i Sales&More. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Red17 hair salon: Marylin Travel Oregon: Your... Travel Oregon: The ... ThisPlay Music: Teodorf CANAL+: Because there is a Story behind every Story.
 
Prasa  
 
Tygodniki telewizyjne tracą, ,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany

W styczniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”. więcej

 
Mariusz Max Kolonko, Kornel Morawiecki i Dariusz Żuk z Nagrodami Kisiela

Kornel Morawiecki w kategorii „Polityk”,  Dariusz Żuk w kategorii „Przedsiębiorca” oraz Mariusz Max Kolonko w kategorii "Publicysta" zostali laureatami kolejnej edycji Nagród Kisiela. Wręczenie nagród odbyło się we wtorek podczas gali w Zamku Królewskim w Warszawie. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2016-03-23 Bliżej Ciebie - 2016-03-22 GQ - 2016-03-22 Kuchnia - 2016-03-22 Hi-Fi i Muzyka - 2016-03-22
 
Internet  
 
Francuskie gazety w tygodniowej akcji walczą z adblockerami

Największe francuskie gazety w swoich serwisach internetowych zaczęły wspólną kampanię przeciw używaniu przez internautów aplikacji blokujących reklamy. Jedni z wydawców okresowo odcinają użytkowników adblockerów od treści, inni wyświetlają komunikaty edukujące czytelników. więcej

 
Dyrektor Twittera: we wpisach na portalu pozostanie limit 140 znaków

Jack Dorsey, dyrektor generalny Twittera, zaprzeczył wcześniejszym zapowiedziom rozszerzenia długości tweetów do 10 tysięcy znaków. - Obecny limit pozostaje, bo dobrze służy zwięzłości informacji i wypowiedzi - wyjaśnia szef Twittera. więcej

 
Jak kobiety w ciąży i matki pokazują swoje życie na Instagramie

Instagram stanowi dla matek swego rodzaju pamiętnik ciąży - wynika z badania IRCenter. więcej

 
Ponad 3/4 rządów jest na YouTube. Biały Dom i Barack Obama najpopularniejsi (infografika)

Niemal 77 proc. rządów na świecie prowadzi oficjalne konta na YouTube, a większość aktywnie z nich korzysta, publikując do tej pory łącznie prawie 200 000 filmów - wynika z badania Burson-Marsteller. więcej

 
Spotify wprowadza reklamy display mające być lepiej widoczne

Muzyczna platforma streamingowa Spotify wprowadza nowy format reklam display, które mają lepiej niż dotychczas przykuwać uwagę użytkowników. więcej

 
Wyszukiwarka pkt.pl z sekcjami o urzędach i rachunkowości

W wyszukiwarce internetowej Pkt.pl (CS Group Polska) dodano działy tematyczne o rachunkach i urzędach. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Jak kobiety w ciąży i matki pokazują swoje życie na Instagramie

Instagram stanowi dla matek swego rodzaju pamiętnik ciąży - wynika z badania IRCenter. więcej

 
Public Relations  
 
Emil Górecki zrezygnował z funkcji rzecznika Ministerstwa Skarbu Państwa
 
Technologie  
 
P6 eMagic - nowy smartfon Allview Mobile za 449 zł
 
LG: smartfony X cam i X screen w Polsce za 1199 zł i 999 zł (wideo)
 
Manta rozszerza działalność w Chinach, stawia na zakupy i R&D
 
Plus: 100% więcej za doładowanie online
 
Gospodarka  
 
Wzrost PKB na poziomie 3,8 proc. i powrót inflacji możliwe pod koniec tego roku
 
Ułatwienia w VAT dla małych przedsiębiorców
 
Hiszpańskie inwestycje w Polsce za 11 mld euro. To piąty największy inwestor zagraniczny w naszym kraju
 
Kultura/Rozrywka  
 
Łona i Webber wystąpią na Open'er Festival 2016
 
Adam Sandler i David Spade w komedii akcji "The Do-Over" (wideo)
 
27 maja premiera drugie sezonu serialu "Bloodline"
 
Drugi sezon serialu kryminalnego ,,Układ" w Ale kino+
 
Miniserial psychologiczny ,,Weinberg" w TNT
 
Blog  
 
Hans G. - prawdziwy Niemiec w Polsce! - Ewaryst Fedorowicz
 
Czytam Kałfland... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Prezes Kurski ma nosa... - Andrzej Bober
 
Co by było gdyby było... - Wanda Konarzewska
 
Powrót mamy - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl