Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 7 Kwietnia 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)

Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku

Dla wielu szefów agencji public relations decyzja o zakończeniu działalności agencji Edelman Polska nie była zaskoczeniem. Ich zdaniem agencji w ostatnich latach nie wiodło się najlepiej. Porażka światowego gracza na polskim rynku to namacalny dowód, że PR to trudny biznes. Wycofanie się Edelmana z Polski komentują dla Wirtualnemedia.pl Barbara Kwiecień, Małgorzata Zaborowska, Paweł Trochimiuk, Hubert Archiciński i Ryszard Solski. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie

W lutym br. niemal wszystkie dzienniki ogólnopolskie odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”, od której odszedł niemal co dziesiąty czytelnik. O prawie jedną piątą do góry poszła zaś sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Streetcom Polska poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor / Grafik (Redakcja Biznesowa)

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji/Promo Producer

Havas Media poszukuje osoby na stanowisko
Junior Media Planner/ Buyer i/lub Media Planner/ Buyer

Polska Press Grupa poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz działu wydarzeń

PHD MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Communication Planner

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz

TVN Ventures poszukuje osoby na stanowisko
Market Researcher

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP wysyła do Rio de Janeiro 45 osób. Pokaże ponad 700 godzin transmisji z igrzysk

Telewizja Polska łącznie pokaże na swoich antenach i w internecie ponad 700 godzin transmisji z tegorocznych letnich igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Do Brazylii poleci 45-osobowa ekipa TVP. więcej

 
TVN24 po dużym wzroście przed TVP Info, kanały informacyjne Grupy TVN wyprzedziły TVP

W marcu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem, niemal o 50 proc., pochwalić się mogła Superstacja, a spadła jedynie widownia TVP3. więcej

 
2,2 miliona widzów ,,Drugiej szansy", drugi sezon jesienią

Jesienią TVN pokaże drugi sezon serialu obyczajowego „Druga szansa”, do którego zdjęcia ruszą w czerwcu br. To pierwszy od ponad roku serial TVN, który okazał się sukcesem i będzie kontynuowany. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)

Nadal nie opublikowano jeszcze pierwszych, styczniowych wyników nowego badania polskiego internetu Planet, chociaż miało to nastąpić już na początku lutego. Domy mediowe i brokerzy reklamowi deklarują, że nie przysporzyło to większych problemów przy planowaniu i realizacji kampanii. Branża jest ciekawa, jak wypadnie porównanie dwóch pomiarów: od GfK i Gemiusa. więcej

,,Sonda 2" ma dwa razy mniej widzów niż ,,Tomasz Lis na żywo"

Po trzech tygodniach emisji „Sondę 2” śledzi średnio 1,03 mln widzów, o 1,15 mln mniej niż oglądało wcześniej w tym paśmie program „Tomasz Lisa na żywo”. TVP2 w czasie nadawania misyjnej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Adrian reklamami z Anną Grodzką zyska tabloidowy rozgłos i sprawdzi tolerancję na kontrowersje (opinie)
,,Fakty" TVN wyprzedziły ,,Wiadomości" TVP1, które straciły 644 tys. widzów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP wysyła do Rio de Janeiro 45 osób. Pokaże ponad 700 godzin transmisji z igrzysk

Telewizja Polska łącznie pokaże na swoich antenach i w internecie ponad 700 godzin transmisji z tegorocznych letnich igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Do Brazylii poleci 45-osobowa ekipa TVP. więcej

 
TVN24 po dużym wzroście przed TVP Info, kanały informacyjne Grupy TVN wyprzedziły TVP

W marcu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Największym wzrostem, niemal o 50 proc., pochwalić się mogła Superstacja, a spadła jedynie widownia TVP3. więcej

 
2,2 miliona widzów ,,Drugiej szansy", drugi sezon jesienią

Jesienią TVN pokaże drugi sezon serialu obyczajowego „Druga szansa”, do którego zdjęcia ruszą w czerwcu br. To pierwszy od ponad roku serial TVN, który okazał się sukcesem i będzie kontynuowany. więcej

 
,,Wydarzenia" o 22.00 śledzi 120 tys. widzów. Serwis podnosi widownię Polsat News

120 tys. widzów śledzi wprowadzone w marcu wieczorne wydanie „Wydarzeń” w Polsat News. Kanał ma w czasie ich emisji więcej o 30 tys. widzów niż rok temu, ale przegrywa z TVN24 i TVP Info. więcej

 
MGM HD zmienia się w AMC. W ramówce ,,Fear The Walking Dead"

W piątek 6 maja kanał filmowy MGM HD zmieni się w AMC. Po zmianie nazwy w ramówce stacji znajdą się m.in. takie pozycje jak „Fear The Walking Dead” czy „Humans”. więcej

 
 
Radio  
 
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)

Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Polskie Radio wydało na cyfryzację prawie 53 mln zł. ,,Ogromne pieniądze, brak rynku odbiorców"

Polskie Radio i rozgłośnie regionalne do końca ub.r. wydały na cyfryzację 52,85 mln zł - wynika z opublikowanej przez KRRiT „Zielonej księgi cyfryzacji radia w Polsce”. - Nadawca publiczny nie jest w stanie samodzielnie zainicjować przestawiania się na odbiór cyfrowy. Wydano ogromne pieniądze, budując rynek nadawczy, a nie budowano jednocześnie rynku odbiorczego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes spółki. więcej

 
Prezes Radia Merkury blokuje książkę o historii stacji. ,,Paszkwilancki fragment narusza prawa osobiste"

Filip Rdesiński, od miesiąca prezes Radia Merkury, zablokował dystrybucję książki „Tu mówi Poznań” o historii tej stacji. - Laurka za publiczne pieniądze zrobiona dla de facto jednej osoby. Według umowy powinna być wolna od wad prawnych, w tym nie naruszać praw osób trzecich. Tymczasem narusza i to nie tylko moje - tłumaczy Rdesiński. Za to autor książki i poprzedni prezes Radia Merkury nie widzą w publikacji żadnych kontrowersyjnych treści. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Lublinie. VOX FM wypadło z podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
MEC zamienia Liquid na Wavemaker, szefem Maciej Maciejewski

Sieciowy dom mediowy MEC wprowadza nową markę kontentową - MEC Wavemaker, która w Polsce zastąpi MEC Liquid. Nową ofertą będzie kierował Maciej Maciejewski. więcej

 
Margaret promuje wiosenną ofertę butów Deichmann (wideo)

Firma Deichmann - Obuwie rozpoczęła zintegrowane działania promocyjne wiosennej kolekcji butów marki Deichmann. Bohaterką kampanii jest piosenkarka Margaret. Strategią, kreacją i realizacją wszystkich aktywności komunikacyjnych zajęły się agencje SMG LiquidThread i SMG Starcom. więcej

 
Coca-Cola odświeżyła własną reklamę sprzed 45 lat (wideo)

Koncern Coca-Cola przypomina, że pomysłowe i ciekawe reklamy to pomysł nie tylko ostatnich lat. Firma przystosowała do jakości 4K spot, który 45 lat wcześniej został zrealizowany tradycyjną techniką filmową i zarejestrowany na taśmie 35 milimetrów. więcej

 
GAP przeprasza za reklamę odzieży dziecięcej oskarżaną o rasizm (wideo)

Firma odzieżowa GAP przeprosiła wszystkich, którzy mogli poczuć się urażeni nową kampanią promującą linię odzieży tej marki dla dzieci. Zdaniem niektórych internautów, jedno ze zdjęć jest rasistowskie i dyskryminuje czarnoskórą dziewczynkę. więcej

 
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym

Według prognoz firmy IHS dla Facebook Audience Network w 2020 roku ponad 63 procent wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miała format natywny. To przełoży się na 53 miliardy dolarów wydatków na reklamę natywną. więcej

 
Bogusław Linda będzie promował zegarki Epos

Aktor i reżyser Bogusław Linda został ambasadorem reklamowym zegarków Epos. Współpracę z nim zaplanowano na dwa lata. więcej

 
Koncern HP z nowym logo w laptopach klasy premium

Koncern HP zaprezentował swoje nowe logo, które pojawiło się na najnowszym laptopie firmy - HP Spectre. Znak sprawia wrażenie o wiele oszczędniejszego i nowoczesnego niż stare logo, został jednak przygotowany już kilka lat temu. więcej

 
ASA zakazała reklam Gucci z niezwykle chudą modelką

Advertising Standards Authority, brytyjska organizacja monitorująca reklamy, zakazała firmie Guccio Gucci, właścicielowi marki Gucci, rozpowszechniania reklam z wizerunkiem anorektycznej modelki. więcej

 
UOKiK ukarał 4Life Direct za reklamy bez informacji o zagranicznej siedzibie (wideo)

Na firmę ubezpieczeniową 4Life Direct została nałożona przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kara 51 tys. zł za to, że w reklamach emitowanych cztery lata temu nie podała, że jej siedziba mieści się na Gibraltarze. więcej

 
Mads Mikkelsen reklamuje dom maklerski X-Trade Brokers

Aktor Mads Mikkelsen, znany m.in. z filmów „Casino Royale” i „Hannibal”, został międzynarodowym ambasadorem marketingowym domu maklerskiego X-Trade Brokers. Kampania reklamowa z jego udziałem będzie prowadzona pod hasłem „I Trade. I love it”. więcej

 
Marta Ogrodniczak za Krzysztofa Kaczmarka dyrektorem ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej

Marta Ogrodniczak awansowała w Kompanii Piwowarskiej na stanowisko dyrektora ds. trade marketingu. Poprzednio tę funkcję pełnił Krzysztof Kaczmarek. więcej

 
4,5 mln euro netto na promocję polskich jabłek

Związek Sadowników RP planuje dwie dwuletnie kampanie promujące europejskie jabłka w takich krajach, jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Rozpoczął poszukiwana agencji do ich realizacji. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto. więcej

 
Rockowy koncert Kłosiaków reklamuje jogurty Bakoma 7 Zbóż (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 Zbóż z udziałem ich animowanych brand heroes Kłosiaków. Akcję przygotowały firmy Upside i Universal McCann. więcej

 
Bosch ze zmienionym logo w kampanii pralek VarioPerfect (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa pralek Bosch VarioPerfect z technologią ActiveOxygen. W reklamach prezentowane jest logo marki Bosch z nowym elementem. Akcję przygotowały i realizują firmy PrimeMovers, hyperCrew, OMD i ACR Media House. więcej

 
ASAP&ASAP odpowiada za przygotowanie strategii digital dla NO-SPA

Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na przygotowanie i wdrożenie strategii digital dla marki NO-SPA (Sanovis Aventis). więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Hospital S?o Carlos: Organs Exito Mobile: Don't shoot yourself Dabur Laxirid: Show them out Marine Conservation Society: Get to know fish better Samsung: Soak out the mess - ketchup
 
Prasa  
 
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie

W lutym br. niemal wszystkie dzienniki ogólnopolskie odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”, od której odszedł niemal co dziesiąty czytelnik. O prawie jedną piątą do góry poszła zaś sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”. więcej

 
Dominika Gwit pisze felietony dla Cosmopolitan.pl

Dominika Gwit została felietonistką serwisu internetowego Cosmopolitan.pl (Marquard Media Polska). Jej teksty ukazują się na stronie co sobotę. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2016-04-07 Elle - 2016-04-07 Chwila na Relaks  - 2016-04-07 Przegląd Lotniczy - Aviation Revue - 2016-04-06 Przyślij Przepis - 2016-04-06
 
Internet  
 
Juliusz Szalek: z Motor-Presse Polska do Grupy Wirtualna Polska

Juliusz Szalek zaczął pracę w Grupie Wirtualna Polska jako redaktor prowadzący serwis Moto.wp.pl. Wcześniej pracował m.in. w Motor-Presse Polska i „Gazecie Wyborczej”, prowadził też pogram „Zakup kontrolowany” w TVN Turbo. więcej

 
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym

Według prognoz firmy IHS dla Facebook Audience Network w 2020 roku ponad 63 procent wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miała format natywny. To przełoży się na 53 miliardy dolarów wydatków na reklamę natywną. więcej

 
Twitter będzie transmitował za darmo rozgrywki futbolu amerykańskiego

Serwis Twitter wygrał przetarg na transmisje na żywo rozgrywek amerykańskiej ligi NFL. Streaming meczów będzie się odbywał w każdy czwartek. W walce o prawa do transmisji online Twitter pokonał Facebooka, Amazona, Verizon i Yahoo. więcej

 
Medium otwiera się na wydawców, oferuje własną domenę, wpływy z reklam i wsparcie w SEO i mobile'u

Platforma do publikowania treści w internecie Medium wprowadziła narzędzie o nazwie „Medium dla wydawców”. Oferuje wydawcom możliwość umieszczania materiałów w ich własnych domenach, zapewnia wsparcie SEO i ruchu mobilnego, a także czerpanie przychodów z reklam. Z propozycji skorzystali już m.in. The Awl, Pacific Standard i The Kicker. więcej

 
Google, Facebook i YouTube najpopularniejsze w polskiej sieci (Top 10 tygodnia)

Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,9 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius. więcej

 
Facebook płaci ,,New York Timesowi", BuzzFeedowi i Huffington Post za transmisje Live

Według nieoficjalnych informacji Facebook płaci niektórym wydawcom, by zachęcić ich do nadawania na żywo transmisji wideo. Serwisowi zależy na spopularyzowaniu nowej platformy Facebook Live, a na liście płac są między innymi „New York Times”, BuzzFeed i Huffington Post. więcej

 
Rafał Frączak nowym key account executive w Time

Rafał Frączak od kwietnia br. objął stanowisko key account executive w dziale sprzedaży spółki Time (Grupa ZPR Media). więcej

 
Badania Marketingowe  
 
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym

Według prognoz firmy IHS dla Facebook Audience Network w 2020 roku ponad 63 procent wszystkich reklam wyświetlanych na urządzeniach mobilnych będzie miała format natywny. To przełoży się na 53 miliardy dolarów wydatków na reklamę natywną. więcej

 
GfK wprowadza nową wersję RegioGraph

Klienci GfK mogą już zamawiać RegioGraph 2016, który jest dostępny w angielskiej i niemieckiej wersji językowej. W Niemczech oprogramowanie ma ponad 40 tys. użytkowników, a od momentu udostępnienia najnowszej wersji GfK zrealizowała ponad 600 zamówień. więcej

 
Public Relations  
 
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
 
Agencja Edelman po 11 latach znika z Polski, klientów przejmuje Lighthouse Consultants
 
Quality PR wypromuje Jurajską
 
Technologie  
 
IKEA oferuje aplikację VR do zwiedzania wirtualnej kuchni
 
Huawei przedstawia smartfony P9 i P9 Plus z podwójną kamerą Leica i ekranami 5,2/5,5 cala (wideo)
 
HP prezentuje laptop Spectre w ultra cienkiej obudowie, ceny od 1170 dolarów (wideo)
 
iPhone SE to iPhone 5s, iPhone 6 i iPhone 6s w jednym, koszt podzespołów - 156,2 USD
 
TalkBand B3 - nowa inteligentna opaska Huawei za 169-249 euro (wideo)
 
Android: Lollipop przed KitKat, w górę Marshmallow
 
Gospodarka  
 
Moody's ostrzega Polskę. "Ewentualna obniżka nie wpłynie znacząco na rynek akcji i walutowy"
 
Aport do jednej spółki z o.o. udziałów drugiej spółki z o. o. nie podlega pod PCC
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nadchodzi trzeci sezon serialu "Salem"
 
"Doktor Sen" - kontynuacja filmu "Lśnienie"
 
Miranda Richardson zagra w filmie "Stronger"
 
Blog  
 
Drugie podejście pod Armię Ludową - Andrzej Bober
 
Czy w Janowie konie trują? - Ewaryst Fedorowicz
 
Nocne ujeżdżanie byka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Adrian znowu kocha - Ada Kiryluk
 
Prima Aprilis i nowa specjalizacja - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl