Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 5 Maja 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Wiadomości" straciły 750 tys. widzów, a ,,Fakty" zyskały 120 tys. Dziennik TVN nowym liderem

W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Dziennik TVN jako jedyny odnotował wzrost oglądalności, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1. więcej

 
Igor Kaleński nowym szefem BBDO Warszawa, odszedł Piotr Batogowski

Z początkiem lipca Igor Kaleński obejmie stanowisko CEO w agencji reklamowej BBDO Warszawa, poprzednio zajmowane przez Piotra Batogowskiego. Wcześniej Kaleński pracował m.in. w Saatchi & Saatchi Poland. więcej

 
Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check

Jacek Dzięcielak, który do kwietnia br. był CEO Media Impact Polska, założył firmę Double Check zajmującą się audytem mediów - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracuje z Pawłem Plucińskim, wieloletnim pracownikiem Havas Media. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ONET i RASP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista SEO

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
E-commerce Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer Oferty SVOD (Player.pl)

Multikino Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

ZPR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy internetowej

Grupa Multimedialna poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca Dyrektora Działu Informacji

Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ad Product Manager

Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Media Direction poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Szef działu Postprodukcji

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVN24 wyprzedził TVP Info. Fokus TV z największym wzrostem w czołówce (top 25 kanałów tematycznych)

W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Hell's Kitchen 5" straciło 170 tys. widzów. Polsat szuka nowego prowadzącego

Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,48 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 22,67 mln zł. więcej

 
,,Piękna i bestia" - nowa poranna audycja Antyradia. Poprowadzą ją Joanna Zientarska i Łukasz Ciechański

W czwartek 5 maja na antenie Antyradia (Eurozet) zadebiutuje nowe poranne pasmo „Piękna i bestia”, które poprowadzą dziennikarze stacji Joanna Zientarska i Łukasz „Ciechan” Ciechański. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP1 z najniższą oglądalnością w historii, rośnie TVN24. ,,M jak miłość" hitem kwietnia

W kwietniu br. najchętniej oglądaną stacją w rynku telewizyjnym był Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu umocnił się TVN. Ratingowym hitem miesiąca był serial „M jak miłość”. więcej

Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują

Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy. więcej

Zarzuty Telewizji Polskiej wobec Nielsen Audience Measurement według ekspertów są polityczną demagogią
,,Wiadomości" po zmianach straciły widzów i zaczęły przegrywać z ,,Faktami" (dane tydzień po tygodniu)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Wiadomości" straciły 750 tys. widzów, a ,,Fakty" zyskały 120 tys. Dziennik TVN nowym liderem

W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Dziennik TVN jako jedyny odnotował wzrost oglądalności, a najwięcej widzów stracił serwis TVP1. więcej

 
TVN24 wyprzedził TVP Info. Fokus TV z największym wzrostem w czołówce (top 25 kanałów tematycznych)

W kwietniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia TTV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Hell's Kitchen 5" straciło 170 tys. widzów. Polsat szuka nowego prowadzącego

Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,48 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 22,67 mln zł. więcej

 
,,Głęboka woda" wróci do TVP2. ,,Mamy gotowe scenariusze"

Telewizja Polska chce nakręcić trzeci sezon serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o wrocławskich pracownikach pomocy społecznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Są już gotowe scenariusze, mamy obiecane wsparcie ministerstwa - tłumaczy Maciej Chmiel, dyrektor TVP2. więcej

 
Marek Czyż nie poprowadzi już ,,Forum" w TVP Info

Dziennikarz Marek Czyż poinformował wczoraj, że nie będzie już gospodarzem piątkowego magazynu publicystycznego „Forum” w TVP Info. Ma skupić się na pracy w TVP3 Katowice.   więcej

 
Magazyn ,,24 Godziny" w TVN24 BIS w nowej odsłonie

4 maja br. zmieniła się formuła wieczornego magazynu „24 Godziny” w TVN24 BIS. Program ma teraz dwoje prowadzących i został wydłużony o 30 minut. więcej

 
Canal+ ze Szkołą Wajdy będzie prowadził warsztaty dla scenarzystów seriali

Canal+ we współpracy ze Szkołą Wajdy rozpoczyna projekt Canal+ Series Lab. skierowany do scenarzystów i producentów kreatywnych chcących realizować seriale telewizyjne wysokiej jakości. Najlepsze scenariusze przygotowane w ramach warsztatów zostaną zrealizowane przez stację. więcej

 
TVN Style z drugą edycją reality-show "Apetyt na miłość"

Kanał TVN Style w jesiennej ramówce pokaże drugą edycję programu randkowego “Apetyt na miłość”. więcej

 
Patricia Kazadi prowadzącą Electronic Beats w 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance

Piosenkarka Patricia Kazadi dołączyła do zespołu stacji 4Fun.TV i 4Fun Fit & Dance. Została prowadzącą pasma Electronic Beats. więcej

 
TVP z prawami do imprez kolarskich na osiem lat

Telewizja Polska nabyła od Międzynarodowej Unii Kolarskiej (UCI) prawa do imprez mistrzowskich na lata 2017-2024. więcej

 
1,4 mln widzów meczu Lech Poznań-Legia Warszawa w Polsacie i Polsacie Sport

W poniedziałek, 2 maja br. odbył się finałowy mecz Pucharu Polski, w którym na Stadionie Narodowym w Warszawie Legia Warszawa pokonała Lecha Poznań 1:0. Spotkanie było transmitowane w Polsacie i Polsacie Sport. więcej

 
TVN7 wraca do pasma dokumentalnego

TVN7 przywraca na antenę wieczorne pasmo dokumentalne. Stacja pokaże pozycje takie jak: „Iris”, “Sztuka i fałszerstwo”„Senna”, „Kult” czy „Tabloid”. więcej

 
HBO GO w prezencie dla abonentów Cyfrowego Polsatu

Abonenci Cyfrowego Polsatu korzystający z pakietu co najmniej Familijnego HD, którzy do 31 maja 2016 roku podłączą swój dekoder do internetu, otrzymają dostęp do serwisu HBO GO bez dodatkowych opłat. więcej

 
Multimedia promuje odświeżone TLC

Przez cały maj stacja TLC będzie umieszczona na niższych pozycjach listy kanałów w dekoderach Multimedia. To część akcji promocyjnej nowej odsłony TLC. więcej

 
 
Radio  
 
,,Piękna i bestia" - nowa poranna audycja Antyradia. Poprowadzą ją Joanna Zientarska i Łukasz Ciechański

W czwartek 5 maja na antenie Antyradia (Eurozet) zadebiutuje nowe poranne pasmo „Piękna i bestia”, które poprowadzą dziennikarze stacji Joanna Zientarska i Łukasz „Ciechan” Ciechański. więcej

 
Artur Kiełbasiński szefem informacji Radia Gdańsk. ,,Bez podtekstów politycznych"

Od 16 maja br. Artur Kiełbasiński - dziennikarz „Gazety Wyborczej” - zostanie szefem redakcji informacji, publicystyki i edukacji Radia Gdańsk. więcej

 
Radio Jura wiceliderem w Częstochowie. Radio ZET ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Michał Migała odchodzi z Antyradia. "Nie mogę udawać, że nic się nie stało"

Dziennikarz Michał Migała, prowadzący poranne pasmo w Antyradiu (Eurozet), pożegnał się ze słuchaczami audycji "Dobry, zły i brzydki" i odchodzi z rozgłośni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Słuchacze niezadowoleni ze zmian w Trójce wywindowali ,,Kocham wolność" na szczyt ,,Polskiego Topu Wszech Czasów"

Pierwsze miejsce w prezentowanym we wtorek w radiowej Trójce „Polskim Topie Wszech Czasów” zajęła piosenka „Kocham wolność” Chłopców z Placu Broni. Stało się tak dzięki akcji zorganizowanej na fanpage’u „Ratujmy Trójkę” zrzeszającym słuchaczy niezadowolonych z ostatnich zmian w rozgłośni. więcej

 
Reklama  
 
Igor Kaleński nowym szefem BBDO Warszawa, odszedł Piotr Batogowski

Z początkiem lipca Igor Kaleński obejmie stanowisko CEO w agencji reklamowej BBDO Warszawa, poprzednio zajmowane przez Piotra Batogowskiego. Wcześniej Kaleński pracował m.in. w Saatchi & Saatchi Poland. więcej

 
Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check

Jacek Dzięcielak, który do kwietnia br. był CEO Media Impact Polska, założył firmę Double Check zajmującą się audytem mediów - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracuje z Pawłem Plucińskim, wieloletnim pracownikiem Havas Media. więcej

 
Ruszyła piąta edycja kampanii ,,SM - Walcz o siebie" o stwardnieniu rozsianym (wideo)

Rozpoczęła się piąta edycja kampanii „SM - Walcz o siebie”, której główny przekaz brzmi: „Nie wolno się zatrzymywać, świat idzie do przodu, musimy dotrzymywać mu kroku i walczyć o siebie coraz skuteczniej”. Za realizację akcji odpowiadają firmy Papaya Films, Kombinat Medialny i Telescope. więcej

 
Anna Lewandowska i Mateusz Borek reklamują kredyt gotówkowy w BZ WBK (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK z udziałem Anny Lewandowskiej i Mateusza Borka promowany jest kredyt gotówkowy z obniżonym oprocentowaniem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Red8 Advertising, Red8 Digital, Propeller i Starcom. więcej

 
,,Delikatność w sercu" - chłopiec i siłacz w reklamie czekolady Milka (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa czekolady Milka (produkowanej przez Mondelez Polska), prowadzona pod hasłem „Delikatność w sercu”. Przygotowały ją firmy SMG LiquidThread, Big Picture i Carat Polska. więcej

 
Anna Kania: z InPostu do DHL Parcel Polska

Anna Kania zaczęła pracę jako dyrektor marketingu w DHL Parcel Polska. Poprzednio pełniła taką funkcję w firmie InPost, a wcześniej pracowała m.in. w Canal+ Cyfrowym. więcej

 
Argentyński kanał telewizyjny kpi z Donalda Trumpa w reklamie Copa America 2016 (wideo)

Argentyński kanał sportowy TyC Sports w przewrotny sposób reklamuje transmisje z tegorocznego turnieju Copa America. W spocie zestawiono skierowane przeciwko emigrantom wystąpienie Donalda Trumpa z gwiazdami latynoamerykańskiego futbolu i kibicami, którzy wkrótce masowo zjadą do USA. więcej

 
OS3 Group kupiła od Group One 51 proc. udziałów Media Republic, Michał Siniarski dyrektorem zarządzającym

Holding marketingowy OS3 Group przejął 51 proc. udziałów internetowego domu mediowego Media Republic. Poprzednio jego wszystkie udziały należały do Group One. Nowym dyrektorem zarządzającym Media Republic został Michał Siniarski. więcej

 
Topex promuje elektronarzędzia Graphite z rokiem gwarancji gratis (wideo)

Grupa Topex rozpoczęła ogólnopolską kampanią reklamową elektronarzędzi marki Graphite, której głównymi kanałami komunikacyjnymi są telewizja oraz internet. Za akcję odpowiadają agencje What, Play Production i Arena Media. więcej

 
Sery od SM Ryki z nową identyfikacją wizualną i rodzinnymi reklamami (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serów produkowanych przez Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Jednocześnie produkty zyskało nową identyfikację wizualną, stronę internetową i fanpage facebookowy. Działania przygotowała i prowadzi agencja Vena Art. więcej

 
,,Pozbądź się potwórczości ze ścian" w kampanii farb Beckers

Tikkurila Polska rozpoczęła kampanię radiową w RMF FM promującą linię produktów Beckers Designer Kitchen & Bathroom, połączoną z konkursem dla słuchaczy. Za jej realizację odpowiadają Pompidou i OMD. więcej

 
Agencja Socialyse zajmie się obsługą Cisowianki Perlage w internecie

Firma Polskie Zdroje, dystrybutor marek wody Cisowianka, Cisowianka Perlage i eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse należącą do Havas Media Group. więcej

 
Havas Media Group i Quattro Por Quattro promują Europejskie Forum Nowych Idei

Konsorcjum w składzie Havas Media Group i Quattro Por Quattro przeprowadzi kampanię promującą Europejskie Forum Nowych Idei, którego szósta edycja odbędzie się w Sopocie w dniach 28-30 września. Akcja reklamowa właśnie startuje. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Coffee Sapiens: Coffee language Credinform Insurance and Reinsurance: No texting while driving. Salvador City Hall: Recycle Lenovo: It's a long journey. KFC: Finger Lickin'
 
Prasa  
 
,,Świat Kobiety" w nowej odsłonie i z gwiazdami na okładce

Od 4 maja br. miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) wydawany jest w nowej makiecie i z gwiazdami na okładce. Bohaterką pierwszego numeru w odświeżonej wersji jest dziennikarka Ewa Drzyzga. więcej

 
Pisma telewizyjne i poradnikowe najchętniej kupowane. ,,Świat Seriali" w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)

W styczniu 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Elle - 2016-05-05 ELLE Decoration - 2016-05-05 VOGUE - 2016-05-04 Auto Świat 4x4 - 2016-05-04 Audio-Video - 2016-05-04
 
Internet  
 
Google odwiedza codziennie 10 mln polskich internautów (Top 20 tygodnia)

Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,8 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius. więcej

 
10-latek odkrył lukę w zabezpieczeniach Instagrama, Facebook zapłacił mu 10 tys. dolarów

Facebook zapłacił 10 tysięcy dolarów nagrody Janiemu, 10-letniemu Finowi, któremu udało się odkryć poważną lukę w zabezpieczeniach Instagrama. Błąd pozwalał zaatakować dowolne konto w serwisie i kasować zamieszczane tam komentarze. więcej

 
Public Relations  
 
Monika Piekarska odeszła z L'Oréal Polska
 
Konrad Adamczewski: z ,,Super Expressu" do Wydawnictwa Techland
 
Technologie  
 
T-Mobile Polska z mniejszą liczbą użytkowników, ale wyższymi przychodami
 
Ja + Wściekły Zestaw - ,,Angry Birds" w ofercie promocyjnej i reklamach Plusa (wideo)
 
T-Mobile: 100 GB internetu oraz rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu za 10 zł dla przenoszących numer
 
myPhone 6200 ze starterem TuBiedronka za 99 zł
 
XPG Dazzle - nowe pamięci Adata DDR4 z podświetleniem LED
 
Explore 1401 - pierwszy ultrabook Kruger&Matz za 2399 zł
 
Gospodarka  
 
Gerald Rosak nowym szefem polskiego oddziału Teradata
 
Kto zyska na programie 500 plus? "Sprzedawcy odzieży i obuwia oraz branża edukacyjna i turystyczna"
 
Jak rozliczyć firmową majówkę
 
Do końca 2016 roku indeksy na GPW mogą wzrosnąć o 5-10 proc.
 
Kultura/Rozrywka  
 
Iggy Pop w filmie "Blood Orange"
 
Derek Wilson w serialu komediowym "Future Man"
 
Blog  
 
Świetna wiadomość z Brukseli: 1 milion zł kary za nieprzyjęcie 1 islamisty! - Ewaryst Fedorowicz
 
Kobieta domowa - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Warto wracać do korzeni - Wanda Konarzewska
 
Jaka powinna być strona WWW spółki giełdowej? - Małgorzata Bednarek
 
100 procent przepowiedni - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl