Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 15 Maja 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Tomasz Zimoch bez konsekwencji dyscyplinarnych za krytykę zmian w Polskim Radiu

Polskie Radio na razie nie wyciągnie konsekwencji dyscyplinarnych wobec Tomasza Zimocha za wypowiedzi krytykujące niektóre zmiany w firmie. - Proszę, by szanować instytucje prawa. By szanować i prawnicze autorytety. Nikogo nie obraziłem - podkreślił dziennikarz. więcej

 
Wirtualna Polska stawia na rozwój w e-commerce, bo reklama cierpi na adblockach i zmianach gospodarczych

W najbliższych kwartałach wpływy Wirtualnej Polski z e-commerce przewyższą przychody reklamowe, a wydawca szykuje kolejne przejęcia w tym pierwszym sektorze. - Budżety marketingowe są dużo bardziej narażone na wahania makroekonomiczne. Widać to w ostatnich cięciach wydatków reklamowych banków - tłumaczy prezes firmy Jacek Świderski. więcej

 
RPO chce zakazu wydawania prasy przez samorządy, organizacje branżowe to popierają

Rozwój prasy wydawanej przez samorządy był jednym z czynników, które doprowadziły do kryzysu niezależnej prasy lokalnej. Wydawane za publiczne pieniądze gazety głoszące chwałę wójtów i burmistrzów nie spełniają podstawowej, kontrolnej, funkcji prasy, a dodatkowo drenują lokalny rynek reklamowy - tak propozycję zakazu wydawania prasy przez samorządy komentują dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Marek Frąckowiak i Wiktor Świetlik. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Head of Media

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Email Marketing Specialist

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Kreacji

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Junior Event Manager

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

Warszawska Szkoła Filmowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. komunikacji - Internet

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Portalu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Orange zmieni reklamy Orange na Kartę z porównaniem do Play

Orange Polska zmieni reklamy Orange na Kartę porównujące tę taryfę z ofertą Play, po tym jak ten drugi telekom wprowadził nową promocję. Nie jest jeszcze pewne, czy zmienione zostaną także analogiczne reklamy z porównaniami do ofert Plusa i T-Mobile. więcej

 
Gdzie i za ile będzie można zobaczyć Euro 2016? Pierwsza kablówka przedstawiła swoją ofertę

Na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji Polsat uruchomi dwa specjalne kodowane kanały - Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, które pokażą wszystkie mecze Euro 2016. Operatorzy kablowi rozpoczynają przedsprzedaż dostępu do stacji premium. więcej

 
Grzegorz Górny poprowadzi ,,Klub Trójki". Piotr Semka będzie miał program w PR III

Felietonista tygodnika „W Sieci” Grzegorz Górny będzie prowadził wieczorną audycję Programu Trzeciego Polskiego Radia „Klub Trójki”. Prawdopodobnie swój program w stacji otrzyma także dziennikarz Piotr Semka. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Reklamy przy Euro 2016 w Telewizji Polskiej dwukrotnie droższe niż w Polsacie (cennik)

Najdroższy spot reklamowy przy transmisji w TVP1 meczów Euro 2016 z udziałem polskiej reprezentacji kosztuje 141 tys. zł. Jeśli Polacy wejdą do finału - cena wzrośnie do 196,5 tys. zł. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl w Polsacie, który tak samo jak TVP na razie sprzedaje ofertę reklamową przy Euro 2016 tylko oficjalnym sponsorom turnieju, ceny są o połowę niższe. więcej

T-Mobile chce wstrzymania reklam porównawczych Orange na Kartę, Play odpowiada promocją (wideo)

Kampania reklamowa Orange na Kartę porównująca tę taryfę z ofertami Plusa, Play i T-Mobile wywołała reakcję dwóch ostatnich operatorów. T-Mobile ocenia, że reklamy zawierają nierzetelne i niepełne informacje, bo nie uwzględniają jego nowej promocji. Natomiast Play wprowadza promocję przebijającą ofertę Orange na Kartę. więcej

Polskie Radio zarzuca Filipowi Chajzerowi kryptoreklamę. Chajzer: to pretekst, wcześniej obniżyłem honorarium
Reklama internetowa w Europie wyprzedziła telewizyjną, Polska z dynamicznym wzrostem (analiza)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Gdzie i za ile będzie można zobaczyć Euro 2016? Pierwsza kablówka przedstawiła swoją ofertę

Na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej we Francji Polsat uruchomi dwa specjalne kodowane kanały - Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, które pokażą wszystkie mecze Euro 2016. Operatorzy kablowi rozpoczynają przedsprzedaż dostępu do stacji premium. więcej

 
BBC pod kontrolą rządu: nowy zarząd, 145,5 funtów rocznej opłaty audiowizualnej

Brytyjski rząd ma plan reform w BBC: nadawca będzie kontrolowany przez Ofcom, opłata audiowizualna będzie zmieniać się wraz z inflacją, a programy mają się różnić od tych w stacjach komercyjnych. więcej

 
Kanał telewizyjny Wirtualnej Polski ma trafić do kablówek, platform satelitarnych i internetu. Powstaje nowe studio

Przygotowywany przez Wirtualną Polskę kanał telewizyjny ma trafić do ofert sieci kablowych i platform satelitarnych, będzie też streamingowany w internecie. Wydawca buduje nowe studio telewizyjne, które wystartuje jesienią br. więcej

 
Kanał Metro TV ruszy jesienią. Agora: chcemy mieć własne produkcje

Szykowany przez Agorę na MUX-8 kanał Metro wystartuje w czwartym kwartale br. i znajdą się w nim filmy, dokumenty i treści lifestylowe. Nadawca cały czas kupuje kontent, ale chce też produkować własne programy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Jedziemy do Francji" - TVP1 pokaże przygotowania piłkarzy do Euro 2016

Od poniedziałku 16 maja br. TVP1 będzie emitować program „Jedziemy do Francji”, w którym zostaną przedstawione przygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2016. więcej

 
UPC promuje telewizję i internet w Optimum TV, MegaTata w piłkarskich reklamach (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska zaczęła promocję, w ramach której pakiet Optimum TV można testować przez 30 dni za złotówkę. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem MegaTaty, przygotowana przez firmy marketingowe Heart & Brain, OMD i Hi.Advertising. więcej

 
Po transparencie kibiców o szubienicach TVN kończy współpracę z Legią Warszawa i rezygnuje z serialu ,,(L)egenda"

TVN zdecydował się zakończyć współpracę z Legią Warszawa, po tym jak jej kibice wywiesili transparent wymierzony m.in. w Monikę Olejnik. Jednocześnie z należącego do TVN serwisu Player.pl zniknął serial „(L)egenda” o historii Legii. więcej

 
Pomiar oglądalności jak kontrola drogówki. Jak wyjść z impasu między TVP i Nielsenem?

Marcin Gotowiec, badacz z MEC, za pomocą prostej metafory wyjaśnia różnice między metodologiami badania oglądalności i zastanawia się, jak branża powinna wyjść z impasu powstałego między Telewizją Polską i Nielsen Audience Mesurement. więcej

 
Jacek Kurski dalej krytykuje ,,skrajny nieprofesjonalizm" Nielsena. ,,Jeśli nie dostaniemy kodów pocztowych, wyciągniemy wnioski"

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski kolejny raz mocno skrytykował badanie oglądalności realizowane przez Nielsen Audience Measurement, zarzucając mu niereprezentatywne proporcje uczestników oraz podważające wiarygodność wahania jego wyników. Kurski zapowiedział, że jeśli TVP nie dostanie od firmy kodów-pocztowych panelistów, wyciągnie „jedyne rozsądne wnioski”. więcej

 
TVP1 codziennie ogląda 44 proc. Polaków, TVN - 43 proc., a Polsat - 42 proc. Top 50 stacji pod względem zasięgu

W I kwartale br. wśród wszystkich stacji największy zasięg miała TVP1. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” odnotowały spadki wskaźnika COV%*. Top 50 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Będzie więcej transmisji e-sportowych w Telewizji Polskiej

Transmisja turnieju ESPORT NOW 2016 ma być początkiem większej obecności e-sportu w Telewizji Polskiej - zapowiadają w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl przedstawiciele agencji gamingowej FantasyEXPO. więcej

 
,,Outcast: Opętanie" - serial twórcy ,,The Walking Dead" w FOX

4 czerwca br. FOX pokaże pierwszy odcinek serialu „Outcast: Opętanie”. Stacja wyemituje produkcję kilkanaście godzin po jej premierze w USA. więcej

 
Grupa 4fun Media podwoiła wpływy, już ponad połowa z nich spoza reklamy telewizyjnej

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 8,59 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, o 103 proc. więcej niż rok wcześniej. Po raz pierwszy ponad połowa przychodów firmy pochodziła spoza sektora telewizyjnego. więcej

 
Telenowela ,,Moje serce bije dla Loli" w TV Puls

16 maja 2016 roku w TV Puls zadebiutuje telenowela „Moje serce bije dla Loli”. Będzie to jej premiera w Polsce. więcej

 
Gdzie można zobaczyć finał Eurowizji? Wystąpi Michał Szpak

Występ Michała Szpaka podczas drugiego półfinału Konkursu Piosenki Eurowizji 2016 obejrzało 4,59 mln widzów Jedynki. Cały koncert, który odbył się w miniony czwartek w Sztokholmie, przyciągnął do TVP1 i TVP Polonia średnio 3,63 mln widzów, czyli o 13,6 tys. mniej niż rok temu. więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Zimoch bez konsekwencji dyscyplinarnych za krytykę zmian w Polskim Radiu

Polskie Radio na razie nie wyciągnie konsekwencji dyscyplinarnych wobec Tomasza Zimocha za wypowiedzi krytykujące niektóre zmiany w firmie. - Proszę, by szanować instytucje prawa. By szanować i prawnicze autorytety. Nikogo nie obraziłem - podkreślił dziennikarz. więcej

 
Grzegorz Górny poprowadzi ,,Klub Trójki". Piotr Semka będzie miał program w PR III

Felietonista tygodnika „W Sieci” Grzegorz Górny będzie prowadził wieczorną audycję Programu Trzeciego Polskiego Radia „Klub Trójki”. Prawdopodobnie swój program w stacji otrzyma także dziennikarz Piotr Semka. więcej

 
Tarka i Kilen poprowadzą trasę ,,Lato z Radiem". ,,Podwójne espresso" dopiero od czerwca

Monika Tarka i Robert Kilen poprowadzą część koncertów „Lato z Radiem”. W związku z przygotowaniami do wakacyjnej trasy, poranny program „Podwójne espresso”, który miał pojawić się w PR I Polskiego Radia 16 maja, ruszy dopiero 20 czerwca. więcej

 
Tomasz Michniewicz przeszedł z Polskiego Radia do Radia ZET

Tomasz Michniewicz pożegnał się w piątek ze słuchaczami Programu Pierwszego Polskiego Radia. Od 30 maja będzie prowadził program „W drogę! Wakacyjny poradnik Tomka Michniewicza" w Radiu ZET. więcej

 
,,Otwarte od 15" - nowy program Małgorzaty Kościelniak i Pawła Chowańca w Radiu ZET Gold

Małgorzata Kościelniak i Paweł Chowaniec poprowadzą program „Otwarte od 15”, który od 16 maja będzie można słuchać w Radiu ZET Gold. więcej

 
Polskie Radio: wypowiedzi Tomasza Zimocha niegodne i nieetyczne, nie ma wojny ani weryfikacji dziennikarzy

- Mocno jednostronne i nieobiektywne wypowiedzi red. Zimocha naruszają etykę zawodową, są niegodne dziennikarza i łamią zasady, jakimi chce się kierować Polskie Radio - tak publiczny nadawca skrytykował wypowiedzi Tomasza Zimocha w wywiadzie w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. więcej

 
Muzyka klasyczna i jazz w Polskim Radiu Dzieciom

Od 16 maja Polskie Radio Dzieciom startuje z nową ramówką. Nowością są programy popularnonaukowe adresowane do uczniów szkół podstawowych. Stacji można słuchać w Internecie przez aplikację Polskiego Radia oraz w technologii cyfrowej, w systemie DAB+. więcej

 
Reklama  
 
Orange zmieni reklamy Orange na Kartę z porównaniem do Play

Orange Polska zmieni reklamy Orange na Kartę porównujące tę taryfę z ofertą Play, po tym jak ten drugi telekom wprowadził nową promocję. Nie jest jeszcze pewne, czy zmienione zostaną także analogiczne reklamy z porównaniami do ofert Plusa i T-Mobile. więcej

 
Anna Jakubowski na czele jury w Effie 2016

Minionym tygodniu odbyło się pierwsze spotkanie jury tegorocznej edycji konkursu Effie. Główną przewodniczącą jury została Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services. więcej

 
Trondheim zakazuje golizny i poprawek graficznych ciał na billboardach reklamowych

Władze Trondheim wprowadziły zakaz umieszczania w mieście billboardów przedstawiających nagie ludzkie ciało. Obostrzenia obejmują też wizerunek modelek i modeli udoskonalony za pomocą programów graficznych. więcej

 
Mediacap z niższymi wpływami i zyskiem zapowiada kolejne przejęcia

Holding Mediacap (obejmujący agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firma badawcza IQS) w pierwszym kwartale br. zanotował 11,9 mln zł wpływów ze sprzedaży i 467 tys. zł zysku netto. Spółka zapowiada na ten rok kolejne przejęcia. więcej

 
Grupa SARE z wyższymi przychodami i zyskiem, motorem wzrostu reklama mobilna

W pierwszym kwartale br. Grupa SARE zanotowała wzrost przychodów oraz zysku netto. - Pragniemy być beneficjentem dynamicznych wzrostów na rynku reklamy mobilnej - zapowiada Tomasz Pruszczyński, prezes firmy. więcej

 
UPC promuje telewizję i internet w Optimum TV, MegaTata w piłkarskich reklamach (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska zaczęła promocję, w ramach której pakiet Optimum TV można testować przez 30 dni za złotówkę. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem MegaTaty, przygotowana przez firmy marketingowe Heart & Brain, OMD i Hi.Advertising. więcej

 
,,#Joyo" w wakacyjnej kampanii logów Big Milk (wideo)

Ruszyła wakacyjna kampania lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever) prowadzona pod hasłem „#Joyo”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, Warsaw Production, Głośno, Miło i PHD Media Direction. więcej

 
Reklamy tygodnia: Betsson.com, KFC, TK Maxx, iPhone 6s (wideo)

Do naszego cotygodniowego zestawienia najciekawszych reklam ostatnich dni trafiły po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to kampania Betsson.com z Jackiem Gmochem i akcja sklepów TK Maxx oraz międzynarodowe reklamy KFC i iPhone'a. więcej

 
,,Odjazdowe lato" promuje jogurty pitne Danone (wideo)

9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone Polska: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activia do picia. Akcję, obejmującą konkurs i kampanię reklamową, przygotowały agencje VML Poland, Young & Rubicam, Labstore i MediaCom Warszawa. więcej

 
Procter&Gamble sprzedał markę perfum Christina Aguilera firmie Elisabeth Arden

Firma kosmetyczna Elisabeth Arden zawarła z koncernem Procter&Gamble umowę nabycia globalnej licencji oraz niektóre aktywa związane z marką kosmetyków zapachowych Christina Aguilera. więcej

 
Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem

Apple przestał rozmawiać z entuzjastami technologii. Tym ostatnim się to oczywiście nie podoba, ale jest to element doskonale znanej i wzorowo przeprowadzonej strategii, która nazywa się „przekraczaniem przepaści”. Spróbujmy wyjaśnić, czego nie rozumieją ludzie domagający się innowacji od Apple - pisze Paweł Tkaczyk, ekspert od kreowania wizerunku i budowania marki. więcej

 
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów

Pozycja internetu oraz mediów cyfrowych jako motorów wzrostu rynku reklamowego jest niezagrożona. W tym i przyszłym roku wydatki na tego rodzaju promocję mają wzrosnąć o kilkanaście procent. Tracić natomiast nadal będą media drukowane, w tym dzienniki i czasopisma. Cały rynek reklamy zarówno w Polsce, jak i na świecie powinien się w tym roku zwiększyć o 4,5 proc. więcej

 
Tomasz Opiela: Branded Media, Media Brands - nowa strategia Valkea Media

O rozwoju Valkea Media i marketingu opartym na contencie rozmawiamy z Tomaszem Opiela - CEO w Valkea Media. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Cologne Zoo: Snake Búfalos Mojados Restaurant: Cheerleaders Motorola: Don't Txt Signs Francisco de Aguirre: Fishermen Brilla: TV
 
Prasa  
 
RPO chce zakazu wydawania prasy przez samorządy, organizacje branżowe to popierają

Rozwój prasy wydawanej przez samorządy był jednym z czynników, które doprowadziły do kryzysu niezależnej prasy lokalnej. Wydawane za publiczne pieniądze gazety głoszące chwałę wójtów i burmistrzów nie spełniają podstawowej, kontrolnej, funkcji prasy, a dodatkowo drenują lokalny rynek reklamowy - tak propozycję zakazu wydawania prasy przez samorządy komentują dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Marek Frąckowiak i Wiktor Świetlik. więcej

 
Media Grzegorza Hajdarowicza z 27,2 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty w I kwartale br.

W pierwszym kwartale br. kierowana przez Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w segmencie mediowym (obejmującym m.in. „Rzeczpospolitą”, „Parkiet”, „Uważam Rze” i e-Kiosk) zanotowała 27,18 mln zł wpływów i 314 tys. zł straty netto. więcej

 
Tylko ,,Auto-Moto" ze wzrostem sprzedaży. ,,Top Gear" wypadł z podium (dane tygodników i miesięczników motoryzacyjnych)

W lutym br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto”. więcej

 
,,Flesz. Gwiazdy & Styl" droższy i w nowej oprawie

Od poniedziałku 16 maja br. dwutygodnik „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) będzie ukazywał się w odświeżonej oprawie graficznej. O 20 groszy wzrosła też cena magazynu. więcej

 
Grzegorz Jankowski w książce o ,,Fakcie": można napisać tekst interwencyjny albo rozkręcić aferę (fragmenty)

18 maja w sprzedaży ukaże się książka „Fakt. Tak było naprawdę. Seks, afery, polityka”, którą napisał Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny dziennika „Fakt”. Portal Wirtualnemedia.pl publikuje obszerne fragmenty tej pozycji. więcej

 
5,6 mln zł straty Agory. Spadki w prasie i druku, wzrosty w kinach, internecie, radiu i na outdoorze

W pierwszym kwartale br. Agora miała 288,5 mln zł wpływów (o 2 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,6 mln zł straty netto (wobec 1,3 mln zł zysku przed rokiem). Spółka zanotowała spadek wpływów w segmentach prasy i druku oraz wzrosty w segmentach kinowym, internetowym, radiowym i reklamy zewnętrznej. więcej

 
Timothy Snyder człowiekiem roku ,,Gazety Wyborczej"

13 maja br. po raz siedemnasty wręczono tytuł Człowieka Roku „Gazety Wyborczej”. Wyróżnienie otrzymał historyk Timothy Snyder. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2016-05-16 Do Rzeczy - 2016-05-16 Wprost - 2016-05-16 Tygodnik Angora - 2016-05-16 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-05-16
 
Internet  
 
Wirtualna Polska stawia na rozwój w e-commerce, bo reklama cierpi na adblockach i zmianach gospodarczych

W najbliższych kwartałach wpływy Wirtualnej Polski z e-commerce przewyższą przychody reklamowe, a wydawca szykuje kolejne przejęcia w tym pierwszym sektorze. - Budżety marketingowe są dużo bardziej narażone na wahania makroekonomiczne. Widać to w ostatnich cięciach wydatków reklamowych banków - tłumaczy prezes firmy Jacek Świderski. więcej

 
Agora zadowolona z Next.gazeta.pl. Mogą pojawić się zagraniczne treści

W połowie marca br. wystartował serwis biznesowo-technologiczny Next.gazeta.pl, który zastąpił działy o technologii i pieniądzach portalu Gazeta.pl. Po dwóch miesiącach Agora jest zadowolona z projektu i osiąganych wyników, ale być może zainwestuje w dodatkowy kontent. więcej

 
Kanał telewizyjny Wirtualnej Polski ma trafić do kablówek, platform satelitarnych i internetu. Powstaje nowe studio

Przygotowywany przez Wirtualną Polskę kanał telewizyjny ma trafić do ofert sieci kablowych i platform satelitarnych, będzie też streamingowany w internecie. Wydawca buduje nowe studio telewizyjne, które wystartuje jesienią br. więcej

 
Netflix w Europie od 2017 roku bez barier terytorialnych

Komisja Europejska porozumiała się z Netflixem i kilkoma innymi nadawcami w sprawie transgranicznego dostępu do ich usług. Mieszkańcy Unii Europejskiej będą mogli korzystać w pełni ze swoich kont podczas zagranicznych podróży. więcej

 
Przecieki demaskują polityczną cenzurę Facebooka, o treściach decydują redaktorzy a nie algorytm

Wewnętrzne dokumenty Facebooka wskazują, że o publikacji najpopularniejszych treści w dużym stopniu decydują pracownicy serwisu, którzy mogą blokować konkretne materiały. Facebook się tłumaczy, a Mark Zuckerberg zapowiada spotkania z prawicowymi politykami w USA. więcej

 
Robert Lewandowski, Suchar Codzienny i Joanna Kuchta z najpopularniejszymi polskimi kontami na Instagramie

Według analiz firmy NapoleonCat najpopularniejsze konto na polskim Instagramie należy do Roberta Lewandowskiego. Większość profili z pierwszej dziesiątki zestawienia jest prowadzona przez kobiety. więcej

 
Wirtualna Polska ze wzrostem przychodów i 8,2 mln zł zysku, podwoiła wpływy pozareklamowe

W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 88,45 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 8,18 mln zł zysku netto (rok wcześniej miała 495 tys. zł straty). Zdecydowaną większość środków firma zarabia z reklam, ale procentowo dużo bardziej urosły jej wpływy pozareklamowe. więcej

 
Public Relations  
 
Bogdan Biniszewski po 18 latach pracy odszedł z agencji ComPress
 
Paulina Łukaszuk pokieruje komunikacją w Hays Poland
 
Technologie  
 
Plus: promocja ,,Wściekłe 5 GB" i startery z bohaterami "Angry Birds"
 
Użytkownicy smartfonów z połączeń i SMS-ów przerzucają się na mobilne aplikacje
 
Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem
 
Gospodarka  
 
Wirtualna Polska stawia na rozwój w e-commerce, bo reklama cierpi na adblockach i zmianach gospodarczych
 
Paweł Tkaczyk: Chcesz innowacji od Apple? Wizjonerem był Jobs, Cook jest tylko managerem
 
Polska gospodarka słabnie
 
Zbigniew Jakubas: Polscy przedsiębiorcy oczekują od rządu wsparcia dyplomatycznego i pomocy w wejściu na nowe rynki zbytu
 
Jak rozliczyć przychody ze sprzedaży przedmiotów artystycznych
 
Dla kogo świadczenie rehabilitacyjne
 
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów
 
Kultura/Rozrywka  
 
Mura Masa nie przyjedzie na Open'er Festival. Kamp!, Zmilska i Piotr Zioła zamykają skład
 
Koniec seriali "Agentka Carter", "Castle", "Nashville" i "Prawomocny"
 
Grzegorz Jankowski w książce o ,,Fakcie": można napisać tekst interwencyjny albo rozkręcić aferę (fragmenty)
 
"iNNOCENCE + eXPERIENCE - Live In Paris" od U2
 
Ben Affleck w filmie "The Accountant" (wideo)
 
OneRepublic pokazali "Wherever I Go"
 
,,Outcast: Opętanie" - serial twórcy ,,The Walking Dead" w FOX
 
Koniec serialu "CSI: Cyber"
 
Maciej Stuhr belfrem na prowincji w serialu "Belfer" (wideo)
 
Telenowela ,,Moje serce bije dla Loli" w TV Puls
 
Gdzie można zobaczyć finał Eurowizji? Wystąpi Michał Szpak
 
Blog  
 
Do znudzenia... - Andrzej Bober
 
Audyt, czyli do pierwszego posadzonego. - Ewaryst Fedorowicz
 
Błękitny Marsz w czasach social mediów, czyli nie tędy droga - Zbigniew Brzeziński
 
Student na raucie - ks. Artur Stopka
 
Ja, kobieta zdegenerowana - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl