Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 17 Maja 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Prezes ATM Grupy: możliwy powrót ,,Rancza", nowy projekt fabularny dla TVN

TVP nadal nie podpisała z ATM Grupą umów na kontynuację „Ojca Mateusza” i „Dziewczyn ze Lwowa”, a z serialu „Małgośka” nadawca wycofał się po rozpoczęciu zdjęć. Spółka pracuje m.in. nad projektem fabularnym dla TVN i kinową kontynuacją „Watahy”. - Chcemy mieć ofertę dla wszystkich stacji - tłumaczy w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy. więcej

 
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK

W I kwartale br. wydatki reklamowe banków w mediach pozainternetowych były o ponad 15 proc. niższe w niż rok wcześniej. Zmalały inwestycje w telewizji, magazynach, kinach i na outdoorze. W czołówce największe ograniczenia wprowadził mBank. Jednym z powodów redukcji jest obowiązujący od lutego podatek bankowy. więcej

 
Dziennikarze o zawieszeniu Tomasza Zimocha: strzał w stopę Polskiego Radia przed Euro 2016, ale sprowokowany

Większość dziennikarzy komentujących zawieszenie Tomasza Zimocha przez zarząd Polskiego Radia oceniła, że to przesadny i nierozsądny ruch, zwłaszcza w kontekście zbliżającego się Euro 2016. Z drugiej strony krytykując swoją firmę, Zimoch musiał liczyć się z podobnymi konsekwencjami. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący

Studio animacji EGoFILM poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Producenta/ Kierownik Produkcji

Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Head of Media

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Email Marketing Specialist

Eleven Sports Network poszukuje osoby na stanowisko
Advertising & Sponsorship Manager

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Kreacji

Warszawska Szkoła Filmowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. komunikacji - Internet

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Portalu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Radio Merkury rezygnuje z prenumeraty ,,Gazety Wyborczej". ,,Nie spełnia naszych wymogów"

Od początku maja br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) nie jest dostarczana do Radia Merkury. To decyzja prezesa rozgłośni Filipa Rdesińskiego, który jest niezadowolony z treści dziennika. - O kształcie codziennych przeglądów prasy decydują dziennikarze - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rdesiński. więcej

 
6,3 mln polskich widzów zobaczyło Michała Szpaka w finale Eurowizji

Sobotni finał 61. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 5,09 mln widzów, o 390 tys. osób więcej niż zeszłoroczny finał. Michał Szpak przyciągnął 6,32 mln widzów. więcej

 
Krzysztof Czabański: możliwa obniżka składki audiowizualnej do 12 zł i przedłużenie umów kadry kierowniczej mediów

Możliwość obniżenia składki audiowizualnej z 15 do 12 zł oraz zrezygnowanie z zapisu w tzw. dużej ustawie medialnej mówiącego o automatycznym wygaszaniu umów z kadrą kierowniczą zapowiedział wczoraj w Toruniu Krzysztof Czabański, pełnomocnik rządu ds. reformy mediów publicznych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
RPO chce zakazu wydawania prasy przez samorządy, organizacje branżowe to popierają

Rozwój prasy wydawanej przez samorządy był jednym z czynników, które doprowadziły do kryzysu niezależnej prasy lokalnej. Wydawane za publiczne pieniądze gazety głoszące chwałę wójtów i burmistrzów nie spełniają podstawowej, kontrolnej, funkcji prasy, a dodatkowo drenują lokalny rynek reklamowy - tak propozycję zakazu wydawania prasy przez samorządy komentują dla Wirtualnemedia.pl Jadwiga Sztabińska, Bogusław Chrabota, Marek Frąckowiak i Wiktor Świetlik. więcej

Po transparencie kibiców o szubienicach TVN kończy współpracę z Legią Warszawa i rezygnuje z serialu ,,(L)egenda"

TVN zdecydował się zakończyć współpracę z Legią Warszawa, po tym jak jej kibice wywiesili transparent wymierzony m.in. w Monikę Olejnik. Jednocześnie z należącego do TVN serwisu Player.pl zniknął serial „(L)egenda” o historii Legii. więcej

Reklamy przy Euro 2016 w Telewizji Polskiej dwukrotnie droższe niż w Polsacie (cennik)
T-Mobile chce wstrzymania reklam porównawczych Orange na Kartę, Play odpowiada promocją (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Prezes ATM Grupy: możliwy powrót ,,Rancza", nowy projekt fabularny dla TVN

TVP nadal nie podpisała z ATM Grupą umów na kontynuację „Ojca Mateusza” i „Dziewczyn ze Lwowa”, a z serialu „Małgośka” nadawca wycofał się po rozpoczęciu zdjęć. Spółka pracuje m.in. nad projektem fabularnym dla TVN i kinową kontynuacją „Watahy”. - Chcemy mieć ofertę dla wszystkich stacji - tłumaczy w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy. więcej

 
6,3 mln polskich widzów zobaczyło Michała Szpaka w finale Eurowizji

Sobotni finał 61. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 5,09 mln widzów, o 390 tys. osób więcej niż zeszłoroczny finał. Michał Szpak przyciągnął 6,32 mln widzów. więcej

 
Krzysztof Czabański: możliwa obniżka składki audiowizualnej do 12 zł i przedłużenie umów kadry kierowniczej mediów

Możliwość obniżenia składki audiowizualnej z 15 do 12 zł oraz zrezygnowanie z zapisu w tzw. dużej ustawie medialnej mówiącego o automatycznym wygaszaniu umów z kadrą kierowniczą zapowiedział wczoraj w Toruniu Krzysztof Czabański, pełnomocnik rządu ds. reformy mediów publicznych. więcej

 
Koniec serialu ,,Powiedz tak!". Znika z Polsatu po jednym sezonie

Telewizja Polsat nie będzie kontynuować serialu „Powiedz tak!”, który był nowością w wiosennej ramówce stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami 5" stracił 340 tys. widzów, ale będzie kolejna edycja

Piątą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 2,89 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż trzecią odsłonę widowiska emitowana wiosną ub.r. Polsat w czasie nadawania show był jednak liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 26,44 mln zł. więcej

 
nc+ obniża ceny pakietów z telefonią komórkową i internetem LTE

Od wtorku 17 maja br. abonent platformy nc+ do pakietów telewizyjnych będzie mógł dobrać nowy pakiet nc+ Internet i nc+ Mobile. Ofertę przygotowano we współpracy z siecią Play. więcej

 
Cennik reklamowy Telewizji Polskiej na czerwiec: taniej w TVP1, drożej w TVP2

W ogłoszonym przez Biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na czerwiec średnie ceny reklam są tańsze niż przed rokiem w TVP1, a droższe w TVP2. Najdroższe są, oprócz reklam przy Euro 2016, spoty przy meczu towarzyskim Polska-Litwa, serialu „M jak miłość” i transmisjach koncertów z festiwalu w Opolu. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła 420 tys. widzów. 23,18 mln zł z reklam

Piątą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało o 420 tys. widzów mniej niż trzecią serię widowiska emitowaną wiosną ub.r. Program nadal dał jednak Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,18 mln zł. więcej

 
ATM Grupa: TVP wycofała się z umowy po rozpoczęciu zdjęć do serialu ,,Małgośka"

W zeszłym roku TVP i ATM Grupa podpisały umowę na produkcję serialu fabularnego „Małgośka”, ale miesiąc temu nadawca wycofał się po rozpoczęciu zdjęć. - Pokazujemy ten projekt innym nadawcom - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy. więcej

 
BBC szykuje serwis VoD Britflix, chce konkurować z Netflixem i Amazonem

Według nieoficjalnych informacji BBC jest w trakcie prac nad serwisem streamingowym o roboczej nazwie Britflix. Platforma ma stanowić brytyjską alternatywę dla amerykańskiego Netflixa. więcej

 
,,Newsweek" o TVP: rządowa propaganda i ręczne sterowanie przez Kurskiego. Samuel Pereira: to garść bzdur

W nowym numerze „Newsweeka” znajduje się artykuł w mocno krytycznym świetle opisujący obecną sytuację w Telewizji Polskiej, zwłaszcza w redakcjach informacyjnych i publicystycznych. - Niestety to głównie garść bzdur. Słabego ma Renata Kim informatora, albo specjalnie kłamie - ocenił publikację Samuel Pereira. więcej

 
Eurowizja hitem TVP1. ,,Wiadomości" przed ,,Faktami"

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
National Geographic Channel i C&A razem o ekologicznej modzie

20 maja br. National Geographic Channel pokaże film dokumentalny „Nie owijając w bawełnę” - wspólną produkcję stacji i marki odzieżowej C&A. więcej

 
,,Jaś Fasola" w stacji Boomerang

30 maja 2016 roku Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków drugiego sezonu animowanego serialu „Jaś Fasola”. więcej

 
 
Radio  
 
Dziennikarze o zawieszeniu Tomasza Zimocha: strzał w stopę Polskiego Radia przed Euro 2016, ale sprowokowany

Większość dziennikarzy komentujących zawieszenie Tomasza Zimocha przez zarząd Polskiego Radia oceniła, że to przesadny i nierozsądny ruch, zwłaszcza w kontekście zbliżającego się Euro 2016. Z drugiej strony krytykując swoją firmę, Zimoch musiał liczyć się z podobnymi konsekwencjami. więcej

 
Radio Merkury rezygnuje z prenumeraty ,,Gazety Wyborczej". ,,Nie spełnia naszych wymogów"

Od początku maja br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) nie jest dostarczana do Radia Merkury. To decyzja prezesa rozgłośni Filipa Rdesińskiego, który jest niezadowolony z treści dziennika. - O kształcie codziennych przeglądów prasy decydują dziennikarze - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rdesiński. więcej

 
Krzysztof Czabański: możliwa obniżka składki audiowizualnej do 12 zł i przedłużenie umów kadry kierowniczej mediów

Możliwość obniżenia składki audiowizualnej z 15 do 12 zł oraz zrezygnowanie z zapisu w tzw. dużej ustawie medialnej mówiącego o automatycznym wygaszaniu umów z kadrą kierowniczą zapowiedział wczoraj w Toruniu Krzysztof Czabański, pełnomocnik rządu ds. reformy mediów publicznych. więcej

 
Maria Przygodzka szefową agencji promocji Polskiego Radia. Kostka-Kwiatkowska i Kątny odwołani

Zarząd Polskiego Radia odwołał dyrektor agencji promocji Iwonę Kostkę-Kwiatkowską oraz jej zastępcę Rafała Kątnego. Nową szefową promocji została Maria Przygodzka. - Nie komentujemy tej zmiany - mówi rzecznik prasowy spółki. więcej

 
Najgorszy w historii wynik Jedynki. TOK FM wyprzedziło Radio Maryja

W fali luty-kwiecień br. pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należała do RMF FM. Stacja ta jednak zanotowała największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskała zaś Trójka - wynika z najnowszego raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Zimoch zawieszony przez zarząd Polskiego Radia. ,,Naruszył dobre imię nadawcy"

Dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch został zawieszony w pełnieniu obowiązków pracowniczych przez zarząd Polskiego Radia, po tym jak w wywiadzie prasowym skrytykował zmiany w firmie. - Używając sformułowań i gestów naruszających dobre imię Polskiego Radia, złamał Uchwałę Zarządu Polskiego Radia z 2004 roku dotyczącą przestrzegania etyki zawodowej - uzasadnia zarząd. więcej

 
Reklama  
 
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK

W I kwartale br. wydatki reklamowe banków w mediach pozainternetowych były o ponad 15 proc. niższe w niż rok wcześniej. Zmalały inwestycje w telewizji, magazynach, kinach i na outdoorze. W czołówce największe ograniczenia wprowadził mBank. Jednym z powodów redukcji jest obowiązujący od lutego podatek bankowy. więcej

 
Tomasz Opiela: Content marketing sprzedaje najlepiej. Nowa strategia Valkea

O rozwoju Valkea Media i marketingu opartym na contencie rozmawiamy z Tomaszem Opiela - CEO w Valkea Media. więcej

 
Krupa, Nowakowska, Pisarek, Gonzalez Perea i Wieniawa mówią otwarcie o okresie w kampanii o.b. (wideo)

Joanna Krupa, Karolina Pisarek, Ida Nowakowska, Tamara Gonzalez Perea i Julia Wieniawa to bohaterki nowych reklam tamponów o.b. (produkowanych przez Johnson&Johnson Consumer Health). Działania - obejmujące m.in. internet - zrealizowała agencja VML Poland. więcej

 
,,Wiedza jest wszędzie. Sięgnij po nią" - Jan Miodek w reklamie Uniwersytetu Wrocławskiego (wideo)

Prof. Jan Miodek w roli detektywa, kosmonauta lądujący na Wieży Matematycznej i żołnierze Wehrmachtu zastygający w bezruchu na korytarzu gmachu głównego to elementy nowego spotu promującego Uniwersytet Wrocławski. więcej

 
PKO BP w brzuchu przyszłej mamy reklamuje lokatę Kapitał dla Dziecka

Reklamy z nowej kampanii PKO Banku Polskiego, promującej 15-letnią lokatę Kapitał dla Dziecka, rozgrywają się w brzuchu kobiety spodziewającej się dziecka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe DDB & Tribal, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
,,Wyskocz z kapci i znajdź własną drogę do witalności" w reklamach Nałęczowianki (wideo)

Trwa kampania reklamowa wspierająca drugą odsłonę akcji „Wyskocz z kapci” promującej wodę mineralną Nałęczowianka. Działania marketingowe przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, 121PR, Q&A Communications, Orka i MEC. więcej

 
Cennik reklamowy Telewizji Polskiej na czerwiec: taniej w TVP1, drożej w TVP2

W ogłoszonym przez Biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na czerwiec średnie ceny reklam są tańsze niż przed rokiem w TVP1, a droższe w TVP2. Najdroższe są, oprócz reklam przy Euro 2016, spoty przy meczu towarzyskim Polska-Litwa, serialu „M jak miłość” i transmisjach koncertów z festiwalu w Opolu. więcej

 
Marta Gampf dyrektorem marketingu Grupy Eurocash

Marta Gampf, po ponad ośmiu latach pracy w Mondelez International (właściciel takich marek, jak Milka, Jacobs) przeszła do Grupy Eurocash, gdzie została dyrektorem marketingu - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Cudze chwalicie, swego nie znacie!" - Kuba Wojewódzki reklamuje oranżadę Hellena (wideo)

Firma Colian rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą oranżadę Hellena pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. Bohaterem spotów jest dziennikarz TVN Kuba Wojewódzki. Za realizację działań odpowiadają agencje Brandman, Universal McCann, Studio filmowe M5 oraz Agencja Kolterman Media Communications. więcej

 
Pies szukający samochodu, domu i pracy w reklamach Gratka.pl (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl (należącego do Polska Press Grupy) pod hasłem „Szukaj Gratka, szukaj”. Przygotowały ją - razem z działem marketingu witryny - firmy Artegence, Papaya Films i Starcom. więcej

 
PIAP: słowa Witolda Waszczykowskiego o gadżetach promocyjnych krzywdzą branżę reklamową

- Pragniemy zapewnić Szanownego Pana Ministra, że upominek reklamowy z logo to bardzo atrakcyjny i efektywny kosztowo nośnik reklamy. Sposób, w jaki Pan Minister zaprezentował upominek reklamowy podczas wystąpienia w Sejmie 11 maja br. krzywdzi branżę reklamową - napisała Polska Izba Artykułów Promocyjnych do ministra spraw zagranicznych Witolda  Waszczykowskiego. więcej

 
,,Szukamy mamy" w kampanii stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo)

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęła kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Szukamy mamy”. Jej celem jest dotarcie do nowych opiekunów SOS, którzy mogliby stworzyć dom dla osieroconych dzieci. Ambasadorką akcji, którą przygotowały VML Poland i Propeller Film, jest m.in. aktorka Anna Dereszowska. więcej

 
Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf, na razie reklamuje je w Biedronce

Koncern Unilever wprowadza do Polski nową markę produktów do prania Surf. Ich debiut wesprze silna kampania reklamowa, obecnie obejmująca sklepy Biedronka. więcej

 
Youtuberzy w Studiu Tymbark z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądanymi reklamami przez polskich użytkowników serwisu YouTube były pierwsze relacje z nowo uruchomionego Studia Tymbark, które poprowadzili znani youtberzy. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Allegro i nju mobile. więcej

 
Piwo Królewskie konkursem świętuje 100-lecie Legii Warszawa

Należąca do Grupy Żywiec marka piwa Królewskie rozpoczęła konkurs pod hasłem „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Za jej realizację odpowiada agencja kreatywna Point of View. więcej

 
Walk Promotion z działaniami B2B dla Eurocash Alkohole

Agencja Walk Promotion należąca do Grupy Walk wygrała przetarg na obsługę marketingową sieci Eurocash Alkohole. Zajmie się dla niej działaniami B2B. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
WWF: Green Danone Benegastro: Cheated Nutricia ???????: Mountain Motorola: Every letter is prohibited Frankfurt Zoological Society: Elephants
 
Prasa  
 
,,Men's Health" liderem pism dla mężczyzn, ,,CKM" o 24 proc. w dół

W lutym 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Logo”, a najwięcej straciło „CKM”. więcej

 
Sprostowanie i przeprosiny we ,,Wprost" za tekst o książkach Ryszarda Petru w Narodowym Centrum Kultury

W nowym numerze tygodnika „Wprost” znalazły się sprostowanie i przeprosiny dotyczące artykułu z grudnia ub.r. w krytycznym świetle opisującego wydanie przez Narodowe Centrum Kultury dwóch książek Ryszarda Petru. więcej

 
Jedynki  
 
 
WBJ Observer - 2016-05-16 VOGUE - 2016-05-16 Top Gear - 2016-05-16 Uczucia i tęsknoty - 2016-05-16 Kropka TV - 2016-05-16
 
Internet  
 
22 proc. polskich internautów blokuje reklamy, najpopularniejszą aplikacją Adblock Plus

Według badań IRCenter jedna piąta internautów w Polsce korzysta z programów do blokowania reklam w sieci, a najpopularniejszą wtyczką jest Adblock Plus. - Jeśli ternd wzrostowy się utrzyma, to marketerzy staną przed poważnym problemem policzalności wydatków reklamowych - prognozuje Weronika Niżnik, autorka badania. więcej

 
Brand24 kupił domenę Brand24.com za 100 tys. zł. ,,To okazyjna cena"

Startup Brand24 zapłacił za domenę Brand24.com 100 tysięcy złotych. Daniel Dryzek, ekspert segmentu domenowego uważa, że to okazyjna cena. - Kiedy zakładaliśmy naszą firmę adres Brand24.com był zajęty, ale nie wiedzieliśmy że nasz biznes rozwinie się tak bardzo w skali globalnej - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24. więcej

 
Google rezygnuje z obsługi Flasha w Chrome, ale nie na YouTubie, Facebooku i Amazonie

Google zapowiada, że pod koniec 2016 roku przestanie wspierać technologię Flash w przeglądarce Chrome. Pozostanie jednak biała lista obsługiwanych stron z Flashem, wśród nich YouTube, Facebook i Amazon. więcej

 
Nawet 3 mld euro kary za faworyzowanie swojej wyszukiwarki przez Google

Komisja Europejska zapowiada, że kończy śledztwo w sprawie ograniczania konkurencji przez Google w zakresie wyszukiwarki. Jeśli zarzuty się potwierdzą koncern może zapłacić rekordowe 3 miliardy euro kary. więcej

 
Technologie  
 
UKE chce zwrotu niewykorzystanych środków z kart pre-paid i krytykuje operatorów
 
Nowy iPhone z ekranem bez ramek i przycisku Home
 
Gospodarka  
 
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
 
Ceny ropy się stabilizują, złoto nie ma już potencjału do wzrostów
 
Rynek czeka na wybór prezesa NBP. Bank centralny powinien pełnić funkcję stabilizatora finansowego
 
Obniża się optymizm dyrektorów finansowych w Polsce. ,,Poziom niepewności ekonomicznej jest wysoki"
 
Do 31 maja pracodawcy przekazują na konto ZFŚS 75% odpisu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Koniec serialu ,,Powiedz tak!". Znika z Polsatu po jednym sezonie
 
ATM Grupa: TVP wycofała się z umowy po rozpoczęciu zdjęć do serialu ,,Małgośka"
 
"Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów" kasowym sukcesem
 
Koniec serialu "Tajemnice Laury"
 
"Serac" - nowy numer Katatonii
 
Blog  
 
Słodki sen Suwerena pod reklamową kołderką - Anna Mieszczanek
 
Do następnego posadzonego. - Ewaryst Fedorowicz
 
Do znudzenia... - Andrzej Bober
 
Błękitny Marsz w czasach social mediów, czyli nie tędy droga - Zbigniew Brzeziński
 
Student na raucie - ks. Artur Stopka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl