Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 19 Maja 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Google I/O 2016 zaskakuje rozmachem, ale rodzi wątpliwości (opinie)

Sztuczna inteligencja, technologia VR i komunikacja - to główne kierunki, w jakie zmierza koncern Google. - Wirtualna rzeczywistość w wydaniu Google jest dopracowana, spójna i obiecująca, ale Home spóźniony i to Amazon wygrywa w stawce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Michał Brański. więcej

 
,,Projekt Lady", ,,Dom marzeń", ,,Polowanie na mieszkanie" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" latem w TVN

Stacja TVN w letniej ramówce stawia na nowe programy. Na antenie pojawią się „Projekt Lady”, „Dom marzeń” i „Polowanie na mieszkanie”. Będą też nowe odcinki serialu „Na Wspólnej”. więcej

 
Tomasz Zimoch przed Komisją Etyki Polskiego Radia, opinia za kilka dni

Komisja Etyki Polskiego Radia rozmawiała w środę z Tomaszem Zimochem na temat jego wypowiedzi o nadawcy w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej”. Opinia w tej sprawie ma zostać wydana w ciągu kilku dni. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Manager

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Executive

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Wideo

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący

Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist

Eleven Sports Network poszukuje osoby na stanowisko
Advertising & Sponsorship Manager

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Head of Media

Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Email Marketing Specialist

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist

MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Zoom TV z ramówką ułożoną wg ,,rytmu dnia widzów" i z materiałami Onetu

Kanał Zoom TV, który zdobył miejsce na ósmym multipleksie ruszy jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programy stacji mają koncentrować się na lokalnych społecznościach. więcej

 
Michał Niewiadomski redaktorem i wydawcą działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"

Z początkiem maja br. Michał Niewiadomski dołączył do zespołu działu krajowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), gdzie został redaktorem i wydawcą. Wczoraj zadebiutował także w roli prowadzącego pasma „Rzecz o ekonomii”. więcej

 
SA Wardęga, reZigiusz i AbstrachujeTV najpopularniejsi na polskim YouTube (analiza)

Według raportu firmy Muse w kwietniu 2016 roku najpopularniejsze polskie konto na YouTube należało do Sylwestra Wardęgi, na którym w sumie zanotowano ponad 595 milionów odsłon. - Niesamowitym wynikiem może pochwalić się BOXDEL, który w kwietniu zdobył ponad 19 mln nowych wyświetleń i zostawił w tyle takie kanały jak AbstrachujeTV czy SPInkafilmstudio - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Daniel Barszcz, content marketing specialist w Muse. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Świat się kręci" i ,,Kösem" straciły widzów. ,,Wiadomości" też

Zamiana miejscami w ramówce TVP1 show „Świat się kręci” z tureckim serialem „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem” spowodowała spadek oglądalności obu produkcji. Widzów straciły także „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)

- Liczba Polaków blokujących reklamy w sieci to średnia europejska, edukowanie użytkowników adblockerów jest potrzebne, ale niewiele pomoże, jeśli nie zmieni się sposób traktowania internautów przez cały reklamowy biznes - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku reklamy. więcej

Prezes ATM Grupy: możliwy powrót ,,Rancza", nowy projekt fabularny dla TVN
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Projekt Lady", ,,Dom marzeń", ,,Polowanie na mieszkanie" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" latem w TVN

Stacja TVN w letniej ramówce stawia na nowe programy. Na antenie pojawią się „Projekt Lady”, „Dom marzeń” i „Polowanie na mieszkanie”. Będą też nowe odcinki serialu „Na Wspólnej”. więcej

 
Zoom TV z ramówką ułożoną wg ,,rytmu dnia widzów" i z materiałami Onetu

Kanał Zoom TV, który zdobył miejsce na ósmym multipleksie ruszy jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programy stacji mają koncentrować się na lokalnych społecznościach. więcej

 
TVN24 BIS i nSport+ z koncesjami przedłużonymi przez KRRiT o 10 lat

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła w środę o kolejne 10 lat koncesje dla kanałów nSport+ i TVN24 BIS. więcej

 
Reality-show ,,Agent - Gwiazdy" miał 1,7 mln widzów. Za rok kolejna edycja

Reality-show „Agent - Gwiazdy” oglądało w TVN średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. Stacja w czasie emisji formatu była druga w całym rynku i pierwsza w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,74 mln zł. więcej

 
,,Kuba Wojewódzki" liderem rynku. Jesienią kolejna seria

Najnowszą edycję show „Kuba Wojewódzki” oglądało średnio 1,28 mln osób, o 100 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,11 mln zł. więcej

 
,,Ugotowani" po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów

Najnowszy sezon programu „Ugotowani” oglądało 1,40 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż było to rok temu przed przejściem formatu na emisję cotygodniową. TVN w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49. więcej

 
,,Projekt lady" Małgorzaty Rozenek w letniej ramówce TVN

„Projekt lady”, nowy program Małgorzaty Rozenek, zadebiutuje na antenie TVN pod koniec czerwca - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Legia Warszawa odpowiada TVN-owi: to my kończymy współpracę z powodu nieprofesjonalizmu i manipulacji nadawcy

Władze Legii Warszawa poinformowały, że nie dostały jak dotąd żadnej oficjalnej informacji od zarządu TVN o zerwaniu współpracy z powodu transparentu wywieszonego przez kibiców klubu. Zapowiedziały też, że serial na stulecie klubu będzie kontynuowany „w nowej formule we współpracy z bardziej wiarygodnym i profesjonalnym partnerem”. więcej

 
TVP pokaże Copa America Centenario (plan transmisji)

Telewizja Polska zakupiła prawa do transmisji turnieju piłkarskiego Copa America. Od 3 czerwca br. mecze mistrzostw Ameryki Południowej będą emitowane w TVP1, TVP Sport i sport.tvp.pl. więcej

 
Serial ,,Skorpion" w TV Puls

20 maja 2016 roku TV Puls rozpocznie emisję serialu „Skorpion”, który jest produkcją CBS. więcej

 
,,Psiaki Futbolaki" w MiniMini+

6 czerwca 2016 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Psiaki Futbolaki”. więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Zimoch przed Komisją Etyki Polskiego Radia, opinia za kilka dni

Komisja Etyki Polskiego Radia rozmawiała w środę z Tomaszem Zimochem na temat jego wypowiedzi o nadawcy w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej”. Opinia w tej sprawie ma zostać wydana w ciągu kilku dni. więcej

 
Rząd wyda 18 mln zł na obsługę medialną Światowych Dni Młodzieży

W związku z tegorocznymi Światowymi Dniami Młodzieży i wizytą papieża Franciszka w Polsce minister skarbu państwa Dawid Jackiewicz podpisał wczoraj umowę z PAP, KAI i Polskim Radiem na wsparcie obsługi medialnej. więcej

 
Antyradio przerwało koncert Apteki przez koszulkę muzyka? ,,Odbył się choć nie grano unplugged"

Portal Pyta.pl i Michał Migała, były pracownik Antyradia (Eurozet), zarzucają szefowi rozgłośni Mariuszowi Smolarkowi przerwanie koncertu zespołu Apteka przez koszulkę wokalisty. - Choć artyści grali elektrycznie, stacja zdecydowała, że koncert zapowiadany jako unplugged odbędzie się - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa Eurozet. więcej

 
Reklama  
 
Nadchodzi internet użytkownika

Content marketing i reklama natywna zyskują na popularności i trend ten będzie się nasilał. Skuteczność "klasycznej" reklamy on-line maleje stąd presja na ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów jak skutecznie dotrzeć do konsumenta. Ze względu na dużą różnorodność formatów skala wykorzystania jest trudna do oszacowania, ale uwzględniając sam search,  potencjał ten jest olbrzymi - pisze Michał Gąś z Digital Resolution (Grupa OMD). więcej

 
Artur Rojek, Miłosz Borycki, Andrzej Bochenek i Przemo Łukasik w kampanii ,,Śląskie! Tu pasuję" (wideo)

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię pod hasłem „Śląskie! Tu pasuję” mającą zbudować wizerunek regionu jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Gong. więcej

 
Ustronianka sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne dwa lata

Producent wody mineralnej Ustronianka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli o dwa lata umowę, w ramach której Ustronianka jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej

 
Rewolucja dzięki Leszkowi Chmielewskiemu w reklamach piwa Lech Free (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), której głównym bohaterem jest Leszek Chmielewski, wcześniej pojawiający się w reklamach podstawowej wersji Lecha. Akcję przygotowały firmy GPD Agency i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Chipsy Lay's w piłkarskiej promocji piwa Warka (wideo)

Startuje kampania promująca piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania są 4 mln paczek chipsów Lay’s. Kampania obejmuje działania telewizyjne i internetowe, a przygotowały ją agencje Lvov, The Digitals, MediaVest, Tango Production, Televisor i Roots PR. więcej

 
Najmłodsi w reklamach ,,testują nowe pokolenie Škody" (wideo)

W połowie maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa samochodów Škoda (ich importerem jest Volkswagen Group Polska) autorstwa agencji reklamowej Opcom. Przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody” i pokazuje, jak marka zmieniała się w ostatnich latach. więcej

 
Olga Kulik: z Mediakraft Polska do własnej sieci Magnolie.TV

Olga Kulik, vlogerka i założycielka kanału TheOleskaaa, uruchomiła Magnolie.TV, sieć partnerską współpracującą z youtuberami zajmującymi się tematyką lifestyle’ową. więcej

 
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata

W I kwartale 2016 roku Grupa K2 zwiększyła sprzedaż o 6 procent do kwoty 19 milionów złotych. Spółki grupy zdobyły tez nowych klientów, między innymi markę Ochnik i koncern FMCG. więcej

 
,,Na ostrzu flirtu" - damsko-męski pojedynek w kampanii maszynek Wilkinson (wideo)

Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson prowadzona pod hasłem „Na ostrzu flirtu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Lubię to - linked by Isobar, MEC i Cocoa. więcej

 
100 tys. kufli do wygrania w loterii Brackie Pils

Ruszyła loteria promocyjna marki piwa regionalnego Brackie Pils (Grupa Żywiec) pod hasłem "Kufle Brackie Pils pod kapslami". Akcję wspiera kampania w punktach sprzedaży, na outdoorze i w internecie, za którą odpowiadają firmy G3, Just, Insignia i MediaVest. więcej

 
Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta - raport z badań

IMS, specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za pojęciem mediów In-store oraz w jaki sposób wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe? więcej

 
Stéphane Antiga i siatkarze reklamują transmisje Euro 2016 w Ipli dla abonentów Plusa (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ofertę darmowych transmisji Euro 2016 dla nowych i przedłużających umowy abonentów sieci Plus. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum - są polscy siatkarze i ich trener Stéphane Antiga. więcej

 
,,Bohemian Rhapsody" w muzycznej kampanii Heinekena (wideo)

Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music”. Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen. więcej

 
,,Mam smaka na Maka" wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016

Zakończył się regionalny etap konkursu Facebook Awards 2016 - EMEA Regional Facebook Awards. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania „Mam smaka na Maka” przygotowana przez DDB&tribal Warszawa dla McDonald’s Poland. więcej

 
,,Bohaterowie codzienności"- potrzebujące rodziny i sportowcy w spocie ,,Szlachetnej paczki" (wideo)

Nowy spot akcji społecznej „Szlachetna paczka” organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna ma zmienić postrzeganie biedy i stereotyp pomagania. Występują w nim potrzebujące rodziny i sportowcy. więcej

 
Paweł Mazurek business development directorem w Cloud Technologies

Paweł Mazurek dołączył do zespołu Cloud Technologies, gdzie objął stanowisko business development directora na region Wspólnoty Niepodległych Państw. więcej

 
Mariusz Zagórski: z AMS do BE Media

Mariusz Zagórski zaczął pracę jako media planner/buyer w agencji reklamy zewnętrznej BE Media. Wcześniej pracował m.in. w AMS. więcej

 
Ciech Sarzyna z nowymi opakowaniami produktów rolniczych od SaltPepper Brand Design

Firma Ciech Sarzyna wprowadza nowe opakowania produktów dedykowanych rolnikom. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Cacau Bar: Tattoo Opal: Mud Vileda: Fur bomb McDonald's: Shakespeare Goya: Just coffee
 
Prasa  
 
Michał Niewiadomski redaktorem i wydawcą działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"

Z początkiem maja br. Michał Niewiadomski dołączył do zespołu działu krajowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), gdzie został redaktorem i wydawcą. Wczoraj zadebiutował także w roli prowadzącego pasma „Rzecz o ekonomii”. więcej

 
Iwona Kmita redaktor naczelną magazynu ,,Czas na wnętrze"

Iwona Kmita została redaktor naczelną magazynu „Czas na wnętrze” (AVT-Korporacja). Dotychczas stanowisko to pełnił Wiesław Marciniak, dyrektor wydawniczy AVT-Korporacja. więcej

 
,,National Geographic" umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży

W lutym br. prawie wszystkie tytuły w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskał tylko „National Geographic”, który umocnił się na pozycji lidera sprzedaży. więcej

 
Agora kontynuuje wydawanie kwartalnika ,,Dziecko Extra"

W czwartek 19 maja br. ukaże się drugie wydanie kwartalnika „Dziecko Extra” (Agora), do którego dodano kupony rabatowe dla rodziców. Wydawca na razie nie podaje wyników sprzedaży premierowego numeru pisma. więcej

 
Jedynki  
 
 
Twój Styl - 2016-05-19 Harper's Bazaar (świat) - 2016-05-18 Show - 2016-05-18 Claudia Apetyt - 2016-05-18 Życie na Gorąco - 2016-05-18
 
Internet  
 
Google I/O 2016 zaskakuje rozmachem, ale rodzi wątpliwości (opinie)

Sztuczna inteligencja, technologia VR i komunikacja - to główne kierunki, w jakie zmierza koncern Google. - Wirtualna rzeczywistość w wydaniu Google jest dopracowana, spójna i obiecująca, ale Home spóźniony i to Amazon wygrywa w stawce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Michał Brański. więcej

 
SA Wardęga, reZigiusz i AbstrachujeTV najpopularniejsi na polskim YouTube (analiza)

Według raportu firmy Muse w kwietniu 2016 roku najpopularniejsze polskie konto na YouTube należało do Sylwestra Wardęgi, na którym w sumie zanotowano ponad 595 milionów odsłon. - Niesamowitym wynikiem może pochwalić się BOXDEL, który w kwietniu zdobył ponad 19 mln nowych wyświetleń i zostawił w tyle takie kanały jak AbstrachujeTV czy SPInkafilmstudio - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Daniel Barszcz, content marketing specialist w Muse. więcej

 
Były wydawca ,,Wiadomości" Piotr Jaźwiński po trzech miesiącach odchodzi z Gazeta.pl

Piotr Jaźwiński rozstaje się z redakcją portalu Gazeta.pl (Agora), w której pracował jako redaktor od marca tego roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez prawie 25 lat związany był z „Wiadomościami” TVP1. więcej

 
85 procent materiałów wideo na Facebooku odtwarzane bez dźwięku. ,,Szansa dla kreatywności marek"

Według szacunków około 85 proc. treści wideo na Facebooku jest oglądanych bez włączonego dźwięku. - Dla marek to może być problem i wyzwanie dla kreatywności. Reklamodawcy muszą przystosowywać przekaz wideo nie tylko do internetu jako takiego, ale na poszczególne platformy osobno - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marcin Żukowski i Adam Gołub. więcej

 
Nadchodzi internet użytkownika

Content marketing i reklama natywna zyskują na popularności i trend ten będzie się nasilał. Skuteczność "klasycznej" reklamy on-line maleje stąd presja na ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów jak skutecznie dotrzeć do konsumenta. Ze względu na dużą różnorodność formatów skala wykorzystania jest trudna do oszacowania, ale uwzględniając sam search,  potencjał ten jest olbrzymi - pisze Michał Gąś z Digital Resolution (Grupa OMD). więcej

 
Google prezentuje inteligentnego asystenta Google Home, konkurencję dla Amazon Echo

Podczas tegorocznej konferencji Google I/O pokazano Google Home - głośnik z funkcjami inteligentnego asystenta. Urządzenia ma się pojawić na rynku w tym roku i konkurować z Amazon Echo. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Krzysztof Szczerbacz kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia

Krzysztof Szczerbacz, dotychczas senior project manager, został kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Glińskiego, który odszedł z firmy. więcej

 
Public Relations  
 
Justyna Kruszewska: z Apelli do Ministerstwa Skarbu Państwa
 
H+K Strategies zaczyna obsługę McCormick
 
Joanna Marchocka: z adStone do dotPR
 
Magdalena Mikołajczak: z BRIGHT Agency do Synertime
 
Advanced Communication wypromuje Think Project Management
 
Arval z Neuron Agencją Public Relations
 
Technologie  
 
Google prezentuje inteligentnego asystenta Google Home, konkurencję dla Amazon Echo
 
Google zapowiada Androida N z dzieleniem ekranu i lepszą obsługą gier
 
Microsoft sprzedaje Foxconnowi dział tanich telefonów, niepewna przyszłość marki Lumia
 
Plush na Kartę: rabat 50% dla przenoszących numer, znowu darmowe startery (wideo)
 
Insignia Freedom 1160 Win - konwertowalny laptop Goclever za 799 zł
 
Virgin Mobile rozdaje darmowe startery i 10 GB internetu
 
P9 Lite - nowy smartfon Huawei w Polsce za 1299 zł (wideo)
 
K5 i K5+ - nowe smartfony Lenovo w Polsce za 999 zł i 1049 zł (wideo)
 
Gospodarka  
 
E-podatki dla początkujących (poradnik)
 
GPW powinna w tym roku zyskiwać. ,,Wiele zależy banku centralnego"
 
Przekroczenie 50 dolarów za baryłkę ropy wpłynęłoby na wzrost produkcji tego surowca w USA. "Zepchnie ceny poniżej tej granicy"
 
Żółta kartka dla polskiego rządu. ,,Słabszy złoty i droższy dług"
 
Polacy rzadko inwestują swoje oszczędności. Stawiają na lokaty bankowe
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Pitbull. Niebezpieczne kobiety" nowym filmem Patryka Vegi. Premiera 11 listopada
 
Koniec serialu "Kłamstwa na sprzedaż"
 
Kiefer Sutherland w nowym serialu "Designated Survivor" (zobacz trailer)
 
Jak powstał film "Warcraft: Początek" (wideo)
 
Elton John zagra w filmie "Kingsman: The Golden Circle"
 
15 lipca premiera filmu "Pogromcy duchów III". Potwory atakują Nowy Jork
 
Blog  
 
Pan Darek - Andrzej Bober
 
Żyć nie umierać - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Słodki sen Suwerena pod reklamową kołderką - Anna Mieszczanek
 
Do następnego posadzonego. - Ewaryst Fedorowicz
 
Błękitny Marsz w czasach social mediów, czyli nie tędy droga - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl