Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Czerwca 2016
 
 
 
,,Surprise, Surprise!" w lipcu wróci do Polsatu
 
 
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
 
- Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu sieci telekomunikacyjnej Play. - Myślę, że mniej więcej za dwa lata nasze nakłady na internet i telewizje będą równe - dodaje. więcej
 
 
Rekordowo niska sprzedaż ,,Wprost". ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem
 
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Do Rzeczy” i „Polityka”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Wprost” i „Newsweek Polska”. więcej
 
 
Rząd ogłasza koniec Polski papierowej. Do 2020 roku 80 proc. spraw urzędowych do załatwienia przez internet
 
- Stworzymy Polskę bez papieru, gotówki i kolejek - zadeklarowała minister cyfryzacji Anna Streżyńska. Rząd ogłosił swoje plany na rozwój e-administracji i ograniczenie obrotu gotówkowego. Do 2020 roku połowa Polaków ma 80 proc. spraw urzędowych załatwiać przez internet. więcej
 
 
Francuska telewizja dzięki hologramom ,,teleportuje" dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo)
 
Francuska telewizja Métropole Télévision 6 (w skrócie M6) z okazji Euro 2016 przygotowała innowacją - za pomocą hologramów i green boksa „teleportuje” dziennikarzy i zaproszonych gości. Dzięki tej technologii prowadząca studio przed meczem Francja - Szwajcaria „weszła” na boisko przez ramę wielkiego telewizyjnego ekranu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Teleturniej ,,Większa gra" na podstawie ,,Wielkiej gry" od lutego 2017 roku w TVP2. ,,Współczesna formuła" więcej
 
Facebook będzie śledził aktywność użytkowników poza internetem, żeby pomóc branży handlowej więcej
 
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł więcej
 
,,Teleranek" porażką TVP1. Program śledziło 240 tys. widzów, w tym tylko 14 tys. dzieci więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Public Dialog
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży FAM
Account Manager FAM
Corporate E-Commerce Coordinator Internet Talents
Media Assistant Media Group
Digital Manager Antal
Koordynator projektów wydawniczych (internet) Fratria
Senior Account Executive / Associate w Dziale Brand Hill+Knowlton Strategies Poland
SEM Specialist Value Media
Junior Account / Account Executive Hill+Knowlton Strategies Poland
Redaktor / Dziennikarz serwisu Business Insider Onet.pl
Senior Account Executive / Associate (Account Manager) Hill+Knowlton Strategies Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Surprise, Surprise!" w lipcu wróci do Polsatu

Zawieszony po emisji pierwszego odcinka program rozrywkowy „Surprise, Surprise!” od drugiej połowy lipca znów będzie emitowany w Polsacie. Premierowe odcinki stacja pokaże w czwartki, a ich powtórki w niedziele - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Francuska telewizja dzięki hologramom ,,teleportuje" dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo)

Francuska telewizja Métropole Télévision 6 (w skrócie M6) z okazji Euro 2016 przygotowała innowacją - za pomocą hologramów i green boksa „teleportuje” dziennikarzy i zaproszonych gości. Dzięki tej technologii prowadząca studio przed meczem Francja - Szwajcaria „weszła” na boisko przez ramę wielkiego telewizyjnego ekranu. więcej

Natalia Gębska i Leszek Bogdanowicz dyrektorami w 4Fun Media

Natalia Gębska została dyrektorem programowym, a Leszek Bogdanowicz dyrektorem ds. innowacji w 4Fun Media. Gębska wcześniej pracowała w Eurozecie, a Bogdanowicz współpracował m.in. z Telewizją Polską. więcej

Telewizja Polska szykuje się do przetargu na dom mediowy

Biuro marketingu Telewizji Polskiej planuje przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii, które będzie prowadzić. Właśnie ogłosiło dialog techniczny, który poprzedza przetarg. więcej

Nowy program satyryczny ,,Studio YaYo" w TVP3 Warszawa krytykowany w internecie

Na antenie TVP3 Warszawa w niedzielę zadebiutował program „Studio YaYo” tworzony przez satyryków Pawła Dłużewskiego i Ryszarda Makowskiego. Wielu internautów i dziennikarzy skrytykowało produkcję jako archaiczną i pretensjonalną. więcej

TVP Seriale i Stopklatka TV bezkonkurencyjne wśród kanałów filmowych (dane za maj)

W maju br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Spin, a liderem spadków był AXN White. więcej

Wpadka techniczna HBO GO z nowym odcinkiem ,,Gry o Tron", nadawca naprawia i przeprasza

Najnowszy odcinek szóstego sezonu „Gry o Tron” okazał się niedostępny przez kilka godzin dla widzów platformy HBO GO w Polsce. Ścieżka dźwiękowa i obraz pochodziły z dwóch różnych odcinków, a użytkownicy nie kryli swojego oburzenia. więcej

Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy ,,Disco Hit Festival"

Od kilku do kilkunastu procent więcej niż rok temu trzeba zapłacić za reklamy na antenie Polsatu z oferty na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy „Disco Hit Festival - Kobylnica 2016” i koncercie Radia ZET. więcej

Udział ,,wielkiej czwórki" poniżej 40 proc. Najsłabsza w historii oglądalność TVP2

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta niezmiennie była pierwsza w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

"Westworld" - nowy serial HBO

Do sieci trafiła nowa zapowiedź nadchodzącego serialu HBO "Westworld". więcej

Nowe odcinki ,,Oddbods" w Boomerang (wideo)

27 czerwca 2016 roku Boomerang rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Oddbods”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Rusza 45. edycja ,,Lata z radiem". Wśród gwiazd Andrzej Piaseczny, Perfect i Varius Manx

Wczoraj na antenie PR1 rozpoczęła się 45. edycja wakacyjnego programu „Lato z Radiem”. W sobotę wystartuje trasa koncertowa, która zawita do 18 miast, a na scenie zagrają m.in. Andrzej Piaseczny, Perfect, Sarsa i Varius Manx. Polskie Radio przygotowało także ofertę dla dzieci. - Chcemy wychowywać i łączyć z radiem nowe pokolenie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Zuzanna Dąbrowska odeszła z Polskiego Radia

Dziennikarka radiowej Jedynki Zuzanna Dąbrowska złożyła wypowiedzenie i odeszła z Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Gwiazdy zaśpiewają z RMF FM w miejscach wskazanych przez słuchaczy

Podczas tegorocznych wakacji RMF FM zorganizuje drugą edycję akcji „Koncert za jeden uśmiech”. Słuchacze rozgłośni zdecydują, w których miastach wystąpią z koncertami gwiazdy piosenki. więcej

 
Trzygodzinne pasmo popołudniowe ,,Ekspres Jedynki" w PR1. Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski prowadzącymi

W poniedziałek na antenie Programu I Polskiego Radia wystartowała nowa audycja popołudniowa „Ekspres Jedynki”, którą prowadzą Karolina Rożej i Wojciech Dąbrowski. więcej

 
RMF traci w Krakowie. Zyskały Trójka, TOK FM i Radio Kraków

Liderem rynku radiowego w Krakowie jest RMF FM. Na drugim miejscu umocniła się Trójka, a na trzecią lokatę awansowało TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe

- Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu sieci telekomunikacyjnej Play. - Myślę, że mniej więcej za dwa lata nasze nakłady na internet i telewizje będą równe - dodaje. więcej

Telewizja Polska szykuje się do przetargu na dom mediowy

Biuro marketingu Telewizji Polskiej planuje przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii, które będzie prowadzić. Właśnie ogłosiło dialog techniczny, który poprzedza przetarg. więcej

Ludzie a nie technologia główną inspiracją kreatywności (relacja z Cannes Lions)

Realia rozwiązań technologicznych raczej przeszkadzają, niż inspirują i pomagają. Branża widzi już do czego prowadzi taka rzeczywistość - do dalszej ucieczki konsumentów przed reklamą. Pierwszy dzień festiwalu Cannes Lions 2016 relacjonuje dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director z Havas Media Group. więcej

Niższy wzrost rynku reklamowego w br. Mocno w górę reklama mobilna i wideo, w dół prasowa i disyplay

ZenithOptimedia obniżył z 3,5 do 3,2 proc. prognozę tegorocznego wzrostu polskiego rynku reklamowego. Prognoza globalnej dynamiki została natomiast obniżona z 4,6 do 4,1 proc. Firma uzasadnia to niepewną sytuacją gospodarczą. więcej

Robert Lewandowski w kolejnej kampanii reklamowej Gillette

W ramach przedłużonej współpracy marketingowej Robert Lewandowski po raz trzeci wystąpi w kampanii reklamującej maszynki do golenia Gillette (produkowane przez Procter & Gamble Polska). więcej

Wyższe ceny reklam w Polsacie, najdroższe przy ,,Disco Hit Festival"

Od kilku do kilkunastu procent więcej niż rok temu trzeba zapłacić za reklamy na antenie Polsatu z oferty na lipiec. Najwięcej kosztują spoty przy „Disco Hit Festival - Kobylnica 2016” i koncercie Radia ZET. więcej

Branża turystyczna zwiększa nakłady na reklamy, najwięcej wydaje gastronomia

Polska branża turystyczna wydała w drugiej połowie 2015 r. ponad 109 mln zł na reklamy, przede wszystkim w telewizji, internecie i prasie. Liderem wydatków w tym sektorze jest gastronomia - wynika z analizy Codemedia. więcej

Olka Osadzińska i Anna Skura reklamują produkty Brita do filtracji wody (wideo)

Ruszyła kampania produktów do filtracji wody kranowej Brita. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Think Your Water”, biorą udział ilustratorka Ola Osadzińska oraz blogerka Anna Skura. Akcję przygotowały agencje Multi Communications, Mr Target i Propeller. więcej

Natalia Siarniewicz: z Endorfina Events do EM Labu

Natalia Siarniewicz zaczęła pracę jako head of creative w agencji eventowej EM Lab (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Mea Group, Jet Events, MyPlace i Endorfina Events. więcej

FCB Warsaw, Walk, Y&R, PanGenerator i Saatchi&Saatchi także z nominacjami w Cannes Lions 2016

Prace polskich agencji uzyskały w poniedziałek osiem nominacji na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2016. O główne nagrody walczą projekty agencji FCB Warsaw, Walk, Youn&Rubicam Warsaw, PanGenerator i Saatchi&Saatchi. więcej

Marcin Pawul account directorem w Arskom Group

Marcin Pawul dołączył do zespołu agencji Arskom Group, obejmując stanowisko account directora. Ostatnio pracował w Fundacji V4 Sport, a wcześniej m.in. w Havas Sports&Entertainment. więcej

 
 
 
PRASA
 
Rekordowo niska sprzedaż ,,Wprost". ,,Do Rzeczy" z największym wzrostem

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Do Rzeczy” i „Polityka”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Wprost” i „Newsweek Polska”. więcej

,,Styl & Klasyka" - wydanie specjalne miesięcznika ,,Dobre Wnętrze"

W sprzedaży pojawił się numer specjalny miesięcznika „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - „Styl & Klasyka” - z poradami o urządzaniu wnętrz w tradycyjnej stylizacji. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Moje Gotowanie - 2016-06-21 Claudia - 2016-06-21 Dobre Wnętrze - 2016-06-21 Kropka TV - 2016-06-20 GQ - 2016-06-20
 
 
 
 
INTERNET
 
Piotr ,,VaGla" Waglowski w Ministerstwie Rozwoju. ,,Ograniczam aktywność komentatorską"

Prawnik, autor serwisu prawo.vagla.pl oraz felietonista „Gazety Bankowej” Piotr „VaGla” Waglowski rozpoczął pracę w Ministerstwie Rozwoju. Dołączył do zespołu Departamentu Doskonalenia Regulacji Gospodarczych. W związku z podjęciem pracy w resorcie rozwoju zadeklarował, że znacząco ogranicza swoją aktywność komentatorską. więcej

Spotify ma 100 mln użytkowników, 30 mln płaci za dostęp. ,,Reklama coraz ważniejsza"

Serwis Spotify potwierdził oficjalnie, że baza jego użytkowników osiągnęła liczbę 100 milionów, z czego 30 milionów to subskrybenci płatnej wersji. - Obecnie firma bardziej zwraca się w stronę reklamy i dodawania produktów - ocenia w rozmowie z „The Wall Street Journal” Jeff Levick, chief revenue officer w Spotify. więcej

Użytkownicy Netflixa najchętniej wracają do oglądania ,,Orange is the new black"

Według badań Netflixa użytkownicy tego serwisu najchętniej oglądają ponownie sezony serialu „Orange is the new black”. Większość widzów ogląda powtórki samotnie, w łóżku lub podczas sprzątania mieszkania. więcej

Awaria systemu w mBanku zatrzymuje karty płatnicze klientów. ,,Wyrobienie nowej karty nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami"

Poważna awaria systemu informatycznego mBanku sparaliżowała możliwość korzystania użytkownikom z usług banku. Transakcje nie tylko nie były realizowane, ale skutkowały zatrzymaniem kart płatniczych użytkowników. mBank zapewnia o darmowym wystawieniu nowych kart i radzi korzystać na razie z opcji BLIK. więcej

Facebook udostępnia Creative Hub do tworzenia ciekawszych reklam mobilnych

Facebook wprowadzi nową platformę internetową Creative Hub, która ma pomóc agencjom i markom tworzenie bardziej kreatywnych reklam na urządzenia mobilne. więcej

Taylor Swift i U2 w liście do Kongresu USA oskarżają YouTube o łamanie praw autorskich

Grupa muzyków i wytwórni muzycznych skierowała do Kongresu USA list otwarty, w którym domaga się zmiany amerykańskiego prawa autorskiego. Według twórców obecne przepisy pozwalają takim serwisom jak YouTube na finansowe wykorzystywanie artystów. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
W czasie Euro 2016 kobiety oddają część władzy nad pilotem TV

Polskie internautki w czasie Euro 2016 zrzekają się części władzy nad pilotem telewizyjnym. Tylko co piąta twierdzi, że w tym okresie będzie główną osobą decydującą o wyborze programu telewizyjnego - wynika z badania MEC. więcej

Większość Polaków robi zakupy w niedziele i święta (infografika)

Zdecydowana większość Polaków (ponad 90%) słyszała o projekcie ustawy dotyczącej zakazu handlu w niedzielę. 60% uważa, że potencjalny zakaz będzie dotyczył tylko sklepów i obiektów wielkopowierzchniowych - wynika z badania IQS. więcej

Mężczyźni zakupowymi samotnikami

Mężczyźni zakupy wolą robić w samotności. Tylko 13,1% z nich wybiera się do centrum handlowego z towarzystwem - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grzegorz Dudziak odpowiada za rozwój Think Project Management

Grzegorz Dudziak został udziałowcem oraz dyrektorem rozwoju Think Project Management. Wcześniej pracował m.in. w BNP Paribas Real Estate, DTZ i Donaldsons Poland. więcej

Advanced Communication dla General Property

Agencja Advanced Communication, wyspecjalizowana w działaniach PR i marketingowych dla podmiotów z rynku nieruchomości, rozpoczęła obsługę firmy General Property. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe
Rząd ogłasza koniec Polski papierowej. Do 2020 roku 80 proc. spraw urzędowych do załatwienia przez internet
Francuska telewizja dzięki hologramom ,,teleportuje" dziennikarzy i gości na Euro 2016 (wideo)
Samsung Galaxy S8 ma mieć podwójną kamerę i ekran 4K UHD
Yoga 900S - nowy konwertowalny laptop Lenovo od 4999 zł (wideo)
Nju mobile z nową ofertą: limit internetu rośnie wraz ze stażem w sieci
Jak usunąć dane ze smartfona lub tabletu
 
 
 
GOSPODARKA
 
Awaria systemu w mBanku zatrzymuje karty płatnicze klientów. ,,Wyrobienie nowej karty nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami"
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji spada w UE, rośnie w Polsce
Brexit zagrożeniem dla polskiej waluty. Może również dojść do chwilowego wzrostu rentowności polskich obligacji
Polscy przedsiębiorcy wstrzymują się z inwestycjami. To może pokrzyżować rządowe plany co do wzrostu PKB w tym roku
Dla kogo okresowa emerytura kapitałowa
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Wpadka techniczna HBO GO z nowym odcinkiem ,,Gry o Tron", nadawca naprawia i przeprasza
Użytkownicy Netflixa najchętniej wracają do oglądania ,,Orange is the new black"
Koniec serialu "Dom grozy"
"Karol" - Anna Wyszkoni i bracia Cugowscy w musicalu o Janie Pawle II
Animacja "Gdzie jest Dory?" już jest hitem
Tomasz Kot został kotem w animacji "Jak zostać kotem"
"Westworld" - nowy serial HBO
Nowe odcinki ,,Oddbods" w Boomerang (wideo)
 
 
 
BLOG
 
Jedwabny Szlak czyli Pax Sinica. - Ewaryst Fedorowicz
 
Czy to zahacza o heroizm? - ks. Artur Stopka
 
Serwis OKO - Andrzej Bober
 
Rozmyślania przy chodzeniu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wzrok Lewandowskiego - Monika Klama
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj