Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Lipca 2016
 
 
 
Adam Hlebowicz: Nie widzę w Trójce większego upolitycznienia niż w latach poprzednich
 
 
,,Fakty i Mity" będą ukazywać się dalej, wydawca zarzuca byłym dziennikarzom uszkodzenie sprzętu i zniesławianie Romana Kotlińskiego
 
Wydająca „Fakty i Mity” spółka Błaja News poinformowała, że tygodnik będzie dalej ukazywał się w dotychczasowej formie, mimo odejścia większości dziennikarzy do nowego pisma „Tygodnik Faktycznie”. Firma zarzuca dziennikarzom zniesławianie jej i Romana Kotlińskiego oraz uszkodzenie sprzętu w poprzedniej redakcji. więcej
 
 
Tylko TVP Info i TVP3 ze spadkiem, liderem TVN24. Rynek stacji informacyjnych w I półroczu 2016
 
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w I półroczu 2016 roku awansował TVN24. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVP, które zmniejszyły przewagę nad TVN. więcej
 
 
Nowy ,,Top Gear" to cień swojego poprzednika, prowadzący nie udźwignęli roli (opinie)
 
- Pozbawiony Clarksona, Hammonda i Maya nowy „Top Gear” miał trudne zadanie, bo ten format zwalniał od dawna. Program ma nadal szansę, ale musi wykreować nowe osobowości w zmienionej formule - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl dziennikarze motoryzacyjni Maciej Pertyński, Marek Wieruszewski i Piotr Migas. więcej
 
 
Marcin Zaborski zrezygnował z pracy w radiowej Trójce
 
Marcin Zaborski po prawie 16 latach pracy odchodzi z Programu III Polskiego Radia. W czwartek po raz ostatni poprowadził audycję „Puls Trójki”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Po oskarżeniach o oszustwo Grey zwraca nagrodę z Cannes Lions. ,,Kompromitacja nie tylko agencji, ale całej branży reklamowej" więcej
 
Potrzebna akcja czy socjalistyczna propaganda PRL - opinie o rządowej kampanii ,,Dzięki 500+" (wideo) więcej
 
,,Fakt", ,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express" i ,,Rzeczpospolita" z najniższą sprzedażą w historii (dane za maj) więcej
 
Seriale i programy TVP zniknęły z Ipli. Stanecki: jesienią nowa wersja Vod.tvp.pl, myślimy o produkcjach tylko do internetu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Business Intelligence Analyst upday
Performance Marketing Manager Onet.pl
programista Polskie Radio
Junior Content Quality Analyst upday
Specjalista ds. Obsługi Klienta upday
Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży TVN
Specjalista ds. Zakupów Programowych TVN
Promo Producer Viacom International Media Networks
Media Planner Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Online TVN
Producent Imprez Promocyjnych TVN
Global Market Controls Chief Operations Officer indaHash.com
Digital Content Producer Eleven Sports Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Tylko TVP Info i TVP3 ze spadkiem, liderem TVN24. Rynek stacji informacyjnych w I półroczu 2016

Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w I półroczu 2016 roku awansował TVN24. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVP, które zmniejszyły przewagę nad TVN. więcej

Nowy ,,Top Gear" to cień swojego poprzednika, prowadzący nie udźwignęli roli (opinie)

- Pozbawiony Clarksona, Hammonda i Maya nowy „Top Gear” miał trudne zadanie, bo ten format zwalniał od dawna. Program ma nadal szansę, ale musi wykreować nowe osobowości w zmienionej formule - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl dziennikarze motoryzacyjni Maciej Pertyński, Marek Wieruszewski i Piotr Migas. więcej

,,Familiada" zostaje w TVP2

- Wciąż trwają prace nad jesienną ramówką Telewizji Polskiej, ale chcemy zdementować medialne doniesienia, jakoby z ramówki TVP2 miał zniknąć teleturniej „Familiada” prowadzony przez Karola Strasburgera - poinformował Wirtualnemedia.pl zespół rzecznika prasowego TVP. więcej

Nie wróci show ,,Idź na całość". TV4 rezygnuje z projektu, przez brak sponsorów

Telewizja Polsat zrezygnowała z realizacji nowej odsłony teleturnieju „Let’s Make a Deal”, który w Polsce był znany pod marką „Idź na całość”. Projekt miał trafić do TV4, ale nie spotkał się z zainteresowanie sponsorów. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej - w I półroczu 2016 liderem Polsat i Aflofarm (analiza)

W I półroczu br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji wyniosły 11,89 mld zł, czyli o 6,98 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Telewizja Polska żegna się z Dorotą Wysocką-Schnepf. ,,Wstyd pracować dla propagandowej stacji"

Telewizja Polska zakończyła współpracę z Dorotą Wysocką-Schnepf, korespondentką TVP w USA. - Przyjmuję to rozstanie z ulgą. Druga strona też. Nie było nam po drodze. Włodarze TVP zgrzytali zębami na moje nazwisko. Ja coraz rzadziej podglądałam anteny TVP i z coraz większym niesmakiem - komentuje dziennikarka. więcej

,,Dorota was urządzi 5" jesienią w TVN Style

TVN Style jesienią br. zamierza pokazać piąty sezon programu wnętrzarskiego „Dorota was urządzi”. Stacja nadal poszukuje uczestników do magazynu. więcej

,,Nie pogrywaj, graj po polsku!" - pasmo z polskimi teledyskami w TVP Rozrywka

TVP Rozrywka rozpoczęła emisję pasma muzycznego „Nie pogrywaj, graj po polsku!”, w którym pokazywane są polskie teledyski. Audycja powstaje we współpracy ze Związkiem Producentów Audio Video. więcej

Była dziennikarka Fox News oskarża szefa stacji o molestowanie seksualne, będzie wewnętrzne dochodzenie

Gretchen Carlson, dziennikarka Fox News prowadząca program „The Real Story With Gretchen Carlson”, oskarżyła o molestowanie seksualne szefa stacji Rogera Ailesa. Pozew do sądu wpłynął po zwolnieniu Carlson z pracy, a 21st Century Fox, właściciel Fox News, zapowiada wewnętrzne śledztwo. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Adam Hlebowicz: Nie widzę w Trójce większego upolitycznienia niż w latach poprzednich

O roszadach personalnych w radiowej Trójce oraz pojawieniu się prawicowych dziennikarzy, a także o tym, na czym polega unikalność tej anteny i planach na przyszłość rozmawiamy z Adamem Hlebowiczem, dyrektorem Programu 3 Polskiego Radia. więcej

 
Marcin Zaborski zrezygnował z pracy w radiowej Trójce

Marcin Zaborski po prawie 16 latach pracy odchodzi z Programu III Polskiego Radia. W czwartek po raz ostatni poprowadził audycję „Puls Trójki”. więcej

 
Krzysztof Czabański: Rada Mediów Narodowych zacznie działać jeszcze w lipcu

Wiceminister kultury, pełnomocnik rządu ds. reformy mediów Krzysztof Czabański ma nadzieję, że jeszcze w lipcu poznamy skład Rady Mediów Narodowych. Wczoraj weszła w życie ustawa o Radzie Mediów Narodowych, która ma między innymi powoływać władze Polskiego Radia, Telewizji Polskiej i Polskiej Agencji Prasowej. więcej

 
Michał Prokopowicz odchodzi z Grupy Eurozet

Grupa Eurozet (m.in. Radio ZET i ZET Chilli) rozstała się z Michałem Prokopowiczem, który pełnił funkcję szefa serwisów internetowych. Wydawcy raportują teraz bezpośrednio do dyrektora działu online - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Przepraszamy za usterki" Michała Figurskiego znika z Muzo.fm

Audycja „Przepraszamy za usterki”, którą współprowadził Michał Figurski, znikła z anteny Muzo.fm. W jej miejsce pojawił się nowy wakacyjny program „Muzo Non Stop Na Wakacjach”. więcej

 
Radio Szczecin umacnia się na pozycji lidera. Trójka wypadła z podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Szczecinie należała do Radia Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Plus zmienia ramówkę na Światowe Dni Młodzieży

W dniach 25-31 lipca br. Radio Plus dostosuje ramówkę do uroczystości związanych ze Światowymi Dniami Młodzieży. Rozgłośnia będzie relacjonować na bieżąco wizytę papieża Franciszka. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej - w I półroczu 2016 liderem Polsat i Aflofarm (analiza)

W I półroczu br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji wyniosły 11,89 mld zł, czyli o 6,98 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Kaufland reklamuje promocję cenową ,,500 minus" (wideo)

W supermarketach Kaulfand zaczęła się promocja cenowa „500 minus” obejmująca ponad 500 produktów. Wspiera to kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji. więcej

,,Cradle of Genius" - Jan Paweł II, Wajda, Kopernik, Sonik, Bona i Wit Stwosz w kampanii Krakowa na ŚDM

Władze Krakowa rozpoczęły kampanię zachęcającą zagranicznych gości do nauki na krakowskich uczelniach wyższych. Akcję, prowadzoną w związku ze Światowymi Dniami Młodzieży, przygotowała agencja Delikatesy&Frykasy. więcej

Starcom będzie obsługiwał budżet reklamowy Discovery Networks Polska

Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na obsługę Discovery Networks Polska w zakresie strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. więcej

,,#Wytrwajwygraj" - oszczepniczka i paraolimpijczyk w reklamach odzieży 4F (wideo)

Ruszyła trzecia odsłona kampanii reklamowej odzieży sportowej 4F (produkowanej przez OTCF) pod hasłem „Zacznij. Wytrwaj”. Bohaterami obecnego etapu akcji są oszczepniczka Maria Andrejczyk i paraolimpijczyk Rafał Wilk. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają dział marketingu 4F i firmy Isobar, MEC, BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR. więcej

Usain Bolt ze swoim rekordem świata reklamuje Virgin Media (wideo)

W nowej kampanii Virgin Media sprinter Usain Bolt przypomina swój rekord świata na 100 m z 2009 roku. Reklamowy spot jest podzielony na części, z których każda trwa rekordowe 9,58 sekundy. więcej

Szydzenie z cudzych nieszczęść, nieudana autopromocja agencji - eksperci krytykują grę ,,Gwóźdź programu"

Eksperci oceniający grę „Gwóźdź programu” bazującą na incydencie z programu „Pytanie na śniadanie” TVP2 są zgodni, że nie promuje ona agencji, która ją stworzyła. - Uważam, że zasoby ludzkie można było lepiej przeznaczyć na pracę dla klientów - komentuje Michał Lewandowski z agencji Semper Iratus. O grze wypowiadają się też dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Majewski i Piotr Stasiak. więcej

PLL LOT reklamuje loty między Warszawą a Seulem

Rozpoczęła się kampania reklamowa połączenia lotniczego Warszawa - Seul uruchomionego właśnie przez PLL LOT. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada grupa J. Walter Thompson. więcej

iProspect dla Da Grasso w internecie

Agencja performance marketingu iProspect Polska (należy do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęła obsługę sieci pizzerii Da Grasso w internecie. więcej

Play i Biedronka w reklamach dziękują piłkarskiej reprezentacji Polski za występ w Euro 2016 (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play i sieć dyskontów Biedronka przygotowały reklamy, w których dziękują zawodnikom i trenerowi piłkarskiej reprezentacji Polski za udany występ w Euro 2016. To kontynuacja niedawnych kampanii reklamowych obu firm. więcej

Orlen wraca do sponsorowania piłkarskiej Wisły Płock. Na koszulkach znajdzie się logo Vitay Club

PKN Orlen i Wisła Płock podpisały na rok umowę sponsorską. Koncern naftowy stanie się głównym sponsorem piłkarskiego klubu, obok Budmatu. Na koszulkach piłkarzy Wisły Płock pojawi się logo Vitay Club. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakty i Mity" będą ukazywać się dalej, wydawca zarzuca byłym dziennikarzom uszkodzenie sprzętu i zniesławianie Romana Kotlińskiego

Wydająca „Fakty i Mity” spółka Błaja News poinformowała, że tygodnik będzie dalej ukazywał się w dotychczasowej formie, mimo odejścia większości dziennikarzy do nowego pisma „Tygodnik Faktycznie”. Firma zarzuca dziennikarzom zniesławianie jej i Romana Kotlińskiego oraz uszkodzenie sprzętu w poprzedniej redakcji. więcej

Ralph Werner w zarządzie Media Impact Polska

Ralph Werner, head of ad sales development w Ringier Axel Springer Media AG, dołączył do zarządu firmy Media Impact Polska odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Grupy Onet-RAS Polska. więcej

Dziennikarze ,,Faktów i Mitów" odeszli do nowego pisma ,,Tygodnik Faktycznie", potwierdzają zarzuty wobec Romana K.

Na rynku debiutuje „Tygodnik Faktycznie”, założony i tworzony głównie przez dziennikarzy związanych poprzednio z tygodnikiem „Fakty i Mity”. Tłumaczą oni, że odeszli, ponieważ ustalili, że część zarzutów stawianych szefowi „Faktów i Mitów” Romanowi K. przez prokuraturę jest prawdziwa. - Mieliśmy świadomość, że pozostawanie pod kuratelą tego typu firmy może się dla nas źle skończyć - mówi nam Adam Cioch. więcej

Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. ,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży

W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Dziennik Wschodni - 2016-07-08 Kurier Szczeciński - 2016-07-07 ELLE Decoration - 2016-07-07 Auto Świat Poradnik - 2016-07-07 Pogoda na życie - 2016-07-07
 
 
 
 
INTERNET
 
Serwisy sportowe w czasie Euro 2016: WP przed Onetem, Polsatsport.pl i Ipla przed TVP, rekordy po meczu ze Szwajcarią

Od startu Euro 2016 do końca czerwca Sportowefakty.wp.pl miały nieco więcej użytkowników i dwa razy więcej odsłon niż dział sportowy Onetu, natomiast Polsatsport.pl i Ipla osiągnęły wyższe wyniki od działu sportowego TVP.pl. Strony nadawców telewizyjnych najwyższą odwiedzalność miały w dniach meczów Polaków, a witryny czołowych portali - dzień po tych spotkaniach. więcej

Snapchat kończy ze znikającymi postami. Wprowadza funkcję Memories, która pozwala na zapamiętywanie snapów

Memories to nowa funkcja Snapchata, która pozwala w łatwy sposób zachowywać, a później wyszukiwać pojedyncze snapy lub całe historie udostępniane przez znajomych użytkowników. Wprowadzono również możliwość wykorzystywania zrobionych wcześniej snapów do układania nowych historii. więcej

,,#dziejesiewpolsce" - maratończyk, ŚDM i wybory w reklamach Wirtualnej Polski (wideo)

Wirtualna Polska zaczyna kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „#dziejesiewpolsce”, jednym z jej bohaterów jest maratończyk Yared Shegumo. Akcję wydawca przygotował i realizuje razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i Zenith. więcej

Marek Bućko po 10 latach odszedł z funkcji redaktora naczelnego serwisu Kresy24.pl

- Pragnę poinformować, że w dniu 30 czerwca br. zrezygnowałem z funkcji redaktora naczelnego Kresy24.pl - Wschodnia Gazeta Codzienna - napisał Marek Bućko w liście do czytelników serwisu. Bućko pełnił funkcję redaktora naczelnego Kresy24.pl od początku istnienia serwisu, czyli od 2006 roku. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Seniorzy coraz ważniejsi dla handlu i sektora FMCG (infografika)

Wraz ze wzrostem liczebności grupy konsumentów zwanej umownie "silver generation", rośnie ich znaczenie dla wybranych gałęzi gospodarki, w tym dla handlu i sektora FMCG - wynika z badania GfK. więcej

Mateusz Głowacki i Magdalena Lewandowska awansowali w Ipsos

Mateusz Głowacki objął stanowisko dyrektora badań ilościowych w Ipsos Marketing, a nowym dyrektorem Ipsos Connect została Magdalena Lewandowska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
KOI Capital z Good One PR

Od początku lipca firma KOI Capital podjęła współpracę z agencją Good One PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple udostępnia użytkownikom wersje beta systemów iOS 10 i macOS Sierra (wideo)
Biznesowy notebook Acer TravelMate X349 w Polsce od 3599 zł
Avast Software przejmuje AVG za 1,3 mld dolarów
Dell: nowy laptop Inspiron 5559 za 2999 zł
Właściciel CCC Dariusz Miłek inwestuje 44 mln zł w druk 3D, kupił 15 proc. akcji Zortraxu
Samoobsługowe stacje naprawy rowerów za 67 tys. zł w Gdańsku na Przymorzu
 
 
 
GOSPODARKA
 
Seniorzy coraz ważniejsi dla handlu i sektora FMCG (infografika)
Właściciel CCC Dariusz Miłek inwestuje 44 mln zł w druk 3D, kupił 15 proc. akcji Zortraxu
Agnieszka Wrońska za Tomasza Tarkowskiego na czele Link4
Czy podczas zawieszenia działalności gospodarczej płacimy ZUS?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie drugi sezon serialu "Animal Kingdom"
Opóźniony siódmy sezon serialu "Gra o tron"
Matthew McConaughey i Charlize Theron w starożytnej Japonii w "Kubo and the Two Strings"
Nadchodzi drugi sezon serialu "Ash kontra martwe zło"
Matt LeBlanc sam poprowadzi "Top Gear"
 
 
 
BLOG
 
Wojna i pokój - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nawrócony bankster PiSu likwiduje OFE - Ewaryst Fedorowicz
 
Opowieść przewodnika - ks. Artur Stopka
 
Pogrzeb... - Andrzej Bober
 
Do boju Polsko! - Magda Furman
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj