Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 25 Sierpnia 2016
 
 
 
Grażyna Torbicka w TOK FM
 
 
,,Super Express", ,,Fakt" i Pudelek.pl przegrały w sądzie z żoną Roberta Janowskiego. Przeprosiny przez 30 dni na całej pierwszej stronie
 
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że „Super Express” za naruszenie w wielu tekstach dóbr osobistych Moniki Głodek, żony prezentera Roberta Janowskiego, ma zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia oraz zamieszczać przeprosiny przez 30 dni na pierwszej stronie wydania papierowego i serwisu SE.pl. Niedawno korzystne dla Głodek wyroki zapadły w podobnych procesach wytoczonych „Faktowi” i serwisowi Pudelek.pl. - To absolutnie skandaliczny wyrok, który jest próbą zakneblowania prasy i cenzury prewencyjnej - uważa Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”. więcej
 
 
Maciej Wośko redaktorem naczelnym ,,Gazety Bankowej". Odchodzi Wojciech Surmacz
 
Wojciech Surmacz nie jest już redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” i wGospodarce.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem września br. na obu stanowiskach zastąpi go Maciej Wośko, dyrektor wydawniczy Fratrii. więcej
 
 
Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)
 
Google obawia się spadku oceny jakości sugerowanych stron i ograniczenia wynikającego z ilości odrzuceń. Jest to znaczna przeszkoda dla wyszukiwarki mobile, co uderza w portfel giganta. Dlatego też zaproponowane przez Google rozwiązanie to korzystna zmiana, mająca na celu zachowanie higieny oraz wysokiego powiązania treści szukanej i zastanej na stronie wybranej z poziomu wyszukiwarki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamy internetowej. więcej
 
 
Tomasz Łysiak poprowadzi ,,Pan tu nie stał" w TVP2
 
We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje program satyryczny z elementami quizu o historii „Pan tu nie stał”, który poprowadzi publicysta Tomasz Łysiak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn będzie emitowany w sobotnie popołudnia. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jesień w TVP - Jedynka wszechstronna dla szerokiej widowni, Dwójka z ambitniejszą rozrywką więcej
 
Polska wersja magazynu modowego ,,L'Officiel" na rynku od października. Naczelną Ewelina Kustra więcej
 
Tomasz Wróblewski nie jest już naczelnym ,,Wprost". ,,Czytelnicy nie przyjęli zmiany formatu pisma" (opinie) więcej
 
Telewizja Polska z reklam przy igrzyskach olimpijskich zarobiła ok. 20 mln zł netto więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Menedżer Oferty SVOD (Player.pl) TVN
Ad Sales Analyst Viacom International Media Networks
ekspert ds. rynku w Departamencie Strategii KRRiT
Koordynator ds. SOX TVN
Key Account Manager Gemius
Audytor Wewnętrzny TVN
Event Manager z językiem niemieckim Platige Image S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
DoubleClick Technology Specialist SalesTube
Osoba do programowania muzyki / Music Programmer Grupa ZPR Media
Dziennikarz (projekt Kamila Durczoka) Coal Minders
Realizator / Reporter ; Kierownik Produkcji ; Dokumentalista / Researcher Golden Media Polska
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Tomasz Łysiak poprowadzi ,,Pan tu nie stał" w TVP2

We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje program satyryczny z elementami quizu o historii „Pan tu nie stał”, który poprowadzi publicysta Tomasz Łysiak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn będzie emitowany w sobotnie popołudnia. więcej

,,Szkło kontaktowe" ma więcej widzów niż ,,W tyle wizji", ale program TVP Info zwiększa widownię

Program „Szkło kontaktowe” od kwietnia br. na antenie TVN24 śledzi średnio 679 tys. widzów. Z kolei nowy magazyn TVP Info „W tyle wizji” mający podobną formułę gromadzi przed telewizorami średnio 323 tys. osób, ale jego widownia rośnie - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Żarty i bardy" - nowy talk-show Kabaretu OT.TO w Dwójce

W niedzielę 18 września br. TVP2 rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Żarty i bardy”, w którym członkowie Kabaretu OT.TO porozmawiają z młodymi twórcami kabaretowymi. więcej

Paulina Krupińska z nowym programem ,,Sekrety Doliny Inków" w TVN Style

Paulina Krupińska poprowadzi na antenie TVN Style nowy program „Sekrety Doliny Inków”. Premiera pierwszego odcinka późną jesienią br. więcej

TVP Info w wersji HD od września na MUX-3

Obecny na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej kanał informacyjny TVP Info we wrześniu rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Zajmie miejsce zwolnione przez TVP Polonia. więcej

,,Bez retuszu" w TVP Info: Michał Adamczyk nowym gospodarzem, późniejsza pora emisji

Od początku września program publicystyczny „Bez retuszu” w TVP Info będzie prowadził Michał Adamczyk, jeden z gospodarzy głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Program będzie emitowany później niż dotychczas - o godz. 21:50. więcej

Były szef TAI Mariusz Pilis żegna się z Telewizją Polską

Mariusz Pilis, w pierwszej połowie br. dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, kończy pracę w Telewizji Polskiej za porozumieniem stron. Na stanowisku szefa TAI zastąpił go Piotr Lichota. więcej

,,Kreatywni", ,,Atlas Kultury" i ,,Hokus Pokus" jesiennymi nowościami TVP3

TVP3 w jesiennej ramówce br. pokaże kilka nowych programów. Widzowie będą mogli oglądać również tradycyjnie magazyny informacyjne, publicystyczne i tematyczne, reportaże oraz filmy dokumentalne. Regionalne anteny emitować będą również programy sportowe. więcej

,,Kierunek kabaret" nowością w jesiennej ramówce TVP Rozrywka

TVP Rozrywka w jesiennej ramówce pokaże nowy program „Kierunek kabaret”. W ofercie stacji znajdą się również nowe odcinki znanych już widzów programów: „Muzeum polskiej piosenki”, „Kabaretop czyli lista przebojów kabaretowych” i „Olga Lipińska zaprasza”. więcej

,,Wspaniałe stulecie" w jesiennej ramówce TVP Seriale

Jesienią ramówkę kanału TVP Seriale wypełnią powtórki najnowszych produkcji Telewizji Polskiej. Stacja pokazywać będzie również najchętniej oglądane seriale ostatnich lat i dziesięcioleci oraz produkcje tureckie: „Wspaniałe stulecie” i „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Grażyna Torbicka w TOK FM

Grażyna Torbicka pod koniec września br. rozpocznie współpracę z TOK FM. Będzie prowadziła raz w miesiącu wraz z Tomaszem Raczkiem jego audycję „Szczerotok”. - To będzie prawdziwa uczta dla wszystkich naszych słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Kamila Ceran, szefowa TOK FM. więcej

 
Trójka liderem słuchalności we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które awansowało z miejsca ósmego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski rynek audytu mediowego wart 10 mln zł. Jak firmy są postrzegane przez domy mediowe?

Instytut Audytu Mediowego ma największe wśród audytorów mediowych przychody, Accenture zbiera najwyższe noty w domach mediowych, a Stars rośnie szybciej i ma więcej klientów niż Media Strategy - wynika z badania rynku audytu mediowego zrealizowanego przez blog ScreenLovers. Czy jest z audytorami źle? Nie jest dobrze, ale to jest przejściowa faza dojrzewania rynku - komentuje wyniki raportu Jacek Dzięcielak, CEO firmy DoubleCheck. więcej

Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach

Radio, magazyny, kina i indoor to media, które przez siedem miesięcy tego roku zwiększyły w skali roku wpływy z reklam dwucyfrowo, czyli co najmniej dwukrotnie szybciej niż przychody wszystkich tradycyjnych mediów. Spadek przychodów zanotowały w tym czasie jedynie dzienniki. więcej

Pięć agencji walczy o obsługę reklamową PZU, zlecenia broni DDB&Tribal

Pięć agencji reklamowych bierze udział w przetargu na kompleksową obsługę reklamową firmy ubezpieczeniowej PZU. Wśród nich pracująca obecnie dla ubezpieczyciela DDB&Tribal. więcej

Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju jako ,,przełowca okazji" w kampanii BGŻ BNP Paribas (wideo)

W nowej kampanii reklamowej kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas występuje Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media i DDB & Tribal. więcej

Lidija Vukić wspólnikiem w sieci youtuberskiej TalentMedia

Lidija Vukić, związana z warszawskim oddziałem sieci partnerskiej TalentMedia (skupia twórców na YouTube) od stycznia br. dołączyła do grona jej wspólników, obejmując 4 proc. udziałów. więcej

Bank Pocztowy reklamuje Pożyczkę na Poczcie na oświadczenie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Pożyczkę na Poczcie oferowanej przez Bank Pocztowy w placówkach Poczty Polskiej. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ambasada, Flota Filmowa i Effective Media. więcej

,,Zawsze słońce!" w promocji wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)

Rozpoczęła się kampania promująca wodę Żywiec Zdrój Smako-Łyk pod hasłem „Zawsze słońce!”. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy marketingowe K2, Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words. więcej

,,Ciśnienie pod kontrolą" w edukacyjnej kampanii Michelin Polska

Firma Michelin zaczęła w Polsce kolejną odsłonę akcji „Ciśnienie pod kontrolą” przypominającą o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Działania reklamowe, obejmujące głównie internet, przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann & MRM, Weber Shandwick i Initiative Warszawa. więcej

Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact

Monika Paczka zaczęła pracę jako account manager w sieci reklamowej Digital Contact. Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, TVN Media i Grupą Infor. więcej

Andrzej Kotański senior copywriterem w Ogilvy & Mather

Andrzej Kotański zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Wcześniej pracował m.in. w Young & Rubicam Poland, Grey Group Poland, BBDO Warszawa, Red8 Advertising i Leo Burnett. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Super Express", ,,Fakt" i Pudelek.pl przegrały w sądzie z żoną Roberta Janowskiego. Przeprosiny przez 30 dni na całej pierwszej stronie

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że „Super Express” za naruszenie w wielu tekstach dóbr osobistych Moniki Głodek, żony prezentera Roberta Janowskiego, ma zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia oraz zamieszczać przeprosiny przez 30 dni na pierwszej stronie wydania papierowego i serwisu SE.pl. Niedawno korzystne dla Głodek wyroki zapadły w podobnych procesach wytoczonych „Faktowi” i serwisowi Pudelek.pl. - To absolutnie skandaliczny wyrok, który jest próbą zakneblowania prasy i cenzury prewencyjnej - uważa Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”. więcej

Maciej Wośko redaktorem naczelnym ,,Gazety Bankowej". Odchodzi Wojciech Surmacz

Wojciech Surmacz nie jest już redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” i wGospodarce.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem września br. na obu stanowiskach zastąpi go Maciej Wośko, dyrektor wydawniczy Fratrii. więcej

,,Bravo" liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników

W maju 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Dziennik Wschodni - 2016-08-24 Zawsze miłość - 2016-08-24 Party. Życie Gwiazd - 2016-08-24 Tuba News - 2016-08-24 Pani - 2016-08-24
 
 
 
 
INTERNET
 
Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)

Google obawia się spadku oceny jakości sugerowanych stron i ograniczenia wynikającego z ilości odrzuceń. Jest to znaczna przeszkoda dla wyszukiwarki mobile, co uderza w portfel giganta. Dlatego też zaproponowane przez Google rozwiązanie to korzystna zmiana, mająca na celu zachowanie higieny oraz wysokiego powiązania treści szukanej i zastanej na stronie wybranej z poziomu wyszukiwarki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamy internetowej. więcej

Trzy czwarte polskich internautów kupuje w zagranicznych e-sklepach, najczęściej w chińskich

Prawie 77% polskich e-konsumentów kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Dwie trzecie kupujących nie ma obaw kupując od sprzedawców z zagranicy - wynika z badania GfK. więcej

Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów

Facebook wprowadził nowe funkcje do formatu „Slideshow”, czyli reklam wideo w formie pokazu slajdów tworzonych z serii zdjęć. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Android 7.0 Nougat - na jakie trafi urządzenia?
Następca iPhone'a 7 z zakrzywionym ekranem, Samsung może być jedynym dostawcą paneli
Steve Wozniak: brak gniazda mini jack w iPhonie 7 to błąd, Bluetooth zniekształca dźwięk
Plus: internet LTE Plus Advanced także dla użytkowników ofert na kartę
Muzyczne hity lata. Liderem "Tamta dziewczyna" Sylwii Grzeszczak
 
 
 
GOSPODARKA
 
Bezrobocie w Polsce najniższe od 25 lat, tylko 8,6 proc.
Od września bezpłatne leki dla seniorów. "Ten system poprawi skuteczność leczenia"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Muzyczne hity lata. Liderem "Tamta dziewczyna" Sylwii Grzeszczak
"Walls" - nowy album Kings Of Leon
Jennifer Lawrence najlepiej zarabiającą aktorką minionego roku
2 września premiera drugiego sezonu serialu "Narcos" (zobacz zwiastun)
Amazon zrobi serial na bazie filmu "Infiltracja"
 
 
 
BLOG
 
Z ręką w nocniku - Wanda Konarzewska
 
Szmaragdowa dziewczyna - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Rio 2016 - triumf dopingu płci - Ewaryst Fedorowicz
 
Wyjęli mi sukienkę z koszyka... (rzecz o wyprzedażach w sklepach internetowych) - Zbigniew Brzeziński
 
Zielińscy cd - Andrzej Bober
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj