Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 14 Listopada 2016
 
 
 
Jerzy Owsiak na jubileusz WOŚP wybuduje miasteczko pod Pałacem Kultury
 
 
Vivendi z wyższymi przychodami i zyskiem, wyniki nc+ lekko w górę
 
W III kwartale tego roku koncern Vivendi wypracował 2,66 miliarda euro przychodów oraz 277 milionów zysku. Platforma nc+ z przyrostem abonentów o 9 tysięcy rok do roku i przychodami na poziomie 366 milionów euro, ale kwartalną tendencją spadkową. więcej
 
 
Media Grzegorza Hajdarowicza z 81,2 mln zł wpływów i 1,9 mln zł straty netto w br.
 
Należąca do Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w trzech kwartałach br. zanotowała w segmencie mediowych (obejmującym m.in. spółki Gremi Media, Uważam Rze, Gremi Business Communication i e-Kiosk) 81,17 mln zł wpływów z działalności kontynuowanej i 1,91 mln zł straty netto. więcej
 
 
Piąta seria ,,Blondynki" od 4 grudnia w TVP1. Natalia Rybicka zastąpi Joannę Moro
 
W niedzielę 4 grudnia br. na antenie TVP1 zadebiutuje piąty sezon serialu „Blondynka”, w którym główną rolę zagra Natalia Rybicka. więcej
 
 
Metro startuje 2 grudnia. W ramówce programy muzyczne i cykl Dominiki Wielowieyskiej
 
W piątek 2 grudnia br. wystartuje nowy kanał Metro, którego nadawcą jest Green Content, spółka należąca do Agory. W ramówce znajdą się m.in. filmy, seriale, programy muzyczne i „Crash test Dominiki Wielowieyskiej”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, w dół TVP Info i TV Republika więcej
 
Najgorszy w historii wynik Radia ZET. Rekord VOX FM, słaby start Polskiego Radia 24 więcej
 
Wojciech Pawlak: dla WP równie ważna emisja w tv i internecie, wiosną program plotkarski i serial reality (wywiad) więcej
 
Lidl szybko skończył promocję ze zwrotem pieniędzy, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Grafik Designer El Padre
Event Manager El Padre
Manager ds. marketingu efektywnościowego Onet.pl
Młodszy Konsultant ds. Ramówek VOD TVN
Konsultant ds. Ramówek VOD TVN
Redaktor w Sekcji Produkcji Voice Over TVN
(Senior) UX Designer TVN
(Senior) UI Designer TVN
Fotoedytor TVN
Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej IT/GSM Allegro
Account Manager Ströer Digital Media
Project Development Coordinator Viacom International Media Networks
Online Traffic Specialist PMPG Polskie Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jerzy Owsiak na jubileusz WOŚP wybuduje miasteczko pod Pałacem Kultury

Studia w meganamiotach, koncert na mównicy Gomułki. Jerzy Owsiak opowiada o planach na jubileusz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, o współpracy z TVN-em, obecności w sieci i profesjonalizacji, wynikającej z polskich kompleksów. więcej

Vivendi z wyższymi przychodami i zyskiem, wyniki nc+ lekko w górę

W III kwartale tego roku koncern Vivendi wypracował 2,66 miliarda euro przychodów oraz 277 milionów zysku. Platforma nc+ z przyrostem abonentów o 9 tysięcy rok do roku i przychodami na poziomie 366 milionów euro, ale kwartalną tendencją spadkową. więcej

Piąta seria ,,Blondynki" od 4 grudnia w TVP1. Natalia Rybicka zastąpi Joannę Moro

W niedzielę 4 grudnia br. na antenie TVP1 zadebiutuje piąty sezon serialu „Blondynka”, w którym główną rolę zagra Natalia Rybicka. więcej

Metro startuje 2 grudnia. W ramówce programy muzyczne i cykl Dominiki Wielowieyskiej

W piątek 2 grudnia br. wystartuje nowy kanał Metro, którego nadawcą jest Green Content, spółka należąca do Agory. W ramówce znajdą się m.in. filmy, seriale, programy muzyczne i „Crash test Dominiki Wielowieyskiej”. więcej

Polsat nie będzie inwestować w technologię Ultra HD

Telewizja Polsat nie zamierza uruchamiać kanału w jakości Ultra HD. Nadawca nie będzie też inwestować w tę technologię - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

Maciej Muzyczuk szefem Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej Telewizji Polskiej

W zeszłym tygodniu Maciej Muzyczuk objął stanowisko dyrektora Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił odwołanego Wojciecha Hoflika. więcej

,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni" oglądało 1,38 mln osób. 18 mln zł z reklam

„Top Chef. Gwiazdy od kuchni”  gromadził średnio 1,38 mln osób, o 420 tys. widzów mniej niż oglądało format „Top Chef” w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Magdalena Gwóźdź, Marcin Firlej, Marcin Ganclerz i Jan Ciszecki w Nowa TV

Byli dziennikarze Telewizji Polskiej Magdalena Gwóźdź, Marcin Firlej, Marcin Ganclerz i Jan Ciszecki rozpoczęli pracę w kanale Nowa TV (ZPR Media). Przygotowują materiały dla serwisu informacyjnego „24 godziny”. więcej

Maciej Orłoś: Atmosfera w TVP zaczęła mnie uwierać

Z Maciejem Orłosiem, który poprowadzi program informacyjny „#dziejesięnażywo” w nowym kanale telewizyjnym WP, rozmawiamy o przyczynach jego odejścia z TVP, nowych wyzwaniach zawodowych, interaktywnej telewizji i mediach publicznych w Polsce. więcej

Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 81 proc. i spadkiem zysku, 2,5 mln zł z Bridge2fun

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 26,09 mln zł wpływów ze sprzedaży (81 proc. więcej niż rok wcześniej) i 59 tys. zł zysku netto. 16,82 mln zł przychodów przyniosły firmie kanały telewizyjne 4fun, 7,28 mln zł - spółka reklamy zewnętrznej Screen Network, a 2,52 mln - agencja reklamowa Bridge2fun. więcej

Discovery Turbo Xtra zmienia nazwę na DTX. Tomasz Zimoch i ,,Izak" komentatorami ,,Walki robotów"

W poniedziałek, 21 listopada br. odświeżona zostanie oprawa kanału Discovery Turbo Xtra, a dotychczasową nazwę stacji zastąpi skrót DTX. Flagową premierą anteny będą „Walki robotów”, w których w rolę komentatorów wcielą się Tomasz Zimoch i Piotr „Izak” Skowyrski. więcej

Sławomir Rucel odpowiada za program 4Fun Media

Sławomir Rucel jest odpowiedzialny za kwestie programowe kanału 4Fun.tv (4Fun Media). więcej

,,Rinke za kratami 2" śledziło 680 tys. widzów. 10,74 mln zł z reklam

Cykl dokumentalny „Rinke za kratami 2” oglądało 684 tys. osób, o 275 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Polsat w czasie emisji produkcji przegrał ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,74 mln zł. więcej

Będzie drugi sezon ,,Belfra". Za kamerą ponownie Łukasz Palkowski

Canal+ pracuje nad drugim sezonem swojego serialowego hitu „Belfer” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. Premiera planowana jest na jesień 2017 roku, a serial ponownie wyreżyseruje Łukasz Palkowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat pokaże komedię ,,Kevin sam w domu" w Wigilię

Jak co roku w wigilijny wieczór Telewizja Polsat wyemituje komedię familijną „Kevin sam w domu” o świątecznych przygodach małego chłopca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN24 liderem kanałów informacyjnych, w dół TVP Info i TV Republika

Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVN, które wyprzedziły TVP. więcej

,,Szkło kontaktowe" wygrywa z ,,W tyle wizji". Udany start ,,W tyle wizji ekstra"

W jesiennej ramówce codziennych wieczornych satyryczno-komentatorskich programów więcej widzów ma „Szkło kontaktowe” TVN24, które ogląda 651 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” TVP Info śledzi 394 tys. osób, a „W tyle wizji ekstra” - 427 tys. więcej

Canal+ nakręci serial na podstawie szpiegowskiej trylogii Vincenta V. Severskiego

Platforma nc+ zakupiła prawa do ekranizacji serii książek szpiegowskich Vincenta V. Severskiego. Powstanie z nich serial dla Canal+, a stacja pracuje teraz nad scenariuszem. więcej

Krzysztof Skiba po klipie o ekshumacjach smoleńskich znika z ,,W tyle wizji" w TVP Info

Muzyk i satyryk Krzysztof Skiba nie będzie już współprowadził programów „W tyle wizji” i „W tyle wizji extra” w TVP Info. Był jedynym z grupy ich gospodarzy zdecydowanie krytycznie nastawionym do obecnego obozu rządzącego. Według Skiby podziękowano mu z powodu jego niedawnego klipu krytykującego ekshumacje ofiar katastrofy smoleńskiej. więcej

Piotr Pawelec: z Telewizji Republika do ,,Teleexpressu" TVP1

Piotr Pawelec zaczął pracę w redakcji „Teleexpressu” TVP1. Poprzednio przez ponad 3,5 roku był dziennikarzem Telewizji Republika. więcej

Rządy Polski i Węgier zainteresowane anglojęzycznym kanałem TV V4 o Grupie Wyszehradzkiej

Rząd Węgier wyraził zgodę na udział w tworzeniu anglojęzycznego kanału Grupy Wyszehradzkiej. Wcześniej zainteresowanie zgłosiła premier polskiego rządu - Beata Szydło. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. TVP1 łeb w łeb z TVP2 (dane za październik)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku br. były o 2 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Marcin Antosiewicz żegna się z TVP: zbyt silny wpływ ideologii, instrumentalizowanie lęków, uważajcie na manipulatorów

Żegnając się z Telewizją Polską jej poprzedni korespondent w Niemczech Marcin Antosiewicz tłumaczy, że nie mógł pełnić tej funkcji w zgodzie ze sobą i się rozwijać. - Reporter ma prawo do własnego zdania, ale głównie powinien je zachować dla siebie. Jeśli nie jest w stanie się od niego uwolnić, to nie jest w stanie rzetelnie informować - uważa dziennikarz. więcej

Eurosport ruszył z akcją ,,Komentarz ma moc!". Zwycięzca skomentuje mecz na żywo

Polski oddział Eurosportu uruchomił akcję o nazwie „Komentarz ma moc!”, w której zwycięzca otrzyma możliwość współkomentowania wybranego meczu na żywo. więcej

Jambox ma 35 tys. abonentów

Na początku listopada br. liczba abonentów należącej do spółki SGT telewizji Jambox przekroczyła 35 tys. osób. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Najgorszy w historii wynik Radia ZET. Rekord VOX FM, słaby start Polskiego Radia 24

Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM. Największy wzrost w okresie od sierpnia do października 2016 roku zanotowało VOX FM i TOK FM - na przeciwnym biegunie znalazły się Radio ZET i Trójka, a słaby start zanotowało Polskie Radio 24 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Rzeszowie. Radio Rzeszów awansowało na podium

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio Rzeszów - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Rzecznik Praw Obywatelskich staje w obronie zwolnionego z Polskiego Radia Jerzego Sosnowskiego

W sprawę zwolnienia Jerzego Sosnowskiego z radiowej Trójki zaangażował się Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich. - Wypowiedzenie Sosnowskiemu przez Polskie Radio umowy o pracę w istocie stanowiło tłumienie krytyki prasowej - napisał RPO w oficjalnym oświadczeniu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 81 proc. i spadkiem zysku, 2,5 mln zł z Bridge2fun

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 26,09 mln zł wpływów ze sprzedaży (81 proc. więcej niż rok wcześniej) i 59 tys. zł zysku netto. 16,82 mln zł przychodów przyniosły firmie kanały telewizyjne 4fun, 7,28 mln zł - spółka reklamy zewnętrznej Screen Network, a 2,52 mln - agencja reklamowa Bridge2fun. więcej

Marcin Prokop z przepisem na obiad reklamuje Iglotex (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej „Proste historie” promującej mrożoną żywność produkowaną przez firmę Iglotex. Bohaterem nowego spotu jest dziennikarz TVN Marcin Prokop. więcej

Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski przed Świętami reklamują Formułę Rodzina w Play (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Formuły Rodzina dostępne w ofercie abonamentowej Play. Bohaterami reklam są aktorzy Roma Gąsiorowska i Michał Żurawski. więcej

Kuba Przeszłowski, Tomasz Woźniak i Piotr Goździejewski w dziele kreacji Walk Digital

Agencja Walk Digital wzmacnia kompetencje kreatywne, zatrudniając w dziale kreacji Kubę Przeszłowskiego, Tomasz Woźniaka i Piotra Goździejewskiego. więcej

Internauci palą buty New Ballance w proteście przeciw poparciu firmy dla Donalda Trumpa

Po wyborze Donalda Trumpa na prezydenta firma New Ballance wyraziła zadowolenie z wygranej kandydata republikanów. W proteście internauci palą buty produkowane przez New Ballance i pokazują to w sieci, a firma tłumaczy się z poparcia dla Trumpa. więcej

SmartDom na święta z telewizorami smart, urządzeniami mobilnymi i sprzętem AGD wsparty kampanią reklamową (wideo)

Ruszyła oferta świąteczna Plusa i Cyfrowego Polsatu, w ramach której w programie SmartDom oferowane są nowe telewizory, smartfony, tablety, laptopy, routery, modemy, sprzęt AGD oraz usługi dla domu. Wspiera to kampania w telewizji, którą przygotowały firmy Grey i Vizeum, a także w radiu, internecie i na outdoorze. więcej

Piotr Sikora prezesem Platige Image, Marcin Kobylecki CEO

Piotr Sikora, dotychczas zajmujący stanowisko wiceprezesa w domu produkcyjnym Platige Image, został prezesem firmy. Do jej zarządu dołączył Marcin Kobylecki, obejmując funkcję chief creative officera. więcej

Plushak z rozmachem niesie choinkę w bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa zachęcająca do rejestrowania numerów w taryfie Plush na Kartę (oferowanej przez Polkomtel). Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, Human Ark, TFP i Vizeum. więcej

Bożonarodzeniowa magia liczb w reklamach Providenta (wideo)

Firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcja - przygotowana przez Isobar Polska, Film Produkcja, Platige Image i OMD - jest realizowana w telewizji, internecie i BTL-u. więcej

Kolędowanie z niespodziankami w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)

Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych TK Maxx, oparta na motywie śpiewania kolęd. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Wieden+Kennedy London, Mindshare Polska i Ogilvy PR. więcej

Reklamy tygodnia: Audi, Empik, IKEA, Samsung (wideo)

Na liście najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się po dwie akcje polskie i zagraniczne. Są to działania reklamowe promujące markę Audi i sieć sklepów Empik w Polsce oraz zagraniczne kampanie firm IKEA i Samsung. więcej

Iwona Bielecka z nagrodą w Shots Awards i kontraktem na wyłączność z Papaya Films

Reżyserka i fotograf Iwona Bielecka otrzymała nagrodę Nowy Dyrektor Roku w konkursie Shots Awards w Londynie. Jest pierwszym polskim twórcą wyróżnionym w tym konkursie. Jednocześnie podpisała umowę na wyłączność z domem produkcyjnym Papaya Films. więcej

Donaldowi Trumpowi w zwycięstwie z Hillary Clinton pomogło doświadczenie biznesowe (opinia)

Donald Trump wygrał wybory prezydenckie w USA, bo postawił na konsekwencję. Nie stworzył nowego stylu czy wizerunku specjalnie na użytek kampanii, ale eksploatował dotychczasowy - bezkompromisowy, konkretny i nie bawiący się w okrągłe słówka - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar z agencji ModernCorp. więcej

Michał Nowosielski: współpraca z Nowoczesną może być bolesna dla Jakuba Bierzyńskiego, ale zyska na tym polska polityka

Jeżeli są jakieś zagrożenia związane z pracą, a raczej publicznym przyznaniem się do pracy dla konkretnej partii, to nie dotyczą one firmy, lecz raczej osoby. Dlatego wymaga to takiej cywilnej odwagi, na jaką rzadko stać ludzi korporacji - tak Michał Nowosielski, były szef kreacji BBDO Warszawa, komentuje współpracę Jakuba Bierzyńskiego, szefa OMD Poland z Ryszardem Petru i partią Nowoczesna więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. TVP1 łeb w łeb z TVP2 (dane za październik)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku br. były o 2 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

 
 
 
PRASA
 
Media Grzegorza Hajdarowicza z 81,2 mln zł wpływów i 1,9 mln zł straty netto w br.

Należąca do Grzegorza Hajdarowicza grupa kapitałowa KCI w trzech kwartałach br. zanotowała w segmencie mediowych (obejmującym m.in. spółki Gremi Media, Uważam Rze, Gremi Business Communication i e-Kiosk) 81,17 mln zł wpływów z działalności kontynuowanej i 1,91 mln zł straty netto. więcej

Wykładowcy UAM protestują przeciw nagrodzie rektora dla Adama Michnika. ,,Przyczynił się do braku lustracji"

Część kadry naukowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu sprzeciwia się przyznaniu przez rektora uczelni medalu „Alumno bene merenti” Adamowi Michnikowi, redaktorowi naczelnemu „Gazety Wyborczej”. więcej

,,Twój Styl" liderem sprzedaży miesięczników luksusowych. W górę ,,Elle", ostro w dół ,,Be Active"

W sierpniu br. na czele sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Shape”. Z kolei liderem spadków było „Be Active. Dietetyka & Fitness”. więcej

Sławomir Nowak nie musi przepraszać ,,Wprost" za słowa o ,,czarnym PR-ze na zlecenie", bo powiedział je w emocjach

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew wydawcy i byłego redaktora naczelnego „Wprost” (PMPG Polskie Media) przeciw byłemu ministrowi transportu Sławomirowi Nowakowi za jego słowa z czerwca 2013 roku, że teksty tygodnika o jego zegarkach i kontaktach z menedżerami CAM Media to „czarny PR na zlecenie” mający go zastraszyć. Pozywający złożą apelację od tego orzeczenia. więcej

Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel felietonistami ,,Wprost"

Prof. Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel zaczęli współpracę publicystyczną z tygodnikiem „Wprost” (PMPG Polskie Media). Dla Środy i Wróbla do powrót po kilku latach na łamy pisma. więcej

Bartłomiej Kossakowski: z Grupy Wirtualna Polska do IDG Poland

Bartłomiej Kossakowski zaczyna pracę jako business unit director w IDG Poland SA i redaktor naczelny serwis PCWorld.pl. Wcześniej pracował w Grupie Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska. więcej

Gremi Media przed debiutem giełdowym wchłonęła Uważam Rze i Gremi Business Communication

Fima Gremi Media połączyła się z dwoma swoimi spółkami zależnymi: Uważam Rze i Gremi Business Communication (wszystkie należą do grupy KCI). To elementem optymalizacji struktury Gremi Media przed jej planowanym debiutem giełdowym. więcej

,,Gazeta Wyborcza": uczestnicy marszu 11 listopada zaatakowali naszego fotoreportera

„Gazeta Wyborcza” poinformowała, że 11 listopada podczas marszu we Wrocławiu zaatakowany został jej fotoreporter Mieczysław Michalak. Przed ciężkim pobiciem uchroniła go interwencja policjantów. więcej

Grupa Gremi rezygnuje z papierowych wydań ,,Bloomberg BusinessWeek Polska", ,,Uważam Rze" i ,,Sukcesu"

Miesięczniki „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Uważam Rze” i „Sukcesu” (wydawane przez spółki należące do Grupy Gremi) będą ukazywać się w wersjach drukowanych tylko do końca br. Nadal w tej formie będzie natomiast wydawany magazyn „Uważam Rze Historia”. więcej

Amerykański ,,Newsweek" wycofuje 125 tys. egz. numeru ze zwycięską Hillary Clinton na okładce

„Newsweek” oraz wydawnictwo Topix Media musiały wycofać z dystrybucji 125 tysięcy egzemplarzy specjalnego wydania tygodnika, które miało upamiętnić wyborcze zwycięstwo Hillary Clinton. Zamiast tego do sprzedaży trafiło takie samo wydawnictwo z Donaldem Trumpem w roli głównej. więcej

Ranking sprzedaży miesięczników w Polsce. ,,Kobieta i Życie" na czele (top 114)

W lipcu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 114 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Agora z wyższymi wpływami i 13,8 mln zł straty. ,,Gazeta Wyborcza" 25 proc. mniej z reklam, mocno w górę kina Helios

W trzecim kwartale br. Agora zanotowała 273,4 mln zł wpływów ze sprzedaży i 13,8 mln zł straty netto. Wpływy ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” zmalały w skali roku o 5 proc., a z reklam - o 25,1 proc., natomiast sieć kin Helios zanotowała wzrost wpływów o prawie połowę. więcej

Organizatorzy Marszu Niepodległości: co teraz powiedzą obrońcy Facebooka? ,,GW" i TVN: nie zgłaszaliśmy się po akredytacje

Dziennikarzom „Gazety Wyborczej” i TVN nie przyznano akredytacji na Marsz Niepodległości, bo według organizatorów w ostatnich latach nierzetelnie relacjonowały przebieg wydarzenia. Ma to być też kpina z osób broniących prawa Facebooka do blokowania wybranych profili. Przedstawiciele „Gazety Wyborczej” i TVN zapewniają za to, że nie zgłaszali się po te akredytacje. więcej

,,Gazeta Wyborcza" i TVN bez akredytacji na Marsz Niepodległości, powodem ,,niespełnianie standardów społeczności"

Organizatorzy Marszu Niepodległości poinformowali, że jedynymi mediami, którym nie przyznano akredytacji na to wydarzenie, są „Gazeta Wyborcza” i TVN. Jako powód podano „niespełnianie standardów społeczności Marszu Niepodległości”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Tygodnik Angora - 2016-11-14 Newsweek - 2016-11-14 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-11-14 Wprost - 2016-11-14 Do Rzeczy - 2016-11-14
 
 
 
 
INTERNET
 
Google ostrzejszy wobec stale niebezpiecznych stron, będą oznaczane jako groźne przez miesiąc

Koncern Google zapowiedział, że zmieni swoje postępowanie wobec stron, które pomimo napomnień notorycznie zamieszczają u siebie treści niebezpieczne dla użytkowników. Teraz takie serwisy nie będą mogły zwracać się o weryfikację w ciągu 30 dni i przez miesiąc pozostaną oznaczone jako groźne dla internautów. więcej

Rosja zablokuje dostęp do LinkedIn, bo portal nie przeniósł się na tamtejsze serwery

Rosyjski regulator Roskomnadzor zablokuje tamtejszym użytkownikom LinkedIn możliwość korzystania z serwisu. To skutek wyroku sądu oraz przepisów nakazujących przeniesienie serwerów firmy na teren Rosji. więcej

Instagram szykuje opcję nadawania wideo na żywo

Instagram przyznaje, że pracuje nad możliwością nadawania w aplikacji transmisji live, podobnych do tych na Facebooku. - Streaming na żywo to najlepszy sposób na zbliżenie relacji pomiędzy użytkownikami - zaznacza Kevin Systrom, szef Instagrama. więcej

Zalando ze wzrostem przychodów o 21,9 proc. i 120,7 mln euro zysku EBIT

W III kwartale tego roku platforma Zalando zanotowała przychody na poziomie ponad 834 milionów euro, wzrosła też znacząco marża EBIT. Firma przewiduje w najbliższych latach wzrost na poziomie 20-25 proc. więcej

Facebook przeprasza za omyłkowe uśmiercenie na portalu żyjących użytkowników z USA

Wielu użytkowników Facebooka w USA na swoich kontach w serwisie zobaczyło komunikat mający świadczyć o tym, że umarli. Pomyłka wzbudziła niedowierzanie i oburzenie wśród internautów, Facebook przyznał się do błędu. więcej

TVN Media wprowadza spoty 360 stopni na Player.pl

TVN Media wprowadza do oferty serwisu Player.pl reklamę 360 stopni,  która zachęca użytkownika do interakcji ze spotem. Pierwszy marketerem, który z niej skorzystał, jest firma deweloperska Murapol. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Internauci dostrzegają zalety sztucznej inteligencji, ale mają też obawy

Użytkownicy internetu na świecie widzą zarówno wiele korzyści, jak i obaw związanych ze sztuczną inteligencją. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Donald Trump wygrał mimo przewagi Hillary Clinton w mediach, jej większego budżetu kampanii i jej poparciu przez celebrytów (opinia)

Kiedy na najlepiej rozwiniętym rynku reklamy i politycznego marketingu wybory wygrywa człowiek, który jest w kontrze do największych i najbardziej opiniotwórczych mediów, ma przeciwko sobie współczesnych władców dusz, a na dodatek wielki biznes, to sytuacja ta udowadnia, że obywatele jeszcze nie całkiem przekształcili się w bezwolnych konsumentów - wynik wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych analizuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Raszka, dyrektor działu komunikacji i strategii medialnych w Grupie PRC. więcej

Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem ds. PR i komunikacji w Sokołowie

Aleksandra Chalimoniuk objęła funkcję dyrektora ds. PR i komunikacji w firmie Sokołów. Awansowała ze stanowiska managera ds. PR i komunikacji. więcej

Agnieszka Urbańska: z Headlines Porter Novelli do Digital Kingdom

Do agencji interaktywnej Digital Kingdom dołączyła Agnieszka Urbańska, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Managera. Poprzednio pracowała w agencji Headlines Porter Novelli. więcej

Magdalena Marszał za Aleksandrę Wrzałkę PR & marketing managerem łódzkiego hotelu DoubleTree

Magdalena Marszał zaczęła pracę jako PR & marketing managerem w łódzkim hotelu DoubleTree. Zastąpiła Aleksandrę Wrzałkę, która przeszła do Nordei. Marszał wcześniej pracowała m.in. w agencji Atom i klubie Widzew Łódź. więcej

Partner w United PR o współpracy z PWPW opisanej przez ,,GPC": działaliśmy zgodnie z procedurami

Tekst w „Gazecie Polskiej Codziennie” o naszej dawnej współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych nie pojawił się przypadkowo - twierdzi Maciej Grabowski, dyrektor generalny United PR. - Rządzący, jak również sama PWPW, znaleźli się pod pręgierzem opinii publicznej ze względu na wskazane przez media oraz akcje internetowe #misiewicze i #pisiewicze liczne przypadki nepotyzmu i „kolesiostwa” - dodaje. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plushak z rozmachem niesie choinkę w bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę (wideo)
Outdoor LTE i Outdoor WT2 - wytrzymałe telefony Telefunken w Polsce
T-Mobile Polska z 11,22 mln klientów i 1,62 mld zł wpływów, mocno w górę internet LTE
 
 
 
GOSPODARKA
 
Gremi Media przed debiutem giełdowym wchłonęła Uważam Rze i Gremi Business Communication
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Piąta seria ,,Blondynki" od 4 grudnia w TVP1. Natalia Rybicka zastąpi Joannę Moro
Będzie drugi sezon ,,Belfra". Za kamerą ponownie Łukasz Palkowski
27 animacji walczy o Oscara
"The Music of Silence" - film o życiu Andrea Bocellego. Zagrają Toby Sebastian i Antonio Banderas
Karol Marks w serialu "Love and Capital"
Scarlett Johansson w filmie "Ghost in the Shell" (wideo)
Penelope Cruz zagra w filmie "Morderstwo w Orient Expressie"
Canal+ nakręci serial na podstawie szpiegowskiej trylogii Vincenta V. Severskiego
Foo Fighters gwiazdą Open'er Festiwal 2017
"Something To Celebrate" - nowy serial CBS. Odpowiada za niego Elizabeth Banks
Azealia Banks dumna z Donalda Trumpa: pokonałeś media
 
 
 
BLOG
 
Dlaczego brak tablicy wołyńskiego Przebraża na Grobie Nieznanego Żołnierza? - Ewaryst Fedorowicz
 
Trump, Obama i widzenie członka - Jerzy Szygiel
 
Oburzeni, upokorzeni - Wanda Konarzewska
 
Zaufanie zamiast książek - ks. Artur Stopka
 
Polski trop w USA - Andrzej Bober
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj