Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 15 Listopada 2016
 
 
 
Wojciech Surmacz za Roberta Lidke szefem redakcji gospodarczej Polskiego Radia
 
 
Ostre komentarze Kuby Wojewódzkiego nie zaszkodzą Playowi i Hellenie, dodatkowo wypromowały ,,Azja Express" (opinie)
 
Dopóki Kuba Wojewódzki nie wywinie jakiegoś naprawdę grubego numeru, nikomu wizerunkowo nic nie grozi. W jego przypadku ta granica przesunięta jest bardzo daleko. Uszedł mu płazem i seksizm, i nienawiść na tle narodowościowym. Wiążąc się z osobą budzącą mieszane komentarze, marka powinna brać -  wpływ zachowania Kuby Wojewódzkiego na wizerunek jego samego, jak i promowanych przez niego marek komentują dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, Łukasz Gujski i Robert Sosnowski. więcej
 
 
Wycofanie przez Lego reklam z ,,Daily Mail" - polityka społecznej akceptacji czy upolitycznienie marki? (opinie)
 
Lego rozwiązując umowę o współpracy z „Daily Mail” miał do tego pełne prawo jako nabywca. Tym samym firma opowiedziała się za polityką społecznej akceptacji i tolerancji. Decyzja ta jest z drugiej strony dość ryzykowna, bo upolitycznia w pewnym sensie markę nadając jej określony akcent światopoglądowy - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Adam Łaszyn i Jacek Kotarbiński. więcej
 
 
Super Polsat zastąpi Polsat Sport News, który jednak nie zniknie z rynku
 
Nowy kanał Super Polsat wystartuje na przełomie grudnia br. i stycznia 2017 r. Stacja zastąpi w naziemnej telewizji cyfrowej MUX-2 Polsat Sport News, który będzie nadawał tylko satelitarnie. więcej
 
 
Wojciech Łuszczykiewicz jurorem w nowej edycji ,,Idola"
 
Wojciech Łuszczykiewicz został jurorem talent show „Idol”, który po 12 latach wraca wiosną przyszłego roku na antenę Telewizji Polsat. W jury zasiądzie razem z Elżbietą Zapendowską, Ewą Farną i Januszem Panasewiczem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Media Grzegorza Hajdarowicza z 81,2 mln zł wpływów i 1,9 mln zł straty netto w br. więcej
 
Maciej Orłoś: Atmosfera w TVP zaczęła mnie uwierać więcej
 
TVN24 liderem kanałów informacyjnych, w dół TVP Info i TV Republika więcej
 
Najgorszy w historii wynik Radia ZET. Rekord VOX FM, słaby start Polskiego Radia 24 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Grafik Designer El Padre
Event Manager El Padre
Manager ds. marketingu efektywnościowego Onet.pl
Młodszy Konsultant ds. Ramówek VOD TVN
Konsultant ds. Ramówek VOD TVN
Redaktor w Sekcji Produkcji Voice Over TVN
(Senior) UX Designer TVN
(Senior) UI Designer TVN
Fotoedytor TVN
Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej IT/GSM Allegro
Account Manager Ströer Digital Media
Project Development Coordinator Viacom International Media Networks
Online Traffic Specialist PMPG Polskie Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Super Polsat zastąpi Polsat Sport News, który jednak nie zniknie z rynku

Nowy kanał Super Polsat wystartuje na przełomie grudnia br. i stycznia 2017 r. Stacja zastąpi w naziemnej telewizji cyfrowej MUX-2 Polsat Sport News, który będzie nadawał tylko satelitarnie. więcej

Wojciech Łuszczykiewicz jurorem w nowej edycji ,,Idola"

Wojciech Łuszczykiewicz został jurorem talent show „Idol”, który po 12 latach wraca wiosną przyszłego roku na antenę Telewizji Polsat. W jury zasiądzie razem z Elżbietą Zapendowską, Ewą Farną i Januszem Panasewiczem. więcej

Powstanie drugi sezon programu ,,Ślub od pierwszego wejrzenia"

Stacja TVN zaczęła poszukiwania do drugiej serii reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, który na antenę trafi jesienią przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Warsaw Shore - Summer Camp 2" oglądało 97 tys. widzów. ,,Niesłabnąca popularność formatu"

Letnią odsłonę „Warsaw Shore” oglądało średnio 97 tys. widzów. W porównaniu do piątej serii programu, emitowanej wiosną br., produkcja zyskała 13 tys. oglądających. - Jesteśmy zadowoleni z formatu, przyjął się w Polsce i cieszy się niesłabnącą popularnością widzów - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN. więcej

TVP2 wyprzedziła TVN w DVB-T. Rośnie Telewizja Puls (dane za październik)

Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej stracił Polsat Sport News.   więcej

Maciej Knapik o wymianie zdań na konferencji Nowoczesnej: Ryszard Petru żartował, nie ustalałem z nim pytania

Ryszard Petru zakpił w poniedziałek z pytania dziennikarza „Faktów” TVN Macieja Knapika, sugerując, że umówił się z nim na poruszenie kwestii reformy oświaty. - Podejrzewam, że żartował, nie rozmawiałem z nim przed konferencją - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Knapik. więcej

Polsat liderem, udany tydzień TV4. Hitem mecz Rumunia-Polska

Ratingowym hitem zeszłego tygodnia był mecz Rumunia-Polska. W czołówce znalazły się jeszcze znane od lat seriale TVP oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 znalazł się Polsat. więcej

HBO pokaże od razu dwa premierowe odcinki serial ,,Pakt 2"

W najbliższą niedzielę 20 listopada br. na antenie HBO zadebiutuje drugi sezon serialu „Pakt”. Platforma HBO GO pokaże od razu dwa pierwsze odcinki. więcej

Spektakl Teatru Telewizji ,,Posprzątane" z Agatą Kuleszą w TVP1

W poniedziałek 21 listopada br. Jedynka wyemituje premierowy spektakl Teatru Telewizji pt. „Posprzątane”, w którym główne role zagrają m.in. Agata Kulesza i Aleksandra Konieczna. więcej

HBO zapowiada drugie sezony seriali "Westworld", "Rozwód" i "Niepewne"

Stacja HBO zamówiła drugie sezony trzech swoich produkcji. Nowych odcinków doczekają się "Westworld", "Rozwód" i "Niepewne". więcej

Mecz Rumunia-Polska śledziło ponad 8,5 mln widzów w Polsat i Polsat Sport

Piątkowe, wyjazdowe spotkanie o punkty eliminacji Mundialu Rosja 2018 z Rumunią Polacy wygrali 3:0, a na antenach Polsatu i Polsatu Sport mecz oglądało średnio ponad 8,5 miliona widzów. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Wojciech Surmacz za Roberta Lidke szefem redakcji gospodarczej Polskiego Radia

Wojciech Surmacz będzie nowym kierownikiem naczelnej redakcji gospodarczej Polskiego Radia. Zastąpi na tym stanowisku Roberta Lidke - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Marcin Kwaśny zastąpił Zbigniewa Zamachowskiego w dżinglach radiowej Trójki

Radiowa Trójka zaczęła emitować nowe dżingle autoptomocyjne, z głosem aktora Marcina Kwaśnego. Zastąpiły one dżingle ze Zbigniewem Zamachowskim, który poprosił o ich wycofanie, bo nie chce być utożsamiany z ostatnimi zmianami w rozgłośni. więcej

 
Eska na czele słuchalności wśród sieci radiowych. Rekord Radia Pogoda

Na czele słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali znalazła się Eska. Największym wzrostem pochwalić się mogło Radio Pogoda. Liderem spadków z kolei było Radio Plus. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ostre komentarze Kuby Wojewódzkiego nie zaszkodzą Playowi i Hellenie, dodatkowo wypromowały ,,Azja Express" (opinie)

Dopóki Kuba Wojewódzki nie wywinie jakiegoś naprawdę grubego numeru, nikomu wizerunkowo nic nie grozi. W jego przypadku ta granica przesunięta jest bardzo daleko. Uszedł mu płazem i seksizm, i nienawiść na tle narodowościowym. Wiążąc się z osobą budzącą mieszane komentarze, marka powinna brać -  wpływ zachowania Kuby Wojewódzkiego na wizerunek jego samego, jak i promowanych przez niego marek komentują dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, Łukasz Gujski i Robert Sosnowski. więcej

Wycofanie przez Lego reklam z ,,Daily Mail" - polityka społecznej akceptacji czy upolitycznienie marki? (opinie)

Lego rozwiązując umowę o współpracy z „Daily Mail” miał do tego pełne prawo jako nabywca. Tym samym firma opowiedziała się za polityką społecznej akceptacji i tolerancji. Decyzja ta jest z drugiej strony dość ryzykowna, bo upolitycznia w pewnym sensie markę nadając jej określony akcent światopoglądowy - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Adam Łaszyn i Jacek Kotarbiński. więcej

Państwowa Straż Pożarna szuka w konkursie nowego logo

Komendant Państwowej Straży Pożarnej ogłosił konkurs na jej nowe logo. Zostanie ono wprowadzone na początku maja 2017 roku. więcej

Michał Milowicz jako walczący cukrzyk w kampanii ,,Znajdź swojego mistrza" (wideo)

Aktor Michał Milowicz wcielił się w role chorego na cukrzycę, który bezustannie prowadzi walkę z groźnymi przeciwnikami w startującej właśnie kampanii społecznej pod hasłem „Znajdź swojego mistrza” zrealizowanej przez VML Poland. więcej

Justyna Kowalczyk reklamuje kredyt w Santander Consumer Banku (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Justyny Kowalczyk promująca kredyt gotówkowy oferowany przez Santander Consumer Bank. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grupa Eskadra i Zenith. więcej

Lego wycofuje reklamy z ,,Daily Mail", sprzeciwia się atakom na sędziów i imigrantów

Duński koncern zabawkowy Lego zapowiedział, że nie będzie się już promował w największym brytyjskim tabloidzie „Daily Mail”. To efekt ataku gazety na sędziów brytyjskiego trybunału oraz inne skrajnie prawicowe treści w niej publikowane. więcej

Kamil Stoch, Piotr Żyła i Kajetan Kajetanowicz reklamują promocję Lotosu ,,Wygrywanie przez tankowanie" (wideo)

Na stacjach paliwowych Lotos zaczęła się druga edycja promocji „Wygrywanie przez tankowanie”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch i Piotr Żyła oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz. więcej

Brytyjski rynek reklamy ze wzrostami - 18,8 mld funtów w 2017 roku

Według prognoz GroupM rynek reklamowy w Wielkiej Brytanii czekają kolejne wzrosty. W 2016 roku zwiększy on swoją wartość o 7,2 procent, a w 2017 wydatki na reklamę osiągną poziom 18,8 miliarda funtów. Motorem wzrostów będzie nadal segment cyfrowy. więcej

Kupując zmysłami - emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta

W dzisiejszych czasach strategie marek coraz częściej uwzględniają zmiany społeczne, kulturowe i cywilizacyjne. Znaczące staje się oddziaływanie na emocje narzędziami, które budują zaangażowanie konsumenta w działania marki. Działania z zakresu customer experience i marketingu sensorycznego pozwalają zbudować przywiązanie i lojalność wobec marki. więcej

Mural z miłości w kampanii ,,pożyczki na klik" w ING Banku Śląskim (wideo)

ING Bank Śląski zaczął kolejną kampanię reklamową pod hasłem „Moje zmienia wszystko”, tym razem promującą pożyczkę gotówkową dostępną w aplikacji mobilnej banku. Reklamy z akcji pokazują historię powstania miłosnego muralu. więcej

Błyskawiczna jazda wyścigówką po pożyczkę w reklamie Alior Banku (wideo)

Alior Bank rozpoczął kampanię reklamową pożyczki gotówkowej. Głównym bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice i Maxus - jest kierowca samochodu wyścigowego. więcej

Koncentrat bulionu zamiast kostek w kampanii Krakusa (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa koncentratów bulionów w płynie marki Krakus (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare. więcej

,,Bądźmy razem w Święta" w kampanii margaryny Palma

Rozpoczyna się kampania margaryny Palma (produkowanej przez ZT Bielmar), w której marka nawiązuje do emocji towarzyszącym Bożemu Narodzeniu. Komunikacja obejmuje m.in. działania w telewizji, prasie a także w social mediach. więcej

UOKiK sprawdzi reklamy Play, Plusa, T-Mobile i Orange zachęcające do rejestrowania numerów prepaidowych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął postępowania wyjaśniające w sprawie reklam operatorów sieci telekomunikacyjnych Play, Plus, T-Mobile i Orange promujących rejestrowanie tam numerów przedpłaconych. Urząd sprawdzi, czy reklamy zawierają rzetelne informacje. więcej

Henryk Kania promuje się jako sponsor programu Onetu ,,Dogrywka. Śniadanie z kadrą"

Zakłady Mięsne Henryk Kania rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma poprzez sponsoring i lokowanie produktu promuje swoje produkty, m.in. kabanosy. więcej

 
 
 
PRASA
 
Paweł Kossek dyrektorem zarządzającym biura reklamy Polska Press Grupy

Paweł Kossek objął wczoraj stanowisko dyrektora zarządzającego biura reklamy Polska Press Grupy. Dotychczas był dyrektorem biura reklamy internetowej. więcej

,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych. ,,Poradnik Domowy" stracił 72 tys. egz.

W sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. więcej

Wiktor Pilarczyk prezesem gdańskiego oddziału Polska Press Grupy. Odchodzi Tomasz Niski

Wiktor Pilarczyk objął stanowisko prezesa regionalnego oddziału Polska Press Grupy w Gdańsku. Zastąpił Tomasza Niskiego, który rozstał się ze spółką. więcej

Dziennikarka ,,Guardiana" tweetnęła, że czas na zamach na Donalda Trumpa, gazeta odcina się od jej poglądów

Monisha Rajesh, dziennikarka pracująca m.in. dla dziennika „The Guardian”, we wpisie na Twitterze zasugerowała potrzebę zamachu na nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych Donalda Trumpa. Wielu internautów zareagowało oburzeniem, a redakcja brytyjskiej gazety zdystansowała się od dziennikarki i jej poglądów. więcej

Mariusz Szczygieł wybrany AuTORytetem przez studentów w plebiscycie MediaTory

Reporter i pisarz Mariusz Szczygieł, związany z „Gazetą Wyborczą”, został zwycięzcą kategorii AuTORytet w tegorocznej edycji plebiscytu studentów dziennikarstwa MediaTory. Pozostali laureaci zostaną ogłoszeni na początku grudnia. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Party. Życie Gwiazd - 2016-11-14 Tygodnik Faktycznie - 2016-11-14 Gala - 2016-11-14 Women's Health - 2016-11-14 Poradnik Domowy - 2016-11-14
 
 
 
 
INTERNET
 
Demotywatory i Kwejk nadal na czele serwisów z humorem, w dół Bezużyteczna i Sadistic (TOP 10)

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami ze śmiesznymi multimediami pozostają Demotywatory.pl i Kwejk.pl, które w skali roku osiągnęły spore wzrosty liczby użytkowników. Duże spadki odwiedzalności zanotowały natomiast Bezuzyteczna.pl i Sadistic.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
ITBC Communication dla Profi Credit Polska

Spółka Profi Credit Polska rozpoczęła współpracę z ITBC Communication. więcej

Anna Martynowska specjalistą ds. public relations w Grupie Sarigato

Anna Martynowska została specjalistą ds. public relations w Grupie Sarigato, do której należą m.in. sieć reklamy wideo Sataku oraz agencja e-mail marketingowa Sarigato. więcej

Magdalena Dymek awansowała na PR managera Triple PR

Magdalena Dymek została PR managerem w agencji Triple PR. Awansowała na to stanowisko po półtora roku pracy w firmie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung za 8 mld dolarów kupuje firmę Harman, chce rozwijać technologie motoryzacyjne
Huawei Mate 9 Pro z zakrzywionym ekranem od 687 USD
 
 
 
GOSPODARKA
 
Początek końca deflacji
Jerzy Hausner: Biznes musi dokonać zwrotu w kierunku wartości społecznych
Rynki wschodzące wracają do łask. Na GPW warto się przyjrzeć spółkom najmniejszym, deweloperce i wybranym blue chipom
Payback uruchamia w Polsce Videomanię
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
HBO pokaże od razu dwa premierowe odcinki serial ,,Pakt 2"
Spektakl Teatru Telewizji ,,Posprzątane" z Agatą Kuleszą w TVP1
HBO zapowiada drugie sezony seriali "Westworld", "Rozwód" i "Niepewne"
"Pitbull. Niebezpieczne kobiety" podbija kina
Powstanie drugi sezon serialu "The Crown"
Drugi sezon serialu "One Mississippi"
27 marca koncert Stinga w Warszawie
22 czerwca 2018 roku premiera filmu "Jurassic World 2"
"Doktor Strange" hitem w USA
Powstanie pięć filmów z serii "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć". J.K. Rowling pisze scenariusz
,,Chirurdzy 13" w FOX
 
 
 
BLOG
 
Szok - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Dlaczego brak tablicy wołyńskiego Przebraża na Grobie Nieznanego Żołnierza? - Ewaryst Fedorowicz
 
Trump, Obama i widzenie członka - Jerzy Szygiel
 
Oburzeni, upokorzeni - Wanda Konarzewska
 
Zaufanie zamiast książek - ks. Artur Stopka
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj