Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 12 Marca 2017
 
 
 
140 tys. widzów ,,Dzień dobry Polsko". TVP1 przegrywa z Polsatem, TVN24 i TVP Info
 
Nowy poranny program TVP1 - „Dzień dobry Polsko” - ogląda średnio 142 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji magazynu zajmuje czwarte miejsce w rynku - przegrywa z Polsatem, TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Będzie jednolita cena książki. Izba Wydawców Prasy: Uderzy to w prenumeratorów i wydawców
 
Polska Izba Książki przygotowała projekt ustawy o jednolitej cenie książki. Zakłada on m.in. nieobniżanie cen książek przez rok po wprowadzeniu na rynek więcej, niż o pięć procent. Wprowadza też zakaz dodawania darmowych książek dla prenumeratorów gazet i czasopism, co nie podoba się Polskiej Izby Wydawców Prasy. - To mocno uderzy i w wydawców i w prenumeratorów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Hoffman, dyrektor generalny IWP. więcej
 
 
Zmiany w strukturze TVN: digital podlega Maciejowi Maciejowskiemu, Christian Anting w londyńskim biurze Scripps
 
Grupa TVN przeprowadza zmianę struktury organizacyjnej firmy - pionem dystrybucji, któremu podlegają wszystkie kanały linearne i nielinearne oraz Player.pl, pokieruje Maciej Maciejowski. Jednocześnie Christian Anting przestaje pełnić funkcję członka zarządu TVN i dołącza do londyńskiego zespołu Scripps Networks Interactive - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Twój Styl" liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej
 
Liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych w ub.r. był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. więcej
 
 
Polskie Radio analizuje udział Wojciecha Manna w reklamach sklepów Saturn, nie ma mowy o usunięciu go z Trójki
 
Polskie Radio analizuje pod względem prawnym udział dziennikarza Trójki Wojciecha Manna w kampanii reklamowej sieci sklepów Saturn. Nadawca zapewnia, że nie szykuje się do zakończenia współpracy z Mannem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyfrowy Polsat: nowe przepisy o abonamencie RTV niezgodne z konstytucyjną zasadą równości więcej
 
Interia.pl zwiększa przewagą nad Gazeta.pl, a Onet nad Wirtualną Polską (wyniki Gemius/PBI z lutego) więcej
 
Jacek Sobala nowym prezesem Polskiego Radia. ,,Uspokoi sytuację" więcej
 
MKiDN: 2,8 mln klientów płatnej telewizji zacznie płacić abonament, mimo abolicji wpływy wzrosną o 620 mln zł więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Event Manager MEDIACAP
PR Manager Cape Morris
Content Designer Publicis Media
Specjalista ds. marketingu efektywnościowego Onet.pl
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Operator / montażysta Eurozet
Researcher / moderator Eurozet
Web Publisher Cheil
Administrator Baz Danych TVN
Administrator Aplikacji TVN
COMMUNICATIONS PLANNER Dentsu Aegis Network
Key Account Manager Gemius
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
SUBTITLING PRODUCTION ASSISTANTS BTI Studios
Dokumentalista Golden Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
140 tys. widzów ,,Dzień dobry Polsko". TVP1 przegrywa z Polsatem, TVN24 i TVP Info

Nowy poranny program TVP1 - „Dzień dobry Polsko” - ogląda średnio 142 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji magazynu zajmuje czwarte miejsce w rynku - przegrywa z Polsatem, TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Zmiany w strukturze TVN: digital podlega Maciejowi Maciejowskiemu, Christian Anting w londyńskim biurze Scripps

Grupa TVN przeprowadza zmianę struktury organizacyjnej firmy - pionem dystrybucji, któremu podlegają wszystkie kanały linearne i nielinearne oraz Player.pl, pokieruje Maciej Maciejowski. Jednocześnie Christian Anting przestaje pełnić funkcję członka zarządu TVN i dołącza do londyńskiego zespołu Scripps Networks Interactive - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie

Realizowane i udostępnianie przez Nielsena w USA wyniki badania Total Content Ratings mogą być przydatne dla nadawców i producentów kontentu, pokazując rzeczywisty potencjał wyceny ich pracy rozłożony w czasie. Daje to nowe możliwości monetyzowania content marketingu, product placementu - żyjącego dłużej z „realną” widownią - komentują dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gadomski, Marta Michniewicz i Sergiusz Geller. więcej

Rośnie oglądalność ,,19+", TVN liderem w grupie komercyjnej. ,,Brakowało na rynku takiego serialu"

Paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w 16-49. Oglądalność serialu rośnie z miesiąca na miesiąc. więcej

Wpadka Fokus TV: zamiast programów ujęcie z nagą piersią

W nocy z soboty na niedzielę na antenie Fokus TV (Grupa ZPR Media) zamiast zaplanowanych programów i przerw reklamowych pokazywano obraz z obnażoną kobiecą piersią. Pomyłka nastąpiła tylko w wersji SD kanału nadawanej w naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

Szef TVP.Info krytykowany za wypowiedź o wyprowadzeniu Polski z UE. ,,Chodziło mi o odpowiedzialną dyplomację"

- Polska powinna myśleć o tym, na jakich dobrych warunkach z UE wychodzić i jaką nową wspólnotę tworzyć - powiedział w Polskim Radiu 24 Dominik Zdort, szef portalu Tvp.info. Na Twitterze zawrzało, a sam Zdort mówi dla Wirtualnemedia.pl, że oburzają się ci, którzy nie wysłuchali całości audycji. - Odpowiedzialna dyplomacja powinna być przygotowana na wszelką ewentualność - precyzuje. więcej

Juliusz Braun skarży do KRRiT relacje TVP z wyboru Donalda Tuska. ,,Rażąco nierzetelne i nieobiektywne"

Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun skierował do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pismo, w którym skrytykował relacje w kanałach Telewizji Polskiej z wyboru Donalda Tuska na drugą kadencję w funkcji przewodniczącego Rady Europejskiej. Według Brauna te materiały rażąco naruszyły zasady obiektywizmu i rzetelności. więcej

Polska wersja ,,House Hunters" w HGTV

W czwartek 16 marca br. stacja HGTV rozpocznie emisję programu „House Hunters - Poszukiwacze domów”, w którym wystąpią Polacy. więcej

Koniec serialu "Na noże". TVN nie realizuje drugiego sezonu

Stacja TVN zrezygnowała z realizacji drugiego sezonu serialu "Na noże", w którym grali Wojciech Zieliński, Piotr Stramowski i Weronika Książkiewicz więcej

"Gra o tron" - znamy datę premiery 7. sezonu

Producenci "Gry o tron" ujawnili datę premiery 7. sezonu. Przedstawili ją za pośrednictwem Facebooka i nadawanego na żywo filmiku. więcej

Stopklatka w ub.r. wyszła na plus, jej wpływy wzrosły o 16 proc.

Firma Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, w ub.r. osiągnęła 47 tys. zł zysk netto, a w samym czwartym kwartale - 1,5 mln zł. Wpływy spółki w całym ub.r. zwiększyły się o 16,3 proc. do 29,85 mln zł. więcej

,,Dolina ciszy", ,,Zwierzęta 2" i ,,Interes 3" w HBO GO

Przez cały marzec 2017 roku w serwisie HBO GO pojawiają się nowe filmy i seriale, a także kolejne sezony znanych już widzom produkcji.   więcej

Serial ,,Tropiciele" w TNT

19 marca 2017 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „Tropiciele”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio analizuje udział Wojciecha Manna w reklamach sklepów Saturn, nie ma mowy o usunięciu go z Trójki

Polskie Radio analizuje pod względem prawnym udział dziennikarza Trójki Wojciecha Manna w kampanii reklamowej sieci sklepów Saturn. Nadawca zapewnia, że nie szykuje się do zakończenia współpracy z Mannem. więcej

 
Marek Zając i Agaton Koziński z audycjami w Polskim Radiu 24

W Polskim Radiu 24 Marek Zając wspólnie z Dominikiem Zdortem zaczęli prowadzić „Dwaj panowie Z”, a Agaton Koziński wspólnie z Jerzym Jachowiczem - „Dwóch na jednego”. więcej

 
Wpływy reklamowe Radia Zet zmalały o 31 proc., mocno w górę Vox FM, Jedynka, Trójka i TOK FM (TOP10)

Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły wpływy z reklam o 13 proc. w porównaniu ze styczniem 2015 roku. Największe wzrosty przychodów miały Vox FM, Program I i III Polskiego Radia oraz Tok FM. Jedyną stacją z czołówki, która na reklamach zarobiła mniej w skali roku było Radio Zet. więcej

 
Radio ZET nowym liderem słuchalności w Częstochowie

Na pozycję lidera rynku radiowego w Częstochowie awansowało Radio ZET, które wyprzedziło RMF FM. Na podium znalazło się jeszcze Radio Jura - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mniej reklam napojów energetycznych, Red Bull liderem, Black mocno w górę

W ub.r. producenci napojów energetycznych znacząco ograniczyli wydatki na reklamy w tradycyjnych mediach. Cięcia dotyczyły wszystkich, poza radiem, kanałów. Z czołówki największych reklamodawców tylko Red Bull wydał w skali roku mniej, a marka Black zwiększyła nakłady reklamowe niemal o 100 proc. więcej

Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie

Realizowane i udostępnianie przez Nielsena w USA wyniki badania Total Content Ratings mogą być przydatne dla nadawców i producentów kontentu, pokazując rzeczywisty potencjał wyceny ich pracy rozłożony w czasie. Daje to nowe możliwości monetyzowania content marketingu, product placementu - żyjącego dłużej z „realną” widownią - komentują dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gadomski, Marta Michniewicz i Sergiusz Geller. więcej

Sieć Havas łączy struktury Havas Creative Group i Havas Media Group

Havas Creative Group i Havas Media Group nie będą już funkcjonować jako oddzielne dywizje. Zostały jednostkami biznesowymi działającymi w ramach jednego unitu. więcej

Senat ogłosił konkurs na swoje nowe logo

Senat Rzeczpospolitej Polskiej we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosił konkurs na nową identyfikację wizualną Senatu i jego kancelarii. więcej

Piosenki o dzieciach, podróżach i siłowni promują mOkazje w mBanku (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa programu rabatowego mOkazje w mBanku. Akcja jest oparta na spotach, w których o zaletach śpiewają różne osoby. więcej

Wpływy reklamowe Radia Zet zmalały o 31 proc., mocno w górę Vox FM, Jedynka, Trójka i TOK FM (TOP10)

Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły wpływy z reklam o 13 proc. w porównaniu ze styczniem 2015 roku. Największe wzrosty przychodów miały Vox FM, Program I i III Polskiego Radia oraz Tok FM. Jedyną stacją z czołówki, która na reklamach zarobiła mniej w skali roku było Radio Zet. więcej

Avocados From Mexico z najskuteczniejszą reklamą na Super Bowl (wideo)

Avocados From Mexico to jedyna z marek promujących się przy okazji ostatniego Super Bowl, która po ponad miesiącu od wydarzenia znacząco zyskała w oczach konsumentów. więcej

Magda Gessler reklamuje Formułę Biznes Box w Play (wideo)

W nowej kampanii Formuły Biznes Box oferowanej przez sieć telekomunikacyjną Play występuje restauratorka Magda Gessler, znana głównie z programu TVN „Kuchenne rewolucje”. więcej

Reklama Zenek Energy Drink trąci myszką (opinie)

Spot debiutującego na rynku napoju energetycznego Zenek Energy Drink, którego bohaterem jest Zenon Martyniuk, gwiazda disco polo i lider zespołu Akcent jest żenujący i od początku trąci myszką. Reklama jest faktycznie bardzo słaba egzekucyjnie, chociaż jej ocena na pewno będzie w jakimś stopniu zależna od kontekstu emisji - zdecydowana większość teledysków disco polo jest realizowana na podobnym poziomie, więc na ich tle nie musi to bardzo razić - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ciesz się? spokojem, jaki dają oszczędności" w kampanii konta ,,Na dobry początek" w Getin Banku (wideo)

Getin Bank zaczął kampanię reklamującą konto „Na dobry początek”. Akcja, przygotowana przez agencję Deloitte Digital, jest realizowana pod hasłem „Ciesz się? spokojem, jaki dają oszczędności”. więcej

Ten Typ Mes, Zulu Kuki, Julia Wieniawa i Łukasz Dziewic w kampanii butów Club C od Reeboka (wideo)

Rusza polska odsłona kampanii reklamującej buty Club C (produkowane przez firmę Reebok). W akcji, prowadzonej pod hasłem „Zrób krok do bycia mistrzem”, biorą udział piosenkarz Ten Typ Mes, projektant Zulu Kuki, aktorka Julia Wieniawa i fotograf Łukasz Dziewic. więcej

Marek Wieruszewski z ,,Marek Drives" promuje kredyty w Santander Consumer Banku

Santander Consumer Bank nawiązał współpracę marketingową z Markiem Wieruszewskim, autorem vloga „Marek Drives”. Chce w ten sposób promować m.in. kredyty na zakup samochodów. więcej

Gigabaki i gigabajty zapuszczane w reklamie nju mobile (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty nju mobile (jej operatorem jest Orange Polska) podkreślająca, że obejmuje ona pakiet internetu mobilnego rosnący wraz ze stażem korzystania z oferty. więcej

Super Bowl to reklamowe igrzyska wszech czasów (opinie)

Dla Amerykanów Super Bowl już dawno przestał być po prostu wydarzeniem sportowym, a stał się czymś na kształt święta religijnego, na które czeka się cały rok. W przerwach meczu wyświetlane reklamy pełnią rolę swoistych spektakli, to już nie są zwykłe spoty, a specjalnie przygotowywane na tą okazję filmy. Super Bowl to marketingowe Oscary, podczas których marki wyznaczają reklamowe trendy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z polskich agencji reklamowych. więcej

Reklamy tygodnia: Procter&Gamble, Renault Polska, Semilac (wideo)

W tym tygodniu w zestawieniu najlepszych reklam ostatnich dni znalazły się dwie kampanie polskie i jedna międzynarodowa. Są to spoty reklamowe marek Semilac i Renault Polska oraz globalna kampania koncernu Procter&Gamble. więcej

Patrycja Kotecka o kampanii Link4 z Kasią Moś: budujemy markę z utalentowaną piosenkarką (wideo)

Od stycznia br. Link4 prowadzi kampanię reklamową, w której wokalistka Kasia Moś i zespół The Chance śpiewająco promują ubezpieczenie AC. - Poszukiwaliśmy kogoś, kto świetnie zinterpretuje tekst piosenki w reklamie, a przy tym ma dobrą prezencję. Cieszymy się, że możemy budować markę naszej firmy z tak utalentowaną osobą - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w Link4. więcej

 
 
 
PRASA
 
Będzie jednolita cena książki. Izba Wydawców Prasy: Uderzy to w prenumeratorów i wydawców

Polska Izba Książki przygotowała projekt ustawy o jednolitej cenie książki. Zakłada on m.in. nieobniżanie cen książek przez rok po wprowadzeniu na rynek więcej, niż o pięć procent. Wprowadza też zakaz dodawania darmowych książek dla prenumeratorów gazet i czasopism, co nie podoba się Polskiej Izby Wydawców Prasy. - To mocno uderzy i w wydawców i w prenumeratorów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Hoffman, dyrektor generalny IWP. więcej

,,Twój Styl" liderem sprzedaży pism luksusowych w 2016 roku. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej

Liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych w ub.r. był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. więcej

,,Gazeta Finansowa" ujawnia notatkę byłego prezesa PKP o ofertach reklamowych od szefa PMPG Polskie Media

W bieżącym wydaniu „Gazety Finansowej” opublikowano treść notatki byłego prezesa PKP Jakuba Karnowskiego do szefa CBA Pawła Wojtunika, z której wynika, że wydawca „Wprost” zaproponował spółce podpisanie umów marketingowych. - Istnienie takiej umowy mogłoby być dla niego argumentem w rozmowie z dziennikarzami - czytamy w dokumencie. więcej

,,Gazeta Finansowa" wygrywa w sądzie z Narodowym Centrum Kultury. ,,Finansowanie książek Petru nie mieści się w statucie"

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił w całości pozew Narodowego Centrum Kultury o naruszenie dóbr osobistych wobec wydawcy „Gazety Finansowej”. Tygodnik opublikował tekst o finansowaniu przez NCK książek o tematyce finansowej, których autorem był Ryszard Petru. więcej

Katarzyna Gójska-Hejke i Tomasz Sakiewicz muszą przeprosić Milana Suboticia za tekst z ,,Gazety Polskiej"

Sąd Najwyższy odrzucił skargę kasacyjną na wyrok nakazujący dziennikarce „Gazety Polskiej” Katarzynie Gójskiej-Hejke i redaktorowi naczelnemu pisma Tomaszowi Sakiewiczowi przeproszenie Milana Suboticia, byłego sekretarza programowego TVN, za podanie w artykule w „GP”, że Subotić współpracował z WSI po 1993 roku. więcej

Magdalena Salik i Michał Cessanis awansują w Burda International Polska

Magdalena Salik awansowała w Burda International Polska na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu „Focus”, a Michał Cessanis zostanie wicenaczelnym „National Geographic Traveler”. więcej

,,Gazeta Wyborcza": środki z prenumeraty cyfrowej przeznaczymy na sadzenie drzew

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zaczęła akcję, w ramach której środki ze sprzedaży płatnej prenumeraty jej serwisów internetowych i wydań cyfrowych zostaną przeznaczone na sadzenie drzew w miastach. więcej

Axel Springer ze wzrostem zysku o 47 proc., dwie trzecie wpływów z internetu

W 2016 roku koncern Axel Springer zanotował wzrost przychodów na poziomie 4,7 procent i zysk wyższy o ponad 47 procent. Za dobre wyniki odpowiada głównie działalność wydawcy w segmencie cyfrowym, który odpowiada za ponad 67 procent przychodów. więcej

Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele pisma poradnikowe (top 100)

W listopadzie ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Fakt" przeprasza byłą żonę Huberta Urbańskiego za teksty z nieprawdziwymi informacjami

W weekendowym wydaniu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) znalazły się przeprosiny wydawcy i byłego redaktora naczelnego skierowane do Julii Chmielnik, byłej żony Huberta Urbańskiego, dotyczące tekstów na temat jej rozstania z prezenterem. więcej

Reporterka ,,Gazety Polskiej" atakowana przez uczestników demonstracji Obywateli RP w miesięcznicę smoleńską (wideo)

W piątek podczas kontrmanifestacji z okazji miesięcznicy smoleńskiej niektórzy działacze Obywateli RP usiłowali przeszkodzić reporterce „Gazety Polskiej” w nagrywaniu materiałów. Twierdzili, że dziennikarka nie ma prawa ich filmować. więcej

Ambasador Węgier odwołała wywiad w TVP Info, ,,Gazeta Polska" apeluje: mimo postawy Orbána jedźcie z nami do Budapesztu

Nowa ambasador Węgier w Polsce odwołała wywiad w piątkowym wydaniu „Czterech stron” w TVP Info. Natomiast redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i szef klubów „GP” apelują do czytelników, by mimo niepoparcia przez władze Węgier polskiego rządu w sprzeciwie wobec wyboru Donalda Tuska na drugą kadencję w Radzie Europejskiej nie wycofywali się z corocznego wyjazdu na Węgry z okazji rocznicy rewolucji węgierskiej. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" z testami gimnazjalnymi

Od poniedziałku 13 marca br. przez trzy kolejne dni do „Dziennika Gazety Prawnej” dołączane będą książki z testami gimnazjalnymi. więcej

Kwietniowa ,,Hot Moda" z metamorfozami Mai Sablewskiej

W sprzedaży pojawił się kwietniowy numer magazynu „Hot Moda” (Marquard Media Polska), w którym stylistka Maja Sablewska zmienia wygląd czytelniczek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska: 47 mln zł więcej na przejęcie reszty udziałów Domodi, 55 mln zł z odroczonego podatku dochodowego

Wirtualna Polska podwyższyła wycenę zobowiązania do zakupu pozostałych 49 proc. udziałów spółki zależnej Domodi o 47 mln zł. Jednocześnie wydawca zdecydował o uwzględnieniu w swoim raporcie z ub.r. 55 mln zł z odroczonego podatku dochodowego ze sprzedaży WP Shopping. więcej

90 proc. polskich internautów korzysta z social media. Liderem Facebook, w górę YouTube

90 proc. internautów w Polsce przegląda treści z platform społecznościowych. Ciągle najwięcej osób korzysta z Facebooka, ale aktywność internautów najszybciej rośnie na YouTube i jest wciąż mocno widoczna na portalach internetowych i Twitterze - wynika z raportu IRCenter. więcej

Jarosław Kuźniar: krótkie wideo to wymagający format, robimy 200 materiałów miesięcznie

Grupa Onet-RAS Polska rozwija format 100” - krótkie materiały wideo dotyczące najważniejszych wydarzeń i zjawisk interesujących internautów. Obecnie co miesiąc tworzonych jest około 200 materiałów w ramach tego formatu. - Niełatwo opowiedzieć angażującą historię w ciągu 100 sekund. Wśród naszych najpopularniejszych materiałów jest historia faceta, który odstrzelił sobie twarz i animacja wyjaśniająca mechanizm wyborów w USA - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar odpowiedzialny w Onet-RAS Polska za projekt 100”. więcej

Facebook będzie transmitował mecze amerykańskiej ligi piłkarskiej MLS

Facebook i Univision Deportes podpisały umowę dzięki której w serwisie pojawią się bezpośrednie transmisje z meczów amerykańskiej ligi piłkarskiej Major League Soccer (MLS). W sumie zostaną nadane 22 transmisje sezonu 2017, na Facebooku pojawią się też ekskluzywne materiały dotyczące ligi MLS. więcej

Netflix planuje seriale z wariantami zakończenia wybieranymi przez użytkowników

Według nieoficjalnych informacji Netflix przygotowuje opcję pozwalającą jego subskrybentom na wybór kilku alternatywnych zakończeń seriali dostępnych w serwisie. Taka możliwość będzie dostępna wyłącznie w przypadku własnych produkcji Netflixa. więcej

,,27:1. Dzień dobry emocje" w reklamie Gazeta.pl

W ramach kampanii „Dzień dobry emocje”, promującej portal Gazeta.pl (Agora), na ulicach Warszawy pojawił się w weekend mobilny billboard z hasłem „27:1”. Reklamowanie portalu tym hasłem potrwa do wtorku. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie

Realizowane i udostępnianie przez Nielsena w USA wyniki badania Total Content Ratings mogą być przydatne dla nadawców i producentów kontentu, pokazując rzeczywisty potencjał wyceny ich pracy rozłożony w czasie. Daje to nowe możliwości monetyzowania content marketingu, product placementu - żyjącego dłużej z „realną” widownią - komentują dla Wirtualnemedia.pl Cezary Gadomski, Marta Michniewicz i Sergiusz Geller. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rekordowy wynik WOŚP pokazuje, że poparcia dla niej nie da się wytępić propagandą (opinie)

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to dziś zjawisko społeczne. Tegoroczny finał wykazał, że dobre cechy Polaków, którzy w tej akcji uczestniczą nie dały się wytępić propagandą, jedyną słuszną racją stanu i innymi działaniami. Jeśli ktoś indywidualnie nie lubi Orkiestry i nie chce jej zauważać, to jego sprawa, jeśli jednak robi to instytucjonalnie, to działa wbrew zjawisku społecznemu i w końcowym efekcie nie tyle na szkodę Orkiestry, ile na własną - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Elon Musk: w 100 dni rozwiążemy energetyczne problemy Australii Południowej
Android: Lollipop wciąż liderem, w górę Nougat
Zotac: nowe karty graficzne GeForce GTX 1080 Ti
HP sprzedaje najwięcej urządzeń drukujących. Globalna sprzedaż w IV kw. w górę, w całym 2016 r. w dół
 
 
 
GOSPODARKA
 
Elon Musk: w 100 dni rozwiążemy energetyczne problemy Australii Południowej
Benzyna na stacjach może jeszcze potanieć. W przypadku autogazu możliwe są niewielkie wzrosty cen
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Będzie jednolita cena książki. Izba Wydawców Prasy: Uderzy to w prenumeratorów i wydawców
Koniec serialu "Na noże". TVN nie realizuje drugiego sezonu
"The 100" z piątym sezonem
"Mr. Robot" - nowi aktorzy i data premiery trzeciego sezonu
Opóźniony film "Avatar 2"
"Kaznodzieja" wraca w czerwcu. Nowe osoby w obsadzie
"Gra o tron" - znamy datę premiery 7. sezonu
U2 wznawia "The Joshua Tree"
"Game Change" - serial HBO o ostatnich wyborach w USA
Poznaj świat "Avatara"
Serial ,,Tropiciele" w TNT
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj