Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 5 Kwietnia 2017
 
 
 
,,Projekt lady 2" i ,,Dom marzeń 2" w wakacje w TVN
 
Ruszyły castingi do drugiej edycji reality-show „Dom marzeń”, w którym małżonkowie i pary w związkach nieformalnych będą walczyć o dom. Program trafi na antenę TVN latem i zyska odświeżoną formułę. Drugą letnią premierą będzie „Projekt lady 2” z Małgorzatą Rozenek-Majdan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Fakty" i ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress", który stracił 610 tys. widzów
 
W marcu br. nowym liderem oglądalności serwisów informacyjnych zostały „Fakty”. Wszystkie czołowe programy straciły jednak oglądających, a najmocniejszy spadek zaliczył „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Repolonizację mediów popiera większość Polaków, wśród zwolenników rządu - 78,5 proc.
 
Blisko 60 proc. Polaków uważa, że powinny zostać wprowadzone ograniczenia dla udziału zagranicznego kapitału w mediach działających w Polsce - wynika z badania domu mediowego UM (grupa IPG Mediabrands). więcej
 
 
Telewizja Polska chce wziąć 800 mln zł kredytu od BGK na nowe programy i modernizację technologiczną
 
Telewizja Polska przygotowuje się do zaciągnięcia kredytu w wysokości 800 mln zł na sześć lat. Połowę tych środków chce przeznaczyć na rozwój technologiczny, a połowę na produkcję programów. Nadawca liczy, że jego sytuacja finansowa poprawi się po wprowadzeniu nowelizacji ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym. więcej
 
 
BBDO, WPP, Procter&Gamble, Vodafone wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100
 
Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, dom mediowy Starcom New York, marka Vodafone, koncern Procter&Gamble, agencja reklamowa adam&eveDDB, agencja interaktywna Proximity London i kampania reklamowa marki Ariel w Indiach prowadzona pod hasłem „Share the Load” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Były prezes TVN Piotr Walter dołączy do rady nadzorczej Wirtualnej Polski więcej
 
Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, TVN na czele w 16-49. Mecz Czarnogóra-Polska ratingowym hitem więcej
 
Kara finansowa dla mężczyzny nękającego redakcję Natemat.pl. ,,Walka z hejterami ma sens" więcej
 
Pierwsze decyzje personalne nowego prezesa Polskiego Radia więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
ACCOUNT EXECUTIVE DDB Warszawa
Media Planner / Buyer Feno
Account Executive Cheil
Redaktor Serwisu VOD TVN
Specjalista w programowaniu muzyki w stacji radiowej RMF Classic
Influence Marketing Specialist Ströer Digital Media
Account Manager Kool Things
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Account Manager Isobar
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam - Doradca Klienta Media TV Plus
Producent Wideo (produkcja sprzedażowa) Onet.pl
Brand Manager, Literia.pl Onet.pl
Specjalista ds. Promocji Kino Świat
Social Media Manager LiquidThread
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Projekt lady 2" i ,,Dom marzeń 2" w wakacje w TVN

Ruszyły castingi do drugiej edycji reality-show „Dom marzeń”, w którym małżonkowie i pary w związkach nieformalnych będą walczyć o dom. Program trafi na antenę TVN latem i zyska odświeżoną formułę. Drugą letnią premierą będzie „Projekt lady 2” z Małgorzatą Rozenek-Majdan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Fakty" i ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress", który stracił 610 tys. widzów

W marcu br. nowym liderem oglądalności serwisów informacyjnych zostały „Fakty”. Wszystkie czołowe programy straciły jednak oglądających, a najmocniejszy spadek zaliczył „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska chce wziąć 800 mln zł kredytu od BGK na nowe programy i modernizację technologiczną

Telewizja Polska przygotowuje się do zaciągnięcia kredytu w wysokości 800 mln zł na sześć lat. Połowę tych środków chce przeznaczyć na rozwój technologiczny, a połowę na produkcję programów. Nadawca liczy, że jego sytuacja finansowa poprawi się po wprowadzeniu nowelizacji ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym. więcej

TVN24 na czele stacji tematycznych, TVP ABC zyskało najwięcej w czołówce (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w zeszłym miesiącu zajęło TVN24. Największy wzrost w czołówce zanotowała stacja TVP ABC. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Metamorfozy Doroty Szelągowskiej" nowym programem HGTV

HGTV pracuje nad nowym programem „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”, w którym znana projektantka będzie odświeżać domowe pomieszczenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego prapremiera odbędzie się 17 kwietnia br., a regularna emisja rozpocznie się w maju br. więcej

Mercedes, Hyundai i BMW wycofują reklamy z ,,O'Reilly Factor"

Koncerny Mercedes-Benz USA, Hyundai Motor i BMW USA zdecydowały że nie będą się reklamować przy programie „O’Reilly Factor”. Na liście jest też kilka innych marek. To efekt ujawnienia faktu, że stacja Fox News zapłaciła za milczenie kobietom molestowanym przez Billa O’Reilly. więcej

Ziemowit Pędziwiatr po 2 latach wraca do TVP Info

Aktor Ziemowit Pędziwiatr wrócił do pracy w Telewizji Polskiej i został prezenterem prognozy pogody na antenie TVP Info. więcej

Piotr Pałka za Marcina Wikło w ,,Czterech stronach" w TVP Info

Redaktor naczelny serwisu Rebelya.pl Piotr Pałka dołączył do grupy prowadzących program publicystyczny „Cztery strony” w TVP Info. Zastąpił w tej roli Marcina Wikło. więcej

Mateusz Borek jako promotor organizuje galę Polsat Boxing Night

Dziennikarz sportowy Telewizji Polsat Mateusz Borek jako promotor odpowiada za organizację kolejnej gali z cyklu Polsat Boxing Night, która odbędzie się 24 czerwca br. w gdańskiej Ergo Arenie. więcej

Serial "Wielkie kłamstewka" hitem HBO, ale nie będzie drugiego sezonu

Fani chętnie śledziliby dalsze perypetie w HBO bohaterek serialu "Wielkie kłamstewka", ale raczej nie powinni liczyć na drugi sezon. więcej

,,Deep State" pierwszym serialem FNG Europe and Africa. Premiera wiosną 2018 roku

W maju br. rozpoczną się zdjęcia do serialu „Deep State”. Jest to pierwsza własna produkcji FOX Networks Group Europe and Africa, której premiera zaplanowana została na wiosnę 2018 roku. Główną rolę w serialu zagra Mark Strong. więcej

TVN24 BiS i HGTV w jakości HD w UPC Polska

Kablowa sieć UPC Polska włączyła do swojej oferty dwa nowe kanały w jakości HD: TVN24 BiS i HGTV. Wcześniej stacje te u tego operatora nadawały w standardowej rozdzielczości SD. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eskę

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat jest RMF FM, a drugie miejsce zajęła Eska, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Podium uzupełnia Radio ZET, które odnotowało największą stratę - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Natalia Żyto w Radio ZET. Romuald Kłosowski przeszedł do działu programowego

Do warszawskiej redakcji Radia ZET dołączyła Natalia Żyto. Zastąpiła Romualda Kłosowskiego, który przeszedł do działu programowego i będzie zajmować się produkcją audycji. więcej

 
Radiozet.pl z nową wersją graficzną

Grupa Eurozet uruchomiła nową wersję portalu Radiozet.pl z podziałem na sekcje tematyczne. więcej

 
TOK FM przez dwa miesiące będzie dyskutowało z słuchaczami o reformie edukacji

Radio TOK FM zaczyna cykl debat w miastach na temat zmian w szkołach i skutków reformy edukacji. Akcja pod nazwą „Usłysz swoją szkołę” zacznie się w czwartek, 6 kwietnia w Białymstoku, skończy się 1 czerwca w Warszawie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
BBDO, WPP, Procter&Gamble, Vodafone wśród zwycięzców globalnego rankingu reklamowego Warc100

Sieć agencji reklamowych BBDO Worldwide, holding WPP, dom mediowy Starcom New York, marka Vodafone, koncern Procter&Gamble, agencja reklamowa adam&eveDDB, agencja interaktywna Proximity London i kampania reklamowa marki Ariel w Indiach prowadzona pod hasłem „Share the Load” to zwycięzcy tegorocznego raportu Warc100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcej

VML Poland przejmuje od agencji Gong internetową obsługę piwa Żywiec

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg obsługę reklamową marki Żywiec w internecie, wybierając do współpracy agencję VML Poland. Wcześniej obsługą marki w tym zakresie zajmowała się agencja Gong. więcej

,,Polska smakuje każdego dnia" w kampanii krajowej żywności (wideo)

Rozpoczęła się kampania pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zwracająca uwagę na wysokiej jakości krajowe produkty rolno-spożywcze. Za jej przygotowanie i realizację - na zlecenie krajowych producentów artykułów spożywczych - odpowiada agencja Publicis Consultants. więcej

Multikino: Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu, dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki

W dziale marketingu sieci kin Multikino Edyta Pawłowicz-Ziurkowska objęła funkcję dyrektora, na nowe stanowiska awansowali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Jednocześnie do działu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki. więcej

Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Platforma sprzedażowa Zalando konsoliduje swój europejski budżet mediowy w sieci OMD należącej do Omnicom Media Group. więcej

Tymbark w promuje zdrowy styl życia ze szklanką soku dziennie (wideo)

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soków Tymbark (produkowanych przez Grupę Maspex Wadowice) podkreśla, że aby zdrowo żyć wystarczy wykorzystać codzienne czynności, takie jak picie szklanki soku. Akcję przygotowały agencje Bardzo i Mindshare. więcej

,,Twój inteligentny dom już od 1299 zł" w reklamach Somfy (wideo)

Firma Somfy - producent napędów do bram, rolet i żaluzji - rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Twój inteligentny dom już od 1299 zł”. Za obsługę mediową akcji odpowiada dom mediowy Infinity Media, który tym samym rozpoczyna współpracę z Somfy. więcej

,,Patent na tańsze tankowanie!" - Shell Polska reklamuje program lojalnościowy Shell ClubSmart (wideo)

Pod hasłem „Patent na tańsze tankowanie!” ruszyła kampania Shell Polska reklamująca program lojalnościowy Shell ClubSmart. Akcję przygotowały oraz realizują firmy J. Walter Thompson Group Poland i MediaCom Warszawa. więcej

"Przymierz mój stanik" w kampanii sloggi (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi "Przymierz mój stanik" (globalnie "Try my bra"), promująca ideę, że stanik sloggi jest "tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć". Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Amnet i Posterscope. więcej

Agencja DSK zajmie się BTL-ową obsługą Banku BGŻ BNP Paribas

W wyniku wygranego przetargu agencja reklamowa DSK rozpoczyna współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. Zajmie się obsługą jego projektów BTL. więcej

Gratka.pl promuje się jako ,,Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych"

Serwis Gratka.pl (Polska Press Grupa) rusza z nową kampanią reklamową. Pod hasłem „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych” będzie walczył o więcej miejsca na rynku portali z ogłoszeniami. Start kampanii w środę, 5 kwietnia. więcej

Śmietanka Łaciata reklamowana wielkimi kartonami w warszawskim metrze

SM Mlekpol przeprowadziła nietypową kampanię reklamową promującą śmietanki Łaciate. więcej

Rodzinne gotowanie w nowym spocie makaronu Lubella (wideo)

Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem „Lubella i 1000 pomysłów”, w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do rodzinnego przygotowania penne z indykiem i brokułami oraz wspólnego zasiadania do stołu. więcej

Klinika medycyny estetycznej Estell reklamowana przez San Markos

Agencja San Markos przygotowała pierwsze projekty reklamowe dla kliniki medycyny estetycznej Estell, należącej do Grupy Enel-Med. więcej

 
 
 
PRASA
 
Repolonizację mediów popiera większość Polaków, wśród zwolenników rządu - 78,5 proc.

Blisko 60 proc. Polaków uważa, że powinny zostać wprowadzone ograniczenia dla udziału zagranicznego kapitału w mediach działających w Polsce - wynika z badania domu mediowego UM (grupa IPG Mediabrands). więcej

Koniec miesięcznika ,,Chip", ostatni numer trafił do kiosków. Naczelny żegna się z czytelnikami osobistym tekstem

We wtorek do kiosków trafił ostatni numer miesięcznika „Chip” (Burda Media Polska). Wersja online będzie ukazywała się do końca czerwca br. Konstanty Młynarczyk, redaktor naczelny pisma, w osobistym wstępniaku żegna się z czytelnikami i dziękuje im za wszystkie interakcje. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie sprzedaje wazelinę od ,,GPC" na Allegro. ,,Ufundujemy reportaż o stosunkach polsko-niemieckich"

Po apelu „Gazety Polskiej Codziennie” o wysyłaniu do członków Towarzystwa Dziennikarskiego wazeliny, organizacja otrzymała 79 opakowań, które teraz sprzedaje na Allegro, a zysk przeznaczy na reportaż o stosunkach polsko-niemieckich. więcej

PMPG Polskie Media ze wzrostem przychodów. ,,Uruchomienie nowych projektów eventowych"

Przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media w 2016 roku wzrosły do 57 mln zł. Zysk brutto wzrósł o 42 proc. (9,5 mln zł), a zysk netto - o 37 proc. (8 mln zł). więcej

,,Miesiąc w Ogrodzie" - nowy miesięcznik o ogrodnictwie Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer wprowadza na rynek nowy miesięcznik ogrodniczy - „Miesiąc w Ogrodzie”. Pismo ma charakter poradnikowy i jest już drugim tego typu - obok „Mam Ogród” - w portfolio wydawcy. więcej

,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. ,,Naj" wyprzedził ,,Panią Domu"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”. więcej

Marta Stefańska i Ewa Piecyk publishing manager w Burda International Polska

Burda International Polska ma dwie nowe osoby na stanowisku menadżer wydawniczy (publishing manager). Marta Stefańska awansowała w wewnętrznych strukturach wydawnictwa na to stanowisko, zaś Edyta Piecyk dołącza do zespołu. więcej

Sąd: śmierć Łukasza Masiaka bez związku z jego pracą dziennikarską, 7 lat więzienia dla sprawcy

Sąd Okręgowy w Płocku skazał 31-letniego Bartosza N. na 7 lat pozbawienia wolności za spowodowanie w czerwcu 2015 roku ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, który zakończył się śmiercią dziennikarza Naszamlawa.pl Łukasza Masiaka. Sędzia ocenił, że śmierć Masiaka nie była związana z jego pracą dziennikarską. więcej

Piotr Kotomski szefem redakcji krajowej PAP, nowa struktura organizacyjna

Od 1 kwietnia redakcją krajową PAP kieruje Piotr Kotomski, na tym stanowisku zastąpił Mirosława Harasima, który ma odpowiadać za oddziały terenowe. Zastępcą Kotomskiego został Tomasz Grodecki. Z dniem 1 kwietnia wszedł też w życie nowy regulamin Polskiej Agencji Prasowej, który zmienia jej strukturę organizacyjną. więcej

Odważni dziennikarze i manifestacja przed Pałacem Prezydenckim w reklamie ,,Gazety Polskiej" (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot reklamujący nową odsłonę tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Pokazuje m.in. dziennikarzy tego pisma oraz jego archiwalne wydania. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Policja zlikwidowała nielegalne udostępnianie kanałów telewizyjnych w internecie, 130 tys. zł strat nadawców

Policjanci z Lublina ujawnili na terenie powiatu włodawskiego nielegalny proceder rozsyłania poprzez internet sygnału telewizyjnego dwóch płatnych platform cyfrowych. Straty nadawców wyceniono na 130 tysięcy złotych, a dwóm osobom odpowiedzialnych za ten „sharing” grozi do 3 lat więzienia. więcej

Serwis Polki.pl z autorskim serialem o życiu 30-letnich kobiet. ,,To nasza pierwsza tak duża produkcja"

W czwartek, 13 kwietnia, Edipresse Polska pokaże na serwisie Polki.pl pierwszy odcinek swojego nowego serialu „Dziewczyny 3.0”. Autorem scenariusza i reżyserem jest Katarzyna Dudzińska, a zdjęć - Remigiusz Wojaczek. więcej

Renata Machała wróciła do Gazeta.pl, kieruje zespołem design

Renata Machała po pięcioletniej przerwie znów pracuje w zespole portalu Gazeta.pl (Agora), objęła funkcję szefowej działu design. Ostatnio była związana z Wirtualną Polską, a wcześniej współpracowała m.in. z Edipresse, Ringier Axel Springer Polska i Grupą naTemat. więcej

Netflix wprowadza opcję oglądania offline w aplikacji na Windows 10

Serwis Netflix udostępnił aktualizację swojej aplikacji przeznaczonej do systemu operacyjnego Windows 10. Dzięki niej użytkownicy komputerów PC będą mieli możliwość zapisania na dysku twardym filmów oferowanych przez Netflixa, głównie tych stanowiących produkcje własne serwisu. więcej

Radiozet.pl z nową wersją graficzną

Grupa Eurozet uruchomiła nową wersję portalu Radiozet.pl z podziałem na sekcje tematyczne. więcej

Huawei i Deutsche Telekom rozwijają Open Telekom Cloud

Koncerny Huawei i Deutsche Telekom zaprezentowały plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Chodzi o rozwój kolejnych usług opartych na chmurze obliczeniowej, a jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). więcej

Gratka.pl promuje się jako ,,Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych"

Serwis Gratka.pl (Polska Press Grupa) rusza z nową kampanią reklamową. Pod hasłem „Największy portal ogłoszeń naprawdę ważnych” będzie walczył o więcej miejsca na rynku portali z ogłoszeniami. Start kampanii w środę, 5 kwietnia. więcej

Radio Wnet z nowym serwisem internetowym Wnet.fm (wideo)

Internetowa rozgłośnia Radio Wnet ma nowy serwis - Wnet.fm. Dostępne są w nim treści dotyczące stacji oraz innych projektów Mediów Wnet. więcej

Spotify i Universal Music Group z nową umową licencyjną i ściślejszą współpracą

Serwis Spotify oraz wytwórnia Universal Music Group (UMG) podpisały nową umowę licencyjną w ramach której na muzycznej platformie będą nadal dostępni wykonawcy z portfolio UMG. Dodatkowo współpraca zostanie wzbogacona o nowe projekty dotyczące reklamy i narzędzi dla artystów. więcej

Dziennik ,,Fakt" z nową aplikacją mobilną

Grupa Onet-RAS Polska uruchamia nową aplikację mobilną Fakt24. Według wydawcy aplikacja na bieżąco dostarcza użytkownikom najnowsze wiadomości z kraju i ze świata oraz umożliwia szybkie i wygodne przeglądanie artykułów, galerii i wideo z serwisu Fakt24.pl.   więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy coraz bardziej zainteresowani pomocą psychologiczną, głównie osoby młode

O ponad 100 proc. ma wzrosnąć w ciągu kilku lat odsetek Polaków, którzy będą chcieli korzystać z pomocy psychologicznej. Największe zainteresowanie deklarują osoby najmłodsze, a najmniejsze osoby z najstarszej grupy wiekowej - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Średnio 400 zł wyda polska rodzina na Wielkanoc, lepsza sytuacja rodzin wielodzietnych (infografika)

Koszty urządzenia Świąt Wielkanocnych w większości polskich domów będą w tym roku takie same, jak w roku ubiegłym. Tylko 16% Polaków zakłada zwiększenie wydatków na ten cel - wynika z badania PBS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Multikino: Edyta Pawłowicz-Ziurkowska dyrektorem marketingu, dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki

W dziale marketingu sieci kin Multikino Edyta Pawłowicz-Ziurkowska objęła funkcję dyrektora, na nowe stanowiska awansowali też Igor Przespolewski i Natalia Kaleta-Nguyen. Jednocześnie do działu dołączyli Marzena Piotrowska i Radosław Rybicki. więcej

Magda Konstantynowicz odpowiada za komunikację firmy Tank

Do zespołu firmy Tank dołączyła Magda Konstantynowicz, która objęła stanowisko communications managera. więcej

Clue PR wypromuje Aasa Polska

Agencja CluePR wygrała przetarg na obsługę Aasa Polska - firmy finansowo-technologicznej o skandynawskich korzeniach, działająca na sześciu rynkach, a w Polsce obecną od 2012 roku. więcej

Marcin Łazęcki w agencji Creative Minds

Od kwietnia do agencji Creative Minds dołączył Marcin Łazęcki, gdzie objął stanowisko partnera. Ostatnio pracował w Aliganza Fashion Agency. więcej

Integra Consulting z Wizerunkowo.com

Agencja PR Wizerunkowo.com rozpoczęła współpracę z firmą szkoleniowo-doradczą Integra Consulting Poland. Będzie odpowiedzialna za realizację aktywności z zakresu komunikacji z mediami. więcej

Agencja PanKowalski realizuje działania PR dla TCL Multimedia

Z początkiem kwietnia br. agencja PanKowalski rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firmy TCL Multimedia Technology Holdings, producentem telewizorów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Heyah: rozmowy, SMS-y i MMS-y no limit oraz 10 GB internetu za 25 zł
Philip Morris wprowadza do Polski urządzenie IQOS, alternatywę dla tradycyjnych papierosów w cenie 400 złotych
LG G6 w Polsce za 3299 zł, ruszyła przedsprzedaż (wideo)
UMi Z - nowy smartfon UMi z 10-rdzeniowym procesorem w Polsce za 1299 zł (wideo)
Dziennik ,,Fakt" z nową aplikacją mobilną
 
 
 
GOSPODARKA
 
Średnio 400 zł wyda polska rodzina na Wielkanoc, lepsza sytuacja rodzin wielodzietnych (infografika)
Rozbiórka Rotundy w Warszawie. PKO BP doszedł do porozumienia z konserwatorem zabytków
Przy wynajmie mieszkania konieczna szczegółowa umowa. Dzięki temu zabezpieczone są interesy obu stron
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serial "Wielkie kłamstewka" hitem HBO, ale nie będzie drugiego sezonu
"Avatar 2" ruszy jesienią. ,,Scenariusz jest niesamowity"
Ridley Scott odpowiada za film "The Battle of Britain"
Arnold Schwarzenegger: To nie koniec filmu "Terminator"
,,Deep State" pierwszym serialem FNG Europe and Africa. Premiera wiosną 2018 roku
"Shrek 5" odnowieniem serii
Nicole Kidman zagra w komiksowej produkcji "Aquaman"
John Travolta w filmie "Speed Kills"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj