Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 11 Kwietnia 2017
 
 
 
Grupa Onet-RASP z sześcioma segmentami wydawniczymi, będzie nowy szef treści premium
 
Grupa Onet-RAS Polska zmienia swoją strukturą wydawniczą, wprowadzając sześć głównych segmentów: Onet, „Fakt”, Sport, moto & tech, business & lifestyle oraz treści premium. Z firmy odeszli Paweł Jordan i Dariusz Zieliński. więcej
 
 
MC Radio przeprasza za przekleństwa i zapętloną muzykę na antenie, dziennikarz ukarany naganą
 
W piątkowej audycji „Radioaktywny Leszek” w poznańskim MC Radiu (należącym do Radia Merkury Poznań) słychać było m.in. niecenzuralne słowa, zapętloną muzykę i rozmowę telefoniczną stażysty z gospodarzem audycji nieobecnym w studiu. - Mogę tylko przeprosić i zapewnić, że winni zostali ukarani - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Rdesiński, prezes Radia Merkury Poznań. więcej
 
 
Juliusz Braun kontra TVP. "Wzrosło zatrudnienie, 180 mln straty to kwota zaniżona"
 
- Podtrzymuję informację o zwiększeniu zatrudnienia w TVP, a także o niepokojącej stracie finansowej. Na dzień 31 grudnia zatrudnienie w TVP wzrosło o 47 etatów - w ten sposób Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl skomentował oświadczenie władz Telewizji Polskiej. więcej
 
 
Władze Warszawy szukają firm, która opracuje strategię marki miasta do 2030 roku
 
Biuro marketingu Urzędu Miasta Warszawy rozpoczęło przetarg na opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, który ma być realizowany do 2030 roku. więcej
 
 
Bartłomiej Misiewicz jako pełnomocnik zarządu odpowiada za komunikację w Polskiej Grupie Zbrojeniowej
 
Były rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz został pełnomocnikiem zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej ds. komunikacji. Wczoraj zdecydował o tym zarząd spółki. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Bojkot reklamowy YouTube. JP Morgan ogranicza reklamy więcej
 
180 mln zł straty TVP w 2016 roku, zwiększyło się zatrudnienie więcej
 
Wycofana reklama Pepsi oderwana od rzeczywistości, marka wpadła w pułapkę poprawności politycznej (opinie) więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" zanotowała spadek o 21 proc., ostro w dół także ,,GPC" i ,,Rzeczpospolita" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Asystentka Prezesa Zarządu Dentsu Aegis Network
Project Manager Havas Media Group
Media Planner Havas Media Group
Communication (Senior) Planner Havas Media Group
Grafik Onet.pl
On-Air Production Coordinator Fox Networks Group Poland
Dokumentalista TVN
Media Planner / Buyer Feno
ACCOUNT EXECUTIVE DDB Warszawa
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
Specjalista w programowaniu muzyki w stacji radiowej RMF Classic
Redaktor Serwisu VOD TVN
Account Manager Kool Things
Influence Marketing Specialist Ströer Digital Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Account Manager Isobar
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam - Doradca Klienta Media TV Plus
Producent Wideo (produkcja sprzedażowa) Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Juliusz Braun kontra TVP. "Wzrosło zatrudnienie, 180 mln straty to kwota zaniżona"

- Podtrzymuję informację o zwiększeniu zatrudnienia w TVP, a także o niepokojącej stracie finansowej. Na dzień 31 grudnia zatrudnienie w TVP wzrosło o 47 etatów - w ten sposób Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych w rozmowie z Wirtualnemedia.pl skomentował oświadczenie władz Telewizji Polskiej. więcej

Krystyna Pawłowicz apeluje do KRRiT o zakazanie emisji ,,Faktów" TVN. ,,Rada się nie boi, Rada czeka na dobre prawo"

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz zarzuciła Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, że toleruje nierzetelne relacje w programie „Fakty” TVN. - Nieprawda, że nie działamy, ale musimy trzymać się ustawy o radiofonii i telewizji - odpowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. więcej

Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów

Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe. więcej

Bardzo słaby tydzień TVP1 i TVP2. ,,Fakty" przed ,,Wiadomościami" i ,,Teleexpressem"

Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - bardzo słaby wyniki zanotowały TVP1 i TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

450 tys. widzów widowiska ,,Jest okazja". Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Nowy program „Jest okazja” ogląda średnio zaledwie 446 tys. osób, ale jego widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Marcin Kotyński nowym prowadzącym Disco Polo Music

Od maja br. do grona prowadzących Disco Polo Music dołączy Marcin Kotyński. Ostatnio pracował w VOX FM. więcej

Nowe ,,Twin Peaks" w HBO od 22 maja, na początek podwójny odcinek

Stacja HBO od 22 maja będzie emitowała nowy sezon serialu „Twin Peaks” (wyprodukowanego dla Showtime). Serial będzie dostępny równocześnie w wielu krajach m.in. w Polsce, także w aplikacji HBO GO. więcej

Multimedia Polska: klienci rezygnują z płatnej telewizji już po zapowiedzi nowelizacji ustawy o abonamencie

Multimedia Polska w opinii na temat nowelizacji ustawy abonamentowej stwierdziła, że zanotowała już pierwsze rezygnacje klientów z usługi płatnej telewizji związane z proponowanymi przepisami. Firma uważa, że nowelizacja nierówno traktuje operatorów telewizyjnych z własną siecią telekomunikacyjną oraz tych wykorzystujących sieci innych podmiotów. więcej

Telewizja Polska: liczba pracowników w ub.r. zmalała o 7,4 proc., strata nie była rekordowa

Telewizja Polska podkreśla, że poziom zatrudnienia w niej zmalał w ub.r. o 7,4 proc. dzięki programowi dobrowolnych odejść. Natomiast strata netto firmy była mniejsza niż w 2009 i 2012 roku, wynikała głównie z kosztów odejść i nałożenia VAT-u na wpływy z abonamentu RTV. więcej

Aplikacja Eleven Sports w Samsung Smart TV

Aplikacja Eleven Sports trafiła na telewizory Samsung Smart TV z systemem operacyjnym Tizen i odbiorniki QLED z pakietem Elite Smart Pack. Użytkownicy mają dostęp do wydarzeń sportowych, a wkrótce będą mogli cofać program do 24 godzin i oglądać to, co przegapili w ciągu doby. Aplikacja działa niezależnie od abonamentu i od umów z operatorami. więcej

Seriale Turnera ,,Dobre zachowanie" i ,,Tropiciele" sprzedane do ponad 20 krajów

W czasie targów MIPTV 2017 w Cannes koncern Turner International poinformował, że sprzedał prawa do emisji swoich seriali „Dobre zachowanie” i „Tropiciele” m.in. do Francji, Włoch, Finlandii, Izraela i Australii. więcej

Nowy serial ,,Klika" już dostępny w HBO GO. W lipcu pokaże go HBO3

W serwisie HBO GO pojawiły się trzy pierwsze odcinki nowego serialu „Klika”. Kolejne odcinki udostępnione zostaną w najbliższy piątek, 14 kwietnia, a w lipcu br. produkcję pokaże HBO3. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
MC Radio przeprasza za przekleństwa i zapętloną muzykę na antenie, dziennikarz ukarany naganą

W piątkowej audycji „Radioaktywny Leszek” w poznańskim MC Radiu (należącym do Radia Merkury Poznań) słychać było m.in. niecenzuralne słowa, zapętloną muzykę i rozmowę telefoniczną stażysty z gospodarzem audycji nieobecnym w studiu. - Mogę tylko przeprosić i zapewnić, że winni zostali ukarani - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Rdesiński, prezes Radia Merkury Poznań. więcej

 
Fundacja Edukacji Społecznej Auxilium uruchomi w Płocku radio RPL FM

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję na nadawanie w Płocku radia RPL FM, będącego własnością Fundacji Edukacji Społecznej Auxilium. - Będziemy nadawali bardzo lokalnie, dla Płocka i okolic - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Artur Zaręba, prezes Fundacji. więcej

 
Trójka nowym liderem w Szczecinie. Radio Szczecin spadło na drugie miejsce

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od września ub.r. do lutego br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Rusza projekt ,,I love radio"

Wystartowała strona internetowa projektu „I love radio”. Serwis Iloveradio.pl docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu. więcej

 
Antyradio przeprasza za wpis facebookowy Łukasza Ciechańskiego z ,,wyjątkowymi parówkami na 10 kwietnia"

W poniedziałek rano na fanpage’u facebookowym Antyradia (należącego do Eurozetu) pojawił się wpis ze zdjęciami „wyjątkowych parówek na 10 kwietnia” przypominających samolot rozbijający się na pasie startowym. Po wielu krytycznych komentarzach wpis został szybko usunięty. Za opublikowanie go przeprosił prezenter stacji Łukasz Ciechański, a redakcja Antyradia zapowiedziała konsekwencje służbowe wobec niego. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Władze Warszawy szukają firm, która opracuje strategię marki miasta do 2030 roku

Biuro marketingu Urzędu Miasta Warszawy rozpoczęło przetarg na opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, który ma być realizowany do 2030 roku. więcej

Polsat Media wspólnie z Golden Coil będzie obsługiwać reklamowo youtuberów

Biuro reklamy Polsat Media we współpracy z agencją Golden Coil uruchomiło platformę Polsat Media AdTube obejmującą popularne kanały youtube’owe. więcej

Debiut lodów Ben&Jerry's wspierany eventami i akcją w social media

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała kampanię wprowadzającą lody Ben&Jerry's (produkowane przez Unilever) na polski rynek. Akcja obejmuje głównie eventy oraz działania w mediach społecznościowych. więcej

Dariusz Zieliński: z Ringier Axel Springer Polska do indaHash

Z początkiem maja Dariusz Zieliński będzie pracował jako dyrektor operacyjny w firmie indaHash. Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor zarządzający „Newsweeka”, a wcześniej m.in. w G+J Polska i Marquard Media Polska. więcej

Marcin Dorociński jako aktor z ,,Paktu" promuje Orange Love z telewizją 4K (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej Orange Love promowany jest pakiet z telewizją w jakości 4K. Głównym bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Publicis Poland, Banana, Platige Image i Initiative - jest aktor Marcin Dorociński. więcej

Agencja Huddleston Melon Design zaprojektowała nowy wizerunek dla syropów Herbapol Lublin

Herbapol Lublin jako lider kategorii syropów owocowych i  marka bazująca na 68 latach doświadczenia, zdecydowała się na lifting wizerunkowy syropów Owocowa Spiżarnia. więcej

Ewa Kucharska: z Bridge2Fun do Artegence

Od początku kwietnia Ewa Kucharska pracuje jako art director w agencji marketingu zintegrowanego Artegence. Wcześniej była związana m.in. z agencjami Bridge2Fun, GPD Agency, Fresh Brand Design i Wide Open. więcej

Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii

Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC przygotują i zrealizują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii. Łączny budżet tych działań wynosi 2,5 mln euro netto. więcej

Sześć ofert w przetargu na kampanię promującą program ,,Owoce i warzywa w szkole"

W odpowiedzi na przetarg Agencji Rynku Rolnego dotyczący przygotowania i realizacji kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole” wpłynęło sześć ofert. Budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 3,1 mln zł brutto. więcej

Karolina Ślebocka dyrektor marketingu Nocowanie.pl

Zespół marketingu portalu noclegowego Nocowanie.pl wzmocniły trzy nowe osoby: Paweł Jedynak, Kamila Miciuła i Karolina Ślebocka, która została dyrektorem marketingu. więcej

,,Kostki zostały porzucone" w reklamach bulionów Krakus (wideo)

Maspex Wadowice w nowej kampanii telewizyjnej marki Krakus przypomina o wygodnym rozwiązaniu w kuchni, jakim jest stosowanie gotowych bulionów. Działania realizują agencje Brasil i Mindshare. więcej

Maskotki Ups w promocji papieru i ręczników Mola (wideo)

Pod hasłem „Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!” realizowana jest promocja marki Mola należącej do Metsa Tissue. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje IQ Marketing, VML Poland i Initiative Media Warszawa. więcej

Robert Pawliczak CRM managerem w iProspect Polska

Do zespołu agencji performance marketingowej iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Robert Pawliczak, który ostatnio związany był ze spółką Cloud Technologies. więcej

Nestle Polska promuje w internecie Winiary Budyń do ciast i kremów

Agencja GoldenSubmarine przygotowała kampanię internetową, wprowadzającą nowy produkt marki Winiary - budyń do ciast i kremów o smaku: czekoladowym, waniliowym i śmietankowym (produkowany przez Nestle Polska). więcej

Agencja Addicters przygotuje bożonarodzeniowe opakowania kosmetyków Palmolive

Agencja marketingowa Addicters wygrała przetarg firmy Colgate-Palmolive na przygotowanie  bożonarodzeniowych opakowań dla marki Palmolive. więcej

,,Pracujemy dla Ciebie" w kampanii Work Service

Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły. więcej

Adrian Izbicki art directorem w Izmałkowa Consulting

Adrian Izbicki zaczął pracę jako art director w agencji Izmałkowa Consulting. Wcześniej był związany m.in. z firmami Kamyk Garden i Real Fusion. więcej

 
 
 
PRASA
 
Grupa Onet-RASP z sześcioma segmentami wydawniczymi, będzie nowy szef treści premium

Grupa Onet-RAS Polska zmienia swoją strukturą wydawniczą, wprowadzając sześć głównych segmentów: Onet, „Fakt”, Sport, moto & tech, business & lifestyle oraz treści premium. Z firmy odeszli Paweł Jordan i Dariusz Zieliński. więcej

Fotoreporterzy dostają przepustki do Sejmu z napisem "obsługa techniczna"

Prezes Press Club Polska w piśmie do marszałków Sejmu i Senatu sprzeciwił się temu, że fotoreporterom w parlamencie zamiast akredytacji dziennikarskich zaczęto wydawać karty dla osób z obsługi technicznej. Organizacja podkreśla, że jest to niezgodne z Prawem prasowym. więcej

Rośnie sprzedaż ,,Pani", ,,Twój Styl" liderem miesięczników luksusowych

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Pani”, a na czele spadków znalazł się tytuł „Joy”. więcej

Majowe wydanie ,,Twojego Stylu" z dodatkiem ,,Album Fryzur 2017"

We wtorek, 11 kwietnia br. ukaże się majowe wydanie miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Zawierać będzie 100-stronicowy dodatek „Album Fryzur 2017”. więcej

Majowe ,,Zwierciadło" z księżną Kate Middleton na okładce

We wtorek 11 kwietnia br. do sprzedaży trafi majowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z księżną Kate Middleton na pierwszej stronie oraz książkami z przepisami. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Płatne telewizje kablowe najchętniej oglądane przez Polaków, Polsat najpopularniejszą stacją w internecie

Internauci nadal bardzo lubią telewizję oglądaną przez telewizory, a tylko połowa z nich ogląda dłuższe wideo w internecie. Nie klika się pomiędzy różnymi serwisami wideo tak, jak zmienia się kanały telewizyjne. Spośród stacji telewizyjnych najpopularniejsze internetowe platformy należą do Polsatu, TVN i TVP1 - wynika z badania IRCenter. więcej

Monika Krześniak-Sajewicz i Juliusz Szalek dziennikarzami Interii

Pracę w redakcji portalu Interia.pl zaczęli dziennikarze Monika Krześniak-Sajewicz (wcześniej związana z „Rzeczpospolitą” i „Gazetą Prawną”) oraz Juliusz Szalek (wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce, Ringier Axel Springer Polska i „Gazecie Wyborczej”. więcej

75 procent użytkowników streamingu w USA korzysta z Netflixa

Według danych comScore 75 procent użytkowników serwisów wideo w USA korzysta z oferty Netflixa. Na kolejnych miejscach są YouTube, Amazon i Hulu. więcej

Facebook z 5 milionami reklamodawców miesięcznie, największy przyrost w Azji i Ameryce

Facebook poinformował, że liczba firm wykorzystujących ten serwis do reklamowania swoich produktów wzrosła do 5 milionów miesięcznie. To więcej o milion w porównaniu z wrześniem 2016 roku. Najszybciej przybywa reklamodawców z Indii, Tajlandii, Brazylii, Meksyku oraz Argentyny. więcej

Vivendi zapowiada nowy serwis Dailymotion z treściami od wydawców

Koncern Vivendi, właściciel kanału Canal+ zapowiada nową odsłonę serwisu internetowego Dailymotion. Platforma ma zostać wzbogacona o treści pochodzące od profesjonalnych wydawców i stanowić konkurencję dla innych serwisów internetowych oferujących materiały wideo. więcej

Koral z aplikacją "Jajolody" na Wielkanoc

Marka lodów Koral udostępniła wielkanocną aplikację "Jajolody" służącą do udostępniania życzeń. Stworzyła ją agencja Veneo. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
O 247 zł więcej niż na co dzień wydamy na święta wielkanocne (infografika)

58% Polaków przewiduje, że w związku ze Świętami Wielkanocnymi wyda więcej pieniędzy na artykuły spożywcze i codziennego użytku niż na co dzień. Wydatki wzrosną średnio o 247 zł. 67% respondentów będzie organizowało lub współorganizowało zbliżające się święta - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bartłomiej Misiewicz jako pełnomocnik zarządu odpowiada za komunikację w Polskiej Grupie Zbrojeniowej

Były rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz został pełnomocnikiem zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej ds. komunikacji. Wczoraj zdecydował o tym zarząd spółki. więcej

Hanna Czacharowska szefem social media w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Hanna Czacharowska, która objęła stanowisko head of social media. Wcześniej związana była z agencją LiquidThread. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft otwiera Minecrafta dla zewnętrznych firm, będą mogły sprzedawać użytkownikom własne kreacje w grze
Marcin Dorociński jako aktor z ,,Paktu" promuje Orange Love z telewizją 4K (wideo)
Smartfon HomTom HT20 Pro w Polsce za 779 zł (wideo)
Aplikacja Eleven Sports w Samsung Smart TV
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK zachęca do informowania o zmowach przedsiębiorców
O 247 zł więcej niż na co dzień wydamy na święta wielkanocne (infografika)
Tauron uruchamia program rabatowy ,,Zwrot za prąd"
Pizza Hut będzie dostarczać zamówienia skuterami elektrycznymi
Dojeżdżasz do pracy? Obniż PIT za 2016 r. o 150 zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowe ,,Twin Peaks" w HBO od 22 maja, na początek podwójny odcinek
Lana Del Rey gwiazdą Kraków Live Festival 2017
"Alexa & Katie" - młodzieżowy serial Netfliksa
"Rekinado" wraca w sierpniu
Seriale Turnera ,,Dobre zachowanie" i ,,Tropiciele" sprzedane do ponad 20 krajów
Ruszyła "Mission: Impossible 6"
Nowy serial ,,Klika" już dostępny w HBO GO. W lipcu pokaże go HBO3
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj