Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 9 Maja 2017
 
 
 
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I kwartale, ,,Fakt" najchętniej kupowany
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”. Największy spadek zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Wiadomości" TVP1 na celowniku skarżących do KRRiT. ,,Wszystkie wnioski uważnie rozpatrzymy"
 
14 skarg na programy emitowane przez TVP, wpłynęło w marcu i kwietniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, z czego najwięcej dotyczyło „Wiadomości” TVP1. - Rada na pewno wszystkim uważnie się przyjrzy - zapewnia Teresa Brykczyńska, rzecznik KRRiT. więcej
 
 
Urodzinowy ,,Dzień Otwarty" PR III. Słuchacze zwołują się na wspólne zwiedzanie radia i zapowiadają ,,niespodzianki"
 
Wbrew obawom słuchaczy, Program 3 Polskiego Radia organizuje w najbliższą sobotę (13 maja) kolejny „Dzień Otwarty”. Słuchacze skupieni wokół fanpage’a „Ratujmy Trójkę” mobilizują się szczególnie na ten dzień. - Chcemy pokazać dziennikarzom i prezenterom, że jesteśmy z nimi - mówią Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,MasterChef Junior 2" wygrał z konkurencją. Będzie kolejna edycja
 
Drugi sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,45 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej wiosną ub.r., produkcja straciła 450 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,23 mln zł. więcej
 
 
Mariusz Pilis redaktorem naczelnym redakcji opinii i komentarzy PAP
 
Od 8 maja Mariusz Pilis, który ostatnio pracował w TVP, został szefem redakcji opinii i komentarzy PAP. To nowa jednostka w strukturze Polskiej Agencji Prasowej - codziennie będzie publikować komentarze publicystów i ekspertów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
14 proc. więcej na reklamy internetowe w Polsce, mobile mocniej w górę niż social media, wideo i display (raport) więcej
 
Użytkownicy smartfonów korzystają z 9 aplikacji dziennie. ,,Dla wydawców to walka o pierwszy ekran" więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych, ,,Teleexpress" stracił najwięcej widzów więcej
 
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i niższym zyskiem, wpływy TVN wzrosły o 4,1 proc. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Integrated Communication Planner Buyer MEC
Social Media Manager Open Gate
Programming Manager A+E Networks Poland
Program stażowy Havas Havas Media Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Account Executive Cheil
Junior Account Manager Cheil
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. planowania kampanii (TV) TVP
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Traffic Specialist Starcom
Junior Event Manager El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Wiadomości" TVP1 na celowniku skarżących do KRRiT. ,,Wszystkie wnioski uważnie rozpatrzymy"

14 skarg na programy emitowane przez TVP, wpłynęło w marcu i kwietniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, z czego najwięcej dotyczyło „Wiadomości” TVP1. - Rada na pewno wszystkim uważnie się przyjrzy - zapewnia Teresa Brykczyńska, rzecznik KRRiT. więcej

,,MasterChef Junior 2" wygrał z konkurencją. Będzie kolejna edycja

Drugi sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,45 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej wiosną ub.r., produkcja straciła 450 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,23 mln zł. więcej

,,Zaskocz mnie!" jesienną nowością TVN Style. Stacja szuka uczestników

W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowy program „Zaskocz mnie!”, w którym bohaterowie będą szykować niespodzianki dla swoich bliskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Discopoland" ogląda 730 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją

Trzy pierwsze odcinki nowego cyklu „Discopoland” oglądało średnio 734 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu wypada najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

UPC Polska ma mniej abonentów, ale wzrasta liczba sprzedanych usług

W I kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora spadła jednak w ciągu roku o blisko 7 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora. więcej

Martyna Wojciechowska: z pobytu w Pakistanie powstanie odcinek ,,Kobiety na krańcu świata" oraz dokument

- Jako ekipa telewizyjna nie mamy w zwyczaju informować MSZ o każdym naszym wyjeździe. TVN stara się odzyskać zatrzymany sprzęt. Z pobytu w Pakistanie powstanie odcinek programu „Kobieta na krańcu świata” oraz dłuższa forma dokumentalna - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 7" zdecydowanym liderem rynku. 25,38 mln zł z reklam

Siódmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,86 mln widzów, o 200 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,38 mln zł. więcej

Dorota Kania redaktor naczelną Telewizji Republika, Tomasz Terlikowski zostaje w zarządzie

Dziennikarka „Gazety Polskiej” Dorota Kania zastąpi Tomasza Terlikowskiego na stanowisku redaktora naczelnego Telewizji Republika. Terlikowski pozostaje członkiem zarządu stacji ds. programowych. więcej

Włochy, Szwecja i Bułgaria z największymi szansami na zwycięstwo w Eurowizji, Polska daleko w tyle

Według prognoz należącego do Microsoftu zespołu analityków Bing Predictions w tegorocznym konkursie Eurowizji największe szanse na wygraną ma reprezentant Włoch Francesco Gabbani. Na kolejnych miejscach znajdą się Szwecja i Bułgaria, a szanse Polski na zwycięstwo oceniono na 0,3 procent. więcej

Sinclair Broadcast Group przejmuje Tribune Media za 3,9 mld dolarów

Koncern Sinclair Broadcast Group, największy nadawca telewizyjny w USA zawarł umowę przejęcia swojego konkurenta - Tribune Media. Transakcja ma wartość 3,9 miliarda dolarów, a po jej zakończeniu Sinclair Broadcast stanie się właścicielem ponad 200 stacji telewizyjnych w USA.   więcej

Paul Welling za Kevina Dickie szefem programowym w Scripps Networks Interactive

Paul Welling, były dyrektor do spraw treści w Discovery Networks International przeszedł do Scripps Networks Interactive. Zastąpi tam Kevina Dickie i będzie odpowiadał za kwestie programowe w HGTV, Food Network, Travel Channel oraz Fine Living Network. więcej

UPC Polska promuje usługę Replay TV

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej UPC Polska, w której operator promuje wprowadzoną niedawno usługę Replay TV. więcej

Duży spadek oglądalności Polsatu i TVP2, ,,Ojciec Mateusz" hitem tygodnia

Najchętniej oglądaną stacją telewizyjną wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu był Polsat, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. W czołówce najchętniej oglądanych programów znalazły się: „Ojciec Mateusz”, „Fakty” i „Wiadomości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Jedenastka" nowym serialem Disney XD

W poniedziałek, 15 maja 2017 roku Disney XD rozpocznie emisję nowego serialu młodzieżowego „Jedenastka”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Urodzinowy ,,Dzień Otwarty" PR III. Słuchacze zwołują się na wspólne zwiedzanie radia i zapowiadają ,,niespodzianki"

Wbrew obawom słuchaczy, Program 3 Polskiego Radia organizuje w najbliższą sobotę (13 maja) kolejny „Dzień Otwarty”. Słuchacze skupieni wokół fanpage’a „Ratujmy Trójkę” mobilizują się szczególnie na ten dzień. - Chcemy pokazać dziennikarzom i prezenterom, że jesteśmy z nimi - mówią Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie. Duży spadek Radia Jura

W okresie od października ub.r. do marca br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio ZET.  Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Wrocław rusza z kampanią ,,Radio Wrocław Najlepsze w 2017"

W styczniu br. jury paryskiej imprezy „Salon de la Radio” zdecydowało, że Radio Wrocław zostaje najlepszą międzynarodową stacją radiową roku. Teraz radiowcy z Wrocławia startują z kampanią wizerunkową, wykorzystującą ten tytuł. więcej

 
,,Radiowe AMA" nowym programem Radia Kampus. Prowadzącym Wojciech Kardyś

Radio Kampus rozpoczęło emisję nowej audycji „Radiowe AMA”. Program prowadzi Wojciech Kardyś. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
IQS kupiła platformę do monitoringu social media BrandSpy, Mediacap ze spadkiem wpływów i zysku

Firma badawcza IQS (należąca do holdingu Medicap) przejęła platformę do monitoringu mediów społecznościowych BrandSpy wraz z jej dotychczasowymi klientami. Medicap zamierza zintegrować ją ze swoim serwisem Opinie.pl. więcej

Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw

Bartosz Gąsiorowski objął funkcję strategy directora w agencji reklamowej Syzygy Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Żywiec i MediaCom Warszawa. więcej

Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather

Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęli Paweł Heinze (jako senior copywriter) i Krzysztof Iwiński (jako senior art director). Wcześniej pracował razem m.in. w Leo Burnett Warsaw, Heinze był też związany z McCann Worldgroup i Lowe, a Iwiński - z Good i Change Serviceplan. więcej

Wadowice mają nową identyfikację wizualną (wideo)

Władze Wadowic wprowadzając nową identyfikację miasta rozpoczynają prace nad uporządkowaniem przestrzeni publicznej w mieście. Zamiast logo, Wadowice będą posługiwać się dawnym miejskim herbem. Autorem projektu jest Studio Otwarte. więcej

Cztery światy marek własnych w kampanii reklamowej Polomarketu (wideo)

Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów jej własnych marek: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny. więcej

Jacek Braciak jako Napoleon zarządza powrót promocji 20-dniowej w Carrefourze (wideo)

W telewizji, radiu, internecie, w kanale mobile i punktach sprzedaży ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca powrót "Genialnej Promocji 20-dniowej" w hipermarketach Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media. więcej

Łódź szykuje kampanię w mediach społecznościowych za 290 tys. zł. Szuka influencerów

Władze Łodzi planują przeprowadzić w tym roku kampanię komunikacyjno-reklamową promującą miasto w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie, Facebooku, YouTube i Snapchacie. Przeznaczą na to ok. 290 tys. zł netto. więcej

Dominik Strzelec wykonuje ,,zadania specjalne" w kampanii farb Dekoral (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa farb Dekoral (produkowanych przez PPG Deco Polska) z udziałem Dominika Strzelca, gospodarza programu „Usterka” w TTV. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zadania specjalne”, a spot nawiązuje do stylistyki czołówek filmów o Jamesie Bondzie. więcej

Magdalena Socha damą i kucharką w nowych reklamach sklepów Agata (wideo)

Sieć salonów Agata rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej z udziałem Małgorzaty Sochy. Aktorka tym razem wciela się w role damy i kucharki. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Opus B i Vizeum Polska. więcej

Anja Rubik reklamuje Samsung Galaxy S8 w Orange Love (wideo)

Rusza kampania promująca dostępność smartfona Samsung Galaxy S8 w taryfach Orange Love oferowanych przez Orange Polska. W reklamach - przygotowanych przez firmy Leo Burnett, Selfish 3, Lunapark i Initiative Media - występuje modelka Anja Rubik. więcej

Bohaterowie filmu ,,Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski" w promocji Mlekołaków

Grupa Maspex Wadowice prowadzi akcję promocyjną marki płatków śniadaniowych Lubella  Mlekołaki opartą na licencji filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Afekt. więcej

Kamil Bednarek zachęca do wyrażania siebie w kampanii HP (wideo)

Firma HP wystartowała z nową kampanią promocyjną "Wyraź siebie z HP i przeżyj wielkie emocje!", w której można wygrać zaproszenie na zamknięty koncert Kamila Bednarka. Akcję i towarzyszący jej wideoklip przygotowała Grupa Media Plus. więcej

Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa napojów Hortex z Matką Naturą. Akcję przygotowały firmy Opus B, Papaya Films, Film Garden i OMD. więcej

Piotr Adamczyk czarno na białym reklamuje Wypożyczkę w eurobanku (wideo)

Ruszyła kolejna kampania z udziałem Piotra Adamczyka reklamująca kredyt gotówkowy Wypożyczka oferowany przez eurobank. Nowe reklamy podkreślają, że bank przedstawia tę ofertę czarno na białym. więcej

UPC Polska promuje usługę Replay TV

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej UPC Polska, w której operator promuje wprowadzoną niedawno usługę Replay TV. więcej

,,#mamswojegoeksperta" w kampanii Open Finance

Pod hasłem „#mamswojegoeksperta” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Open Finance, mająca na celu podkreślenie zmiany wizerunku firmy oraz zwraca uwagę wsparcie profesjonalnego doradcy. Za realizację działań odpowiada agencja Sales&More. więcej

Tomasz Schmidt i Andrzej Wierzbicki ambasadorami Moment.pl

Tomasz Schmidt i Andrzej Wierzbicki, fryzjerzy znani z programu stacji TTV „Ostre cięcie” zostali ambasadorami Moment.pl - aplikacji i portalu do rezerwacji wizyt hair&beauty. więcej

Towarzystwo Handlowe od Bulleit Bourbon ma promować marki rzemieślnicze

We współpracy z Bulleit, należącą do Diageo marką amerykańskiego bourbonu, agencja albo/albo zrealizuje w maju br. specjalny projekt pod nazwą Towarzystwo Handlowe. Będzie on wspierać działalność przedstawicieli “nowego rzemiosła” - nowych, niewielkich marek tworzących produkty i usługi korzystając z pracochłonnych, tradycyjnych metod. więcej

 
 
 
PRASA
 
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I kwartale, ,,Fakt" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”. Największy spadek zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Mariusz Pilis redaktorem naczelnym redakcji opinii i komentarzy PAP

Od 8 maja Mariusz Pilis, który ostatnio pracował w TVP, został szefem redakcji opinii i komentarzy PAP. To nowa jednostka w strukturze Polskiej Agencji Prasowej - codziennie będzie publikować komentarze publicystów i ekspertów. więcej

Rusza jubileuszowa XV edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego. Zgłoś swój udział

Dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej zapraszamy do udziału w jubileuszowej edycji konkursu na najlepszego dziennikarza ekonomicznego 2017 roku. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. więcej

Dominik Zdort felietonistą ,,W Sieci", Filip Memches współpracownikiem ,,Do Rzeczy"

Dominik Zdort, redaktor naczelny serwisu TVP.info, został felietonistą tygodnika „W Sieci” (Fratria), natomiast Filip Memches zaczął współpracę z „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Wcześniej obaj pracowali w „Rzeczpospolitej”. więcej

Adam Wilk na czele departamentu content tailors w Grupie Onet-RASP, Agnieszka Keller za Joannę Chlebną

W Grupie Onet-RAS Polska utworzono departament content tailors, który będzie zajmował się działaniami content marketingowymi. Do nowej struktury, którą zarządza Adam Wilk, włączono dział eventów i projektów specjalnych kierowany przez Agnieszkę Keller, która zastąpiła Joannę Chlebną - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem sprzedaży w marcu

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”. Największy spadek zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Koniec darmowych odcinków serialu ,,Ucho Prezesa". Czas na płatne epizody

11 i 18 maja br. ukażą się dwa dodatkowe odcinki, pierwszego sezonu serialu „Ucho Prezesa”. Będą dostępne tylko za opłatą na serwisie ShowMax. Po nich twórcy robią wakacyjną przerwę i jesienią wrócą z nowym sezonem. więcej

Facebook dołączył do brytyjskich gazet poradnik, jak rozpoznawać fake news

Facebook opublikował w największych brytyjskich dziennikach reklamy zawierające poradnik rozpoznawania fake news. Akcja jest związana z nadchodzącymi wyborami w Wielkiej Brytanii i zagrożeniem ze strony fałszywych informacji, z którymi Facebook deklaruje zdecydowaną walkę.   więcej

Facebook planuje własne produkcje wideo z udziałem celebrytów

Według nieoficjalnych informacji Facebook chce zaoferować użytkownikom produkowane przez siebie filmy, seriale i programy. Część z nich będą stanowić treści przypominające formaty telewizyjne, pojawią się też krótkie formy oparte na pomyśle Snapchata znikające po określonym czasie. więcej

Marta Pawłowska z Wirtualnej Polski wróciła do Gazeta.pl, jest szefową strony głównej

Z początkiem maja Marta Pawłowska objęła funkcję szefowej strony głównej portalu Gazeta.pl, wracając do niego po półrocznej przerwie, w czasie której pracowała w Wirtualnej Polsce. Wcześniej była związana m.in. z naTemat.pl. więcej

,,Stuff" z odświeżoną stroną internetową

Firma Arskom Group, wydawca magazynu „Stuff”, uruchomiła nową wersję portalu Stuffpolska.tv. więcej

VoD.pl: do 50 proc. rabatu na filmy przy płatnościach Masterpass

W serwisie VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) ruszyła promocja, w ramach której dla osób korzystających z płatności internetowych Masterpass kartami Mastercard lub Maestro, filmy są dostępne z rabatem do 50 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Izabela Tworzydło została nowym rzecznikiem prasowym banku BGŻ BNP Paribas

Izabela Tworzydło, od ponad trzech lat pracująca w dziale public relations banku BGŻ BNP Paribas została jego nowym rzecznikiem prasowym. Wcześniej stanowisko to zajmowała Aleksandra Myczkowska-Utrata. więcej

Krzysztof Łapiński szuka nowego szefa biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP

Krzysztof Łapiński jako prezydencki minister ds. kontaktów z mediami nie będzie zarządzał biurem prasowym Kancelarii Prezydenta RP. Tę drugą funkcję obejmie nowo zatrudniona osoba. więcej

Instytut Publico wypromuje wystawę ZooWeekend

Instytut Publico odpowiada za kompleksową obsługę PR wystawy ZooWeekend, największej wystawy zoologicznej w południowej Polsce, która odbędzie się 27-28 maja br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei P10 Plus w Polsce za 3399 zł (wideo)
Urban eScooter - składany skuter elektryczny Archos za 3249 zł (wideo)
Huawei: 34,6 mln smartfonów sprzedanych w I kw.
Komputery będą analizowały i uczyły się naszych zachowań. Wartość rynku inteligentnych aplikacji przekroczy 40 mld dolarów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Komputery będą analizowały i uczyły się naszych zachowań. Wartość rynku inteligentnych aplikacji przekroczy 40 mld dolarów
Mateusz Grzesiak: social media zrewolucjonizowały biznes i życie osobiste
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy Łowca androidów. Jared Leto w zwiastunie "Blade Runner 2049"
Włochy, Szwecja i Bułgaria z największymi szansami na zwycięstwo w Eurowizji, Polska daleko w tyle
22 czerwca premiera serialu "The Mist"
Netflix zapowiada drugi sezon serialu "13 Reasons Why" Seleny Gomez
Tyler, the Creator nie wystąpi na Open'er Festival 2017
"Strażnicy galaktyki vol. 2" podbijają kina
O.S.T.R. stawia "Diagnozę" (wideo)
,,Jedenastka" nowym serialem Disney XD
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj