Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 17 Maja 2017
 
 
 
ShowMax po sukcesie "Ucha Prezesa" stawia na własne seriale i filmy. ,,Kreatywność polskich twórców była zamrożona"
 
- „Ucho Prezesa” to jest lokomotywa, która ciągnie wizerunkowo ShowMax, ale teraz przyszedł czas na nowe, polskie filmy i seriale - mówi Maciej Sojka, dyrektor zarządzający serwisu. Trwają już zdjęcia do filmu „Botoks. Kobiety rządzą światem” Patryka Vegi, w kosztach którego partycypuje ShowMax - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Sieci kablowe wzywają do wstrzymania prac nad ustawą abonamentową. "Narusza zasady demokratycznego państwa prawa"
 
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej apeluje do Stałego Komitetu Rady Ministrów o zamrożenie prac nad nowelizacją ustawy o opłatach abonamentowych. - Ministerstwo kultury działa wbrew obywatelom, którzy nie popierają przekazywania danych klientów płatnych telewizji - napisał Jerzy Straszewski, prezes PIKE. więcej
 
 
Ponad połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: to nasza przyszłość
 
W pierwszym kwartale br. już ponad połowa wpływów i prawie połowa zysku EBITDA Wirtualna Polska Holding pochodziła z segmentu e-commerce. W niektórych serwisach sprzedażowych firmy już ponad 50 proc. transakcji realizowana jest na urządzeniach mobilnych. więcej
 
 
Prezydent Opola interweniuje u Kurskiego w sprawie występu Kayah. TVP: nie ingerujemy w dobór gości
 
We wtorek prezydent Opola wysłał do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego pismo z propozycją wspólnego zaproszenia Kayah na tegoroczny festiwal opolski. W południe nadawca odwołał konferencję prasową poświęconą widowisku, a kilka godzin później oficjalnie zapewnił, że nie ingeruje w skład gości koncertu Maryli Rodowicz. więcej
 
 
Nowe ceny roamingu w ogniu krytyki Komisji Europejskiej i UKE
 
Zaproponowane przez największych polskich operatorów telekomunikacyjnych nowe ceny usług w roamingu w większości wypadków budzą poważne wątpliwości ze strony regulatorów. Swoje wątpliwości dotyczące zgodności stawek z regulacjami unijnymi wyraża zarówno Komisja Europejska, jak i Urząd Komunikacji Elektronicznej.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
GrandFront: nagroda główna dla ,,Harper's Bazaar", ,,Polityka" z okładką 15-lecia więcej
 
Rekord TOK FM, coraz gorsze wyniki Trójki i Jedynki więcej
 
Spadła liczba sprzedanych egzemplarzy gazet i magazynów w Polsce. Bauer największym wydawcą (raport) więcej
 
TVP zaczyna współpracę z chińskim nadawcą. Będzie wymiana programów i wspólny film dokumentalny więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Producent Filmowy GPD FILM STUDIO
Copywriter / Art Director Bardzo
Młodszy Konsultant ds. Programów Licencyjnych w TVN TVN
Account Manager MAKATA
Grafik kreatywny Vacaloca
Asystentka /Asystent Dyrektora Departamentu Produkcji TVN
Operator DTP MAKATA
Senior Account Manager Deloitte Digital
Integrated Communication Planner Buyer MEC
Programming Manager A+E Networks Poland
Program stażowy Havas Havas Media Group
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Sieci kablowe wzywają do wstrzymania prac nad ustawą abonamentową. "Narusza zasady demokratycznego państwa prawa"

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej apeluje do Stałego Komitetu Rady Ministrów o zamrożenie prac nad nowelizacją ustawy o opłatach abonamentowych. - Ministerstwo kultury działa wbrew obywatelom, którzy nie popierają przekazywania danych klientów płatnych telewizji - napisał Jerzy Straszewski, prezes PIKE. więcej

Prezydent Opola interweniuje u Kurskiego w sprawie występu Kayah. TVP: nie ingerujemy w dobór gości

We wtorek prezydent Opola wysłał do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego pismo z propozycją wspólnego zaproszenia Kayah na tegoroczny festiwal opolski. W południe nadawca odwołał konferencję prasową poświęconą widowisku, a kilka godzin później oficjalnie zapewnił, że nie ingeruje w skład gości koncertu Maryli Rodowicz. więcej

TTV pracuje nad programem z Dorotą Wellman. ,,Zderzenie ludzkiej natury z dużymi pieniędzmi"

Stacja TTV rozpoczyna zdjęcia do nowych odcinków reality-show „Dzień, w którym pojawiła się forsa” z udziałem Doroty Wellman. Cały sezon trafi do jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Jarosław Olechowski został wydawcą ,,Wiadomości" TVP1. Ewa Bugała ma poprowadzić program w TVP Info

Jarosław Olechowski został nowym wydawcą „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Potwierdziły się też nasze informacje o odejściu z zespołu tego programu Ewy Bugały - przechodzi do TVP Info, gdzie będzie m.in. wydawcą. Dostanie też swój program. więcej

UKE uznaje Emitel za podmiot dominujący, będzie musiał zapewnić nadawcom równe warunki

Urząd Komunikacji Elektronicznej uznał Emitel za podmiot o znaczącej pozycji rynkowej w segmencie transmisji sygnałów radiowych i telewizyjnych. Regulator będzie dążył do nakłonienia spółki, by zmieniła swoje praktyki i zaczęła równo traktować wszystkich uczestników rynku.   więcej

W telewizji WP pojawią się filmy, stacja popularniejsza w telewizji kablowej niż naziemnej

Od piątku, 26 maja kanał WP (należący do Wirtualna Polska Holding) zacznie emitować filmy, głównie wieczorami i w weekendy. Nadawca jest zadowolony z pierwszych efektów zmian w ramówce wprowadzonych ponad miesiąc temu. - Liczymy, że wyniki oglądalności w maju będą istotnie lepsze niż we wcześniejszych miesiącach - deklaruje Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski. więcej

TVN za rok pokaże trzecią edycję programu ,,Agent - Gwiazdy"

Telewizja TVN zdecydowała o kontynuacji reality-show „Agent - Gwiazdy”. Trzecią edycję programu będzie można oglądać wiosną 2018 roku. więcej

,,Bake off - Ale ciacho! 2" oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja

Drugi sezon „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,3 mln osób. Było to o 250 tys. widzów mniej, niż miała pierwsza edycja programu pokazana jesienią ub.r. TVP2 w czasie emisji formatu była trzecia w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł. więcej

880 tys. ,,Żon Hollywood 3". TVN liderem w grupie 16-49

Trzeci sezon „Żon Hollywood” oglądało średnio 880 tys. osób, o 41 tys. więcej niż śledziło drugi sezon produkcji. Program dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,07 mln zł. więcej

Telewizja Polska: nie ingerujemy w dobór wykonawców do koncertu Maryli Rodowicz w Opolu

We wtorek prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapewnił Marylę Rodowicz, że nadawca nie ingeruje w dobór gości, których piosenkarka zaprosi na swój jubileuszowy koncert podczas tegorocznego festiwalu w Opolu. więcej

Do czterech kart SIM z abonamencie od Inea

Sieć Inea w ramach usługi MultiSIM umożliwia zamówienie abonentowi do czterech kart SIM w jednym abonamencie. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Grażyna Torbicka reporterką Radia ZET na festiwalu filmowym w Cannes

Od 17 do 29 maja br. Grażyna Torbicka będzie na antenie Radia ZET i Radia ZET Chilli (Eurozet) relacjonować festiwal filmowy w Cannes. więcej

 
Wypadek na terenie Radiowego Centrum Nadawczego w Solcu Kujawskim. 50-latek nie żyje

Na terenie Radiowego Centrum Nadawczego w Solcu Kujawskim doszło we wtorek, 16 maja, do tragicznego wypadku. Pracownik zewnętrznej firmy został porażony prądem i zginął na miejscu. - Polskie Radio deklaruje chęć pomocy rodzinie ofiary - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Sobala, prezes Polskiego Radia. Zarząd PR złożył kondolencje rodzinie zmarłego. więcej

 
RMF FM liderem w Olsztynie. Radio Olsztyn na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam

Zaledwie 15 proc. reklam komunikuje przekaz, który odbiorcy mogą sobie szybko i łatwo przyswoić - wynika z badania Kantar Millward Brown. więcej

Aktorki z ,,Przyjaciółek" Polsatu reklamują nowy program promocyjny drogerii Rossmann (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa drogerii Rossmann, której bohaterkami są Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska - aktorki grające główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie. więcej

Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański z Scholz&Friends Warszawa wrócili do Publicis Poland

Do działu kreacji agencji reklamowe Publicis Poland dołączył team kreatywny Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański. Obaj wrócili do niej po pięciu latach pracy w Scholz&Friends Warszawa. więcej

McDonald's ugina się pod naciskiem negatywnych komentarzy i wycofuje reklamę ,,Dad" (wideo)

Sieć McDonald's po pięciu dniach od startu w Wielkiej Brytanii kampanii pod hasłem „Dad” planuje jeszcze w tym tygodniu wycofać spot ze wszystkich mediów, w których jest emitowany. Reklamę skrytykowali nie tylko internauci, ale też kilka organizacji, zarzucając marketerowi cynizm i wykorzystanie w celach komercyjnych elementu żałoby. więcej

Paweł Gardasiewicz za Marcina Wnuka prezesem Advertis

Paweł Gardasiewicz został nowym prezesem spółki Advertis zajmującej się komunikacją wizualną marek. Zastąpił Marcina Wnuka, który odszedł z firmy. więcej

Sprzedawczyni z supermarketu kupująca w internecie reklamuje Frisco.pl (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa supermarketu internetowego Frisco.pl. Do zakupów przez internet mają przekonywać pokazane w spotach absurdalne sytuacje, które spotykają klientów marketów stacjonarnych. więcej

,,I love ketchup" w reklamach ketchupów Kotlin (wideo)

W telewizji rozpoczęła się nowa kampania reklamowa ketchupów Kotlin produkowanych przez Grupę Maspex Wadowice. Działania przygotowane przez agencje Brasil i Mindshare prowadzone są pod hasłem „I love ketchup”. więcej

Kryształowe wilki, cyfrowi ninja i potwory z kamienia jako najgorsi ludzi w reklamie Pepsi (wideo)

Arabski oddział Pepsi prowadzi na terenie Arabii Saudyjskiej kampanię reklamową pod hasłem „Hand in Hand, We Can”. Reklama przygotowana wspólnie przez Impact BBDO Jeddah i Glassworks Barcelona pokazuje, jak sześciu arabskich sportowców walczy z demonami. więcej

,,Mój bank działa na moje konto" - PKO BP reklamuje pożyczki dla firm

Wystartowała kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „Mój bank działa na moje konto”. Za jej realizację odpowiadają Agencja Warszawa i dom mediowy Havas Media. więcej

,,Odpychająca" reklama Skittles usunięta z internetu

Kilkanaście dni po starcie firma Wrigley postanowiła wstrzymać emisję przygotowanego specjalnie na Dzień Matki spotu marki Skittles pod hasłem „Umbilical”  (red. pępowina). Reklamy autorstwa agencji DDB Chicago spotkały się z ostrą krytyką internautów. więcej

Wojciech Wasilewski dyrektorem sprzedaży i marketingu w ZTE Polska

Do zespołu ZTE Polska dołączył Wojciech Wasilewski, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu na Region Europy Centralnej i Wschodniej. Ostatnio pracował w firmie Kazam. więcej

Royal Canin w kampanii edukuje na temat odżywiania kotów po sterylizacji

Agencja Opus B przygotowała dla firmy Royal Canin, producenta karmy dla psów i kotów kampanię edukacyjną, zwracającą uwagę na żywienie kotów po zabiegu sterylizacji. więcej

 
 
 
PRASA
 
e-Kiosk: 10 mln zł przychodów i 585 tys. zł zysku w I kwartale 2017 r. Czas na mikropłatności

Spółka e-Kiosk, zajmująca się dystrybucją treści cyfrowych, podsumowała pierwszy kwartał 2017 roku. Osiągnęła rekordowy przychód ponad 10 mln zł i 585 tys. zysku netto. Przychody zwiększyły się o 25 proc. w stosunku do analogicznego okresu sprzed roku. więcej

,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Rady" wyprzedziły ,,Poradnik Domowy"

W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Serwis ,,Newsweeka" w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia

Serwis internetowy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) został udostępniony w nowej wersji, opartej na zmienionej szacie graficznej i nawigacji. Na stronie jest więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii, ponadto bardziej wyeksponowano teksty publicystów. więcej

Eliza Gwiazda będzie rozmawiała z celebrytami w PAP Life

Eliza Gwiazda dołączyła do zespołu PAP Life tworzącego treści dla lifestyle’owego działu Polskiej Agencji Prasowej. Odpowiadać będzie za śledzenie towarzyskiego, modowego i kulturalnego życia Warszawy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
ShowMax po sukcesie "Ucha Prezesa" stawia na własne seriale i filmy. ,,Kreatywność polskich twórców była zamrożona"

- „Ucho Prezesa” to jest lokomotywa, która ciągnie wizerunkowo ShowMax, ale teraz przyszedł czas na nowe, polskie filmy i seriale - mówi Maciej Sojka, dyrektor zarządzający serwisu. Trwają już zdjęcia do filmu „Botoks. Kobiety rządzą światem” Patryka Vegi, w kosztach którego partycypuje ShowMax - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ponad połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: to nasza przyszłość

W pierwszym kwartale br. już ponad połowa wpływów i prawie połowa zysku EBITDA Wirtualna Polska Holding pochodziła z segmentu e-commerce. W niektórych serwisach sprzedażowych firmy już ponad 50 proc. transakcji realizowana jest na urządzeniach mobilnych. więcej

Showmax za darmo dla abonentów Play. "Pirat to po prostu źle obsłużony klient"

ShowMax podpisał umowę z siecią komórkową Play. Abonenci tej sieci będą mogli przez rok oglądać za darmo filmy i seriale z biblioteki streamingowego serwisu. - Łączy nas przekonanie, że promocja legalnych źródeł filmów i seriali spowoduje, że ludzie zrezygnują z serwisów pirackich - mówi dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, członek zarządy Play. więcej

W telewizji WP pojawią się filmy, stacja popularniejsza w telewizji kablowej niż naziemnej

Od piątku, 26 maja kanał WP (należący do Wirtualna Polska Holding) zacznie emitować filmy, głównie wieczorami i w weekendy. Nadawca jest zadowolony z pierwszych efektów zmian w ramówce wprowadzonych ponad miesiąc temu. - Liczymy, że wyniki oglądalności w maju będą istotnie lepsze niż we wcześniejszych miesiącach - deklaruje Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski. więcej

Videostar.pl: ponad dwa razy więcej stacji tv, niebawem nowa odsłona i nazwa

W połowie br. serwis Videostar.pl, przejęty niedawno przez Wirtualna Polska Holding, zostanie udostępniony w nowej odsłonie. Najprawdopodobniej będzie działał pod nową marką. Liczba stacji telewizyjnych dostępnych w serwisie wzrosła w ostatnich miesiącach ponad dwukrotnie. więcej

Serwis ,,Newsweeka" w nowej odsłonie: wyeksponowana publicystyka, więcej o kulturze, nauce i stylu życia

Serwis internetowy tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) został udostępniony w nowej wersji, opartej na zmienionej szacie graficznej i nawigacji. Na stronie jest więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii, ponadto bardziej wyeksponowano teksty publicystów. więcej

Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Wirtualnej Polski. Wzrosty w e-commerce, obciążeniem telewizja WP

Analitycy Haitong Bank podwyższyli rekomendację dla Wirtualnej Polski do z "neutralnie" do "kupuj" oraz cenę docelową akcji z 58,1 zł do 58,4 zł. więcej

W Polsce internauci klikają w reklamy rzadziej niż na Ukrainie, Łotwie i w Turcji

W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Komputery osobiste i laptopy to urządzenia, na których niezmiennie jest najwięcej emisji reklam - wynika z danych Gemiusa. więcej

Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i niższym zyskiem, 879 tys. zł z telewizji WP

W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 103,54 mln zł i spadek zysku netto do 2,98 mln zł. Z kanału telewizyjnego WP miała 879 tys. zł wpływów i 3,96 mln zł straty EBITDA. więcej

Ukraina blokuje dostęp do rosyjskich serwisów internetowych

Władze Ukrainy wprowadziły sankcje przeciwko osobom fizycznym i firmom z Rosji oraz z kapitałem rosyjskim, wśród których znalazły się popularne serwisy internetowe, takie jak Yandex. więcej

Avanti24 Men - nowy serwis Agory dla mężczyzn zainteresowanych modą

Agora uruchomiła serwis zakupowy dla mężczyzn - Avanti24Men. Jest skorelowany z serwisem Avanti24.pl: ma ten sam design i przygotowuje go ten sam zespół. więcej

KSW 39 Colosseum za 40 zł w telewizji internetowej KSWTV

Konfrontacja Sztuk Walki (KSW) dzięki platformie redGalaxy należącej do polskiej firmy Atende Software uruchomiła własną telewizję internetową, za pośrednictwem której będzie transmitowała kolejne gale. Telewizja dostępna jest pod adresem kswtv.com, a najbliższą transmisją na żywo będzie KSW 39 Colosseum zaplanowana na 27 maja br. na Stadionie Narodowym. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam

Zaledwie 15 proc. reklam komunikuje przekaz, który odbiorcy mogą sobie szybko i łatwo przyswoić - wynika z badania Kantar Millward Brown. więcej

Młode Polki najważniejsze dla rynku kosmetyków. Kanał drogeryjny nr 1 to Rossman (infografika)

Młode kobiety w wieku 18-29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie - wynika z badań GfK. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Artur Dziekański za Grzegorza Kulika rzecznikiem prasowym Grupy Azoty

Artur Dziekański objął funkcje rzecznika prasowego i szefa biura komunikacji zewnętrznej w Grupie Azoty. Poprzednio przez 10 lat pracował w Grupie PZU. więcej

Max Premium Burgers wchodzi do Polski, za strategię komunikacji odpowiada Hill+Knowlton Strategies

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Max Premium Burgers, szwedzką siecią restauracji szybkiej obsługi, która we wrześniu pojawi się na polskim rynku z pierwszym lokalem. więcej

Shi Communication wypromuje Da Vinci Learning

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning rozpoczął współpracę z agencją Shi Communication, która będzie odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nowe ceny roamingu w ogniu krytyki Komisji Europejskiej i UKE
Showmax za darmo dla abonentów Play. "Pirat to po prostu źle obsłużony klient"
Prawie 70 proc. Polaków mających tabletów często z nich korzysta, głównie w domu (infografika)
Do 2025 roku 30 proc. siły roboczej zostanie zastąpiona robotami
a2mobile obniża ceny za roaming międzynarodowy w ramach krajów UE
 
 
 
GOSPODARKA
 
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam
e-Kiosk: 10 mln zł przychodów i 585 tys. zł zysku w I kwartale 2017 r. Czas na mikropłatności
Młode Polki najważniejsze dla rynku kosmetyków. Kanał drogeryjny nr 1 to Rossman (infografika)
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Wirtualnej Polski. Wzrosty w e-commerce, obciążeniem telewizja WP
Przychody Multimedia Polska spadły do 172,9 mln zł w I kwartale 2017 roku
Wzrost gospodarczy w krajach UE, w tym w Polsce, przyspieszył
Max Premium Burgers wchodzi do Polski, za strategię komunikacji odpowiada Hill+Knowlton Strategies
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i niższym zyskiem, 879 tys. zł z telewizji WP
Do 2025 roku 30 proc. siły roboczej zostanie zastąpiona robotami
Płatność podzielona - zalety i wady
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
ShowMax po sukcesie "Ucha Prezesa" stawia na własne seriale i filmy. ,,Kreatywność polskich twórców była zamrożona"
Prezydent Opola interweniuje u Kurskiego w sprawie występu Kayah. TVP: nie ingerujemy w dobór gości
Drugi sezon serialu ,,Belfer" we Wrocławiu
Kevin Costner zagra w serialu "Yellowstone"
Gwiazdor "Teorii wielkiego podrywu" wyszedł za mąż
Zwiastun filmu "The Gifted". Premiera planowana jest na jesień
Whoopi Goldberg i Giancarlo Esposito z Toni Collette w komedii ,,Shiver"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj