Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 4 Lipca 2017
 
 
 
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. ,,Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy"
 
Izba Administracji Skarbowej żąda od TVN ponad 110 mln zł zaległego podatku. Zdaniem fiskusa firma nie zapłaciła należnego podatku z tytułu połączenia platformy „n” z Cyfrą +. Spółka zapowiada: zapłacimy, ale odwołamy się od tej decyzji. więcej
 
 
,,Well" nowym magazynem kobiecym Bauera. Teksty dziennikarzy ,,Twojego Stylu", Dorota Wellman redaktor kreatywną
 
Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży nowy magazyn „Well” dla kobiet z dużych miast. Redaguje go zespół miesięcznika „Twój Styl”, a jako redaktor kreatywna współpracuje dziennikarka Grupy TVN Dorota Wellman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polsat wyprzedził TVP1, która zanotowała największy spadek. Udane półrocze TV4 i TVN24 (raport)
 
W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności w rynku został Polsat, który wyprzedził TVP1. Wśród widzów w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN. Telewizyjnymi hitami okazały się mecz Polska-Rumunia, „Teleexpress” i finał TCS w Bischofshofen. więcej
 
 
TVP chce zaciągnąć 800 mln zł kredytu. "Niskie wpływy z abonamentu"
 
800 mln zł kredytu ma zaciągnąć niebawem Telewizja Polska. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl - stosowne dokumenty mają zostać podpisane w ciągu kilku najbliższych dni. Podjęcie takich kroków ma być efektem zamrożenia prac nad uszczelnieniem abonamentu rtv. więcej
 
 
Szef marketingu Porta: przedstawiamy markę jako przyjazną, rodzinną i otwartą. To najbliższe nam cechy (wywiad)
 
- W kampanii „Otwórz się na” kontent pomaga nam w nawiązaniu relacji z konsumentami. Poprzez rozpoznawalne osoby, autorytety czy artykuły z inspiracjami staramy się zaprosić do rozmowy o naszym produkcie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland. - Staraliśmy się przedstawić Porta Drzwi jako markę przyjazną, związaną z rodziną i otwartością, ponieważ te cechy są nam najbliższe - dodaje. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zmiany w TVP1: Mateusz Matyszkowicz nowym dyrektorem, odchodzi Jarosław Burdek więcej
 
Wydawca ,,Vogue Polska" sporo ryzykuje, ale szanse na powodzenie projektu ma duże (opinie) więcej
 
GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. ,,Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów" więcej
 
Skargi do KRRiT na koncert Jana Pietrzaka dotyczą głównie wiersza Marcina Wolskiego o uchodźcach. ,,To satyra w dobrym smaku" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Project Specialist TVN
Analityk Biznesowy Allegro
Account Executive Cape Morris
Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Sieci Zewnętrznej Media Impact Polska
Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Sieci Zewnętrznej Media Impact Polska
Konsultant ds. Social Mediów TVN
Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Technik emisji Grupa Wirtualna Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Digital Communication Planner Buyer MEC
TV Planner Buyer MEC
Redaktor Video Grupa ZPR Media
Reporter TVN
Ad Sales Analyst, CEE Viacom International Media Networks
Oświetleniowiec Onet.pl
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. ,,Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy"

Izba Administracji Skarbowej żąda od TVN ponad 110 mln zł zaległego podatku. Zdaniem fiskusa firma nie zapłaciła należnego podatku z tytułu połączenia platformy „n” z Cyfrą +. Spółka zapowiada: zapłacimy, ale odwołamy się od tej decyzji. więcej

Polsat wyprzedził TVP1, która zanotowała największy spadek. Udane półrocze TV4 i TVN24 (raport)

W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności w rynku został Polsat, który wyprzedził TVP1. Wśród widzów w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN. Telewizyjnymi hitami okazały się mecz Polska-Rumunia, „Teleexpress” i finał TCS w Bischofshofen. więcej

TVP chce zaciągnąć 800 mln zł kredytu. "Niskie wpływy z abonamentu"

800 mln zł kredytu ma zaciągnąć niebawem Telewizja Polska. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl - stosowne dokumenty mają zostać podpisane w ciągu kilku najbliższych dni. Podjęcie takich kroków ma być efektem zamrożenia prac nad uszczelnieniem abonamentu rtv. więcej

Piotr Gursztyn został dyrektorem ds. komunikacji i p.o. rzecznika prasowego TVP

Piotr Gursztyn objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji w Telewizji Polskiej. Będzie także pełnił obowiązki rzecznika prasowego spółki - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Zygmunt Solorz-Żak inwestuje w ATM Grupa, ma 17,4 proc. kapitału firmy

Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu, kupił w ostatnich dniach 4,53 mln akcji firmy producenckiej ATM Grupa stanowiących 5,47 proc. jej kapitału. Nie podano wartości tej transakcji. więcej

Marta Ogórkiewicz: z ,,Newsweeka" na head of ecommerce w 4Fun Media

Marta Ogórkiewicz dołączyła do zespołu 4Fun Media i objęła nowo utworzone stanowisko head of ecommerce. Będzie podlegała Tomaszowi Misiakowi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem, TVP1 z najgorszą oglądalnością w historii, mecz Polska-Rumunia hitem czerwca

Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w czerwcu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się mecze piłki nożnej pokazywane w Polsacie - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Coraz gorsze wyniki ,,wielkiej czwórki", udany tydzień TVP Info. ,,Fakty" i ,,Sprawa dla reportera" hitami

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był dziennik „Fakty”, a na podium znalazły się jeszcze: „Sprawa dla reportera” i „Wiadomości”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Katar naciskany przez kraje arabskie może zamknąć telewizję Al-Jazeera

O 48 godzin kraje półwyspu Arabskiego przedłużyły Katarowi termin spełnienia przez ten kraj warunków mających zagwarantować koniec domniemanego wspierania przez to państwo islamistycznych terrorystów. Na liście żądań jest zdjęcie z anteny finansowanej przez Katar telewizji Al-Jazeera, która zaprzecza że popiera terroryzm.   więcej

Magdalena Siemiątkowska zastępcą redaktora naczelnego newsów i publicystyki w Nowa TV

W poniedziałek, 3 lipca 2017 roku Magdalena Siemiątkowska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego audycji informacyjnych i publicystycznych w Nowa TV. Została również wydawcą serwisu „24 godziny online.pl”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Adam Hlebowicz: z Polskiego Radia do IPN. Jest zastępcą dyrektora biura edukacji narodowej

Były dyrektor Programu III Polskiego Radia Adam Hlebowicz objął stanowisko zastępcy dyrektora biura edukacji narodowej w Instytucie Pamięci Narodowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Karol Modzelewski, Mateusz Opyrchał i Dawid Wajda dołączyli do RMF FM

W ostatnim czasie do grona prowadzących programy w RMF FM dołączyli Karol Modzelewski, Mateusz Opyrchał i Dawid Wajda. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Częstochowie. Radio Jura wypadło z podium

W okresie od grudnia ub.r. do maja br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Szef marketingu Porta: przedstawiamy markę jako przyjazną, rodzinną i otwartą. To najbliższe nam cechy (wywiad)

- W kampanii „Otwórz się na” kontent pomaga nam w nawiązaniu relacji z konsumentami. Poprzez rozpoznawalne osoby, autorytety czy artykuły z inspiracjami staramy się zaprosić do rozmowy o naszym produkcie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland. - Staraliśmy się przedstawić Porta Drzwi jako markę przyjazną, związaną z rodziną i otwartością, ponieważ te cechy są nam najbliższe - dodaje. więcej

Marcin Gudowicz wiceprezesem Ströer Polska

Z początkiem lipca Marcin Gudowicz objął funkcję wiceprezesa Ströer Polska, firmy zajmującej się reklamą internetową i zewnętrzną. Wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej, Ringier Axel Springer Polska i Bauer Media. więcej

Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu ,,X-mania" z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)

„X-mania” to nowy serial internetowy, który powstał dla General Motors Poland na potrzeby promocji marki samochodów Opel. Występują w nim m.in. Bartek Kasprzykowski, Odeta Moro, Krystyna Tkacz, Tamara Arciuch. więcej

Marta Ogórkiewicz: z ,,Newsweeka" na head of ecommerce w 4Fun Media

Marta Ogórkiewicz dołączyła do zespołu 4Fun Media i objęła nowo utworzone stanowisko head of ecommerce. Będzie podlegała Tomaszowi Misiakowi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Barbara Jakimiec-Wieruszewska jako head of digital w agencji OS3

Barbara Jakimiec-Wieruszewska awansowała w agencji OS3 na nowo utworzone stanowisko head of digital. Dotychczas pracowała jako project manager. więcej

Koty i ,,No limit" w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty T-Mobile 1 - Bez Limitu wprowadzonej właśnie przez sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Akcja - przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide - jest utrzymana w nowej konwencji kreatywnej reklam T-Mobile. więcej

Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)

Wystartowała nowa odsłona kampanii firmy ubezpieczeniowej Prudential, oparta na koncepcie „młody bóg”. Firma zwraca uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego w razie poważnej choroby. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis. więcej

Anja Rubik jako podróżniczka promuje Samsung Galaxy S8 w Orange Love (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem modelki Anji Rubik promującej smartfon Samsung Galaxy S8 w ofercie Orange Love. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Leo Burnett, Selfish 3 Production, Lunapark i Initiative Media. więcej

Sieć reklamowa ?Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Twittera w Polsce

Od 1 lipca sieć reklamowa Httpool została oficjalnym i wyłącznym partnerem reklamowym serwisu Twitter w Polsce. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam na tej platformie. więcej

,,#Niefiltrujemy" w kampanii reklamującej Cydr Lubelski Niefiltrowany (wideo)

Firma Ambra SA rozpoczęła kampanię promocyjną Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego, która obejmuje przede wszystkim telewizję. Producent współpracował przy akcji z agencją Mind Progress, Romanem Przylipiakiem, D35 i SDE Media & Events. więcej

Wódka Żubrówka Czarna z nowymi opakowaniami, hasłem i reklamami

Firma CEDC rozpoczęła kampanię relaunchową wódki Żubrówka Czarna. Działania przygotowały i realizują na zlecenie producenta agencje Syzygy Warsawa, Ars Thanea oraz K2. więcej

Nestle premiuje gotówką zakup płatków śniadaniowych

Pod hasłem „Pełne ziarno pełna kasa” ruszyła ogólnopolska loteria producenta płatków śniadaniowych marki Nestlé (produkowanych przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Marketer pracuje przy niej z agencjami Unique One, MEC, McCann. więcej

Jacek Krajewski: z Goldenline do Emplocity

Jacek Krajewski objął stanowisko business development managera w firmie rekrutacyjnej Emplocity. Wcześniej był związany m.in. z Goldenline i Lightness. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Well" nowym magazynem kobiecym Bauera. Teksty dziennikarzy ,,Twojego Stylu", Dorota Wellman redaktor kreatywną

Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży nowy magazyn „Well” dla kobiet z dużych miast. Redaguje go zespół miesięcznika „Twój Styl”, a jako redaktor kreatywna współpracuje dziennikarka Grupy TVN Dorota Wellman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polskie media masowo powielały fake newsa o zmianie płci córki Jolie-Pitt. ,,Czas wrogiem dziennikarza"

W przeciągu ostatnich dni kilkanaście polskich redakcji podało fałszywą informację na temat rzekomej operacji zmiany płci córki Angeliny Jolie i Brada Pitta, powołując się na AFP. Agencja zdementowała informację, jednak media, które podały ją w Polsce, w większości jej nie sprostowały. więcej

,,W Sieci" z niepodpisanymi artykułami chwalącymi SKOK-i i PGZ. Karnowski: to teksty redakcyjne, a nie sponsorowane

W nowym numerze tygodnika „W Sieci” (Fratria) znajdują się artykuły pozytywnie opisujące SKOK-i i Polską Grupę Zbrojeniową. Nie podpisał się pod nimi żaden autor, teksty nie zostały też opatrzone informacją, że stanowią reklamy. - To niedopatrzenie, w kolejnym numerze przeprosimy za to. Nie mieliśmy żadnych umów na te teksty, za oba odpowiedzialny jest dział gospodarczy tygodnika - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

Barbara Sowa po 10 latach rozstaje się z ,,DGP". Elżbieta Rutkowska pisze o mediach

Z końcem lipca br. z „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) odchodzi dziennikarka ekonomiczna Barbara Sowa. Do redakcji dołączyła Elżbieta Rutkowska, która do „DGP” przeszła z „Presserwisu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo Bauer wydaje magazyn ,,Car Polska"

We wtorek, 4 lipca ukaże się pierwszy numer magazynu „Car Polska”. To specjalne wydanie miesięcznika „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), na licencji brytyjskiego magazynu „Car”. więcej

Tadeusz Płużański żegna się z ,,Super Expressem", ma przejść do Telewizji Polskiej

Tadeusz Płużański rozstaje się z „Super Expressem”, w którym przez 11 lat zarządzał działem Opinie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Płużański obejmie stanowisko kierownicze w Telewizji Polskiej. więcej

Szef Gremi Media o wyroku ws. ,,W Sieci": to sprawa czysto biznesowa, nie ma znaczenia, z kim walczymy o swoje prawa

Prezes Gremi Media Dariusz Bąk zapewnił, że spór sądowy o bezprawne wykorzystanie marki „W sieci opinii” przez Fratrię, wydawcę tygodnika „W Sieci”, jest traktowany przez firmę w kategoriach czystko biznesowych. Polemizuje w ten sposób z członkiem zarządu Fratrii Michałem Karnowskim, który w sprawie dopatrzył się tła politycznego. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska zmieniła VideoStar w WP Pilot

Serwis Videostar.pl, kupiony pod koniec grudnia ub.r. przez Wirtualna Polska Holding, zmienił nazwę na WP Pilot. Na stronie można oglądać na żywo ponad 80 kanałów telewizyjnych. więcej

Facebook pomoże wyszukać darmowe hotspoty Wi-Fi

Facebook wprowadził aktualizację, która pomoże użytkownikom znaleźć w okolicy darmowe punkty Wi-Fi. Ma być pomocna zwłaszcza turystom. więcej

Sieć reklamowa ?Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Twittera w Polsce

Od 1 lipca sieć reklamowa Httpool została oficjalnym i wyłącznym partnerem reklamowym serwisu Twitter w Polsce. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam na tej platformie. więcej

Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)

W 2016 roku po raz pierwszy w historii liczba użytkowników internetu mobilnego była wyższa niż stacjonarnego - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej o rynku telekomunikacyjnym. Z technologii ruchomej korzystało w sumie 7,4 mln Polaków. Liderem dostawców internetu jest Orange - ma ponad 30 proc. udziału w rynku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Gursztyn został dyrektorem ds. komunikacji i p.o. rzecznika prasowego TVP

Piotr Gursztyn objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji w Telewizji Polskiej. Będzie także pełnił obowiązki rzecznika prasowego spółki - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Lidia Stępińska-Ustasiak doradza prezesowi UKE w zakresie dobrego wizerunku

Lidia Stępińska-Ustasiak została radcą prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej ds. kreowania pozytywnego wizerunku tej instytucji. Wcześniej pracowała w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego. więcej

Brand Kolektyw dba o social media Muzeum Polskiej Wódki

Agencja reklamowa Brand Kolektyw odpowiada za obsługę social media oraz realizację strony internetowej dla Muzeum Polskiej Wódki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play zarzuca T-Mobile skopiowanie jego oferty Stan Nielimitowany. - To propozycja dla grupy klientów w trendzie mobile first - odpiera zarzut T-Mobile
Prezes Play: Giełda to dodatkowa motywacja do rozwoju, zmiany w roamingu bez konsekwencji dla biznesu spółki
Play ma 31 zł miesięcznie od użytkownika, pozyskanie abonenta kosztuje 313 zł
Play z własną siecią do 2020 roku, wszyscy Polacy w zasięgu operatora
Koty i ,,No limit" w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)
Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
,,SNG Twoje wodociągi" - mobilna aplikacja Saur Neptun Gdańsk
Debiut giełdowy Play Communications pod koniec lipca. Firma chce pozyskać 5,3 mld zł, 44 zł za akcję
T-Mobile wprowadza nielimitowane taryfy za 30-80 zł, Netflix przez rok za darmo
McDonald's rusza z usługą dostaw w aplikacji UberEATS
 
 
 
GOSPODARKA
 
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. ,,Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy"
Prezes Play: Giełda to dodatkowa motywacja do rozwoju, zmiany w roamingu bez konsekwencji dla biznesu spółki
Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu ,,X-mania" z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)
Play ma 31 zł miesięcznie od użytkownika, pozyskanie abonenta kosztuje 313 zł
Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
Piotr Kwiatkowski za Romualda Szeligę prezesem Credit Agricole Bank Polska
Bedros Kalfayan za Katarzynę Milanovic menadżerem generalnym Nivea Polska
Debiut giełdowy Play Communications pod koniec lipca. Firma chce pozyskać 5,3 mld zł, 44 zł za akcję
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Gru, Dru i Minionki" podbiją kina
Daniel Dae Kim i Grace Park odchodzą z serialu "Hawaii 5.0"
"Terminatora 2" w 3D. Zaprasza na niego James Cameron
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj