Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 11 Lipca 2017
 
 
 
Polska Agencja Prasowa pozywa Agorę, zebrała dodatkowy materiał dowodowy
 
Polska Agencja Prasowa ponownie skierowała pozew przeciw Agorze, w którym zarzuca wydawcy bezprawne wykorzystywanie treści PAP. Pierwszy pozew w tej sprawie został wycofany tylko po to, by "rozszerzyć materiał dowodowy". więcej
 
 
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
 
- Jeżeli zostaniemy przy przestarzałej definicji kreatywności: kreacja = reklama, to pewnie można powiedzieć, że Cannes Lions jest maszynką do robienia pieniędzy. Bo liczba kategorii jest absurdalna i nie jest uzasadniona żadnymi względami merytorycznymi. Dla mnie jest zawsze celebracją geniuszu i odwagi, bo są tam ludzie, którzy kształtują nową wizję świata - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julia Izmałkowa, psycholog, CEO Izmałkowa. więcej
 
 
W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem
 
Czołowi wydawcy prasowi w Stanach Zjednoczonych i Francji nie zważając na rynkową konkurencję pomiędzy sobą zawierają sojusze, które mają pomóc im oprzeć się rosnącej przewadze reklamowej ze strony Google i Facebooka. W USA wśród partnerów porozumienia są między innymi „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, na rynku francuskim „Le Monde” i „Le Figaro”. więcej
 
 
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne
 
Portale internetowe są źródłem wiedzy na temat bieżących wydarzeń w kraju i na świecie dla ponad połowy Polaków. Popularnością tylko minimalnie ustępują one telewizji. 52 proc. Polaków nie ma zaufania do Telewizji Polskiej, a 47 proc. do Polskiego Radia - wynika z badania Attention Marketing Research. więcej
 
 
Webedia Group kupuje Gry-OnLine od Empiku i wchodzi na polski rynek
 
Niemiecki oddział koncernu Webedia Group, wydawcy serwisów o tematyce rozrywkowej, sfinalizował kupno 100 proc. udziałów firmy Gry-OnLine SA, do której należą m.in. serwisy Gry-OnLine.pl, Gamepressure.com i TVgry.pl. Sprzedającym jest spółka Empik należąca do grupy Empik Media & Fashion. - Do końca br. zamierzamy zintegrować się ze strukturami korporacyjnymi Webedia Group i opracować kilkuletni plan rozwoju na polskim rynku - zapowiada Mariusz Klamra, prezes Gry-OnLine. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Frazy ,,sprawi, że", ,,oto dlaczego" i ,,czy zgadniecie" najskuteczniej przyciągają do tekstów w internecie (opinie) więcej
 
Akcja charytatywna ,,Boję się ciemności" to fake. Skupiła gwiazdy i dziennikarzy, a organizator przeprasza więcej
 
Serwisy VoD: Netflix mocno w górę, VoD.TVP.pl przed Ipla.tv., w dół Player.pl, Wp.tv i ShowMax więcej
 
Zmiany w strukturze TVP: jeden szef programowy, bez dyrektorów anten więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Administrator ds. kanałów tematycznych TVN
Grafik Onet.pl
Specjalista ds. reklamy TEM
Redaktor naczelny serwisu / Head of online PMPG Polskie Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy (domy mediowe) Grupa ZPR Media
Analityk Biznesowy Allegro
Junior Project Specialist TVN
Senior Account Executive Media Impact Polska
Key Account Manager Media Impact Polska
Account Executive Cape Morris
Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Sieci Zewnętrznej Media Impact Polska
Regionalny Menedżer Sprzedaży ds. Sieci Zewnętrznej Media Impact Polska
Konsultant ds. Social Mediów TVN
Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne

Portale internetowe są źródłem wiedzy na temat bieżących wydarzeń w kraju i na świecie dla ponad połowy Polaków. Popularnością tylko minimalnie ustępują one telewizji. 52 proc. Polaków nie ma zaufania do Telewizji Polskiej, a 47 proc. do Polskiego Radia - wynika z badania Attention Marketing Research. więcej

XIX Mazurska Noc Kabaretowa hitem TV Puls. Stacja była liderem rynku

Transmisję na żywo z XIX Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls oglądało średnio 1,27 mln widzów. Przynajmniej przez 1 minutę widowisko śledziło 4,51 mln osób. W czasie emisji programu stacja była liderem rynku. więcej

Robert Janowski: od 19 lat jestem pracownikiem Media Corporation, a nie TVP

Aktor i prezenter Robert Janowski zaprzecza aby porozumiał się z Telewizją Polską i negocjował wyższe zarobki w programie „Jaka to melodia?”. - Od 19 lat związany jestem umową o pracę z firmą Media Corporation i moje stanowisko w tej sprawie jest bez zmian - twierdzi Janowski. - Dostaliśmy propozycję od TVP dalszej produkcji programu „Jaka to melodia?” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Ocioszyńska, prezes Media Corporation. więcej

BBC zapowiada cięcia w dziennikarskich pensjach i dodatkach, chce zaoszczędzić 80 milionów funtów

Stacja BBC w ramach programu oszczędnościowego przewiduje redukcje związane z uposażeniem i finansowymi dodatkami dla dziennikarzy, szczególnie tych pracujących w redakcji newsowej. Nadawca chce w ten sposób wypracować do 80 milionów funtów oszczędności, a zapowiedź cięć pojawia się niedługo przed ujawnieniem przez BBC listy najlepiej zarabiających w niej celebrytów. więcej

Michał Rachoń szarpany na kontrmanifestacji smoleńskiej. ,,Wykonywałem tam obowiązki dziennikarza"

Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń został zaatakowany przez uczestnika kontrmanifestacji podczas obchodów miesięcznicy smoleńskiej. - Wykonywałem tam swoje obowiązki dziennikarza: zadawałem pytania. Nie do mnie należy ocenianie, co tam się wydarzyło. Nie informowałem o tym policji - opisuje Rachoń w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info nazwało kontr manifestantów smoleńskich barbarzyńcami, a TV Republika - UBywatelami i KODomitami

Na antenie TVP Info uczestników poniedziałkowej kontrmanifestacji podczas miesięcznicy smoleńskiej określono mianem barbarzyńców, a w relacji w serwisie internetowym Telewizji Republika - UBywatelami i KODomitami. więcej

Udane półrocze dla Eurosportu 1. Polsat Sport stracił najwięcej

W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Eurosport 1, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele wśród spadków był Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat przejmuje od TVP2 kolejny kabareton. Stacja pokaże XXIII Festiwal Kabaretu w Koszalinie

Tegoroczny Festiwal Kabaretu w Koszalinie odbędzie się w sobotę, 29 lipca 2017 roku. W tym roku motywem imprezy będzie „Bananowa Republika”. Kabaretowe wydarzenie pokaże Polsat. więcej

ATM Grupa szykuje kalendarz na 2018 rok z aktorami. Pozują m.in. Jakub Wesołowski i Patryk Pniewski

14 grudnia br. odbędzie się premiera drugiej edycji kalendarza ze zdjęciami aktorów współpracujących z ATM Grupą. więcej

Rekordowy tydzień TVP Info. ,,Fakty" wygrały z ,,Wiadomości"

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był dziennik „Fakty”, a na podium znalazły się jeszcze: Disco Hit Festival Kobylnica 2017 i „Wiadomości”. Wśród stacji liderem był Polsat, a rekordowy wynik zanotowało TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Widzowie krytykują eksperyment w ,,Projekcie Lady". ,,Wszyscy podpisują zgody na wykorzystanie wizerunku"

Widzowie i internauci krytykują pokazany w programie „Projekt Lady 2” eksperyment, w którym studenci jednej z prywatnych uczelni oceniali w ankietach wizerunek uczestniczek. - Celowe działanie, mające od początku na celu wprowadzenie mnie w błąd, by później manipulując przekaz podnieść oglądalność programu grając na emocjach - opisuje Michał Przymusiński, wykładowca uczestniczący w eksperymencie. - Mamy zgodę na wykorzystanie wizerunku - odpowiada producent. więcej

"Diana, Our Mother: Her Life and Legacy" - nowy dokument HBO

Stacja HBO zaprezentowała zapowiedź dokumentu "Diana, Our Mother: Her Life and Legacy" opowiadającym o księżnej Dianie. więcej

Justyna Sieklucka: z TVP Info do TVN24

Justyna Sieklucka zaczęła pracę jako reporterka TVN24. Poprzednio była związana z TVP Info, a wcześniej pracowała już w Grupie TVN. więcej

,,Jeździec bez głowy 4" od 16 lipca w Fox

16 lipca 2017 roku Fox rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Jeździec bez głowy 4”. więcej

SES zaczyna współpracę z Telekom Serbia

Spółka SES wraz z Telekom Serbia rozpoczynają nadawanie na terenie Europy - za pośrednictwem satelity Astra na pozycji orbitalnej 5°E - sześciu kanałów telewizyjnych oraz jednego radiowego należących do publicznego serbskiego nadawcy Radio-televizija Srbije (RTS). więcej

Druga część trzeciego sezonu ,,Fear the Walking Dead" w AMC

11 września 2017 roku AMC rozpocznie emisję drugiej części trzeciego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne

Portale internetowe są źródłem wiedzy na temat bieżących wydarzeń w kraju i na świecie dla ponad połowy Polaków. Popularnością tylko minimalnie ustępują one telewizji. 52 proc. Polaków nie ma zaufania do Telewizji Polskiej, a 47 proc. do Polskiego Radia - wynika z badania Attention Marketing Research. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, ogromny wzrost Radia Akadera

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka, a ogromny wzrost zanotowało Radio Akadera - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Piotr Gliński zapłacił zaległy abonament rtv, gdy resort kultury ogłosił nowelizację ustawy abonamentowej

Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński na początku marca br. zapłacił zaległy abonament radiowo-telewizyjny za 16 miesięcy. W tym czasie kierowany przez Glińskiego resort opublikował projekt nowelizacji ustawy abonamentowej, mające uskutecznić pobór tej daniny od klientów płatnej telewizji. więcej

 
Filip Łukaszewski dla Polskiego Radia zajmuje się mediami społecznościowymi, firma nie komentuje jego działalności w ONR

Działacz Obozu Narodowo-Radykalnego Filip Łukaszewski jako współpracownik Polskiego Radia zajmuje się aktywnościami w mediach społecznościowych - poinformował nadawca. Firma nie komentuje działalności Łukaszewskiego w ONR. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi

- Jeżeli zostaniemy przy przestarzałej definicji kreatywności: kreacja = reklama, to pewnie można powiedzieć, że Cannes Lions jest maszynką do robienia pieniędzy. Bo liczba kategorii jest absurdalna i nie jest uzasadniona żadnymi względami merytorycznymi. Dla mnie jest zawsze celebracją geniuszu i odwagi, bo są tam ludzie, którzy kształtują nową wizję świata - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julia Izmałkowa, psycholog, CEO Izmałkowa. więcej

Michał Nowosielski założył agencję Bigthinkski. ,,Pracuję w reklamie pół życia, chciałem to jakoś uczcić"

Michał Nowosielski, były dyrektor kreatywny BBDO Warszawa, założył agencję reklamową Bigthinkski. więcej

ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych

Agencje ClickAd Interactive i Glad zajmą się obsługą kampanii promocyjnej Łodzi w mediach społecznościowych. ClickAd Interactive będzie odpowiadać za działania na Snapchacie i akcją w social mediach z udziałem internetowych osobowości, a Glad - działaniami na Facebooku. więcej

Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię promującą Wisłę

Polska Organizacja Turystyczna planuje emisję filmu, który będzie promować Wisłę. Pretekstem do tego jest przypadający na rok 2017 Rok Wisły. więcej

Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus w agencji Artegence

Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus dołączyli do zespołu client service agencji interaktywnej Artegence, obejmując stanowiska account managerów. więcej

KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus

Sieć restauracji KFC z okazji 30-lecia istnienia w Chinach wprowadza na tamtejszy rynek, we współpracy z koncernem Huawei, limitowaną edycję telefonów pod marką własną. więcej

Andrzej Goleta dołączył do Adexon. Awans Mariusza Wojtkowiaka

Andrzej Goleta dołączył do sieci reklamy Adexon jako digital marketing specialist. Awans na stanowisko account managera otrzymał w firmie Mariusz Wojtkowiak. więcej

Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia

Arkadiusz Kobyłka objął funkcję head of traffic w domu mediowym Codemedia. Poprzednio kierował działem traffic w agencji Mr Target. więcej

,,Bitwa smaku" Ravgora i Jeleniejaja w kampanii Mirindy (wideo)

W ramach kampanii promującej dwa nowe smaki napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo) przygotowano aktywności pod hasłem „Bitwa smaku” z udziałem twórców popularnych kanałów youtube’owych: Ravgor i Jeleniejaja. więcej

Alexis Rodriguez head of global marketing w Shazam

Alexis Rodriguez objęła stanowisko head of global marketing aplikacji Shazam. Poprzednio pracowała jako chief branded content marketing w Viacom. więcej

Izabela Fiedurek i Alicja Dubniewska w agencji Up&More

Do zespołu agencji Up&More dołączyły dwie osoby – Izabela Fiedurek na stanowisko key account managera oraz Alicja Dubniewska jako new business manager. więcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Agencja Prasowa pozywa Agorę, zebrała dodatkowy materiał dowodowy

Polska Agencja Prasowa ponownie skierowała pozew przeciw Agorze, w którym zarzuca wydawcy bezprawne wykorzystywanie treści PAP. Pierwszy pozew w tej sprawie został wycofany tylko po to, by "rozszerzyć materiał dowodowy". więcej

W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem

Czołowi wydawcy prasowi w Stanach Zjednoczonych i Francji nie zważając na rynkową konkurencję pomiędzy sobą zawierają sojusze, które mają pomóc im oprzeć się rosnącej przewadze reklamowej ze strony Google i Facebooka. W USA wśród partnerów porozumienia są między innymi „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, na rynku francuskim „Le Monde” i „Le Figaro”. więcej

,,Twój Styl" liderem sprzedaży w kwietniu. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazł się „Glamour”. więcej

Małgorzata Sadowska i Łukasz Saturczak rozstali się z ,,Newsweekiem"

Dziennikarka Małgorzata Sadowska, zajmująca się tematyką filmową, zakończyła pracę w tygodniku „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Z końcem ub.r. z tygodnikiem pożegnał się Łukasz Saturczak, inny dziennikarz działu Kultura. więcej

Serwis ,,Super Expressu" z wideoblogami Kostyry, Koźmińskiego, Wąsikowskiej, Folwarskiej i Walczaka

W serwisie internetowym „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) zaczęto publikować cykliczne wideo blogi dziennikarzy sportowych Andrzeja Kostyry i Piotra Koźmińskiego, dziennikarek show-biznesowych Ewy Wąsikowskiej i Edyty Folwarskiej oraz publicysty politycznego Tomasza Walczaka. więcej

Naomi Campbell, Kate Moss i Steve McQueen w zespole brytyjskiej edycji ,,Vogue"

Od 1 sierpnia do redakcji brytyjskiej edycji magazynu „Vogue” dołączą supermodelki Naomi Campbell i Kate Moss oraz reżyser Steve McQueen. Wszyscy będą pełnić funkcję redaktorów pisma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem

Czołowi wydawcy prasowi w Stanach Zjednoczonych i Francji nie zważając na rynkową konkurencję pomiędzy sobą zawierają sojusze, które mają pomóc im oprzeć się rosnącej przewadze reklamowej ze strony Google i Facebooka. W USA wśród partnerów porozumienia są między innymi „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, na rynku francuskim „Le Monde” i „Le Figaro”. więcej

Webedia Group kupuje Gry-OnLine od Empiku i wchodzi na polski rynek

Niemiecki oddział koncernu Webedia Group, wydawcy serwisów o tematyce rozrywkowej, sfinalizował kupno 100 proc. udziałów firmy Gry-OnLine SA, do której należą m.in. serwisy Gry-OnLine.pl, Gamepressure.com i TVgry.pl. Sprzedającym jest spółka Empik należąca do grupy Empik Media & Fashion. - Do końca br. zamierzamy zintegrować się ze strukturami korporacyjnymi Webedia Group i opracować kilkuletni plan rozwoju na polskim rynku - zapowiada Mariusz Klamra, prezes Gry-OnLine. więcej

Jakub Kłoczewiak: z UPC Polska do Allegro

Jakub Kłoczewiak objął funkcję dyrektora ds. relacji z klientem w Allegro. Poprzednio pracował w UPC Polska, a wcześniej m.in. w Orange Polska, Agros Holding i PKO BP. więcej

Boty z ,,czarnego rynku" propagowały fake news przed wyborami w Francji

Według badań Uniwersytetu Południowej Kalifornii 20 procent botów publikujących na Twitterze treści związane z ostatnimi wyborami we Francji zostało wynajętych na „czarnym rynku” i zamieszczało fake news mające zdyskredytować obecnego prezydenta Emmanuela Macrona. Aktywność botów publikujących dezinformacje odnotowano też podczas ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej w USA. więcej

Większość Polaków chciałaby głosować w wyborach przez internet. Taka metoda mogłaby mieć pozytywny wpływ na frekwencję wyborczą

Głosowanie w wyborach prezydenckich, parlamentarnych czy samorządowych, które byłoby przeprowadzone za pośrednictwem internetu, byłoby szybsze, wygodniejsze, tańsze i prawdopodobnie miałoby też pozytywny wpływ na frekwencję wyborczą. Jednak zdaniem ekspertów wad takiego rozwiązania jest obecnie znacznie więcej, dlatego jeszcze przez wiele lat głosować będziemy w tradycyjny sposób. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne

Portale internetowe są źródłem wiedzy na temat bieżących wydarzeń w kraju i na świecie dla ponad połowy Polaków. Popularnością tylko minimalnie ustępują one telewizji. 52 proc. Polaków nie ma zaufania do Telewizji Polskiej, a 47 proc. do Polskiego Radia - wynika z badania Attention Marketing Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Synertime zajmie się obsługą PR platformy edukacyjnej Squla.pl

Od lipca Synertime zajmie się działaniami public relations platformy edukacyjnej dla dzieci Squla.pl. Agencja przejmuje obsługę marki od Clue PR. więcej

24/7Communication prowadzi Instagrama McDonald's Polska

McDonald’s Polska rozszerza zakres współpracy z agencją 24/7Communication o prowadzenie działań w serwisie Instagram. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Agnieszka Gładysz dyrektorem departamentu strategii i analiz rynku telekomunikacyjnego UKE
Q-Smart Black Edition i Flip 3 - nowe telefony myPhone w Biedronce za 299 zł i 129 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Webedia Group kupuje Gry-OnLine od Empiku i wchodzi na polski rynek
Bezrobocie spadło do 7,2 proc., najwięcej pracowników potrzebują duże firmy
Wartość polskiego eksportu wzrośnie w tym roku do 197 mld euro. Przed ekspansją zagraniczną najczęściej powstrzymuje firmy obawa o nieterminowe płatności
Większość Polaków chciałaby głosować w wyborach przez internet. Taka metoda mogłaby mieć pozytywny wpływ na frekwencję wyborczą
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Polsat przejmuje od TVP2 kolejny kabareton. Stacja pokaże XXIII Festiwal Kabaretu w Koszalinie
ATM Grupa szykuje kalendarz na 2018 rok z aktorami. Pozują m.in. Jakub Wesołowski i Patryk Pniewski
Luc Besson z wizytą w Polsce
"Diana, Our Mother: Her Life and Legacy" - nowy dokument HBO
"Spider-Man: Homecoming" podbija kina
Daniel Craig i Adele z Jamesem Bondem
"The Ballad Of Buster Scruggs" - serial braci Coenów. Zagrają James Franco i Zoe Kazan
Katrina Law i Sean Bean w serialu "The Oath"
John Cho zagra w serialu ,,Egzorcysta"
,,Jeździec bez głowy 4" od 16 lipca w Fox
Druga część trzeciego sezonu ,,Fear the Walking Dead" w AMC
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj