Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 1 Sierpnia 2017
 
 
 
Oferty Discovery Communications i Scripps Networks dobrze się uzupełniają, za transakcją może stać ciekawa strategia (opinie)
 
Za kwotę 14,6 mld dolarów Discovery Communications przejmie Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN. Akwizycja odbierana jest pozytywnie przez inwestorów ze względu na synergię oferty - dla TVN przejęcie może oznaczać istotne zmiany w strukturze, a dla Discovery wejście w obszar niekodowanej telewizji. Obaj partnerzy mogą zbudować fundament nowej oferty medialnej opartej na interaktywności - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Ryszard Sibilski, Rafał Baran i Andrzej Zarębski. więcej
 
 
TVP będzie emitować ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" i ,,Panoramę" w TVP Info. Jacek Kurski: Krosowanie niektórych pasm
 
Od końca sierpnia TVP będzie pokazywać swoje główne programy informacyjne „Wiadomości", „Panoramę" i „Teleexpress" również na antenie TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To krosowanie niektórych pasm - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
PGE tłumaczy reklamę: to nie powstaniec warszawski, tylko członek grupy rekonstrukcyjnej. Eksperci: kampania jest obrazoburcza i prymitywna
 
Wykorzystanie estetyki „kunst dem volk” jest co najmniej nieczułe. Właśnie tak mógł wyglądać plakat, który mijali Żołnierze Zośki pędząc ulicą przed godziną W… Połączenie hasła „poświęcenie to wielka energia” i zestawienie sloganu PGE „zapewniamy energię” jest obrazoburcze i bardzo prymitywne w sferze copywritingu - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcelina Cholewińska, Jacek Kotarbiński i Jacek Maciejewski. więcej
 
 
Więcej reklam napojów w gazetach, mniej w radiu. Liderem Coca-Cola, mocno w górę Sprite i Fanta, w dół Pepsi (analiza)
 
Producenci napojów gazowanych w pierwszych pięciu miesiącach br. znacząco zwiększyli względem roku ub. wydatki na reklamy w dziennikach, magazynach i na indoorze. Zmniejszyli budżety na reklamę w radiu. Najwięcej wydano na reklamy marki Coca-Cola, zaś Sprite był w tym okresie brandem o największe dynamice wydatków. więcej
 
 
Pomysł ustawowych kar za fake newsy w ogniu krytyki. ,,Polityczny i całkowicie zbędny" (opinie)
 
Poseł PiS Dominik Tarczyński zdradził, że pracuje nad projektem ustawy o karach za fake newsy. Konsekwencje miałyby ponosić zarówno te osoby i media, które produkują fałszywe informacje, jak i te które je rozpowszechniają. - Ustawa w której przyszły twórca nawet nie stara się ukryć politycznych celów nie może budzić zaufania i jest kompletnie zbędna, według niej o tym co jest prawdą będzie decydował PiS - oceniają projekt dla serwisu Wirtualnemedia Ewa Wanat, Monika Lech i Marek Tejchman. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zmiany w prawie podatkowym mogą uderzyć w branżę reklamową. ,,Problem sieciowych domów mediowych" więcej
 
Nowe przepisy o transporcie drogowym mogą uderzyć m.in. w Ubera. ,,Zmiany w dobrym kierunku, problem w egzekwowaniu prawa" (opinie) więcej
 
Branża PR rośnie finansowo, ale może mieć problem z transparentnością (opinie) więcej
 
Jarosław Kaczyński: będzie dekoncentracja mediów. ,,Pewnych granic przekroczyć nie będą umieli" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Brand Manager (Digital Portfolio) Onet.pl
GRAFIK WHIZZ S.A.
MENEDŻER ds. ANALIZ DANYCH INTERNETOWYCH WHIZZ S.A.
SPECJALISTA/MENEDŻER ds. MARKETINGU INTERNETOWEGO WHIZZ S.A.
MARKETING NINJA WHIZZ S.A.
SOCIAL MEDIA NINJA WHIZZ S.A.
Konsultant ds. Sprzedaży TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Dyrektor Sprzedaży Firma medialna
Młodszy Specjalista ds. Opracowań TVN
Analityk Biznesowy Onet.pl
Producer / new projects development Platige Image S.A.
Traffic Specialist Havas Media Group
SEM Specialist Havas Media Group
Specjalista ds. social media STS - największy bukmacher na polskim rynku
Media Specialist (planner/buyer) STS - największy bukmacher na polskim rynku
Event manager STS - największy bukmacher na polskim rynku
Kierownik Produkcji GPD
TeleSales Executive Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Oferty Discovery Communications i Scripps Networks dobrze się uzupełniają, za transakcją może stać ciekawa strategia (opinie)

Za kwotę 14,6 mld dolarów Discovery Communications przejmie Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN. Akwizycja odbierana jest pozytywnie przez inwestorów ze względu na synergię oferty - dla TVN przejęcie może oznaczać istotne zmiany w strukturze, a dla Discovery wejście w obszar niekodowanej telewizji. Obaj partnerzy mogą zbudować fundament nowej oferty medialnej opartej na interaktywności - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Ryszard Sibilski, Rafał Baran i Andrzej Zarębski. więcej

TVP będzie emitować ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" i ,,Panoramę" w TVP Info. Jacek Kurski: Krosowanie niektórych pasm

Od końca sierpnia TVP będzie pokazywać swoje główne programy informacyjne „Wiadomości", „Panoramę" i „Teleexpress" również na antenie TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To krosowanie niektórych pasm - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Federacja" nowym programem informacyjno-rozrywkowym Nowa TV. Gospodarzem Adam Feder

W sobotę, 5 sierpnia 2017 roku na antenie Nowa TV zadebiutuje nowy program informacyjno-rozrywkowy „Federacja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem audycji będzie Adam Feder. więcej

Scripps ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Prezes uspokaja pracowników: szefostwo Discovery zachowa nasze wartości

W pierwszej połowie br. Scripps Networks Interactive zanotował 1,78 mld dolarów wpływów operacyjnych i 751,7 mln dolarów zysku operacyjnego przed opodatkowaniem. - Na razie nic tak naprawdę się dla nas nie zmieni. Kierownictwo Discovery Communications zobowiązało się, że zachowa nasze tradycje i wartości - zapewnia pracowników Kenneth Lowe, prezes i CEO SNI, w kontekście ogłoszonego przejęcia firmy przez Discovery. więcej

Karolina Korwin-Piotrowska z nowym programem ,,#Sława" w TVN Style. ,,O popkulturze, która wpływa na ideały piękna"

We wrześniu stacja TVN Style wprowadzi do ramówki nowy program „#Sława”, w którym dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska przyjrzy się zjawiskom i fenomenom związanym z showbiznesem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zastanawiać się jak popkultura wpływa na nasze ideały piękna i wzory, które mamy wdrukowywane w głowę - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

,,Beauty ekspert" wraca do TVN Style. Ula Chincz i Lidia Piechota nowymi prowadzącymi

W jesiennej ramówce TVN Style znajdzie się drugi sezon programu o urodzie, kosmetykach i gadżetach „Beauty ekspert”. Magazyn poprowadzą jednak Ula Chincz i Lidia Piechota - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Przemysław Wenerski nie będzie już wydawcą ,,Wiadomości" TVP1

Przemysław Wenerski nie będzie już pełnił funkcji wydawcy głównego wydania „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wenerski pozostanie w Telewizji Polskiej, zostanie mu zaproponowane nowe stanowisko. więcej

Robert Makłowicz przechodzi do Grupy TVN, będzie miał program ,,Makłowicz w drodze" w Food Network

Robert Makłowicz poprowadzi autorski program w kanale Food Network należącym do Grupy TVN. Poprzednio przez prawie 20 lat był związany z Telewizją Polską. więcej

Rada Etyki Mediów: Magdalena Ogórek we wpisach o ojcu Marka Borowskiego złamała zasadę szacunku i tolerancji

Według Rady Etyki Mediów Magdalena Ogórek, wytykając na Twitterze stalinowską przeszłość i żydowskie pochodzenie ojca Marka Borowskiego, naruszyła zasadę szacunku i tolerancji. - Red. Ogórek funkcjonuje w obiegu publicznym jako prowadząca program TVP Info - i jej wypowiedź w medium społecznościowym, obficie komentowana przez internautów, musiała zostać odebrana jako pogląd dopuszczalny w TVP - uważa REM. więcej

Festiwal Kabaretu w Koszalinie ratingowym hitem. Polsat ucieka konkurencji

W minionym tygodniu największą widownię zgromadziła druga część tegorocznego Festiwalu Kabaretu w Koszalinie transmitowana przez Polsat, a drugie miejsce zajęły „Fakty” TVN. Wśród stacji liderem był Polsat, a wysokie wyniki nadal miały stacje newsowe: TVN24, TVP Info i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Discovery Communications kupuje Scripps Networks Interactive za 14,6 mld dolarów

Koncern Discovery Communications poinformował, że przejmuje za 14,6 mld dolarów Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN. Transakcja ma zostać zamknięta na początku 2018 r. więcej

Marzena Paczuska przestanie kierować ,,Wiadomościami"? Kurski: dementuję, to plotki

Od kilku dni w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej mówi się o szykowanych dużych zmianach w redakcji „Wiadomości”, serwisu informacyjnego TVP1. Do naszej redakcji dotarły informacje o planowanym odwołaniu Marzeny Paczuskiej. - Dementuję, to plotki - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Czabański: niektórzy dziennikarze TVP Info krzyczą zamiast mówić, umiar w disco polo, czas rozliczać TVP z efektów programowych

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański ocenił, że w ramówkach stacji Telewizji Polskiej najlepiej wypadają programy informacyjne i publicystyczne. - Jeżeli chodzi o taką niepolityczną strawę codzienną, te programy nie spełniają kryteriów. I przegrywają z telewizją komercyjną, które nie ma misji publicznej. Tu na pewno jest dużo do zrobienia - uważa. więcej

Wpadka ,,Wiadomości" TVP1, kórej nie było: ,,Pierdy opowiadasz" to nie sprawka hakera, tylko cytat z ,,Rodzinki.pl" (wideo)

W internecie zasugerowano, że wskutek pomyłki lub ataku hakerskiego w niedzielnych „Wiadomościach” pokazano napis „Pierdy opowiadasz”. Tymczasem jest to fragment dialogu z emitowanej jednocześnie w TVP2 „Rodzinki.pl”, który wyświetlił się jednemu z widzów zaraz po zmianie kanału na TVP1. więcej

Press Club Polska o ataku na operatora Polsat News: bandycki napad bez precedensu, czy sprawcy działali na zlecenie?

Napaść na operatora Polsat News to był bandycki napad, kwalifikujący się jako przestępstwo z art. 43 Prawa prasowego - piszą członkowie Press Club Polska w specjalnie wydanym oświadczeniu. - Pozostaje pytanie, czy sprawcy działali z własnej inicjatywy, czy na czyjeś zlecenie - zastanawia się organizacja. więcej

Dawid Wildstein i Piotr Gursztyn ze Srebrnymi Krzyżami Zasługi za upamiętnianie prawdy o najnowszej historii Polski

Dziennikarze Telewizji Polskiej Dawid Wildstein i Piotr Gursztyn zostali uhonorowani Srebrnymi Krzyżami Zasługi „Za zasługi na rzecz upamiętniania prawdy o najnowszej historii Polski”. Odznaczenia wręczył prezydent Andrzej Duda podczas poniedziałkowych uroczystości z okazji 73. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. więcej

TVN Turbo pokaże finał drużynowego turnieju miast MMA

W sobotę, 2 września odbędzie się finał drużynowego turnieju miast MMA. Galę na żywo będzie pokazywać TVN Turbo. więcej

,,Ranger Rob" w Polsat JimJam

We wtorek, 1 sierpnia 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej animacji „Ranger Rob”. więcej

Reality-show ,,Życie Kylie" w kanale E!

13 sierpnia 2017 roku kanał E! rozpocznie emisję reality-show „Życie Kylie”. więcej

,,Wielkie konstrukcje III Rzeszy 4" w National Geographic

4 sierpnia 2017 roku National Geographic rozpocznie emisję czwartej edycji programu „Wielkie konstrukcje III Rzeszy”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Katarzyna Buszkowska nowym dyrektorem informacji Radia ZET. Daniel Adamski odchodzi z Eurozetu

Od sierpnia br. Katarzyna Buszkowska awansuje w strukturach Grupy Eurozet na stanowisko dyrektora informacji Radia ZET. Zastąpi Daniela Adamskiego, który zdecydował się odejść z firmy. więcej

 
Natasza Kotarska poprowadzi ,,Spokój w wielkim mieście" w Chillizet

Natasza Kotarska dołącza do zespołu Chillizet (Grupa Eurozet) i poprowadzi weekendowy program „Spokój w wielkim mieście”. więcej

 
Pasmo ,,Rockomotywa" w Antyradiu. Prowadzi Mariusz Nałęcz-Nieniewski

Mariusz Nałęcz-Nieniewski dołączył do zespołu redakcyjnego Antyradia (Grupa Eurozet). Ostatnio pracował w Esce Rock. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku w I półroczu, Radio Białystok w czołówce

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PGE tłumaczy reklamę: to nie powstaniec warszawski, tylko członek grupy rekonstrukcyjnej. Eksperci: kampania jest obrazoburcza i prymitywna

Wykorzystanie estetyki „kunst dem volk” jest co najmniej nieczułe. Właśnie tak mógł wyglądać plakat, który mijali Żołnierze Zośki pędząc ulicą przed godziną W… Połączenie hasła „poświęcenie to wielka energia” i zestawienie sloganu PGE „zapewniamy energię” jest obrazoburcze i bardzo prymitywne w sferze copywritingu - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcelina Cholewińska, Jacek Kotarbiński i Jacek Maciejewski. więcej

Więcej reklam napojów w gazetach, mniej w radiu. Liderem Coca-Cola, mocno w górę Sprite i Fanta, w dół Pepsi (analiza)

Producenci napojów gazowanych w pierwszych pięciu miesiącach br. znacząco zwiększyli względem roku ub. wydatki na reklamy w dziennikach, magazynach i na indoorze. Zmniejszyli budżety na reklamę w radiu. Najwięcej wydano na reklamy marki Coca-Cola, zaś Sprite był w tym okresie brandem o największe dynamice wydatków. więcej

W telewizji product placementowo najefektywniej reklamowane samochody, żywność i kosmetyki

Samochody, żywność i kosmetyki do pielęgnacji ciała wiodą prym wśród kategorii produktów najefektywniej lokowanych w programach telewizyjnych i filmach. Product placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom - wynika z badania GroupM. więcej

Wakacyjna pochwała luzu w nowej kampanii T-Mobile

Sieć T-Mobile promuje w wakacyjnej kampanii reklamowej ofertę na kartę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide. więcej

BBDO Warszawa przygotuje międzynarodową kampanię reklamową Cheetos

Agencja BBDO Warszawa zajmie się obsługą największej akcji reklamowej marki Cheetos (należy do PepsiCo) w Europie Wschodniej zaplanowanej na 2018 rok. więcej

,,Szkoła pełna radości" w kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię reklamującą ofertę artykułów szkolnych, która w promocji będzie dostępna do połowy sierpnia. więcej

Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska

Nowa kampania Carrefour Polska zachęca uczniów i rodziców do kompletowania szkolnej wyprawki. Za jej realizację odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. więcej

Marta Kocher i Kuba Juszczyk w Papaya Films

Marta Kocher, poprzednio pracująca w Film Produkcja, i Kuba Juszczyk z Lemon Film dołączyli do Papaya Films. Wzmocnili zespół produkcyjny. więcej

St. Vincent i Zoe Kravitz reklamują Tiffany

St. Vincent, Janelle Monáe, Elle Fanning i Zoe Kravitz to nowe twarze jesiennej kampanii Tiffany. więcej

Spotify promuje album ,,Szprycer" Taco Hemingwaya na muralu w Warszawie

Platforma streamingowa Spotify ruszyła z kampanią outdoorową, w której promuje młodych polskich wykonawców. W pierwszej odsłonie akcji reklamowany jest „Szprycer”, nowy album Taco Hemingwaya. więcej

 
 
 
PRASA
 
Jarosław Sellin: Projekt o dekoncentracji mediów wczesną jesienią

Wczesną jesienią Prawo i Sprawiedliwość przedstawi w Sejmie gotowy projekt ustawy o dekoncentracji w mediach. Czy po wejściu prawa w życie np. Polska Press Grupa będzie musiała sprzedać część aktywów? Zbyt wcześnie, by o tym mówić - informuje wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin. więcej

Ks. Adam Boniecki: zakaz wypowiadania się bardziej uderzał w zakon niż we mnie

- Ludzkość ani specjalnie nie straciła, ani nie zyskała na moim milczeniu. Teraz jednak muszę uważać, żeby nie było tak, że zabieram głos na każdy temat - tak ks.  Adam Boniecki komentuje cofnięcie nałożonego na niego zakazu wypowiadania się w innych mediach niż „Tygodnik Powszechny”. Zakaz obowiązywał od listopada 2011 roku. więcej

Dziennikarze ,,Financial Times" grożą strajkiem z powodu płacowej dyskryminacji kobiet w wydawnictwie

Działający w gazecie „Financial Times” związek zawodowy dziennikarzy zagroził wydawcy strajkiem. Powodem jest największa od 10 lat różnica w zarobkach zatrudnionych w redakcji mężczyzn i kobiet, które średnio zarabiają o 13 procent mniej od swoich kolegów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Pomysł ustawowych kar za fake newsy w ogniu krytyki. ,,Polityczny i całkowicie zbędny" (opinie)

Poseł PiS Dominik Tarczyński zdradził, że pracuje nad projektem ustawy o karach za fake newsy. Konsekwencje miałyby ponosić zarówno te osoby i media, które produkują fałszywe informacje, jak i te które je rozpowszechniają. - Ustawa w której przyszły twórca nawet nie stara się ukryć politycznych celów nie może budzić zaufania i jest kompletnie zbędna, według niej o tym co jest prawdą będzie decydował PiS - oceniają projekt dla serwisu Wirtualnemedia Ewa Wanat, Monika Lech i Marek Tejchman. więcej

Facebook: Blokada prawicowych stron to awaria systemu, a nie odpowiedź na zgłoszenia

W weekend Facebook zablokował ponad 300 fanpejdży o charakterze prawicowym. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych (OMZRiK) pochwalił się, że to wynik jego zmasowanej akcji interwencyjnej. Jednak Facebook poinformował serwis Wirtualnemedia.pl, że to skutek awarii, która szybko została usunięta, a strony przywrócone. - Nie wiemy czy była to awaria, natomiast niezależnie od tego swoją akcję będziemy prowadzili nadal - odpowiada w rozmowie z nami organizacja. więcej

Interia uruchomiła dział content marketingowy, na czele Agnieszka Maciaszek

W strukturze portalu Interia.pl wyodrębniono dział Content Studio odpowiadający za usługi content marketingowe. Zarządza nim Agnieszka Maciaszek, poprzednio dyrektor działu mobile & video w Interii. więcej

Rosja blokuje dostęp do platform VPN bo nie chce otwierania stron krytykujących władze

Prezydent Władimir Putin zatwierdził przepisy dopuszczające blokowanie w Rosji dostęp do oprogramowania typu VPN. Nowe przepisy mają odciąć rosyjskich internautów od narzędzi pozwalających im na otwieranie stron wykluczonych przez cenzurę Kremla. więcej

2 mln Polek wykluczonych cyfrowo, więcej niż na zachodzie Europy

W wielu krajach Europy kobiety powyżej 45. roku życia są tak samo aktywne na rynku e-commerce jak młodsze osoby. W Niemczech płeć piękna w wieku 45-54 lata stanowi największą część tego sektora, z wynikiem prawie 8 mln kobiet robiących zakupy online. W Polsce natomiast aż 2 miliony kobiet po 45. roku życia jest wykluczonych cyfrowo - wynika z badania Kantar Public. więcej

Wyniki badania Gemius/PBI dostepne przez API

Użytkownicy badania Gemius/PBI mogą pobierać jego wyniki przez API (application programming interface). Tym samym otrzymali możliwość importowania danych o polskiej sieci bezpośrednio do swoich wewnętrznych systemów. więcej

WP Pilot udostępniony na Chromecast

Telewizyjny serwis streamingowy WP Pilot można teraz oglądać korzystając z dodanego wsparcia dla Chromecasta. Funkcja ta działa obecnie na urządzeniach z systemem operacyjnym Android. więcej

Niezależna.pl w nowej odsłonie: więcej multimediów, profile użytkowników, wersja mobilna

Serwis Niezależna.pl (Słowo Niezależne) we wtorek zostanie udostępniony w nowej wersji. Witryna zyska odświeżoną szatę graficzną i odsłonę mobilną, pojawi się możliwość zakładania profili przez użytkowników. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
2 mln Polek wykluczonych cyfrowo, więcej niż na zachodzie Europy

W wielu krajach Europy kobiety powyżej 45. roku życia są tak samo aktywne na rynku e-commerce jak młodsze osoby. W Niemczech płeć piękna w wieku 45-54 lata stanowi największą część tego sektora, z wynikiem prawie 8 mln kobiet robiących zakupy online. W Polsce natomiast aż 2 miliony kobiet po 45. roku życia jest wykluczonych cyfrowo - wynika z badania Kantar Public. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anthony Scaramucci zwolniony z funkcji szefa komunikacji Białego Domu po 10 dniach pracy

Anthony Scaramucci po zaledwie 10 dniach od objęcia tej funkcji przestał być dyrektorem działu komunikacji Białego Domu.   więcej

Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska w zespole client service Walk Creative

Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska objęły stanowiska account managerek w zespole client service Walk Creative. więcej

Marta Gliszczyńska corporate affairs directorem w agencji Big Picture

Marta Gliszczyńska awansowała na stanowisko corporate affairs director w agencji Big Picture. W firmie pracuje od dwóch lat. więcej

Świeża Bazylia PR poprowadzi działania public relations dla BMZ Poland

Od lipca agencja Świeża Bazylia PR nawiązała współpracę z producentem zestawów akumulatorowych BMZ Poland. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
AMD: nowe układy Radeon RX Vega, Ryzen Threadripper i Radeon Pro, system P47 oraz AMD Studios w Hollywood (wideo)
MateBook X - ultrabook Huawei w Polsce za 4799-5799 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polska w czołówce państw z największym zyskiem z wynajmu mieszkań
Energa wdrożyła nowy system billingowy, problem braku faktur rozwiązany
Inflacja nieznacznie wyższa niż w czerwcu
Przedsiębiorcy: Zmiany w PIT i CIT osłabią konkurencyjność polskich firm
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Samuel L. Jackson zagra w serialu "Old Man"
Czwarty sezon serialu "UnREAL"
Rejjie Snow i Xxanaxx zamykają skład Kraków Live Festivalu
Trzeci sezon "Królestwa zwierząt"
St. Vincent i Zoe Kravitz reklamują Tiffany
,,Ranger Rob" w Polsat JimJam
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj