Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 4 Października 2017
 
 
 
Edward Miszczak: Nie jestem fundamentalistą. Dla ,,zdrad" gwiazd jestem wyrozumiały
 
20. rocznica nadawania TVN zbiega się z kolejną zmianą właścicieli firmy: dwa lata po przejęciu przez Scripps Network Interactive trafi do Discovery. - Będzie to bardzo korzystne dla widzów połączenie - mówi o transakcji Edward Miszczak, od wielu lat dyrektor programowy stacji. W wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl opowiada też o swoich początkach w TVN, zamiłowaniu do gadżetów, relacjach z gwiazdami, rywalizacją z TVP i Polsatem oraz przyszłości tradycyjnej telewizji. więcej
 
 
RL Media będzie bardziej agencją celebrytów sportowych niż domem mediowym
 
Utworzony przez Group One we współpracy z Robertem Lewandowskim dom mediowy RL Media zakresem swojej działalności póki co bardziej przypomina brokera celebrytów sportowych niż stricte agencję mediową. Trudno więc mówić o tym, że nowa firma będzie konkurentem dla domów mediowych. Mało prawdopodobne jest również to, że RL Media uda się przejąć obsługę mediową kampanii reklamowych globalnych marek z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich. Potencjał rynkowy RL Media oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jan Mosiejczuk, Tadeusz Żórawski, Adam Pawlukiewicz i Konrad Pudło. więcej
 
 
,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości" we wrześniu. ,,Wydarzenia" po raz pierwszy w historii wygrały z ,,Teleexpressem"
 
Nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. zostały „Fakty” TVN, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1. Z kolei z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Wydarzenia”, które po raz pierwszy w historii wyprzedziły „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Maspex zmienia zasady swoich reklam: szacunek dla wszystkich, żadnej agresji, obsceniczności ani nawiązań do polityki
 
Grupa Maspex Wadowice po aferze, jaka wybuchła w sierpniu br. z grafikami promującymi napój energetyczny Tiger na Instagramie, wprowadziła standardy komunikacji marketingowej. Mają ich przestrzegać zarówno pracownicy firmy, jak i współpracujące z nią agencje reklamowe. więcej
 
 
Za Google Flexible Sampling stoi twardy biznes, nie będzie szalu wśród wydawców (opinie)
 
Po wprowadzeniu przez Google Flexible Sampling, mechanizmu dającego wydawcom większą swobodę w sprzedaży treści, wydawcy i eksperci rynku mediów różnią się opiniach na temat tego rozwiązania. - Dla niektórych wydawnictw to może być ciekawa alternatywa w monetyzacji treści, ale za Flexible Sampling stoją twarde kalkulacje biznesowe, a nie wyłącznie chęć pomocy wydawcom. Dlatego odpowiedź na inicjatywę może być chłodna, bo Google nie jest już medialnym monopolistą - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Monika Lech, Szymon Wierciński, Marek Tejchman, Paweł Nowacki i Marek Miller. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat liderem we wrześniu - udany miesiąc Czwórki i TVP Info, traci TVP1 więcej
 
Aleksander Kutela: autorskie programy Grupy Onet przynoszą zyski, nie będą oferowane odpłatnie więcej
 
Spadki oglądalności ,,Wiadomości" i ,,Teleexpressu" pomimo równoległej emisji w TVP Info, widzów zyskała ,,Panorama" więcej
 
Szymon Majewski w reklamach Plusa: stracił na wyrazistości i humorze, ale wzbudza sympatię (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Obsługi Reklamowej On-Line Media Impact Polska
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Promos & Monetization Specialist GOG.com
Grafik / Fotoedytor TVN
On-Air Producer / Junior GFX Designer Fox Networks Group Poland
Specjalista ds. PR (Junior) Kino Świat
Realizator seriali paradokumentalnych OUTSET Films
Analyst, Consumer Insights & Analytics Viacom International Media Networks
Programmatic Manager Gremi Media
Młodszy Specjalista ds. Compliance TVN
Communication Planner Havas Media Group
Branded Content Manager Havas Media Group
Tele Sales Executive (ONLINE + PRINT) Media Impact Polska
Presentation and Media Planner BBC
Grafik TVN
Zespół redakcyjny Cavatina
TV & Video Campaign Planner K2
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Edward Miszczak: Nie jestem fundamentalistą. Dla ,,zdrad" gwiazd jestem wyrozumiały

20. rocznica nadawania TVN zbiega się z kolejną zmianą właścicieli firmy: dwa lata po przejęciu przez Scripps Network Interactive trafi do Discovery. - Będzie to bardzo korzystne dla widzów połączenie - mówi o transakcji Edward Miszczak, od wielu lat dyrektor programowy stacji. W wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl opowiada też o swoich początkach w TVN, zamiłowaniu do gadżetów, relacjach z gwiazdami, rywalizacją z TVP i Polsatem oraz przyszłości tradycyjnej telewizji. więcej

,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości" we wrześniu. ,,Wydarzenia" po raz pierwszy w historii wygrały z ,,Teleexpressem"

Nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. zostały „Fakty” TVN, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1. Z kolei z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Wydarzenia”, które po raz pierwszy w historii wyprzedziły „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TLC to flagowa marka w portfolio Discovery Networks. Jesienią trzy polskie produkcje

Wystartowała jesienna ramówka lifestylowego kanału TLC Polska (Discovery Networks), w której przygotowano trzy lokalne produkcje - „Babski blues, czyli ja ci posprzątam”, „Sposób na suknie” i „Co mi dolega?”. - Dominującym trendem na rynku telewizyjnym są programy typu reality, opowiadające o zwykłych bohaterach. Oni cały czas są wokół nas i proszą o to, żeby pokazać ich w sposób prawdziwy - tłumaczy Agata Młynarska, dyrektor rozwoju TLC Polska. więcej

wPolsce.pl w pierwszej sieci kablowej, niebawem dwa razy więcej programów na żywo

W najbliższym czasie kanał wPolsce.pl pojawi się w ofercie sieci kablowej Jambox, Fratria prowadzi też rozmowy z innymi operatorami kablowymi. Stacja będzie rozbudowywać swoją ramówkę o kolejne programy na żywo i magazyny. więcej

Canal+ planuje seriale ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" i ,,Nielegalni". Reżyserują Maciej Pieprzyca i Leszek Dawid

W październiku startują prace na planach dwóch nowych seriali premium Canal+ - kryminalnego „Kruk. Szepty słychać po zmroku”, który wyreżyseruje Maciej Pieprzyca, i szpiegowskiego „Nielegalni”, nad którym pracuje Leszek Dawid. więcej

Drugi sezon ,,Belle Epoque" mroczniejszy, ,,Belfer" dla TVN zbyt dramatycznie umoczony w życiu

Drugi sezon serialu historycznego „Belle Epoque” będzie miał trochę inną obsadę i ma być mroczniejszy niż pierwsza seria - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. Wyjaśnia też, że stacja nie zdecydowała się emitować serialu „Belfer”, ponieważ „jest za gęsty, dramatycznie umoczony w życiu”. więcej

TVP HD zaczyna emisję cyfrowo odnowionego serialu ,,07 zgłoś się". W kolejce kolejne tytuły

Od piątku, 6 października kanał TVP HD zacznie emisję cyfrowo odnowionego serialu „07 zgłoś się”. więcej

,,Babski blues, czyli ja ci posprzątam" Andrzeja Fidyka od 3 października w TLC

We wtorek 3 października br. stacja TLC rozpocznie emisję serialu dokumentalnego „Babski blues, czyli ja ci posprzątam”, który został zrealizowany przez dokumentalistę Andrzeja Fidyka. więcej

Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" z nagrodą na festiwalu Cannes Corporate Media&TV Awards

Dokumentalny film Aleksandry Potoczek „Voyage, Voyage. 70 lat PWST w Krakowie” zdobył Srebrnego Delfina na tegorocznym Cannes Corporate Media&TV Awards. więcej

Nowy sezon NHL w TVP Sport i na Sport.tvp.pl

TVP pokaże nowy sezon rozgrywek hokejowej ligi NHL. Od piątku, 6 października mecze będzie można oglądać w TVP Sport, na stronie sport.tvp.pl oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej TVP Sport. więcej

FOX rozpoczął emisję ,,The Gifted: Naznaczeni". Równoczesna premiera w ponad 180 krajach świata

We wtorek, 3 października 2017 roku na antenie FOX odbyła się premiera nowego serialu „The Gifted: Naznaczeni”. Emisja serialu rozpoczęła się w ponad 180 krajach świata, w tym w Polsce. więcej

,,Z kamerą u Kardashianów 14" w E! Entertainment

W niedzielę, 8 października 2017 roku kanał E! Entertainment rozpocznie emisje 14. sezonu reality-show „Z kamerą u Kardashianów”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM nowym liderem rynku radiowego w Lublinie. VOX FM awansowało na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Podium uzupełnia VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
RL Media będzie bardziej agencją celebrytów sportowych niż domem mediowym

Utworzony przez Group One we współpracy z Robertem Lewandowskim dom mediowy RL Media zakresem swojej działalności póki co bardziej przypomina brokera celebrytów sportowych niż stricte agencję mediową. Trudno więc mówić o tym, że nowa firma będzie konkurentem dla domów mediowych. Mało prawdopodobne jest również to, że RL Media uda się przejąć obsługę mediową kampanii reklamowych globalnych marek z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich. Potencjał rynkowy RL Media oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jan Mosiejczuk, Tadeusz Żórawski, Adam Pawlukiewicz i Konrad Pudło. więcej

Maspex zmienia zasady swoich reklam: szacunek dla wszystkich, żadnej agresji, obsceniczności ani nawiązań do polityki

Grupa Maspex Wadowice po aferze, jaka wybuchła w sierpniu br. z grafikami promującymi napój energetyczny Tiger na Instagramie, wprowadziła standardy komunikacji marketingowej. Mają ich przestrzegać zarówno pracownicy firmy, jak i współpracujące z nią agencje reklamowe. więcej

W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations

W większości dużych, polskich firm działy marketingu i public relations są bezpośrednio zaangażowane w prowadzone procesy sprzedażowe oraz współtworzenie strategii sprzedaży. Działania public relations skupiają się tam głównie na komunikacji wewnętrznej, a w mniejszym stopniu na budowaniu relacji z mediami - wynika z badań firmy Attention Marketing Research. więcej

Zbigniew Gajewski dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Nowym dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy został Zbigniew Gajewski, który ostatnio pracował jako zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan i dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei. Zastąpił Konrada Drozdowskiego. więcej

,,Doznaj olśnienia" - Adam Woronowicz w reklamach Samsung QLED TV (wideo)

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telewizorów QLED TV. Głównego bohatera akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy marketingowe VML Poland, Sputnik Studio, Miło, Głośno i Starcom - odgrywa aktor Adam Woronowicz. więcej

Tomasz Zimoch w reklamach aplikacji mobilnej STS (wideo)

Firma bukmacherska Star-Typ Sport rozpoczęła kampanię reklamową swojej aplikacji mobilnej. Reklamy, w których lektorem jest dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, zostały przygotowane przez firmy Digital35 i Blueway Com. więcej

MetLife z nowym logo i hasłem ,,Razem przez życie" reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+

Firma ubezpieczeniowa MetLife zmodyfikowała swój logotyp i wprowadziła nowe hasło główne: „Razem przez życie”. Jednocześnie rozpoczęła kampanię, w której reklamuje wprowadzone właśnie do sprzedaży indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+. więcej

Przysnacki reklamowane jako W Kotle Prażone (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji chipsów Przysnacki (produkowanych przez Intersnack Polska) - W Kotle Prażone. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, ColorOffOn i Halo Productions. więcej

,,Dobre wiadomości" w kampanii Malaga, Tiki Taki i Kasztanki (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej rebranding marek Wawel. Submarki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki i czekolady promowane są w telewizji oraz na billboardach. Za działania odpowiadają Schulz brand friendly, Lemon Film Studio, Garden of Words oraz METs. więcej

Robert Lewandowski strzela z wolnego w nowej reklamie head&shoulders (wideo)

Startuje nowa kampania reklamowa szamponu head&shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego. W akcji promowany jest nowy wariant produktu - head&shoulders Tea Tree. więcej

Michał Myczkowski: z TVN do Avocet

Michał Myczkowski objął nowo utworzone stanowisko country managera Avocet, wchodzącej na polski rynek platformy DSP. Poprzednio kierował działem programmatic w TVN. więcej

Fervex i Fervex Junior promowane w telewizji i internecie kampanią ,,Podaj dalej" (wideo)

Ruszyła kampania leków na przeziębienie Fervex i Fervex Junior (A&D Pharma Poland). Działania pod hasłem „Podaj dalej” realizuje dom mediowy Infinity Media i agencja Schulc. więcej

Eliza Przybylska za Wiktorię Danielewską dyrektorem HR w Saatchi IS

Eliza Przybylska objęła na początku października br. stanowisko dyrektora HR w agencji Saatchi IS. Zastąpiła na nim Wiktorię Danielewską, która odeszła z firmy. więcej

,,Otwórz się na to, co najlepsze" w nowej kampanii dżemów Łowicz

W dwóch odsłonach ruszyła właśnie nowa kampania dżemów truskawkowych Łowicz (Maspex Wadowice). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil oraz Mindshare. więcej

GetHero uruchamia biuro w Warszawie, szefem Maciej Piotrowski

Wrocławska agencja GetHero uruchomiła biuro w Warszawie. Jego szefem został Maciej Piotrowski do niedawna kierownik departamentu sprzedaży agencyjnej w Grupie Wirtualna Polska. więcej

Agencja Bridge2Fun przygotowała kampanię promującą sklep internetowy born2be

Ruszyła kampania telewizyjna sklepu internetowego z odzieżą i obuwiem born2be.pl. W wyniku wygranego przetargu realizuje ją agencja Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. więcej

Robert Lewandowski razem z Group One uruchamiają dom mediowy RL Media

Firma Roberta Lewandowskiego kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media uruchomionym przez holding marketingowy Group One (obejmujący m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media). RL Media ma obsługiwać wszystkie działania marketingowe oparte na wizerunku Lewandowskiego. więcej

Delecta akcją konsumencką i kampanią ,,Prosto z serca" promuje desery

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Delecta (należącej do Bakallandu) promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką „Powiedz to na słodko”. Za realizację tych działań odpowiadają agencje MullenLowe Warsaw i Starcom. więcej

McCann&MRM odpowiada za nową platformę kreatywną KFC na Instagramie

Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC ma nową platformę kreatywną na Instagramie - #KFCJAKCHCESZ. Przygotowała ją agencja McCann&MRM, na stałe obsługująca tego klienta w zakresie komunikacji w social media. więcej

Screen Network dołącza do IAB Polska

Należąca do Grupy 4fun Media spółka Screen Network dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska. więcej

Ford błyskotliwie odpowiada na zniesienie zakazu prowadzenia aut dla kobiet w Arabii Saudyjskiej

W ostatnich dniach król Arabii Saudyjskiej zniósł zakaz prowadzenia samochodów przez kobiety zamieszkujące kraj. Na decyzję w nietypowy sposób zareagował Ford. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Viva!" wyprzedziła ,,Show" w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie

W lipcu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Klepacki odpowiada strategię monetyzacji digitalowego portfolio Edipresse Polska

Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny segmentu cyfrowego w wydawnictwie Edipresse Polska, od początku października ma poszerzony zakres swoich obowiązków. Odpowiada teraz także za monetyzację cyfrowego portfolio wydawcy. więcej

Anna Krzyżanowska i Wojciech Tumidalski w dziale prawnym ,,Rzeczpospolitej"

Do działu prawa dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media) dołączyli Anna Krzyżanowska i Wojciech Tumidalski. Obydwoje są związanie z mediami od kilkunastu lat. więcej

Łukasz Warzecha kontra Jacek i Michał Karnowscy: ,,zaczepki neo-Michnika" i ,,czysta toksyka"

Jacek Karnowski, redaktor naczelny „Sieci”, skrytykował Łukasza Warzechę z „Do Rzeczy” (do niedawna publicystę „Sieci”) za udzielenie wywiadu Onetowi. - Przebudowa salonu trwa. Gratuluję, choć ja tą drogą nigdy nie pójdę - stwierdził Karnowski. - Co począć z tymi ciągłymi zaczepkami neo-Michnika? Chyba ignorować - odpowiedział Warzecha. więcej

Aneta Wasiak nowym szefem sprzedaży w ,,My Company Polska". Zastąpiła Izabelę Nowakowską

Aneta Wasiak objęła stanowisko dyrektor sprzedaży miesięcznika „My Company polska” (Tarsago Polska). Zastąpiła Izabelę Nowakowską, która pożegnała się z firmą. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Za Google Flexible Sampling stoi twardy biznes, nie będzie szalu wśród wydawców (opinie)

Po wprowadzeniu przez Google Flexible Sampling, mechanizmu dającego wydawcom większą swobodę w sprzedaży treści, wydawcy i eksperci rynku mediów różnią się opiniach na temat tego rozwiązania. - Dla niektórych wydawnictw to może być ciekawa alternatywa w monetyzacji treści, ale za Flexible Sampling stoją twarde kalkulacje biznesowe, a nie wyłącznie chęć pomocy wydawcom. Dlatego odpowiedź na inicjatywę może być chłodna, bo Google nie jest już medialnym monopolistą - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Monika Lech, Szymon Wierciński, Marek Tejchman, Paweł Nowacki i Marek Miller. więcej

Niemcy ukarzą serwisy za brak reakcji na hejt, grzywny do 50 milionów euro

W Niemczech weszły w życie nowe przepisy mające pomóc w walce z mową nienawiści w serwisach społecznościowych. W zależności od wielkości platformy hejt ma być usuwany w terminie od jednego dnia do tygodnia. Za brak reakcji platformy będą odpowiadać finansowo, a grzywny mogą sięgać 50 milionów euro. więcej

Rynek eCommerce w Polsce na fali wznoszącej, a wraz z nim rodzime platformy handlowe.

W ostatnich dniach głośno na rynku e-commerce mówi się o wejściu do polski Amazona, amerykańskiego giganta z branży e-commerce. Jednak już dzisiaj w kraju nad Wisłą, w siłę rosną także rodzime, mniejsze podmioty, które odnotowują znaczące wzrosty i mają ambicję zmienić status quo w branży platform zakupowych. Jednym z takich przykładów może okazać się poznańska spółka Arena.pl. więcej

Telia, Ericsson i Intel uruchamiają pierwszą funkcjonującą sieć 5G w Tallinie

Telia, Ericsson i Intel poinformowały o uruchomieniu w porcie w Tallinie pierwszej działającej w warunkach rzeczywistych sieci obsługującej technologię 5G. Infrastruktura została wykorzystana do obsługi 2 tysięcy pasażerów jednego ze statków cumujących w porcie. więcej

Co piętnaste dziecko z wczesnych klas podstawówki miało kontakt z pornografią w internecie

Jedna trzecia opiekunów nie sprawdza, jakie strony internetowe przeglądało dziecko. Tymczasem 1 na 15 dzieci w pierwszych trzech klasach szkoły podstawowej miało kontakt z pornografią - wynika z badania „Bezpieczny smartfon dla dziecka” na temat bezpieczeństwa najmłodszych w internecie. więcej

Wszystkie mecze eliminacji piłkarskich Mistrzostw Świata 2018 do obejrzenia w Ipli

Internetowa telewizja Ipla pokaże na żywo wszystkie mecze decydującej kolejki eliminacji do piłkarskich Mistrzostw Świata Rosja 2018. W sumie będą to 54 spotkania. 5 października pokazany zostanie też mecz Polska-Armenia. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations

W większości dużych, polskich firm działy marketingu i public relations są bezpośrednio zaangażowane w prowadzone procesy sprzedażowe oraz współtworzenie strategii sprzedaży. Działania public relations skupiają się tam głównie na komunikacji wewnętrznej, a w mniejszym stopniu na budowaniu relacji z mediami - wynika z badań firmy Attention Marketing Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations

W większości dużych, polskich firm działy marketingu i public relations są bezpośrednio zaangażowane w prowadzone procesy sprzedażowe oraz współtworzenie strategii sprzedaży. Działania public relations skupiają się tam głównie na komunikacji wewnętrznej, a w mniejszym stopniu na budowaniu relacji z mediami - wynika z badań firmy Attention Marketing Research. więcej

Parrot nowym klientem Sarota PR

Do grona klientów agencji Sarota PR pod koniec września dołączyła firma Parrot, zajmująca się produkcją m.in. dronów i akcesoriów audio-wideo do samochodów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
,,Doznaj olśnienia" - Adam Woronowicz w reklamach Samsung QLED TV (wideo)
Andrew House odchodzi z funkcji szefa Sony Interactive Entertainment, zastąpi go Tsuyoshi ,,John" Kodera
Orange Fab z nowym naborem startupów i zmienioną formułą
"Taniej na Ukrainę" w promocji Plusa dla obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce
MK55 Pulsar od 4999 zł i N13S od 3599 zł - nowe laptopy Hyperbook dla graczy
Poczta Polska: płatności kartą i Blikiem za przesyłki pobraniowe w placówkach, wkrótce także u kuriera
 
 
 
GOSPODARKA
 
RL Media będzie bardziej agencją celebrytów sportowych niż domem mediowym
Poczta Polska: płatności kartą i Blikiem za przesyłki pobraniowe w placówkach, wkrótce także u kuriera
Globalne przychody Deloitte w roku obrotowym 2017 na poziomie 38,8 mld dolarów, wzrost o 7,1 proc.
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Canal+ planuje seriale ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" i ,,Nielegalni". Reżyserują Maciej Pieprzyca i Leszek Dawid
Drugi sezon ,,Belle Epoque" mroczniejszy, ,,Belfer" dla TVN zbyt dramatycznie umoczony w życiu
TVP HD zaczyna emisję cyfrowo odnowionego serialu ,,07 zgłoś się". W kolejce kolejne tytuły
Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" z nagrodą na festiwalu Cannes Corporate Media&TV Awards
Netflix współfinansuje kinowego "Shafta"
"Thor: Ragnarok" - Hulk kontra Loki
Alexandra Daddario szaleje w Tokio
FOX rozpoczął emisję ,,The Gifted: Naznaczeni". Równoczesna premiera w ponad 180 krajach świata
,,Z kamerą u Kardashianów 14" w E! Entertainment
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj