Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 5 Października 2017
 
 
 
Audyt w TAI po reklamie ,,Gazety Polskiej" przez Michała Rachonia w ,,Minęła 20"
 
Wczoraj biuro audytu TVP rozpoczęło postępowanie w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w sprawie kryptoreklamy na antenie TVP Info. Audyt wszczęto po wtorkowym wydaniu „Minęła 20”, w którym prowadzący Michał Rachoń promował tygodnik „Gazeta Polska” - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników
 
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Platforma nc+ zlikwidowała lub zablokowała w tym roku dostęp do 1,5 tys. pirackich źródeł transmisji sportowych
 
W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku platforma nc+ doprowadziła do usunięcia lub zablokowania ponad 1500 nielegalnych plików i streamów z transmisjami meczów Lotto Ekstraklasy, Premier League oraz Ligi Mistrzów, do których miała prawa autorskie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Kontrola 6 mln zł dotacji dla Tomasza Sakiewicza na serwis o Puszczy Białowieskiej. ,,Jestem spokojny o wynik"
 
Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć rozpoczął dochodzenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska w sprawie niejasności, dotyczących 6 mln zł dotacji dla fundacji „Gazety Polskiej”. Chodzi o dofinansowanie serwisu o Puszczy Białowieskiej. - Niech kontrolują, jestem spokojny o wynik - mówi dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. więcej
 
 
,,Gazeta Wyborcza" uruchomiła Sonar z danymi o politykach. Vadim Makarenko: nie wykluczamy prawicowych źródeł
 
W środę „Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła Sonar - serwis internetowy monitorujący politykę i polityków. - Chcemy dawać dane z różnych źródeł, zebrane w jednym miejscu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Vadim Makarenko, szef serwisu Sonar.Wyborcza,pl. Projekt realizowany jest wspólnie z Laboratorium EE powstał dzięki wsparciu Digital News Initiative firmy Google. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Edward Miszczak: Wszystko jest konkurencją więcej
 
,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości" we wrześniu. ,,Wydarzenia" po raz pierwszy w historii wygrały z ,,Teleexpressem" więcej
 
Polsat liderem we wrześniu - udany miesiąc Czwórki i TVP Info, traci TVP1 więcej
 
Francja wprowadza kary za brak oznaczeń zdjęć retuszowanych przy pomocy Photoshopa więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Obsługi Reklamowej On-Line Media Impact Polska
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Promos & Monetization Specialist GOG.com
Grafik / Fotoedytor TVN
On-Air Producer / Junior GFX Designer Fox Networks Group Poland
Specjalista ds. PR (Junior) Kino Świat
Realizator seriali paradokumentalnych OUTSET Films
Analyst, Consumer Insights & Analytics Viacom International Media Networks
Programmatic Manager Gremi Media
Tele Sales Executive (ONLINE + PRINT) Media Impact Polska
Communication Planner Havas Media Group
Branded Content Manager Havas Media Group
Grafik TVN
Młodszy Specjalista ds. Compliance TVN
Presentation and Media Planner BBC
Zespół redakcyjny Cavatina
TV & Video Campaign Planner K2
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Audyt w TAI po reklamie ,,Gazety Polskiej" przez Michała Rachonia w ,,Minęła 20"

Wczoraj biuro audytu TVP rozpoczęło postępowanie w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w sprawie kryptoreklamy na antenie TVP Info. Audyt wszczęto po wtorkowym wydaniu „Minęła 20”, w którym prowadzący Michał Rachoń promował tygodnik „Gazeta Polska” - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Platforma nc+ zlikwidowała lub zablokowała w tym roku dostęp do 1,5 tys. pirackich źródeł transmisji sportowych

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku platforma nc+ doprowadziła do usunięcia lub zablokowania ponad 1500 nielegalnych plików i streamów z transmisjami meczów Lotto Ekstraklasy, Premier League oraz Ligi Mistrzów, do których miała prawa autorskie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych. Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów we wrześniu sierpniu 2017 roku zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką stacji Lifetime. Poprowadzi ,,Wnętrze do poprawki: domy gwiazd"

Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką lifestylowej stacji Lifetime (A+E Networks) i poprowadzi nowy program „Wnętrze do poprawki: domy gwiazd”. Właśnie wystartowały zdjęcia do odcinków, które na antenę trafią zimą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Darek Solo" - nowy program HGTV. Prowadzi stolarz Darek Wardziak

5 listopada br. stacja HGTV rozpocznie emisję nowego programu DIY „Darek Solo”, który poprowadzi stolarz Darek Wardziak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 9 proc. Liderem Polsat, duży spadek TVP1

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2017 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Bartosz Obuchowicz poprowadzi ,,Ben 10 Wyzwanie". Emisja od 4 listopada w Cartoon Network

W sobotę, 4 listopada 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Ben 10 Wyzwanie”. Program poprowadzi aktor Bartosz Obuchowicz. więcej

280 tys. widzów serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"

Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 276 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 323 tys. osób - serial gromadzi o godz. 18.40. więcej

,,Na ziemi obiecanej" - nowy program w Zoom TV o Łodzi

W poniedziałek 16 października br. stacja Zoom TV rozpocznie emisję nowego programu „Na ziemi obiecanej”. więcej

TVP rozpoczęła audyt w TAI, chodzi o kryptoreklamę ,,Gazety Polskiej" na paskach TVP Info

Biuro audytu Telewizji Polskiej rozpoczęło postępowanie w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Chodzi o niedozwoloną kryptoreklamę na antenie TVP Info, m.in. „Gazety Polskiej - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Zamieszanie wokół występu Krzysztofa Krawczyka na sylwestrze w Zakopanem. Jacek Kurski: ,,Fake news. Przeprosiny albo pozew"

Krzysztof Krawczyk dostał propozycję wystąpienia podczas sylwestra TVP w Zakopanem, ale odmówił - doniosła krakowska „Gazety Wyborczej” (Agora). - To klasyczny fake news. Nikt z nami nie rozmawiał, pan Krawczyk nie dostał propozycji. Zastanawiamy się nad krokami prawnymi względem „Gazety Wyborczej” - tak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl odpowiada prezes publicznej telewizji, Jacek Kurski. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Konrad Łaski żegna się z Grupą ZPR Media

Konrad Łaski po prawie ośmiu latach pracy odchodzi z Grupą ZPR Media, w której był wiceprezesem IDMnetu i dyrektorem handlowym w Time. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Radiowej Agora i CR Media Consulting. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Radio Kielce na drugim miejscu

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
KER: grafika Tigera w rocznicę Powstania Warszawskiego wbrew dobrym obyczajom

Obraźliwa grafika, wyśmiewająca Powstańców i 73. rocznicę Powstania Warszawskiego wykorzystana w umieszczanej w social mediach reklamie energetyka Tiger (produkowanego pezez Maspex Wadowice) jest przekroczeniem granicy dobrych obyczajów i naruszeniem wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Konrad Łaski żegna się z Grupą ZPR Media

Konrad Łaski po prawie ośmiu latach pracy odchodzi z Grupą ZPR Media, w której był wiceprezesem IDMnetu i dyrektorem handlowym w Time. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Radiowej Agora i CR Media Consulting. więcej

Magdalena Machalica i Maciej Gamrot w zarządzie Platige Image

Rada nadzorcza domu producenckiego Platige Image do zarządu firmy powołała Magdalenę Machalicę (związaną ze spółką od sześciu lat) oraz Macieja Gamrota, który poprzednio pracował w Audiotece. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 9 proc. Liderem Polsat, duży spadek TVP1

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2017 roku były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają zwykle dojrzali internauci, Polacy mieszczą się w tym trendzie

Według danych zebranych przez firmę Gemius w raporcie AdMonitor w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają najczęściej użytkownicy w wieku 45 – 69 lat. Polska mieści się w średniej wśród badanych krajów, na naszym ryku 35 procent odbiorców internetowych reklam to osoby pomiędzy 55 a 69 rokiem życia. więcej

Ministerstwo Obrony Narodowej szykuje kampanię promującą Legię Akademicką

Ministerstwo Obrony Narodowej szuka w konkursie firmy, która zajmie się kampanią informacyjno-promocyjną dotyczącą programu pilotażowego edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej. Przeznaczy na nią 240 tys. zł. więcej

Surrealistyczna reklama na motywach ,,Black Mirror" (wideo)

Motyw społeczeństwa stale obserwującego się i poddającego ocenom, znany z serialu „Black Mirror”, wykorzystał Optrex, producent środka przeciw wysuszeniu oka. Spot nakręcił Owen Harris, reżyser „Black Mirror”. więcej

Marka Zagrodowy promuje się w telewizji hasłem ,,Oryginał jest tylko jeden" (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy, należącej do Grupa Drosed. Za przygotowanie działań pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden” odpowiadają hi.advertising, Codemedia, Flota Filmowa, Performance media oraz Quality Public Relations. więcej

Adam Rudzki i Jarek Maciejek w zespole kreacji Artegence

Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki jako creative i Jarek Maciejek jako copywriter. Jako team kreatywny odpowiadają za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business. więcej

,,Każdy zyskuje 300, 500, 700 zł" w promocji sprzętu Amica do zabudowy (wideo)

Amica rozpoczęła promocję urządzeń do zabudowy, w ramach której można otrzymać 300, 500 lub 700 zł zwrotu na kartę przedpłaconą. Wspiera to kampania reklamowa. więcej

Anna Gorczyca za Alicję Miklaszewską w OMD Macroscope

Anna Gorczyca po powrocie z urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko group account directora w domu mediowym OMD Macroscope (OMD Poland). Zastąpiła Alicję Miklaszewską. więcej

Rusza druga odsłona kampanii Bodymax ,,Kawałek soboty każdego dnia"

Wystartowała jesienna odsłona kampanii suplementu diety Bodymax (Orkla Care). Za przygotowanie platformy komunikacyjnej „Kawałek soboty każdego dnia” odpowiada agencja Communication Unlimited. więcej

Marcin Maziarz: z GPD Agency do BBDO Warszawa

Marcin Maziarz dołączył do działu strategii agencji reklamowej BBDO Warszawa obejmując stanowisko senior digital strategist. Ostatnio pracował w GPD Agency. więcej

Dagmara Szulce we władzach IAA Global

Dagmara Szulce objęła stanowisko dyrektora zarządzającego IAA Global. więcej

Wielka loteria Sidolux i Perlux, do wygrania samochody Toyota

Z początkiem października ruszyła loteria marek Sidolux i Perlux, w której do wygrania są m.in. samochody Toyota Aygo. Jej operatorem jest spółka i360. więcej

Coty przejęło prawa do licencji Burberry Beauty

Na początku października Coty Inc. sfinalizowała transakcję przejęcia na wyłączność długoterminowych globalnych praw do licencji Burberry Beauty - submarki Burberry, mającej w portfolio zapachy kosmetyków kolorowych oraz produktów do pielęgnacji skóry. Kwota transakcji wyniosła łącznie 225 mln dolarów. więcej

Monster Polska w nowej kampanii radzi ,,Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce"

Ruszyła jesienna kampania serwisu rekrutacyjnego Monster Polska, promowana hasłem „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce". Akcję przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, za zakup mediów odpowiadają Codemedia oraz Media Miejskie. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników

W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Sakiewicz i wydawca ,,Gazety Polskiej" przepraszają Adama Michnika za tekst Jerzego Targalskiego

W „Gazecie Polskiej” ukazały się przeprosiny od jej redaktora naczelnego Tomasza Sakiewicza i wydawcy Niezależnego Wydawnictwa Polskiego skierowana do Adama Michnika, redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. To wykonanie prawomocnego wyroku sądu. więcej

Urodzinowe wydanie miesięcznika ,,Dobre Rady" z Bożeną Dykiel na okładce

W czwartek, 5 października ukaże się jubileuszowe wydanie magazynu „Dobre Rady” (Grupa Burda). Okazją do świętowania są 15 urodziny pisma. Z tej okazji redakcja przygotowała m.in. konkursy dla czytelniczek z zaproszeniami na kulturalne imprezy w całym kraju. więcej

,,Tele Tydzień" najchętniej kupowany, pisma yellow w czołówce (top 45 tygodników)

W lipcu br. wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajęły pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należało do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień” - top 45 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kontrola 6 mln zł dotacji dla Tomasza Sakiewicza na serwis o Puszczy Białowieskiej. ,,Jestem spokojny o wynik"

Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć rozpoczął dochodzenie w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska w sprawie niejasności, dotyczących 6 mln zł dotacji dla fundacji „Gazety Polskiej”. Chodzi o dofinansowanie serwisu o Puszczy Białowieskiej. - Niech kontrolują, jestem spokojny o wynik - mówi dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. więcej

,,Gazeta Wyborcza" uruchomiła Sonar z danymi o politykach. Vadim Makarenko: nie wykluczamy prawicowych źródeł

W środę „Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła Sonar - serwis internetowy monitorujący politykę i polityków. - Chcemy dawać dane z różnych źródeł, zebrane w jednym miejscu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Vadim Makarenko, szef serwisu Sonar.Wyborcza,pl. Projekt realizowany jest wspólnie z Laboratorium EE powstał dzięki wsparciu Digital News Initiative firmy Google. więcej

Grupa Onet łączy redakcje sekcji biznesowej i Business Insider Polska

Grupa Onet łączy zespoły redakcyjne działu Biznes.onet.pl i serwisu Business Insider Polska. W tym pierwszym w sierpniu przeprowadzono spore zwolnienia. więcej

Dariusz Tuzimek pozywa Krzysztofa Stanowskiego za teksty o nim w ,,Stanie futbolu" i na Weszlo

Dziennikarz piłkarski Dariusz Tuzimek wytoczył Krzysztofowi Stanowskiemu proces dotyczący poświęconych Tuzimkowi fragmentu książki „Stan futbolu” i tekstów w należącym do Stanowskiego serwisie Weszlo.com. Obaj dziennikarze przez krótki okres pracowali wspólnie w „Przeglądzie Sportowym”. więcej

Semahead zajmie się sprzedażą bezpośrednią reklam w Grupie Interii, odchodzi Michał Otocki

Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia) przejmie nadzór nad całą sprzedażą bezpośrednią oferty reklamowej tego wydawcy. Z Interią żegna się Michał Otocki, dotychczasowy dyrektor sprzedaży bezpośredniej. więcej

W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają zwykle dojrzali internauci, Polacy mieszczą się w tym trendzie

Według danych zebranych przez firmę Gemius w raporcie AdMonitor w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają najczęściej użytkownicy w wieku 45 – 69 lat. Polska mieści się w średniej wśród badanych krajów, na naszym ryku 35 procent odbiorców internetowych reklam to osoby pomiędzy 55 a 69 rokiem życia. więcej

Do tej pory sprzedano 150 tys. par okularów Spectacles. Snap chce mocniej wejść w produkcję sprzętu

Evan Spiegel, właściciel firmy Snap poinformował, że dotąd udało się sprzedać ponad 150 tysięcy par okularów Spectacles. Spiegel wierzy, że produkcja sprzętu będzie w przyszłości istotną częścią jej biznesu. więcej

Sylwester Latkowski po zaocznym wyroku ma skasować wpisy dot. niedoszłego kupna Śląska Wrocław

Na mocy wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie Sylwester Latkowski ma na rok usunąć wpis ze swojego bloga i tweety dotyczące działalności biznesowej Grzegorza Ślaka, który latem rozmawiał o kupnie klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław. Latkowski podkreśla, że wyrok został wydany zaocznie. więcej

Oto najlepsze aplikacje i gry według zestawienia Google ,,Android Excellence"

Google w specjalnym zestawieniu „Android Excellence” wyróżnił dziesięć najlepszych pod względem jakości aplikacji i gier. Na liście znalazły się m.in. zakupowa aplikacja Bring czy logiczna rozgrywka Karma: Incarnation 1. więcej

Byli współwłaściciele Legii Warszawa inwestują w Abstrachuje.tv, kanał planuje ekspansję zagraniczną

Bogusław Leśnodorski, Maciej Wandzel (byli współwłaściciele Legii Warszawa) oraz Olek Wandzel kupili część udziałów w spółce Abstra, do której należy kanał youtube’owy Abstrachuje.tv. Ma to przyspieszyć jego ekspansję zagraniczną. więcej

Z serwerów Yahoo wyciekły dane trzech miliardów, a nie miliarda użytkowników

Koncern Verizon, obecny właściciel Yahoo ujawnił że hakerzy wykradli w sumie dane z trzech miliardów kont prowadzonych przez Yahoo. To o wiele więcej niż zakładano wcześniej podając skalę przecieku na poziomie miliarda użytkowników. Amerykańskie służby wciąż prowadzą dochodzenie w sprawie sprawców kradzieży danych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Walk tworzy z trzema europejskimi agencjami sieć weCAN

Walk wraz z trzema agencjami z Europy Środkowo-Wschodniej założył spółkę weCAN Ltd. Celem jej powstania jest tworzenie alternatywy wobec sieciowych struktur na rynku CEE. Do zarządu nowo powstałej organizacji wszedł Szymon Walkiewicz, partner i business development director Walk. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Do tej pory sprzedano 150 tys. par okularów Spectacles. Snap chce mocniej wejść w produkcję sprzętu
Google przedstawia smartfony Pixel 2 i Pixel 2 XL z ekranami 5 i 6 cali w cenach od 649 do 949 dolarów
Prawie 530 tysięcy numerów przeniesionych w trzecim kwartale, największym przegranym Orange, Premium Mobile z najlepszym bilansem
HMD Odyssey - Samsung z Microsoftem prezentują nowy zestaw VR do Windows Mixed Reality
Hybrydowy Pixelbook od Google z ekranem 12,3 cala w cenie od 999 dolarów
Irlandia w Europejskim Trybunale Sprawiedliwości za brak 13 miliardów euro podatków od Apple
Telewizor LG OLED TV 4K i konsola Xbox One X w zestawie dla wymagających graczy
Abonenci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą sprawdzać internet LTE za 9 złotych przez 60 dni
Android: Marshmallow przed Lollipop, Nougat przed KitKat, debiut Oreo
iPhone 7 najlepiej sprzedającym się modelem smartfona w I poł. 2017 r.
 
 
 
GOSPODARKA
 
Irlandia w Europejskim Trybunale Sprawiedliwości za brak 13 miliardów euro podatków od Apple
Coty przejęło prawa do licencji Burberry Beauty
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Kate Winslet w "Avatarze"
Jared Leto będzie Hugh Hefnerem
Koniec serialu "Mroczne zagadki Los Angeles"
Netflix zaprasza na nianię-satanistkę
Anna Paquin córką Roberta De Niro w filmie "The Irishman"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj