Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 17 Października 2017
 
 
 
MTV Music zastępuje VIVA. W ramówce ,,MTV Unplugged" i program newsowy Niny Cieślińskiej (wideo)
 
We wtorek 17 października br. VIVA Polska zostanie zastąpiona przez całkiem nowy kanał muzyczny MTV Music, który ma być uzupełnieniem oferty rozrywkowej MTV Polska. Twarzą stacji jest Nina Cieślińska, a w ramówce znajdą się programy takie jak m.in. „MTV Bites” czy „MTV Unplugged” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Służba zdrowia to wizerunkowa kula u nogi ekipy rządzącej, jednak strajk lekarzy rezydentów nie spowoduje kryzysu zaufania (opinie)
 
Brak porozumienia pomiędzy strajkującymi lekarzami rezydentami a rządem nie wywoła tąpnięcia w sondażach ani nie spowoduje kryzysu zaufania wobec ekipy rządzącej. To raczej wyzwanie dla resortu zdrowia i samego ministra. Po działaniach KPRM widać, że otoczenie pani premier ma duże doświadczenie i wypracowaną politykę komunikacji. Można się z nią nie zgadzać, ale nie sposób odebrać jej skuteczności - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
 
Według raportu agencji Zenith na 52 najbardziej rozwiniętych rynkach świata 63 procent populacji korzysta ze smartfonów, a w 2018 roku w 5 krajach penetracja tych urządzeń przekroczy 90 procent. W 2017 roku 70 procent ruchu w sieci wygenerują urządzenia przenośne, a wydatki na reklamę w segmencie mobile będą stanowiły 53 procent internetowego tortu reklamowego. więcej
 
 
Monika Bronowska za Artura Banacha prezesem Grupy Netsprint
 
Monika Bronowska, poprzednio COO Publicis Media w Polsce, od listopada będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi na tym stanowisku Artura Banacha, który obejmie teraz w firmie funkcję szefa strategii. więcej
 
 
Ponad 100 tys. zł za reklamy przy meczach polskich piłkarzy w TVP, taniej przy ,,Wiadomościach"
 
Ceny reklam w listopadzie w TVP są przy zdecydowanej większości programów droższe niż przed rokiem. O kilkadziesiąt proc. więcej trzeba zapłacić m.in. przy serialach i transmisjach sportowych. Staniały natomiast spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej kosztują reklamy przy towarzyskich meczach polskich piłkarzy oraz przy serialu „M jak miłość” - ponad 100 tys. zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
VoD.pl przed Playerem, TVP i CDA przed Iplą, Netflix wyprzedził Showmaxa (analiza) więcej
 
Spadki sprzedaży w druku nie zatopią ,,Gazety Wyborczej", bo mocno rozwija płatną ofertę internetową więcej
 
Duży wzrost słuchalności Radia ZET, Antyradia, Wawy i Polskiego Radia 24 więcej
 
UOKiK sprawdza rynek reklamy telewizyjnej."Duża koncentracja" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
UI Designer / Grafik TVN
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Finance Director CE Fox Networks Group Poland
Business Development Manager, Noizz.pl Media Impact Polska
Media Assistant Havas Media Group
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
DJ / prezenter Radio BIELSKO
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Specjalista ds. Obsługi Reklamowej On-Line Media Impact Polska
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Grafik / Fotoedytor TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
MTV Music zastępuje VIVA. W ramówce ,,MTV Unplugged" i program newsowy Niny Cieślińskiej (wideo)

We wtorek 17 października br. VIVA Polska zostanie zastąpiona przez całkiem nowy kanał muzyczny MTV Music, który ma być uzupełnieniem oferty rozrywkowej MTV Polska. Twarzą stacji jest Nina Cieślińska, a w ramówce znajdą się programy takie jak m.in. „MTV Bites” czy „MTV Unplugged” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ponad 100 tys. zł za reklamy przy meczach polskich piłkarzy w TVP, taniej przy ,,Wiadomościach"

Ceny reklam w listopadzie w TVP są przy zdecydowanej większości programów droższe niż przed rokiem. O kilkadziesiąt proc. więcej trzeba zapłacić m.in. przy serialach i transmisjach sportowych. Staniały natomiast spoty przy „Wiadomościach”. Najwięcej kosztują reklamy przy towarzyskich meczach polskich piłkarzy oraz przy serialu „M jak miłość” - ponad 100 tys. zł. więcej

Polsat liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej. Na końcu WP, Zoom TV, Metro i Nowa TV

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej we wrześniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Kultura - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info zawiesza Ziemowita Kossakowskiego po tekście o kawiorze strajkujących lekarzy, Samuel Pereira przeprasza

Kierownictwo redakcji serwisu internetowego TVP Info zawiesiło Ziemowita Kossakowskiego po publikacji artykułu wytykającego niektórym z protestujących lekarzy rezydentów, że jeździli w podróże zagraniczne i jedzą kanapki z kawiorem. Szef TVP.info Samuel Pereira przeprosił jedną z lekarek opisanych w tekście. więcej

Turecka telenowela ,,Elif" hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49

Nowy turecki serial „Elif” po kilku miesiącach emisji śledzi 948 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji produkcji jest bezkonkurencyjnym liderem rynku w 4+, ale w grupie 16-49 stacja zajmuje dopiero trzecie miejsce. więcej

390 tys. widzów ,,Czarno na białym". TVN24 przegrywa z TVP Info

W okresie od 28 sierpnia do 13 października br. magazyn Patrycji Redo „Czarno na białym” śledziło średnio 388 tys. widzów. Program dał TVN24 pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych. więcej

Zdzisław Krasnodębski zrezygnował z wizyt w TVP Info, bo sporo czekał na wejście antenowe. ,,Jestem zapracowany"

Zdzisław Krasnodębski, europarlamentarzysta PiS, rezygnuje z wizyt w TVP Info, gdyż w sobotę musiał długo czekać na wejście na antenę, które ostatecznie i tak nie doszło do skutku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Tak jak podkreślałem, chodziło o grzeczność. Jestem zbyt zapracowany, by na takie coś sobie pozwalać - komentuje w rozmowie z nami europoseł PiS. więcej

Polsat liderem w 4+, a TVN w 16-49 - TVP Info przed TVN24. ,,Fakty" na czele dzienników

Na pozycji lidera rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu utrzymał się Polsat,. Trzecie miejsce zajęła TVP1, która wyprzedziła siostrzaną TVP2. Wśród poszczególnych programów największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki oraz reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nasser al-Khela?fi, właściciel Paris Saint-Germain podejrzany o korupcję przy zakupie praw do transmisji piłkarskich MŚ

Nasser al-Khelaïfi, szef katarskiej firmy medialnej beIN Media Group i właściciel Paris Saint-Germain jest podejrzany o korupcję przy nabyciu praw do transmisji z mistrzostw świata w piłce nożnej. Al-Khelaifi miał przekazać w formie łapówki willę Jerome’owi Valcke, byłemu sekretarzowi generalnemu FIFA. więcej

Brytyjski serial ,,Loch Ness" w 13 Ulica

29 października 2017 roku 13 Ulica rozpocznie emisję nowego brytyjskiego serialu „Loch Ness”. więcej

Animacja ,,Kajtuś" w Polsat JimJam

W poniedziałek, 13 listopada 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowego animowanego serialu „Kajtuś”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM, Radio Zet i Radio Jard na czele słuchalności w Białymstoku

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Jard - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Monika Bronowska za Artura Banacha prezesem Grupy Netsprint

Monika Bronowska, poprzednio COO Publicis Media w Polsce, od listopada będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi na tym stanowisku Artura Banacha, który obejmie teraz w firmie funkcję szefa strategii. więcej

Nowa spółka Havas Media Group rozpoczyna obsługę mediową PLL LOT

Havas Media Group wygrał przetarg na obsługę mediową Polskich Linii Lotniczych LOT. Obsługą przewoźnika zajmie się nowo utworzona spółka celowa - FullSix Media. Jej prezesem jest Małgorzata Węgierek. więcej

Kuba Błaszczykowski przed telewizorem reklamuje promocję Lay's z VoD.pl i Cinema City (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez Frito-Lay Poland) z udziałem piłkarza Kuby Błaszczykowskiego. Wspiera promocję, w której po zakupie dwóch paczek tych chipsów można otrzymać kod dostępu do wybranego filmu na VoD.pl. więcej

T-Mobile zapewnia klientów biznesowych - ,,masz to czarno na białym"

Pod hasłem „Firma bez limitów - masz to czarno na białym” ruszyła kampania T-Mobile skierowana do klientów biznesowych. Biorą w niej udział przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług operatora. Akcję przygotowały Bridge2Fun, LiquidThread, Agencja Warszawa,  ARC Worldwide oraz dom mediowy SMG. więcej

Mama na desce windsurfingowej w reklamie Etopiryny (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa tabletek przeciwbólowych Etopiryna (produkowanych przez Polpharmę) po hasłem „Twoja mama przypomina: na ból głowy Etopiryna!”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Cut The Mustard i Watchout Productions. więcej

Radosław Kotarski i ławice ryb w reklamie konta Profit w Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową konta oszczędnościowego Profil. W akcji występuje ambasador marketingowy banku - youtuber Radosław Kotarski. więcej

Łomża z nową butelką Miodowego idzie ,,Swoją drogą" (wideo)

Marka Łomża Miodowe, należąca do Van Pur, ma nową szatę graficzną. Za działania komunikacyjno-marketingowe towarzyszące rebrandingowi odpowiada Deloitte Digital, a za wygląd nowych opakowań - Studio Wilk. więcej

OS3 odpowiada za obsługę marki Loyd w internecie

Agencja OS3 wygrała przetarg firmy Mokate na obsługę działań digitalowych marki herbat Loyd. Firmy rozpoczęły współpracę w październiku. więcej

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN szuka w konkursie autora spójnego systemu graficznego

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłosiło konkurs na wykonawcę, który opracuje system porządkujący użycie elementów graficznych w jego materiałach promocyjnych i instytucjonalnych. więcej

,,Otwarcie o windykacji" w akcji edukacyjnej EOS KSI Polska (wideo)

Firma EOS KSI Polska rozpoczęła kampanię edukacyjną „EOS Otwarcie o windykacji”. Globalnie akcję przygotowała agencja La Red z Hamburga, a za realizację działań na naszym rynku odpowiadają firmy Walk i Performance Media. więcej

Magdalena Loose: z Lubię to - linked by Isobar do TalentMedia

Magdalena Loose zaczęła pracę jako account manager w agencji marketingu internetowego TalentMedia (nalezącej do holdingu Mediacap). Wcześniej była związana m.in. z agencjami Lubię to - linked by Isobar, Isobar Polska, Kalicińscy.com i DDB Warszawa. więcej

,,Włącz gościnność" motywem przewodnim nowej kampanii MPM (wideo)

Wystartowała kampania wizerunkowa producenta sprzętu AGD MPM. Działania prowadzone pod hasłem „Włącz gościnność” przygotowała agencja Pompidou oraz dom mediowy Five Media. więcej

Katarzyna Myszka za Joannę Płauszewską-Dekę dyrektorem sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton

Katarzyna Myszka objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu DoubleTree by Hilton. Zastąpiła Joannę Płauszewską-Dekę. więcej

Bosch w nowej kampanii pralek zachęca ,,Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom"

Ruszyła akcja promocyjna pralek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Kampania „Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” potrwa do końca roku, przygotowały ją agencje Insignia, ARC Media House oraz hyperCrew. więcej

Maspex Wadowice przejmuje bułgarską markę wody mineralnej Velingrad

Grupa Maspex Wadowice, jedna z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w branży spożywczej, kupiła bułgarską spółkę Aquarex AD produkującą naturalną wodę mineralną Velingrad. To 19. przejęcie sfinalizowane przez polską firmę. więcej

,,Tu zaczyna się smak" w reklamach makaronu Czaniecki

Nowa kampania makaronów Czaniecki, prowadzona pod hasłem „Czaniecki. Tu zaczyna się smak” odnosi się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa. Za jej realizację odpowiadają firmy Five Media i Zaza Media. więcej

Hotele Golden Tulip z nową strategią, logo i hasłem

Sieć hoteli Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki. Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wszechobecnej zabawy. Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli ma potrwać 2 lata. więcej

 
 
 
PRASA
 
Małgorzata Domagalik współpracuje z Edipresse Polska, pisze książki i scenariusz

Wydawnictwo Edipresse Polska zaczyna współpracę z Małgorzatą Domagalik. Na początek dziennikarka poprowadzi dwa cykle autorskich spotkań, ale w planach są kolejne wspólne projekty m.in książki i scenariusz. więcej

Relaunch miesięcznika ,,Focus Historia". ,,Skupiamy się na faktach, nie emocjach"

Magazyn „Focus Historia” (Grupa Burda) od październikowego numeru zmienił layout. Układ graficzny zyskuje na wyrazistości i przejrzystości, zmienia się także nawigacja. Niezmienne pozostają działy pisma. więcej

Córka Tomasza Lisa i Kingi Rusin szantażowana przez internetowgo stalkera. ,,Celem zniszczenie reputacji całej naszej rodziny"

Redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis i dziennikarka TVN Kinga Rusin poinformowali, że ich córka Pola od pewnego czasu jest szantażowana „ujawnieniem spreparowanych, nieprawdziwych dokumentów i maili”. Lis i Rusin uważają, że celem może być zniszczenie ich reputacji ze względów politycznych. więcej

,,Opiekun" - nowe pismo poradnikowe Agory

We wtorek, 17 października ukaże się „Opiekun” - nowy kwartalnik Agory. Skierowany jest do osób, które sprawują na co dzień opiekę nad bliskimi. Magazyn będzie kosztował 9,99 zł. więcej

,,M jak Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty" w lipcu, ,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowane

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów

Burda International Poland uruchomiło Klub Testerów. Będzie skupiał mężczyzn, sprawdzających i opisujących nowe produkty. Serwis działać będzie na stronie focus.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile

Według raportu agencji Zenith na 52 najbardziej rozwiniętych rynkach świata 63 procent populacji korzysta ze smartfonów, a w 2018 roku w 5 krajach penetracja tych urządzeń przekroczy 90 procent. W 2017 roku 70 procent ruchu w sieci wygenerują urządzenia przenośne, a wydatki na reklamę w segmencie mobile będą stanowiły 53 procent internetowego tortu reklamowego. więcej

Monika Bronowska za Artura Banacha prezesem Grupy Netsprint

Monika Bronowska, poprzednio COO Publicis Media w Polsce, od listopada będzie prezesem Grupy Netsprint. Zastąpi na tym stanowisku Artura Banacha, który obejmie teraz w firmie funkcję szefa strategii. więcej

Snapchat dystansuje Facebooka wśród amerykańskich nastolatków. ,,Pokolenie instant"

Według cyklicznego raportu banku Piper Jaffray jesienią 2017 roku Snapchat był ulubioną platformą społecznościową dla 47 procent amerykańskich nastolatków. Snapchat zostawił daleko w tyle Instagrama, Twittera i Facebooka. Według badań Gemiusa także w Polsce Snapchat wśród młodych internautów cieszy się największą popularnością. - Współczesne nastolatki żyją w migawce, w snapie, a teraźniejszość jest zawężona do kilku komentarzy i relacji. Dynamiczny wzrost popularności Snapchata wynika z wprowadzenia Snapchat Discover, transmisji live czy udostępnienia dodatkowych filtrów - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Sąd oddalił pozew Agaty Młynarskiej przeciw Niezalezna.pl za porównanie jej wpisu do propagandy hitlerowskiej

Serwis Niezalezna.pl (Słowo Niezależne) nie musi płacić 50 tys. zł zadośćuczynienia ani usunąć artykuł Krzysztofa Wołodźko porównujący wpis facebookowy Agaty Młynarskiej krytykujący wczasowiczów do opisywania Żydów w hitlerowskiej propagandzie. Sąd oddalił pozew skierowany w tej sprawie przez Młynarską. więcej

Agora uruchomiła serwis NewsMavens.com redagowany przez kobiety, na czele Zuzanna Ziomecka

Agora uruchomiła anglojęzyczny serwis informacyjny NewsMavens.com.  Szefową projektu została Zuzanna Ziomecka. więcej

Jedna piąta polskich internautów nie czyta książek, Lubimyczytac.pl najpopularniejszym serwisem czytelniczym

Według badań IRCenter w 2016 roku 19 procent polskich internautów nie przeczytało żadnej książki, mężczyźni przeważają w tej statystyce. Najpopularniejszymi serwisami promującymi czytelnictwo są Lubimyczytac.pl, ksiazki.onet.pl i ksiazki.wp.pl, a we wrześniu 2017 roku najczęściej komentowaną książką w mediach społecznościowych była pozycja  „Macierewicz i jego tajemnice”. więcej

Huawei w testach sieci 5G przekracza transfer 32 Gb/s i prezentuje aplikację Network Slicing

Koncern Huawei zakończył drugą fazę testów technologii 5G. Inżynierom udało się uzyskać prędkość przesyłu danych przekraczającą 32 Gb/s. Huawei zaprezentował też Network Slicing, pierwszą aplikację przeznaczoną dla inteligentnych sieci.   więcej

Zapytaj.onet.pl w nowej odsłonie na urządzenia mobilne

Ruszyła nowa odsłona społecznościowego serwisu wymiany wiedzy Zapytaj.onet.pl. W wersji mobilnej wprowadzono technologię PWA oraz możliwość korzystania z niej offline. Dodatkowo zmienił się logotyp i layout serwisu. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach

Siedmiu na dziesięciu Polaków goszczących w restauracjach narzeka na brak zainteresowania ze strony obsługi, a 56 proc. na niedostateczny poziom czystości w lokalu - wynika z badania IQS. więcej

Michał Prządka: z El Passion do Kantar Insights

Michał Prządka od 15 listopada obejmie funkcję operations director w Kantar Insights. Dotychczas był prezesem firmy technologicznej El Passion. Na stanowisku zastąpi Agnieszkę Chojnacką, która rozstaje się z firmą. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Służba zdrowia to wizerunkowa kula u nogi ekipy rządzącej, jednak strajk lekarzy rezydentów nie spowoduje kryzysu zaufania (opinie)

Brak porozumienia pomiędzy strajkującymi lekarzami rezydentami a rządem nie wywoła tąpnięcia w sondażach ani nie spowoduje kryzysu zaufania wobec ekipy rządzącej. To raczej wyzwanie dla resortu zdrowia i samego ministra. Po działaniach KPRM widać, że otoczenie pani premier ma duże doświadczenie i wypracowaną politykę komunikacji. Można się z nią nie zgadzać, ale nie sposób odebrać jej skuteczności - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Dorota Haller przeszła z Medicover do Huawei

Dorota Haller objęła w październiku stanowisko marketing, communication&digital directora w Huawei Consumer Business Group - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Medicover. więcej

Hubert Rączkowski PR managerem Clear Communication Group

Hubert Rączkowski objął nowo utworzoną funkcję PR managera w agencji public relations Clear Communication Group. Poprzednio Rączkowski pracował w LoveBrands Relations. więcej

Siemens Finance stawia na Clear Communication Group

Od października tego roku Siemens Finance, firma specjalizująca się w leasingu, nawiązała współpracę, w zakresie komunikacji z agencją Clear Communication Group. Klient wybrał agencję w konkursie ofert. więcej

Consulting'n more członkiem międzynarodowej organizacji branży PR - IPREX

Agencja Consulting’n more jako pierwsza w Polsce wstąpiła do IPREX - Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm Public Relations. W ramach członkostwa, pracownicy agencji będą  korzystać z wiedzy i doświadczeń specjalistów ze zrzeszonych firm. więcej

LoveBrands Realtions obsługuje dystrybutora win Tim

Agencja LoveBrands Realtions nawiązała współpracę z firmą dystrybuującą wino TIM. Agencję wybrano w przetargu. więcej

On Board Think Kong z kolejnym projektem dla L'Oréal Polska

Grupa On Board Think Kong rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska o działania komunikacyjne dla fabryki L’Oréal Warsaw Plant. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
T-Mobile zapewnia klientów biznesowych - ,,masz to czarno na białym"
Canon: nowy flagowy kompakt PowerShot G1 X Mark III (wideo)
Huawei Mate 10 Pro z ekranem 5,99 cala i podwójnym aparatem w cenie 3499 złotych
Adam Sawicki członkiem zarządu AmRest, odpowiada za cyfryzację grupy
Orange Energia po przejęciu Multimedia Polska Energia ma 105 tys. klientów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polacy narzekają na brak zainteresowania obsługi i brud w restauracjach
Adam Sawicki członkiem zarządu AmRest, odpowiada za cyfryzację grupy
Orange Energia po przejęciu Multimedia Polska Energia ma 105 tys. klientów
UOKiK sprawdza, czy sieci handlowe nie zawyżają cen masła. Pod lupą znalazły się też dostawy jabłek i produkcja cukru
Maspex Wadowice przejmuje bułgarską markę wody mineralnej Velingrad
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Botoks" bije rekordy popularności. Najlepszy polski film 2017 roku
Atrium TV zekranizuje opowieść Victora Hugo o Quasimodo wspólnie z producentem i aktorami ,,Gry o tron"
"Gambit" na walentynki 2019
Prawnicy zostawili Harveya Weinsteina na lodzie
Brytyjski serial ,,Loch Ness" w 13 Ulica
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj