Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 19 Października 2017
 
 
 
Nowy portal ,,Rzeczpospolitej" konserwatywny i przejrzysty, irytujące wideo (opinie)
 
Nowy serwis „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) definitywnie zastąpił poprzednią wersję witryny. Ma teraz dużo bardziej przejrzysty układ i szatę graficzną oraz uproszczoną nawigację, nie ustrzeżono się w nim jednak mankamentów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej
 
 
Marquard Media Polska zmienia strukturę i inwestuje w oferty cyfrowe. Zwolnienia w wydawnictwie
 
Grupa Marquard Media Polska ogłosiła wdrożenie od 1 listopada br. nowego programu rozwoju wydawnictwa, które będzie się opierać na ofertach cyfrowych, marketingu kreatywnym i kompleksowych rozwiązaniach biznesowych. Wydawca zmienia strukturę organizacyjną, co - według nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl - wiąże się ze zwolnieniami w filmie. więcej
 
 
,,Do Rzeczy" z największym spadkiem sprzedaży w sierpniu. ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Gazeta Polska" na plusie
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w sierpniu br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostami pochwalić się mogły dwa tytuły: „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”, a na czele spadków znalazło się „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Prawa do ,,Artystów" TVP2 sprzedane do USA. Powstanie amerykański odcinek pilotowy
 
Telewizja Polska podpisała umowę przedwstępną z Intrigue Entertainment na sprzedaż praw do adaptacji serialu „Artyści” na rynek amerykański. Firma zrealizuje odcinek pilotowy i zaproponuje serial stacjom telewizyjnym. więcej
 
 
Akcja #MeToo może przynieść długotrwałe owoce (opinie)
 
Akcja zamieszczania postów z hashtagiem #MeToo czy #JaTeż nie będzie jedynie kilkudniowym zrywem, ale przyniesie długotrwałe owoce. Ma bowiem niezwykłe znaczenie kulturowo-społeczne. Dotyka i piętnuje zjawisko, które jest powszechne i ma ponadnarodowy charakter. Wykorzystanie mediów społecznościowych do publicznego mówienia o molestowaniu jest niebywale skuteczne i wywołuje naturalny efekt domina - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od komunikacji marketingowej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP Info na początku 2018 roku zmieni oprawę, nowe studio wspólnie z ,,Wiadomościami" więcej
 
Netflix wyda 8 miliardów dolarów na nowe produkcje w 2018 roku więcej
 
VoD.pl przed Playerem, TVP i CDA przed Iplą, Netflix wyprzedził Showmaxa (analiza) więcej
 
Spadki sprzedaży w druku nie zatopią ,,Gazety Wyborczej", bo mocno rozwija płatną ofertę internetową więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Event Manager El Padre
Młodszy Specjalista Performance Marketingu Onet.pl
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu / Business Development Director Ogólnopolski nadawca telewizyjny
Producent zwiastunów telewizyjnych Ogólnopolski nadawca telewizyjny
UI Designer / Grafik TVN
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Finance Director CE Fox Networks Group Poland
Business Development Manager, Noizz.pl Media Impact Polska
Media Assistant Havas Media Group
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
DJ / prezenter Radio BIELSKO
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Prawa do ,,Artystów" TVP2 sprzedane do USA. Powstanie amerykański odcinek pilotowy

Telewizja Polska podpisała umowę przedwstępną z Intrigue Entertainment na sprzedaż praw do adaptacji serialu „Artyści” na rynek amerykański. Firma zrealizuje odcinek pilotowy i zaproponuje serial stacjom telewizyjnym. więcej

Polsat najlepiej postrzeganą telewizją w Polsce. TVP przegrywa też z TVN

Telewizja Polsat jest najlepiej postrzegana spośród objętych przez CBOS badaniem stacji telewizyjnych. Pozytywnie wypowiada się o Polsacie 70 proc. ankietowanych. Działalność TVN przychylnie odbiera 65 proc., a TVP - 57 proc. więcej

KRRiT odrzuciła skargę na materiał Łukasza Sitka z jąkającą się urzędniczką. ,,Szkoda. Reporter został z opinią hieny"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie uznała skargi, złożonej w maju br. przez prezydenta Sopotu na relacje Łukasza Sitka w TVP3 Gdańsk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o materiał w którym wykorzystano jąkanie się urzędniczki. -  Nie jestem zdziwiona tym werdyktem - mówi nam zainteresowana. więcej

Klan nie zniknie z TVP1. ,,Nie mamy w planach zakończenia emisji"

Telewizja Polska nie zamierza kończyć w przyszłym roku emisji telenoweli „Klan”. - Nie mamy tego w planach - mówi Wirtualnemedia.pl Mateusz Matyszkiewicz, dyrektor TVP1. więcej

Jacek Kurski: nie wierzę w telemetrię Nielsena, nowe badanie od KRRiT obejmie też internet i radio

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski stwierdził, że nie wierzy, że firma Nielsen zmieni swój „przestarzały panel badawczy”. Dlatego TVP niebawem zaprezentuje wyniki badania oglądalności oparte na danych od klientów Netii. Natomiast w przyszłym roku KRRiT ma rozpocząć badanie obejmujące też oglądalność treści tv w internecie i słuchalność radia. więcej

10 tys. widzów nowego programu Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Powtórki w Polsat News śledzi 48 tys. osób

Średnia widownia nowego programu Alicji Resich-Modlińskej „W bliskim planie” emitowanego w Polsat News 2 po trzech tygodniach emisji wynosi 10 tys. widzów. Z kolei powtórki audycji, pokazywane dzień później w Polsacie News, śledzi 48 tys. osób. więcej

Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa

Firma ratingowa Nielsen podpisała umowy z kilkoma największymi amerykańskimi wytwórniami i koncernami medialnymi w ramach których będzie badać oglądalność ich produkcji w serwisie Netflix. Wśród nowych partnerów Nielsena są między innymi A+E Networks, Disney/ABC, Lionsgate, NBCUniversal i Warner Bros. więcej

Fokus TV nokautuje konkurencję wśród stacji dokumentalnych, BBC Brit z największym wzrostem

We wrześniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mogło BBC Brit, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał CBS Reality. więcej

Eurosport i Snapchat przygotują ekskluzywne materiały z olimpiady w Pjongczangu dla odbiorców w Europie

Kanał Eurosport oraz Snap Inc., właściciel Snapchata podpisali porozumienie przewidujące przygotowanie na tę platformę ekskluzywnych materiałów związanych z zimową olimpiadą w Pjongczangu w 2018 roku. Treści mają być dostępne w różnych językach i będą skierowane do odbiorców w Europie. więcej

,,Kłamstwa" i ,,Billions" premierowo w HBO3

W listopadzie HBO3 rozpocznie emisję seriali „Kłamstwa” („Liar”) stacji ITV oraz „Billions”, nakręcone przez amerykańską stację Showtime. więcej

Latynoamerykański serial ,,Hipnotyzer" od 18 listopada w Cinemax

W sobotę 18 listopada br. stacja Cinemax rozpocznie emisję serialu „Hipnotyzer” („El hipnotizador”), wyprodukowanego przez HBO Latin America. więcej

FOX rozpoczyna emisję ósmego sezonu ,,The Walking Dead" (wideo)

W niedzielę, 22 października 2017 roku na antenie amerykańskiego FOX odbędzie się światowa premiera ósmego sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”. W Polsce produkcja zadebiutuje dzień później. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM najlepiej postrzeganym radiem w Polsce. Najbardziej zróżnicowany odbiór Radia Maryja

Radio RMF FM jest najlepiej postrzeganym spośród objętych przez CBOS badaniem stacji radiowych w Polsce. Pozytywnie wypowiada się o RMF FM 58 proc. ankietowanych. Działalność Radia ZET przychylnie odbiera 51 proc., a Polskiego Radia - 46 proc. więcej

 
13. edycja Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Kto został nominowany?

Jedenastu dziennikarzy zostało nominowanych przez kapitułę w trzynastej edycji dziennikarskiej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Wśród nich są m.in. Magdalena Rigamonti, Tomasz Piątek, Wojciech Bojanowski i Jan Pospieszalski. więcej

 
KRRiT ogłasza przetarg na częstotliwość w Świnoujściu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła przetarg na rozszerzenie koncesji dla stacji radiowych, które chciałyby nadawać lokalne audycje na częstotliwości 89,2 MHz w Świnoujściu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. ,,Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem"

Agencja DDB&Tribal Warszawa zdobyła złotą nagrodą na festiwalu Euro Effie 2017 za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland przygotowaną wspólnie z domem mediowym Maxus Warszawa i agencją Hill&Knowlton Strategies. Znalazła się również na piątym miejscu wśród najefektywniejszych agencji w Europie. więcej

,,Bądź gościem naszych najlepszych pilotów" w kampanii PLL LOT (wideo)

PLL LOT rozpoczęły wizerunkowo-produktową kampanię reklamową podkreślającą wysoki standard usług oferowanych przez firmę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Group Polska i FullSix Media. więcej

Sieć amerykańskich restauracji blue frog debiutuje w Polsce, pierwszy lokal we Wrocławiu

 Grupa AmRest otwiera pierwszą w Polsce restaurację pod marką Blue Frog. więcej

Posterisan namawia na billboardach do odparcia inwazji hemoroidów

Wystartowała kampania outdoorowa marki leku na hemoroidy Posterisan, należącej do Kadefarmu. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Pomarańcza. więcej

Nowa reklama Libresse przełamuje tabu w reklamie podpasek (wideo)

Firma Bodyform w najnowszej, globalnej kampanii podpasek Libresse pod hasłem #BloodNormal” podkreśla, że menstruacja jest czymś normalnym, więc pokazywanie krwi nie powinno być tematem tabu. Autorem kreacji jest agencja Abbott Mead Vickers BBDO. więcej

Ministerstwo Zdrowia w kampanii zachęca do pomagania chorym na depresję (wideo)

Ruszyła kampania „Sposoby na depresję. Naucz się pomagać”, adresowana do najbliższego otoczenia osób chorych oraz wybranych grup zawodowych, które szczególnie często spotykają się z tym tematem w swojej pracy. Za przygotowanie strategii i realizację projektu dla Ministerstwa Zdrowia odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

Animowany spot promuje bezpieczne płatności w Przelewy24 (wideo)

Pod hasłem „Płać Bezpiecznie” ruszyła kampania promocyjna operatora płatności online Przelewy24. Za koncept kreatywny odpowiada dział marketingu firmy, spot przygotowała zaś agencja AlpenAmination. więcej

Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński w konkursie EnveloBanku "Dwie strony porządku"

Wystartowała kolejna odsłona kampanii interaktywnej EnveloBanku. Aktywację konsumencką „Dwie strony porządku” promują influencerzy Aleksandra Żuraw i Piotr Ogiński. Działania prowadzi agencja Grandes Kochonos Digital. więcej

Linie Emirates kampanią wartą 15 mln dolarów zachęcają do korzystania z portu w Dubaju

Linie lotnicze Emirates rozpoczęły - wartą 15 milionów dolarów - kampanię promującą podróże z portu w Dubaju. W spocie promocyjnym wykorzystano znany przebój grupy Queen „Don’t stop me now”. więcej

Capgemini ma nową identyfikację wizualną

Globalna spółka technologiczna Capgemini z okazji 50-lecia istnienia na rynku zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada BrandPie. więcej

Gillette promuje film ,,Liga Sprawiedliwości" Warner Bros Pictures

Gillette nawiązało współpracę z wytwórnią Warner Bros Pictures w zakresie promocji filmu akcji „Liga Sprawiedliwości". Na ekrany kin produkcja trafi w listopadzie tego roku. więcej

Michał Trela: z Awin do Cube Group

Michał Trela dołączył do zespołu agencji performance marketingowej  Cube Group, gdzie w dziale publishing&innovations objął stanowisko senior affiliate managera. Wcześniej pracował w Awin (dawniej Zanox). więcej

Tauron reklamuje ,,Czystą ofertę - Twoje 300" dla klientów indywidualnych

Tauron promuje nową ofertę, skierowaną do gospodarstw domowych. W ramach pakietu „Czysta oferta - Twoje 300” klienci mogą kupić prąd i gaz razem z usługami naprawy instalacji oraz urządzeń elektrycznych i gazowych. więcej

 
 
 
PRASA
 
Nowy portal ,,Rzeczpospolitej" konserwatywny i przejrzysty, irytujące wideo (opinie)

Nowy serwis „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) definitywnie zastąpił poprzednią wersję witryny. Ma teraz dużo bardziej przejrzysty układ i szatę graficzną oraz uproszczoną nawigację, nie ustrzeżono się w nim jednak mankamentów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej

Marquard Media Polska zmienia strukturę i inwestuje w oferty cyfrowe. Zwolnienia w wydawnictwie

Grupa Marquard Media Polska ogłosiła wdrożenie od 1 listopada br. nowego programu rozwoju wydawnictwa, które będzie się opierać na ofertach cyfrowych, marketingu kreatywnym i kompleksowych rozwiązaniach biznesowych. Wydawca zmienia strukturę organizacyjną, co - według nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl - wiąże się ze zwolnieniami w filmie. więcej

,,Do Rzeczy" z największym spadkiem sprzedaży w sierpniu. ,,Tygodnik Powszechny" i ,,Gazeta Polska" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w sierpniu br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostami pochwalić się mogły dwa tytuły: „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska”, a na czele spadków znalazło się „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Nisztor i Jan Piński zarzucają sobie nieprawdziwe informacje w tekstach w ,,Gazecie Polskiej" i ,,Gazecie Finansowej"

W nowym numerze „Gazety Polskiej” zasugerowano, że tytuły prasowe kierowane przez Jana Pińskiego wspierały Sławomira J. oskarżonego m.in. o kierowanie zorganizowaną grupą przestępczą. - Manipuluje materiałem, jego wiarygodność jest zerowa - mówi o Nisztorze Piński. - W sądzie są już pozwy w związku z regularnym naruszaniem moich dóbr osobistych m.in. przez osoby związane z „Gazetą Finansową” - stwierdza Nisztor. więcej

Serwis Otodom wydaje magazyn ,,Agent nieruchomości"

W środę, 18 października ukazał się pierwszy numer kwartalnika „Agent nieruchomości”, wydawanego przez serwis otoDom.pl (Grupa OLX). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska wyda o 6,6 mln zł więcej na resztę udziałów Nocowanie.pl

Wirtualna Polska poinformowała, że podwyższyła o 6,6 mln zł wartość zobowiązania z tytułu opcji kupna pozostałych 25 proc. udziałów spółki Nocowanie.pl. W pierwszej połowie br. Nocowanie.pl miało 3,51 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,5 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. więcej

PayU wprowadza Płacę później, opcję zakupów z odłożonym terminem płatności

Platforma PayU udostępniła pilotażowo nowy system płatności za zakupy pod nazwą Płacę później. Przewiduje on wydłużony termin zapłaty za towary zakupione online oraz możliwość rozłożenia jej na raty. Na razie system wprowadziły wybrane sklepy internetowe, m.in. W.Kruk, Vistula, Top Secret, Deni Cler, Pakamera i Muve.pl. więcej

Poczta Polska zainwestuje 1 mld zł w e-commerce, powstanie Centralny Hub Logistyczny

Poczta Polska zainwestuje blisko miliard złotych w nową architekturę sieci logistycznej, aby sprostać wyzwaniu sprawnej obsługi coraz większej liczby przesyłek. Kluczowe będzie utworzenie Centralnego Hubu Logistycznego - sortowni do obsługi krajowego i międzynarodowego e-commerce, w tym rozwijającej się współpracy z Chinami. więcej

Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa

Firma ratingowa Nielsen podpisała umowy z kilkoma największymi amerykańskimi wytwórniami i koncernami medialnymi w ramach których będzie badać oglądalność ich produkcji w serwisie Netflix. Wśród nowych partnerów Nielsena są między innymi A+E Networks, Disney/ABC, Lionsgate, NBCUniversal i Warner Bros. więcej

Facebook wprowadza globalnie opcję Proponowane aktualności

Facebook poinformował o udostępnieniu dla wszystkich użytkowników nowej formy przeglądania treści w serwisie. Opcja Proponowane aktualności w założeniach oferuje użytkownikom najciekawsze wpisy dobrane do ich zainteresowań na podstawie wcześniejszych działań na Facebooku. więcej

Eurosport i Snapchat przygotują ekskluzywne materiały z olimpiady w Pjongczangu dla odbiorców w Europie

Kanał Eurosport oraz Snap Inc., właściciel Snapchata podpisali porozumienie przewidujące przygotowanie na tę platformę ekskluzywnych materiałów związanych z zimową olimpiadą w Pjongczangu w 2018 roku. Treści mają być dostępne w różnych językach i będą skierowane do odbiorców w Europie. więcej

Onet-RAS Polska będzie promować e-sportową sekcję Legii Warszawa

Grupa Onet-RAS Polska podpisała umowę partnerską z klubem Legia Warszawa. W ramach porozumienia Legia eSports rozpocznie współpracę z portalem Onet.pl, który zostanie oficjalnym partnerem medialnym sekcji e-sportowej Legii Warszawa. więcej

Serwis Otodom wydaje magazyn ,,Agent nieruchomości"

W środę, 18 października ukazał się pierwszy numer kwartalnika „Agent nieruchomości”, wydawanego przez serwis otoDom.pl (Grupa OLX). więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Marlena Huszczak COO w Kantar Insights Polska

Od początku października Marlena Huszczak objęła nowe stanowisko chief operating officera (COO) w Kantar Insights Polska. Przez ostatnie półtora roku odpowiadała za obszar HR grupy Kantar w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Nielsen zmierzy oglądalność produkcji Disneya, NBCUniversal i Warner Bros wśród użytkowników Netflixa

Firma ratingowa Nielsen podpisała umowy z kilkoma największymi amerykańskimi wytwórniami i koncernami medialnymi w ramach których będzie badać oglądalność ich produkcji w serwisie Netflix. Wśród nowych partnerów Nielsena są między innymi A+E Networks, Disney/ABC, Lionsgate, NBCUniversal i Warner Bros. więcej

Artur Czajka i Rafał Brudziński w IQS

Do zespołu instytutu badawczego IQS dołączyli Artur Czajka i Rafał Brudziński. Czajka, który objął funkcję trade&shopper business development managera, ostatnio pracował w Nielsenie. Brudziński z kolei, ostatnio związany z firmą Diageo, będzie pracować jako strategic data manager. więcej

Co trzeci konsument zwraca uwagę na zawartość glutenu, a co czwarty laktozy w żywności

33 proc. badanych zwraca uwagę na zawartość glutenu, a 26 proc. na zawartość laktozy w produktach - wynika z raportu Open Research na temat zdrowej żywności. Po tego typu produkty często sięga na zakupach prawie 70 proc. ankietowanych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Akcja #MeToo może przynieść długotrwałe owoce (opinie)

Akcja zamieszczania postów z hashtagiem #MeToo czy #JaTeż nie będzie jedynie kilkudniowym zrywem, ale przyniesie długotrwałe owoce. Ma bowiem niezwykłe znaczenie kulturowo-społeczne. Dotyka i piętnuje zjawisko, które jest powszechne i ma ponadnarodowy charakter. Wykorzystanie mediów społecznościowych do publicznego mówienia o molestowaniu jest niebywale skuteczne i wywołuje naturalny efekt domina - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od komunikacji marketingowej. więcej

Pr?t-?-Porter PR wygrywa przetarg na obsługę fashion PR Zalando

W wyniku wygranego przetargu, agencja Prêt-à-Porter PR rozpoczyna pracę dla internetowej platformy modowej Zalando. więcej

Good One PR wypromuje torby Cotchi Warsaw

Good One PR rozpoczęła współpracę z marką ekskluzywnych toreb Cotchi Warsaw. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Moralność ważniejsza od pieniędzy przy zgłaszaniu złych praktyk przez pracowników biurowych
Axon M - ZTE zapowiada rozkładanego smartfona z podwójnym ekranem (wideo)
2,35 mld pecetów, tabletów i smartfonów zostanie sprzedanych w 2018 r.
 
 
 
GOSPODARKA
 
,,Bądź gościem naszych najlepszych pilotów" w kampanii PLL LOT (wideo)
PayU wprowadza Płacę później, opcję zakupów z odłożonym terminem płatności
Poczta Polska zainwestuje 1 mld zł w e-commerce, powstanie Centralny Hub Logistyczny
Sieć amerykańskich restauracji blue frog debiutuje w Polsce, pierwszy lokal we Wrocławiu
Co trzeci konsument zwraca uwagę na zawartość glutenu, a co czwarty laktozy w żywności
Moralność ważniejsza od pieniędzy przy zgłaszaniu złych praktyk przez pracowników biurowych
Piotr Kwiatkowski nowym prezesem banku Credit Agricole, w zarządzie Bartłomiej Posnow
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Prawa do ,,Artystów" TVP2 sprzedane do USA. Powstanie amerykański odcinek pilotowy
Drugi sezon serialu "Belfer" w wybranych kinach
Film ,,Bright" z Willem Smithem nową produkcją Netflixa (wideo)
Gillette promuje film ,,Liga Sprawiedliwości" Warner Bros Pictures
,,Kłamstwa" i ,,Billions" premierowo w HBO3
Latynoamerykański serial ,,Hipnotyzer" od 18 listopada w Cinemax
"Śmierć Stalina" to najśmieszniejszy film roku
Marc Rissmann zagra w ósmym sezonie serialu "Gra o tron"
Mary Elizabeth Winstead i Common w filmie "All About Nina"
FOX rozpoczyna emisję ósmego sezonu ,,The Walking Dead" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj