Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 26 Listopada 2017
 
 
 
Adamczyk i Biedroń w polskiej wersji ,,Saturday Night Live". ,,W grze gigantyczne pieniądze"
 
W sobotę, 2 grudnia na platformie Showmax startuje polska wersja programu „Saturday Night Live”. Cztery pierwsze odcinki będzie można zobaczyć za darmo. - W grę wchodzą gigantyczne pieniądze - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Sojka, dyrektor zarządzający Showmax Polska. więcej
 
 
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
 
W pierwszych trzech kwartałach br. wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniosła 6,118 mld zł, o 1,2 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starcom. Procentowo reklama kinowa osiągnęła wyższy wzrost niż reklama internetowa, a najwyższe spadki zanotowały reklama w dziennikach i magazynach. więcej
 
 
nc+ zadowolona z transmisji meczu w jakości 4K. Seriale w 4K trafią do Player+
 
Platforma nc+ jest zadowolona z transmisji meczu Borussia-Tottenham przeprowadzonej tydzień temu w jakości 4K. W przyszłości w takim standardzie będą emitowane seriale oryginalne. - Będziemy starali się te treści pokazać w Playerze w ofercie Player+. Na razie pracujemy technicznie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu w nc+. więcej
 
 
Spoty piwa w godz. 20-23 mają zniknąć w połowie 2018 r. Ministerstwo Zdrowia: zwolniony czas reklamowy wykupią inne firmy
 
Ministerstwo Zdrowia zgłosiło pod obrady rządu projekt nowelizacji ustaw o wychowaniu w trzeźwości i o bezpieczeństwie żywności zakładający m.in., że reklamy piwa będą mogły być emitowane w telewizji, radiu, kinach i teatrach tylko w godz. 23-6. Przepisy mają wejść w życie w połowie przyszłego roku. więcej
 
 
Mars, Lidl, Adidas i inne duże marki wycofują reklamy z YouTube
 
Właściciele wielu globalnych marek, takich jak m.in. Mars, Adidas, Diageo czy Lidl wstrzymali emisję swoich reklam na YouTube po tym, jak okazało się, że ich spoty pojawiały się przy filmach z brutalnymi scenami bądź takimi, które są wykorzystywane jako pornografia dziecięca. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 i TVP2 najchętniej oglądane przez starszych widzów. TVN z widownią miejską i dobrze zarabiającą, Polsat - z wiejską więcej
 
TVN i nc+ ze wspólną ofertą online. ,,Rynek i konsumenci się zmieniają, należy się dostosować" więcej
 
Kantar Public o sondażu dla TVP z pytaniem o PO jako Targowicę: przeprowadzony rzetelnie, odmowa byłaby deklaracją polityczną więcej
 
Od sierpnia do listopada popularność stron na polskim Facebooku spadła o 30 procent. ,,Zasięgi organiczne będą dążyć do zera" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor wideo Onet.pl
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Online TVN
INŻYNIER STUDIA TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
Redaktor do działów: Wiadomości, Sport, Anteny, Social Media Polskie Radio
Młodszy Specjalista ds. Produktów Reklamowych TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Marketing Coordinator BBC
Redaktor TVN
Account Manager PMPG Polskie Media
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Specjalista ds. promocji VoD Onet.pl
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
E-commerce Manager Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
nc+ zadowolona z transmisji meczu w jakości 4K. Seriale w 4K trafią do Player+

Platforma nc+ jest zadowolona z transmisji meczu Borussia-Tottenham przeprowadzonej tydzień temu w jakości 4K. W przyszłości w takim standardzie będą emitowane seriale oryginalne. - Będziemy starali się te treści pokazać w Playerze w ofercie Player+. Na razie pracujemy technicznie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu w nc+. więcej

,,Zasada przyjemności" - nowy serial Canal+ w koprodukcji z Czechami i Ukrainą. Grają Buczkowska, Baka i Gonera

W Warszawie rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu kryminalnego pt. „Zasada przyjemności”. Jest to międzynarodowa koprodukcja polskiego Canal+ oraz nadawców z Czech i Ukrainy. Główne role zagrają Małgorzata Buczkowska, Karel Roden i Sergiej Strelnikow. W obsadzie pojawią się także m.in. Mirosław Baka i Robert Gonera. więcej

,,Ojciec Mateusz" stracił 1,02 mln widzów. 9,63 mln zł z reklam

18. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,02 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 16. serii, widownia produkcji spadła o 1,02 mln oglądających. Serial nadal dawał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 9,63 mln zł. więcej

,,Przyjaciółki" ze stabilną widownią. 27,82 mln zł z reklam

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,95 mln osób, czyli tyle samo ile śledziło pokazywaną rok temu ósmą edycję produkcji. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 27,82 mln zł. więcej

,,Pierwsza randka 2" z milionem widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Drugi sezon „Pierwszej randki” gromadził średnio 1,07 mln osób, o 150 tys. widzów więcej niż pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r. misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”. TVP2 w czasie emisji rozrywkowego programu przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 3,76 mln zł. więcej

1,6 mln widzów ,,Naszego nowego domu". Wysoka oglądalność niedzielnych powtórek

„Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,60 mln osób. Polsat w czasie emisji reality-show był czwarty w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 24,58 mln zł. Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedzielnym access prime-time, które śledziło 1,66 mln osób. więcej

TVP1 i TVP2 najchętniej oglądane przez starszych widzów. TVN z widownią miejską i dobrze zarabiającą, Polsat - z wiejską

Cztery główne stacje telewizyjne zdecydowanie chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni. TVP1 i TVP2 najwyższe wyniki oglądalności notują wśród osób starszych. TVN cechuje się widownią miejską i z wysokimi dochodami, a Polsat - widownią wiejską i z niskimi dochodami - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Pytanie na śniadanie" zadebiutowało w niedzielę. ,,Budujemy konsekwentnie jedno pasmo"

Od 26 listopada, poranne pasmo TVP2 „Pytanie na Śniadanie”, nadawane jest także w niedzielę. Prowadzącymi są Tomasz Kammel i Marzena Rogalska, na zmianę z Marceliną Zawadzką i Tomaszem Wolnym. - Możemy w końcu konsekwentnie budować jedno pasmo, to jest naturalny krok w rozwoju programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, szefowa programu. więcej

Telewizja Polska uruchomiła serwis Tygodnik.tvp.pl, szefem Dominik Zdort

Ruszył publicystyczny serwis Tygodnik.tvp.pl, w którym w każdy weekend będzie publikowanych kilkanaście dłuższych tekstów o różnej tematyce. Szefem witryny jest Dominik Zdort, a jej stałym współpracownikami m.in. dziennikarz sportowy TVP Przemysław Babiarz i rysownik Andrzej Krauze. więcej

Orange TV: Eleven Sports 1 w jakości 4K, Netflix w menu dekoderów

Do oferty Orange TV dodano kanał Eleven Sports 1 w jakości 4K, który przez najbliższe 6 miesięcy będzie tam dostępny na wyłączność. Użytkownicy dekodera 4K w Orange TV zyskali też łatwiejszy dostęp do Netflixa, za który niebawem będzie można płacić w ramach wspólnej faktury z Orange. więcej

Polsat liderem oglądalności, TVP Info najwyżej wśród stacji tematycznych. Rekordowy wzrost HGTV (top 150)

W październiku br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVP Info, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Tajemnica Elise" w TVP2. Francuski miniserial zastąpi kulinarny teleturniej ,,Bake off - Ale ciacho!"

Od 27 listopada 2017 roku TVP2 rozpocznie emisję nowego francuskiego miniserialu „Tajemnica Elise”, który w swoim paśmie zastąpi kulinarny teleturniej „Bake off - Ale ciacho!”. więcej

,,Misja Eksplorer" w Canal+ Discovery

Od 1 grudnia 2017 roku Canal+ Discovery rozpocznie emisję dokumentalnej serii „Misja Eksplorer”. więcej

Iwona Lisowska odpowiada za PR kanałów filmowych i seriali nc+

Iwona Lisowska dołączyła do zespołu PR platformy nc+ i objęła stanowisko koordynatora ds. kanałów filmowych i seriali. więcej

Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 980 mln zł z budżetu. Prezydent Duda podpisał nowelizację budżetu 2017

Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy budżetowej na 2017 rok oraz nowelę ustawy okołobudżetowej - poinformowała Kancelaria Prezydenta RP. Zakłada ona m.in. przekazanie z tegorocznego budżetu państwa 980 mln zł Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu jako rekompensatę za wpływy z abonamentu rtv nieuzyskane wskutek zwolnień z tej opłaty niektórych grup społecznych. więcej

TVN pokaże specjalne odcinki ,,Milionerów" z udziałem gwiazd ,,Listów do M. 3". ,,Grudniowy prezent dla widzów"

6 i 7 grudnia 2017 roku TVN pokaże specjalne odcinki „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich gwiazdy filmu „Listy do M. 3”, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne. - Przekonaliśmy się już, że takie specjalne odcinki „Milionerów” z gwiazdami są bardzo dobrze przyjmowane przez widzów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM najchętniej słuchają osoby od 25 do 59 lat, z niskimi dochodami i mieszkańcy wsi (profil słuchacza)

Radio RMF FM ma wysoki udział słuchaczy wśród osób w wieku od 25 do 59 lat, mających niskie dochody i mieszkańców wsi - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 980 mln zł z budżetu. Prezydent Duda podpisał nowelizację budżetu 2017

Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy budżetowej na 2017 rok oraz nowelę ustawy okołobudżetowej - poinformowała Kancelaria Prezydenta RP. Zakłada ona m.in. przekazanie z tegorocznego budżetu państwa 980 mln zł Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu jako rekompensatę za wpływy z abonamentu rtv nieuzyskane wskutek zwolnień z tej opłaty niektórych grup społecznych. więcej

 
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Eska Bydgoszcz, Radio Pogoda i Złote Przeboje Elita awansowały na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od maja do października br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska Bydgoszcz, Radio Pogoda i Złote Przeboje Elita - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności

W pierwszych trzech kwartałach br. wartość netto polskiego rynku reklamowego wyniosła 6,118 mld zł, o 1,2 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starcom. Procentowo reklama kinowa osiągnęła wyższy wzrost niż reklama internetowa, a najwyższe spadki zanotowały reklama w dziennikach i magazynach. więcej

Spoty piwa w godz. 20-23 mają zniknąć w połowie 2018 r. Ministerstwo Zdrowia: zwolniony czas reklamowy wykupią inne firmy

Ministerstwo Zdrowia zgłosiło pod obrady rządu projekt nowelizacji ustaw o wychowaniu w trzeźwości i o bezpieczeństwie żywności zakładający m.in., że reklamy piwa będą mogły być emitowane w telewizji, radiu, kinach i teatrach tylko w godz. 23-6. Przepisy mają wejść w życie w połowie przyszłego roku. więcej

Devil Energy krytykowany ze reklamę z hasłem ,,Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach..."

Producent napoju energetycznego Devil Energy najnowszą reklamą w social mediach oburzył wielu internautów. Mimo oskarżeń o seksizm nie przeprosił ani nie usunął grafiki z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach...”, tylko dodał jej nowy wariant z mężczyzną. więcej

Artur Muszkiet odchodzi ze Ströer Digital Media

Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego Ströer Digital Media. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. więcej

Isobar Polska obroniła w przetargu obsługę Provident Polska

Firma pożyczkowa Provident Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Zlecenie obroniła agencja Isobar Polska, pracująca dla tego klienta od 2015 roku. więcej

Maciej Czech chief growth officerem w MullenLowe MediaHub

Maciej Czech po ośmiu latach pracy w domu mediowym MullenLowe MediaHub awansował na nowo utworzone stanowisko chief growth officera. więcej

,,Rodzina Oddano" z Grabowskim i Oświecińskim to kampania aplikacji BeamUp (wideo)

Seria spotów „Rodziny Oddano” z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w roli bezlitosnych windykatorów długów okazała się kampanią reklamową aplikacji mobilnej BeamUp ułatwiającej przesyłanie, odbieranie, dzielenie płatności między kilka osób. więcej

Snapchat wprowadza nowe formaty reklamowe: Promoted Stories i Augmented Reality Trial

Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat wprowadził nowe formaty reklamowe z których mogą korzystać wszyscy partnerzy biznesowi. Nowością jest możliwość skomponowania z wielu treści pokazu slajdów w Snapchat Stories oraz format wykorzystujący zalety rozszerzonej rzeczywistości. więcej

Zuchwały baranek w globalnej reklamie nowego SUV-a Volkswagena (wideo)

Koncern Volkswagen rozpoczął globalną kampanię promującą nowy SUV w ofercie - T-Roc. Bohaterem spotu jest mały, zuchwały i pewny siebie baranek. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Adam&Eve/DDB i DDB Berlin oraz dom mediowy PHD. więcej

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią o rodzicielskiej odpowiedzialności

Pod hasłem „Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić” rusza kampania fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Uczula rodziców na ochronę dzieci przed zagrożeniami czyhającymi w internecie. więcej

Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego

Wystartowała akcja pod hasłem „Niemiecki - język nieobcy”, promująca kursy tego języka w krakowskim Instytucie Goethego. Kampanię przygotowała agencja Cięty Język. więcej

Pepsi Max na Boże Narodzenie promuje nowe tradycje (wideo)

Koncern Pepsi w świątecznej kampanii Pepsi Max zachęca ludzi, by w Boże Narodzenie wypróbowali nowe świąteczne tradycje. Autorem reklam jest agencja AMV BBDO. więcej

BSS Group zarządza wizerunkiem Michała Pazdana

Agencja BSS Group podpisała na wyłączność umowę z Michałem Pazdanem, obrońcą reprezentacji Polski.   więcej

Paulina Czajkowska, Marcin Piotrowski i Wojciech Spychalski w zespole agencji Whites

Agencja marketingu internetowego Whites powiększyła zespół. Dołączyli do niego Paulina Czajkowska jako marketing specialist, Marcin Piotrowski jako account manager oraz Wojciech Spychalski jako head of performance. więcej

Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess

Jennifer Lopez nawiązała współpracę z firmą odzieżową Guess. więcej

 
 
 
PRASA
 
Julia Przyłębska doniosła prokuraturze o tekstach Wojciecha Czuchnowskiego w ,,Gazecie Wyborczej"

Prezes Trybunału Konstytucyjnego Julia Przyłębska złożyła w prokuraturze okręgowej w Warszawie zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez redakcję „Gazety Wyborczej” (Agora) i jej dziennikarza Wojciecha Czuchnowskiego. Chodzi o październikową publikację dziennika sugerującą powiązania Przyłębskiej z służbami specjalnymi. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie do SDP: O co macie pretensję do niemieckich dziennikarzy? To Wy kłamiecie, a nie oni

Towarzystwo Dziennikarskie w liście do delegatów na zjeździe Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich skrytykowało ich uchwałę potępiającą rezolucję Związku Dziennikarzy Niemieckich zwracającą uwagę na zagrożenia wolności mediów w Polsce. - Nie chcemy, żeby Wasza uchwała była jedynym głosem dziennikarzy polskich w tej sprawie. Uważamy bowiem, że to nie nasi niemieccy koledzy kłamią - jak piszecie - ale Wy - uważa Towarzystwo Dziennikarskie. więcej

Michał Witkowski po 2,5 latach wraca do ,,Wprost" jako felietonista

Pisarz Michał Witkowski został ponownie felietonistą tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). To stała współpraca i powrót felietonów Witkowskiego po 2,5 latach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Działkowiec" liderem wśród pism ogrodniczych w sierpniu, ,,Magnolia" straciła najwięcej

W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej po trzech kwartałach, tylko ,,Rzeczpospolita" na plusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Adamczyk i Biedroń w polskiej wersji ,,Saturday Night Live". ,,W grze gigantyczne pieniądze"

W sobotę, 2 grudnia na platformie Showmax startuje polska wersja programu „Saturday Night Live”. Cztery pierwsze odcinki będzie można zobaczyć za darmo. - W grę wchodzą gigantyczne pieniądze - mówi dla Wirtualnemedia.pl Maciej Sojka, dyrektor zarządzający Showmax Polska. więcej

Mars, Lidl, Adidas i inne duże marki wycofują reklamy z YouTube

Właściciele wielu globalnych marek, takich jak m.in. Mars, Adidas, Diageo czy Lidl wstrzymali emisję swoich reklam na YouTube po tym, jak okazało się, że ich spoty pojawiały się przy filmach z brutalnymi scenami bądź takimi, które są wykorzystywane jako pornografia dziecięca. więcej

Artur Muszkiet odchodzi ze Ströer Digital Media

Po ponad trzech latach współpracy Artur Muszkiet odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego Ströer Digital Media. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. więcej

Joanna Sosnowska przechodzi z Wirtualnej Polski do DreamJay

Joanna Sosnowska po odejściu z Wirtualnej Polski od stycznia 2018 będzie pracowała dla startupowego projektu DreamJay przygotowującego technologię badającą sny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska uruchomiła serwis Tygodnik.tvp.pl, szefem Dominik Zdort

Ruszył publicystyczny serwis Tygodnik.tvp.pl, w którym w każdy weekend będzie publikowanych kilkanaście dłuższych tekstów o różnej tematyce. Szefem witryny jest Dominik Zdort, a jej stałym współpracownikami m.in. dziennikarz sportowy TVP Przemysław Babiarz i rysownik Andrzej Krauze. więcej

Amerykanie spędzają coraz mniej czasu na Facebooku, coraz więcej w innych mediach społecznościowych

Amerykański użytkownik Facebooka w 2017 roku poświęca mu średnio 18 godzin i 24 minuty miesięcznie. Jeszcze rok temu były to 32 godziny i 43 minuty - wynika z analizy Verto Analytics, opracowanej przez eMarketer. Coraz więcej czasu użytkownicy poświęcają za to na inne media społecznościowe - Twittera, Snapchata i Messengera. więcej

Snapchat wprowadza nowe formaty reklamowe: Promoted Stories i Augmented Reality Trial

Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat wprowadził nowe formaty reklamowe z których mogą korzystać wszyscy partnerzy biznesowi. Nowością jest możliwość skomponowania z wielu treści pokazu slajdów w Snapchat Stories oraz format wykorzystujący zalety rozszerzonej rzeczywistości. więcej

Black Friday w USA z internetowym rekordem, zakupy za ponad 5 miliardów dolarów

Według analiz firmy Adobe tegoroczny Black Friday w USA przyniósł w internecie przychody przekraczające 5 miliardów dolarów. 36,9 procent zakupów dokonano za pomocą smartfonów i tabletów, więcej wydali na nie użytkownicy urządzeń z systemem iOS. więcej

Facebook zapowiada pierwszy w Europie Communities Summit z udziałem polskich twórców grup i stron

W dniach 8 i 9 lutego 2018 roku Facebook po raz pierwszy w Europie zorganizuje w Londynie spotkanie Communities Summit, które pomoże twórcom ciekawych stron, grup i wydarzeń na wymianę wiedzy i doświadczeń. W imprezie mogą wziąć udział także administratorzy z Polski. więcej

,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w internecie w Polsce. ,,Belfer" w czołówce

Najchętniej oglądanym serialem w Internecie w Polsce jest „Gra o tron”. Podium uzupełniają „Wikingowie” i „The Walking Dead”, a oczko niżej znalazł się „Belfer”, czyli najpopularniejszy polski tytuł - Są produkcje, które budują o wiele większe zasięgi w internecie niż w telewizji - mówiła podczas konferencji VideoWars by ScreenLovers Joanna Nowakowska, prowadząca blog ScreenLovers. więcej

Piotr Adamczyk pierwszym prowadzącym ,,Saturday Night Live", kolejnym będzie Robert Biedroń

W sobotę 2 grudnia br. platforma Showmax rozpocznie emisję polskiej wersji amerykańskiego late night show „Saturday Night Live”. Pierwszym prowadzącym będzie Piotr Adamczyk, a w kolejnych odcinkach w tej roli pojawi się m.in. Robert Biedroń. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Aleksandra Chalimoniuk na czele działu komunikacji i PR w Jysk

Aleksandra Chalimoniuk objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor działu komunikacji i PR w polskim oddziale międzynarodowej sieci sklepów z wyposażeniem domu Jysk. Poprzednio kierowała komunikacją firmy Sokołów.   więcej

Katarzyna Tyska PR managing director agencji Testa Communications, wzmocnienia w dziale PR i digitalu

Funkcję dyrektor zarządzającej działem public relations agencji Testa Communications objęła Katarzyna Tyska. Projektami specjalnymi w firmie zarządza od teraz Natalia Bonder, a do zespołu digtalu dołączyli Magda Sylwestrzak, Marcin Żelechowski i Kuba Korona. Do działu PR dołączyła Katarzyna Kurzyńska. więcej

BSS Group zarządza wizerunkiem Michała Pazdana

Agencja BSS Group podpisała na wyłączność umowę z Michałem Pazdanem, obrońcą reprezentacji Polski.   więcej

Iwona Lisowska odpowiada za PR kanałów filmowych i seriali nc+

Iwona Lisowska dołączyła do zespołu PR platformy nc+ i objęła stanowisko koordynatora ds. kanałów filmowych i seriali. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Joanna Sosnowska przechodzi z Wirtualnej Polski do DreamJay
Orange TV: Eleven Sports 1 w jakości 4K, Netflix w menu dekoderów
Piotr Muszyński po 16 latach pracy odchodzi z Orange Polska
Plus z zegarkiem lokalizacyjnym dla dzieci w ofercie
Fernando Alonso będzie szkolił e-sportowców w grze F1
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
Black Friday w USA z internetowym rekordem, zakupy za ponad 5 miliardów dolarów
Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 980 mln zł z budżetu. Prezydent Duda podpisał nowelizację budżetu 2017
Coraz więcej mieszkań w Polsce wynajmowanych na krótki czas. Taki najem może dać zarobić więcej niż długoterminowy
7 rad jak zaciągnąć kredyt na święta
Polska chce zniesienia barier swobodnego przepływu danych w UE. Może to przynieść gospodarce unijnej dodatkowe 8 mld euro rocznie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
nc+ zadowolona z transmisji meczu w jakości 4K. Seriale w 4K trafią do Player+
,,Zasada przyjemności" - nowy serial Canal+ w koprodukcji z Czechami i Ukrainą. Grają Buczkowska, Baka i Gonera
,,Tajemnica Elise" w TVP2. Francuski miniserial zastąpi kulinarny teleturniej ,,Bake off - Ale ciacho!"
,,Misja Eksplorer" w Canal+ Discovery
Nowy "Avatar" głównie pod wodą. ,,Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiono"
"Rise" - nowy serial NBC. Gwiazdor "Jak poznałem swoją matkę" nauczycielem w liceum
Jude Law mentorem Kapitan Marvel
Jennifer Lopez w kampanii reklamowej Guess
Anita Lipnicka pokazuje swój "Raj". Nowy teledysk wokalistki
Seth Meyers poprowadzi Złote Globy. Galę zaplanowano na 7 stycznia 2018 roku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj