Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Grudnia 2017
 
 
 
,,Gazeta Wyborcza" drożeje, zmienia dodatki i odświeża ,,Magazyn Świąteczny". Będą nowi autorzy
 
„Gazeta Wyborcza” (Agora) od stycznia 2018 roku zmienia część wydań. Odświeżone zostaną dwa dodatki, „Mój biznes” przesunięty będzie z poniedziałku na wtorek, a „Gazeta Świąteczna” zyska nowe działy. Dodatkowo, zmienią się ceny wydań dziennika w niektóre dni tygodnia. więcej
 
 
Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
 
Rozpoczynamy cykl podsumowań kończącego się roku w mediach i marketingu. Na początek pierwsza część wypowiedzi menedżerów z czołowych agencji marketingu internetowego. Komentują przedstawiciele firm Kamikaze, Eura7, Digital Hill, Ideo Force, K2 Digital Transformation, GoldenSubmarine, The Digitals, Novem i They.pl. więcej
 
 
FlixBus zastąpi markę Polski Bus - w planach nowe trasy, zostaną bilety za złotówkę
 
Souter Holdings Poland, właściciel marki Polski Bus, został strategicznym partnerem niemieckiego przewoźnika FlixBus. W ramach współpracy, od stycznia przyszłego roku połączone będą ich platformy sprzedażowe i siatki połączeń. Firma zapowiada uruchomienie nowych tras i zapewnia, że wszystkie dotychczas zarezerwowane bilety nie tracą ważności. W przyszłości klienci mogą liczyć na promocje takie, jakie dziś oferuje Polski Bus. więcej
 
 
Według Kurskiego zwiększenie panelu przez NAM nie rozwiąże problemu transparentności informacji. ,,Przykrycie go za pieniądze nadawców i wzmocnienie dominującej pozycji"
 
Firma Nielsen Audience Measurement od 2019 chce zwiększyć panel do 5 tys, ale - zdaniem prezesa TVP Jacka Kuskiego - nie rozwiąże to problemu transparentności informacji o strukturze geograficznej panelistów oraz uwzględnienia miękkich zachowań decydujących takich jak preferencje polityczne. - Rozszerzenie panelu jest próbą przykrycia tego problemu za pieniądze nadawców i wzmocnieniem dominującej pozycji Nielsena - mówi nam Kurski. więcej
 
 
Facebook ograniczy zasięg postów nachalnie nakłaniających do ,,lajkowania". ,,Protekcjonalne traktowanie marek"
 
Facebook zapowiedział zmiany w swoim algorytmie, które mają ograniczyć widoczność postów zbyt intensywnie namawiających użytkowników do polubienia lub udostępnienia konkretnych treści. Serwis wyjaśnia, że w ten sposób będzie walczył ze zjawiskiem „engagement bait”. - Facebook przesadza i wchodzi już w strefę dość nakazowego i protekcjonalnego traktowania marek. Z jednej strony zabija zasięg organiczny, a z drugiej strony dodatkowo chce mówić markom, że zaangażowanie ich fanów jest zbyt mało powiązane z wartością FB, czyli autentycznością - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wydawcy internetowi sprzeciwiają wprowadzeniu ,,podatku od linkowania". Apelują do rządu więcej
 
Ponad połowa widzów ,,Wiadomości", ,,Panoramy" i ,,Teleexpressu" ma min. 60 lat, ,,Fakty" i ,,Wydarzenia" z nieco młodszą widownią więcej
 
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną więcej
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Najgorsze w historii wyniki Jedynki - TOK FM słabsze od Radia Maryja więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
SCHEDULER Fox Networks Group Poland
Digital Communications Planner Starcom
Senior Copywriter Red8Digital
Specjalista ds. kampanii internetowych STS - największy bukmacher na polskim rynku
Dyrektor Biura Reklamy Media TV Plus
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Brand Manager Kolekcji Wydawniczych Onet.pl
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Multiscreen Planner / Senior Multiscreen Planner Starcom
Performance Planner / Senior Performance Planner Performics
Junior / Planner / Senior - Paid Social Performics
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Junior Communications Planner/ Communications Planner Starcom
Account Executive w Zespole Międzynarodowym Isobar Poland Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Według Kurskiego zwiększenie panelu przez NAM nie rozwiąże problemu transparentności informacji. ,,Przykrycie go za pieniądze nadawców i wzmocnienie dominującej pozycji"

Firma Nielsen Audience Measurement od 2019 chce zwiększyć panel do 5 tys, ale - zdaniem prezesa TVP Jacka Kuskiego - nie rozwiąże to problemu transparentności informacji o strukturze geograficznej panelistów oraz uwzględnienia miękkich zachowań decydujących takich jak preferencje polityczne. - Rozszerzenie panelu jest próbą przykrycia tego problemu za pieniądze nadawców i wzmocnieniem dominującej pozycji Nielsena - mówi nam Kurski. więcej

TVN Media w ofercie na 2018 r. podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 18 proc.

Biuro Reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto na każdy miesiąc 2018 roku. Są one średnio 18,5 proc. wyższe od tych obowiązujących w bieżącym roku. więcej

,,Dzień dobry TVN" z dłuższym niedzielnym wydaniem od stycznia. ,,Posunięcia konkurencji nas zdopingowały do wcześniejszego wstawania razem z widzami"

Od 7 stycznia 2018 roku  TVN o pół godziny wydłuży niedzielne wydanie morning-show „Dzień dobry TVN”. Program tego dnia będzie się rozpoczynać o godz. 8.00, a nie 8.30 jak to było do tej pory. - Posunięcia konkurencji nas zdopingowały do wcześniejszego wstawania razem z widzami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

,,Rodzinka.pl" zyskała 160 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

Jedenasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,39 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 160 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 9,38 mln zł. więcej

W TVP reklamy najdroższe przy ,,M jak miłość" i skokach narciarskich, przy ,,Wiadomościach" już za 8,5 tys. zł

W cenniku reklamowym TVP na styczeń 2018 roku najwyżej wyceniono emisję spotów przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich oraz przy serialu „M jak miłość”. Dość niskie ceny mają natomiast reklamy przy „Wiadomościach” - można je kupić już za 8,5 tys. zł. więcej

Policja zatrzymała mężczyznę, który obrażał ekipę TVP Info, przeszukano jego dom

Łódzcy policjanci zatrzymali mężczyznę, który ponad tydzień temu na manifestacji przed Sejmem obrażał dziennikarkę i operatora programu TVP Info „W tyle wizji”. Przeszukano też dom mężczyzny. więcej

Polsat nowym liderem w 16-49. ,,M jak miłość" ,,Na dobre i na złe" i ,,Barwy szczęścia" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a tuż za podium uplasowały się transmisja PŚ w skokach i „Teleexpress”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat Media od 1 stycznia 2018 roku zajmie się obsługą reklamową kanałów ZPR Media i Epic Drama

W poniedziałek, 1 stycznia 2018 roku w ofercie Polsat Media znajdzie się 8 nowych kanałów. Będzie to 7 stacji, które Telewizja Polsat kupiła od ZPR Media, a także Epic Drama - nowy kanał z portfolio Viasat World. więcej

Marek Jóźwik odchodzi z TVP Sport. Stacja nie przedłuży z nim umowy

Z końcem roku dziennikarz sportowy i komentator Marek Jóźwik zakończy pracę w Telewizji Polskiej. Pracował w TVP Sport, ale kierownictwo stacji nie przedłużyło z nim umowy. więcej

Ekipa ,,Jednego z dziesięciu": wyjaśniliśmy już, dlaczego nie uznano prawidłowej odpowiedzi na pytanie o igrzyska olimpijskie

W odcinku teleturnieju „Jeden z dziecięciu” pokazanym w zeszły czwartek popełniono poważny błąd: nie uznano prawidłowej odpowiedzi na pytanie, ile razy igrzyska olimpijskie odbyły się w Ameryce Południowej. - Znaleźliśmy już przyczynę pomyłki i wyjaśnienie zamieścimy w jednym z najbliższych odcinków - zapowiedziała redakcja programu. więcej

UPC oferuje w Szczecinie internet światłowodowy o prędkości 500 Mb/s

UPC Polska rozbudowuje sieć światłowodową i oferuje w Szczecinie internet o prędkości 500 Mb/s. więcej

,,Królestwo zwierząt 2" od 1 stycznia w TNT

1 stycznia 2018 roku TNT rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Królestwo zwierząt”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Audycja ,,Trzecia Strona Księżyca" od stycznia wraca do Trójki

W styczniu na antenę Trójki powraca znany program „Trzecia Strona Księżyca” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycja była nieobecna od września br., jej powrotu domagali się słuchacze. więcej

 
Michał Żakowski nadaje dla Trójki przedświąteczne relacje z Aleppo. ,,Uzupełnia to trójkowe akcje pomocy dla miasta"

Radiowa Trójka wysłała swojego dziennikarza, Michała Żakowskiego do Aleppo. Od poniedziałku, 18 grudnia do piątku, 22 grudnia, nadaje codzienne relacje z Syrii. - To uzupełnienie naszych aukcji dla Aleppo, które przynoszą rekordowe dochody - mówi dla Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, dyrektor PR3. więcej

 
35 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Druga w kolejności stacja ma 6 proc. udziału

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Piekary i Radio Katowice - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
FlixBus zastąpi markę Polski Bus - w planach nowe trasy, zostaną bilety za złotówkę

Souter Holdings Poland, właściciel marki Polski Bus, został strategicznym partnerem niemieckiego przewoźnika FlixBus. W ramach współpracy, od stycznia przyszłego roku połączone będą ich platformy sprzedażowe i siatki połączeń. Firma zapowiada uruchomienie nowych tras i zapewnia, że wszystkie dotychczas zarezerwowane bilety nie tracą ważności. W przyszłości klienci mogą liczyć na promocje takie, jakie dziś oferuje Polski Bus. więcej

TVN Media w ofercie na 2018 r. podnosi deklarowane średnie ceny reklam o 18 proc.

Biuro Reklamy TVN Media ogłosiło tzw. deklarowane średnie ceny cennikowe brutto na każdy miesiąc 2018 roku. Są one średnio 18,5 proc. wyższe od tych obowiązujących w bieżącym roku. więcej

Jak będzie wyglądała reklama cyfrowa w przyszłym roku? Prognozuje Kantar Millward Brown

Sztuczna inteligencja, wzrost roli storytellingu, pomiarów wielokanałowych oraz poziomu zwrotu z inwestycji w media - to najważniejsze przyszłoroczne trendy na rynku mediów cyfrowych według Kantar Millward Brown. więcej

Polsat Media będzie sprzedawać ofertę kanałów youtube'owych współpracujących z TalentMedia

Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) rozpoczyna współpracę strategiczną z biurem reklamy Polsat Media (wchodzącym w skład Cyfrowego Polsatu). Kanały youtube’owe zrzeszone w TalentMedia zostaną włączone do oferty AdTube, uruchomione, przez Polsat Media wiosną br. więcej

Ewa Wolska-Rzewuska, Krzysztof Szymczak i Konrad Dorabialski będą zarządzać Saatchi & Saatchi IS

Z początkiem lutego przyszłego roku stanowiska co-managing directorów agencji Saatchi & Saatchi IS obejmą Ewa Wolska-Rzewuska i Krzysztof Szymczak - w kolejnych miesiącach do zespołu dołączy Konrad Dorabialski. więcej

Artur Barciś i Maria Seweryn w akcji na rzecz dzieci cierpiących wskutek przemocy domowej (wideo)

Maria Seweryn i Artur Barciś zostali ambasadorami kampanii zachęcającej do zbiórki funduszy dla dzieci, które doświadczają przemocy domowej. Akcję organizuje Komitet Ochrony Praw Dziecka we współpracy z siecią sklepów Smyk. więcej

Cut The Mustard wygrała digitalową obsługę marki Lech

Marka Lech (Kompania Piwowarska) rozstrzygnęła przetarg na prowadzenie komunikacji w internecie. Wygrała go agencja Cut The Mustard. więcej

Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego

W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy LPP otworzyło flagowy salon marki Reserved. Zaprojektowano go wedle konceptu „open to public”, znanego z londyńskiego sklepu sieci. więcej

Polsat Media od 1 stycznia 2018 roku zajmie się obsługą reklamową kanałów ZPR Media i Epic Drama

W poniedziałek, 1 stycznia 2018 roku w ofercie Polsat Media znajdzie się 8 nowych kanałów. Będzie to 7 stacji, które Telewizja Polsat kupiła od ZPR Media, a także Epic Drama - nowy kanał z portfolio Viasat World. więcej

Bank BGŻ BNP Paribas klientem agencji Green Parrot

Agencja Green Parrot rozpoczęła współpracę z bankiem BGŻ BNP Paribas. Dotyczy ona aktywności banku w mediach społecznościowych. więcej

Zosia Ślotała z fryzurą od Leszka Czajki w kampanii L'Oréal Professionnel (wideo)

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamująca kosmetyki do stylizacji i koloryzacji włosów L’Oréal Professionnel. Bohaterami akcji, przygotowanej przez agencję Digital Kingdom, są influencerka Zosia Ślotała i stylista fryzur Leszek Czajka. więcej

TVN Media nadal będzie sprzedawać reklamy w Motowizji

Spółka Motowizja Television Td, nadawca kanału Motowizja przedłużył dotychczasową umowę o współpracy z biurem reklamy TVN Media. więcej

LG z kampanią w sieci kin Cinema City

LG prowadzi kampanię reklamową w kinach sieci Cinema City, w pobliżu których znajdują się sklepy Media Markt, RTV Euro AGD i Media Expert. Akcję przygotowały New Age Media, Grey Group i Bridge2Fun. więcej

Accenture Interactive opracuje strategię komunikacji dla Watykanu

Watykan wybrał agencję Accenture Interactive do tego, by opracowała dla Stolicy Apostolskiej spójną strategię komunikacji w mediach cyfrowych. Działania te mają zapewnić, że komunikacja będzie bardziej spójna i klarowna, a dotychczasowe, różne kanały komunikacji będą działać w ramach jednego serwisu Vatican News. więcej

Karolina Pawlina: z Saatchi & Saatchi IS do Kohe

Karolina Pawlina zaczęła pracę w studiu kreatywnym Kohe. Poprzednio była związana z agencją Saatchi & Saatchi IS. więcej

Shell z akcją dla kierowców ,,Patent na zimę na pełnych obrotach"

Pod hasłem „Patent na zimę na pełnych obrotach” ruszyła kampania komunikacyjna Shell, skierowaną do kierowców chcących zadbać o swoje auta zimą. Za komunikację kampanii odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" drożeje, zmienia dodatki i odświeża ,,Magazyn Świąteczny". Będą nowi autorzy

„Gazeta Wyborcza” (Agora) od stycznia 2018 roku zmienia część wydań. Odświeżone zostaną dwa dodatki, „Mój biznes” przesunięty będzie z poniedziałku na wtorek, a „Gazeta Świąteczna” zyska nowe działy. Dodatkowo, zmienią się ceny wydań dziennika w niektóre dni tygodnia. więcej

Katarzyna Olkowicz zastępcą redaktora naczelnego ,,Twojego Stylu"

Katarzyna Olkowicz po ponad sześciu latach odeszła ze „Zwierciadła” i dołączyła do zespołu „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer). W magazynie pełni rolę zastępcy redaktora naczelnego, razem z Joanna Nojszewską. więcej

Sąd oddalił pozew Anny Dryjańskiej przeciw Rafałowi Ziemkiewiczowi dot. wpisu o zdeformowaniu

Sąd okręgowy w Warszawie oddalił w poniedziałek pozew, jaki publicystka naTemat.pl Anna Dryjańska wniosła przeciwko Rafałowi Ziemkiewiczowi. W uzasadnieniu sędzia podaje, iż zaskarżone wypowiedzi nie były bezprawne. Dziennikarka zapowiada apelację. więcej

KCI spłaciło obligacje za 9 mln zł i wyemitowało kolejne, te za 11 mln zł wykupi w styczniu

Firma KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) wykupiła w poniedziałek roczne obligacje o wartości nominalnej 9 mln zł i wyemitowała nowe, także za 9 mln zł. Jednocześnie wydłużyła okres wykupu obligacji za 11 mln zł do 25 stycznia przyszłego roku. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I-III kwartale 2017

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018

Rozpoczynamy cykl podsumowań kończącego się roku w mediach i marketingu. Na początek pierwsza część wypowiedzi menedżerów z czołowych agencji marketingu internetowego. Komentują przedstawiciele firm Kamikaze, Eura7, Digital Hill, Ideo Force, K2 Digital Transformation, GoldenSubmarine, The Digitals, Novem i They.pl. więcej

Facebook ograniczy zasięg postów nachalnie nakłaniających do ,,lajkowania". ,,Protekcjonalne traktowanie marek"

Facebook zapowiedział zmiany w swoim algorytmie, które mają ograniczyć widoczność postów zbyt intensywnie namawiających użytkowników do polubienia lub udostępnienia konkretnych treści. Serwis wyjaśnia, że w ten sposób będzie walczył ze zjawiskiem „engagement bait”. - Facebook przesadza i wchodzi już w strefę dość nakazowego i protekcjonalnego traktowania marek. Z jednej strony zabija zasięg organiczny, a z drugiej strony dodatkowo chce mówić markom, że zaangażowanie ich fanów jest zbyt mało powiązane z wartością FB, czyli autentycznością - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted. więcej

Marcin Gadziński szefem Gazeta.pl, Marlena Jezierska na czele Sport.pl

Z początkiem przyszłego roku Marcin Gadziński obejmie funkcję dyrektora zarządzającego Grupy Gazeta.pl (należącej do Agory). Paweł Stremski będzie nadal dyrektorem programowym Grupy Gazeta.pl, natomiast funkcję dyrektora Sport.pl obejmie Marlena Jezierska. więcej

Dla polskich influencerów Sopot najlepszym kierunkiem kulinarnych podróży

Polska i Włochy są najchętniej wybierane na cel podróży przez krajowych influencerów - wynika z analizy przeprowadzonej przez zespół wyszukiwarki Kayak.pl. więcej

Business Insider uruchomi hiszpańską wersję serwisu

Business Insider zapowiedział uruchomienie wersji swojego serwisu w języku hiszpańskim. Dzięki niej wydawca chce zwiększyć popularność platformy wśród odbiorców w Hiszpanii, liczy też na zdobycie użytkowników w krajach Ameryka Łacińskiej. więcej

Wydawcy internetowi sprzeciwiają wprowadzeniu ,,podatku od linkowania". Apelują do rządu

Jesienią Komisja Europejska zaproponowała zmiany w prawie autorskim, które wprowadzają tzw. „podatek od linków”, czyli opłatę od publikacji odnośników chronionych prawem autorskim. Polscy wydawcy internetowi sprzeciwiają się tym zmianom i apelują do rządu o wsparcie. - Należy zachować wolny i otwarty charakter internetu, który służy wszystkim obywatelom, bez względu na ich status materialny i przekonania - piszą w liście m.in. Tomasz Machała, Przemysław Pająk i Łukasz Mężyk. więcej

Od maja 2018 rok zyskamy prawo do bycia zapomnianym w internecie. Nowa regulacja unijna idzie krok dalej niż Google i Facebook

Prawo dotyczące ochrony danych osobowych, które zacznie obowiązywać w maju 2018 roku, nada konsumentom szereg przywilejów. Jednym z nich będzie prawo do bycia zapomnianym. Dane osób, które sobie tego życzą, będą musiały zostać niezwłocznie i w całości usunięte z systemów administratora. Co więcej, dotyczy to także kopii, linków i dokumentacji papierowej, na przykład skanów czy wydruków e-maili. Dla firm będzie to duże wyzwanie, podobnie jak wymiana wszystkich klauzul, formularzy i zgód na przetwarzanie informacji o klientach. więcej

Po 190 zł na prezenty świąteczne w e-sklepach

W tym roku osoby, które chcą kupić prezenty świąteczne, zamierzają wydać w e-sklepach 42 proc. swojego budżetu, czyli ok. 190 zł - wynika z badania firmy doradczej Deloitte. Blisko 40 proc. badanych nie kupi upominków w sklepach stacjonarnych. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Jak będzie wyglądała reklama cyfrowa w przyszłym roku? Prognozuje Kantar Millward Brown

Sztuczna inteligencja, wzrost roli storytellingu, pomiarów wielokanałowych oraz poziomu zwrotu z inwestycji w media - to najważniejsze przyszłoroczne trendy na rynku mediów cyfrowych według Kantar Millward Brown. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Joanna Kopcińska rzecznikiem rządu Mateusza Morawieckiego

Posłanka PiS Joanna Kopcińska obejmie funkcję rzecznika prasowego rządu PiS kierowanego przez Mateusza Morawieckiego. Rzecznikiem rządu odwołanej niedawno Beaty Szydło był Rafał Bochenek. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple Pay wejdzie do Polski w 2018 roku, wśród partnerów Alior Bank, BZ WBK i mBank. ,,Szybko zyska popularność"
W branży IT jeszcze przed trzydziestką zarobki przekraczają 10 tys. zł
Bloober Team planuje wejście na GPW i 4 nowe gry do 2019 roku
Huawei Mate 10 Pro Porsche Design w Polsce za 5699 zł
Body Fat Scale AH100 - pierwsza waga Huawei za 199 zł
G90 - nowa seria monitorów AOC dla graczy
 
 
 
GOSPODARKA
 
FlixBus zastąpi markę Polski Bus - w planach nowe trasy, zostaną bilety za złotówkę
Apple Pay wejdzie do Polski w 2018 roku, wśród partnerów Alior Bank, BZ WBK i mBank. ,,Szybko zyska popularność"
KCI spłaciło obligacje za 9 mln zł i wyemitowało kolejne, te za 11 mln zł wykupi w styczniu
Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego
W branży IT jeszcze przed trzydziestką zarobki przekraczają 10 tys. zł
Bloober Team planuje wejście na GPW i 4 nowe gry do 2019 roku
Dla polskich influencerów Sopot najlepszym kierunkiem kulinarnych podróży
Wydawcy internetowi sprzeciwiają wprowadzeniu ,,podatku od linkowania". Apelują do rządu
Od maja 2018 rok zyskamy prawo do bycia zapomnianym w internecie. Nowa regulacja unijna idzie krok dalej niż Google i Facebook
Po 190 zł na prezenty świąteczne w e-sklepach
Do 2020 roku powstanie kilka tysięcy stacji ładowania aut elektrycznych
Najpierw rachunki i zaplanowane wydatki, potem inwestycje i przyjemności. Tak Polacy zarządzają swoimi pieniędzmi
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Film podbija "Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi" kina
Ian McKellen chciałby znowu zostać Gandalfem. Tym razem w serialu Amazonu
Wraca serial "Rosanne"
,,Królestwo zwierząt 2" od 1 stycznia w TNT
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj