Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 20 Grudnia 2017
 
 
 
OKO.press brakuje 28 tys. zł miesięcznie. Pacewicz: staramy się o kilka grantów, kończą się nam rezerwy
 
Redakcja OKO.press (wydawanego przez Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO”) poinformowała, że w br. średnie wpływy serwisu wynoszą 104,8 tys. zł miesięcznie, a wydatki - 132,5 tys. zł. Witryna korzysta obecnie z dwóch grantów: z Fundacji Batorego i Sigrid Rausing Trust. Wydająca serwis Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO” w ub.r. miała 1,08 mln zł wpływów i 138,2 tys. zł wyniku netto. więcej
 
 
Social media: co wydarzyło się w 2017 roku, jaki będzie 2018 rok?
 
W ramach naszego cyklu podsumowań bieżącego roku w mediach i marketingu przedstawiamy pierwszą część wypowiedzi na temat mediów społecznościowych. Wypowiadają się menedżerowie z Mint Media, GetHero, Ideo Force, K2, Wyborcza.pl, 121 PR, Grupa Interia.pl, John Pitcher, Truly, The Digitals i Imagine. więcej
 
 
Jacek Kurski pisze do Adama Bodnara: dziennikarze TVP też mają prawa człowieka i obywatela, proszę o tym pamiętać
 
Prezes Telewizji Polskiej  Jacek Kurski napisał do Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara w sprawie serii ataków na dziennikarzy TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pretekstem do wystosowania listu były gratulacje, jakie RPO skierował po wyróżnieniu Obywateli RP nagrodą im. Zbigniewa Hołdy. więcej
 
 
Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników
 
Agencja interaktywna Deloitte Digital redukuje zatrudnienie w swoich biurach w Łodzi i w Warszawie. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w ramach tego procesu zwolniono ok. 35 osób. więcej
 
 
Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej ,,Fakty i Mity" i ,,Sieci", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w październiku br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostem pochwalić się mógł tylko „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Fakty i Mity” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Wyborcza" drożeje, zmienia dodatki i odświeża ,,Magazyn Świąteczny". Będą nowi autorzy więcej
 
Według prezesa TVP zwiększenie panelu przez NAM nie rozwiąże problemu transparentności informacji. ,,Przykrycie go za pieniądze nadawców i wzmocnienie dominującej pozycji" więcej
 
Wydawcy internetowi sprzeciwiają wprowadzeniu ,,podatku od linkowania". Apelują do rządu więcej
 
Ponad połowa widzów ,,Wiadomości", ,,Panoramy" i ,,Teleexpressu" ma min. 60 lat, ,,Fakty" i ,,Wydarzenia" z nieco młodszą widownią więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SCHEDULER Fox Networks Group Poland
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Digital Communications Planner Starcom
Senior Copywriter Red8Digital
Specjalista ds. kampanii internetowych STS - największy bukmacher na polskim rynku
Dyrektor Biura Reklamy Media TV Plus
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Brand Manager Kolekcji Wydawniczych Onet.pl
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Multiscreen Planner / Senior Multiscreen Planner Starcom
Performance Planner / Senior Performance Planner Performics
Junior / Planner / Senior - Paid Social Performics
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Junior Communications Planner/ Communications Planner Starcom
Account Executive w Zespole Międzynarodowym Isobar Poland Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jacek Kurski pisze do Adama Bodnara: dziennikarze TVP też mają prawa człowieka i obywatela, proszę o tym pamiętać

Prezes Telewizji Polskiej  Jacek Kurski napisał do Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara w sprawie serii ataków na dziennikarzy TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pretekstem do wystosowania listu były gratulacje, jakie RPO skierował po wyróżnieniu Obywateli RP nagrodą im. Zbigniewa Hołdy. więcej

Reforma w strukturach TVP będzie wprowadzana etapami. Wolski: niebawem przestanę być szefem Dwójki

W Telewizji Polskiej trwa reforma organizacyjna spółki, która obejmie piony programowania, kreacji i produkcji. Obejmie ona m.in. scalenie redakcji anten do jednego biura programowego, które będzie odpowiedzialne za ramówki wszystkich kanałów. - Niedługo nie będzie mnie na stanowisku, bo po prostu nie będzie Dwójki - podsumowuje reformę Marcin Wolski, obecny dyrektor TVP2. więcej

Wiosna w TVN rozpocznie się już w lutym. Stacja startuje z ramówką wcześniej

Stacja TVN emisję premierowych odcinków przygotowanych na wiosnę produkcji rozpocznie już w połowie lutego 2018 roku. Obejmie to produkcje w pasmach access i prime-time - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

4,46 mln widzów PŚ w skokach narciarskich w TVP1 i Eurosporcie 1

Puchar Świata w skokach narciarskich mężczyzn w sezonie 2017/2018 ogląda średnio 4,33 mln widzów. 3,92 mln osób gromadzą relacje pokazywane w TVP1, a 417 tys. - w Eurosporcie 1. więcej

Polo TV i Eska TV liderami. Tylko 0,02 proc. udziału MTV Music Polska

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV Extra, a najwięcej stracił kanał MTV Music Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Gala ,,Paszporty Polityki 2017" z transmisją w TVN. Nominowani Piotr Domalewski i twórcy ,,Pożaru w Burdelu"

We wtorek 9 stycznia 2018 roku podczas uroczystej gali wręczone zostaną „Paszporty Polityki 2017”. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Piotr Domalewski, Marcin Wicha i Artur Zagajewski. Uroczystość będzie transmitować stacja TVN. więcej

Agata Młynarska i Małgorzata Ohme poprowadzą czat o świętach. Transmisja na fanpage'ach TLC i Onetu

We wtorek o godz. 20.00 telewizja TLC i portal Onet organizują wspólny wideoczat poświęcony tematyce nadchodzących świąt Bożego Narodzenia - „Oczami matki. #Wiem, jak przeżyć święta”. Spotkanie poprowadzi Agata Młynarska, a na pytania internautów odpowie psycholog Małgorzata Ohme. więcej

TVP: nie ocenzurowaliśmy ,,Domu dusz", jego wersję bez drastycznych scen otrzymaliśmy od dystrybutora

W miniony piątek i sobotę TVP1 wyemitowała wersję filmu „Dom dusz” skróconą o kilkanaście minut od oryginału kinowego. Nadawca zapewnia, że nie ingerował w treść filmu, a jego krótszą wersję otrzymał od dystrybutora. więcej

Mirosław Błaszczyk z Polsatu prezesem Eska TV i Lemon Records, w zarządach dalej Ewa Latkowska

Prezes Telewizji Polsat Mirosław Błaszczyk został prezesem spółek Eska TV i Lemon Records (nadających kanały Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV i Vox Music TV). W ich zarządach będzie Ewa Latkowska, która pozostaje prezesem firmy TV Spektrum, nadawcy Nowa TV i Fokus TV. więcej

TeleTOON+ nadawać będzie do 2028 roku

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o 10 lat koncesję na nadawanie dziecięcego kanału TeleTOON+. Nadawcą i właścicielem koncesji jest firma ITI Neovision. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT: Antyradio i Eska z dziesięcioletnią koncesją na nadawanie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas wtorkowego posiedzenia przedłużyła na 10 lat - do 2028 roku - koncesje na nadawanie dwóm nadawcom radiowym. więcej

 
Agata Kulesza czyta ,,Panią Bovary" w radiowej Dwójce

Od czwartku 21 grudnia br. na antenie Programu II Polskiego Radia aktorka Agata Kulesza w cyklu „Książka do słuchania” będzie czytała „Panią Bovary” Gustava Flauberta. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Trójmieście. Radio Gdańsk na czwartym miejscu

Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście w najnowszej fali badań słuchalności radia zostało RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

Agencja interaktywna Deloitte Digital redukuje zatrudnienie w swoich biurach w Łodzi i w Warszawie. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w ramach tego procesu zwolniono ok. 35 osób. więcej

Polska reklama online wrażliwa na stan gospodarki, w 2018 roku wydatki reklamowe wyższe o 9 procent

W II połowie 2017 roku rozwój polskiej reklamy online może spełnić jeden z trzech scenariuszy. Pesymistyczny zakłada wzrost o mniej niż 4,8 procent (do 3,8 mld zł), neutralny przewiduje 7,5, a optymistyczny - 10,3 procent (do 4 mld zł) - wynika z raportu IAB Polska. Według prognoz w 2018 roku wydatki na polską reklamę internetową zwiększą się o 9 procent i będą stanowić 35 procent całego rynku reklamowego w Polsce. więcej

Sąd UE: Red Bull nie ma wyłączności wśród napojów energetycznych na kombinację srebrnego i niebieskiego koloru

Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu utrzymał w mocy unieważnienie niebiesko-srebrnych znaków towarowych Red Bull. Wnioskowała o to spółka Optimum Mark powiązana z Jeronimo Martins Polska, właścicielem sklepów Biedronka. Wcześniej podobnie orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie. więcej

Scholz & Friends Warszawa będzie reklamowała sklepy Aldi

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa (należąca do holdingu Mediacap) wygrała przetarg na obsługę sieci sklepów Aldi. więcej

Odmłodzony Maurice Levy w świątecznym spocie obok obecnego szefa Publicis Groupe (wideo)

Jak co roku szef Publicis Groupe pojawia się w specjalnym świątecznym spocie, podsumowując mijający rok i składając życzenia. W tym roku bohaterów filmu jest dwóch: aktualny szef Arthur Sadoun i jego poprzednik Maurice Levy. więcej

Black Red White przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Havas Media

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy meblarskiej Black Red White. Tym samym marketer kończy współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media). więcej

FCB Bridge2Fun zajmie się obsługą ATL i contentową klientów Deloitte Digital

FCB Bridge2Fun przejmie w przyszłym roku obsługę w zakresie tworzenia treści i kreacji ATL trojga klientów agencji Deloitte Digital. - Przygotowujemy model, który będzie jak najbardziej korzystny dla klientów Deloitte Digital i Brigde2Fun - komentuje Rafał Baran, szef FCB. więcej

Magdalena Opara, Agnieszka Dudek i Dagmara Ptasińska na dyrektorskich stanowiskach w T-Mobile Polska

W kierownictwie T-Mobile Polska doszło do istotnych zmian personalnych. Dyrektorem departamentu sprzedaży pośredniej została Magdalena Opara, Agnieszka Dudek objęła funkcję dyrektora departamentu customer experience, zaś Dagmara Ptasińska  pokieruje departamentem portfolia produktów HR. więcej

Nokia zachęca do wyłączenia telefonu w święta (wideo)

Nokia w najnowszej świątecznej kampanii pod hasłem „Give the gift of you” zachęca, by w Boże Narodzenie wyłączyć telefon. więcej

IKEA uczy na Facebooku, jak urządzić dom

W ramach działań na platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom” IKEA ruszyła z akcją na Facebooku, w czasie której podczas livestreamów udzielane są porady dotyczące urządzania domu. W kampanii udział bierze udział m.in. Szymon Majewski. Akcję przygotowały i realizują Blue Ivy, Hash.fm, One Stream, Saatchi & Saatchi IS oraz zespół IKEA. więcej

Pracownicy Samsung Polska w świątecznym teledysku

Pracownicy polskiego oddziału firmy Samsung Electronics wystąpili w filmowej kartce świątecznej. Za jej przygotowanie odpowiadają firmy Leo Burnett i Tank. więcej

Jacek Piątkowski w zespole agencji Upside

Jacek Piątkowski dołączył do zespołu agencji Upside obejmując w niej stanowisko project managera. Ostatnio pracował w Ambasadzie RP w Santiago, a wcześniej przez kilkanaście lat związany był z „Media i Marketing Polska”. więcej

Reklamy w TV4 od stycznia w sprzedaży cennikowej

Od początku stycznia 2018 roku reklamy w TV4 sprzedawane będą nie tylko w ofercie pakietowej, ale także z cennika. więcej

Microsoft prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługi broni Dentsu Aegis Network

Firma Microsoft rozpoczęła przegląd globalnego budżetu mediowego. Obsługi broni sieć Dentsu Aegis Network, pracująca dla koncernu od 2014 roku. więcej

LOT promuje się w kinie kampanią ,,Bądź gościem naszych najlepszych pilotów"

W sieci kin Cinema City emitowany jest spot PLL LOT, przygotowany w ramach akcji promocyjnej „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”. Za akcję odpowiadają Grey Group, New Age Media i FullSix Media. więcej

 
 
 
PRASA
 
Tygodniki opinii tracą czytelników. Najbardziej ,,Fakty i Mity" i ,,Sieci", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w październiku br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostem pochwalić się mógł tylko „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Fakty i Mity” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Karnowski do Piotra Kraśko: Gnębienie dziennikarzy w sądach jest bez sensu. To była satyra

Przed sądem okręgowym w Warszawie stanął we wtorek Michał Karnowski, członek zarządu spółki „Fratria”, który został pozwany przez Piotra Kraśko. Poszło za okładkę z 2015 roku, na której dziennikarz TVN wystąpił jako prowadzący „Dziennik Telewizyjny” stanu wojennego. - Nikt rozsądny nie wziął tej okładki poważnie, to była satyra - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karnowski. więcej

Agora uruchamia dwutygodnik dla młodzieży ,,Mój Spot". Szefową Olga Woźniak, w redakcji dziennikarze ,,Gazety Wyborczej"

Agora wprowadza na rynek dwutygodnik dla młodzieży „Mój Spot”. Pierwszy numer ukaże się w czwartek 21 grudnia wraz z „Gazetą Wyborczą”. Kolejne ukazywać się mają w samodzielnej sprzedaży. Redaktorem naczelnym została Olga Woźniak. więcej

Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Cyfrowego Polsatu, Play, WP i Agory, ale obniża cenę docelową

Analitycy Haitong Bank w najnowszym raporcie utrzymali rekomendację kupna akcji Cyfrowego Polsatu, Play, Wirtualnej Polski, Agory, Comarch i LiveChat, a także podtrzymując neutralną ocenę dla Netii i Asseco Poland. Ponadto podwyższyli rekomendację dla Orange Polska ze "sprzedaj" do "neutralnie". więcej

 
 
 
INTERNET
 
OKO.press brakuje 28 tys. zł miesięcznie. Pacewicz: staramy się o kilka grantów, kończą się nam rezerwy

Redakcja OKO.press (wydawanego przez Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO”) poinformowała, że w br. średnie wpływy serwisu wynoszą 104,8 tys. zł miesięcznie, a wydatki - 132,5 tys. zł. Witryna korzysta obecnie z dwóch grantów: z Fundacji Batorego i Sigrid Rausing Trust. Wydająca serwis Fundacja Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO” w ub.r. miała 1,08 mln zł wpływów i 138,2 tys. zł wyniku netto. więcej

Social media: co wydarzyło się w 2017 roku, jaki będzie 2018 rok?

W ramach naszego cyklu podsumowań bieżącego roku w mediach i marketingu przedstawiamy pierwszą część wypowiedzi na temat mediów społecznościowych. Wypowiadają się menedżerowie z Mint Media, GetHero, Ideo Force, K2, Wyborcza.pl, 121 PR, Grupa Interia.pl, John Pitcher, Truly, The Digitals i Imagine. więcej

Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

Agencja interaktywna Deloitte Digital redukuje zatrudnienie w swoich biurach w Łodzi i w Warszawie. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w ramach tego procesu zwolniono ok. 35 osób. więcej

Wydawca CDA.pl znalazł kupców tylko na 15 proc. oferowanych akcji, sprzeda je za 850 tys. zł

Firma CwMedia, właściciel serwisu CDA.pl, pozyska 850,5 tys. zł ze sprzedaży swoich nowych akcji. Kupców znalazło tylko 15,5 proc. oferowanych akcji. więcej

Polska reklama online wrażliwa na stan gospodarki, w 2018 roku wydatki reklamowe wyższe o 9 procent

W II połowie 2017 roku rozwój polskiej reklamy online może spełnić jeden z trzech scenariuszy. Pesymistyczny zakłada wzrost o mniej niż 4,8 procent (do 3,8 mld zł), neutralny przewiduje 7,5, a optymistyczny - 10,3 procent (do 4 mld zł) - wynika z raportu IAB Polska. Według prognoz w 2018 roku wydatki na polską reklamę internetową zwiększą się o 9 procent i będą stanowić 35 procent całego rynku reklamowego w Polsce. więcej

Google Chrome zacznie blokować reklamy w połowie lutego 2018 roku

Od 15 lutego 2018 roku Google wprowadzi w przeglądarce Chrome narzędzie do blokowania reklam nie spełniających standardów przyjętych przez Coalition for Better Ads. Jednocześnie Google oferuje właścicielom witryn narzędzia pozwalające sprawdzić czy zamieszczane przez nich reklamy spełniają zakładane normy. więcej

Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Cyfrowego Polsatu, Play, WP i Agory, ale obniża cenę docelową

Analitycy Haitong Bank w najnowszym raporcie utrzymali rekomendację kupna akcji Cyfrowego Polsatu, Play, Wirtualnej Polski, Agory, Comarch i LiveChat, a także podtrzymując neutralną ocenę dla Netii i Asseco Poland. Ponadto podwyższyli rekomendację dla Orange Polska ze "sprzedaj" do "neutralnie". więcej

YouTube podpisuje umowy z Universal Music Group i Sony Music Entertainment, planuje płatny serwis muzyczny

YouTube podpisał długoletnie kontrakty z muzycznymi wytwórniami Universal Music Group i Sony Music Entertainment. Zakładają one nowe zasady rozliczeń z właścicielami praw autorskich za zamieszczane w serwisie piosenki i wideoklipy, w perspektywie jest uruchomienie przez YouTube płatnej platformy muzycznej. więcej

Ruszyły zdjęcia do ,,Narcos 4". Michael Pe?a i Diego Luna w obsadzie

W Meksyku rozpoczęły się zdjęcia do czwartej edycji serialu „Narcos”, którego premiera w Netflixie odbędzie się w 2018 roku. Do obsady produkcji dołączyli Michael Peña i Diego Luna. więcej

Klocki i podarunki kreatywne najczęściej kupowanymi przez Polaków zabawkami (infografika)

62 proc. Polaków kupujących zabawki decyduje się na klocki, a 61 proc. na upominki pobudzające kreatywność najmłodszych. Najchętniej nabywają je w hipermarketach, e-commerce oraz sieci sklepów Smyk - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Impera Alfa inwestuje w Szopi.pl 3 miliony złotych na ekspansję serwisu w nowych miastach w Polsce

Szopi.pl, polski startup ułatwiający zamawianie zakupów przez internet otrzymał 3 miliony złotych finansowania z funduszu Impera Alfa. Według zapowiedzi serwisu środki zostaną przeznaczone na technologiczny rozwój platformy oraz rozszerzenie jej oferty na kolejne miasta w Polsce. więcej

Ponad połowa Polaków zetknęła z fake newsami (wideo)

Połowa Polaków spotkała się z tzw. fake newsami, a jedna na siedem osób nieświadomie je powielała - wynika z badania na zlecenie Grupy On Board Think Kong. więcej

Listopad w polskim internecie: hitami serwisy plotkarskie i Black Friday

Podczas tegorocznego Black Friday (24 listopada) liczba odsłon w polskich serwisach e-commerce  wyniosła 248,9 mln i przewyższała o 82 mln średnią dzienną w listopadzie (166,5 mln) – wynika z danych Gemiusa. Dużą popularnością w listopadzie cieszyły się w polskim internecie także serwisy plotkarskie, zwłaszcza w dniu, kiedy podano informacje o zatrzymaniu znanej gwiazdy. więcej

Agata Młynarska i Małgorzata Ohme poprowadzą czat o świętach. Transmisja na fanpage'ach TLC i Onetu

We wtorek o godz. 20.00 telewizja TLC i portal Onet organizują wspólny wideoczat poświęcony tematyce nadchodzących świąt Bożego Narodzenia - „Oczami matki. #Wiem, jak przeżyć święta”. Spotkanie poprowadzi Agata Młynarska, a na pytania internautów odpowie psycholog Małgorzata Ohme. więcej

OKO.press zawiesza na dzień działalność, apeluje do czytelników o wsparcie (wideo)

Działający od półtora roku serwis dziennikarstwa śledczego OKO.press (wydawany przez Fundację Ośrodek Kontroli Obywatelskiej „OKO”) w środę nie funkcjonuje tak jak zwykle. Redakcja witryny chce w ten sposób zaapelować do czytelników o wsparcie finansowe. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Pilaszek: z PayBack do Visa Europe

Krzysztof Pilaszek, dotychczasowy communications manager w PayBack Polska, objął w Visa Europe stanowisko corporate communications lead w regionie Europy Środkowo-Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

80 proc. PR-owców spotkało się z nieuczciwymi praktykami przetargowymi

Z ankiet przeprowadzonych wśród PR-owców wynika, że blisko 80 proc. zetknęło się z nieuczciwymi praktykami przetargowymi na zakup takich usług. Narażają one agencje na duże koszty i przekładają się na jakość pracy. Dlatego branża przygotowała Białą Księgę – zbiór zasad, wskazówek i dobrych praktyk w postępowaniach przetargowych. Dokument poprzedził dwuletni dialog branżowy, w trakcie którego nad kształtem dokumentu debatowało blisko osiemdziesięciu ekspertów obu stron. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Magdalena Opara, Agnieszka Dudek i Dagmara Ptasińska na dyrektorskich stanowiskach w T-Mobile Polska
Samsung Galaxy A8 (2018) z ekranem Infinity Display i podwójnym przednim aparatem
Nokia zachęca do wyłączenia telefonu w święta (wideo)
Pracownicy Samsung Polska w świątecznym teledysku
Plus wprowadza płatne usługi serwisowe dla firm
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polska reklama online wrażliwa na stan gospodarki, w 2018 roku wydatki reklamowe wyższe o 9 procent
Sąd UE: Red Bull nie ma wyłączności wśród napojów energetycznych na kombinację srebrnego i niebieskiego koloru
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Cyfrowego Polsatu, Play, WP i Agory, ale obniża cenę docelową
Klocki i podarunki kreatywne najczęściej kupowanymi przez Polaków zabawkami (infografika)
Bye, bye dla papierowego pieniądza?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Ruszyły zdjęcia do ,,Narcos 4". Michael Pe?a i Diego Luna w obsadzie
,,Modyfikowany węgiel" nowym serialem Netflixa (wideo)
Sprawdź, czego się spodziewać po nowym "Z archiwum X"
"Zabójcze maszyny" - nowy film Petera Jacksona (wideo)
Grizzly Bear i Clap Your Hands Say Yeah na OFF Festivalu
,,Tropiciele 2" od lutego w TNT
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj