Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 27 Grudnia 2017
 
 
 
Zbigniew Pendel za Michała Wybieralskiego szefem wydawców Wyborcza.pl
 
Zbigniew Pendel, poprzednio redaktor i wydawca Wyborcza.pl, został nowym szefem wydawców tego portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Michała Wybieralskiego, który w środę pożegnał się z Agorą. więcej
 
 
Afera z obniżaniem wydajności iPhone'ów nie zachwieje wizerunkiem produktów Apple (opinie)
 
Po tym, jak wydało się, że firma Apple celowo obniża wydajność starszych smartfonów, do sądów w USA trafiły pozwy od klientów, którzy poczuli się oszukani. Internet zalała fala krytycznych pod adresem marki komentarzy. Jednak zdaniem ekspertów od marketingu i wizerunku zaistniała sytuacja dość szybko pójdzie w zapomnienie, bo to drobny incydent wizerunkowy, a nie poważny problem mogący zaszkodzić reputacji marki. Marki, która nie jest już tylko brandem, ale określoną społecznością. więcej
 
 
Rok w reklamie internetowej według wydawców i sieci: co wydarzyło się w 2017, co przyniesie 2018?
 
O najważniejszych wydarzeniach kończącego się roku oraz prognozach na 2018 roku w segmencie marketingu internetowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych wydawców, sieci e-reklamowych oraz organizacji branżowych. więcej
 
 
Koniec programu ,,Śniadanie w Radiu ZET". Od stycznia ,,Gość Radia ZET" także w weekend
 
W sobotę 6 stycznia br. Radio ZET (Eurozet) rozpocznie emisję dodatkowych wydań porannej audycji politycznej „Gość Radia ZET”, które zastąpią niedzielny program „Śniadanie w Radiu ZET”. Prowadzącymi weekendowych wydań będą Joanna Komolka i Łukasz Konarski. więcej
 
 
Krótszy czas oglądania telewizji w Święta, ,,Kevin sam w Nowym Jorku" ratingowym hitem
 
Podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją wśród wszystkich widzów była TVP1, ale w grupie 16-49 pierwsze miejsce należało do Polsatu. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził nadany w Polsacie „Kevin sam w Nowym Jorku”. Polacy w tym roku oglądali w Święta telewizję krócej niż w poprzednich latach. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Domy mediowe podsumowują 2017 rok w mediach i reklamie - prognozy na 2018 więcej
 
Google rozszerza targetowanie reklam AdWords o dane adresowe i numery telefonów użytkowników więcej
 
Śluby kościelne w nowym reality-show Polsatu ,,Wyjdź za mnie" więcej
 
Internet i marketing mobilny: wydarzenia i trendy 2017 roku, prognozy na 2018 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Communications Planner Vizeum
Junior Communications Planner Vizeum
Senior Communications Planner Vizeum
SCHEDULER Fox Networks Group Poland
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Digital Communications Planner Starcom
Specjalista ds. kampanii internetowych STS - największy bukmacher na polskim rynku
Dyrektor Biura Reklamy Media TV Plus
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Brand Manager Kolekcji Wydawniczych Onet.pl
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Multiscreen Planner / Senior Multiscreen Planner Starcom
Performance Planner / Senior Performance Planner Performics
Junior / Planner / Senior - Paid Social Performics
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Junior Communications Planner/ Communications Planner Starcom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Krótszy czas oglądania telewizji w Święta, ,,Kevin sam w Nowym Jorku" ratingowym hitem

Podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją wśród wszystkich widzów była TVP1, ale w grupie 16-49 pierwsze miejsce należało do Polsatu. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził nadany w Polsacie „Kevin sam w Nowym Jorku”. Polacy w tym roku oglądali w Święta telewizję krócej niż w poprzednich latach. więcej

1,75 mln ,,Małych gigantów 3". TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzecią edycję „Małych gigantów” oglądało średnio 1,75 mln osób. W porównaniu do „Drzewa marzeń”, emitowanego w tym paśmie w tygodniach poprzedzających, dziecięce reality-show zyskało 960 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 15,47 mln zł. więcej

Polsat liderem. ,,Kevin sam w Nowym Jorku" wygrał z ,,M jak miłość" w 16-49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, a na drugim miejscu znalazł się film „Kevin sam w Nowym Jorku”. Kultowa produkcja była już jednak zdecydowanym liderem wśród hitów w grupie komercyjnej 16-49. Wśród stacji liderem w obu grupach był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Koniec programu ,,Śniadanie w Radiu ZET". Od stycznia ,,Gość Radia ZET" także w weekend

W sobotę 6 stycznia br. Radio ZET (Eurozet) rozpocznie emisję dodatkowych wydań porannej audycji politycznej „Gość Radia ZET”, które zastąpią niedzielny program „Śniadanie w Radiu ZET”. Prowadzącymi weekendowych wydań będą Joanna Komolka i Łukasz Konarski. więcej

 
Radio PiK z nową ramówką. Więcej informacji z Pomorza i Kujaw

Polskie Radio PiK wprowadziło nową ramówkę, w której na słuchaczy czeka jeszcze więcej informacji o regionie Pomorza i Kujaw. więcej

 
Radio Poznań z nową ramówką w weekendy, znika ,,Wywiad z chuliganem" Piotra Lisiewicza

Radio Poznań modyfikuje swoją weekendową ramówkę. Zmieniają się godziny niektórych pasm, pojawią się też nowe audycje na żywo. Ramówka będzie obowiązywać od początku 2018 roku. więcej

 
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Radio Pogoda awansowało na drugie miejsce

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od czerwca do listopada br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio Pogoda i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Afera z obniżaniem wydajności iPhone'ów nie zachwieje wizerunkiem produktów Apple (opinie)

Po tym, jak wydało się, że firma Apple celowo obniża wydajność starszych smartfonów, do sądów w USA trafiły pozwy od klientów, którzy poczuli się oszukani. Internet zalała fala krytycznych pod adresem marki komentarzy. Jednak zdaniem ekspertów od marketingu i wizerunku zaistniała sytuacja dość szybko pójdzie w zapomnienie, bo to drobny incydent wizerunkowy, a nie poważny problem mogący zaszkodzić reputacji marki. Marki, która nie jest już tylko brandem, ale określoną społecznością. więcej

Zniżki na Orange Love, Samsung Smart TV i Galaxy S8 w kampanii wyprzedażowej Orange (wideo)

Orange Polska rozpoczął kampanię promującą ofertę wyprzedażową. Reklamy podkreślają, że w ramach promocji można uzyskać o 23 proc. niższe rachunku w Orange Love oraz sprzęt w atrakcyjnych cenach. więcej

Tarczyński kończy współpracę z MullenLowe Mediahub, trzy domy mediowe w finale przetargu

Produkująca wędliny firma Tarczyński planuje wybór domu mediowego. Ostatnio firma w zakresie planowania i zakupu mediów pracowała z MullenLowe Mediahub. więcej

T-Mobile Polska reklamuje promocję z Huawei Mate 10 lite i MediaPad T3 10 (wideo)

T-Mobile Polska zaczął kampanię reklamową wspierającą promocje, w których w niższych cenach dostępne są smartfon Huawei Mate 10 lite i tablet Huawei MediaPad T3 10. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom, Mindshare Polska, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide. więcej

Szymon Majewski na poligonie reklamuje testy internetu LTE w Plusie (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamująca ofertę testowania internetu LTE w sieci Plus. Bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum - jest Szymon Majewski. więcej

Michel Moran na dalekiej północy reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner (wideo)

W nowej kampanii marki Lisner z udziałem znanego restauratora Michela Morana reklamowane są przekąski ze śledzi. Akcję przygotowały agencja GPD Agency i dom mediowy Starcom. więcej

Kia wybrała MullenLowe do obsługi w internecie

Koncern motoryzacyjny Kia Motors rozpoczyna współpracę z siecią MullenLowe. Zajmie się ona obsługą e-marketingowego budżetu marketera na 20 rynkach w Europie. więcej

ZnanyLekarz.pl reklamuje się przewagami umawiania wizyt internetowo nad telefonicznie (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl służącego do umawiania się na wizyty lekarskie. Akcję, pod hasłem „Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę”, przygotowały firmy marketingowe Cut The Mustard, Dobro i Blue 449. więcej

Komisja Etyki Reklamy: ,,łóżkowy" spot Toyoty bez dyskryminacji kobiet i demoralizacji

Radiowy spot promujący zakup samochodów Toyota w kredycie 50/50 nie zawiera treści dyskryminujących kobiety - oceniła Komisja Etyki Reklamy, dodając, że humorystyczna konwencja usprawiedliwia treść spotu. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakt" na pierwszej stronie przeprosił Aleksandrę Kwaśniewską za ,,fałszywe i obraźliwe informacje"

Na pierwszej stronie środowego wydania „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) znalazły się przeprosiny od wydawcy skierowane do Aleksandry Kwaśniewskiej za „wielokrotne naruszanie jej dóbr osobistych, prywatności i wizerunku”. To skutek przegranego przez wydawcę procesu z Kwaśniewską. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko ,,NG Traveler" na plusie

Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszych trzech kwartałach br. był „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler”, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zbigniew Pendel za Michała Wybieralskiego szefem wydawców Wyborcza.pl

Zbigniew Pendel, poprzednio redaktor i wydawca Wyborcza.pl, został nowym szefem wydawców tego portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Michała Wybieralskiego, który w środę pożegnał się z Agorą. więcej

Rok w reklamie internetowej według wydawców i sieci: co wydarzyło się w 2017, co przyniesie 2018?

O najważniejszych wydarzeniach kończącego się roku oraz prognozach na 2018 roku w segmencie marketingu internetowego mówią dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych wydawców, sieci e-reklamowych oraz organizacji branżowych. więcej

Wardęga z 3,5 mln subskrybentów, AbstrachujeTV najchętniej oglądani, czuuX krytykowany (TOP20 youtuberów)

Sylwester Wardęga ma już 3,5 mln subskrybentów na YouTubie, a AbstrachujeTV zbliża się do poziomu 3 mln. Materiały na tym drugim kanale notowały ostatnio najwięcej odtworzeń, natomiast zdecydowanie najwięcej negatywnych ocen pojawiło się przy treściach na kanale czuuX. więcej

Wirtualna Polska chce przeprosin za ,,parówkowe szambo Machały". Michał Karnowski: mam prawo do obrzydzenia

Wirtualna Polska żąda przeprosin od Michała Karnowskiego za słowa, jakich użył w niedzielę pod adresem portalu w twitterowym wpisie. Karnowski określił WP m.in. jako „parówkowe szambo Machały”. - Mam prawo do własnego obrzydzenia i umiem tego prawa bronić - mówi nam publicysta „Sieci”. więcej

Aby chronić użytkowników Facebook pozwoli im sprawdzić autentyczność e-maili wysyłanych przez serwis

Facebook udostępnił narzędzie pozwalające zweryfikować czy maile wysyłane do skrzynki użytkownika są autentyczne i pochodzą z serwisu. Nowe rozwiązanie ma zapobiec próbom podszywania się przez oszustów pod Facebooka i wysyłania do swoich ofiar groźnych maili wyłudzających dane. więcej

Poczta Polska wprowadza usługę Polecony eCommerce. Od 27,45 do 653 zł netto

Od 1 stycznia 2018 roku Poczta Polska (PP) uruchomi nową usługę Polecony eCommerce. Mogą z niej skorzystać klienci sprzedający towary online. Oferta ma charakter pakietowy, w której znajdą się opakowania służące do wysyłki. Poczta zaproponuje 8 pakietów, których ceny są uzależnione od liczby i rodzaju przesyłek. więcej

34 proc. polskich internautów kupiło leki w sieci, DOZ.pl najpopularniejszą e-apteką

Blisko połowa konsumentów kupuje leki w tradycyjnych aptekach po uprzednim sprawdzeniu informacji w internecie - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Afera z obniżaniem wydajności iPhone'ów nie zachwieje wizerunkiem produktów Apple (opinie)

Po tym, jak wydało się, że firma Apple celowo obniża wydajność starszych smartfonów, do sądów w USA trafiły pozwy od klientów, którzy poczuli się oszukani. Internet zalała fala krytycznych pod adresem marki komentarzy. Jednak zdaniem ekspertów od marketingu i wizerunku zaistniała sytuacja dość szybko pójdzie w zapomnienie, bo to drobny incydent wizerunkowy, a nie poważny problem mogący zaszkodzić reputacji marki. Marki, która nie jest już tylko brandem, ale określoną społecznością. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Afera z obniżaniem wydajności iPhone'ów nie zachwieje wizerunkiem produktów Apple (opinie)
Netguru przejął zespół projektantów spółki Vorm, rozważa wejście na giełdę w 2019 roku
Rośnie liczba pozwów za obniżanie wydajności iPhone'ów, w jednym żądanie 999 mld dolarów
T-Mobile Polska reklamuje promocję z Huawei Mate 10 lite i MediaPad T3 10 (wideo)
Szymon Majewski na poligonie reklamuje testy internetu LTE w Plusie (wideo)
Po Modelu Y Tesla stworzy własnego pickupa
,,2 w cenie 1" - internet z telewizją za 49,90 zł/mies. w zimowej promocji Netii
 
 
 
GOSPODARKA
 
Poczta Polska wprowadza usługę Polecony eCommerce. Od 27,45 do 653 zł netto
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Wraca serial "Rosanne". Premiera 27 marca
Vin Diesel najbardziej dochodowym aktorem 2017 roku
Gary Cole zagra w drugim sezonie serialu "The Good Fight"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj