Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 17 Stycznia 2018
 
 
 
Reforma w TVP od 1 marca. Matyszkowicz dyrektorem biura programowego
 
Telewizja Polska rozpocznie formalne wdrażanie zmian w strukturze spółki od 1 marca br. Tak zdecydował zarząd TVP, który zatwierdził także Mateusza Matyszkowicza jako dyrektora nowo powstałego biura programowego - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Branża telewizyjna: najważniejsze wydarzenia w 2017 roku, prognozy na 2018
 
W ramach naszego cyklu podsumowań 2017 roku w mediach i marketingu tym razem zajmujemy się branżą telewizyjną od strony nadawców, producentów i agencji mediowych. O najważniejszych wydarzeniach minionego roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy portalowi Wirtualnemedia.pl mówią: Ryszard Sibilski, Izabella Wiley, Daniel Reszka, Jacek Koskowski, Dorota Żurkowska, Paulina Przetacka, Sergiusz Geller, Bartłomiej Kamiński, Piotr Fortuna, Mirosław Nietupski i Bartłomiej Marczak. więcej
 
 
Zmiany na Facebooku to trudniejsza walka o News feed, najwięcej stracą marki które nie płacą (analizy)
 
Facebook zapowiedział zmiany w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Aktualizacja nadaje priorytet postom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje. Eksperci branży social media przeanalizowali dla serwisu Wirtualnemedia.pl ostatnie modyfikacje algorytmu Facebooka i ich potencjalne skutki. - Facebook broni się przed utratą zainteresowania użytkowników i kurczącym się czasem jaki spędzają oni w serwisie. Zmiany dokonane w ostatnim czasie będą oznaczały więcej wysiłku wydawców i marek w walce o miejsce w News feedzie, czasem konieczność zmiany modelu biznesowego. Największe marki odczują raczej wahania niż spadki zasięgów, a najbardziej ucierpią ci którzy nie płacą Facebookowi za promocję treści - przewidują Anna Robotycka, Artur Roguski i Szymon Wierciński. więcej
 
 
Katarzyna Wajda zastępcą Niny Terentiew w Telewizji Polsat
 
Katarzyna Wajda objęła stanowisko zastępcy dyrektora programowego Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP o krytyce ,,Korony królów" przez scenarzystkę pierwotnej wersji serialu: nieuzasadnione i krzywdzące opinie
 
Maria Ciunelis, współautorka pierwszej wersji scenariusza „Korony królów”, skrytykowała ostateczny kształt serialu. Telewizja Polska w oświadczeniu oceniła, że „opinie te nie mają uzasadnienia, nie są poparte faktami ani stanem prawnym”, a także „godzą w dobre imię Telewizji Polskiej oraz współpracujących przy serialu osób, a pośrednio są też krzywdzące i dezorientujące dla milionów widzów serialu”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku więcej
 
RMF FM liderem w 2017 roku. Najniższy w historii wynik Jedynki, Eska wyprzedziła Trójkę więcej
 
Nowy algorytm Facebooka zaszkodzi wydawcom i użytkownikom, może sprzyjać ekspansji fake news więcej
 
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Finance Analyst in AXN Poland Sp Zoo (place of work Warsaw) AXN
Ad Product Manager Wirtualna Polska Media
SEM Senior Analyst with English & French and/or Dutch Accenture
Młodszy specjalista ds. social media i content marketingu Onet.pl
Specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Sales Manager Spiders.Agency
Head of Business Spiders.Agency
GRAPHIC DESIGNER (z umiejętnościami DTP) H2O CREATIVE
Ad Project Manager Media Impact Polska
Grafik Wirtualna Polska Media
KIEROWNIK PRODUKCJI Telewizja Polsat
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
REALIZATOR WIZJI TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Reforma w TVP od 1 marca. Matyszkowicz dyrektorem biura programowego

Telewizja Polska rozpocznie formalne wdrażanie zmian w strukturze spółki od 1 marca br. Tak zdecydował zarząd TVP, który zatwierdził także Mateusza Matyszkowicza jako dyrektora nowo powstałego biura programowego - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża telewizyjna: najważniejsze wydarzenia w 2017 roku, prognozy na 2018

W ramach naszego cyklu podsumowań 2017 roku w mediach i marketingu tym razem zajmujemy się branżą telewizyjną od strony nadawców, producentów i agencji mediowych. O najważniejszych wydarzeniach minionego roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy portalowi Wirtualnemedia.pl mówią: Ryszard Sibilski, Izabella Wiley, Daniel Reszka, Jacek Koskowski, Dorota Żurkowska, Paulina Przetacka, Sergiusz Geller, Bartłomiej Kamiński, Piotr Fortuna, Mirosław Nietupski i Bartłomiej Marczak. więcej

Katarzyna Wajda zastępcą Niny Terentiew w Telewizji Polsat

Katarzyna Wajda objęła stanowisko zastępcy dyrektora programowego Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP o krytyce ,,Korony królów" przez scenarzystkę pierwotnej wersji serialu: nieuzasadnione i krzywdzące opinie

Maria Ciunelis, współautorka pierwszej wersji scenariusza „Korony królów”, skrytykowała ostateczny kształt serialu. Telewizja Polska w oświadczeniu oceniła, że „opinie te nie mają uzasadnienia, nie są poparte faktami ani stanem prawnym”, a także „godzą w dobre imię Telewizji Polskiej oraz współpracujących przy serialu osób, a pośrednio są też krzywdzące i dezorientujące dla milionów widzów serialu”. więcej

Rekordowa oglądalność ,,Jednego z dziesięciu" w Jedynce. TVP2 w tym pasmie straciła 1,5 mln widzów

Pokazany w zeszły poniedziałek w TVP1 teleturniej „Jeden z dziesięciu” śledziło średnio 2,89 mln widzów, co jest o milion wyższym wynikiem niż w TVP2. Z kolei średnia oglądalność Dwójki w byłym paśmie nadawania programu spadła o około 1,5 mln osób do 480 tys. oglądających, bo taką widownię zanotowała pokazana wówczas „Rodzinka.pl” - wynika z danych telemetrycznych do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN miniserialem po ,,Faktach" promuje swoją komedię ,,Podatek od miłości"

Z okazji zbliżającej się premiery komedii romantycznej „Podatek od miłości”, stacja TVN rozpoczęła emisję miniserialu „Wszystkie twarze Grzegorza Damięckiego”, z udziałem m.in. Kayah i Aleksandry Domańskiej. TVN jest producentem filmu. więcej

Jacek Kurski bez obaw przed ocenieniem przez RMN pracy zarządu TVP. ,,Stoi za mną wysoka oglądalność"

Po tym jak Rada Mediów Narodowych zapowiedziała własny raport na temat działania zarządu Telewizji Polskiej prezes firmy Jacek Kurski mówi portalowi Wirtualnemedia.pl: - Czekam spokojnie na werdykt i ocenę, przemawiają za mną wyniki oglądalności. więcej

PKO BP zadowolony z eksperymentu w TVP1. "Nasz przekaz reklamowy dotarł do ponad 9 mln odbiorców"

67 proc. widzów pozytywnie oceniło finał niestandardowej akcji PKO BP „Mini ratka na spełnienie życzeń”, w ramach której na antenie TVP 1 emitowano życzenia od klientów. Negatywnie oceniło ją zaś 9 proc. respondentów - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Biura Reklamy TVP przez IRCenter. więcej

900 godzin transmisji na żywo z zimowej olimpiady w Eurosporcie, Ewa Bilan-Stoch pokaże igrzyska ,,od kuchni"

Eurosport pokaże łącznie ponad 900 godzin transmisji na żywo z zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. Zmagania polskich sportowców po raz pierwszy będzie można śledzić na Eurosport 1. Materiały lifestylowe z olimpiady przygotuje Ewa Bilan-Stoch, menadżerka i żona Kamila Stocha. więcej

Z reklam przy programach z Magdą Gessler TVN zarobił prawie 200 mln złotych. Ile przynoszą stacjom cykle z celenrytami? (TOP10)

Show „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler w ubiegłym roku zarobiło na reklamach 196,7 mln złotych - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub. W pierwszej trójce znaleźli się także Hubert Urbański z programem „Milionerzy” oraz Katarzyna Dowbor, prowadząca w Polsacie „Nasz nowy dom”. więcej

Kanał Sci Fi dostępny w jakości high definition

Koncern NBCUniversal International Networks uruchomił na platformie Cyfrowy Polsat wersję HD kanału Sci Fi. więcej

Telewizja Republika promuje w social media się pod hasłem ,,#wiemlepiej"

Od kilku tygodni Telewizja Republika przy wielu swoich wpisach na Twitterze i Facebooku dodaje tag „#wiemlepiej”. Stacja nie zamierza wykorzystywać go w innych kanałach komunikacji. więcej

,,Szkoła filmowa 3" w TVN Fabuła. Jerzy Stuhr wśród gości

W czwartek 18 stycznia br. stacja TVN Fabuła rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Szkoła filmowa”, w którym Kinga Burzyńska rozmawia z absolwentami polskich filmówek. więcej

Sezon 2018 Formuły 1 w Eleven Sports. W zawodach wystąpi Robert Kubica

W marcu 2018 roku wystartuje kolejny sezon Formuły 1, w którym m.in. wystąpi Robert Kubica. Już trzeci rok z rzędu wyścigi będzie można oglądać na antenie kanałów Eleven Sports. więcej

,,Fear the Walking Dead 4" w AMC (wideo)

W poniedziałek 23 kwietnia 2018 roku AMC rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. więcej

TVN szuka uczestniczek do ,,Projekt lady 3"

Wystartował casting do trzeciej edycji reality-show „Projekt lady”, w którym bohaterki - pod okiem Małgorzaty Rozenek-Majdan - będą uczyły się dobrych manier. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Duży wzrost słuchalności RMF FM wśród osób z wykształceniem średnim i wyższym, Trójka najbardziej w dół

Wśród osób z wykształceniem średnim i wyższym najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w zeszłym roku było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska" w kampanii Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rusza w piątek ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej. Akcja pod hasłem „Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska” to kolejne działania promujące rodzime produkty. więcej

Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych

Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. więcej

PKO BP zadowolony z eksperymentu w TVP1. "Nasz przekaz reklamowy dotarł do ponad 9 mln odbiorców"

67 proc. widzów pozytywnie oceniło finał niestandardowej akcji PKO BP „Mini ratka na spełnienie życzeń”, w ramach której na antenie TVP 1 emitowano życzenia od klientów. Negatywnie oceniło ją zaś 9 proc. respondentów - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Biura Reklamy TVP przez IRCenter. więcej

Z reklam przy programach z Magdą Gessler TVN zarobił prawie 200 mln złotych. Ile przynoszą stacjom cykle z celenrytami? (TOP10)

Show „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler w ubiegłym roku zarobiło na reklamach 196,7 mln złotych - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub. W pierwszej trójce znaleźli się także Hubert Urbański z programem „Milionerzy” oraz Katarzyna Dowbor, prowadząca w Polsacie „Nasz nowy dom”. więcej

Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych

Grupa Ströer, do której należą sieć reklamy internetowej Ströer Digital Media i sieć nośników reklamy outdoorowej, łączy swoje działy sprzedaży w nową strukturę Ströer Media. Jest ona złożona z trzech zespołów sprzedaży agencyjnej i działu sprzedaży bezpośredniej. więcej

Maciej Kot i Weronika Nowakowska w spocie odzieży 4F na igrzyska w Pjongczang (wideo)

Producent odzieży 4F przygotował spot, w którym prezentowana jest kolekcja strojów polskiej reprezentacji na zimowe igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018. Bohaterami reklamy są skoczek narciarski Maciej Kot i biathlonistka Weronika Nowakowska. więcej

Skittles robi reklamę na Super Bowl, którą zobaczy tylko jedna osoba (wideo)

Marka Skittles (należy do koncernu Mars) przygotowuje na zbliżający się finał rozgrywek Super Bowl ekskluzywną reklamę. Spot nie zostanie jednak pokazany szerokiej publiczności, obejrzy go tylko jedna osoba. więcej

Piwo Żubr z kolejną promocją ,,Dwa szybkie Żubry" (wideo)

Rusza kolejna promocja piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Dwa szybkie Żubry”. Za obsługę marketingową tej marki odpowiadają firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR i Zenith. więcej

BPN z obsługą mediową STS

Dom mediowy BPN (należący do grupy IPG Mediabrands Poland) wygrał konkurs ofert na obsługę firmy bukmacherskiej STS. więcej

Do 2025 roku wszystkie opakowania w McDonald's będą pochodzić z recyklingu

Sieć restauracji McDonald's zapowiedziała, że do 2025 roku wszystkie stosowane w firmie opakowania, takie jak np. kubki do napojów, torby czy pudełka na burgery będą pochodziły z recyklingu. więcej

Skoda wspiera kampanią reklamową noworoczną wyprzedaż modeli z rocznika 2017

W salonach Skody trwa noworoczna wyprzedaż sześciu modeli z rocznika 2017.  Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Isobar Polska, Papaya Films oraz PHD Rocket. więcej

Mr Hi's reklamuje pierwszą pożyczkę w Vivus.pl (wideo)

W nowej kampanii reklamowej serwisu Vivus.pl oferującego pożyczki gotówkowe występuje bohater Mr Hi’s. więcej

,,Mówimy jak jest" znów reklamuje produkty Frosta (wideo)

Firma Frosta, producent m.in. mrożonych dań gotowych, ruszyła z nową odsłoną kampanii pod hasłem „Mówimy jak jest”. Działania promujące dania gotowe oraz produkty rybne przygotowały agencje Heimat Hamburg, TBWA, Zenith i Jbcomm. więcej

Marta Żmuda Trzebiatowska nową ambasadorką Avonu

Obok Małgorzaty Kożuchowskiej w roli ambasadorki marki kosmetycznej Avon występuje aktorka Marta Żmuda Trzebiatowska. Firma w tym roku wdraża także nową strategię „Avon się sprawdza”. więcej

Gal Gadot nową globalną ambasadorką kosmetyków Revlon

Gal Gadot - aktorka, Miss Izraela i była żołnierz - została nową, globalną marki kosmetyków Revlon. Kampania z jej udziałem ma ruszyć jeszcze w styczniu br. więcej

Ruszają zapisy do Young Creatives Cannes 2018

Wystartowały zapisy do tegorocznej edycji konkursu dla młodych przedstawicieli branży kreatywnej Young Creatives Cannes. Dwuosobowe zespoły mogą nadsyłać zgłoszenia do 1 lutego. więcej

Nivea Men sponsorem Realu Madryt, piłkarze i trener w reklamach marki

Marka kosmetyków Nivea Men została oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Real Madryt. Firma równocześnie wprowadza na rynek nową linię kosmetyków dla mężczyzn - regenerującą linię Nivea Men Sensitive. więcej

,,Wszechkoty" w promocji Purina Felix

Rozpoczął się konkurs pod hasłem „Wszechkoty” promujący karmę dla kotów Purina Felix (produkowaną przez Nestle Polska). Za akcję odpowiada agencja Unique One, a za wspierające to działania reklamowe - McCann Worldgroup i Wavemaker. więcej

 
 
 
PRASA
 
Mateusz Borek felietonistą katowickiego ,,Sportu"

Dziennikarz sportowy Telewizji Polsat Mateusz Borek będzie pisał felietony do dziennika „Sport” (wydawanego przez firmę Whizz). Zamierza dalej współpracować w „Przeglądem Sportowym” i Onetem. więcej

Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, ,,M jak Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty"

W październiku ub.r. wszystkie miesięczniki wnętrzarskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Moje Mieszkanie”, które jednak utrzymało pozycję zdecydowanie najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zmiany na Facebooku to trudniejsza walka o News feed, najwięcej stracą marki które nie płacą (analizy)

Facebook zapowiedział zmiany w sposobie wyświetlania treści w News feedach użytkowników. Aktualizacja nadaje priorytet postom, które inicjują dyskusje i pogłębiają relacje. Eksperci branży social media przeanalizowali dla serwisu Wirtualnemedia.pl ostatnie modyfikacje algorytmu Facebooka i ich potencjalne skutki. - Facebook broni się przed utratą zainteresowania użytkowników i kurczącym się czasem jaki spędzają oni w serwisie. Zmiany dokonane w ostatnim czasie będą oznaczały więcej wysiłku wydawców i marek w walce o miejsce w News feedzie, czasem konieczność zmiany modelu biznesowego. Największe marki odczują raczej wahania niż spadki zasięgów, a najbardziej ucierpią ci którzy nie płacą Facebookowi za promocję treści - przewidują Anna Robotycka, Artur Roguski i Szymon Wierciński. więcej

PKN Orlen wchodzi w e-commerce

PKN Orlen planuje inwestycje w obszarze handlu internetowego. To element przyjętej strategii rozwoju koncernu na lata 2017-2021. więcej

Google położy 3 nowe podmorskie kable światłowodowe, jeden imienia Marii Skłodowskiej Curie

Google zapowiedział położenie na morskim dnie trzech nowych kabli światłowodowych które mają uzupełniać globalną infrastrukturę koncernu. Jeden z przewodów łączący Chile z Los Angeles będzie nosił nazwę Curie na cześć polskiej noblistki Marii Skłodowskiej Curie. Poza tym Google zamierza uruchomić 5 nowych centrów obsługi operacji przetwarzania danych w chmurze. więcej

eBay uruchamia Strefę Sprzedawcy, liczba polskich sklepów wyższa o 20 procent

Polski eBay uruchomił w swoim serwisie sekcję Strefa Sprzedawcy zawierającą przydatne informacje przeznaczone dla przedsiębiorców wystawiających na eBayu swoje towary. Według danych serwisu w 2017 roku liczba polskich sprzedawców korzystających z eBaya wzrosła o 20 procent, a najpopularniejsze działy to Dom i Ogród, Moda, Elektronika i Motoryzacja. więcej

Edyta Frąckowiak została dyrektor operacyjną agencji Semahead

Stanowisko dyrektora operacyjnego agencji Semahead (Grupa Interia.pl) objęła Edyta Frąckowiak. więcej

Data Ventures inwestuje 1,8 mln zł w Fandla.com

Fandla.com, startup z branży FinTech, pozyskał od nowego inwestora 1,8 mln złotych. Jest nim Data Ventures, fundusz venture capital specjalizujący się we wspieraniu projektów rozwijających analitykę danych. więcej

WP wytyka Magdalenie Ogórek ,,#ogórkizmy" w książce i honorarium z dotacji - Ogórek bronią publicyści ,,Sieci" i ,,Do Rzeczy"

W Wirtualnej Polsce zacytowano pretensjonalnie brzmiące fragmenty książki „Lista Wächtera” Magdaleny Ogórek i podano, że 9 tys. zł z dotacji ministerialnej przeznaczono na honorarium autorki. - Tytuł tego „artykułu” definiuje idealnie Pana. Z 430 stron zrozumiał Pan tylko kilkanaście zdań... o jedzeniu. I to dokładnie Pana określa - napisała Ogórek do dziennikarza WP. W jej obronie stanęli też dziennikarze „Sieci” i „Do Rzeczy”, natomiast inni żartują z książki, wykorzystując tag „#ogórkizmy”. więcej

Brand24 ma 2,2 tys. klientów, o 55 proc. więcej niż przed rokiem

Firma Brand24, zajmująca się monitoringiem internetu, na koniec ub.r. miała 2 196 aktywnych klientów, o 15 proc. więcej niż kwartał wcześniej i o 55 proc. więcej niż rok wcześniej. więcej

Chyra, Więckiewicz, Wichłacz i Musiał w obsadzie polskiego serialu Netflixa

W pierwszym polskojęzycznym serialu produkcji Netflixa wystąpią m.in. Zofia Wichłacz, Andrzej Chyra, Robert Więckiewicz i Maciej Musiał (jeden ze współproducentów). Reżyserkami produkcji są Agnieszka Holland oraz Kasia Adamik. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Konsumenci i marketerzy różnią się w ocenach spójności kampanii reklamowych

Zdaniem 89 proc. marketerów, strategie reklamowe w ramach ich kampanii są zintegrowane. Z tym poglądem zgadza się tylko 58 proc. konsumentów - wynika z badania Kantar Millward Brown. więcej

Alkohol wolimy pić w domu, najchętniej ze znajomymi. Finlandia najpopularniejszą wódką, a Jack Daniel's - whisky

Polacy wolą alkohol pić w domu niż w barze czy pubie, w towarzystwie przyjaciół i znajomych bądź rodziny - wynika z badania SW Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Publicis Lion wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity

Agencja Publicis Lion została wybrana przez PKP Intercity do obsługi w zakresie public relations. Będzie pracować dla przewoźnika przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. więcej

Herbapol-Lublin przedłuża współpracę z Big Picture

Herbapol-Lublin, producent herbat, syropów owocowych i produktów dżemowych, po roku przedłuża współpracę z agencją public relations Big Picture. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Hakerzy atakują na aplikacje mobilne banków - mBank ostrzega klientów przed kradzieżą pieniędzy
Wojciech Pytel w radzie nadzorczej Netii
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKN Orlen wchodzi w e-commerce
Hakerzy atakują na aplikacje mobilne banków - mBank ostrzega klientów przed kradzieżą pieniędzy
Banki za 10 lat: podpisy elektroniczne, samoobsługa w oddziałach i wirtualnej rzeczywistości
Do 2025 roku wszystkie opakowania w McDonald's będą pochodzić z recyklingu
Alkohol wolimy pić w domu, najchętniej ze znajomymi. Finlandia najpopularniejszą wódką, a Jack Daniel's - whisky
Data Ventures inwestuje 1,8 mln zł w Fandla.com
Brand24 ma 2,2 tys. klientów, o 55 proc. więcej niż przed rokiem
2018 rok powinien być dobry dla złotego i dać ulgę frankowiczom
Rośnie rynek condohoteli w Polsce. Apartamenty mogą być alternatywą dla inwestycji w mieszkania na wynajem
Katarzyna Niezgoda: 60 proc. polskich firm ma problem z zatrudnieniem pracowników
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP o krytyce ,,Korony królów" przez scenarzystkę pierwotnej wersji serialu: nieuzasadnione i krzywdzące opinie
TVN miniserialem po ,,Faktach" promuje swoją komedię ,,Podatek od miłości"
3 mln widzów ,,Listy do M. 3" w kinach. To najchętniej oglądana polska komedia romantyczna w historii
Paweł Deląg zagra w serialu "M jak miłość"
Andrzej Sapkowski nie pracuje przy serialu "Wiedźmin" Netfliksa i nic nie wie o projekcie
Chyra, Więckiewicz, Wichłacz i Musiał w obsadzie polskiego serialu Netflixa
,,Fear the Walking Dead 4" w AMC (wideo)
17 najbardziej kasowych filmów wyreżyserowanych przez kobiety
Al Pacino zagra w nowym filmie Quentina Tarantino
Zobacz klip z filmu "Czarna Pantera"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj