Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 24 Stycznia 2018
 
 
 
Ks. Marek Gancarczyk nie jest już redaktorem naczelnym ,,Gościa Niedzielnego". Odwołany po 14 latach
 
Ks. Marek Gancarczyk po 14 latach stracił stanowisko redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) Zdecydował o tym metropolita katowicki Wiktor Skworc, któremu pismo podlega. więcej
 
 
Procter&Gamble wykupił wątek w serialu ,,Black-ish". ,,To więcej niż product placement. To przyszłość reklamy"
 
Partnerstwo reklamodawców i twórców contentu będzie szło w kierunku tworzenia treści, które coś dają odbiorcom rozrywkę, wiedzę, emocje, inspiracje. A marka będzie współtwórcą tych emocji, dostarczycielem wiedzy i inspiracji i w ten sposób będzie budować zaangażowanie i pozytywne doświadczenia. Obecnie wydatki na tzw. „stories" stanowią co najmniej taką samą, a prawdopodobnie nawet większą część, niż zwykły product placement - tak eksperci komentują niestandardową obecność reklamową Procter&Gamble w serialu stacji ABC. więcej
 
 
WP abcZdrowie pozwala umawiać wizyty lekarskie - Wirtualna Polska chce konkurować ze ZnanyLekarz.pl
 
W serwisie WP abcZdrowie (należącym do Wirtualnej Polski) uruchomiono opcję umawiania się na wizyty lekarskie. W bazie witryny jest prawie 45 tys. lekarzy. Tym samym serwis zaczyna rywalizację z oferującym podobną usługę ZnanyLekarz.pl. więcej
 
 
Aflofarm największym reklamodawcą 2017 roku. Mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Polomtel - w dół Orange i Lidl (TOP10)
 
Największym reklamodawcą tradycyjnych mediów był w 2017 roku Aflofarm Farmacja Polska, który na reklamę przeznaczył tyle, co trzech kolejnych w rankingu marketerów. Z kolei największą dynamikę wydatków zanotowały Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polski startup Nightly startuje w USA z aplikacją wspomagającą sen. ,,Chcemy być obecni na oficjalnym rynku medycznym"
 
Nightly - polski startup z segmentu health care - wprowadza na rynek amerykański technologię Sleep Stimulation, która ma pomagać cierpiącym na bezsenność. Narzędzie będzie tam dostępne dla systemów iOS i Android w wersji testowej i płatnej. - Bezsenność kosztuje ubezpieczycieli w USA setki miliardów dolarów. Statystyki wskazują, że problem dotyka ponad połowę amerykańskich obywateli. Walczymy o uznanie Nightly za aplikację mającą zastosowanie medyczne przez amerykańskie urzędy regulacyjne - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Łukasz Młodyszewski, CEO Nightly. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Męskie Granie najlepsze w Polsce, a Immowelt w Europie w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard 2017. ,,Polskie marki to europejski poziom" więcej
 
Sąd: Wielokrotne publikowanie pirackich plików bez wpływu na straty właściciela praw autorskich. Prawnicy skrajni w ocenach więcej
 
,,Korona królów" hitem TVP1, ale telenowelę śledzą głównie starsi widzowie więcej
 
,,Przyjaciele" serialem rasistowskim i homofobicznym? ,,Refleksje nad zmianami w popkulturze" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista Działu Programmatic ds. Wydawców Media Impact Polska
Key Account Manager Gemius
(Młodszy) Specjalista ds. Planowania i Strategii Produktu TVN
Specjalista SEO Merlin Group
Junior Performance Manager Merlin Group
Specjalista ds. pozyskiwania praw do kontentu T-Mobile Polska
Ekspert ds. OTT TV T-Mobile Polska
Ekspert ds. pozyskiwania praw do kontentu T-Mobile Polska
Ekspert ds. UX/UI T-Mobile Polska
Główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży T-Mobile Polska
Specjalista ds. oferty audio-wideo T-Mobile Polska
Art Director - manager zespołu grafików Merlin Group
Specjalista ds. email marketingu Merlin Group
Grafik kreatywny Merlin Group
Specjalista ds. UX Merlin Group
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Finance Analyst in AXN Poland Sp Zoo (place of work Warsaw) AXN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kino Polska TV jedynym właścicielem Zoom TV, sfinalizowało zakup 30 proc. udziałów za 10 mln zł

We wtorek spółka Kino Polska za 10 mln zł kupiła 30 procent udziałów nadawcy Zoom TV, a tym samym stała się całościowym właścicielem stacji. Zamierza przekształcić ją w uniwersalną platformę, skierowaną do Polonii mieszkającej za granicą. więcej

119 tys. widzów nowego programu Grzegorza Jankowskiego w Polsat News

Nowy program Grzegorza Jankowskiego „Dobry wieczór Polsko” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 119 tys. widzów. Polsat News w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TVP Info i TVN24. więcej

Robert Sowa nowym jurorem ,,Top Chef 8". Grzegorz Łapanowski zastąpi Macieja Rocka w roli prowadzącego

Robert Sowa znajdzie się w jury ósmej edycji kulinarnego programu „Top Chef”, którą Polsat będzie emitować wiosną. Do prowadzenia show po jednosezonowej przerwie powróci Grzegorz Łapanowski. więcej

,,Projekt Zima 2018" w TVN, prowadzi Olivier Janiak

Stacja TVN organizuje zimową akcję „Projekt Zima 2018”, która zagości na Dolnym Śląsku i będzie relacjonowana w programie „Co za tydzień” oraz „Dzień dobry TVN”. więcej

Drugi sezon ,,Lucyfera", ,,Strzelec" i ,,AHS Asylum" premierowo w TVN7

W czwartek 1 marca br. stacja TVN7 rozpocznie emisję drugiego sezonu amerykańskiego serialu „Lucyfer” z Tomem Ellisem w roli głównej oraz produkcji „American Horror Story. Asylum”. W wiosennej ramówce pojawi się także premierowo serial „Strzelec” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nicktoons rusza 15 lutego, zastąpi Nickelodeon HD. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media

W czwartek 15 lutego br. Viacom przekształci dziecięcy kanał Nickelodeon HD w nową stację Nicktoons, która będzie emitowała program w jakości HD przez całą dobę. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media. więcej

Mateusz Morawiecki po reportażu TVN o neonazistach: dziękuję dziennikarzom tropiącym takie zachowania

Premier Mateusz Morawiecki podziękował dziennikarzom, którzy tropią przejawy neonazizmu w Polsce. Ocenił, że organizacje, których członkowie posługują się symbolami faszyzmu i nazizmu oraz pochwalają te ideologie, powinny zostać zdelegalizowane. To konsekwencje reportażu „Superwizjer” TVN, w którym ujawniono neonazistów związanych z organizacją Duma i Nowoczesność. więcej

Bertold Kittel z ,,Superwizjera" TVN: nie wstrzymaliśmy reportażu o neonazistach, ostatnie ujęcia nagrano dwa miesiące temu

TVN, przetrzymując reportaż o neonazistach przez kilka miesięcy, być może chciał doprowadzić do rozpisania nowych wyborów - zasugerował publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz. Bertold Kittel, jeden z autorów materiału, podkreślił, że ostatnie ujęcia do niego nagrano dwa miesiące temu. więcej

TBN Polska HD w ofercie Orange

Sieć Orange dołączyła do swojej oferty kanał TBN Polska z chrześcijańskimi treściami. Stacja jest dostępna w wersji HD. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio dociera codziennie do 71,5 proc. Polaków. Średni czas słuchania w 2017 roku wyniósł 266 min

W 2017 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 71,5 proc., a tygodniowy - 91 proc. Z kolei średni czas słuchania uplasował się na poziomie 266 min - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi w II półroczu. Eska wyprzedziła Trójkę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w drugim półroczu 2017 roku było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Procter&Gamble wykupił wątek w serialu ,,Black-ish". ,,To więcej niż product placement. To przyszłość reklamy"

Partnerstwo reklamodawców i twórców contentu będzie szło w kierunku tworzenia treści, które coś dają odbiorcom rozrywkę, wiedzę, emocje, inspiracje. A marka będzie współtwórcą tych emocji, dostarczycielem wiedzy i inspiracji i w ten sposób będzie budować zaangażowanie i pozytywne doświadczenia. Obecnie wydatki na tzw. „stories" stanowią co najmniej taką samą, a prawdopodobnie nawet większą część, niż zwykły product placement - tak eksperci komentują niestandardową obecność reklamową Procter&Gamble w serialu stacji ABC. więcej

Aflofarm największym reklamodawcą 2017 roku. Mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Polomtel - w dół Orange i Lidl (TOP10)

Największym reklamodawcą tradycyjnych mediów był w 2017 roku Aflofarm Farmacja Polska, który na reklamę przeznaczył tyle, co trzech kolejnych w rankingu marketerów. Z kolei największą dynamikę wydatków zanotowały Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

OMD tworzy strukturę Annalect. Za projekt odpowiada Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka

W strukturach Grupy OMD powstała komórka odpowiedzialna za zarządzanie wiedzą - Annalect. Stanowisko chief knowledge officera objęła w niej Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka, która ostatnio pracowała w domu mediowym Zenith (Publicis Media). więcej

Grupa Abstra i agencja Labcon partnerami strategicznymi

Agencja contentowa Labcon (należąca do Group One) zawarła strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra. Celem współpracy jest profesjonalizacja twórców na YouTube i podniesienie poziomu obsługi klientów. więcej

Nairobia przejmuje od PZL obsługę reklamową piwa Redd's

Agencja Nairobia wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową piwa Redd’s (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Poprzednio dla marki pracowała PZL. więcej

Bartosz ,,Bart" Biały: z Grupy Onet-RASP do Plej

Bartosz „Bart” Biały objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Plej. Poprzednio pracował w Grupie Onet-RAS Polska, a wcześniej m.in. w McCann Erickson, Mather, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw i Isobar Polska. więcej

Manchester United drugi rok z rzędu najbogatszym klubem piłkarskim na świecie

Przychody Manchesteru United w sezonie 2016/17 wyniosły 676,3 mln euro - najwięcej spośród piłkarskich drużyn na świecie. Na podium znalazły się także Real Madryt i FC Barcelona. Łącznie przychody dwudziestki największych futbolowych drużyn wyniosły 7,9 mld euro, o sześć procent więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu Deloitte. więcej

L'Oreal kilka dni po starcie wycofuje reklamy z modelką w hidżabie, powodem jej antyizraelskie tweety

Firma kosmetyczna L'Oreal wycofała reklamy z muzułmańską modelką Ameną Khan w hidżabie po tym, jak okazało się, że ponad trzy lata temu zamieszczała na Twitterze antyizraelskie wpisy. więcej

Los Angeles szuka grafika ogłoszeniem z Painta

Ogłoszenie o pracę w nietypowej formie pojawiło się na Twitterze urzędu miasta Los Angeles. Kandydatów na grafików zachęcano do składania aplikacji rysunkiem stworzonym w najprostszym programie graficznym. więcej

,,Pełnia dobrego życia" w wizerunkowej reklamie Indykpolu (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa marki Indykpol obejmującej produkty z mięsa indyków. Przy akcji, prowadzonej pod hasłem „Pełnia dobrego życia”, pracuje dom mediowy Codemedia, który zaczyna tym samym stałą obsługę Grupy Indykpol. więcej

Danny DeVito pływa w czekoladzie w reklamie M&M's na Super Bowl (wideo)

Aktor Danny DeVito wystąpi w pierwszej od trzech lat reklamie marki M&M's przygotowanej z okazji tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl. Firma ujawniła teaser kampanii. Autorem kreacji jest agencja BBDO z Nowego Jorku. więcej

Gwiazdor ,,Przyjaciół" w kampanii społecznej #ThatsHarrasment przeciwko molestowaniu seksualnemu

Gwiazdor sitcomu „Przyjaciele” David Schwimmer wystąpił w jednym ze spotów pokazujących przykłady molestowania seksualnego kobiet w miejscach pracy. Stanowią elementy kampanii społecznej #ThatsHarrasment. Aktor jest również ich producentem. więcej

Nicktoons rusza 15 lutego, zastąpi Nickelodeon HD. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media

W czwartek 15 lutego br. Viacom przekształci dziecięcy kanał Nickelodeon HD w nową stację Nicktoons, która będzie emitowała program w jakości HD przez całą dobę. Sprzedażą reklam zajmie się TVN Media. więcej

Siostry Kardashian i Jenner w nowej kampanii Calvin Klein (wideo)

Ruszyła globalna kampania reklamowa promująca nowe kolekcje bielizny i jeansów marki Calvin Klein. Twarzami akcji są Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner i Kylie Jenner. więcej

Anna Grabowska nowym copywriterem w San Markos

Do agencji San Markos jako copywriter dołączyła Anna Grabowska. więcej

 
 
 
PRASA
 
Ks. Marek Gancarczyk nie jest już redaktorem naczelnym ,,Gościa Niedzielnego". Odwołany po 14 latach

Ks. Marek Gancarczyk po 14 latach stracił stanowisko redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) Zdecydował o tym metropolita katowicki Wiktor Skworc, któremu pismo podlega. więcej

Surowe kary dla dwóch dziennikarzy PAP za opublikowanie tekstu o rzekomym wpisie Mateusza Morawieckiego

Dwie osoby z Polskiej Agencji Prasowej zostały ukazane opisanie jako prawdziwego wpisu z fałszywego profilu twitterowego premiera Mateusza Morawieckiego. - Kary są surowe, ale zostaną wewnętrzną tajemnica spółki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, prezes PAP. więcej

Burda z przedłużoną licencją na wydawanie polskiej edycji ,,Glamour"

Condé Nast przedłużyła licencję spółce Burda International Polska na wydawanie magazynu młodych kobiet „Glamour”. Licencja obejmuje kilka następnych lat, lecz konkretny czas jej obowiązywania objęty jest klauzulą poufności. więcej

Mateusz Święcicki, Filip Kapica i Michał Zachodny publicystami ,,Piłki Nożnej"

Dziennikarze Eleven Sports Mateusz Święcicki i Filip Kapica zaczęli pisać felietony do tygodnika „Piłka Nożna” (Profus Management). Od kilku miesięcy z pismem współpracuje Michał Zachodny z Łączynaspiłka.pl. więcej

Jeff Bezos nagrodzony Axel Springer Award 2018

Koncern Axel Springer przyznał tegoroczną nagrodę Axel Springer Award Jeffowi Bezosowi, założycielowi Amazona i właścicielowi „The Washington Post”. Znany biznesmen otrzymał wyróżnienie między innymi za wizjonerskie rozwiązania w dziedzinie e-commerce oraz skuteczną transformację cyfrową jednego z największych dzienników w USA. więcej

,,Świat Wiedzy" najchętniej kupowany, ,,W Sieci Historii" wyprzedziło ,,Newsweek Historię"

W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce awansował magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info: wicenaczelny ,,Służb specjalnych" Tomasz Sz. zatrzymany przez CBA

Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Katowicach zatrzymali we wtorek rano osiem osób, które podejrzewane są o to, że powołując się na służby specjalne, wyłudziły co najmniej kilka mln zł ze spółek Skarbu Państwa. Według TVP Info wśród zatrzymanych jest Tomasz Sz., zastępca redaktora naczelnego miesięcznika „Służby specjalne”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
WP abcZdrowie pozwala umawiać wizyty lekarskie - Wirtualna Polska chce konkurować ze ZnanyLekarz.pl

W serwisie WP abcZdrowie (należącym do Wirtualnej Polski) uruchomiono opcję umawiania się na wizyty lekarskie. W bazie witryny jest prawie 45 tys. lekarzy. Tym samym serwis zaczyna rywalizację z oferującym podobną usługę ZnanyLekarz.pl. więcej

Netflix ma 117 mln subskrybentów. Serwis z rekordowymi wpływami i zyskiem, prognozuje dalsze wzrosty

W IV kwartale 2017 roku Netflix osiągnął przychody wynoszące 3,29 miliarda dolarów, a globalna liczba subskrybentów serwisu przekroczyła 117,5 miliona. Po raz pierwszy w historii wartość spółki osiągnęła poziom 100 miliardów dolarów. Według prognoz kluczowe wskaźniki biznesowe Netflixa będą nadal rosnąć. więcej

Snapchat pozwoli dzielić się Discover Stories poza aplikacją - poprzez linki do serwisu www

Firma Snap pozwoli użytkownikom Snapchata dzielić się wybranymi Stories poza tą aplikacją - w serwisie Snapchat.com, gdzie część z nich (Our Stories i Search Stories) będzie dostępna przez 30 dni, a część (Official Stories) - przez 24 godziny. więcej

Krzysztof Żegliński sprzedał Serialomaniak.pl właścicielowi OstatniaTawerna.pl

Serwis Serialomaniak.pl, uruchomiony jesienią ub.r. przez Krzysztofa Żeglińskiego (założyciela GrupaHatak.pl i Napisy24.pl), został kupiony przez spółkę Szewczyk Media, do której należy OstatniaTawerna.pl. Żegliński pozostanie w serwisie jako jeden z wydawców. więcej

Ranking mobilnego internetu w 2017 roku

Serwis RFBenchmark.pl opublikował podsumowanie rankingów szybkości internetu mobilnego 3G i 4G w Polsce w 2017 r. więcej

Twórca planszówki ,,Valhalla" zebrał od internautów ponad 160 tys. zł w dobę

Twórca gry planszowej „Valhalla” zebrał na jej wydanie ponad 160 tys. zł w ciągu 24 godzin. Akcja crowdfundingowa prowadzona jest na dedykowanej platformie zagramw.to. więcej

W obliczu RODO Facebook ułatwi użytkownikom zarządzanie ich prywatnymi danymi

Sheryl Sandberg, szefowa Facebooka ds. operacyjnych zapowiedziała, że serwis odda w ręce użytkowników nowe narzędzia pozwalające im prościej i łatwiej niż dotąd zarządzać prywatnymi danymi. To ma być jeden ze sposobów przystosowania Facebooka do RODO, nowych europejskich przepisów dotyczących prywatności. więcej

Piotr Grabarczyk odchodzi z Wirtualnej Polski, stawia na swój blog i wideo na YouTubie

Dziennikarz Piotr Grabarczyk, zajmujący się głównie tematyką showbiznesową, z końcem stycznia żegna się z Wirtualną Polską. Zamierza skupić się na prowadzeniu swojego bloga Grabari.pl oraz tworzyć materiały wideo na YouTubie. więcej

Anthony Noto rezygnuje z zarządzania Twitterem, przechodzi do SoFi

Anthony Noto, chief operating officer Twittera, odchodzi z firmy, by w marcu objąć stanowisko chief executive officera w firmie pożyczkowej SoFi. więcej

Rupert Murdoch: Facebook powinien płacić wydawcom za wiarygodne treści

Szef koncernu News Corp Rupert Murdoch stwierdził, że Facebook powinien płacić wydawcom publikującym na tym portalu wiarygodne treści podobnie, jak operatorzy płatnej telewizji płacą nadawcom za kanały. - Opłaty miałyby niewielki wpływ na zyski Facebooka, ale duży wpływ na perspektywy dla wydawców i dziennikarzy - uważa Murdoch. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Renesans zaufania Polaków do instytucji i mediów, dramatycznie źle w USA

W ciągu ostatniego roku wzrósł poziom zaufania Polaków wobec rządu (+5 p.p.), mediów (+3 p.p.), biznesu (+3 p.p.) oraz organizacji pozarządowych (+6p.p.) - wynika z badania Trust Barometr agencji Edelman. Mimo to Polska pozostaje jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie. Z największym kryzysem zaufania społecznego mierzą się mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Renesans zaufania Polaków do instytucji i mediów, dramatycznie źle w USA

W ciągu ostatniego roku wzrósł poziom zaufania Polaków wobec rządu (+5 p.p.), mediów (+3 p.p.), biznesu (+3 p.p.) oraz organizacji pozarządowych (+6p.p.) - wynika z badania Trust Barometr agencji Edelman. Mimo to Polska pozostaje jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie. Z największym kryzysem zaufania społecznego mierzą się mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. więcej

Karolina Łuczak ma większy zakres obowiązków w Provident Polska

Karolina Łuczak po ponad pięciu latach pracy w dziale public relations firmy pożyczkowej Provident Polska zwiększyła zakres dotychczasowych obowiązków. Teraz odpowiada też za komunikację wewnętrzną firmy. więcej

Ezviz postawił na Grupę FLPR

Grupa FLPR rozpoczyna współpracę z dostawcą systemów monitoringu - marką Ezviz. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polski startup Nightly startuje w USA z aplikacją wspomagającą sen. ,,Chcemy być obecni na oficjalnym rynku medycznym"
UKE: Play dostał zgodę na dopłaty w europejskim roamingu, bo udowodnił zbyt wysokie straty na tej usłudze
Małe polskie firmy z lżejszymi wymaganiami RODO w propozycji ministerstw Cyfryzacji oraz Przedsiębiorczości i Technologii
Ranking mobilnego internetu w 2017 roku
W Gdańsku o jakości powietrza informuje bezpłatna aplikacja ekoGdańsk
Orange Polska: zysk EBITDA o 196 mln zł niższy wskutek kosztów redukcji zatrudnienia
Odpis aktualizacyjny w wysokości 150,7 mln zł obciąży wyniki Netii za 2017 rok
860 Pro i 860 Evo - nowe dyski SSD Samsunga
 
 
 
GOSPODARKA
 
Aflofarm największym reklamodawcą 2017 roku. Mocno w górę Natur Produkt Zdrovit i Polomtel - w dół Orange i Lidl (TOP10)
Netflix ma 117 mln subskrybentów. Serwis z rekordowymi wpływami i zyskiem, prognozuje dalsze wzrosty
Małe polskie firmy z lżejszymi wymaganiami RODO w propozycji ministerstw Cyfryzacji oraz Przedsiębiorczości i Technologii
Manchester United drugi rok z rzędu najbogatszym klubem piłkarskim na świecie
Orange Polska: zysk EBITDA o 196 mln zł niższy wskutek kosztów redukcji zatrudnienia
Odpis aktualizacyjny w wysokości 150,7 mln zł obciąży wyniki Netii za 2017 rok
Frank szwajcarski najtańszy od trzech lat. Przewalutowanie na złote może jednak podnieść ratę kredytu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Drugi sezon ,,Lucyfera", ,,Strzelec" i ,,AHS Asylum" premierowo w TVN7
"Unbelievable" - nowy serial Netfliksa. Za scenariusz odpowiada Susannah Grant
Nowy serial ,,Mozaika" w HBO3 i HBO GO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj