Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 9 Lutego 2018
 
 
 
TVP2 pokaże ,,Big Music Quiz" z gwiazdami w niedzielne wieczory. Gospodarzem Sławomir Zapała?
 
W niedzielę 4 marca br. na antenie TVP2 zadebiutuje muzyczny format „Big Music Quiz”, w którym dwie drużyny złożone z gwiazd i celebrytów będą walczyć o zwycięstwo. Do roli prowadzącego rozważany jest piosenkarz Sławomir Zapała - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)
 
W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły 484,3 mln zł, po spadku o 1,7 proc. w skali roku. 82 proc. tych środków trafiło do firm AMS, Ströer Polska, Cityboard Media i Clear Channel Poland. Na koniec roku w całym kraju było 73,1 tys. nośników, o ponad 3 tys. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. więcej
 
 
Weszło FM z audycjami o Legii i Lechu i aplikacją mobilną, Zapinamypasy.pl z 78 tys. słuchaczy na starcie
 
W ramówce internetowego radia sportowego Weszło FM, które zacznie nadawać w piątek po południu, oprócz stałych pasm i audycji o różnych dyscyplinach będą programy o dwóch klubach piłkarskich: Legii Warszawa i Lechu Poznań, nie będzie natomiast klasycznych serwisów informacyjnych. - Będziemy dużo dynamiczniejsi, bardziej żartobliwi, jajcarscy, wyluzowani - zapowiada Krzysztof Stanowski pytany o porównanie z Zapinamypasy.pl. Ten drugi serwis przez pierwsze cztery dni działania zanotował 78,4 tys. realnych użytkowników i 196,3 tys. odsłon. - Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni przyjęciem serwisu - mówi Michał Gąsiorowski. więcej
 
 
TVP szykuje serial historyczny ,,Oddział" o Armii Krajowej. Jan Pawlicki i Kuba Ryszkiewicz autorami scenariusza
 
Telewizja Polska pracuje nad serialem historycznym „Oddział”, który opowie o żołnierzach Armii Krajowej walczących na Ziemia Nowogródzkiej. Scenariusz napisali Jan Pawlicki i Kuba Ryszkiewicz. Serial ma mieć premierę prawdopodobnie w 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Muzyczne show ,,Od Opola do Opola" w TVP1. Andrzej Krzywy prowadzącym
 
Od 4 marca br. w niedzielne wieczory TVP1 będzie emitować muzyczne show „Od Opola do Opola”, przybliżający przeboje z Festiwalu Opolskiego. Program poprowadzi Andrzej Krzywy, wokalista zespołu De Mono - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Lot Falcon Heavy to nowe rozdanie w przemyśle kosmicznym i marketingowy majstersztyk więcej
 
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad) więcej
 
,,Fakt" najchętniej kupowany w 2017 roku. Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii więcej
 
Wszystkie reklamy z Super Bowl 2018: Pepsi, Kia, M&M's, Amazon, Groupon, Coca-Cola, T-Mobile... (wideo) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Brand Manager w segmencie Advisory & Crafting Burda Media Polska
Marketing Automation Specialist Performics
Junior Programmatic Specialist Media Impact Polska
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Account Executive Biuro Reklamy Zdrowie
Mobile Trader Havas Media Group
Content Designer Havas Media Group
Community Coordinator Havas Media Group
Junior Project Manager LiquidThread
Junior Programmatic Specialist / Programmatic Assistant Publicis Media
Finance Analyst in AXN Poland Sp Zoo (place of work Warsaw) AXN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP2 pokaże ,,Big Music Quiz" z gwiazdami w niedzielne wieczory. Gospodarzem Sławomir Zapała?

W niedzielę 4 marca br. na antenie TVP2 zadebiutuje muzyczny format „Big Music Quiz”, w którym dwie drużyny złożone z gwiazd i celebrytów będą walczyć o zwycięstwo. Do roli prowadzącego rozważany jest piosenkarz Sławomir Zapała - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP szykuje serial historyczny ,,Oddział" o Armii Krajowej. Jan Pawlicki i Kuba Ryszkiewicz autorami scenariusza

Telewizja Polska pracuje nad serialem historycznym „Oddział”, który opowie o żołnierzach Armii Krajowej walczących na Ziemia Nowogródzkiej. Scenariusz napisali Jan Pawlicki i Kuba Ryszkiewicz. Serial ma mieć premierę prawdopodobnie w 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Muzyczne show ,,Od Opola do Opola" w TVP1. Andrzej Krzywy prowadzącym

Od 4 marca br. w niedzielne wieczory TVP1 będzie emitować muzyczne show „Od Opola do Opola”, przybliżający przeboje z Festiwalu Opolskiego. Program poprowadzi Andrzej Krzywy, wokalista zespołu De Mono - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP wyprzedała cały czas reklamowy przy igrzyskach w Pjongczangu. "Nie tyle z powodu ich popularności, co z braku zasobów reklamowych"

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej sprzedało całość czasu reklamowego w blokach przy transmisjach z igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. - Nie jest to jednak konsekwencja popytu na reklamę przy samej olimpiadzie, ale tego, że wszystkie stacje telewizyjne w styczniu i w lutym tego roku sprzedały dostępne zasoby reklamowe - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Radziwilski z UM (IPG Mediabrands). więcej

,,Leśniczówka" od 2 marca w TVP1. Emisja w piątki zamiast ,,Klanu"

Od 2 marca 2018 roku TVP1 rozpocznie emisję telenoweli „Leśniczówka” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w piątki po dwa odcinki od godz. 17.55 w miejsce serialu „Klan”. więcej

Gromee, Marta Gałuszewska i Maja Hyży wśród nominowanych do Koncertu Krajowych Eliminacji Eurowizji 2018

W sobotę, 3 marca 2018 roku o godz. 21.30 odbędzie się Koncert Krajowych Eliminacji Eurowizji 2018. Wydarzenie na żywo będzie transmitować TVP1. Wśród nominowanych znaleźli się m.in.: Gromee, Marta Gałuszewska i Maja Hyży. więcej

Fokus TV na czele kanałów dokumentalnych w styczniu 2018, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię

W styczniu 2018 roku liderem oglądalności kanałów dokumentalnych był Fokus TV, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły ex aequo BBC Brit i CBS Reality - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Siostry Godlewskie z nowym programem w 4fun Dance. Po 23 także ,,naga prawda o pogodzie"

Siostry Małgorzata i Esmeralda Godlewskie poprowadzą program „Pogodynki Godlewskie” w telewizji 4fun Dance (4fun Media SA). Po godz. 23.00 stacja pokaże specjalne wydanie programu, w którym siostry Godlewskie będą występować nago. więcej

,,Policjantki i policjanci 8" oraz ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 4" od 5 marca w Czwórce

Od 5 marca 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję ósmego sezonu „Policjantek i policjantów” oraz czwartej serii „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oba seriale będą emitowane w dotychczasowych pasma emisji. więcej

Eurosport przygotowało wirtualne studio olimpijskie ,,The Cube". Darmowy dostęp do Eurosport Player

Discovery zaprezentowało mobilne, wirtualne studio olimpijskie Eurosportu - „The Cube”. W trakcie zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczang będzie wykorzystywało w nim najnowsze technologie m.in. rozszerzoną rzeczywistość. Poruszać się ma między obiektami olimpijskimi, aby nagrywać materiały na potrzeby mediów społecznościowych. więcej

Eleven Sports pokaże mecz piłki ręcznej w jakości 4K klientom Orange TV

W niedzielę 11 lutego kanał Eleven Sports wyemituje mecz szczypiornistów, w którym zmierzą się SG Flensburg-Handewitt i PGE Vive Kielce. Będzie to pierwsza w Polsce transmisja meczu piłki ręcznej w jakości 4K. więcej

25. sezon ,,Top Gear" w BBC Brit od 25 lutego. Prowadzącymi Matt LeBlanc, Chris Harris i Rory Reid

BBC Brit potwierdza oficjalnie start 25. serii programu „Top Gear”. Format zadebiutuje na antenie 25 lutego, zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Polsce. Polacy obejrzą go z godzinnym opóźnieniem. więcej

Spektakl Marka Kochana ,,Rio" w Teatrze Telewizji. Reżyserem Redbad Klynstra-Komarnicki

Elektryzująca para aktorów zamierza wprowadzić widzów Teatru Telewizji w iście walentynkowy nastrój. Spektakl „Rio” to przewrotna opowieść o skutkach niecodziennego spotkania atrakcyjnej pracownicy banku z niezwykle tajemniczym klientem. Wypełniony zaskakującymi zwrotami akcji spektakl jest opowieścią o tym, co prawdziwe i zakłamane, o romantycznym zauroczeniu, a także o graniu życiowych ról. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Weszło FM z audycjami o Legii i Lechu i aplikacją mobilną, Zapinamypasy.pl z 78 tys. słuchaczy na starcie

W ramówce internetowego radia sportowego Weszło FM, które zacznie nadawać w piątek po południu, oprócz stałych pasm i audycji o różnych dyscyplinach będą programy o dwóch klubach piłkarskich: Legii Warszawa i Lechu Poznań, nie będzie natomiast klasycznych serwisów informacyjnych. - Będziemy dużo dynamiczniejsi, bardziej żartobliwi, jajcarscy, wyluzowani - zapowiada Krzysztof Stanowski pytany o porównanie z Zapinamypasy.pl. Ten drugi serwis przez pierwsze cztery dni działania zanotował 78,4 tys. realnych użytkowników i 196,3 tys. odsłon. - Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni przyjęciem serwisu - mówi Michał Gąsiorowski. więcej

 
Polskie Radio: autor audycji, po której odszedł Janusz Majcherek, zaakceptował wycięcie z niej fragmentu

Bartosz Panek, autor programu w radiowej Dwójce, po którym Janusz Majcherek zerwał współpracę z Polskim Radiem, nie zgłaszał uwag w kwestii wycięcia pointy programu - informuje Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy nadawcy. - To są wewnętrzne sprawy radia, swojego stanowiska nie zmieniam - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Majcherek. więcej

 
,,Z miłości do sportu" - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu

Ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia, poświęcona zimowym igrzyskom olimpijskim Pjongczang 2018 na antenach publicznego nadawcy. Ma podkreślać wagę sportowych emocji, a towarzyszy jej hasło „Z miłości do sportu”. Wystartował też specjalny serwis internetowy poświęcony igrzyskom . więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem słuchalności w Olsztynie w II półroczu

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w drugim półroczu 2017 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Trójka- wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)

W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną wyniosły 484,3 mln zł, po spadku o 1,7 proc. w skali roku. 82 proc. tych środków trafiło do firm AMS, Ströer Polska, Cityboard Media i Clear Channel Poland. Na koniec roku w całym kraju było 73,1 tys. nośników, o ponad 3 tys. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. więcej

TVP wyprzedała cały czas reklamowy przy igrzyskach w Pjongczangu. "Nie tyle z powodu ich popularności, co z braku zasobów reklamowych"

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej sprzedało całość czasu reklamowego w blokach przy transmisjach z igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. - Nie jest to jednak konsekwencja popytu na reklamę przy samej olimpiadzie, ale tego, że wszystkie stacje telewizyjne w styczniu i w lutym tego roku sprzedały dostępne zasoby reklamowe - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Radziwilski z UM (IPG Mediabrands). więcej

Marcin Dobrzyniecki po czterech latach pracy odchodzi z IDMnetu

Po prawie czterech latach pracy Marcin Dobrzyniecki rozstaje się z firmą IDMnet, biurem sprzedaży reklam Grupy ZPR Media, w którym pełnił ostatnio funkcję dyrektora generalnego ds. internetu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami naszej reprezentacji olimpijskiej, 79 proc. Polaków nie zna żadnego sponsora igrzysk

Marka paliwowa Orlen i odzieżowa 4F to najbardziej rozpoznawalne brandy wśród sponsorów tegorocznych zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu i Polskiego Komitetu Olimpijskiego - wynika z badania domu mediowego Starcom (Publicis Media). więcej

21 Concordia przejmuje Grupę Sare, wezwanie do sprzedaży akcji skuteczne

W ramach wezwania do sprzedaży akcji Grupy Sare spółce Polinvest 7 należącej do funduszu 21 Concordia osiągnięto minimalną założoną liczbę akcji objętych zapisami. Po realizacji skupu do Polinvest 7 i Tomasza Pruszczyńskiego będzie należeć 100 proc. akcji Sare. więcej

MullenLowe MediaHub utrzymał obsługę mediową ING Banku Śląskiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub kontynuuje współpracę z ING Bankiem Śląskim dotyczącą obsługi jego budżetu mediowego. Agencja w finale przetargu pokonała agencje MEC i Value Media. więcej

Fisz rapuje w nowej reklamie Ikei o "robieniu zimie na złość"

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów Ikea, w której gościnnie głosu użycza raper Fisz do muzyki Piotra „Emade” Waglewskiego. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Tank, Studio Tęcza, MEC/Wavemaker i Hash.fm. więcej

Digital Resolution zajmie się obsługą Idea Banku, Lion's Bank i Tax Care

Grupa Idea Bank powierzyła swoje działania marketingowe agencji Digital Resolution (Grupa OMD). Od marca będzie obsługiwać trzy marki z Grupy: Idea Bank, Lion’s Bank oraz Tax Care. Agencja została wyłoniona w ramach przetargu. więcej

Łukasz Wyglądała odchodzi z Media Impact Polska, będzie rozwijać Performance Academy

Łukasz Wyglądała z końcem lutego odchodzi ze stanowiska dyrektora ad product & marketing w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet-RAS Polska. Będzie zajmował się rozwojem spółki doradczo-technologicznej, Performance Academy, założonej przez Martę Wyglądałę oraz Michała Kloczkowskiego. więcej

STS przez kolejne trzy lata sponsorem Górnika Zabrze

Firma bukmacherska STS przedłużyła o trzy lata, do 2021 roku, umowę sponsorską z klubem piłkarskim Górnik Zabrze. Współpracuje z nim w tym zakresie od półtora roku. więcej

Kuba Michalczuk zaczął współpracę z Nest Warsaw

Reżyser Kuba Michalczuk dołączył do grona twórców współpracujących z utworzonym niedawno impresariatem Nest Warsaw. więcej

Dziewczyny "odkrywają swoją moc" w nowej akcji Rimmel

Ruszyła kampania wizerunkowa "Matte i mogę więcej" wspierająca launch matowych szminek w płynie Stay Matte. Akcję przygotowały Digital Kingdom, OnlyOnly i Zenith. więcej

Dziecko z zespołem Downa pierwszy raz bohaterem reklam marki Gerber

Półtoraroczny Lucas Warren jako pierwsze dziecko z zespołem Downa został wybrany w corocznym konkursie firmy Gerber na dziecięcego bohatera jej reklam. Wizerunek Lucasa przez najbliższy rok wykorzystywany w różnych działaniach marketingowych Gerbera. więcej

Aforti sponsorem klubu żużlowego GTM Start Gniezno

Grupa finansowa Aforti została sponsorem strategicznym GTM Start Gniezno, a także sponsorem tytularnym drużyny juniorów tego żużlowego klubu. więcej

Marcin Pilarski: z Travelport do zarządu Payback Polska

Z początkiem lutego Marcin Pilarski objął funkcje chief commercial officera i członka zarządu w firmie Payback Polska zarządzającej programem lokalnościowym Payback. Poprzednio był wiceprezesem spółki Travelport. więcej

Eryk Karski w radzie nadzorczej Grupy K2

Eryk Karski został powołany do rady nadzorczej Grupy K2 przez walne zgromadzenie akcjonariuszy firmy. Karski jest związany z Value Fund Poland. więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Charaktery wydaje w Niemczech kwartalnik ,,Psychologie und Leben. Das Internationale Psychologie-Magazin"

W środę, 14 lutego ukaże się pierwszy numer niemieckojęzycznego kwartalnika „Psychologie und Leben. Das Internationale Psychologie-Magazin” przygotowany przez zespół „Charakterów” (Wydawnictwo Charaktery). Pismo przygotowuje 9-osobowa redakcja pod kierownictwem Piotra Żaka, redaktora prowadzącego. więcej

Największy dziennik w Brazylii wycofuje się z Facebooka po zmianie algorytmu

„Folha de S Paulo”, największy dziennik ukazujący się w Brazylii postanowił wycofać się z publikowania swoich treści na Facebooku. Kierownictwo gazety zarzuca serwisowi, że po ostatnich zmianach algorytmu wartościowe dziennikarstwo traci na Facebooku na znaczeniu, zaś coraz popularniejsze stają się fake news. więcej

,,The New York Times" z 2,6 milionami internetowych czytelników, 60 procent przychodów z cyfrowych subskrypcji

W 2017 roku koncern The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” osiągnął 1,7 miliarda dolarów przychodów, z czego 60 procent pochodziło w cyfrowych opłat za treści w internecie. Obecnie gazeta ma 2,6 miliona użytkowników czytających ją w formie cyfrowej. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych w listopadzie 2017 roku

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w listopadzie ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciech Harpula z ,,Gazety Krakowskiej" zredagował byłemu posłowi także książkę? Polska Press wyjaśnia sprawę

Wojciech Harpula, redaktor naczelny „Gazety Krakowskiej” (Polska Press Grupa), miał zredagować nie tylko tekst polityka dla konkurencyjnej witryny, lecz także jego książkę - informują krakowscy dziennikarze. - Poprawki zostały opatrzone komentarzami, sugerującymi konkretne PR-owskie posunięcia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Patryk Salamon, redaktor naczelny LoveKraków.pl. - Sprawę traktujemy poważnie i wyjaśniamy rzetelnie - informuje Joanna Pazio, rzecznik prasowy Polska Press. więcej

Jacek Karnowski i Ryszard Makowski bronią zatrudnienia Ewy Bugały w Orlenie, spierają się o to z publicystami ,,Do Rzeczy"

Nominację Ewy Bugały na rzecznika prasowego i dyrektora komunikacji w PKN Orlen skrytykowała zdecydowana większość dziennikarzy aktywnych na Twitterze, m.in. kilku publicystów „Do Rzeczy”. Za to Jacek Karnowski i Ryszard Makowski z „Sieci” stwierdzili, że zatrudnienie Bugały w Orlenie nie jest niczym oburzającym, bo była dziennikarka ma odpowiednie kompetencje do nowych funkcji. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Weszło FM z audycjami o Legii i Lechu i aplikacją mobilną, Zapinamypasy.pl z 78 tys. słuchaczy na starcie

W ramówce internetowego radia sportowego Weszło FM, które zacznie nadawać w piątek po południu, oprócz stałych pasm i audycji o różnych dyscyplinach będą programy o dwóch klubach piłkarskich: Legii Warszawa i Lechu Poznań, nie będzie natomiast klasycznych serwisów informacyjnych. - Będziemy dużo dynamiczniejsi, bardziej żartobliwi, jajcarscy, wyluzowani - zapowiada Krzysztof Stanowski pytany o porównanie z Zapinamypasy.pl. Ten drugi serwis przez pierwsze cztery dni działania zanotował 78,4 tys. realnych użytkowników i 196,3 tys. odsłon. - Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni przyjęciem serwisu - mówi Michał Gąsiorowski. więcej

Największy dziennik w Brazylii wycofuje się z Facebooka po zmianie algorytmu

„Folha de S Paulo”, największy dziennik ukazujący się w Brazylii postanowił wycofać się z publikowania swoich treści na Facebooku. Kierownictwo gazety zarzuca serwisowi, że po ostatnich zmianach algorytmu wartościowe dziennikarstwo traci na Facebooku na znaczeniu, zaś coraz popularniejsze stają się fake news. więcej

Marcin Dobrzyniecki po czterech latach pracy odchodzi z IDMnetu

Po prawie czterech latach pracy Marcin Dobrzyniecki rozstaje się z firmą IDMnet, biurem sprzedaży reklam Grupy ZPR Media, w którym pełnił ostatnio funkcję dyrektora generalnego ds. internetu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Twitter z 330 mln użytkowników. Dzięki obniżeniu wydatków na marketing i badania ma pierwszy zysk kwartalny

W IV kwartale 2017 roku Twitter zanotował przychody wyższe rok do roku o 2 procent, a także po raz pierwszy osiągnął kwartalny zysk netto (wynoszący 91 milionów dolarów). Obecnie z portalu korzysta na całym świecie 330 milionów użytkowników miesięcznie. więcej

21 Concordia przejmuje Grupę Sare, wezwanie do sprzedaży akcji skuteczne

W ramach wezwania do sprzedaży akcji Grupy Sare spółce Polinvest 7 należącej do funduszu 21 Concordia osiągnięto minimalną założoną liczbę akcji objętych zapisami. Po realizacji skupu do Polinvest 7 i Tomasza Pruszczyńskiego będzie należeć 100 proc. akcji Sare. więcej

Łukasz Wyglądała odchodzi z Media Impact Polska, będzie rozwijać Performance Academy

Łukasz Wyglądała z końcem lutego odchodzi ze stanowiska dyrektora ad product & marketing w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet-RAS Polska. Będzie zajmował się rozwojem spółki doradczo-technologicznej, Performance Academy, założonej przez Martę Wyglądałę oraz Michała Kloczkowskiego. więcej

Medme.pl - rośnie mocny zawodnik w sektorze healthcare

Świetne wyniki portalu internetowego medme.pl należącego do Grupy Pelion. Serwis ma już 860 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. więcej

Marc Berg nowym szefem mytaxi, odchodzi Andrew Pinnington

Andrew Pinnington, który przez półtora roku był dyrektorem wykonawczym mytaxi odchodzi ze stanowiska. Na jego miejsce szefem platformy taksówkowej zostanie Marc Berg, który przychodzi do firmy z funkcji dyrektora Klarna Group. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami naszej reprezentacji olimpijskiej, 79 proc. Polaków nie zna żadnego sponsora igrzysk

Marka paliwowa Orlen i odzieżowa 4F to najbardziej rozpoznawalne brandy wśród sponsorów tegorocznych zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu i Polskiego Komitetu Olimpijskiego - wynika z badania domu mediowego Starcom (Publicis Media). więcej

Skoki narciarskie ulubioną dyscypliną sportową Polaków

Skoki narciarskie to ulubiona dyscyplina sportowa w naszym kraju, a wśród pięciu najbardziej znanych sportowców czterej to przedstawiciele sportów zimowych. Lubimy i  chętnie oglądamy jednak tylko te zawody, gdzie Polacy odnoszą sukcesy - wynika z najnowszego raportu ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Karol Jedliński uruchomił agencję Hagen Comm, w jej zespole Aleksandra Zarychta-Kuzalska i Wojciech Chodkowski

Były dziennikarz „Pulsu Biznesu” Karol Jedliński uruchomił agencję Hagen Comm specjalizującą się w komunikacji z zakresu public relations i relacji inwestorskich dla firm z sektora innowacji. W zespole nowej agencji są też Aleksandra Zarychta-Kuzalska (poprzednio pracowała w Kompanii Piwowarskiej) i Wojciech Chodkowski (analityk i specjalista ds. relacji inwestorskich). więcej

Reebok rozszerza współpracę z Cut The Mustard

Od stycznia bieżącego roku Cut The Mustard odpowiada za komunikację marki Reebok na Litwie, Łotwie i w Estonii. Tym samym klient przedłużył współpracę z agencją. więcej

Green Parrot poprowadzi social media Cewe

Agencja Green Parrot rozpoczęła współpracę z dostawcą usług fotograficznych Cewe w zakresie działań social media. Firmę wyłoniono w przetargu. więcej

Dorota Manicka PR&marketing manager Valkea Media

Dorota Manicka dołączyła do Valkea Media obejmując nowo utworzone stanowisko PR&marketing managera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus upraszcza taryfy, abonament w cenie od 30 do 50 zł miesięcznie
MWC 2018: Archos z nowymi smartfonami z serii Core za 429-649 zł
Co dziesiąty Polak śpi ze smartfonem, co trzeciemu towarzyszy w toalecie (infografika)
FinAi dostanie 7,3 mln złotych na projekt stworzenia modelu ryzyka kredytowego
Netia wchodzi na rynek ukraiński, uruchamia punkt dostępowy we Lwowie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)
Orlen i 4F najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami naszej reprezentacji olimpijskiej, 79 proc. Polaków nie zna żadnego sponsora igrzysk
LOT uruchomi połączenia z Warszawy do duńskiego Billund, które sąsiaduje z Legolandem
Black Swan Fund inwestuje w nową markę mody premium Vanda Novak
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP szykuje serial historyczny ,,Oddział" o Armii Krajowej. Jan Pawlicki i Kuba Ryszkiewicz autorami scenariusza
Muzyczne show ,,Od Opola do Opola" w TVP1. Andrzej Krzywy prowadzącym
,,Leśniczówka" od 2 marca w TVP1. Emisja w piątki zamiast ,,Klanu"
Gromee, Marta Gałuszewska i Maja Hyży wśród nominowanych do Koncertu Krajowych Eliminacji Eurowizji 2018
25. sezon ,,Top Gear" w BBC Brit od 25 lutego. Prowadzącymi Matt LeBlanc, Chris Harris i Rory Reid
Spektakl Marka Kochana ,,Rio" w Teatrze Telewizji. Reżyserem Redbad Klynstra-Komarnicki
Koniec serialu "Dawno, dawno temu"
Pierce Brosnan w filmie "Spinning Man" na tropie Guya Pearce'a
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj