Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 9 Marca 2018
 
 
 
133 tys. subskrybentów to sukces ,,Gazety Wyborczej", Agora jest na właściwym kursie
 
Agora ujawniła, że liczba subskrypcji internetowego wydania „Gazety Wyborczej” osiągnęła poziom 133 tysięcy. Zdaniem wydawcy to sygnał że cyfrowa transformacja dziennika zmierza we właściwym kierunku. Szefowie redakcji i eksperci rynku mediów w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl potwierdzają tę opinię, choć trudno oszacować przychody wydawcy z tego segmentu. - Według najprostszych rachunków w grę może wchodzić 2,6 miliona złotych miesięcznie, a rosnąca liczba płacących e-czytelników to dobry sygnał dla całego rynku - oceniają. więcej
 
 
Jakub Kossut nowym CEO MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik odchodzi po 15 latach
 
Agnieszka Kosik, CEO domu mediowego Mediacom po 15 latach pracy odchodzi z agencji. Jej obowiązki ma przejąć Jakub Kossut, obecnie chief operating officer. więcej
 
 
Cindy Crawford z aktorem ze ,,Stranger Things" reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)
 
W czwartek, 15 marca wystartuje kampania reklamowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki Reserved (LPP SA). Jej twarzą została modelka Cindy Crawford, a działania prowadzone pod hasłem „I Love You Cindy” nawiązują do lat 80. Obok modelki w reklamie pojawiają się też Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts - brat aktorki Julie Roberts. więcej
 
 
Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł
 
Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł. więcej
 
 
Agora pracuje nad nową długoterminową strategią rozwoju. ,,Mniejszy bagaż problemów z przeszłości"
 
W czerwcu br. Agora przedstawi nową długoletnią strategię rozwoju spółki, nad którą obecnie pracuje intensywnie zarząd. Grupa wycofuje się z sektora telewizji i rozpoczyna działalność na rynku gastronomicznym. - Staramy się koncentrować na tych aktywach, które są najsilniejsze i bazują na naszych największych kompetencjach - wyjaśnia Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agora ze spadkiem wpływów, wzrostem EBITDA i 79 mln zł straty netto. W górę Helios i Next Film, w dół prasa i druk więcej
 
Discovery przejęło Scripps Networks Interactive, powołało prezesa SNI do swoich władz więcej
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Coordinator Publicis Media
Wydawca upday
Producent wideo Onet.pl
Current Affairs Producer TVP
KIEROWNIK STUDIA GRAFICZNEGO Edipresse Polska
Presentation Scheduler AMC Networks International - Poland
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży Media Impact Polska
Account Executive Isobar Poland Group
CONTENT MARKETING SPECIALIST EL Passion
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Interactive Media Planer DIGITAL BITE
DIGITAL MEDIA MANAGER Kino Świat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł

Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł. więcej

Reality-show ,,Agent - Gwiazdy" stracił 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzeci sezon programu „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,30 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż drugą edycję pokazywaną rok temu. TVN w czasie nadawania reality-show jest trzeci całym rynku telewizyjnym i zdecydowanym liderem w grupie 16-49. więcej

1,2 mln widzów debiutu ,,Take me out" w Polsacie. 1 mln reaktywacji ,,Top Chefa"

Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Take me out” oglądało średnio 1,18 mln widzów. Z kolei pierwszy odcinek kolejnej edycji „Top Chefa” zgromadził 1,01 mln osób. więcej

,,Mecenas Lena Barska 2" od 31 marca w Czwórce. Premiery przeniesione z niedziel na soboty (wideo)

Od 31 marca 2018 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję drugiego sezonu cotygodniowego serialu „Mecenas Lena Barska”. Jego premierowe odcinki będzie można oglądać w nowym paśmie - w soboty o godz. 29.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska rozstrzygnęła konkurs na filmy i reportaże historyczne o tematyce niepodległościowej

13 scenariuszy filmów dokumentalnych i reportaży o tematyce historycznej wyłoniono w wewnętrznym konkursie dla ośrodków regionalnych TVP. Jesienią na antenę TVP Historia trafi na pewno kilka z nich. więcej

Piotr Gliński do szefowej Discovery: w TVN pomówienia o przyzwoleniu władz na antysemityzm

Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński zarzucił na Twitterze TVN-owi, że wczoraj na antenie stacji stwierdzono, że w Polsce panuje obecnie „podobne przyzwolenie władz” na antysemityzm, jak w marcu ’68. - Do kłamstw TVN jestem przyzwyczajony, ale chciałbym publicznie zapytać p. Katarzynę Kieli - szefową Discovery Polsca - czy aprobuje takie pomówienia swojej stacji - zapytał Gliński. więcej

Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji

Koncern Discovery nie wyklucza uruchomienia własnego płatnego serwisu streamingowego. W ofercie miałyby się znaleźć treści najbardziej charakterystyczne dla nadawcy, a więc filmy dokumentalne, programy kulinarne oraz lifestylowe. W założeniach platforma ma różnić się znacząco od konkurentów w rodzaju Netflixa czy Amazona.   więcej

Małgorzata Szastak-Puczyłowska w dziale marketingu Telewizji Puls

Małgorzata Szastak-Puczyłowska dołączyła jako manager do zespołu Telewizji Puls. Obejmie nowo utworzone stanowisko affiliate marketing managera. więcej

Barbara Płatek talent managerem w 4Fun Media

Do zespołu 4Fun Media dołączyła Barbara Płatek, która obejmie nowoutworzone stanowisko talent managera. Płatek ostatnio związana była z agencją Hash.fm. więcej

Dokumenty o tematyce społecznej w HBO i HBO GO

W marcu 2018 roku kanały HBO pokażą kilka dokumentów o tematyce społecznej, w tym film „Traffic Stop”. Produkcje będą również dostępne w serwisie HBO GO. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Waszczykowski o San Escobar, Suski o lipie, Petru o ,,you" i Neumann o Pinokiach wśród nominowanych do Srebrnych Ust Trójki

Dziesięciu kandydatów trafiło do finału plebiscytu „Srebrne Usta 2017”. Wśród nich znaleźli się m.in. prezydent Andrzej Duda, Paweł Kukiz, Jarosław Kaczyński, Ryszard Petru i Marek Suski. To już dwudziesta druga edycja zabawy, organizowanej przez Program III Polskiego Radia. więcej

 
Polskie Radio 24 przybliża kulturę i dzieje polskich miast w audycjach cyklu ,,Słowem Niepodległa"

Polskie Radio 24 rozpoczęło nowy cykl „Słowem Niepodległa”. W jego ramach reporterzy odwiedzają miasta, skąd nadają audycje, poświęcone historii i kulturze danego regionu. Seria programów rozpoczęła się w Krakowie, najbliższy nadany zostanie z Pułtuska. więcej

 
RMF FM liderem w Bydgoszczy. Eska i Radio Pogoda awansowały na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Jakub Kossut nowym CEO MediaCom Warszawa, Agnieszka Kosik odchodzi po 15 latach

Agnieszka Kosik, CEO domu mediowego Mediacom po 15 latach pracy odchodzi z agencji. Jej obowiązki ma przejąć Jakub Kossut, obecnie chief operating officer. więcej

Cindy Crawford z aktorem ze ,,Stranger Things" reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)

W czwartek, 15 marca wystartuje kampania reklamowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki Reserved (LPP SA). Jej twarzą została modelka Cindy Crawford, a działania prowadzone pod hasłem „I Love You Cindy” nawiązują do lat 80. Obok modelki w reklamie pojawiają się też Dacre Montgomery z serialu „Stranger Things” oraz Eric Roberts - brat aktorki Julie Roberts. więcej

Jeśli Polacy zagrają w finale mundialu w Rosji, TVP będzie sprzedawać spoty po 500 tys. zł

Od połowy kwietnia Biuro Reklamy TVP rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego przy transmisjach meczów z mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji. Ceny reklam przy spotkaniach z udziałem polskiej reprezentacji w fazie grupowej wynoszą od 95 do 395 tys. zł. Jeżeli Polacy dojdą do finału - cena za 30 sek. spot wzrośnie do 498,6 tys. zł. więcej

Eurobank rusza z nową komunikacją z wampirami w roli głównej. Piotr Adamczyk dalej twarzą reklamową

„Na codzienne i niecodzienne sprawy” - to nowe hasło, którym będzie promował się eurobank. W zwiększeniu rozpoznawalności marki mają pomóc wampiry, w których wcielają się: Robert Jarociński, Mariusz Zaniewski i Jan Kardasiński. Mimo tej zmiany, Piotr Adamczyk pozostanie twarzą banku. Za realizację działań odpowiadają: Leo Burnett, Propeller Film i Starcom. więcej

Unilever: nasza własna agencja U-Studion pracuje szybciej i taniej niż zewnętrzne agencje reklamowe

Koncern Unilever poinformował, że utworzona w jego wewnętrznych strukturach agencja kreatywna U-Studios pracuje zdecydowanie szybciej przy działaniach reklamowych dla poszczególnych marek i jest o ok. 30 proc. tańsza niż zewnętrzne agencje reklamowe. więcej

Kaufland z reklamami ,,Spotkajmy się przy ladzie" i hasłem ,,Na dobry tydzień" (wideo)

Sieć marketów Kaufland Polska startuje z nową wizerunkowo-produktową kampanią reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym, a także serii spotów internetowych „Lada mi odpowiada”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Leo Burnett i dom mediowy Zenith. więcej

Agora: dzięki 500+ rynek wydatków reklamowych będzie rósł, najbardziej internet i kino. Prasa nadal w dół

W 2018 roku Agora spodziewa się największych wzrostów wpływów z reklam w internecie i kinach, natomiast trend spadkowy w prasie utrzyma się. - Oczekujemy, że rynek wydatków reklamowych będzie rósł, mają na to wpływ kondycja polskiej gospodarki, pozytywne nastroje konsumentów, niskie bezrobocie i środki z 500+ - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory. więcej

Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego

Działalność rozpoczyna struktura Digital Standards zajmująca się audytem działań marketingowych w internecie. Jednostkę wyodrębniono w strukturach audytora mediowego Double Check. Nową komórką pokieruje Jacek Dzięcielak. więcej

Marcin Olszewski w kierownictwie Media Impact Polska, przejął obowiązki Łukasza Wyglądały

Marcin Olszewski od marca objął stanowisko programmatic & digital product director w Media Impact Polska (biurze sprzedaży Grupy Onet-RAS Polska). Przejął część obowiązków Łukasza Wyglądały, który z końcem lutego rozstał się z firmą. więcej

Kantar Millward Brown i Urban Communications będą razem badać branżę e-sportową

Firma badawcza Kantar Millward Brown i agencja marketingu sportowego Urban Communications powołały wspólny zespół badawczo-strategiczny, który będzie oferował reklamodawcom wiedzę na temat aspektów marketingowym sektora e-sportowego. Zespołem kierują dr Michał Lutostański i Michał Mango. więcej

Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na nową platformę komunikacji dla marki Velvet. więcej

Saatchi & Saatchi IS tworzy zespół ds. innowacji e-commerce, kieruje nim Rafał Bauer

Agencja marketingowa Saatchi & Saatchi IS ze swojego działu e-commerce design wyodrębniła strukturę odpowiadającą za research i innowacje technologiczne. Kieruje nią Rafał Bauer, e-commerce design director w firmie. więcej

Marta Kotulska szefem ds. komunikacji digitalowej w Clos Brothers

Marta Kotulska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji digitalowej w agencji reklamowej Clos Brothers. Wcześniej pracowała m.in. w ClickAd Interactive. więcej

PZU reklamuje ubezpieczenia ,,PZU Więcej niż Ochrona" i ,,PZU Start w Dorosłość"

W czwartek wystartowała kampania PZU, w której firma reklamuje ubezpieczenia na życie „PZU Więcej niż Ochrona” i „PZU Start w Dorosłość”. Przygotowały ją firmy VML Poland i Universal McCann. więcej

Stokrotka reklamuje ,,wędliny tak dobre, że się chwalimy" (wideo)

Sieć sklepów Stokrotka (należąca do Grupy Emperia) w ramach prowadzonych działań reklamowych pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy” podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach. więcej

Odkurzacz Zelmer Aquawelt Plus promowany jako ,,król wielofunkcyjności"

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczęła promocję odkurzaczy Zelmer Aquawelt Plus i Zelmer Aquawelt Pro. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „król wielofunkcyjności” przygotowana przez firmy Unlimited i ACR Media House. więcej

Avon w kampanii ,,#Stand4Her" pokazuje siłę kobiet i ich wpływ na świat

W Dzień Kobiet ruszyła nowa międzynarodowa kampania firmy kosmetycznej Avon: „#Stand4her”. Firma pokazuje jak wielką siłę mają w sobie kobiety i że wspólnie mogą zmieniać świat na lepsze - dla siebie, dla innych kobiet, dla wszystkich. więcej

Henrik Wilhelmsmeyer dyrektorem sprzedaży i marketingu Rolls-Royce

Henrik Wilhelmsmeyer od 3 kwietnia br. obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w firmie Rolls-Royce Motor Cars. więcej

Michał Dziuba i Magdalena Bliźniak w agencji GetHero

Michał Dziuba dołączył do zespołu agencji GetHero (sieć partnerska YouTube'a) jako talent manager dedykowany sekcji gaming. Równocześnie pracę w agencji rozpoczyna Magdalena Bliźniak jako talent manager w obszarze beauty. więcej

Super-Pharm reklamuje się lustrami w przestrzeni miejskiej

Ogólnopolska sieć drogerii Super-Pharm przygotowała specjalną akcję z okazji Dnia Kobiet. Dzięki niej można złożyć oryginalne życzenia kobietom. W kampanii realizowanej przez Communication Unlimited i Mets wykorzystano m.in. lustra. więcej

Green Parrot promuje Nutrof Total dla Laboratories Thea

Firma Laboratories Thea specjalizująca się w produktach okulistycznych powierzyła agencji Green Parrot wdrożenie strategii oraz planowanie różnorodnych działań promocyjnych dla jej wybranych marek, m.in. Nutrof Total. więcej

Codemedia z nową identyfikacją wizualną

Dom mediowy Codemedia wprowadził nową identyfikację wizualną. więcej

,,Never Stop. Never Settle" w kolejnej odsłonie współpracy O.S.T.R z Hennessy

Firma Moet Hennessy Polska rozpoczyna drugi rok współpracy z Adamem Ostrowskim O.S.T.R. Współpraca będzie kontynuowana pod hasłem: „Never Stop. Never Settle”. więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora pracuje nad nową długoterminową strategią rozwoju. ,,Mniejszy bagaż problemów z przeszłości"

W czerwcu br. Agora przedstawi nową długoletnią strategię rozwoju spółki, nad którą obecnie pracuje intensywnie zarząd. Grupa wycofuje się z sektora telewizji i rozpoczyna działalność na rynku gastronomicznym. - Staramy się koncentrować na tych aktywach, które są najsilniejsze i bazują na naszych największych kompetencjach - wyjaśnia Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Agora: dzięki 500+ rynek wydatków reklamowych będzie rósł, najbardziej internet i kino. Prasa nadal w dół

W 2018 roku Agora spodziewa się największych wzrostów wpływów z reklam w internecie i kinach, natomiast trend spadkowy w prasie utrzyma się. - Oczekujemy, że rynek wydatków reklamowych będzie rósł, mają na to wpływ kondycja polskiej gospodarki, pozytywne nastroje konsumentów, niskie bezrobocie i środki z 500+ - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w 2017 roku

W ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jerzy Jurecki, dziennikarz "Tygodnika Podhalańskiego" zaatakowany w Jurgowie

Jerzy Jurecki, dziennikarz i wydawca "Tygodnika Podhalańskiego" został zaatakowany 7 marca br. kilka minut po rozmowie z dowódcą akcji gaśniczej w Jurgowie. Nieznany mężczyzna uderzył dziennikarza w rękę i zniszczył sprzęt. Sprawa prawdopodobnie trafi do prokuratury. więcej

Agora ze spadkiem wpływów, wzrostem EBITDA i 79 mln zł straty netto. W górę Helios i Next Film, w dół prasa i druk

W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 2,7 proc. do 1,16 mld zł, wzrost zysku EBITDA o 2,5 proc. do 118,9 mln zł i 79,3 mln zł straty netto (wobec 13,2 mln zł straty w 2016 roku). więcej

,,Gazeta Wyborcza" ma 133 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych

Na koniec ub.r. z płatnej oferty subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 133 tys. użytkowników, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. - To znakomity wynik i świetny sygnał, potwierdzający właściwy kierunek zmian i rozwoju naszej działalności prasowej - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

"Polo magazyn" w sklepach Polomarket. Gwiazdą numeru Natasza Urbańska

W sklepach Polomarket pojawił się pierwszy numer "Polo magazynu" przeznaczonego dla klientów sieci. więcej

Gastronomia ma uniezależnić Agorę od przychodów reklamowych. ,,Plan powolnego wzrostu"

Agora traktuje nową działalność biznesową na rynku gastronomicznym jako sposób na uniezależnienie całej grupy od przychodów reklamowych. - Jest to plan powolnego wzrostu, natomiast nie wykluczamy akwizycji czy też master franczyzy. Będziemy obserwować i analizować ten rynek - wyjaśnia Anna Kryńska-Godlewska, członek zarządu Agory. więcej

 
 
 
INTERNET
 
133 tys. subskrybentów to sukces ,,Gazety Wyborczej", Agora jest na właściwym kursie

Agora ujawniła, że liczba subskrypcji internetowego wydania „Gazety Wyborczej” osiągnęła poziom 133 tysięcy. Zdaniem wydawcy to sygnał że cyfrowa transformacja dziennika zmierza we właściwym kierunku. Szefowie redakcji i eksperci rynku mediów w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl potwierdzają tę opinię, choć trudno oszacować przychody wydawcy z tego segmentu. - Według najprostszych rachunków w grę może wchodzić 2,6 miliona złotych miesięcznie, a rosnąca liczba płacących e-czytelników to dobry sygnał dla całego rynku - oceniają. więcej

Onet-RASP przed Wirtualną Polską, Interia.pl zwiększa przewagę nad Gazeta.pl (wyniki Gemius/PBI z lutego)

W lutym zdecydowana większość czołowych wydawców i serwisów internetowych zanotowała znacznie niższą odwiedzalność niż w styczniu. Niewielki wzrost osiągnęła natomiast Grupą Interia.pl, dzięki czemu zwiększyła przewagę zasięgową nad Grupą Gazeta.pl. więcej

Interia.pl rezygnuje z systemu powiadomień Ding, stawia na webpush

Grupa Interia.pl za miesiąc zamknie system powiadomień i rekomendacji treści Ding, uruchomiony ponad sześć lat temu. - Pracujemy nad zastosowaniem webpusha, który poza funkcjonalnościami Dinga, będzie wykorzystywany w innych usługach portalu - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Radosław Kucko, członek zarządu firmy. więcej

Reed Hastings: Nigdy nie wprowadzimy reklam, newsów ani transmisji sportowych

Reed Hastings, szef Netflixa zapowiada, że serwis nie ma w planach wprowadzenia reklam, nie zaoferuje też programów informacyjnych czy transmisji z wydarzeń sportowych. Według Hastingsa najważniejszą wartością są tworzone przez Netflix oryginalne treści, i na nich firma opiera swój dalszy rozwój. więcej

iWoman.pl reaktywowany przez Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego

Serwis lifestylowe iWoman.pl, zawieszony przez Wirtualną Polskę ponad trzy lata temu, został przywrócony w nowej wersji. Właścicielami i szefami witryny są obecnie jej byli pracownicy Filip Kokoszyński i Wojciech Skąpski. więcej

Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego

Działalność rozpoczyna struktura Digital Standards zajmująca się audytem działań marketingowych w internecie. Jednostkę wyodrębniono w strukturach audytora mediowego Double Check. Nową komórką pokieruje Jacek Dzięcielak. więcej

Marcin Olszewski w kierownictwie Media Impact Polska, przejął obowiązki Łukasza Wyglądały

Marcin Olszewski od marca objął stanowisko programmatic & digital product director w Media Impact Polska (biurze sprzedaży Grupy Onet-RAS Polska). Przejął część obowiązków Łukasza Wyglądały, który z końcem lutego rozstał się z firmą. więcej

Nowe cykle #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna i #Polityczki w serwisie Onet Kobieta

Serwis Onet Kobieta rozpoczyna w marcu 2018 roku trzy cykle redakcyjne w ramach akcji #JakPolka: #DumnaJakPolka, #PolkaCodzienna oraz #Polityczki. Redakcja będzie publikować materiały dotyczące problemów kobiet oraz prezentujące sylwetki tych, które łamią stereotypy i zmieniają otaczającą je rzeczywistość. więcej

Dzięki wideo przychody reklamowe Twittera wzrosną o 15 procent

W 2018 roku przychody Twittera pochodzące z reklam mogą wzrosnąć o 15 procent przy jednoczesnym spadku kosztów zaangażowania odbiorcy - wynika z prognoz analityka banku JPMorgan. Twitter ma szansę stać się jednym z istotnych dostawców informacji w internecie w miarę tego jak na platformie pojawia się coraz więcej materiałów wideo. więcej

Snap zwolni 120 inżynierów po rezygnacji z kilku projektów

Firma Snap, właściciel aplikacji Snapchat zapowiedziała zwolnienie 120 inżynierów ze swojego zespołu. Oficjalnie redukcja ma zmierzać do konsolidacji i bardziej efektywnego realizowania zadań, jednak motywem zwolnień może być rezygnacja Snapa z kilku prowadzonych wcześniej projektów.   więcej

,,Gazeta Wyborcza" ma 133 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych

Na koniec ub.r. z płatnej oferty subskrypcji cyfrowych „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 133 tys. użytkowników, o jedną trzecią więcej niż rok wcześniej. - To znakomity wynik i świetny sygnał, potwierdzający właściwy kierunek zmian i rozwoju naszej działalności prasowej - komentuje Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Discovery planuje własny serwis streamingowy, chce by różnił się od konkurencji

Koncern Discovery nie wyklucza uruchomienia własnego płatnego serwisu streamingowego. W ofercie miałyby się znaleźć treści najbardziej charakterystyczne dla nadawcy, a więc filmy dokumentalne, programy kulinarne oraz lifestylowe. W założeniach platforma ma różnić się znacząco od konkurentów w rodzaju Netflixa czy Amazona.   więcej

Wyborcza.pl uruchamia nowy cykl wideo o kobietach w stulecie uzyskania przez nie praw wyborczych

Serwis Wyborcza.pl wystartował z nowym cyklem wideo: „#Jestem”. To internetowe programy, mające pokazać wiele twarzy współczesnej kobiety. Pretekstem jest 100-lecie uzyskania praw wyborczych przez kobiety. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kantar Millward Brown i Urban Communications będą razem badać branżę e-sportową

Firma badawcza Kantar Millward Brown i agencja marketingu sportowego Urban Communications powołały wspólny zespół badawczo-strategiczny, który będzie oferował reklamodawcom wiedzę na temat aspektów marketingowym sektora e-sportowego. Zespołem kierują dr Michał Lutostański i Michał Mango. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Home Sweet Home PR wypromuje Aurabilię

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Mateusz Wcześniak prezesem Movie Games, Aleksy Uchański przewodniczącym rady nadzorczej i szefem strategii
Polska w grupie 20 najważniejszych krajów na świecie dla koncernu Huawei
Telefon z klapką myPhone Flip 4 w Biedronce za 111 zł
Aleksy Uchański: Polski rynek gier komputerowych rośnie w siłę. Segment gier mobilnych z największymi wzrostami
Dyson: bezprzewodowy odkurzacz Cyclone V10 (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Cindy Crawford z aktorem ze ,,Stranger Things" reklamuje Reserved w stylu lat 80. (wideo)
Unilever: nasza własna agencja U-Studion pracuje szybciej i taniej niż zewnętrzne agencje reklamowe
Volkswagen na Geneva Motor Show 2018: nowa wersja modelu SEDRIC
Agora ze spadkiem wpływów, wzrostem EBITDA i 79 mln zł straty netto. W górę Helios i Next Film, w dół prasa i druk
,,Gazeta Wyborcza" ma 133 tys. aktywnych subskrypcji cyfrowych
Aleksy Uchański: Polski rynek gier komputerowych rośnie w siłę. Segment gier mobilnych z największymi wzrostami
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Zobacz zwiastun ,,Santa Clarita Diet 2" (wideo)
Dawid Podsiadło zagra na Open'er Festival 2018
Dax Shepard zagra w serialu "Bless This Mess"
ABC zapowiada drugi sezon serialu "The Good Doctor". Powróci Freddie Highmore
Drugi sezon serialu "Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń". Neil Patrick Harris bez litości
Dokumenty o tematyce społecznej w HBO i HBO GO
,,Tacy jesteśmy 2" od 10 marca w FOX
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj