Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 13 Kwietnia 2018
 
 
 
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji niebawem zacznie spotkania z firmami, które zgłosiły się do dialogu technicznego na temat nowego badania oglądalności i słuchalności w telewizji, radiu i internecie. W dialogu będą uczestniczyli niektórzy nadawcy radiowi i telewizyjni, a także firmy badawcze m.in. Ipsos, Kantar Media i Nielsen. więcej
 
 
,,Orange zbliża" w nowych cyklu reklam Orange Polska (wideo)
 
Orange Polska rozpoczyna dziś kampanię wizerunkową opartą o nową platformę komunikacyjną „Orange zbliża”. Po dwóch tygodniach działań wizerunkowych ruszą aktywności produktowe. Autorem nowej strategii komunikacji telekomu jest agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe). więcej
 
 
TVP1 będzie kontynuować ,,Leśniczówkę". Drugi sezon trafi na antenę jesienią
 
Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji drugiego sezonu „Leśniczówki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki telenoweli na antenie Jedynki pojawią się w jesiennej ramówce br. - Widzowie chwalą gwiazdorską obsadę, scenariusz oraz nowoczesny, bardzo filmowy sposób realizacji produkcji, co jest zasługą całej filmowej ekipy - mówi nam Piotr Mikołajczak, producent wykonawczy projektu. więcej
 
 
Duże wzrosty słuchalności RMF FM i Eski w I kwartale. Trójka najbardziej w dół
 
Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce w pierwszym kwartale br. umocniło się RMF FM, które obok Eski pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Mark Zuckerberg - bezbłędny cyborg czy zagubiony lider? (opinie)
 
Nazwisko Zuckerberg jest na ustach całego świata. Jednak nie z powodów, o których szef Facebooka mógłby marzyć - przez ostatnie dwa dni w sprawie afery Cambridge Analytica przesłuchiwali go amerykańscy kongresmeni. Dla portalu Wirtualnemedia.pl wizerunkowe aspekty przesłuchania Marka Zuckerberga oceniają dr Łukasz Przybysz, Sebastian Stępak i Michał Ulidis. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Wyborcza" broni wystąpienia Czuchnowskiego. ,,Jako jedyny złamał konwencję, powiedział prawdę, którą wszyscy znają" więcej
 
Witold Kołodziejski: nasze badanie z ponad 10 tys. rodzin. Wyniki powszechnie dostępne, rozmawiamy z Nielsenem więcej
 
TVP straciła 5 proc. widowni, ale dalej wyprzedza Polsat ze stacjami ZPR i TVN z Discovery. Szczyt oglądalności na ,,Faktach" więcej
 
Sprzedano 182 tys. egz. pierwszego numeru ,,Vogue Polska", 10 tys. w prenumeracie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Foto producent GPD
Account Manager Grupa ZPR Media
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
SOCIAL MEDIA MANAGER Platige Image S.A.
Administrator - IT Specialist BTI Studios
Social Media Ninja Onet-Ringier Axel Springer
Communications Assistant, POLAND BBC Studios
Redaktor serwisów informacyjnych Onet-Ringier Axel Springer
Ad Product Manager Media Impact Polska
Programmatic Specialist K2
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 będzie kontynuować ,,Leśniczówkę". Drugi sezon trafi na antenę jesienią

Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji drugiego sezonu „Leśniczówki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki telenoweli na antenie Jedynki pojawią się w jesiennej ramówce br. - Widzowie chwalą gwiazdorską obsadę, scenariusz oraz nowoczesny, bardzo filmowy sposób realizacji produkcji, co jest zasługą całej filmowej ekipy - mówi nam Piotr Mikołajczak, producent wykonawczy projektu. więcej

Stacja Echo24 zamknięta. ,,Niewystarczające zapotrzebowanie lokalnego rynku na reklamę tv"

Z końcem marca zamknięto dolnośląski kanał informacyjno-publicystyczny Echo24, żegnając się z jego wszystkimi pracownikami. - Spółka postawiła sobie założenie, że przez dwa lata będzie sprawdzać zapotrzebowanie lokalnego rynku na reklamę telewizyjną w naszej stacji. Niestety, po tym okresie okazało się ono niewystarczające - uzasadnia Paweł Janosik, prezes Echo24. Jedynym udziałowcem spółki znów jest ATM Grupa. więcej

TVN sprzedał swoje udziały w sieci Gamellon

TVN nie jest już właścicielem większościowego pakietu udziałów w sieci Gamellon, zrzeszającej twórców na YouTube. Akcje w całości znajdują się pod kontrolą obecnego zarządu spółki. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Muzyczne show ,,Od Opola do Opola" w TVP1. Emisja w soboty o 17.55

Od 14 kwietnia 2018 roku w soboty o godz. 17.55 telewizyjna Jedynka będzie emitować nowe muzyczne show „Od Opola do Opola”. Jest to rozrywkowy program promujący polską piosenkę i festiwal w Opolu, którego gospodarzami zostali Andrzej Krzywy i Ifi Ude. więcej

Power TV HD, Adventure HD oraz Top Kids HD zaczną nadawać w Czechach i Słowacji

Od 10 kwietnia br. działalność rozpoczęła czeska filia Michał Winnicki Entertainment pod nazwą MWE Networks International s.r.o. z siedzibą w Pradze. Jej zadaniem jest uruchomienie w Czechach oraz na Słowacji lokalnych wersji kanałów Power TV, Adventure HD oraz Top Kids. więcej

Disney musi zaoferować kupno Sky Group po przejęciu części 21st Century Fox

The Takeover Panel, urząd nadzorujący przejęcia firm na rynku brytyjskim zażądał, aby koncern Disneya złożył ofertę nabycia w całości platformy telewizyjnej Sky Group po zakończeniu akwizycji rozrywkowego segmentu 21st Century Fox, który obecnie posiada 39 procent udziałów w Sky. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji niebawem zacznie spotkania z firmami, które zgłosiły się do dialogu technicznego na temat nowego badania oglądalności i słuchalności w telewizji, radiu i internecie. W dialogu będą uczestniczyli niektórzy nadawcy radiowi i telewizyjni, a także firmy badawcze m.in. Ipsos, Kantar Media i Nielsen. więcej

 
Duże wzrosty słuchalności RMF FM i Eski w I kwartale. Trójka najbardziej w dół

Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce w pierwszym kwartale br. umocniło się RMF FM, które obok Eski pochwalić się mogło największym wzrostem słuchalności w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ewelina Kosałka-Passia z Radia Katowice laureatką nagrody głównej Grand PiK 2018

Wczoraj ogłoszono laureatów konkursu Grand PiK 2018. Główną nagrodę otrzymała Ewelina Kosałka-Passia z PR Katowice za utwór pt. „Między schodami”. więcej

 
Antyradio reklamuje się muralem w centrum Warszawy (zdjęcia)

Na jednym z budynków przy ul. Waryńskiego w Warszawie, nieopodal stacji Metra Politechnika, powstał ogromny mural promujący Antyradio (Eurozet). więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Orange zbliża" w nowych cyklu reklam Orange Polska (wideo)

Orange Polska rozpoczyna dziś kampanię wizerunkową opartą o nową platformę komunikacyjną „Orange zbliża”. Po dwóch tygodniach działań wizerunkowych ruszą aktywności produktowe. Autorem nowej strategii komunikacji telekomu jest agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe). więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Walk Digital wchłania Walk Social Media, na czele Joanna Jędrasik

Grupy marketingowa Walk połączyła swoje dwie struktury Walk Digital i Walk Social Media pod marką tej pierwszej. Nowym zespołem - liczącym ponad 20 osób - kieruje Joanna Jędrasik, poprzednio szefowa Walk Social Media. więcej

Porta reklamuje drzwi z Top Kolekcji (wideo)

KMI Porta rusza z międzynarodową kampanią reklamową drzwi z Top Kolekcji. Działania prowadzone będą na rynku polskim, czeskim i słowackim. Przygotowały je Cia Content Impact Agency, Practum Consulting, Veneo i Filmokracja. więcej

Coca-Cola z mundialową loterią, rozdaje bilety na mecze Polaków, piłki i napoje

Wystartowała kampania promocyjna Coca-Coli, sponsora Mistrzostw Świata 2018 w piłce nożnej. W ramach akcji "Gotowi na emocje" na kibiców czekają bilety na mecze reprezentacji Polski, piłki i napoje. Loterię oraz towarzyszące jej działania reklamowe prowadzą McCann Worldgroup, Fortis, Mediacom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

40 tys. zł za logo Narodowego Instytutu Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą

Narodowy Instytut Polskiego Dziedzictwa Kulturowego za Granicą ogłosił konkurs na logo. Nagrodą w nim jest 40 tys. zł. więcej

Aleric promowany hasłem "Aktywność na nowo"

Ruszyła kampania telewizyjna leku przeciwalergicznego Aleric Deslo Active (USP Zdrowie). Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One), studio Badi Badi oraz Wavemaker. więcej

IKEA w nowej reklamie przypomina, że czasem każdy musi naładować swoje wewnętrzne ,,akumulatory" (wideo)

W najnowszej reklamie IKEA na przykładzie dwóch kobiet - matek małego dziecka tworzy swego rodzaju poetycką, piękną i uspokajającą opowieść na temat dobrego snu. Kampanię „Fully charged” przygotowały agencja Havas Lenz i dom produkcyjny CZAR Amsterdam. więcej

,,Manifest Your Style" - Oskar Podolski promuje Answear (wideo)

Internetowy sklep odzieżowy pod hasłem „Manifest Your Style” zaczął kampanię reklamową swojej nowej kolekcji ubrań. Akcja jest realizowana we współpracy z grafikiem i filmowcem Oskarem Podolskim (znanym też jako O.ESU™1). więcej

Polacy wydali w zeszłym roku na jedzenie ponad 170 mld zł

W ubiegłym roku siła nabywcza mieszkańców Polski dla handlu detalicznego wyniosła 397,4 mld złotych. Ponad 170 mld złotych Polacy przeznaczyli na artykuły spożywcze - wynika z nowego badania GfK. więcej

"TommyXLewis" - Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger ze wspólną kolekcją

Jesienią tego roku zadebiutuje pierwsza kolekcja marki Tommy Hilfiger "TommyXLewis", której twarzą jest globalny ambasador marki, kierowca Formuły 1 Lewis Hamilton. więcej

Wyjazdy na mecz Polska - Senegal do wygrania w loterii Visa (wideo)

Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, ruszyła z loterią dla konsumentów, w której do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska - Senegal. Akcję wspiera kampania reklamowa, którą przygotowały BBDO, Saatchi&Saatchi IS, LiquidThread, Starcom i Message House. więcej

Piotr Fronczewski w kampanii Fundacji Bajkowa Fabryka Nadziei (wideo)

Trwa kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku Fundacji Bajkowa Fabryka Nadziei. Głosu do spotu - przygotowanego pro bono przez firmy marketingowe PZL, Human Ark i Halo Productions - użyczył aktor Piotr Fronczewski. więcej

Natalia Nowak i Natalia Bułdak w agencji Dziadek do Orzechów

Do zespołu agencji Dziadek do Orzechów dołączyły Natalia Nowak jako social media manager oraz Natalia Bułdak na stanowisku web & graphic designera. Ich zatrudnienie jest związane z poszerzaniem kompetencji agencji. więcej

Eniro Polska wprowadza nowy system recenzji w serwisie Panorama Firm

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki lokalnej Panorama Firm, w kwietniu br. wprowadził nowy system recenzji. Użytkownicy mogą publikować opinie na temat firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. Z kolei reklamodawcy serwisu uzyskali możliwość reagowania na recenzje. więcej

Brands Alive przygotuje światowy rebranding Thea Laboratoires

Agencja Brands Alive odpowiada za globalny proces rebrandingu marek produktów okulistycznych należących do Thea Laboratoires. Ponadto przygotowała kreacje kampanii marki Nutrof Total. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
PRASA
 
Katarzyna Pluta-Białek: z Edipresse na dyrektor artystyczną miesięcznika ,,Twój Styl"

Katarzyna Pluta-Białek dołączyła do Wydawnictwa Bauer i od połowy kwietnia br. rozpocznie pracę na stanowisku dyrektor artystycznej miesięcznika „Twój Styl”. więcej

Rada Etyki Mediów: ,,Wysokie Obcasy" nie powinny publikować tekstu popierającego aborcję, chociaż nie narusza on zasad etycznych

Rada Etyki Mediów nie zgodziła się z opinią Ordo Iuris, że artykuł w „Wysokich Obcasach” (dodatku do „Gazety Wyborczej”) zapowiadany okładką z hasłem „Aborcja jest OK” narusza normy etyki zawodowej. Jednocześnie oceniła, że redakcja podjęła niewłaściwą decyzję, publikując ten tekst. więcej

Freedom House: niezależność mediów w Polsce nadal rekordowo niska, władza chce ograniczyć obcy kapitał

Według Freedom House poziom niezależności mediów w Polsce utrzymuje się na rekordowo niskim poziomie. Organizacja uzasadnia to m.in. zakusami władzy, żeby ograniczyć obcy kapitał w mediach, oraz działaniami mediów publicznych o charakterze propagandowym. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży w styczniu, ,,Playboy" najbardziej w dół

W segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Playboy" wprowadza nowy slogan ,,Entertainment for All"

Magazyn „Playboy” zmienia slogan z "Entertainment for Men" na "Entertainment for All", bo chce dotrzeć do szerszego grona czytelników. Nowe hasło pojawi się na okładce majowo-czerwcowego wydania, które do sprzedaży trafi 24 kwietnia. więcej

Archiwalne wydania ,,Burdy" na życzenie klientów dostępne w Empiku

Wydawnictwo Burda Media wprowadziło do sprzedaży kwartalnik „Burda Archiwum”, stanowiący pakiet magazynów „Burda” oraz wydań specjalnych z poprzednich lat. Pakiet trafił tylko do sieci Empik. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Mark Zuckerberg - bezbłędny cyborg czy zagubiony lider? (opinie)

Nazwisko Zuckerberg jest na ustach całego świata. Jednak nie z powodów, o których szef Facebooka mógłby marzyć - przez ostatnie dwa dni w sprawie afery Cambridge Analytica przesłuchiwali go amerykańscy kongresmeni. Dla portalu Wirtualnemedia.pl wizerunkowe aspekty przesłuchania Marka Zuckerberga oceniają dr Łukasz Przybysz, Sebastian Stępak i Michał Ulidis. więcej

TVN sprzedał swoje udziały w sieci Gamellon

TVN nie jest już właścicielem większościowego pakietu udziałów w sieci Gamellon, zrzeszającej twórców na YouTube. Akcje w całości znajdują się pod kontrolą obecnego zarządu spółki. więcej

Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii

Jakub Szcześniak objął w Interii nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesowego i innowacji. W funkcji dyrektora pionu produktu reklamowego zastąpił go Mateusz Drzewosowski. więcej

Brand24 zyskał w br. 188 klientów, ma ich 2 384

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec marca br. miała 2 384 aktywnych klientów, o 188 więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7,9 proc. Natomiast na koniec marca ub.r. Brand24 miał 1 590 aktywnych klientów. więcej

Trzech na dziesięciu Polaków grało w gry online lub je oglądało, FIFA 2018 najpopularniejszym tytułem

29 proc. Polaków deklaruje, że grało kiedykolwiek w gry online lub je oglądało. Większość to mężczyźni przed 39. rokiem życia - wynika z najnowszej analizy Kantar Millward Brown i Urban Communications. Prym popularności wśród poszczególnych tytułów wiedzie FIFA 2018. więcej

Po zmianie regulaminu Netflix nie pokaże swoich filmów na festiwalu w Cannes

Kierownictwo Netflixa zdecydowało, że serwis nie będzie obecny ze swoimi produkcjami na tegorocznym festiwalu filmowym w Cannes. To skutek zmiany regulaminu konkursu, w którym mogą startować jedynie filmy prezentowane wcześniej we francuskich kinach. - Nie możemy pozwolić by użytkownicy we Francji oglądali nasze tytuły 3 lata później niż inni - wyjaśnia Ted Sarandos, chief content officer Netflixa. więcej

Orange i Plus z najszybszym mobilnym internetem w marcu br.

Orange odebrał T-Mobile pozycję lidera wśród operatorów komórkowych oferujących najszybszą średnią prędkość pobieranych danych w mobilnym internecie. Najlepszy wynik średniej szybkości wysyłania danych niezmiennie w tym roku zapewnia Plus. Natomiast najmniejszą wartością ping mógł w marcu pochwalić się Play - wynika z rankingu RFBenchmark opublikowanego przez firmę Notel. więcej

Unia Europejska przesłucha Sheryl Sandberg

Věra Jourová, unijna komisarz ds. sprawiedliwości i spraw konsumenckich będzie rozmawiać z Sheryl Sandberg o aferze z Cambridge Analytica. Komisja Europejska może wprowadzić odgórne przepisy zapewniające skuteczną walkę serwisów społecznościowych z mową nienawiści. Eurokomisarz zapowiedziała, że szczegółowe regulacje i groźba surowych sankcji powinny dotyczyć treści terrorystycznych oraz tych uderzających w dzieci. więcej

Google odświeża Gmaila w przeglądarkach: nowy wygląd, inteligentne odpowiedzi i Kalendarz

W ciągu najbliższych tygodni zostanie udostępniona nowa przeglądarkowa wersja poczty elektronicznej Gmail. Będzie miała nowy interfejs, m.in. z bardziej wyeksponowanym Kalandarzem oraz opcją inteligentnych odpowiedzi. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji niebawem zacznie spotkania z firmami, które zgłosiły się do dialogu technicznego na temat nowego badania oglądalności i słuchalności w telewizji, radiu i internecie. W dialogu będą uczestniczyli niektórzy nadawcy radiowi i telewizyjni, a także firmy badawcze m.in. Ipsos, Kantar Media i Nielsen. więcej

Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta

Handlowcy na całym świecie szukają sposobów wykorzystania nowych technologii do ciągłej poprawy wygody i szybkości realizacji zakupów. W walce o klienta kluczowymi wartościami stają się wygoda i szybkość zakupu - wynika z analizy KPMG International. więcej

Trzech na dziesięciu Polaków grało w gry online lub je oglądało, FIFA 2018 najpopularniejszym tytułem

29 proc. Polaków deklaruje, że grało kiedykolwiek w gry online lub je oglądało. Większość to mężczyźni przed 39. rokiem życia - wynika z najnowszej analizy Kantar Millward Brown i Urban Communications. Prym popularności wśród poszczególnych tytułów wiedzie FIFA 2018. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Mark Zuckerberg - bezbłędny cyborg czy zagubiony lider? (opinie)

Nazwisko Zuckerberg jest na ustach całego świata. Jednak nie z powodów, o których szef Facebooka mógłby marzyć - przez ostatnie dwa dni w sprawie afery Cambridge Analytica przesłuchiwali go amerykańscy kongresmeni. Dla portalu Wirtualnemedia.pl wizerunkowe aspekty przesłuchania Marka Zuckerberga oceniają dr Łukasz Przybysz, Sebastian Stępak i Michał Ulidis. więcej

Multi Communications wprowadzi do Polski markę Jack Link's

Agencja Multi Communications przygotuje i zrealizuje kampanię wprowadzającą markę przekąsek mięsnych Jack Link’s do Polski. więcej

Funktional i 365agencja z roczną obsługą kierowcy Łukasza Pieniążka

Krakowskie agencje Funktional i 365 agencja w sezonie 2018 zajmują się kompleksowym wsparciem marketingowym Łukasza Pieniążka - jedynego polskiego kierowcy startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata w klasie WRC-2. więcej

Givt klientem Hanami Communications

Givt, firma pomagająca klientom uzyskać należne odszkodowanie od linii lotniczych m.in. za opóźnienie bądź odwołanie lotu, powierzyła działania public relations agencji Hanami Communications. Współpracę zawarto na czas nieokreślony. więcej

Grupa Pracuj wybiera Linkleaders do obsługi komunikacyjnej Pracuj.pl

Od początku kwietnia Linkleaders zajmuje się obsługą komunikacyjną portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj). Agencję wybrano w konkursie ofert. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
,,Orange zbliża" w nowych cyklu reklam Orange Polska (wideo)
W Polsce startuje FundedByMe, szwedzka platforma crowdfundingowa dla startupów
Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
Orange i Plus z najszybszym mobilnym internetem w marcu br.
Orange w promocji oferuje roczny dostęp do HBO i HBO GO dla użytkowników platformy Love
Stagnacja na rynku pecetów. HP przed Lenovo i Dellem
 
 
 
GOSPODARKA
 
TVN sprzedał swoje udziały w sieci Gamellon
W Polsce startuje FundedByMe, szwedzka platforma crowdfundingowa dla startupów
Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
Lotnisko w Gdańsku z blisko milionem pasażerów w I kw.
Polacy wydali w zeszłym roku na jedzenie ponad 170 mld zł
Ważą się losy zmian w Kodeksie pracy. Dotychczasowe propozycje mogłyby przysporzyć problemów zarówno pracodawcom, jak i pracownikom
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP1 będzie kontynuować ,,Leśniczówkę". Drugi sezon trafi na antenę jesienią
Po zmianie regulaminu Netflix nie pokaże swoich filmów na festiwalu w Cannes
W maju premiera serialu "Piknik pod Wiszącą Skałą". Zagra Natalie Dormer
Magda Gessler otwiera restaurację w Gdyni. Ma przypominać lokale rybne z Hiszpanii i Portugalii
Prokuratura w Los Angeles bada sprawę Kevina Spaceya
Charlize Theron w "Tully". "To nie jest film zupełnie na serio"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj