Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 17 Kwietnia 2018
 
 
 
TVN rozbudowuje ofertę Food Network. ,,Ambicją jest by główną zawartością były lokalne produkcje"
 
Wiosną w ramówce Food Network znalazły się cztery lokalne produkcje: „Sexy kuchnia Magdy Gessler”, „Makłowicz w drodze”, „Przepis na sukces” i „Dziewczyny z wypiekami”. - Ambicją kierownictwa jest stworzenie kanału, którego główną zawartością będą lokalne produkcje dla polskiego widza - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Makłowicz. więcej
 
 
Witold Kołodziejski: Fact-checkera powinien mieć w głowie każdy dziennikarz. Na problemy branży ma pomóc Okrągły Stół Mediów
 
- Kwestia agresji w stosunku do dziennikarzy przybiera coraz poważniejszy wymiar. To problem, który dotyka wszystkich - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Na bolączki branży lekiem mogą być fact-checkerzy i spotkania Okrągłego Stołu Mediów. Szef KRRiT zapowiada również poważne zmiany w ustawie medialnej. więcej
 
 
Prezes Partner of Promotion o zleceniu od Polskiej Fundacji Narodowej: to dowód zaufania, jesteśmy dumni z każdego klienta
 
- Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu - w taki sposób prezes agencji Partner of Promotion Paweł Trochimiuk odnosi się w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl do ujawnienia przez Polską Fundację Narodową zlecenia na prowadzenie biura prasowego Fundacji i obsługę dziennikarzy. więcej
 
 
Marcin Wolski, Magdalena Ogórek, Stanisław Michalkiewicz i Rafał Ziemkiewicz w izraelskim raporcie o antysemityzmie
 
W corocznym raporcie Centrum Kantora przy Uniwersytecie w Tel Awiwie na temat przejawów antysemityzmu opisano m.in. wypowiedzi Marcina Wolskiego i Stanisława Michalkiewicza, wpisy Magdaleny Ogórek oraz tezę przypisaną Rafałowi Ziemkiewiczowi. - Problem w tym, że ja takiej tezy nigdy nie postawiłem, ale ponieważ książka Piotra Zychowicza ukazała się wcześniej od mojej, więc mędrcom podobnym sporządzającemu listę czytać się jej już nie chciało. Zychowicza też zresztą nie, poza jednym, pierwszym akapitem - skomentował to Ziemkiewicz. więcej
 
 
Płatny Facebook za 14 dolarów miesięcznie? ,,To przyszłość mediów społecznościowych"
 
Mark Zuckerberg i Sheryl Sandberg w ostatnich wypowiedziach nie wykluczyli pojawienia się płatnej wersji Facebooka. Według szacunków taka odmiana serwisu mogłaby kosztować od 11 do 14 dolarów miesięcznie, a eksperci segmentu social media przyznają, że płatny Facebook może być przyszłością serwisów społecznościowych. - To ciekawa koncepcja wpisująca się w trend pozornej egalitarności. Problem w tym czy znajdą się chętni do płacenia za swoją prywatność lub brak reklam - oceniają dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Telewizja WP: stawiamy na produkcje zewnętrzne. Maciej Orłoś: nie żałuję odejścia z TVP więcej
 
Do Sejmu trafił projekt zwiększający ilość polskiej muzyki w radio. Nadawcy: To przyniesie więcej szkody niż pożytku więcej
 
Browary: warianty bez alkoholu nie są reakcją na ograniczenia reklam piwa w telewizji. Wrócą spoty ,,z przymrużeniem oka"? więcej
 
Duże wzrosty słuchalności RMF FM i Eski w I kwartale. Trójka najbardziej w dół więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz ds. Advertoriali Edipresse Polska
Specjalista SEO Onet-Ringier Axel Springer
Administrator - IT Specialist BTI Studios
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
SENIOR DIGITAL ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Foto producent GPD
Account Manager Grupa ZPR Media
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
SOCIAL MEDIA MANAGER Platige Image S.A.
Social Media Ninja Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor serwisów informacyjnych Onet-Ringier Axel Springer
Ad Product Manager Media Impact Polska
Programmatic Specialist K2
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN rozbudowuje ofertę Food Network. ,,Ambicją jest by główną zawartością były lokalne produkcje"

Wiosną w ramówce Food Network znalazły się cztery lokalne produkcje: „Sexy kuchnia Magdy Gessler”, „Makłowicz w drodze”, „Przepis na sukces” i „Dziewczyny z wypiekami”. - Ambicją kierownictwa jest stworzenie kanału, którego główną zawartością będą lokalne produkcje dla polskiego widza - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Makłowicz. więcej

Anna Kalczyńska kręci w Kamerunie dokument dla TVN Style

Dziennikarka i prowadząca „Dzień dobry TVN” Anna Kalczyńska nagrywa dla stacji TVN Style film dokumentalny w leżącym blisko równika Kamerunie. Dokument realizuje Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Liga hiszpańska przez najbliższe trzy sezony w Canal+ i Eleven Sports

Przez trzy sezony rozgrywkowe od połowy 2018 do połowy 2021 roku rozgrywki hiszpańskiej ligi piłkarskiej będą w Polsce wspólnie transmitowały stacje Canal+ i Eleven Sport. Tym samym rozgrywki po trzech latach przerwy wrócą do Canal+. więcej

Polsat liderem - TVN i TVP2 wyprzedziły TVP1. Seriale Dwójki ratingowymi hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Energa Basket Liga przez kolejne 5 sezonów w Polsacie

W ciągu najbliższych pięciu lat mecze koszykarskiej Energa Basket Liga nadal będą transmitowane na sportowych kanałach Polsatu. Strony podpisały umowę, która będzie obowiązywała przez najbliższe sezony. więcej

W maju w TVN najdroższa reklama przy finale ,,Masterchef Junior"

W majowym cenniku reklamowym TVN większość reklam kosztuje kilka procent więcej niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy finałowym odcinku programu „Masterchef Junior” i przy „Kuchennych Rewolucjach”. więcej

HGTV przeprowadzi metamorfozy ogrodów i balkonów. ,,Wymarzone ogrody" od 13 maja

W niedzielę 13 maja br. na antenie HGTV zadebiutuje kolejna lokalna produkcja tej stacji pt. „Wymarzone ogrody”, w której siostry Izabela Szarmach i Olga Piórkowska przeprowadzą metamorfozy ogrodów, balkonów i tarasów. więcej

,,Restauracje z charakterem" w TVS, prowadzącymi Kris Kojder i Dominika Bem

Prezenter Kris Kojder wraz z producentką Dominiką Bem poprowadzą na antenie TVS nowy program, pt. „Restauracje z charakterem”. W cyklu prezentowane będą kulinarne lokale warte odwiedzin. Emisja programu - w soboty o godz. 12.45. więcej

Joanna Racewicz: rozważam pozwanie Telewizji Polskiej, nie poznaję Danuty Holeckiej i Krzysztofa Ziemca

Dziennikarka Joanna Racewicz zastanawia się nad pozwaniem Telewizji Polskiej w związku z okolicznościami zwolnienia jej przez firmę. - Nie wiem, czy ludzie, którzy pracują w programach informacyjnych, wierzą, że uprawiają uczciwe dziennikarstwo. Czy na koniec dnia mogą przed lustrem spokojnie spojrzeć sobie w oczy? Media publiczne zawsze były zależne od władzy - powiedziała w rozmowie z „Newsweekiem”. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Witold Kołodziejski: Fact-checkera powinien mieć w głowie każdy dziennikarz. Na problemy branży ma pomóc Okrągły Stół Mediów

- Kwestia agresji w stosunku do dziennikarzy przybiera coraz poważniejszy wymiar. To problem, który dotyka wszystkich - uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Na bolączki branży lekiem mogą być fact-checkerzy i spotkania Okrągłego Stołu Mediów. Szef KRRiT zapowiada również poważne zmiany w ustawie medialnej. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie, TOK FM na podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku, RMF MAXXX awansowało z 9 na 2 miejsce

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Credit Agricole sprawdza legalność reklamy wielkoformatowej w centrum Warszawy

Wojciech Wagner, zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy poinformował, że wielkoformatowa reklama banku Credit Agricole z wizerunkiem Dawida Podsiadło zlokalizowana w centrum Warszawy jest nielegalna. Bank zapowiedział, że sprawdzi, czy zostały naruszone jakiekolwiek przepisy i podejmie decyzję, co do tej reklamy. więcej

Domowy odpoczynek w wiosennej kampanii IKEA (wideo)

Sieć sklepów meblarskich IKEA rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Niech żyje dom!”, w której narratorem jest Bartek „Fisz” Waglewski. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Saatchi&Saatchi IS, MEC, Tank i Lunapark. więcej

Hodowla alpak reklamuje Pożyczkę na Start w PKO BP dla przedsiębiorców (wideo)

PKO Bank Polski zaczął kampanię reklamującą Pożyczkę na Start skierowaną dla osób rozpoczynających działalność biznesową. Akcje przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media Group. więcej

,,Obgryzaj, znajduj, wygrywaj" w loterii promującej Ptasie Mleczko od Wedla (wideo)

Lotte Wedel wspiera sprzedaż Ptasiego Mleczka największą w historii tej marki loterią konsumencką. Akcję pod hasłem „Obgryzaj, znajduj, wygrywaj” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje PZL, OMD i Walk PR. więcej

T-Mobile za mylące reklamy Heyah zwróci klientom opłaty za Smart XL, przeprasza za ,,brak troski o jasność przekazu"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że kampania z połowy 2015 roku reklamująca pakiet Smart XL w Heyah mogła wprowadzać odbiorców w błąd. T-Mobile Polska nie zapłaci kary, natomiast zrekompensuje klientom nadmierne opłaty. więcej

Magiczna metamorfoza kuchni w nowej kampanii Senso Kitchens od Black Red White (wideo)

„Kuchnia dopasowana do Ciebie” to hasło przewodnie najnowszej kampanii Black Red White, która wystartowała w ramach platformy komunikacyjnej „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. Marka promuje w niej ofertę kuchni na wymiar Senso Kitchens. Za realizację działań odpowiadają firmy Deloitte Digital z FCB Bridge2Fun, Havas Media i Hill+Knowlton Strategies. więcej

Przystanki autobusowe od AMS mają chronić przed smogiem w Krakowie

Na przystankach autobusowych w Krakowie umieszczono rośliny, które mają tworzyć naturalną ochronę antysmogową. To efekt trójstronnego porozumienia zawartego pomiędzy krakowskim Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Zarządem Zieleni Miejskiej oraz firmą reklamy zewnętrznej AMS - pomysłodawcą tych rozwiązań. więcej

180heartbeats + Jung v Matt promuje Husqvarnę w social media

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę Husqvarna Poland w mediach społecznościowych. Realizuje już dla producenta kampanię pod hasłem „Z czasem możesz wszystko” reklamującą automatyczne kosiarki Husqvarna Automower serii X-line. więcej

Serdeczne powitania w kampanii IKE w ING Banku Śląskim (wideo)

ING Bank Śląski zaczął kampanię reklamującą indywidualne konto emerytalne. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. więcej

Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine

Jakub Kwaczyński, od czterech lat związany z agencją GoldenSubmarine awansował w jej strukturach. Jako head of strategy będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za  rozwój kompetencji  teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji. więcej

DSK przygotuje kampanię promującą postawy prozdrowotne i badania nowotworowe

Agencja DSK zwyciężyła w konkursie Ministerstwa Zdrowia na opracowanie kampanii informacyjno-edukacyjno-promocyjnej na temat postaw prozdrowotnych oraz na rzecz zwiększenia zgłaszalności społeczeństwa na badania w ramach „Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych”. więcej

Anna Cieślak i Maciej Stuhr nadal będą promowali samochody Mitsubishi

Aktorzy Anna Cieślak i Maciej Stuhr kontynuują dotychczasową współpracę z Mitsubishi Motors w Polsce. Wezmą m.in. udział w zaplanowanych na ten rok eventach promujących samochody marki Mitsubishi. więcej

Kamil Grosicki na puszkach i w reklamach napoju Turbo Grosik Energy Drink

Piłkarz Kamil Grosicki, grający w reprezentacji Polski i angielskim klubie Hull City, został ambasadorem reklamowym nowego napoju energetycznego Turbo Grosik Energy Drink, który dostępny będzie w sklepach Żabka. więcej

Stanisław Kazior managing director w Canvas White

Stanisław Kazior objął stanowisko managing directora w agencji kreatywnej Canvas White. więcej

Dekoral z kampanią na 20. urodziny

Marka farb, lakierów i impregnatów Dekoral (PPG Deco Polska) obchodzi w tym roku swoje 20-lecie. W ramach akcji urodzinowej rusza ogólnopolska kampania reklamowa, a ponadto planowane są konkursy, loteria konsumencka oraz live'y facebookowe z architektem. więcej

South Korean New Stars 2018: ruszyły polskie preselekcje

W Polsce, na Węgrzech i w Bułgarii w ruszyły preselekcje do tegorocznej edycji konkursu South Korean New Stars skierowanego do młodych twórców reklamowych. więcej

PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP

Agencja PromoAgency wygrała przetarg na całoroczną strategię komunikacji sieci stacji paliwowych BP. Będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, m.in. Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019. więcej

Agencja Allegro wprowadza Allevent

Specjalizująca się w event marketingu agencja Allegro wprowadza na rynek nowy produkt - webową aplikację eventową Allevent. więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
PRASA
 
Marcin Wolski, Magdalena Ogórek, Stanisław Michalkiewicz i Rafał Ziemkiewicz w izraelskim raporcie o antysemityzmie

W corocznym raporcie Centrum Kantora przy Uniwersytecie w Tel Awiwie na temat przejawów antysemityzmu opisano m.in. wypowiedzi Marcina Wolskiego i Stanisława Michalkiewicza, wpisy Magdaleny Ogórek oraz tezę przypisaną Rafałowi Ziemkiewiczowi. - Problem w tym, że ja takiej tezy nigdy nie postawiłem, ale ponieważ książka Piotra Zychowicza ukazała się wcześniej od mojej, więc mędrcom podobnym sporządzającemu listę czytać się jej już nie chciało. Zychowicza też zresztą nie, poza jednym, pierwszym akapitem - skomentował to Ziemkiewicz. więcej

Nagrody Pulitzera za ujawnienie molestowania w Hollywood i powiązań Trumpa z Rosją. Jest polski akcent

Wczoraj rozdano prestiżowe Nagrody Pulitzera. "New York Times" i "New Yorker" zostały nagrodzone za artykuły o molestowaniu w Hollywood. "NYT" i "The Washington Post" za teksty o rosyjskiej ingerencji w amerykańskie wybory. Nagrodę otrzymała także urodzona w Bytomiu, ale wychowana w Ameryce Martyna Majok. więcej

Zmiany w ,,Claudii": więcej porad i tekstów eksperckich. Nowe hasło ,,Między nami, kobietami"

Miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) od majowego numeru będzie ukazywał się w nowej odsłonie. Pojawi się więcej tekstów eksperckich, a dotychczasowe rubryki zostaną poszerzone. Redakcja precyzyjnie określa też grupę docelową czytelniczek: kobiety w wieku 35-50 lat. więcej

,,Weranda" i ,,Cztery Kąty" ze wzrostem sprzedaży w styczniu, ,,Dobre Wnętrze" najbardziej w dół

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w styczniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Weranda”, a na czele spadków znalazło się „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Ziemkiewicz tłumaczy tweet ze zdjęciem Czuchnowskiego, do którego nie miał praw autorskich

Publicysta „Do Rzeczy” Rafał Ziemkiewicz na Twitterze udostępnił zdjęcie należące do Polskiej Agencji Fotografów „Forum”. W odpowiedzi otrzymał maila z poleceniem zapłaty za licencję, które oburzony opublikował. - Podzielenie się zdjęciem na Twitterze nie jest publikacją w rozumieniu prawa prasowego - uważa dziennikarz. więcej

Zmarł rosyjski dziennikarz śledczy Maksim Borodin, media nie wierzą w wypadek lub samobójstwo

W niedzielę w wieku 32 lat zmarł rosyjski dziennikarz śledczy Maksim Borodin. Kilka dni wcześniej wypadł z balkonu z dużej wysokości, a służby śledcze zapewniają, że nie został zabity. Wielu dziennikarzy nie wierzy w tę wersję. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Płatny Facebook za 14 dolarów miesięcznie? ,,To przyszłość mediów społecznościowych"

Mark Zuckerberg i Sheryl Sandberg w ostatnich wypowiedziach nie wykluczyli pojawienia się płatnej wersji Facebooka. Według szacunków taka odmiana serwisu mogłaby kosztować od 11 do 14 dolarów miesięcznie, a eksperci segmentu social media przyznają, że płatny Facebook może być przyszłością serwisów społecznościowych. - To ciekawa koncepcja wpisująca się w trend pozornej egalitarności. Problem w tym czy znajdą się chętni do płacenia za swoją prywatność lub brak reklam - oceniają dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Netflix z wyższymi przychodami i zyskiem, 125 milionów użytkowników na świecie

W I kwartale 2018 roku Netflix osiągnął przychody wyższe o 43 procent niż rok wcześniej, a zysk netto osiągnął poziom 290 mln dolarów. W pierwszych trzech miesiącach tego roku serwis pozyskał ponad 7,4 mln użytkowników, obecnie z usług Netflixa korzysta globalnie 125 mln odbiorców. więcej

W 2017 roku na ochronę i podróże Marka Zuckerberga Facebook wydał 8,9 mln dolarów

W 2017 roku Mark Zuckerberg kosztował Facebooka 8,9 mln dolarów. Chodzi o wydatki związane głównie z ochroną szefa serwisu oraz podróżami jego prywatnym samolotem. Drugą osobą, której obsługa stanowi istotną pozycję w wydatkach firmy jest Sheryl Sandberg, dyrektor Facebooka ds. operacyjnych, na którą wydano 2,7 mln dolarów.   więcej

Allegro oferuje ubezpieczenie przez PZU sprzętu RTV i AGD

Na Allegro.pl wprowadzono możliwość wykupienia ubezpieczenia nabywanych urządzeń RTV i AGD. Polisy, świadczone przez PZU, będą obowiązywały przez 3 lub 5 lat od wygaśnięcia gwarancji producentów. więcej

Mobilne strony Grupy naTemat z technologią PWA/React

Mobilne wersje serwisów naTemat.pl, INNPoland.pl, MamaDu.pl i ASZdziennik.pl (należących do Grupy naTemat) zostały udostępnione w nowych odsłonach, opartych na technologii PWA/React. więcej

Ministerstwo Zdrowia zaakceptowało system e-recept, pierwsi pacjenci dostaną je w maju

Ministerstwo Zdrowia ogłosiło, że System Atende Medicus Online służący do wystawiania elektroniczny recept został zaakceptowany i będzie wdrożony do użytku. E-recepty będą wystawiane pierwszym pacjentom w maju 2018 roku w Siedlcach i Skierniewicach. Zgodnie z obowiązującą ustawą mają one trafić do powszechnego użytku od 1 stycznia 2020 roku. więcej

Jakub Kwaczyński na stanowisku head of strategy w GoldenSubmarine

Jakub Kwaczyński, od czterech lat związany z agencją GoldenSubmarine awansował w jej strukturach. Jako head of strategy będzie odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za  rozwój kompetencji  teamu strategicznego zarówno w poznańskim, jak i warszawskim oddziale agencji. więcej

Cinkciarz.pl wprowadza CinkciarzPay - płatności w 24 walutach w e-sklepach

Portal finansowy Cinkciarz.pl rozszerzył swoją ofertę o usługę CinkciarzPay, która umożliwia dokonywanie płatności w 24 walutach za zakupy w sklepach internetowych.   więcej

infoShare 2018

50% menadżerów doprowadzi firmę do sukcesu, jeśli otrzyma odpowiednią pomoc. O skalowalności biznesu podczas infoShare 2018 opowie Tim Jacskon z Walking.vc. Co jeszcze znalazło się w agendzie konferencji?     więcej

Historia analizy danych o klientach - droga ku sztucznej inteligencji

Analiza danych o klientach, czyli „customer analytics”, to wyrażenie powtarzane w branży jak mantra. Jeszcze kilka lat temu działy marketingu dysponowały ograniczoną ilością informacji o klientach. Informacje te były przechowywane w relacyjnych bazach danych, a ich analiza ograniczała się wyłącznie do segmentacji klientów skłonnych do zakupu produktów lub usług. Sprawy zaczęły przybierać inny obrót wraz z narodzinami inicjatyw biznesowych w sieci. W tym artykule postaramy się pokazać, jak ewoluowało podejście do analizy danych o klientach. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Prezes Partner of Promotion o zleceniu od Polskiej Fundacji Narodowej: to dowód zaufania, jesteśmy dumni z każdego klienta

- Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu - w taki sposób prezes agencji Partner of Promotion Paweł Trochimiuk odnosi się w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl do ujawnienia przez Polską Fundację Narodową zlecenia na prowadzenie biura prasowego Fundacji i obsługę dziennikarzy. więcej

Cubic Global Defense z Solski Communications

Firma Cubic Global Defense powierzyła agencji Solski Communications prowadzenie działań PR w Polsce. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile za mylące reklamy Heyah zwróci klientom opłaty za Smart XL, przeprasza za ,,brak troski o jasność przekazu"
Sony: nowy smartfon Xperia XZ2 Premium z ekranem 4K HDR (wideo)
Marek Zagórski nowym ministrem cyfryzacji
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polacy o polskiej kuchni: słona, ziołowa i kwaśna
Cinkciarz.pl wprowadza CinkciarzPay - płatności w 24 walutach w e-sklepach
Port Gdańsk stawia na rozwój turystyki. Zwiększy częstotliwość połączeń do Szwecji
PLL LOT wzmacnia flotę. Pojawił się pierwszy z sześciu samolotów typu Embraer 195
Dziennie otrzymujemy średnio dwadzieścia e-maili reklamowych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Anna Kalczyńska kręci w Kamerunie dokument dla TVN Style
Kyle Chandler zagra w serialu "Paragraf 22". George Clooney rezygnuje
Gabriel Luna zagra w filmie "Terminator"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj