Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Lipca 2018
 
 
 
Bonnier Business Polska z 60 mln zł wpływów i 3,9 mln zysku. Więcej z reklam internetowych niż ze sprzedaży ,,Pulsu Biznesu"
 
W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl, zanotował 59,6 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,93 mln zł zysku netto (wobec 7,23 mln zł rok wcześniej). Przychody ze sprzedaży „PB” wyniosły 10,1 mln zł, a z reklam - 37,3 mln zł. Firma od swojego właściciela pożyczyła 18 mln zł. więcej
 
 
Coraz mniej młodych widzów ogląda telewizję. ,,Serwisy SVOD stały się usługą masową, problem dla reklamodawców"
 
Spada czas oglądania telewizji wśród młodych widzów w Europie. -  To właśnie w tych grupach, które najczęściej sięgają po alternatywne źródła treści wideo, najczęściej widać niepokojące sygnały dla tradycyjnej telewizji - komentuje Izabela Albrychiewicz, prezes agencji Wavemaker. więcej
 
 
Google podnosi 14-krotnie ceny w Google Maps. ,,Podwyżki dotkną niewielką liczbę klientów"
 
Google znacząco podniósł ceny dla firm i instytucji wykorzystujących w swoich usługach Google Maps. Koszty wzrosły z 0,5 do 7 dolarów za każdy tysiąc załadowań mapy. Koncern wyjaśnia, że zmiany są związane z uproszczeniem obsługi Google Maps i wprowadzeniem dodatkowych usług, a każdy z partnerów otrzymuje miesięcznie 200 dolarów kredytu do wykorzystania. - Zmianą zostanie dotknięty niewielki odsetek naszych klientów, jesteśmy z nimi w kontakcie, by przejście na nową platformę było jak najpłynniejsze - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z polskiego oddziału Google. więcej
 
 
Grupy TVP i Discovery na czele oglądalności w I półroczu 2018 roku
 
W pierwszym półroczu 2018 roku najwyższy łączny udział w rynku telewizyjnym wśród grup głównych nadawców miała Telewizja Polska. Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat z drugiego na pierwsze miejsce awansowało Discovery, które wyprzedziło Telewizję Polsat – raport Wirtualnemedia.pl więcej
 
 
Zmalały wpływy i zysk Superstacji. ,,Bolesny cios" od nc+ obniżył oglądalność
 
W ub.r. Superstacja zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 4,9 proc. do 12,8 mln zł oraz 142,7 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miała 670,7 tys. zysku). Prezes firmy Adam Stefanik tłumaczy to skutkami przesunięcia stacji w dół na liście kanałów w nc+. - Był to dla nas cios o tyle bolesny, że nie zostaliśmy o tym uprzedzeni - zaznacza. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press więcej
 
Marka Roberta i Anny Lewandowskich jest silna, przetrwa mundialową zawieruchę (opinie) więcej
 
TVP uruchomi kanał anglojęzyczny na rocznicę odzyskania niepodległości. Za projekt nie odpowiada już Marzena Paczuska więcej
 
Nowe studio ,,Wiadomości" i TVP Info. "Priorytetem jest jakość" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor - news Polskie Radio
Programmatic Specialist Publicis Media
Assistant in Data Scientist team Publicis Media
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Branded Content Specialist Ringier Axel Springer Media
Special Projects Manager w Newsweek Polska Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Fakt24.pl
PR & Digital Marketing Coordinator Eleven Sports Network
Junior Sales Manager Filmweb
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Coraz mniej młodych widzów ogląda telewizję. ,,Serwisy SVOD stały się usługą masową, problem dla reklamodawców"

Spada czas oglądania telewizji wśród młodych widzów w Europie. -  To właśnie w tych grupach, które najczęściej sięgają po alternatywne źródła treści wideo, najczęściej widać niepokojące sygnały dla tradycyjnej telewizji - komentuje Izabela Albrychiewicz, prezes agencji Wavemaker. więcej

Grupy TVP i Discovery na czele oglądalności w I półroczu 2018 roku

W pierwszym półroczu 2018 roku najwyższy łączny udział w rynku telewizyjnym wśród grup głównych nadawców miała Telewizja Polska. Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat z drugiego na pierwsze miejsce awansowało Discovery, które wyprzedziło Telewizję Polsat – raport Wirtualnemedia.pl więcej

Zmalały wpływy i zysk Superstacji. ,,Bolesny cios" od nc+ obniżył oglądalność

W ub.r. Superstacja zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 4,9 proc. do 12,8 mln zł oraz 142,7 tys. zł zysku netto (w 2016 roku miała 670,7 tys. zysku). Prezes firmy Adam Stefanik tłumaczy to skutkami przesunięcia stacji w dół na liście kanałów w nc+. - Był to dla nas cios o tyle bolesny, że nie zostaliśmy o tym uprzedzeni - zaznacza. więcej

Małgorzata Golińska nie pracuje już w Kino Polska TV

Małgorzata Golińska, która pod koniec lutego br. dołączyła do Grupy Kino Polska TV i objęła stanowisko pełnomocnika zarządu, nie pracuje już w firmie - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT: Postępowanie wyjaśniające w sprawie słów w ,,Szkle kontaktowym" o policji będzie prowadzone z urzędu

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpocznie postępowanie wyjaśniające w sprawie słów prowadzącego Marka Przybylika w „Szkle kontaktowym” o policji. To odpowiedź na wpis Piotra Glińskiego na Twitterze, który stwierdził, że „nawoływał on polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. Postępowanie będzie prowadzone z urzędu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Stopklatka ze spadkiem wpływów reklamowych i wzrostem straty, tłumaczy to m.in. mundialem

W drugim kwartale br. Stopklatka zanotowała 7,044 mln zł wpływów ze sprzedaży (po spadku o 4,9 proc. w skali roku) i 924 tys. zł straty netto (wobec 96 tys. zł rok wcześniej). Spółka tłumaczy, że do spadku oglądalności kanału Stopklatka TV przyczyniły się m.in. piłkarskie mistrzostwa świata. więcej

TVP1 z najniższą oglądalnością w historii. ,,Fakty", ,,Milionerzy" i ,,Na Wspólnej" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i serial „Na Wspólnej”. Wśród stacji liderem w 4+ został Polsat, a TVP1 zanotowała najniższy udział w historii nadawania - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ i FOX zrealizują nową adaptację ,,Wojny światów"

Canal+ i Fox Networks Group (FNG) Europe & Africa ogłosiły, że wspólnie zrealizują serial „Wojny światów”. Za realizację produkcji będzie odpowiadać Urban Myths we współpracy z wytwórnią Studiocanal. więcej

Jacek Kurski: ,,czarna lista" w TVP to tylko plotki sfrustrowanych, za kolejne późnonocne obskuranckie wpisy będą zwolnienia

Według Jacka Kurskiego pogłoski o istnieniu w TVP „czarnej listy” rozsiewa „kilka sfrustrowanych osób, które dostały olbrzymi kredyt zaufania od Telewizji Polskiej” i go nie wykorzystały. Kurski zapowiada, że nie będzie tolerował kolejnych wulgarnych wpisów pracowników TVP w internecie. - Autorzy tych wypowiedzi, które się pojawiły, dostali jasne ostrzeżenia, że jeszcze jeden późnonocny wpis o obskuranckiej treści, a się pożegnamy - stwierdził. więcej

Ewa Bugała będzie prowadziła w TVP nowy program lifestylowy

W ciągu kilku tygodni Ewa Bugała zacznie prowadzić w Telewizji Polskiej nowy program lifestylowy - zapowiedział prezes TVP Jacek Kurski. Nie wiadomo na razie, jak będzie się nazywać produkcja i w której stacji będzie emitowana. więcej

TVN24 pokaże cykl reportaży Magdy Łucyan o powstańcach warszawskich

W poniedziałek 23 lipca na antenie TVN24 startuje cykl reportaży o powstańcach warszawskich przygotowany przez reporterkę „Faktów” TVN Magdę Łucyan. Cykl składa się z 10 odcinków. więcej

Ekipy TVP Info nie wpuszczono do busa Rafała Trzaskowskiego. ,,Nie ma miejsca dla kłamliwych propagandzistów"

W poniedziałek kandydat PO na prezydenta stolicy Rafał Trzaskowski rozpoczął 18-godzinny maraton po Warszawie. Do jego busika, którym wspólnie z Trzaskowskim jeździli niektórzy dziennikarze i politycy, nie wpuszczono reporterki i operatora TVP Info. - TVP nie można było wyrzucić z busa, bo nie dostali do niego zaproszenia. Dla kłamliwych propagandzistów z TVP miejsca nie ma - uzasadnił Grzegorz Drobiszewski z Młodych Demokratów. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
32 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Antyradio do góry

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Radio Piekary - wynika z fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Leo Burnet Warszawa ze spadkiem wpływów i stratą ze sprzedaży. Zwolniono jedną trzecią pracowników

W ub.r. agencja reklamowa Leo Burnet Warszawa (należąca do Publicis Groupe) zanotowała spadek o 26,2 proc. do 27,6 mln zł przychodów oraz 337,4 tys. zł straty ze sprzedaży (wobec 2,61 mln zł zysku rok wcześniej). Liczba pracowników firmy zmalała z 75 do 49. Firma tłumaczy to zakończenie obsługi T-Mobile Polska i Castoramy oraz ograniczenie współpracy z Procter&Gamble. więcej

KER: spot PKP Intercity nie dyskryminuje ojców jako mniej inteligentnych od matek (wideo)

Telewizyjny spot pod hasłem „Tysiąc powodów do podróżowania” promujący PKP Intercity, autorstwa agencji Publicis Poland, nie dyskryminuje mężczyzn, jest utrzymany w humorystycznej konwencji i nie narusza kodeksu branżowego - stwierdziła Komisja Etyki Reklamy oddalając skargę na ten filmik. więcej

Artur Brandysiewicz wicedyrektorem marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej

Artur Brandysiewicz pełni funkcję wicedyrektora ds. strategii i marketingu w Polskiej Organizacji Turystycznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Brandysiewicz przez wiele lat pracował w agencjach mediowych. więcej

Super Cup 2018, Festiwal w Mrągowie i Mega Hit najdroższe w sierpniu w Polsacie

W cenniku reklamowym Polsatu na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów w blokach przy Super Cup 2018, Festiwalu Przebojów Weselnych w Mrągowie oraz w paśmie filmowym „Mega Hit”. więcej

Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska w dziale commerce w Publicis Media

Do zespołu commerce w Publicis Media (należą do niej agencje Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics i LiquidThread) dołączyły Marta Zuska jako senior commerce manager i  Weronika Alabrudzińska na stanowisku commerce account managera. więcej

Politan wprowadza na rynek markę środków chemicznych Sensit

Firma Politan, właściciel takich marek, jak Gosia, Amigo i Helios wprowadziła na rynek chemii gospodarczej brand Sensit. Za jej launch, m.in. identyfikację wizualną, odpowiada agencja Schulz brand friendly. więcej

Samsung nie ustaje w drwinach z Apple (wideo)

Amerykański oddział Samsunga wypuścił kolejną serię reklam, w których humorystycznie odnosi się do funkcjonalności sprzętu swojego największego konkurenta, Apple. więcej

Marriott International wycofuje plastikowe słomki i mieszadła do drinków

Firma hotelarska Marriott International poinformowała, że do 2019 roku całkowicie zrezygnuje z oferowania klientom plastikowych słomek i mieszadełek do drinków. więcej

Reebok wprowadza kolekcję autorstwa Victorii Beckham

Victoria Beckham zaprezentowała nową kolekcję ubrań, które stworzyła we współpracy ze sportową marką Reebok. Ma ona celebrować lata 90 i epokę reprezentowaną przez koszykarza Shaquille O'Neala. więcej

Przyprawy Kamis od sprawdzonych farmerów reklamowane hasłem "A dokładniej?"

Pod hasłem "A dokładniej?” wystartowała nowa, telewizyjna kampania reklamowa przypraw Kamis. Akcję przygotowała agencja Opus B, spot wyprodukowało studio Papaya Films. więcej

Wpływy z Cannes Lions spadły o 9 proc., przyczynami skrócenie festiwalu i nieobecność Publicis Groupe

Firma Ascential w tym roku na festiwalu reklamowym Cannes Lions zarobiła 57,3 mln funtów, czyli 9 proc. mniej niż rok wcześniej. To skutek mniejszej liczby uczestników wydarzenia, zmian wprowadzonych w imprezie oraz braku udziału Publicis Groupe. więcej

LV BET do 2022 roku sponsorem Zagłębia Sosnowiec

Firma buckmacherska LV BET została sponsorem piłkarskiego klubu Zagłębie Sosnowiec. Umowę podpisano do czerwca 2022 roku. więcej

Tomasz Czerwiński w zespole digitalowym Vizeum

Tomasz Czerwiński objął stanowisko deputy digital directora w domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network). Przeszedł z IPG Mediabrands. więcej

Daniel Rodriguez, Lauren McCrindle i Erin Wendel awansowali w McCann New York

Szefostwo agencji McCann New York awansowało Daniela Rodrigueza, Lauren McCrindle i Erin Wendel na nowe stanowiska w dziale kreacji. więcej

Biuro Podróży Reklamy pracuje dla Stomilu Bydgoszcz

Agencja Biuro Podróży Reklamy odpowiada za przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej oraz katalogu online produktów firmy Stomil Bydgoszcz. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Bonnier Business Polska z 60 mln zł wpływów i 3,9 mln zysku. Więcej z reklam internetowych niż ze sprzedaży ,,Pulsu Biznesu"

W ub.r. Bonnier Business Polska, wydawca m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl, zanotował 59,6 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,93 mln zł zysku netto (wobec 7,23 mln zł rok wcześniej). Przychody ze sprzedaży „PB” wyniosły 10,1 mln zł, a z reklam - 37,3 mln zł. Firma od swojego właściciela pożyczyła 18 mln zł. więcej

,,The New York Daily News" zwalnia 50 proc. dziennikarzy, redaktor naczelny Jim Rich odchodzi ze stanowiska

Wydawnictwo Tronc dokonało 50-procentowej redukcji zatrudnienia wśród dziennikarzy i wydawców w należącym do niego dzienniku „The New York Daily News”. W efekcie na etatach dziennikarskich pozostanie w gazecie jedynie 40 osób. Tronc zapowiada, że tytuł będzie bardziej nastawiony na wersję cyfrową, w proteście przeciwko polityce wydawcy ze stanowiska zrezygnował Jim Rich,redaktor naczelny „The New York Daily News”. więcej

,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Kraina Lodu" zyskała najwięcej

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Kraina Lodu”, a najbardziej stracił „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google podnosi 14-krotnie ceny w Google Maps. ,,Podwyżki dotkną niewielką liczbę klientów"

Google znacząco podniósł ceny dla firm i instytucji wykorzystujących w swoich usługach Google Maps. Koszty wzrosły z 0,5 do 7 dolarów za każdy tysiąc załadowań mapy. Koncern wyjaśnia, że zmiany są związane z uproszczeniem obsługi Google Maps i wprowadzeniem dodatkowych usług, a każdy z partnerów otrzymuje miesięcznie 200 dolarów kredytu do wykorzystania. - Zmianą zostanie dotknięty niewielki odsetek naszych klientów, jesteśmy z nimi w kontakcie, by przejście na nową platformę było jak najpłynniejsze - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z polskiego oddziału Google. więcej

LVBET.pl liderem serwisów bukmacherskich. STS.pl i eFortuna.pl przyciągają najbardziej, mocno w dół Bet365.com

Wśród serwisów bukmacherskich najwięcej użytkowników miał w czerwcu LVBET.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów zanotowały STS.pl i eFortuna.pl. Polskie witryny osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, natomiast po zmianach prawnych zmarginalizowane zostały globalne platformy, m.in. Bet365.com i Bet-at-home.com. więcej

,,Rojst" zadebiutuje w Showmax 19 sierpnia. Właśnie udostępniono pierwszy teaser polskiego serialu

Showmax udostępnił pierwszy teaser polskiego serialu oryginalnego „Rojst”. Premiera produkcji odbędzie się 19 sierpnia tego roku. więcej

Netguru przejmuje software house Bitcraft, chce konsolidować polski rynek oprogramowania

Netguru, poznańska firma dostarczająca rozwiązania informatyczne na rynek korporacyjny za nieujawnioną kwotę przejęła działający w Białymstoku software house Bitcraft. Założyciele i wszyscy pracownicy firmy w ramach umowy przechodzą do Netguru, który zapowiada kolejne akwizycje planując konsolidację polskiego rynku oprogramowania. więcej

Shonda Rhimes przygotuje osiem produkcji dla Netflixa (lista)

Netflix ogłosił listę ośmiu seriali, które na wyłączność przygotuje dla serwisu Shonda Rhimes, Betsy Beers i firma Shondaland. więcej

Minister pracy chce kontroli w polskich centrach logistycznych Amazona

Minister rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbieta Rafalska skierowała do Głównego Inspektora Pracy prośbę o przeprowadzenie kontroli warunków w jakich pracują załogi polskich centów logistycznych koncernu Amazon. Minister wyjaśnia, że chęć skontrolowania centrów wynika z informacji o nieprzestrzeganiu przez Amazon obowiązujących w Polsce przepisów. więcej

Marriott International wycofuje plastikowe słomki i mieszadła do drinków

Firma hotelarska Marriott International poinformowała, że do 2019 roku całkowicie zrezygnuje z oferowania klientom plastikowych słomek i mieszadełek do drinków. więcej

Cyberprzestępcy wykorzystują postać świnki Peppy do wyłudzenia poufnych danych w WhatsApp

Użytkownicy komunikatora WhatsApp w Wielkiej Brytanii są atakowani przez cyberprzestępców, którzy obiecują rzekome darmowe bilety do parku rozrywki związanego z postacią świnki Peppy, bohaterki dziecięcych kreskówek. Internauci skuszeni ofertą muszą podać w zamian swoje poufne dane, które później są wykorzystywane przez przestępców. więcej

Łukasz Twardowski: z Cybersport.pl do Weszło

Dziennikarz Łukasz Twardowski rozpoczyna współpracę z radiem internetowym Weszło.FM i serwisem Weszło.com. Zajmuje się tematyką esportu. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Clue PR wypromuje expondo

Firma expondo, zajmująca się produkcją i sprzedażą sprzętu profesjonalnego, dołączyła do grona klientów agencji Clue PR. więcej

Marta Kopcik odpowiedzialna za komunikację Grupy Canpack

Marta Kopcik objęła nowo utworzone stanowisko group communications managera w Grupie Canpack, zajmującej się produkcją opakowań na potrzeby przemysłu. więcej

Właściciel marki DayUp nowym klientem Sensi Gray

Agencja public relations Sensi Gray rozpoczęła obsługę komunikacyjną producenta żywności Arteta, w portfolio którego znajduje się m.in. marka przekąsek DayUp. Firmę wybrano w przetargu. więcej

Good One PR pracuje dla Espes

Do grona klientów Good One PR dołączył Espes, producent szklanych ścianek działowych. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Netguru przejmuje software house Bitcraft, chce konsolidować polski rynek oprogramowania
T-Mobile przez 10 lat będzie korzystać ze światłowodów Orange, na początek zapłaci 275 mln zł
Tesla prosi dostawców o zwrot pieniędzy, chce poprawić swój finansowy wizerunek
Samsung nie ustaje w drwinach z Apple (wideo)
Euro AGD wprowadza do oferty Xiaomi Mi 8, Xiaomi Redmi 6 i 6A w cenach od 600 do 2499 złotych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Minister pracy chce kontroli w polskich centrach logistycznych Amazona
Tesla prosi dostawców o zwrot pieniędzy, chce poprawić swój finansowy wizerunek
Hyundai Kona w specjalnej wersji Iron Man (wideo)
PZU będzie mieć nowy budynek we Wrocławiu
Coraz więcej fuzji i przejęć na polskim rynku. Sprzyja temu dobra sytuacja w gospodarce
Polska gospodarka przez najbliższych 30 miesięcy będzie się rozwijać szybciej niż inne kraje UE
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Rojst" zadebiutuje w Showmax 19 sierpnia. Właśnie udostępniono pierwszy teaser polskiego serialu
Canal+ i FOX zrealizują nową adaptację ,,Wojny światów"
Shonda Rhimes przygotuje osiem produkcji dla Netflixa (lista)
Powstanie piąty sezon serialu "The Man in the High Castle". W październiku premiera czwartego
Film "Bez litości" pokonał "Mamma Mia! Here We Go Again"
Od 8 października emisja 9. sezonu "The Walking Dead"
Musical "Koty". Zagrają Taylor Swift, Jennifer Hudson, James Corden i Ian McKelle
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj