Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 13 Sierpnia 2018
 
 
 
Agora nie planuje zwolnień. Inwestycje w gastronomie i kina, 330 tys. w internecie ,,GW"
 
W minionym półroczu grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych netto o 8,1 proc. do 536,3 mln zł oraz 9,9 mln zł zysku netto (wobec 5,4 mln zł straty rok wcześniej). Przychody z biletów w kinach Helios zmalały o 6,3 proc., ze sprzedaży wydawnictw - o 3,8 proc., natomiast z usług reklamowych - wzrosły o 1,8 proc. W rozmowie z nami prezes Agory Bartosz Hojka stwierdza jednak, że spółka konsekwentnie będzie stawiała na rozwój w obszarze rozrywki, gastronomii oraz internetu. więcej
 
 
TVN wyda więcej na jesienną ramówkę i marketing. Miszczak: to odroczona inwestycja, młodych widzów łapiemy na innych nośnikach
 
- Bardzo często telewizje sprawdzają temat realizując odcinek pilotowy. W Polsce trudno jest zrealizować tę koncepcję, w związku z tym lepiej wejść z krótszą serią. Jeśli widownia ją kupi to zrobimy dłuższą, jeśli nie kupi - przejdziemy do innego tematu - opisuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dyrektor programowy TVN Edward Miszczak, który tłumaczy wprowadzenie jesienią dwóch krótszych seriali do jednego pasma. więcej
 
 
Producent ,,Jaka to melodia?" ze spadkiem wpływów, ma umowę z TVP na dwie kolejne serie ,,Blondynki"
 
Firma Media Corporation, producent m.in. teleturnieju „Jaka to melodia?” i serialu „Blondynka”, zanotowała w ub.r. 11,88 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, 10 proc. mniej niż rok wcześniej, oraz 492,9 tys. zł zysku netto (wobec 332,2 tys. zł zysku w 2016 roku). więcej
 
 
Aflofarm po ugodzie sądowej zapłaci Mindshare za reklamy w telewizji sprzed 3 lat
 
Dom mediowy Mindshare Polska (należy do GroupM) zawarł ugodę mediacyjną z firmą farmaceutyczną Aflofarm Farmacja Polska, producent leków OTC i suplementów diety (należą do niej takie marki, jak Herbapect, Neosine, Desmoxan, Lipomal, Stymen). Pabianicka spółka zobowiązała się w niej do spłaty zaległości za zakupiony przez agencję czas reklamowy w telewizji jesienią 2015 roku. więcej
 
 
,,Następny proszę!", ,,Lombard. Życie pod zastaw 3" jesienią w TV Puls. ,,Kolorowo, dynamicznie i wyraziście"
 
W jesiennej ramówce Telewizji Puls pojawi się nowy rozrywkowy show „Następny proszę!”. Widzowie zobaczą również nowe odcinki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” oraz premierowe emisje w telewizji naziemnej zagranicznych filmów. - Ponownie dostarczymy naszym widzom pozytywnych emocji oraz stworzymy wiele okazji do relaksu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Seriale ,,Pułapka" i ,,Pod powierzchnią" oraz eksperyment społeczny o uchodźcach jesiennymi nowościami TVN (wideo) więcej
 
Agora ze spadkiem wpływów o 8 proc. Mniej z kin Helios, druku i ,,Gazety Wyborczej" - więcej z AMS, radia i internetu więcej
 
Pomysł na proszek do prania Chajzer Ziggi brzmi jak biznesowy blef. Jest absurdalny, ale możliwy do realizacji więcej
 
Wydawcy ,,Nie" i ,,Faktów i Mitów" ze spadkami wpływów i stratami. ,,Nie" sprzedaje się w 26 tys. egz., ma tylko 3,5 tys. zł z reklam więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Motion Designer 2d / 3D Grupa ZPR Media
Account Executive LiquidThread
Web Designer LiquidThread
Junior Content Designer LiquidThread
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Młodszy Konsultant ds. Transformacji Cyfrowej Publicis Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Eventów Ringier Axel Springer Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Operator Kamery Grupa ZPR Media
Product Manager Dermaglin
Prowadzący Polsat Rodzina Telewizja Polsat
Specjalista ds. influencer marketing & social media Burda Media Polska
Assistant in Data Scientist team Publicis Media
Junior Sales Manager Filmweb
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN wyda więcej na jesienną ramówkę i marketing. Miszczak: to odroczona inwestycja, młodych widzów łapiemy na innych nośnikach

- Bardzo często telewizje sprawdzają temat realizując odcinek pilotowy. W Polsce trudno jest zrealizować tę koncepcję, w związku z tym lepiej wejść z krótszą serią. Jeśli widownia ją kupi to zrobimy dłuższą, jeśli nie kupi - przejdziemy do innego tematu - opisuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dyrektor programowy TVN Edward Miszczak, który tłumaczy wprowadzenie jesienią dwóch krótszych seriali do jednego pasma. więcej

Producent ,,Jaka to melodia?" ze spadkiem wpływów, ma umowę z TVP na dwie kolejne serie ,,Blondynki"

Firma Media Corporation, producent m.in. teleturnieju „Jaka to melodia?” i serialu „Blondynka”, zanotowała w ub.r. 11,88 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, 10 proc. mniej niż rok wcześniej, oraz 492,9 tys. zł zysku netto (wobec 332,2 tys. zł zysku w 2016 roku). więcej

,,Następny proszę!", ,,Lombard. Życie pod zastaw 3" jesienią w TV Puls. ,,Kolorowo, dynamicznie i wyraziście"

W jesiennej ramówce Telewizji Puls pojawi się nowy rozrywkowy show „Następny proszę!”. Widzowie zobaczą również nowe odcinki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” oraz premierowe emisje w telewizji naziemnej zagranicznych filmów. - Ponownie dostarczymy naszym widzom pozytywnych emocji oraz stworzymy wiele okazji do relaksu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. więcej

TVP zleca audyt produkcji ,,Jaka to melodia?". Robert Janowski: cały czas nadzorowała castingi

Biuro spraw korporacyjnych Telewizji Polskiej poleciło przeprowadzenie audytu produkcji teleturnieju „Jaka to melodia?” pod kątem równych szans wszystkich uczestników. -  Przecież TVP (razem z MC) była współproducentem programu - nazwiska i wybór zawodników odbywał się z udziałem pracowników Telewizji!!! Niezależnie od tego nabór był zgodny z regulaminem, a TVP miała obowiązek nadzoru przeprowadzanych castingów - podkreślił Robert Janowski. Dodał, że do emisji pozostało jeszcze 10 odcinków z jego udziałem. więcej

Gwiazdy TVN chcą dać widzom ,,Więcej" w spocie wizerunkowym (wideo)

W jesiennym spocie wizerunkowym TVN występuje 20 gwiazd stacji, które chcą pokazać widzom jeszcze więcej niż do tej pory. więcej

,,Elektryczni" nowym programem Fokus TV. Tauron partnerem strategicznym (wideo)

Fokus TV na jesień tego roku szykuje nową oryginalna produkcję „Elektryczni”, która pokaże kulisy pracy elektromonterów i energetyków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie można ją oglądać w czwartki o godz. 22.00, począwszy od 6 września. Partnerem strategicznym projektu jest firma Tauron. więcej

Dzienniki telewizyjne oglądane przez starszych widzów, zwłaszcza serwisy TVP (profil widza)

Pięć głównych serwisów informacyjnych najchętniej oglądają osoby starsze. Względnie dużą część widowni stanowią emeryci oraz osoby o stosunkowo niskich dochodach. Zwłaszcza jest to widoczne w przypadku audycji TVP: „Wiadomości”, „Teleexpressu” i „Panoramy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

MiniMini+ zmienia identyfikację wizualną. ,,Stacja wciąż chce zaskakiwać swoich widzów"

Kanał MiniMini+ z okazji zbliżających się 15. urodzin wprowadził zmiany do swojej identyfikacji wizualnej. Obok kojarzonej ze stacją Rybki MiniMini pojawią się dwie nowe postacie: Delfin oraz Ośmiornica. więcej

,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego po ponad 2 latach w Jedynce przeniesione do TVP Info

W poniedziałek 27 sierpnia br. do Telewizji Polskiej wraca program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać”, ale do TVP Info, a nie na antenę główną TVP1. Talk-show będzie emitowany po zakończeniu skróconego wydania „Minęła 20”. więcej

,,The Voice of Poland 9" od 1 września w TVP2 (zobacz spot)

Od 1 września TVP2 rozpocznie emisję dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. Talent-show będzie pokazywany w soboty o godz. 20.05. Publiczny nadawca właśnie udostępnił spot promujący nowe odcinki programu. więcej

Wyroki ws. Piotra Najsztuba i Moniki Janowskiej kontra ,,Super Express" opisane w ,,Wiadomościach" jako patologie sądowe

W ostatnich dniach w materiałach „Wiadomości” o potrzebie reformy systemu sądowniczego poinformowano m.in. o wyroku dla Piotra Najsztuba za spowodowanie wypadku samochodowego i wyroku w procesie Moniki Janowskiej z „Super Expressem”. Ten drugi określono jako jeden z „przykładów absurdów i patologii w polskim wymiarze sprawiedliwości”. więcej

Spada widownia wieloletnich seriali. ,,Rynek staje się bardzo rozdrobniony"

Podczas tegorocznej wiosny w porównaniu do wiosny 2015 roku wiele wieloletnich seriali zanotowało duże spadki widowni w grupie komercyjnej 16-49. - Napływ nowych produkcji powoduje, że rynek seriali staje się bardzo rozdrobniony. Ciężko utrzymać „wiekowym” formatom swoją widownie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Bakalarczyk, ekspert telewizyjny w MullenLowe MediaHub. więcej

Edyta Górniak rezygnuje z udziału w ,,The Voice Kids 2", powodem choroba jej matki

Edyta Górniak nie wystąpi w roli jurorki drugiej edycji show TVP2 „The Voice Kids". Jak poinformowała piosenkarka, powodem rezygnacji z udziału w programie jest choroba matki. Zastąpi ją Cleo. więcej

Ewa Bugała ma prowadzić ,,W pełnym świetle" w TVP Info, nowy program zamiast ,,Bez retuszu"

Od początku września w TVP Info w niedziele będzie emitowany nowy program „W pełnym świetle”, który ma prowadzić Ewa Bugała. Natomiast „Bez retuszu” zostanie zastąpione przez nowy cykl o roboczym tytule „Konfrontacja”. więcej

,,Najsłynniejsze konflikty gwiazd" w CBS Reality

Od 8 września 2018 roku CBS Reality rozpocznie emisję nowego programu „Najsłynniejsze konflikty gwiazd”. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jacek Sobala: nie uzasadniono mojego zawieszenia, o odwołanie Staniszewskiego wnioskowałem na prośbę Rogoyskiego i Czabańskiego

Zawieszony prezes Polskiego Radia Jacek Sobala podkreśla, że rada nadzorcza firmy nie uzasadniła tej decyzji. - Najgorsze jest to, że to wszystko razem tak cholernie szkodzi pozytywnej zmianie w mediach publicznych. Szkoda - ocenia. więcej

 
Radio ZET liderem w Rzeszowie w I półroczu. Eska awansowała na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w pierwszym półroczu 2018 roku było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Wnet złożyło wniosek do KRRiT o koncesję w Warszawie i Krakowie. Skowroński: to będzie stacja autorska

W piątek, 10 sierpnia br. mija termin składania wniosków na częstotliwości w Warszawie (87,8 MHz) i Krakowie (95,2 MHz). W konkursie koncesyjnym weźmie udział Radio Wnet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To nie będzie jeszcze jedno radio, podobne do tych, które znamy. Wprawdzie będzie to radio komercyjne - będzie miało reklamy, ale będzie radiem autorskim - zapowiada w rozmowie z nami Krzysztof Skowroński, redaktor naczelny Radia Wnet. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Aflofarm po ugodzie sądowej zapłaci Mindshare za reklamy w telewizji sprzed 3 lat

Dom mediowy Mindshare Polska (należy do GroupM) zawarł ugodę mediacyjną z firmą farmaceutyczną Aflofarm Farmacja Polska, producent leków OTC i suplementów diety (należą do niej takie marki, jak Herbapect, Neosine, Desmoxan, Lipomal, Stymen). Pabianicka spółka zobowiązała się w niej do spłaty zaległości za zakupiony przez agencję czas reklamowy w telewizji jesienią 2015 roku. więcej

Gwiazdy TVN chcą dać widzom ,,Więcej" w spocie wizerunkowym (wideo)

W jesiennym spocie wizerunkowym TVN występuje 20 gwiazd stacji, które chcą pokazać widzom jeszcze więcej niż do tej pory. więcej

Rosyjska sieć dyskontów Mere rezygnuje z wejścia do Polski

Spółka Svetofor, która planowała jeszcze w tym roku otworzyć w Polsce kilka swoich dyskontów pod marką Mere, zrezygnowała z działalności na naszym rynku. więcej

Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę

Agencja marketingowa Apella w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 18,3 proc. do 47,76 mln zł. Miała też 1,47 mln zł zysku netto, ponad dwa razy więcej niż w 2016 roku. W firmie pracuje 90 osób. więcej

Bohaterowie nowej reklamy IKEA śpiewają operę Verdiego (wideo)

Sieć szwedzkich sklepów IKEA rozpoczęła w USA kampanię promującą nowy katalog marki na 2019 rok. Jej kreację przygotowały agencje Acne i IKEA Creative Hub. więcej

Tomaszów Mazowiecki odpiera upały "mroźną" reklamą miasta

Letnią falę upałów - przechodzącą przez Polskę - wykorzystały władze Tomaszowa Mazowieckiego. Miasto promuje swoje atrakcje jako "idealne na upały". więcej

Mondelez dzieli globalny budżet mediowy między Mindshare, Wavemaker i Spark Foundry

Mondelez International, producent słodyczy i właściciel takich marek, jak Milka, Oreo sfinalizował przetarg na globalną obsługę mediową. Zdecydował się wybrać do współpracy należące do GroupM agencje Mindshare i Wavemaker oraz Spark Foundry (Publicis Media). więcej

Łukasz Gwiazda zarządza działem strategii i mediów w TalentMedia

Łukasz Gwiazda awansował w sieci partnerskiej TalentMedia i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów. więcej

Ad Craft będzie przez dwa lata obsługiwać PKP Intercity w social media

Agencja Ad Craft wygrała przetarg spółki PKP Intercity na jej obsługę w mediach społecznościowych. W finale pokonała agencje K2 i 19 Południk. więcej

Revlon kończy współpracę z Grey, stawia na Red House

Firma kosmetyczna Revlon postanowiła nie przedłużać obowiązującego do czerwca br. kontraktu z agencją reklamową Grey. Teraz jej globalną obsługą reklamową zajmować się będzie Red House. więcej

Piwo Noteckie w nowej odsłonie

Regionalny Browar Czarnków zmienia opakowania piwa Noteckie. Za rebranding odpowiada agencja Ostecx. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora nie planuje zwolnień. Inwestycje w gastronomie i kina, 330 tys. w internecie ,,GW"

W minionym półroczu grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych netto o 8,1 proc. do 536,3 mln zł oraz 9,9 mln zł zysku netto (wobec 5,4 mln zł straty rok wcześniej). Przychody z biletów w kinach Helios zmalały o 6,3 proc., ze sprzedaży wydawnictw - o 3,8 proc., natomiast z usług reklamowych - wzrosły o 1,8 proc. W rozmowie z nami prezes Agory Bartosz Hojka stwierdza jednak, że spółka konsekwentnie będzie stawiała na rozwój w obszarze rozrywki, gastronomii oraz internetu. więcej

Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę

Agencja marketingowa Apella w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 18,3 proc. do 47,76 mln zł. Miała też 1,47 mln zł zysku netto, ponad dwa razy więcej niż w 2016 roku. W firmie pracuje 90 osób. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Głos Wielkopolski" liderami sprzedaży e-wydań w I półroczu

W pierwszym półroczu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Głos Wielkopolski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród pism motoryzacyjnych, tylko ,,Classic Auto" na plusie

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w maju br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time

Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w biurze reklamy prasy i internetu spółki Time. Odpowiada m.in. za nadzór nad zespołami sprzedażowymi, które pracują dla magazynów i serwisów internetowych grupy. więcej

News Corp notuje wyższe przychody i stratę 1,4 mld dolarów, rośnie liczba cyfrowych subskrybentów

W zakończonym roku finansowym 2017/2018 należący do Ruperta Murdocha koncern News Corp zanotował wzrost przychodów o 11 procent, spółka wykazała jednak stratę na poziomie 1,4 mld dolarów. Kluczowe tytuły prasowe News Corp wykazały wzrost płatnych cyfrowych subskrypcji. więcej

Wpływy Heliosa w dół o 18 proc., a ,,Gazety Wyborczej" - o 10 proc. Zyskały AMS, Yieldbird i Grupa Radiowa Agory

W drugim kwartale br. wpływy sprzedażowe sieci kin Helios zmalały w skali roku o 18,2 proc., a „Gazety Wyborczej” - o 10,6 proc. Agora osiągnęła natomiast wzrosty przychodów z reklam zewnętrznych (zajmuje się tym spółka AMS), internetowych (głównie dzięki rozwojowi spółki Yieldbird) i radiowej. więcej

Agora ze spadkiem wpływów o 8 proc. Mniej z kin Helios, druku i ,,Gazety Wyborczej" - więcej z AMS, radia i internetu

W minionym półroczu grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych netto o 8,1 proc. do 536,3 mln zł oraz 9,9 mln zł zysku netto (wobec 5,4 mln zł straty rok wcześniej). Przychody z biletów w kinach Helios zmalały o 6,3 proc., ze sprzedaży wydawnictw - o 3,8 proc., natomiast z usług reklamowych - wzrosły o 1,8 proc. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa OLX ze wzrostem wpływów o 60 proc. i 139 mln zł zysku. Dwa razy więcej z ogłoszeń wyróżnionych i reklam bannerowych

W minionym roku obrotowym Grupa OLX, wydawca serwisów ogłoszeniowych OLX.pl, otoMoto.pl i otoDom.pl, osiągnął 487,8 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (po wzroście o 60,4 proc. w skali roku) oraz 138,87 mln zł zysku netto (wobec 68,56 mln zł rok wcześniej). Ponad jedna trzecia wpływów pochodziła z prowizji za wystawianie ogłoszeń, natomiast o ponad 100 proc. wzrosły przychody z opłat za wyróżnienia i reklam bannerowych. więcej

Wolters Kluwer Polska uruchomił darmowy serwis Prawo.pl, szefową Ewa Usowicz

Wydawnictwo Wolters Kluwer uruchomiło witrynę informacyjną Prawo.pl połączoną z jego bazą prawną LEX. Wszystkie treści w serwisie będą darmowe. Jego szefową jest Ewa Usowicz. więcej

Spotify testuje pomijanie reklam przez użytkowników, chce docierać do nich ze spersonalizowanym przekazem

Serwis Spotify rozpoczął w Australii testowanie rozwiązania pozwalającego użytkownikom korzystającym z darmowej wersji na pomijanie reklam pojawiających się na ich kontach. Reklamodawcy nie płacą za pominięte przez internautów spoty audio i wideo, a Spotify wyjaśnia że chce docierać do odbiorców tylko z tymi reklamami, które ich interesują. więcej

Zara chce usprawnić e-commerce. Będzie wydawać paczki w sklepach stacjonarnych

Sieć sklepów Zara stawia na nowe rozwiązania w zakresie e-commerce: chce, by do końca roku wprowadzono system wydawania zamówień online nie z magazynów, a bezpośrednio ze sklepów stacjonarnych. To miałoby wpłynąć na szybkość dostarczania przesyłek. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg spółki Enea w zakresie świadczenia usług marketingu sponsoringowego. Swoją ofertę wyceniła na ponad 2 mln zł, z czego jej prowizja została ustalona na 61,5 tys. zł. więcej

Dziesięć statuetek Stevie Awards dla projektów z Polski

W międzynarodowym konkursie biznesowym Stevie Awards, agencje i firmy z Polski wyróżniono łącznie dziesięcioma statuetkami - jednym złotem, czterema srebrami i pięcioma brązami. więcej

Grayling Poland z 10,4 mln zł wpływów i 1,7 mln zł zysku w ub.r.

W ub.r. agencja public relations Grayling Poland zanotowała 10,42 mln zł wpływów sprzedażowych (po wzroście w skali roku o 15,5 proc.) oraz 1,75 mln zł zysku netto (wobec 1,34 mln zł zysku w 2016 roku). więcej

Joanna Zaskurska za Marcina Kowalczyka na czele agencji ComPress

Joanna Zaskurska objęła stanowisko prezes zarządu agencji public relations ComPress. Zastąpiła Marcina Kowalczyka, który złożył rezygnację z funkcji. więcej

Robert Posłajko odpowiedzialny za komunikację i marketing w Axence

Robert Posłajko objął nowo utworzone stanowisko PR & marketing managera w firmie Axence, tworzącej oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą IT. więcej

Krzysztof Zajdel: z Grupy Azoty do Made in PR

Do zespołu Made in PR dołączył Krzysztof Zajdel, obejmując stanowisko senior account managera. Poprzednio pracował w Grupie Azoty. więcej

Higher Media dla Mobilis

Do grona klientów agencji public relations Higher Media dołączył Mobilis, niezależny operator komunikacji miejskiej w Polsce. Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia br. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Andrzej Abramczuk nowym prezesem Netii
Internet mobilny w lipcu: T-Mobile wyprzedza Orange
Klienci PKO BP dzięki Garmin Pay mogą płacić smartwatchami w sklepach
Netia: światłowodowy internet do 900 Mb/s i pakiety telewizyjne dla domów jednorodzinnych
Samsung szykuje aktualizacje do Androida 8 Oreo
Samsung Galaxy Watch w Polsce od 7 września (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Rosyjska sieć dyskontów Mere rezygnuje z wejścia do Polski
Klienci PKO BP dzięki Garmin Pay mogą płacić smartwatchami w sklepach
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,The Voice of Poland 9" od 1 września w TVP2 (zobacz spot)
Film "Kamerdyner" otworzy 43. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
"Catherine the Great" - nowy serial HBO i Sky. Joseph Quinn synem Katarzyny Wielkiej
Cher wydaje płytę "Dancing Queen" z piosenkami zespołu ABBA
,,Najsłynniejsze konflikty gwiazd" w CBS Reality
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj