Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 14 Sierpnia 2018
 
 
 
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
 
W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma miała 114,4 mln zł przychodów ze sprzedaży prasy i reklam oraz 48,6 mln zł z innych źródeł (m.in. sprzedaży książek). Pracowało w niej 222 osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agnieszka Kosik szefową Facebooka w Polsce, Robert Bednarski dalej dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej
 
Agnieszka Kosik zaczęła pracę jako szefowa Facebooka w Polsce. Poprzednio kierowała domem mediowym MediaCom Warszawa, a wcześniej pracowała m.in. w OMD Poland. więcej
 
 
Player.pl przyciąga na dłużej niż VoD.tvp.pl i Ipla.tv, mocno w górę WP Pilot i Netflix
 
Serwisem VoD z największym zasięgiem w polskim internecie jest niezmiennie VoD.pl wyprzedzający sekcję Premium Cda.pl. W lipcu użytkownicy najdłużej korzystali przeciętnie z Playera, który wyprzedza pod tym względem VoD.tvp.pl i Ipla.tv. W skali roku bardzo duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły WP Pilot i Netflix. więcej
 
 
TVP Poznań krytykowana za wulgaryzmy w materiale o Paradzie Równości, petycja przeciw językowi nienawiści
 
Na stronie Petycjeonline.com zbierane są podpisy pod apelem przeciwko „wulgarnemu językowi” w TVP Poznań. Jest to związane z materiałem „Teleskopu” o Paradzie Równości, w którym zacytowano obraźliwe komentarze z internetu. więcej
 
 
MediaCom Warszawa z mniejszymi wpływami po stracie obsługi Volkswagen Group Polska, zmalała strata
 
W 2017 roku przychody domu mediowego MediaCom Warszawa (należy do GroupM) spadły wobec roku 2016 o 18,4 proc., do 723,09 mln zł. Było to przede wszystkim skutkiem utraty obsługi mediowej koncernu samochodowego Volkswagen Group Polska, który jest importerem samochodów Skoda, Audi, Volkswagen. Mimo to spółce udało się znacząco zmniejszyć stratę netto, z 12,08 mln zł do 3,65 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agora nie planuje dalszych zwolnień w segmencie Druku. Inwestycje w gastronomię i kina, 330 tys. w internecie ,,GW" więcej
 
Aflofarm po ugodzie sądowej zapłaci Mindshare za reklamy w telewizji sprzed 3 lat więcej
 
Seriale ,,Pułapka" i ,,Pod powierzchnią" oraz eksperyment społeczny o uchodźcach jesiennymi nowościami TVN (wideo) więcej
 
Agora ze spadkiem wpływów o 8 proc. Mniej z kin Helios, druku i ,,Gazety Wyborczej" - więcej z AMS, radia i internetu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Motion Designer 2d / 3D Grupa ZPR Media
Account Executive LiquidThread
Web Designer LiquidThread
Junior Content Designer LiquidThread
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
Młodszy Konsultant ds. Transformacji Cyfrowej Publicis Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Eventów Ringier Axel Springer Media
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Operator Kamery Grupa ZPR Media
Product Manager Dermaglin
Prowadzący Polsat Rodzina Telewizja Polsat
Specjalista ds. influencer marketing & social media Burda Media Polska
Assistant in Data Scientist team Publicis Media
Junior Sales Manager Filmweb
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Poznań krytykowana za wulgaryzmy w materiale o Paradzie Równości, petycja przeciw językowi nienawiści

Na stronie Petycjeonline.com zbierane są podpisy pod apelem przeciwko „wulgarnemu językowi” w TVP Poznań. Jest to związane z materiałem „Teleskopu” o Paradzie Równości, w którym zacytowano obraźliwe komentarze z internetu. więcej

ME w lekkiej atletyce wywindowały oglądalność TVP Sport

Transmisje z Mistrzostw Europy w lekkiej atletyce na antenie TVP1 oglądało średnio 1,36 mln widzów, TVP2 - 817 tys., TVP Sport - 578 tys., Eurosport 1 - 164 tys. a Eurosport 2 - 13 tys.  Wpływy reklamowe wszystkich pięciu anten wokół sportowej imprezy wyniosły 3,29 mln zł. Największym zainteresowaniem cieszyła się relacja podczas której Adam Kszczot i sztafeta kobiet zdobyli złote medale. więcej

Wśród reżyserów pracujących dla HBO biali mężczyźni są w mniejszości

Stacja HBO podała, że 57 procent zespołu pracujących dla niej reżyserów seriali i filmów to kobiety oraz mężczyźni o innym niż biały kolorze skóry. To jeden z efektów prowadzonej przez HBO kampanii Because of Her, stacja zapowiada w przyszłości podobne zróżnicowanie wśród scenarzystów tworzących dla nadawcy. więcej

Kanał BBC HD zmieni się w BBC First. W ramówce seriale brytyjskie

26 października br. w Polsce zadebiutuje kanał BBC First, który zastąpi obecny dotąd BBC HD. W ofercie stacji znajdą się brytyjskie seriale, wzbogacone o napisy angielskie i polskie. - Widzowie BBC HD coraz chętniej oglądali seriale. Im więcej było ich w ofercie, tym lepsze wyniki osiągał kanał - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Koskowski, GM & VP BBC Studios w Polsce. więcej

Polsat najchętniej oglądany, 4,4 proc. udziału TVP Sport. ,,Fakty" i ,,Milionerzy" wśród hitów tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik „Fakty”, teleturniej „Milionerzy” i serial „Na Wspólnej”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a z 17. na 5. miejsce awansował TVP Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Marcin Mamoń korespondentem TVP w Tbilisi

Telewizja Polska otworzyła placówkę w Tbilisi i wysłała do niej reportera Marcina Mamonia jako korespondenta. więcej

Marcelina Zawadzka jednak nie poprowadzi ,,The Voice of Poland"

Marcelina Zawadzka postanowiła skupić się na pracy przy „Bake Off - Ale ciacho!” i „Pytaniu na śniadanie” i nie poprowadzi w TVP2 dziewiątej edycji „The Voice of Poland”. więcej

Netia w promocji z darmowymi transmisjami Ligii Mistrzów do końca roku

Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów ze światłowodowym dostępem do internetu i usługami telewizyjnymi, z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA bez opłat za abonament. Oferty są kierowane zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników.   więcej

Stacje i serwisy Polsat Sport Premium będą w ofercie UPC Polska

UPC Polska włączy do swojej oferty dwa kanały i serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium, w których transmitowane będą rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. To kolejny po Cyfrowym Polsacie i nc+ duży operator, u którego będzie można oglądać Polsat Sport Premium. więcej

Jacek Kurski o doniesieniach nt. startu w wyborach: zupełny nonsens, całkowicie poświęcam się pracy w TVP

Według nieoficjalnych informacji „Dziennika Gazety Prawnej” i „Wprost” prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski może wystartować w przyszłorocznych wyborach do Parlamentu Europejskiego. - Zupełny nonsens. Nie planuję żadnego startu w wyborach, w szczególności do europarlamentu - komentuje to Kurski. więcej

Prezes stadniny pytany o aukcję Pride of Poland odepchnął i kopnął operatora TVN24

Maciej Grzechnik, prezes stadniny koni w Michałowie, odepchnął i kopnął operatora TVN24 próbującego nagrywać jego rozmowę z reporterem tej stacji na temat aukcji koni Pride of Poland - podano w TVN24. więcej

Izabella Wiley z tytułem ,,Woman to Watch 2018"

Izabella Wiley została wyróżniona tytułem „Woman to Watch 2018” w kategorii „Programmer” przez Women in Cable Telecommunications. więcej

HBO wchodzi z ofertą do krajów bałtyckich

Od 21 sierpnia 2018 roku seriale i filmy HBO staną się dostępne dla odbiorców na Łotwie, Litwie i w Estonii. To wynik współpracy pomiędzy HBO a lokalnymi operatorami telekomunikacyjnymi w krajach bałtyckich. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT będzie miała większą kontrolę nad mediami publicznymi. Jest podpis prezydenta

Wprowadzenie dla mediów publicznych karty powinności misyjnych przewiduje nowela ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o opłatach abonamentowych, którą podpisał w poniedziałek prezydent Andrzej Duda. więcej

 
,,Zostań Playmate Antyradia" - konkurs Antyradia i ,,Playboya"

Stacja radiowa Antyradio i miesięcznik „Playboy” organizują wspólnie konkurs dla słuchaczek na Playmate Antyradia, którego nagrodą jest sesja zdjęciowa w gazecie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agnieszka Kosik szefową Facebooka w Polsce, Robert Bednarski dalej dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej

Agnieszka Kosik zaczęła pracę jako szefowa Facebooka w Polsce. Poprzednio kierowała domem mediowym MediaCom Warszawa, a wcześniej pracowała m.in. w OMD Poland. więcej

MediaCom Warszawa z mniejszymi wpływami po stracie obsługi Volkswagen Group Polska, zmalała strata

W 2017 roku przychody domu mediowego MediaCom Warszawa (należy do GroupM) spadły wobec roku 2016 o 18,4 proc., do 723,09 mln zł. Było to przede wszystkim skutkiem utraty obsługi mediowej koncernu samochodowego Volkswagen Group Polska, który jest importerem samochodów Skoda, Audi, Volkswagen. Mimo to spółce udało się znacząco zmniejszyć stratę netto, z 12,08 mln zł do 3,65 mln zł. więcej

Robert Kubica wychodzi z kierowców w reklamach napoju Lotos Dynamic (wideo)

Grupa Lotos zaczęła kampanię reklamową napojów energetycznych Dynamic oraz olejów Lotos Quazar Dynamic. Bohaterem reklam jest kierowca wyścigowy Robert Kubica. więcej

Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"

Sieć Dunkin' Donuts wycofuje się z Polski. Na naszym rynku działała ponad 2,5 roku. - Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna - informuje firma w oświadczeniu. więcej

Jacek Braciak jako "seksistowska świnia" zapowiada kampanię "10 dowodów"

Ruszyła zapowiedź kampanii "10 dowodów" dotyczącej przemocy psychicznej wobec kobiet. W rolę oprawcy wciela się aktor Jacek Braciak. więcej

Greenpeace chce wymusić na koncernach, by przestały używać oleju palmowego. W kampanii Emma Thompson

Brytyjska aktorka i scenarzystka Emma Thompson, ambasadorka Greenpeace'u, użyczyła głosu w nowym spocie organizacji, nawołującym do ocalenia lasów tropikalnych w Indonezji. Każdego roku są wycinane pod uprawy olejowca gwinejskiego, z którego uzyskuje się olej palmowy. Surowiec wykorzystują masowo wielkie koncerny. więcej

ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

Pod hasłem "Najlepiej robić swoje", wystartowała nowa, digitalowa kampania banku ING. Akcję przygotowały Gong i MullenLowe MediaHub. więcej

IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service agencji mediowych Initiative i UM

W ramach grupy IPG Mediabrands wprowadzono nową strukturę zespołów współpracujących z klientami. Zmiany obejmują wszystkie teamy domów mediowych Initiative i UM. W nowej strukturze zespołami będą współkierowali managerowie z kompetencjami off- i online. więcej

Bitwa na odtłuszczanie w kampanii Meglio (wideo)

Pod hasłem „Meglio znaczy najlepszy” wystartowała pierwsza polska kampania reklamowa marki chemii gospodarczej Meglio. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Today. więcej

Samsung znów naśmiewa się w reklamach z Apple (wideo)

Amerykański oddział Samsunga przygotował kolejne dwie reklamy, w których humorystycznie odnosi się do funkcjonalności iPhone'a X firmy Apple, porównując go do swojego najnowszego flagowca Galaxy Note 9. więcej

Hellen Mirren i Andie MacDowell w nowej reklamie L'Oreal Paris (wideo)

Film pokazujący humorystyczne podejście do problemu siwych odrostów włosów z rodziną Roots w roli głównej promuje nową serię kosmetyków do farbowania włosów „Magic Retouch” L'Oreal Paris. Występują w nim m.in. aktorki Helen Mirren i Andie MacDowell. więcej

Michał Szaniecki za Tomasza Życkiego dyrektorem marki Seat w Volkswagen Group Polska

Od października br.  Michał Szaniecki zostanie nowym dyrektorem marki Seat w Volkswagen Group Polska. Zastąpi na tym stanowiska Tomasza Życkiego. więcej

Klienci Plusa kupią taniej bilety na mecze siatkarskich reprezentacji Polski

Klienci sieci Plus, w ramach promocji, kupią bilety na mecze polskich siatkarzy i siatkarek z 20-procentowym rabatem. Obowiązuje on na wszystkie mecze reprezentacyjne, rozgrywane do końca br. więcej

LPP wybiera agencję Valkea do obsługi marki Cropp

Do grona klientów agencji Valkea dołączyła marka odzieżowa Cropp (należąca do LPP). więcej

Moon Media Video powołuje zespół do obsługi twórców na TikTok

Agencja Moon Media Video wydzieliła osobny zespół, zajmujący się niestandardowymi formami promocji w aplikacji TikTok (poprzednio Musical.ly). Kieruje nim Piotr Skowronek. więcej

Sylwia Dryka i Jędrzej Bieliński account managerami w Plej

Pracę w agencji Plej jako account manager zaczął Jędrzej Bieliński. Jednocześnie na to stanowisko w firmie awansowała Sylwia Dryka. więcej

RiverWood marketing z dodatkowym działem obsługi klienta w Krakowie

Agencja marketingu zintegrowanego RiverWood marketing (Grupa RiverWood) otwiera oddział client service w Krakowie. Kieruje nim Beata Drozdowicz, senior account executive. więcej

POT wybiera w przetargu agencję do produkcji filmu promującego Polskę

Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu firmę, która przygotuje koncepcję kreatywną, scenariusz oraz zajmie się produkcją filmu i folderu, które będą promować największe atrakcje turystyczne w Polsce, takie jak Bieszczadzki Park Narodowy, Dolinę Biebrzy czy Mazury. więcej

Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska w agencji Kamikaze

Dział client service agencji interaktywnej Kamikaze wzmocniły trzy nowe osoby: Anna Plocek jako senior account executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach account executive. więcej

iProspect rozpoczyna obsługę firmy Electrolux

Firma Electrolux wybrała agencję performance marketingu iProspect, należącą do Dentsu Aegis Network do współpracy w ramach optymalizacji strony internetowej. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie

W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma miała 114,4 mln zł przychodów ze sprzedaży prasy i reklam oraz 48,6 mln zł z innych źródeł (m.in. sprzedaży książek). Pracowało w niej 222 osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Paw Patrol. Psi Patrol" wrócił jako miesięcznik

Magazyn „Paw Patrol. Psi Patrol”, który wcześniej ukazywał się jako dwumiesięcznik - wrócił od 14 sierpnia jako miesięcznik. Tytuł ukazuje nakładem wydawnictwa Egmont Polska. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży w maju, ,,Komputer Świat" na plusie

W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Dwa z trzech tytułów odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format”. Zyskał tylko „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Agnieszka Kosik szefową Facebooka w Polsce, Robert Bednarski dalej dyrektorem w Europie Środkowo-Wschodniej

Agnieszka Kosik zaczęła pracę jako szefowa Facebooka w Polsce. Poprzednio kierowała domem mediowym MediaCom Warszawa, a wcześniej pracowała m.in. w OMD Poland. więcej

Player.pl przyciąga na dłużej niż VoD.tvp.pl i Ipla.tv, mocno w górę WP Pilot i Netflix

Serwisem VoD z największym zasięgiem w polskim internecie jest niezmiennie VoD.pl wyprzedzający sekcję Premium Cda.pl. W lipcu użytkownicy najdłużej korzystali przeciętnie z Playera, który wyprzedza pod tym względem VoD.tvp.pl i Ipla.tv. W skali roku bardzo duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły WP Pilot i Netflix. więcej

Inwestorzy.tv za 15,4 mln zł kupili Inwestycje.pl, firmy się połączą

Firma Inwestorzy.tv za 15,39 mln zł kupiła 97,75 proc. akcji spółki Inwestycje.pl, właściciela grupy serwisów internetowych o tematyce finansowej (m.in. KantorOnline.pl). Podmioty mają zostać połączone do końca przyszłego roku. więcej

Dyrektor finansowy Netflixa po 14 latach odchodzi z firmy, zajmie się filantropią

David Wells, który od 14 lat pracował w ścisłym kierownictwie Netflixa, a od 2010 roku był jego dyrektorem finansowym, postanowił opuścić stanowisko i odejść z firmy. Wells zamierza poświęcić się działalności dobroczynnej, a swoje odejście odłoży do czasu znalezienia jego następcy. więcej

,,Chilling Adventures of Sabrina" od 26 października w Netflixie

Od 26 października 2018 roku w Netflixie będzie można nowy serial „Chilling Adventures of Sabrina”. Serwis właśnie udostępnił zdjęcia z planu produkcji. więcej

EkoPark wybiera Up&More do przebudowy serwisu internetowego

Agencja interaktywna Up&More zajmuje się przebudową serwisu internetowego dewelopera mieszkaniowego EkoPark. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
ComPress z 581 tys. zł wpływów i 225 tys. zł straty w br.

W minionym półroczu agencja public relations ComPress zanotowała 581 tys. zł wpływów sprzedażowych i 225 tys. zł straty. Rok wcześniej miała 544 tys. zł przychodów i 165 tys. zł straty. więcej

Public Dialog pracuje dla Stowarzyszenia Wólka Center

Do grona klientów agencji public relations Public Dialog dołączyło Stowarzyszenie Wólka Center. więcej

Face it! rozpoczyna obsługę Super Prezentów

Do grona klientów agencji Face it! dołączyła firma Super Prezenty (grupa Gera Dovana), zajmująca się dystrybucją kart podarunkowych. więcej

VMware klientem inPlus Media

Agencja inPlus Media zwyciężyła w przetargu na obsługę komunikacji VMware, globalnego dostawcy rozwiązań wirtualizacyjnych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play z rosnącymi przychodami i półrocznym zyskiem wyższym o ponad 500 proc. Baza użytkowników mniejsza o 185 tysięcy
Orange uruchamia wirtualny salon do lepszego kontaktu z użytkownikami
Flagowce HTC, Huawei i Sony dostaną aktualizację do Androida Pie
Samsung znów naśmiewa się w reklamach z Apple (wideo)
Procesory Intel Core 9. generacji zadebiutują 1 października 2018 roku
Neffos C9A - nowy smartfon TP-Link z wyświetlaczem 18:9 za 479 zł (wideo)
Klienci Plusa kupią taniej bilety na mecze siatkarskich reprezentacji Polski
Lenovo przedstawia profesjonalny laptop ThinkPad P1 w obudowie 18,4 mm, ceny od 1949 dolarów
Netia w promocji z darmowymi transmisjami Ligii Mistrzów do końca roku
 
 
 
GOSPODARKA
 
Dunkin' Donuts znika z polskiego rynku. "Decyzja nie była łatwa"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Wśród reżyserów pracujących dla HBO biali mężczyźni są w mniejszości
Kanał BBC HD zmieni się w BBC First. W ramówce seriale brytyjskie
Hellen Mirren i Andie MacDowell w nowej reklamie L'Oreal Paris (wideo)
,,Chilling Adventures of Sabrina" od 26 października w Netflixie
Film "The Meg" podbija kina. Megalodon włada światem
Kanye West otrzymał darmowy dostęp do Pornhub
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj