Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 24 Sierpnia 2018
 
 
 
,,Drogi wolności", ,,Bake Off Junior" i cykl o historii z bohaterami ,,Korony królów" nowościami TVP1 i TVP2
 
Wśród jesiennych nowości TVP1 i TVP2 znajdą się serial „Drogi wolności”, dziecięce reality „Bake Off Junior” i cykl „Korona królów - Taka historia”. Pojawi się odświeżony teleturniej „Jaka to melodia?” z Norbim w roli prowadzącego i kontynuowane będą sprawdzone formaty takie jak „Rolnik szuka żony” czy „Dziewczyny ze Lwowa”. Pojawiają się także Liga Mistrzów i mecze siatkówki oraz kolejne premiery w Teatrze Telewizji.   więcej
 
 
Polsat Rodzina, Polsat Games i Smart Dom. Trzy nowe kanały Polsatu wystartują pod koniec roku
 
Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały tematyczne: Polsat Rodzina, Polsat Games i SmartDom. - Kanały uruchomimy zapewne w IV kwartale - zapowiedział wczoraj Maciej Stec, członek zarządu spółki Cyfrowy Polsat. więcej
 
 
Orange ze światłowodem 1 Gb/s, systemem Smart Wi-Fi i internetem bez wielomiesięcznej umowy. ,,Odpowiedź na wymagania użytkowników i rozwój internetu"
 
Orange Polska wprowadził kilka nowości w swojej ofercie internetowej. Użytkownikom sieci światłowodowej zaoferował opcję prędkości do 1 Gb/s, wprowadził też do sprzedaży system Smart Wi-Fi do poprawy jakości domowej sieci oraz ofertę dostępu do internetu bez konieczności podpisywania tak zwanej „lojalki”. - Internet 1 Gb/s ma spełnić nie tylko oczekiwania użytkowników, ale sprostać też wymaganiom rozwijającego się internetu. Smart Wi-Fi z kolei podniesie znacząco jakość połączeń bezprzewodowych z których korzysta wielu domowników - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Stankiewicz, dyrektor marketingu rynku konsumenckiego w Orange Polska. więcej
 
 
Grupa Polsat z mniejszym wzrostem wpływów reklamowych wskutek mundialu. Kupiła 45 proc. udziałów nadawcy TV Okazje
 
W minionym kwartale Grupa Polsat osiągnęła 321 mln zł wpływów z reklamy i sponsoringu telewizyjnego, 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. W maju Cyfrowy Polsat kupił 45,1 proc. udziałów nadawcy kanału telesprzedażowego TV Okazje, a w czerwcu przejął spółkę Netshare Media Group zajmującą się reklamą internetową. więcej
 
 
Dotacja budżetowa dla KRRiT ma wzrosnąć z 43 do 68 mln zł. Powodem koszty nowego badania oglądalności i słuchalności
 
Według wstępnego projektu ustawy budżetowej w 2019 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostanie z państwowej kasy 68,07 mln zł, wobec 42,99 mln zł w br. Nie zmienią się środki z budżetu dla PAP i na działalność radiową i telewizyjną za granicą, a nieznacznie wzrosną dla PISF i UKE. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyfrowy Polsat z 4,9 mld zł wpływów i 523 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług więcej
 
Eurozet ma nową radę nadzorczą, to managerowie Czech Media Invest więcej
 
Play wprowadza nową ofertę. W reklamach Krupa i Wojewódzki więcej
 
Producent ,,Projektu Lady" i ,,Iron Majdan" ze spadkiem wpływów o 23 proc. i 530 tys. zł straty więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Fakt - Dziennikarz Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
Sales and Project Manager Burda International Poland
Digital Sales Director Burda International Poland
Trade Marketing Manager Marine Harvest
Traffic Specialist Zenith
Production Manager Platige Image S.A.
Postproduction Manager Smakjam
Web Designer LiquidThread
(Młodszy) Specjalista ds. Koordynacji Ramówek / Materiałów Reklamowych TVN
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
UI Designer TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Drogi wolności", ,,Bake Off Junior" i cykl o historii z bohaterami ,,Korony królów" nowościami TVP1 i TVP2

Wśród jesiennych nowości TVP1 i TVP2 znajdą się serial „Drogi wolności”, dziecięce reality „Bake Off Junior” i cykl „Korona królów - Taka historia”. Pojawi się odświeżony teleturniej „Jaka to melodia?” z Norbim w roli prowadzącego i kontynuowane będą sprawdzone formaty takie jak „Rolnik szuka żony” czy „Dziewczyny ze Lwowa”. Pojawiają się także Liga Mistrzów i mecze siatkówki oraz kolejne premiery w Teatrze Telewizji.   więcej

Polsat Rodzina, Polsat Games i Smart Dom. Trzy nowe kanały Polsatu wystartują pod koniec roku

Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały tematyczne: Polsat Rodzina, Polsat Games i SmartDom. - Kanały uruchomimy zapewne w IV kwartale - zapowiedział wczoraj Maciej Stec, członek zarządu spółki Cyfrowy Polsat. więcej

Grupa Polsat z mniejszym wzrostem wpływów reklamowych wskutek mundialu. Kupiła 45 proc. udziałów nadawcy TV Okazje

W minionym kwartale Grupa Polsat osiągnęła 321 mln zł wpływów z reklamy i sponsoringu telewizyjnego, 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. W maju Cyfrowy Polsat kupił 45,1 proc. udziałów nadawcy kanału telesprzedażowego TV Okazje, a w czerwcu przejął spółkę Netshare Media Group zajmującą się reklamą internetową. więcej

Nowe programy Popek, Bugały i Adamczyka w jesiennej ramówce TVP Info

Kanał TVP Info w jesiennej ramówce pokaże cztery nowe programy, w tym poranny magazyn „Wstaje dzień” prowadzony przez Annę Popek, „W pełnym świetle” Ewy Bugały oraz „Strefa starcia” Michała Adamczyka. Widzowie na antenie tej stacji zobaczą również m.in. „Warto rozmawiać”, „Minęła 20”, „Studio Polska” i „Woronicza 17”. więcej

Beata Grabarczyk z Polsatu na rzecznika prasowego Emitela

Beata Grabarczyk - do niedawna szefowa anteny Polsat News 2, która po 16 latach pracy rozstała się z Telewizją Polsat, została rzecznikiem prasowym Emitela - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska uruchomi serwis z informacjami z regionów. Szefem Grzegorz Kuczyński

Telewizja Polska uruchomi portal internetowy Regiony.tvp.pl z informacjami ze swoich ośrodków regionalnych. Serwis ma pomóc w uporządkowaniu newsów z wszystkich regionalnych anten TVP. więcej

,,Jaka to melodia?" z Norbim. W soboty będą rywalizować drużyny, w niedziele - celebryci

Od września teleturniej „Jaka to melodia?” w TVP1 będzie emitowana w nowej odsłonie: z Norbim jako gospodarzem oraz nową scenografią i oprawą graficzną. W niedzielnych wydaniach w programie będą rywalizowali celebryci. więcej

Kino Polska TV z 9 proc. wzrostu wpływów, zysk wywindowała wyższa wycena Stopklatki

W minionym półroczu Grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 9 proc. w skali roku do 64,4 mln zł. Zysk netto firmy zwiększył się w skali roku z 6,23 do 35,53 mln zł, co czego przyczyniło się głównie podwyższenie o 26,91 mln zł wyceny posiadanego dotychczas udziału Stopklatki. więcej

"Ślepnąc od świateł" jesienią w HBO i HBO GO (zwiastun)

HBO pokaże jesienią ośmioodcinkowy serial "Ślepnąc od świateł", na podstawie powieści Jakuba Żulczyka. W głównej roli zobaczymy debiutującego Kamila Nożyńskiego. Za reżyserię odpowiada Krzysztof Skonieczny. więcej

Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec serialu "Teoria wielkiego podrywu"

Nadchodzący 12. sezon "Teorii wielkiego podrywu" będzie pożegnaniem z bohaterami serialu, którego autorem jest Chuck Lorre. więcej

Wystartowała kampania promująca ,,Wyprawę na dno" National Geographic

National Geographic rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą serię „Wyprawa na dno”, która zadebiutuje w sobotę, 26 sierpnia br. Działania promocyjne obejmują wszystkie media oraz działania niestandardowe. więcej

Cyfrowy Polsat z 4,9 mld zł wpływów i 523 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług

W minionym półroczu grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,95 mld zł przychodów ze sprzedaży i 523,6 mln zł zysku netto. Firma miała sprzedanych 16,7 mln jednostkowych usług (2,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,72 mln abonentów (po spadku o 1,6 proc. w skali roku). więcej

Prokuratura umorzyła śledztwo ws. źródeł informacji Wojciecha Bojanowskiego o śmierci Igora Stachowiaka

Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo dotyczące źródeł informacji reportera TVN24 Wojciecha Bojanowskiego na temat okoliczności śmierci Igora Stachowiaka na wrocławskim komisariacie. Doniesienie w tej sprawie złożył dolnośląski związek zawodowy policjantów. więcej

TVP1 i TVP Polonia pokażą widowisko NBP ,,Wolność we krwi"

W sobotę, 25 sierpnia 2018 roku TVP1 i TVP Polonia pokażą zorganizowane przez Narodowy Bank Polski widowisko „Wolność we krwi”. więcej

Ipla z Sci Fi transmitują e-sportowy turniej Universal Open Rocket League

Użytkownicy serwisu Ipla uzyskali dostęp do transmisji z turnieju e-sportowego Universal Open Rocket League. Materiały dostępne są w dedykowanej sekcji kanału Sci-Fi. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dotacja budżetowa dla KRRiT ma wzrosnąć z 43 do 68 mln zł. Powodem koszty nowego badania oglądalności i słuchalności

Według wstępnego projektu ustawy budżetowej w 2019 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostanie z państwowej kasy 68,07 mln zł, wobec 42,99 mln zł w br. Nie zmienią się środki z budżetu dla PAP i na działalność radiową i telewizyjną za granicą, a nieznacznie wzrosną dla PISF i UKE. więcej

 
Program Krzysztofa Ziemca od września ponownie na antenie RMF FM

Od 8 września Krzysztof Ziemiec będzie ponownie prowadził autorski program w radiu RMF FM - „Gość Krzysztofa Ziemca w RMF FM” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Portal Chillizet.pl z nowym layoutem

Portal internetowy Chillizet.pl (Eurozet) zyskał nowy layout i projekt funkcjonalny. Serwis skupi się obecnie na tematyce lifestylowo-kulturalnej. więcej

 
Eurozet i Radio Wnet powalczą o częstotliwości w Warszawie i Krakowie

Minął termin składania wniosków na częstotliwości w Warszawie (87,8 MHz) i Krakowie (95,2 MHz). W konkursie koncesyjnym weźmie udział jedynie Radio Wnet oraz Eurozet - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem w Trójmieście. Radio Gdańsk tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku

Z początkiem września funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku obejmie Beata Nanasik, ostatnio związana z Bankiem Pekao SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej stanowisko to zajmował Sławomir Gąsiorowski, obecnie prezes Trader.com. więcej

Netto stawia na nowy koncept sklepu. Na początek w Gdańsku

W gdańskim centrum handlowym Madison zostanie otwarty pierwszy w Polsce sklep Netto w nowej formule. Duńska sieć nie podaje dokładnego terminu, wiadomo tylko, że będzie to jesień. więcej

A+E Networks w przetargu wybiera dom mediowy Media People

Media People wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego A+E Networks Poland, nadawcy kanałów History, Lifetime oraz Crime+Investigation. więcej

Google stworzyło reklamę fikcyjnej marki pizzy, aby testować strategię dla reklam na YouTube

Unskippable Labs, zespół Google wymyślił fikcyjną markę pizzy Doctor Fork i promował ją 33 reklamami m.in. na YouTube, by pokazać marketerom, że niesłusznie unikają niektórych form promocji. więcej

K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl

Dom mediowy K2 Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najnowszej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj). więcej

IPN prowadzi konkurs na scenariusz filmu ,,Niezwyciężeni. Bojownicy Niepodległości"

Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu rozpoczął konkurs na realizację filmu animowanego pod roboczym tytułem „Niezwyciężeni. Bojownicy Niepodległości”. Wyda na to blisko 1 mln zł. więcej

OS3 zajmie się obsługą reklamową Amolu

Takeda Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną preparatu Amol. Zlecenie zdobyła agencja OS3. więcej

Serena Williams w roli mamy reklamuje Chase

Tenisistka Serena Williams została twarzą amerykańskiego banku Chase. W spocie reklamowym promującym kampanię #ThisMama wystąpiła ze swoją córeczką Olympią. więcej

Rafał Szczepaniak: z LiquidThread do Better Story Studio

Rafał Szczepaniak objął stanowisko art directora w studiu animacji i postprodukcji Better Story Studio (należącym do domu produkcyjnego Foszer Sawicki). Ostatnio związany był z LiquidThread (Publicis Media). więcej

Rafał Knap odpowiedzialny za cyfrową transformację marek w 180heartbeats + Jung v Matt

Rafał Knap dołączył do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt, na stanowisko digital transformation directora. Przeszedł z AdComms Media & Marketing Group, gdzie odpowiadał za obszar digitalu. więcej

POT będzie promować Polskę za granicą jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych

Polska Organizacja Turystyczna planuje internetową kampanię promującą Polskę jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych w takich obszarach, jak usługi medyczne, uzdrowiskowe, spa&wellness. Szuka agencji, która ją przygotuje i przeprowadzi. więcej

Dua Lipa w koncertowej kampanii Jaguara Pace (wideo)

Rusza międzynarodowa kampania reklamowa modeli samochodów Jaguar Pace. Akcja jest oparta na koncertach piosenkarki Dua Lipy. więcej

,,Tworzymy meblowe historie" w kampanii mebli Forte

Producent mebli Forte prowadzi w internecie kampanię pod hasłem „Tworzymy meblowe historie”. Marketer nie podaje, z jakimi podmiotami współpracował przy działaniach. więcej

Recevent tworzy dział Wyklejanie Tablic, na czele Katarzyna Półtorak

Specjalizująca się w reklamie zewnętrznej agencja Recevent reorganizuje strukturę i tworzy dział Wyklejamy Tablice. Na jego czele stanęła Katarzyna Półtorak. więcej

Social Media London zaczyna współpracę z Grupą VIVE

Agencja Social Media London Style, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna obsługę Grupy VIVE. Agencja będzie pracować dla powiązanych ze sobą spółek wchodzących w skład tej grupy, m.in. VIVE Textile Recycling, VIVE Transport, VIVE Logistic Services, VIVE Profit Center, VIVE Management, VIVE Properties, VIVE Biznes i VIVE Innovation. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
PKP Intercity szuka firmy do wydawania magazynu dla pasażerów

PKP Intercity zaprasza firmy do składania ofert na przygotowanie koncepcji i dalsze wydawanie magazynu pokładowego „W Podróż z PKP Intercity” przeznaczonego dla klientów i pasażerów. więcej

Wszystkie pisma wnętrzarskie ze spadkiem sprzedaży, ,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowane

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Orange ze światłowodem 1 Gb/s, systemem Smart Wi-Fi i internetem bez wielomiesięcznej umowy. ,,Odpowiedź na wymagania użytkowników i rozwój internetu"

Orange Polska wprowadził kilka nowości w swojej ofercie internetowej. Użytkownikom sieci światłowodowej zaoferował opcję prędkości do 1 Gb/s, wprowadził też do sprzedaży system Smart Wi-Fi do poprawy jakości domowej sieci oraz ofertę dostępu do internetu bez konieczności podpisywania tak zwanej „lojalki”. - Internet 1 Gb/s ma spełnić nie tylko oczekiwania użytkowników, ale sprostać też wymaganiom rozwijającego się internetu. Smart Wi-Fi z kolei podniesie znacząco jakość połączeń bezprzewodowych z których korzysta wielu domowników - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Artur Stankiewicz, dyrektor marketingu rynku konsumenckiego w Orange Polska. więcej

Telewizja Polska uruchomi serwis z informacjami z regionów. Szefem Grzegorz Kuczyński

Telewizja Polska uruchomi portal internetowy Regiony.tvp.pl z informacjami ze swoich ośrodków regionalnych. Serwis ma pomóc w uporządkowaniu newsów z wszystkich regionalnych anten TVP. więcej

Grupa Pracuj z 237 mln zł wpływów. 43,5 mln zł zysku i 140 mln zł długów

W ub.r. Grupa Pracuj, właściciel serwisów i rozwiązań do rekrutacji pracowników, zanotowała 237,09 mln zł przychodów sprzedażowych i 43,47 mln zł zysku netto. Firma zatrudnia 439 osób, a jej zadłużenie długoterminowe na koniec ub.r. wynosiło 139,65 mln zł. więcej

Portal Chillizet.pl z nowym layoutem

Portal internetowy Chillizet.pl (Eurozet) zyskał nowy layout i projekt funkcjonalny. Serwis skupi się obecnie na tematyce lifestylowo-kulturalnej. więcej

Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. Dostanie za to 5 mln zł

Merlin Group popisała z Krypto Jam umowę dotyczącą uruchomienia w jej sklepach internetowych Merlin.pl, Topmall.ua i CDP.pl programu lojalnościowego mLoyalty opartego na technologii blockchain. Otrzyma za to od Krypto Jam 5 mln zł. więcej

Google stworzyło reklamę fikcyjnej marki pizzy, aby testować strategię dla reklam na YouTube

Unskippable Labs, zespół Google wymyślił fikcyjną markę pizzy Doctor Fork i promował ją 33 reklamami m.in. na YouTube, by pokazać marketerom, że niesłusznie unikają niektórych form promocji. więcej

Pięć nowych programów rozrywkowych w bibliotece Netflixa

Platforma Netflix ogłosiła, że w tym roku zadebiutuje na niej pięć nowych programów rozrywkowych z gatunku reality tv. Będą to "The Final Table", "Death by Magic", "Sunderland Till I Die which", "Flinch" i "Derren Brown: Sacrifice" . więcej

Premierowe odcinki "Rojsta" w piątki zamiast w niedziele

Platforma Showmax podjęła decyzję o przesunięciu premier nowych odcinków serialu "Rojst" z niedziel na piątki. Odcinek drugi zostanie zatem udostępniony 24 sierpnia. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dotacja budżetowa dla KRRiT ma wzrosnąć z 43 do 68 mln zł. Powodem koszty nowego badania oglądalności i słuchalności

Według wstępnego projektu ustawy budżetowej w 2019 roku Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostanie z państwowej kasy 68,07 mln zł, wobec 42,99 mln zł w br. Nie zmienią się środki z budżetu dla PAP i na działalność radiową i telewizyjną za granicą, a nieznacznie wzrosną dla PISF i UKE. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Beata Grabarczyk z Polsatu na rzecznika prasowego Emitela

Beata Grabarczyk - do niedawna szefowa anteny Polsat News 2, która po 16 latach pracy rozstała się z Telewizją Polsat, została rzecznikiem prasowym Emitela - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Beata Nanasik: z Banku Pekao SA na szefa marketingu Idea Banku

Z początkiem września funkcję dyrektora marketingu i PR Idea Banku obejmie Beata Nanasik, ostatnio związana z Bankiem Pekao SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej stanowisko to zajmował Sławomir Gąsiorowski, obecnie prezes Trader.com. więcej

Big Picture dołącza do Związku Firm Public Relations

Do grona członków branżowego Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Big Picture, specjalizująca się w doradztwie PR i public affairs To 39. firma zrzeszona w organizacji. więcej

2Sisters PR wypromuje DFDS wśród Polaków za granicą

Operator promów DFDS wybrał agencję 2Sisters PR do promocji marki wśród Polaków mieszkających głównie w Wielkiej Brytanii. więcej

FLPR wypromuje usługi Apple Financial Services

Innergo Systems, autoryzowany dystrybutor usługi Apple Financial Services, nawiązał współpracę z Grupą FLPR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange ze światłowodem 1 Gb/s, systemem Smart Wi-Fi i internetem bez wielomiesięcznej umowy. ,,Odpowiedź na wymagania użytkowników i rozwój internetu"
LG prezentuje robota CLOi SuitBot wspomagającego ludzkie ciało
Armor 5 - pancerny smartfon Ulefone z notchem za 1100 zł (wideo)
Ikea chce sprzedawać inteligentne gniazdka w cenie od 45 złotych
Neffos X9 - nowy smartfon TP-Link za 799 zł (wideo)
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju daje Cherrypick Games 2,6 mln dofinansowania
Premiera gry "Tanks A Lot!" od BoomBita
SoftwareHut przejmuje programistyczną spółkę Order of Code
 
 
 
GOSPODARKA
 
Netto stawia na nowy koncept sklepu. Na początek w Gdańsku
Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. Dostanie za to 5 mln zł
Ikea chce sprzedawać inteligentne gniazdka w cenie od 45 złotych
Niemiecka gospodarka traci na piractwie telewizyjnym 700 mln euro rocznie
Cyfrowy Polsat z 4,9 mld zł wpływów i 523 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług
Brak pracowników może osłabić wzrost gospodarczy w Polsce
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Ślepnąc od świateł" jesienią w HBO i HBO GO (zwiastun)
Pięć nowych programów rozrywkowych w bibliotece Netflixa
Koniec serialu "Teoria wielkiego podrywu"
Martyna Wojciechowska: Walka o prawa kobiet w Polsce odbiła się bardzo szerokim echem na świecie
Dua Lipa w koncertowej kampanii Jaguara Pace (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj