Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 27 Sierpnia 2018
 
 
 
Telewizja Polska znów emituje obligacje na 300 mln zł, w pierwszej połowie br. miała 132 mln zł zysku
 
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodziło się na wznowienie przez Telewizją Polską emisji obligacji o wartości 300 mln zł. Poprzednią dwa lata temu kupił Bank Gospodarstwa Krajowego. - Działanie te są konieczne, gdyż nie powstał dotąd nowy przewidywalny mechanizm finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Kamil Grosicki chce rozwijać swoją markę TruboGrosik, myśli o giełdzie
 
Spółka TurboProjekt, posiadająca prawa do wizerunku piłkarza Kamila Grosickiego, podpisała list intencyjny z MBF Group. Dotyczy rozwoju marki TurboGrosik oraz wsparcia przy wejściu na giełdę. więcej
 
 
,,Wprost" opisuje uzasadnienie wyroku potwierdzające rzetelność tekstów o molestowaniu przez Kamila Durczoka
 
W nowym numerze „Wprost” opisano fragmenty uzasadnienia wyroku sądowego, w którym sąd oddalił pozew Kamila Durczoka dotyczący artykułów zarzucających mu molestowanie podwładnych w „Faktach” TVN. Według uzasadnienia Durczok proponował seks kilku pracownicom TVN, a przeprowadzone przez niego badanie wykrywaczem kłamstw nie jest ważne. więcej
 
 
Pomorska.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, mocno w górę Dziennikbaltycki.pl i Gazetakrakowska.pl (TOP20)
 
Wśród serwisów o tematyce regionalnej najwięcej użytkowników miały w lipcu Pomorska.pl i Dziennikzachodni.pl, najwięcej odsłon zanotowało Trojmiasto.pl, a najdłużej przeciętny użytkownik korzystał z warszawskiego działu TVN24.pl. W skali roku największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły Dziennikbaltycki.pl i Gazetakrakowska.pl. więcej
 
 
Katalog IKEA na 2019 rok z aranżacjami całych domów. 5,3 mln drukowanych egz.
 
IKEA rozpoczyna dystrybucję swojego nowego katalogu, w którym wprowadzono nowy układ treści, oparty na pokazywaniu aranżacji całych domów. W Polsce rozesłanych zostanie 5,26 mln egz. katalogu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Drogi wolności", ,,Bake Off Junior" i cykl o historii z bohaterami ,,Korony królów" nowościami TVP1 i TVP2 więcej
 
Polsat Rodzina, Polsat Games i Smart Dom. Trzy nowe kanały Polsatu wystartują pod koniec roku więcej
 
Cyfrowy Polsat z 4,9 mld zł wpływów i 523 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale więcej sprzedanych usług więcej
 
Eurozet ma nową radę nadzorczą, to managerowie Czech Media Invest więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
e-Commerce Manager SuperGrosz
Redaktor TVN24 TVN
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
Specjalista ds. Sprzedaży Mediów Internetowych TVP
Redaktor Działu Konsumenckiego, Fakt24.pl Onet-Ringier Axel Springer
Fakt - Dziennikarz Onet-Ringier Axel Springer
Brand Manager marki Newsweek Ringier Axel Springer Media
Sales and Project Manager Burda International Poland
Digital Sales Director Burda International Poland
Trade Marketing Manager Marine Harvest
Traffic Specialist Zenith
Production Manager Platige Image S.A.
Postproduction Manager Smakjam
Web Designer LiquidThread
(Młodszy) Specjalista ds. Koordynacji Ramówek / Materiałów Reklamowych TVN
Influencer Marketing Specialist LiquidThread
UI Designer TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska znów emituje obligacje na 300 mln zł, w pierwszej połowie br. miała 132 mln zł zysku

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zgodziło się na wznowienie przez Telewizją Polską emisji obligacji o wartości 300 mln zł. Poprzednią dwa lata temu kupił Bank Gospodarstwa Krajowego. - Działanie te są konieczne, gdyż nie powstał dotąd nowy przewidywalny mechanizm finansowania mediów publicznych - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Świat" i ,,24 godziny" znikają z TVN24 BiS. Od września równoległa emisja ,,Kropki nad i"

Stacja TVN24 BiS rezygnuje z magazynu publicystycznego „Świat” i wieczornego programu „24 godziny”. W jego miejsce od września widzowie obejrzą serwis informacyjny. Natomiast wieczorem „Kropka nad i” Moniki Olejnik będzie emitowana równolegle z TVN24. więcej

Cztery nowe programy jesienią w Food Network. ,,Wspaniały i prężnie rozwijający się kanał"

Kanał HGTV w jesiennej ramówce pokaże cztery nowe programy: „Kuchnia dla odważnych”, „Patenciary”, „Sztuka mięsa” oraz „Makłowicz w Polsce”. - Mamy nadzieję, że już niedługo osiągniemy wyniki oglądalności na poziomie około 0,5 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

Polsat News 2 zmieni się Polsat Newsplus2. Ma nadawać z dwugodzinnym opóźnieniem do Polsat News

Telewizja Polsat zmieni kanał Polsat News 2 w Polsat Newsplus 2. Nowa stacja będzie nadawać program z dwugodzinnym opóźnieniem względem Polsat News. więcej

Andrzej Seweryn rosyjskim szpiegiem w serialu Canal+ ,,Nielegalni". Obejrzyj kolejny teaser (wideo)

Stacja Canal+ opublikowała kolejny teaser planowanego na jesień serialu „Nielegalni”. W materiale występuje aktor Andrzej Seweryn, który wciela się w postać Hansa Jorgensena, pracującego dla rosyjskiego SWZ. więcej

Mielewski i Lepa uruchomili ,,Prawdę Siatki" na YouTubie, ,,Prawda Futbolu" Kołtonia ma już 45 tys. subskrybentów

Dziennikarze Polsat Sport Jerzy Mielewski i Marcin Lepa zaczęli tworzyć kanał youtube’owy „Prawda Siatki”. Roman Kołtoń, wicenaczelny Polsatsport.pl, od marca br. prowadzi kanał „Prawda Futbolu”, mający już 45 tys. subskrybentów. więcej

Polsat Sport dzięki sublicencji od TVP pokaże na żywo mecze polskich piłkarzy w Lidze Narodów i towarzyskie

W Polsat Sport mecze piłkarskiej reprezentacji Polski w Lidze Narodów będą pokazywane na żywo, a nie jak wcześniej zapowiadano z opóźnieniem. W ramach porozumienia z Telewizją Polską kanał będzie też transmitował spotkania towarzyskie naszej drużyny. - To był jeden z warunków uzyskania sublicencji do Ligi Mistrzów i mistrzostw świata w siatkówce - mówi prezes TVP Jacek Kurski. więcej

,,Agrobiznes" i ,,Agropogoda" także w porannym paśmie TVP Info

Od 27 sierpnia w porannym paśmie TVP Info będą emitowane skrócona wersja „Agrobiznesu” i „Agropogoda”. Programy nadal będzie też można oglądać w TVP1. więcej

Gwiazdy jesiennych nowości, reality-show i ,,Pytania na śniadanie" w spotach wizerunkowych TVP (zobacz wszystkie)

Z okazji startu jesiennej ramówki Telewizja Polska zrealizowała kilka spotów wizerunkowych pod hasłem „Bądźmy razem jesienią”, w których występują m.in. aktorzy seriali „Drogi wolności” i „M jak miłość”, gwiazdy programów rozrywkowych „Bake Off Junior”, „Rolnik szuka żony” czy „The Voice of Poland” oraz prowadzący „Pytania na śniadanie”. Nadawca publiczny przygotował także materiały promujące kanały tematyczne. Wszystkie spoty emitowane są na antenach TVP. więcej

Spektakle o Chopinie, o prymasie Hlondzie i ks. Popiełuszko w nowym sezonie Teatru TV

W poniedziałek, 10 września 2018 roku telewizyjna Jedynka zainauguruje kolejny sezon Teatru Telewizji. W najbliższych miesiącach stacja pokaże spektakle wyłącznie na podstawie tekstów polskich autorów, w tym m.in. o Fryderyku Chopinie, Edwardzie Bernardzie Raczyńskim, prymasie Auguście Hlondzie, Tadeuszu Reytanie i ks. Jerzym Popiełuszko. więcej

Polsat liderem w DVB-T w I półroczu. Rosną kanały z MUX-8 i TV Puls

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w pierwszym półroczu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły cztery kanały nadające na MUX-8 oraz TV Puls, a najwięcej straciło Polo TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Przez 10 lat Telewizja Polska wzięła 290 mln zł kredytów bankowych i zapłaciła 7,9 mln zł odsetek

W ciągu ostatnich 10 lat Telewizja Polska zasięgnął kredyty na sumę 290 mln zł, wszystkie w latach 2010-2014. Z tytułu odsetek zapłaciła 7,9 mln zł. więcej

Powstał nowy generator pasków TVP. ,,Parodia tępej propagandy"

W lipcu br. została uruchomiona strona internetowa Pasek-tvp.pl, która umożliwiała wygenerowanie własnej, prześmiewczej wersji paska z głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Strona cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów, jednak kilka dni po jej uruchomieniu została zamknięta. W sieci pojawił się natomiast nowy generator pasków, dostępny pod adresem Pasek-tvpis.pl. więcej

W ,,24 godzinach" Jarosław Kret nie zapowiada prognozy pogody w wydaniach, które współprowadzi Beata Tadla (wideo)

W wydaniach „24 godzin” w Nowa TV, które współprowadzi Beata Tadla, zrezygnowano z krótkich rozmów z Jarosławem Kretem zapowiadających prognozę pogody. Przy innych konfiguracjach prezenterów takie rozmowy nadal są. To reakcja na niechęć okazywaną Kretowi w programie przez Tadlę w marcu br. więcej

Viacom zmodyfikuje ramówkę MTV Polska. ,,Będzie bardziej zbliżona do MTV Europe"

Polski oddział Viacom International Media Network we wrześniu częściowo zmodyfikuje ramówkę kanału MTV Polska, która będzie bardziej zbliżona do MTV Europe. - Jak każda modyfikacja ramówki MTV Polska, również i ta wiąże się z chęcią jak najlepszego dopasowania treści programowych do oczekiwań naszych widzów - mówi Denis Pluskota, PR Manager z polskiego oddziału Viacom International Media Networks. więcej

Multimedia Polska z nową promocją na internet stacjonarny

Multimedia Polska przygotowała nową promocję internetu stacjonarnego, w której dostęp do sieci można mieć za 6 lub 12 zł. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM rezygnuje z programu ,,To lubię!" Ewy Farny

Ewa Farna nie będzie miała swojej audycji w jesiennej ramówce RMF FM. Po 1,5 roku nadawania stacja rezygnuje z „To lubię!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Prezes Radia Kraków napisał list do pracowników. ,,Zarabiam znacznie mniej niż poprzednik"

Sytuacja w Polskim Radiu Kraków w ostatnich tygodniach się zaostrza - szefowi rozgłośni zarzucono pogarszanie i tak już słabej kondycji finansowej spółki, a prezes Przemysław Bolechowski miał wziąć odprawę i pozostać na stanowisku. W tej sprawie napisał maila do współpracowników. Na łamach Wirtualnemedia.pl odpowiada na stawiane mu zarzuty. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska wiceliderem

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kamil Grosicki chce rozwijać swoją markę TruboGrosik, myśli o giełdzie

Spółka TurboProjekt, posiadająca prawa do wizerunku piłkarza Kamila Grosickiego, podpisała list intencyjny z MBF Group. Dotyczy rozwoju marki TurboGrosik oraz wsparcia przy wejściu na giełdę. więcej

Katalog IKEA na 2019 rok z aranżacjami całych domów. 5,3 mln drukowanych egz.

IKEA rozpoczyna dystrybucję swojego nowego katalogu, w którym wprowadzono nowy układ treści, oparty na pokazywaniu aranżacji całych domów. W Polsce rozesłanych zostanie 5,26 mln egz. katalogu. więcej

Czytanie dzieciom do snu reklamuje ,,Gang Słodziaków" w Biedronce (wideo)

Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową startującej właśnie promocji „Gang Słodziaków”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC. więcej

Krzysztof Ibisz ujawnia swój wiek w reklamach Vision Express (wideo)

Ruszyła nowa odsłona promocji salonów optycznych Vision Express pod hasłem „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem prezentera Telewizji Polsat Krzysztofa Ibisza przygotowana przez firmy marketingowe Walk i MullenLowe Mediahub. więcej

Procter & Gamble chce zastrzec skróty LOL i WTF jako własne znaki towarowe

Koncern Procter & Gamble złożył wnioski o zastrzeżenie jako znaki towarowe popularnych skrótów stosowanych w internecie i mediach społecznościowych. Na liście są LOL, WTF, NBD oraz FML. Według przypuszczeń firma zamierza oznaczyć skrótami nowe produkty kierowane do klientów z pokolenia millenialsów. więcej

Codemedia z 1 proc. wzrostem przychodów w 2017 roku i znacznie mniejszą stratą

Dom mediowy Codemedia zamknął rok 2017 wpływami z tytuły świadczonych usług w kwocie 49,7 mln zł, co oznacza 1,5 proc. wzrost w porównaniu do roku 2016. Mimo że koszty działalności wzrosły o 3,2 proc., spółce udało się zmniejszyć stratę z 5 mln zł do 1,49 mln zł. więcej

Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki reklamują Pokolenia w Play jako top ofertę (wideo)

Ruszyła kampania z udziałem modelki Joanny Krupy i dziennikarza Kuby Wojewódzkiego reklamująca Pokolenia, nową ofertę abonamentową sieci telekomunikacyjnej Play. Za obsługę reklamową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Plej i MediaCom. więcej

Olga Borys i Wojciech Majchrzak rozmawiają z sąsiadką w kampanii Aegon (wideo)

Zaczęła się kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aegon z udziałem Olgi Borys i Wojciecha Majchrzaka. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Cut the Mustard, Prime Time i Wavemaker. więcej

Gwiazdy jesiennych nowości, reality-show i ,,Pytania na śniadanie" w spotach wizerunkowych TVP (zobacz wszystkie)

Z okazji startu jesiennej ramówki Telewizja Polska zrealizowała kilka spotów wizerunkowych pod hasłem „Bądźmy razem jesienią”, w których występują m.in. aktorzy seriali „Drogi wolności” i „M jak miłość”, gwiazdy programów rozrywkowych „Bake Off Junior”, „Rolnik szuka żony” czy „The Voice of Poland” oraz prowadzący „Pytania na śniadanie”. Nadawca publiczny przygotował także materiały promujące kanały tematyczne. Wszystkie spoty emitowane są na antenach TVP. więcej

Grandes Kochonos obsługuje reklamowo sklep eObuwie.pl

Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg na obsługę reklamową sklepu internetowego eObuwie.pl (należącego do CCC). więcej

Antonio Lucio nowym dyrektorem ds. marketingu Facebooka

Z początkiem września br. stanowisko dyrektora ds. marketingu Facebooka obejmie Antonio Lucio, dotychczasowy globalny szef marketingu firmy HP. Zastąpi na nim Gary'ego Briggsa. więcej

Bank Pekao SA wybiera agencję reklamową, zlecenia broni McCann Worldgroup

Bank Pekao SA rozpoczął przetarg, w którym wyłoni agencję do obsługi kreatywnej. Obecnie dla marketera w tym zakresie pracuje McCann Worldgroup. więcej

PiS odpowiada na billboardy PO - podkreśla, że ,,odebrał złodziejom miliony i dał je dzieciom"

Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało plakat z hasłem „PiS odebrał złodziejom miliony i dał je dzieciom”. To odpowiedź na billboardy Platformy Obywatelskiej sprzed tygodnia zarzucające PiS-owi, że „wziął miliony”. więcej

Danonki przed nowym rokiem szkolnym z kampanią ,,Idealne do plecaka"

Danonki (Danone) - pod hasłem „Idealne do plecaka” - promują saszetki z bohaterem marki, nawiązujące do szkolnych aktywności. więcej

Wojciech Mrugalski: z Kompanii Piwowarskiej do State Street

Wojciech Mrugalski, który poprzednio przez 19 lat pracował w Kompanii Piwowarskiej, przeszedł do firmy finansowej State Street. Odpowiada w niej za marketing i komunikację. więcej

UOKiK dłużej będzie analizował przejęcie Cinema 3D przez właściciela Multikina

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadzi badanie rynku przed podjęciem decyzji co do kupna Cinema 3D przez Vue International, właściciela sieci Multikino. więcej

Mars, Apple, Omnicom i Jung von Matt na czele tegorocznego raportu Cannes Global Creativity

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions opublikowali coroczny, tegoroczny ranking marek i agencji Global Creativity Report 2018. W poszczególnych kategoriach królują m.in. Mars, BBDO Worldwide, Jung von Matt. więcej

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny szuka agencji do kampanii o przetępczości ubezpieczeniowej

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny planuje na początku przyszłego roku przeprowadzić kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą przestępczości ubezpieczeniowej. Rozpoczął poszukiwania agencji, która ją przygotuje i przeprowadzi. więcej

Nicole Richie organizuje gotycki pogrzeb paletce cieni Urban Decay

Amerykańska piosenkarka i aktorka Nicole Richie wystąpiła w reklamie marki kosmetycznej Urban Decay (marki należącej do koncernu L’Oréal). W mrocznym spocie żegna symbolicznie paletę cieni do powiek Naked Palette. więcej

Hertz Polska reklamuje usługę wypożyczenia Mercedesa klasy A

Pod hasłem "My wypożyczymy Ci samochód. Reszta należy do Ciebie" trwa kampania reklamowa Hertz Polska, firmy zajmującej się wynajmem samochodów. Akcja promuje opcję wypożyczenia nowego mercedesa Klasy A. więcej

Nowy Adres promuje swoje targi mieszkań

Pod hasłem "Otwórz się na mieszkanie w swoim mieście” wystartowała kampania reklamowa spółki Nowy Adres - organizatora Targów  Mieszkań i Domów. Akcję przygotowały dział wewnętrzny marketera, Peppermint i agencja reklamowa Hey You. więcej

,,#OpinieJuroraEffie" - druga edycja projektu TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Od poniedziałku 27 sierpnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media będą prowadzić wspólnie cykl „#OpinieJuroraEffie”, w którym członkowie jury Effie Awards skomentują komunikację marketingową. więcej

1,6 mld zł na reklamę telewizyjną w lipcu. Wyemitowano 2,81 mln spotów

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Procter & Gamble. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Wprost" opisuje uzasadnienie wyroku potwierdzające rzetelność tekstów o molestowaniu przez Kamila Durczoka

W nowym numerze „Wprost” opisano fragmenty uzasadnienia wyroku sądowego, w którym sąd oddalił pozew Kamila Durczoka dotyczący artykułów zarzucających mu molestowanie podwładnych w „Faktach” TVN. Według uzasadnienia Durczok proponował seks kilku pracownicom TVN, a przeprowadzone przez niego badanie wykrywaczem kłamstw nie jest ważne. więcej

Media Service Zawada ze wzrostem wpływów do 43,7 mln zł i 2,1 mln zł zysku

W ub.r. firma Media Service Zawada, wydająca czasopisma i książki dla dzieci, zanotowała 43,7 mln zł wpływów sprzedażowych (4,5 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,11 mln zł zysku netto (wobec 2,26 mln zł w 2016 roku). więcej

Spadła sprzedaż kioskowa wszystkich dzienników w I półroczu. ,,Parkiet" najbardziej w dół

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Świat Wiedzy" na czele pism popularnonaukowych, a ,,W Sieci Historii" - historycznych (dane za maj)

W maju br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Super Express" na pierwszej stronie przeprasza byłego posła Ruchu Palikota i SLD za ,,sfotografowaną niemoc" w hotelu sejmowym

Na pierwszej stronie piątkowego wydania „Super Expressu” (ZPR Media) znalazły się przeprosiny skierowane do Adama Kępińskiego, byłego posła Ruchu Palikota i SLD. Chodzi o publikację w 2014 roku zdjęcia rozebranego parlamentarzysty w hotelu sejmowym. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Pomorska.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, mocno w górę Dziennikbaltycki.pl i Gazetakrakowska.pl (TOP20)

Wśród serwisów o tematyce regionalnej najwięcej użytkowników miały w lipcu Pomorska.pl i Dziennikzachodni.pl, najwięcej odsłon zanotowało Trojmiasto.pl, a najdłużej przeciętny użytkownik korzystał z warszawskiego działu TVN24.pl. W skali roku największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły Dziennikbaltycki.pl i Gazetakrakowska.pl. więcej

Firma Ewy Chodakowskiej z 21,9 mln zł wpływów i 12,8 mln zł zysku. Rozwija sprzedaż internetową i turystykę fitnessową

Spółka Bebio, zajmująca się sprzedażą produktów i usług oraz organizacją eventów opartych na wizerunku trenerki fitness Ewy Chodakowskiej, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 35 proc. do 21,9 mln zł oraz 12,8 mln zł zysku (wobec 8,52 mln zł w 2016 roku). Zysk wypłacono udziałowcom spółki: Chodakowskiej i jej mężowi Eleftheriosowi Kavoukisowi - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Mielewski i Lepa uruchomili ,,Prawdę Siatki" na YouTubie, ,,Prawda Futbolu" Kołtonia ma już 45 tys. subskrybentów

Dziennikarze Polsat Sport Jerzy Mielewski i Marcin Lepa zaczęli tworzyć kanał youtube’owy „Prawda Siatki”. Roman Kołtoń, wicenaczelny Polsatsport.pl, od marca br. prowadzi kanał „Prawda Futbolu”, mający już 45 tys. subskrybentów. więcej

Reklamy bez możliwości pominięcia standardem na Youtube

Serwis YouTube zapowiedział, że udostępni wszystkim twórcom należącym do jego programu partnerskiego możliwość emitowania reklam wideo, których nie będzie można pominąć. Firma tłumaczy, że niepomijalne spoty są wyżej opłacane przez reklamodawców, a ich wprowadzenie przyniesie właścicielom kanałów wyższe przychody. więcej

Pierwszy Pendolino z internetem Wi-Fi pojawi się do końca 2018 roku

PKP Intercity i Alstom podpiszą umowę przewidującą montaż w polskich pociągach Pendolino infrastruktury pozwalającej na korzystanie przez podróżnych z internetu za pośrednictwem Wi-Fi. Według planów pierwszy skład Pendolino z dostępem do sieci pojawi się do końca 2018 roku. więcej

CCC w minionym półroczu z 400 mln zł z e-commerce, w przyszłym roku chce mieć 1,5 mld zł

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa CCC zanotowała 400,3 mln zł wpływów ze sprzedaży internetowej, wobec 259,9 mln zł rok wcześniej. Prezes firmy Dariusz Miłek zapowiedział, że w przyszłym roku te przychody mogą sięgnąć 1,5 mld zł. więcej

Antonio Lucio nowym dyrektorem ds. marketingu Facebooka

Z początkiem września br. stanowisko dyrektora ds. marketingu Facebooka obejmie Antonio Lucio, dotychczasowy globalny szef marketingu firmy HP. Zastąpi na nim Gary'ego Briggsa. więcej

Maciej Orłoś stawia na karierę w internecie. ,,Z telewizji nie rezygnuję, rozmowy trwają"

Maciej Orłoś, po rozstaniu najpierw z Telewizją Polską, a następnie z Telewizją WP rozwija swoją działalność w internecie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada, jak idą prace nad jego kanałem na YouTubie i Facebooku, który wystartuje we wrześniu. Zdradza, kiedy i czy powróci do telewizji. więcej

Grzegorz Łaguna z Superstacji współpracuje z Wirtualną Polską

Dziennikarz Superstacji Grzegorz Łaguna zaczął współpracę z Wirtualną Polską. Jego teksty będą publikowane przede wszystkim w serwisie WP Opinie. więcej

IPN zgłosił do prokuratury przeróbkę zwiastuna gry ze słowami ,,polskie obozy koncentracyjne" (wideo)

Prezes Instytutu Pamięci Narodowej skierował do prokuratury zawiadomienie o możliwości znieważenia polskiego narodu i promowania faszyzmu w klipie internetowym o grze „The cost of freedom”. W materiale padają słowa: „polskie obozy koncentracyjne, gdzie jest honor tego wielkiego polskiego narodu, gdzie jest wasz honor, wy polskie psy”. więcej

Internet Rzeczy (IoT) dostarcza kibicom nową jakość doświadczeń sportowych

Internet Rzeczy (IoT) i technologie na stadionach są dla kibiców gwarantem spersonalizowanej obsługi w czasie rzeczywistym. A to przekłada się na intensywność wrażeń ze sportowych aren - wynika z raportu Deloitte. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Galaktus PR otwiera oddział w Hamburgu

Agencja Galaktus PR otworzyła nowe biuro swojej firmy w Hamburgu. Oddziałem pokieruje Tim Krause-Murroni, były global PR director w Daedalic Entertainment i head of PR w Roccat. więcej

Public Dialog dla Ceramistic

Agencja Public Dialog w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna obsługę komunikacyjną marki budowlanej Ceramistic (Grupa Vinderen). więcej

Grupa Bakalland wybrała 38PR & Content Communication do obsługi marki Delecta

Grupa Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacyjną Delecty. Zlecenie zdobyła agencja 38PR & Content Communication, od 2014 roku obsługująca dla tego klienta markę Bakalland. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple oferuje za darmo 2 miesiące korzystania z 200 GB w usłudze iCloud
Joanna Krupa i Kuba Wojewódzki reklamują Pokolenia w Play jako top ofertę (wideo)
Linie lotnicze nie informują klientów o ich prawach. "Rynek odszkodowań rośnie"
Elon Musk nie wycofa Tesli z giełdy, bo udziałowcy wolą by firma pozostała na parkiecie
Vercom nowym inwestorem Appchance
 
 
 
GOSPODARKA
 
Firma Ewy Chodakowskiej z 21,9 mln zł wpływów i 12,8 mln zł zysku. Rozwija sprzedaż internetową i turystykę fitnessową
Linie lotnicze nie informują klientów o ich prawach. "Rynek odszkodowań rośnie"
Elon Musk nie wycofa Tesli z giełdy, bo udziałowcy wolą by firma pozostała na parkiecie
UOKiK dłużej będzie analizował przejęcie Cinema 3D przez właściciela Multikina
Vercom nowym inwestorem Appchance
Bezrobocie w Polsce poniżej 6 proc.
Pięć zasad bezpiecznego najmu studenckiego
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Andrzej Seweryn rosyjskim szpiegiem w serialu Canal+ ,,Nielegalni". Obejrzyj kolejny teaser (wideo)
UOKiK dłużej będzie analizował przejęcie Cinema 3D przez właściciela Multikina
Film James Bond opóźniony. Miał zagrać Tomasz Kot
"Avenue 5" - nowy serial HBO. Hugh Laurie w kosmosie
Trzeci sezon "The Man in the High Castle". Rebelia w faszystowskich Stanach Zjednoczonych
Snoop Dogg napisał książkę "From Crook to Cook, Platinum Recipes from Tha Boss Dogg's Kitchen"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj