Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 12 Września 2018
 
 
 
Wydawnictwo Bauer ogranicza współpracę z Ruchem. ZPR Media czeka na 10 mln zł
 
Wydawnictwo Bauer znacząco zmniejszyło dystrybucję swoich czasopism we współpracy z Ruchem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawca ostrzega swoich czytelników, że w wielu punktach sprzedaży może być trudno kupić jego magazyny. Tymczasem jak poinformowała Grupa ZPR Media kolporter Ruch zalega jej 10 mln zł. więcej
 
 
Maciej Orłoś rusza z autorskim kanałem na YouTube. ,,Nie traktuje tego biznesowo"
 
Dziennikarz Maciej Orłoś wystartuje 17 września o godzinie 17.00 ze swoim autorskim kanałem na YouTubie. Do tej pory publikował już filmy w social mediach, ale do swojej działalności w internecie chce podejść profesjonalnie. - YouTube traktuję bardzo poważnie, rośnie w siłę, mogą być na nim bardzo duże zasięgi. Przede wszystkim ta platformą daje jednak pewną wolność twórczą, która w telewizji często z różnych względów jest ograniczana - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Orłoś. więcej
 
 
Carrefour stawia na produkty ekologiczne i omnichannel. Będzie wspierać polskich rolników
 
Polski oddział Carrefour zaprezentował szczegóły globalnej inicjatywy "Act For Food", mającej na celu transformację oferty żywnościowej sieci. - Mamy XXI wiek, w społeczeństwie i sposobie konsumpcji zachodzą zmiany, na które trzeba reagować - mówił na spotkaniu prasowym Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska. Sieć podała także nowe informacje na temat modelu sprzedaży. więcej
 
 
Komisja Etyki TVP: portal TVP.info naruszył zasady etyki dziennikarskiej
 
Komisja Etyki Telewizji Polskiej oceniła, że dwie publikacje na portalu TVP.info o lekarzu, który na swoim gabinecie zawiesił kartkę: „Nie obsługujemy pacjentów z PiS”, naruszyły zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Powód? Przy tekstach zamieszczono zdjęcie lekarza, który nie ma z tą sprawą nic wspólnego. więcej
 
 
Strony główne: WP.pl minimalnie przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła o2.pl, TVN24. przyciąga na najdłużej
 
W sierpniu br. strona główna WP.pl zanotowała nieco więcej użytkowników i odsłon oraz krótszy czas korzystania przez odwiedzającego niż analogiczna witryna Onetu. Strona główna Gazeta.pl pod względem zasięgu wyprzedziła witrynę o2.pl, a zdecydowanie najdłużej internauci spędzili na stronie głównej TVN24.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN ma 10 nowych projektów serialowych, m.in. serial o przeszczepach i sitcom ,,Polska 2050" więcej
 
Burza po słowach dyrektor marketingu Reserved o "starych dobrych czasach, kiedy kobieta była kobietą" więcej
 
Kamil Durczok o dziennikarstwie: Jesteśmy świadkami zupełnego upadku obyczajów więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 87 tys. egz., ,,Gazety Polskiej Codziennie" do 14 tys. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Marketing Specialist/Brand Manager (maternity cover) Fox Networks Group Poland
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Big Data Engineer TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
Konsultant ds. Sprzedaży Projektów Agencyjnych TVN
Menedżer wydawniczy gazety codziennej Fakt Onet-Ringier Axel Springer
Kierownik Produkcji GPD
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio Eska Grupa ZPR Media
Junior Strategy Planner Melting Pot
e-Commerce Manager SuperGrosz
Senior Online Communication Planner Komunikacja Plus
Online Traffic Manager Komunikacja Plus
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Komisja Etyki TVP: portal TVP.info naruszył zasady etyki dziennikarskiej

Komisja Etyki Telewizji Polskiej oceniła, że dwie publikacje na portalu TVP.info o lekarzu, który na swoim gabinecie zawiesił kartkę: „Nie obsługujemy pacjentów z PiS”, naruszyły zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Powód? Przy tekstach zamieszczono zdjęcie lekarza, który nie ma z tą sprawą nic wspólnego. więcej

Robert Stanilewicz po 17 latach rozstaje się z Grupą TVN. ,,Rozpoczynam własną drogę"

Robert Stanilewicz po 17 latach pracy odchodzi z Grupy TVN. Najpierw przez ponad 10 lat był związany z TVN24, a potem także z TVN CNBC i TVN24 BIS. To kolejna osoba żegnająca się z TVN24 BiS. - W tym momencie nie mam żadnych konkretnych planów, by pojawić się w jakimś tradycyjnym medium. Po prostu rezygnuję i rozpoczynam własną drogę - powiedział Robert Stanilewicz w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat Games zaprezentował logo. Start pierwszego października

Telewizja Polsat zaprezentowała logo nowego kanału Polsat Games. Stacja ma wystartować w poniedziałek, 1 października. więcej

Core PR, SM-PR i CreativeHarder z United Brands of Biznes chcą promować dla TVP digitalizację archiwalnych produkcji

Trzy oferty wpłynęły na ogłoszony przez Telewizję Polską przetarg na promocję projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej z Archiwum TVP SA”. Nadawca na te działania przeznaczy 1,03 mln zł brutto. więcej

,,Poczuj się jak Małgosia Rozenek" od 15 września w TVN Style

W sobotę, 15 września 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”, którego gospodynią będzie Małgorzata Rozenek-Majdan. więcej

Tony Hall, szef BBC: Rezygnujemy z mniej popularnych treści, postawimy na sprawdzone serwisy i młodszych odbiorców

Tony Hall, dyrektor generalny BBC zapowiedział, że stacja przestanie produkować i publikować w internecie treści, które cieszą się niewielką popularnością wśród widzów i czytelników. Nadawca zamierza skupić się na rozwijaniu swoich sztandarowych serwisów, takich jak BBC News czy BBC Sport oraz platformy iPlayer, chce też przyciągnąć w większym niż dotąd stopniu młodych odbiorców, którzy za 4 lata mają stanowić 90 proc. użytkowników BBC w internecie. więcej

TVN Style, HGTV i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych w sierpniu

W sierpniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT oddaliła skargę Kancelarii Prezydenta na brak materiału w ,,Wiadomościach" o planie referendum

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakończyła postępowanie po skardze Kancelarii Prezydenta RP na to, że w dniu ogłoszenia przez Andrzeja Dudy planu referendum dotyczącego konstytucji nie poinformowano o tym w „Wiadomościach”. Regulator przyjął wyjaśnienia TVP, że materiały o referendum pojawiły się tego dnia w innych programach. więcej

,,Panorama opinii" nowym cyklem wywiadów po ,,Panoramie" w TVP Info

Od poniedziałku po głównym wydaniu „Panoramy” jest emitowany w TVP Info nowy cykl wywiadów „Panorama opinii”. Wcześniej w tym paśmie pokazywano „Po przecinku”. więcej

Eutelsat uruchamia usługę Cirrus integrującą telewizję satelitarną z platformą internetową

Firma Eutelsat Communications uruchomiła usługę Cirrus - hybrydowe rozwiązanie w oparciu o satelitę i platformy OTT (over the top - telewizja w internecie), pozwalające nadawcom zaoferować elastyczną dystrybucję treści telewizyjnych na wielu ekranach. więcej

Staruje nowy sezon Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Transmisje w Eleven Sports

W środę, 12 września 2018 roku rozpocznie się nowy sezon Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Sportowe wydarzenie na żywo będzie pokazywać Eleven Sports. więcej

Serial ,,Wampiry: Dziedzictwo" w HBO GO

W piątek, 26 października 2018 roku w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu „Wampiry: Dziedzictwo”. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kayah ponownie w kampanii Meloradia

Ruszyła druga odsłona kampanii promocyjnej Meloradia (Eurozet) z udziałem Kayah. Akcję nadawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Propeller Film, UVMW i Zenith. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku. Trójka awansowała na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Carrefour stawia na produkty ekologiczne i omnichannel. Będzie wspierać polskich rolników

Polski oddział Carrefour zaprezentował szczegóły globalnej inicjatywy "Act For Food", mającej na celu transformację oferty żywnościowej sieci. - Mamy XXI wiek, w społeczeństwie i sposobie konsumpcji zachodzą zmiany, na które trzeba reagować - mówił na spotkaniu prasowym Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska. Sieć podała także nowe informacje na temat modelu sprzedaży. więcej

Koniec współpracy Roberta Lewandowskiego z Gillette

Marka Gillette (Procter & Gamble) zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Piłkarz współpracował z nią od 2011 roku. więcej

Ikea przygotowała sequel kultowej reklamy sprzed 16 lat

"Lampa" to jedna z najbardziej znanych reklam Ikei, pochodząca z 2002 roku. Po wielu latach marka postanowiła wrócić do tej historii, by uczulić klientów na kwestię recyklingu swoich produktów. więcej

Dacia w reklamach ,,otwiera zupełnie nowe możliwości". Publicis Poland przygotowała kampanię na 7 rynków europejskich

Ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa samochodów Dacia realizowana pod hasłem „Dacia Way, I like it”. Akcja - przygotowana przez agencje Publicis Poland i Publicis DWL - jest realizowana w siedmiu europejskich krajach naszego regionu.   więcej

Zebra opowiada o kakao z Ghany w reklamie gorzkiej czekolady Wedel (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa słodyczy Wedel, w której występuje gadająca zebra z chłopcem na grzbiecie. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i OMD. więcej

,,Jeden dzień - wart całe życie" hasłem kampanii na temat samobójstw młodzieży

Fundacja Zobacz... Jestem! ruszyła z kampanią społeczną, poświęconą profilaktyce samobójstw wśród młodzieży. Akcję pod hasłem „Jeden dzień - wart całe życie" przygotowały agencje z grupy Havas, Dobro i Platige Image. więcej

Maciej Musiał robi unboxing w reklamach Konta dla Młodych w PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania z udziałem Macieja Musiała reklamująca Konto dla Młodych oferowane przez PKO BP. W spotach Musiał wciela się w różne role, testując usługi dostępne w ramach tego rachunku. więcej

Woda Żywiec Zdrój dla dzieci z wizerunkami bohaterów ,,Gwiezdnych Wojen"

Firma Żywiec Zdrój (należy do Grupy Danone) wprowadziła do sprzedaży specjalną serię niegazowanej wody Żywiec Zdrój dla dzieci z etykietami, na których umieszczono wizerunki bohaterów „Gwiezdnych Wojen”. Butelki będą promowane kampanią. więcej

"Zakup, który się zwraca" w kampanii pralek Samsung QuickDrive

Ruszyła kampania reklamowa pralek Samsung Quickdrive, komunikująca nową promocję marki. Na klientów czeka do 600 zł zwrotu za zakupy. więcej

Suzuki zamiast Kolportera sponsorem tytularnym stadionu Korony Kielce

Suzuki Motor Poland podpisało nową umowę sponsorską z klubem piłkarskim Korona Kielce. Teraz będzie też sponsorem tytularnym jego stadionu. Wartość kontraktu to kilka mln zł rocznie. więcej

Carrefour kończy serię reklam z Napoleonem, stawia na ,,Act For Food" (wideo)

Sieć hipermarketów Carrefour po 2,5 roku zakończyła cykl kampanii reklamowych z Napoleonem (odgrywanym przez Jacka Braciaka). Teraz będzie reklamować żywność w ramach programu „Act For Food”. więcej

Rebecca Messina pierwszym szefem ds. globalnego marketingu w Uberze

Rebecca Massina została pierwszym w historii firmy Uber dyrektorem ds. globalnego marketingu. Ma m.in.odpowiadać za poprawę nadszarpniętego wizerunku marki. więcej

Przestrzeń wiodącą agencją marki Nałęczowianka

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg Nestle Water Polska na kompleksową obsługę marki wody Nałęczowianka. Zajmie się m.in. zmianami w jej strategii reklamowej. więcej

Metropolia Poznań szuka agencji do kampanii promującej dbanie o czyste powietrze

Stowarzyszenie Metropolia Poznań planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię edukacyjno-informacyjną dotyczącą jakości powietrza w mieście. Szuka firmy do jej realizacji. więcej

Marcin Zaremba zajmie się rozwojem produktu w Synerise

Do zespołu spółki technologicznej Synerise dołączył Marcin Zaremba, obejmując stanowisko chief product officera. Dotychczas był odpowiedzialny za zarządzanie rozwojem aplikacji iTaxi oraz PizzaPortal.pl. więcej

Jarosław Wittstock wiceprezesem Lotosu ds. korporacyjnych

Rada nadzorcza koncernu paliwowego Lotos powołała Jarosława Wittstocka na stanowisko wiceprezesa ds. korporacyjnych. Ostatnio pracował w Grupie Energa. więcej

Ruszył impresariat bluebird artists

Od września na rynku działa impresariat twórców świata reklamy i filmu, bluebird artists. Kieruje nim Natalia Starowieyska. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Bauer ogranicza współpracę z Ruchem. ZPR Media czeka na 10 mln zł

Wydawnictwo Bauer znacząco zmniejszyło dystrybucję swoich czasopism we współpracy z Ruchem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawca ostrzega swoich czytelników, że w wielu punktach sprzedaży może być trudno kupić jego magazyny. Tymczasem jak poinformowała Grupa ZPR Media kolporter Ruch zalega jej 10 mln zł. więcej

,,Kocham szycie" - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. ,,Uzupełnienie segmentu advisory & crafting"

Od 14 września br. w sprzedaży ukaże się premierowe wydanie miesięcznika „Kocham szycie”, skierowany do miłośników szycia i projektantów. Tytuł wprowadza na rynek Wydawnictwo Burda - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pismo jest uzupełnieniem naszego segmentu advisory&crafting - wyjaśnia Zuzanna Potocka, senior bussiness manager w Burda Media Polska. więcej

Piotr Nisztor i Cezary Gmyz muszą przeprosić Jana Pińskiego za sugerowanie kupowania narkotyków

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że dziennikarze Piotr Nisztor i Cezary Gmyz mają przeprosić na Twitterze Jana Pińskiego za tweety z maja 2016 roku zawierające sugestie o kontaktach z dilerem narkotyków. więcej

,,Gazeta Wyborcza" przyzna nagrodę im. Krzysztofa Millera za materiał fotograficzny roku

„Gazeta Wyborcza” (Agora) ogłosiła konkurs na najlepszy materiał fotograficzny 2018 roku. Nagroda im. Krzysztofa Millera - słynnego fotoreportera przez lata związanego z "GW", ma być przyznawana „za odwagę patrzenia”. więcej

,,Rzeczpospolita", ,,Parkiet", ,,DGP" i ,,Puls Biznesu" z pustymi pierwszymi stronami - apelują o przyjęcie dyrektywy o prawie autorskim

Wtorkowe wydania „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Pulsu Biznesu” i „Dziennika Gazety Prawnej” ukazały się z pustymi pierwszymi stronami oraz apelem o przyjęcie dyrektywy ws. praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. - Anachroniczne przepisy sprzed lat preferują amerykańskich gigantów internetowych i rodzime firmy, których model biznesowy polega na bezpłatnym korzystaniu z naszych treści. Nie mając efektywnych instrumentów walki o ochronę swych praw, musimy redukować liczbę kolumn naszych gazet i zwalniać dziennikarzy - tłumaczy Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” i dyrektor Izby Wydawców Prasy. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Maciej Orłoś rusza z autorskim kanałem na YouTube. ,,Nie traktuje tego biznesowo"

Dziennikarz Maciej Orłoś wystartuje 17 września o godzinie 17.00 ze swoim autorskim kanałem na YouTubie. Do tej pory publikował już filmy w social mediach, ale do swojej działalności w internecie chce podejść profesjonalnie. - YouTube traktuję bardzo poważnie, rośnie w siłę, mogą być na nim bardzo duże zasięgi. Przede wszystkim ta platformą daje jednak pewną wolność twórczą, która w telewizji często z różnych względów jest ograniczana - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Orłoś. więcej

Strony główne: WP.pl minimalnie przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła o2.pl, TVN24. przyciąga na najdłużej

W sierpniu br. strona główna WP.pl zanotowała nieco więcej użytkowników i odsłon oraz krótszy czas korzystania przez odwiedzającego niż analogiczna witryna Onetu. Strona główna Gazeta.pl pod względem zasięgu wyprzedziła witrynę o2.pl, a zdecydowanie najdłużej internauci spędzili na stronie głównej TVN24.pl. więcej

Pomiary widoczności reklam będą certyfikowane, IAB Europe wybrała audytorów

Organizacja IAB Europe wyłoniła trzech audytorów, którzy na europejskim rynku będą przyznawać certyfikaty firmom zajmującym się pomiarami widoczności reklam w internecie. - Od teraz również firmy europejskie, w tym polskie, będą mogły poddać się rzetelnej ocenie audytora według ogólnie przyjętych standardów i w rezultacie legitymizować wyniki swoich pomiarów odpowiednimi certyfikatami - zapowiada Piotr Kowalczyk, szef grupy roboczej Viewability IAB Polska.   więcej

Wyciek danych klientów Neo24.pl, sklep apeluje do użytkowników o zmianę haseł

Internetowy sklep Neo24.pl przyznał, że doszło do wycieku danych jego klientów. Platforma zapewnia, że w obce ręce nie dostały się żadne wrażliwe dane użytkowników dotyczące płatności, jednak firma apeluje o prewencyjną zmianę haseł dostępu do serwisu. więcej

Gemius wchodzi na rynek wietnamski we współpracy z AMI CO

Firma Gemius, zajmująca się badaniami ruchu w internecie, zaczęła długofalowy projekt w Wietnamie. Realizuje go z tamtejszą spółką AMI CO. więcej

Chmura w marketingu. Dlaczego marketerzy wybierają rozwiązania typu cloud computing?

Chmura obliczeniowa już nie raczkuje - osiągnęła dojrzałość i systematycznie wypiera starą technologię z rynku. Kolejne branże dostrzegają jej zalety, w tym cały sektor reklamowo-marketingowy. Dziś rozmawiamy z Dariuszem Nawojczykiem, CMO polskiej chmury obliczeniowej Oktawave, który opowiada nam, w jaki sposób scena digitalowa wykorzystuje cloud computing. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Gemius wchodzi na rynek wietnamski we współpracy z AMI CO

Firma Gemius, zajmująca się badaniami ruchu w internecie, zaczęła długofalowy projekt w Wietnamie. Realizuje go z tamtejszą spółką AMI CO. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rzecznik Andrzeja Dudy przeprosił urażonych jego wpisem o komunistycznych przodkach dziennikarzy. ,,Byłem młody, niedoświadczony"

Błażej Spychalski, nowy rzecznik prezydenta Andrzeja Dudy, przeprosił osoby urażone tym, że 6 lat temu podał dalej na Facebooku wpis zarzucający (w niektórych przypadkach błędnie) znanym dziennikarzom, że ich przodkowie pracowali w komunistycznych służbach. - Byłem młody, niedoświadczony - inne czasy. Byłem dopiero początkującym politykiem - tłumaczy Spychalski. więcej

Zoom bsc zajmie się komunikacją przedszkoli Kids&Co

Agencja Zoom bsc odpowiada za obsługę public relations Kids&Co., ogólnopolskiej sieci przedszkoli przybiurowcowych i firmowych. więcej

Bartosz Sroka w zespole komunikacji kryzysowej Grayling Poland

Bartosz Sroka przeszedł z działu korporacyjnego Grayling Poland do zespołu zajmującego się komunikacją kryzysową w tej agencji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Premiera nowych iPhone'ów będzie transmitowana po raz pierwszy na Twitterze
Orange powraca na fotel lidera internetu mobilnego w Polsce
Technologia zaczerpnięta od NASA pozwala na uprawę roślin i warzyw w domu. Wyhodować można m.in. zioła, przyprawy, truskawki czy pomidorki
 
 
 
GOSPODARKA
 
Carrefour stawia na produkty ekologiczne i omnichannel. Będzie wspierać polskich rolników
FlixBus rozpoczyna pilotaż rezerwacji miejsc w całym autobusie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Minister kultury odcina się od ,,Kleru": nie dałem ani grosza na ten film, to poprzednie dyrektorki PISF
"Hobbs and Shaw" oto spin-off filmu "Szybki i wściekli". Zagrają Dwayne Johnson i Jason Statham
Caitriona Balfe i Sam Heughan wracają w czwartym sezonie serialu "Outlander"
Jordan Peele odpowiada za nową wersję filmu "Candyman"
Wolf Alice, Brian Eno i The Knife namawiają do bojkotu Eurowizji
Eros Ramazzotti wystąpi 19 października 2019 roku w Warszawie
Serial ,,Wampiry: Dziedzictwo" w HBO GO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj