Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 18 Września 2018
 
 
 
OFBOR, uważa że Sadren nie ma doświadczenia, by przeprowadzić audyt Nielsena
 
Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wyraził swoje zaniepokojenie w sprawie wyboru przez TVP firmy Sadren do przeprowadzenia audytu panelu telemetrycznego AGB Nielsen. - Proces wyłaniania, jak i sama wskazana kandydatura audytora budzą głęboką troskę o jakość końcowego efektu jego pracy - stwierdziła organizacja. więcej
 
 
Łukasz Karusta po 13 latach pracy rozstał się z radiową Trójką
 
Z Programem III Polskiego Radia pożegnał się reporter i prowadzący Łukasz Karusta. Ze stacją był związany przez 13 lat. więcej
 
 
Orange Polska zarzuca UPC ,,fibersztuczki" w reklamach internetu 1 Gb/s. ,,Chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie"
 
Orange Polska uważa, że operator kablowy UPC Polska w swoich reklamach internetu o prędkości 1 Gb/s sugeruje usługę światłowodową w technologii FTTH (Fiber to the Home), której nie jest w stanie zaoferować. - Rozumiem, że Orange chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie, ale na szczęście czasy wyłączności się skończyły - odpowiada rzecznik UPC. więcej
 
 
Sąd nie pozwala właścicielowi Gremi Media przejść z rynku głównego GPW na NewConnect bez wezwania do sprzedaży akcji
 
Sąd Okręgowy w Krakowie, unieważniając uchwałę akcjonariuszy kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza spółki KCI o przejście z głównego rynku warszawskiej giełdy na NewConnect, uzasadniło, że Hajdarowicz musi ogłosić wezwanie do sprzedaży akcji. Do KCI należy 80 proc. akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. więcej
 
 
,,Drogi wolności" mają o 760 tys. widzów mniej niż ,,Dziewczyny ze Lwowa" rok temu
 
Nowy historyczny serial „Drogi wolności” ogląda średnio 1,92 mln osób, o 760 tys. tys. widzów mniej niż drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nielsen rozmawia z Sadren ws. zleconego przez TVP audytu badania oglądalności. "Duże wątpliwości" więcej
 
O 46 proc. wzrosły wpływy firmy Wojciecha Cejrowskiego. 15 proc. z dziennikarstwa - 54 proc. ze sprzedaży herbaty i naczyń więcej
 
Żabka zapowiada ,,sklepy jutra" z inteligentnymi półkami i kasami rozpoznającymi produkty więcej
 
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. ,,Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
(Junior) Big Data Engineer TVN
Account Manager Isobar Poland Group
Performance Planner Performics
Product Manager Wydawnictwo Bauer
SEO Specialist Performics
Marketing Specialist/Brand Manager (maternity cover) Fox Networks Group Poland
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
Office Manager Opus Film
Business Intelligence Developer TVN
Specjalista ds. Reklamy Winicjatywa.pl & Ferment
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
OFBOR, uważa że Sadren nie ma doświadczenia, by przeprowadzić audyt Nielsena

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wyraził swoje zaniepokojenie w sprawie wyboru przez TVP firmy Sadren do przeprowadzenia audytu panelu telemetrycznego AGB Nielsen. - Proces wyłaniania, jak i sama wskazana kandydatura audytora budzą głęboką troskę o jakość końcowego efektu jego pracy - stwierdziła organizacja. więcej

Orange Polska zarzuca UPC ,,fibersztuczki" w reklamach internetu 1 Gb/s. ,,Chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie"

Orange Polska uważa, że operator kablowy UPC Polska w swoich reklamach internetu o prędkości 1 Gb/s sugeruje usługę światłowodową w technologii FTTH (Fiber to the Home), której nie jest w stanie zaoferować. - Rozumiem, że Orange chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie, ale na szczęście czasy wyłączności się skończyły - odpowiada rzecznik UPC. więcej

,,Drogi wolności" mają o 760 tys. widzów mniej niż ,,Dziewczyny ze Lwowa" rok temu

Nowy historyczny serial „Drogi wolności” ogląda średnio 1,92 mln osób, o 760 tys. tys. widzów mniej niż drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. więcej

,,Rolnik szuka żony" zyskał widzów. TVP1 nokautuje konkurencję w 4+

Piąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,17 mln osób. W porównaniu do czwartej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 40 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest nadal zdecydowanym liderem rynku w 4+, ale w 16-49 minimalnie przegrywa z TVN. więcej

,,The Voice of Poland 9" śledzi 1,63 mln widzów. TVP2 liderem rynku

Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do ósmej serii widownia show minimalnie spadła, ale wzrosły rynkowe udziały. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59. więcej

1,75 mln widzów ,,W rytmie serca 3". Polsat stacją trzeciego wyboru

Trzeci sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,75 mln widzów, o 540 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu. Produkcja daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. więcej

CMWP SDP apeluje do rady programowej TVP Poznań, by nie wyolbrzymiała obraźliwych słów w ,,Teleskopie" o Marszu Równości

We wtorek rada programowa TVP Poznań zajmie się materiałem z programu „Teleskop”, w którym pokazano wulgarne wpisy o poparciu Marszu Równości przez prezydenta miasta. Centrum Monitoringu Wolności Prasy przestrzega przed „nadawaniem ich jednorazowemu, przypadkowemu użyciu nadmiernej rangi i znaczenia”. Natomiast KOD planuje pikietę przed siedzibą TVP Poznań. więcej

TVN nowym liderem oglądalności. Seriale TVP2 i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem w został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Debiut ,,World of Dance - Polska" miał 1,7 mln widzów, a ,,Lepiej późno niż wcale" - 1,3 mln

Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego tanecznego widowiska „World of Dance - Polska” oglądało średnio 1,66 mln widzów. Z kolei debiut „Lepiej późno niż wcale” zainteresował 1,31 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

,,The Hot Zone" nowym serialem National Geographic

Ruszyły zdjęcia do nowego serialu kanału National Geographic „The Hot Zone”. więcej

,,Dziewczyny ze Lwowa" w nowym paśmie straciły 1,16 mln widzów

Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,52 mln widzów, o 1,16 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Łukasz Karusta po 13 latach pracy rozstał się z radiową Trójką

Z Programem III Polskiego Radia pożegnał się reporter i prowadzący Łukasz Karusta. Ze stacją był związany przez 13 lat. więcej

 
Rusowicz, Mazolewski, Ten Typ Mes w jury konkursu ,,Start NaGranie" Trójki

Program „Start NaGranie” Trójki Polskiego Radia, który na antenie pojawi się od 5 października ma na celu wyłonienie młodych, muzycznych talentów. Artystów będzie oceniać Ania Rusowicz, Wojtek Mazolewski, Ten Typ Mes, Piotr Nagłowski i Hirek Wrona. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Stars ze wzrostem przychodów z 2,7 do 3,37 mln zł i spadkiem zysku z 442,5 do 392,2 tys. zł

Zajmująca się audytem mediów firma Stars miała w ub.r. 3,37 mln zł przychodów. Mimo wzrostu wpływów sprzedażowych o 25 proc., zysk firmy spadł do 392,2 tys. zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Spółka nie wyklucza nawiązania współpracy z inwestorem branżowym. więcej

Czart, S4, Havas Warsaw, Fabryka Idei, Hand Made i Unlimited walczą o obsługę reklamową Tauronu

Do ogłoszonego przez Tauron Sprzedaż przetargu dotyczącego kompleksowej obsługi reklamowej zgłosiło się sześć agencji: Czart, S4, Havas Warsaw, Fabryka Idei i Unlimited. więcej

Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie

Grupa Netsprint przejęła działającą od czterech lat firmę Way To Grow, która specjalizuje się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym. więcej

,,Kler" z plakatem Andrzeja Pągowskiego. ,,Korciło mnie, by graficznie skomentować jego dzieła"

Artystyczny plakat filmu „Kler” Wojtka Smarzowskiego został przygotowany przez znanego grafika Andrzeja Pągowskiego. Film będzie pokazywany podczas 43. FPFF w Gdyni. więcej

Maciej Zakościelny opowiada o stole społecznościowym w spocie wódki Wyborowa od Mistrza (wideo)

W nowym spocie wódki Wyborowa od Mistrza (produkowanej przez Pernod Ricard) występuje aktor Maciej Zakościelny. więcej

Coca-Cola planuje wprowadzić napój zawierający marihuanę

Koncern Coca-Cola rozważa wprowadzenie do oferty napoju zawierającego marihuanę. Ma w tym celu prowadzić rozmowy z firmą Aurora Cannabis. więcej

,,Teraz nic Cię nie powstrzyma" w nowych reklamach sklepów Jula (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa szwedzkiej sieci sklepów Jula oparta na nowej koncepcji kreatywnej pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Garbergs, Media Plus i Performance Media. więcej

Pepsi reklamowana w puszkach i butelkach z sześciu dawnych dekad (wideo)

Do sprzedaży trafiły puszki i butelki Pepsi z oprawą nawiązującą do opakowań tego napoju z sześciu poprzednich dekad. Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca też do tegorocznej edycji „Wyzwania smaku”. więcej

Carrefour prezentuje akt pierwszy kampanii "Act for Food" - Zdrowa Półka (wideo)

Ruszyła kolejna, lokalna odsłona kampanii reklamowej Carrefour, prezentująca założenia nowej platformy komunikacyjnej sieci "Act for Food". Tym razem reklamowana jest oferta z segmentu Zdrowa Półka. więcej

Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa i Katarzyna Bigos w kampanii ,,Be More Human" Reeboka

W polskiej odsłonie globalnej kampanii reklamowej marki Reebok pod hasłem „Be More Human” występują zawodniczka UFC Joanna Jędrzejczyk, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa oraz trenerka Katarzyna Bigos. więcej

,,Manifest Your Style" w kampanii kolekcji Answear x O.ESU (wideo)

Internetowy sklep odzieżowy Answear.com zaczął kolejną kampanię pod hasłem „Manifest Your Style” reklamującą kolekcję Answear x O.ESU. Działania są prowadzone w internecie i prasie. więcej

Siemens zachęca, by "uczynić swój dzień jeszcze bardziej niezwykłym"

Rozpoczęła się nowa kampania marki Siemens (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), która reklamuje urządzenia kuchenne do zabudowy. więcej

McCann Worldgroup: Karolina Szaniawska przyszła ze Snapstars, Agnieszka Nowak-Dadas awansowała

Do zespołu agencji reklamowej McCann Worldgroup dołączyła Karolina Szaniawska obejmując stanowisko influencer managera. Agnieszka Nowak-Dadas - po roku pracy w jej strukturze - awansowała na art directora.   więcej

Justyna Borczyńska i Kamil Wiśniewski w dziale obsługi klienta Plej

Do zespołu client service agencji Plej dołączyło dwoje account managerów - Justyna Borczyńska i Kamil Wiśniewski. więcej

Szymon Majewski w warsztacie reklamuje 6 miesięcy za darmo w Plusie dla Firm (wideo)

W nowej kampanii sieci Plus z udziałem Szymona Majewskiego reklamowana jest promocja obejmująca 6 miesięcy za darmo w taryfie Plus dla Firm. Działania reklamowa przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum. więcej

Za małe zakupy zapłacisz kartą Visa (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa, w której Visa promuje płatności bezgotówkowe za niewielkie zakupy. Działania przygotowały Saatchi & Saatchi IS oraz Starcom. więcej

POT planuje akcję promocyjną ,,Reveal Poland to your friends"

Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała jeszcze na ten rok akcję promocyjną pod hasłem „Reveal Poland to your friends”, która ma aktywować w social mediach Polaków mieszkających za granicą. więcej

Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2018

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjmuje zgłoszenia do konkursu dla młodych pracowników branży kreatywnej, Young Creatives Eurobest. Zapisy trwają do 2 października. więcej

Miś jako pułkownik Sanders w nowej reklamie KFC (wideo)

W najnowszej reklamie KFC w rolę pułkownika Sandersa, założyciela restauracji zamiast znanego aktora wcielił się mały, „miodowy” miś. W ten sposób sieć fast food promuje nowe sosy w swojej ofercie. więcej

Klinika medycyny estetycznej Holistic Clinic z kampanią dla kobiet

Pod hasłem „Stay Young. Jestem tym jak wyglądam, jak się czuję, jak myślę” ruszyła kampania reklamowa warszawskiej kliniki medycyny estetycznej Holistic Clinic. Przygotowały ją Sugarfree Communications i They.pl. więcej

Koncept Martini - Caff? Torino gości w Warszawie

Od połowy września, przez cztery tygodnie, w warszawskim Regina Barze marka Martini realizuje projekt Pop-up Caffè Torino. Wsparcie komunikacyjne zapewniają Big Picture i Hash.fm. więcej

Bebilon Profutura 2 w nowej odsłonie

Nutricia rozpoczęła kampanię mleka modyfikowanego Bebilon Profutura 2. Prowadzą ją Havas Warsaw, VLM, Syzygy, MediaCom i Alert Media Communications. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sąd nie pozwala właścicielowi Gremi Media przejść z rynku głównego GPW na NewConnect bez wezwania do sprzedaży akcji

Sąd Okręgowy w Krakowie, unieważniając uchwałę akcjonariuszy kontrolowanej przez Grzegorza Hajdarowicza spółki KCI o przejście z głównego rynku warszawskiej giełdy na NewConnect, uzasadniło, że Hajdarowicz musi ogłosić wezwanie do sprzedaży akcji. Do KCI należy 80 proc. akcji Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. więcej

Joanna Mroczkowska za Hannę Wolską redaktor naczelną ,,Cosmopolitan"

Joanna Mroczkowska została redaktor naczelną miesięcznika „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Zastąpiła na tym stanowisku Hannę Wolską, która po 15 latach pracy odeszła z wydawnictwa. więcej

Krzysztof Pacewicz dołączył do zespołu ,,Gazety Wyborczej" i ,,Wysokich Obcasów"

Do redakcji „Gazety Wyborczej” oraz „Wysokich Obcasów” dołączył Krzysztof Pacewicz. Wcześniej pracował dla portalu OKO.press. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I półroczu

W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym półroczu br. wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Za 190 mln dol. Marc Benioff i jego żona kupują magazyn ,,Time"

Marc Benioff, współzałożyciel i prezes koncernu Salesforce oraz jego żona Lynne Benioff kupią od wydawnictwa Meredith tygodnik „Time”. Kwotę transakcji ustalono na 190 mln dolarów. Według zapowiedzi małżeństwo Benioff nie zamierza na razie przejmować kierowania magazynem ani ingerować w jego politykę wydawniczą. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Orange Polska zarzuca UPC ,,fibersztuczki" w reklamach internetu 1 Gb/s. ,,Chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie"

Orange Polska uważa, że operator kablowy UPC Polska w swoich reklamach internetu o prędkości 1 Gb/s sugeruje usługę światłowodową w technologii FTTH (Fiber to the Home), której nie jest w stanie zaoferować. - Rozumiem, że Orange chciałby przejąć temat światłowodów dla siebie, ale na szczęście czasy wyłączności się skończyły - odpowiada rzecznik UPC. więcej

Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie

Grupa Netsprint przejęła działającą od czterech lat firmę Way To Grow, która specjalizuje się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programatycznym. więcej

Polska Wikipedia przekracza próg 1,3 miliona haseł w swojej bazie

Fundacja Wikimedia Polska poinformowała, że liczba haseł w bazie polskiej wersji Wikipedii przekroczyła liczbę 1,3 miliona. Przełomowym artykułem został biogram włoskiej łyżwiarki figurowej Barbary Fusar-Poli autorstwa wikipedystki o pseudonimie DariaPolonia. więcej

Pracownicy Amazona podejrzewani o sprzedaż danych użytkowników, firma rozpoczęła śledztwo

Koncern Amazon rozpoczął dochodzenie po podejrzeniach o to, że pracownicy firmy sprzedawali zewnętrznym podmiotom dane użytkowników, w zamian za pieniądze oferowali także inne nielegalne usługi związane z funkcjonowaniem serwisu. Proceder brania łapówek ma dotyczyć w głównej mierze chińskiej wersji Amazona. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
OFBOR, uważa że Sadren nie ma doświadczenia, by przeprowadzić audyt Nielsena

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wyraził swoje zaniepokojenie w sprawie wyboru przez TVP firmy Sadren do przeprowadzenia audytu panelu telemetrycznego AGB Nielsen. - Proces wyłaniania, jak i sama wskazana kandydatura audytora budzą głęboką troskę o jakość końcowego efektu jego pracy - stwierdziła organizacja. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
4 Publicity wypromuje markę Mio

Producent nawigacji, rejestratorów jazdy oraz nawigacji dla rowerzystów Mio nawiązał współpracę w zakresie obsługi komunikacyjnej z agencją 4 Publicity. Klienta pozyskano w przetargu. więcej

Consulting'n more dla whisky Label5

Agencja Consulting’n more nawiązała współpracę z marką whisky Label5 (La Martiniquaise), która niedawno zadebiutowała na polskim rynku. więcej

Eastpak nowym klientem Blame Us

Do grona klientów agencji Blame Us dołącza Eastpak, amerykański producent plecaków, toreb na ramię i sprzętu podróżnego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Biedronka wprowadza płatności Blikiem za zakupy
PKO BP udostępnia klientom dokumenty w oparciu o technologię blockchain
John Gruber: Ładowarka AirPower to fiasko, trzeba ją zaprojektować na nowo
Klienci mBanku z systemem Android otworzą konto za pomocą videorozmowy
Do 2022 roku roboty zlikwidują 75 mln miejsc pracy, ale stworzą 133 mln nowych
Rusza budowa nowego systemu informatycznego dla ZUS. O kontrakt powalczą Asseco i Comarch
 
 
 
GOSPODARKA
 
Biedronka wprowadza płatności Blikiem za zakupy
PKO BP udostępnia klientom dokumenty w oparciu o technologię blockchain
Do 2022 roku roboty zlikwidują 75 mln miejsc pracy, ale stworzą 133 mln nowych
Rusza budowa nowego systemu informatycznego dla ZUS. O kontrakt powalczą Asseco i Comarch
W Polsce studiuje około 70 tys. zagranicznych studentów. Ponad połowa jest z Ukrainy
Powrót z wakacji to dobry moment na zmiany w pracy. Większa asertywność poprawi wydajność i komfort wykonywanych zadań
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Kler" z plakatem Andrzeja Pągowskiego. ,,Korciło mnie, by graficznie skomentować jego dzieła"
,,The Hot Zone" nowym serialem National Geographic
Popkulturowa Akademia Wszystkiego po raz drugi przyznała MISIE
Joaquin Phoenix jako Joker. Oto pierwsze zdjęcie
Janusz Gajos: W filmie "Kler" nie ma nic, co mogłoby obrazić ludzi wierzących
Magdalena Cielecka i Dawid Ogrodnik w filmie "Dzień czekolady"
Słaba premiera filmu "Predator" w kinach w USA
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj