Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 20 Września 2018
 
 
 
Aleksander Kutela: Większość zysku operacyjnego RASP z obszaru cyfrowego, najlepszy model monetyzacji jak w Spotify
 
Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada więcej płatnych treści w serwisach wydawcy i zdradza strukturę przychodów firmy z segmentu wideo. - Osobiście wierzę, że powinien powstać model podobny do tego jaki oferuje Spotify - dostęp do bogatej oferty treści premium w zamian za jeden miesięczny abonament - komentuje Kutela. więcej
 
 
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców"
 
Telemetria Polska pod przewodnictwem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pracuje nad przeprowadzeniem pomiaru rynku mediów, których pierwsze, wstępne wyniki pojawią się w pierwszym kwartale 2019 roku. Pytani przez nas szefowie koncernów telewizyjnych stwierdzili, że to badanie wpłynie na rynek reklamowy, ale nie zmieni nic, jeśli chodzi o małych nadawców. więcej
 
 
,,Sieci" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Tygodnik Powszechny" do góry
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lipcu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Netflix, Showmax i HBO GO mocno w górę - na czele VoD.pl przed Cda.pl (top serwisów VoD)
 
Wśród serwisów VoD największe zasięgi mają niezmiennie VoD.pl i sekcja Premium Cda.pl, a na najdłużej przyciągają użytkowników Player.pl. VoD.TVP.pl i Ipla.tv. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły natomiast Netflix, Showmax, HBO GO i WP Pilot. więcej
 
 
,,M jak miłość" zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję
 
Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,07 mln osób, o 90 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowe programy i nowi prowadzący od października w Polsat News. Debiutują Joanna Racewicz i Bogdan Rymanowski więcej
 
,,Pułapka" doczeka się kontynuacji? Trwają prace nad scenariuszem 2. sezonu więcej
 
Sąd nie pozwala właścicielowi Gremi Media przejść z rynku głównego GPW na NewConnect bez wezwania do sprzedaży akcji więcej
 
Nielsen rozmawia z Sadren ws. zleconego przez TVP audytu badania oglądalności. "Duże wątpliwości" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Redaktor PMPG Polskie Media
Redaktor Serwisu eskainfo.pl Grupa ZPR Media
(Junior) Big Data Engineer TVN
Account Manager Isobar Poland Group
Performance Planner Performics
Product Manager Wydawnictwo Bauer
SEO Specialist Performics
Marketing Specialist/Brand Manager (maternity cover) Fox Networks Group Poland
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Młodszy Konsultant ds. Zarządzania Prawami Online i Przeciwdziałania Piractwu TVN
Specjalista ds. dystrybucji kolekcji Burda International Poland
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Sales Manager Filmweb
Account Manager Multi Channel Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców"

Telemetria Polska pod przewodnictwem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pracuje nad przeprowadzeniem pomiaru rynku mediów, których pierwsze, wstępne wyniki pojawią się w pierwszym kwartale 2019 roku. Pytani przez nas szefowie koncernów telewizyjnych stwierdzili, że to badanie wpłynie na rynek reklamowy, ale nie zmieni nic, jeśli chodzi o małych nadawców. więcej

,,M jak miłość" zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,07 mln osób, o 90 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. więcej

Jacek Kurski przesłuchany ws. złożenia dokumentów w konkursie na prezesa TVP

W poniedziałek Jacek Kurski został przesłuchany w ramach śledztwa warszawskiej prokuratury dotyczącego okoliczności złożenia przez niego dokumentów w konkursie na prezesa Telewizji Polskiej. Według ustaleń „Rzeczpospolitej” do akceptacji dokumentów Kurskiego przyczynił się naczelnik wydziału podawczego Kancelarii Sejmu. więcej

Premiera "Ślepnąc od świateł" 27 października. Wszystkie odcinki od razu na HBO GO

Premiera nowego serialu HBO "Ślepnąc od świateł" na podstawie prozy Jakuba Żulczyka odbędzie się 27 października w HBO oraz HBO GO. Na platformę HBO GO trafi od razu cały, ośmioodcinkowy sezon. Reżyserem serii jest Krzysztof Skonieczny. więcej

,,Kuba Wojewódzki" zyskał 120 tys. widzów, TVN liderem. Hitem Lichota, Materna i Dębski

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,06 mln osób, o 120 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem w rynku telewizyjnym, a w grupie 16-49 ma dużą przewagę. więcej

TFP ze wzrostem wpływów o 76 proc. i 3,5 mln zł zysku. Dużo spotów, programów i zwiastunów dla Polsatu

W ub.r. dom produkcyjny TFP osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 76,4 proc. do 38,42 mln zł oraz 3,46 mln zł zysku netto (wobec 2,65 mln zł zysku rok wcześniej). Firma zrealizowała wiele reklam, programów i zwiastunów dla Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu, a także film „Narzeczony na niby” i serial „Wilq Superbohater”. więcej

,,Ex-tra zmiana" Agaty Młynarskiej od 1 października w TVN Style

W poniedziałek, 1 października 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Ex-tra zmiana”, który będzie przedstawiać metamorfozy kobiet po rozwodach. Projekt poprowadzi Agata Młynarska, która została twarzą lifestylowej stacji.   więcej

,,Diagnoza" straciła widzów, ale TVN nadal jest liderem rynku w 16-49

Trzeci sezon serialu „Diagnoza” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 340 tys. osób mniej niż początek premierowej odsłony produkcji. Cykl daje TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. więcej

Smarzowski: scenariusz ,,Kleru" na bieżąco konsultowali księża, kilku aktorów odmówiło zagrania w filmie

- Na każdym etapie pisania scenariusza konsultowaliśmy go, tak samo w trakcie zdjęć i podczas montażu. Cały czas towarzyszyli nam konsultanci, którzy znają kościół od środka. To księża i byli księża - wyjaśnia Wojtek Smarzowski, reżyser filmu „Kler”. Obraz miał wczoraj premierę podczas 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. więcej

1,03 mln widzów pierwszych dwóch odcinków nowego serialu ,,Ślad"

Pokazane we wtorek wieczorem w Polsacie pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Ślad” oglądało średnio 1,03 mln widzów. Pierwszy z nich miał 963 tys. osób, a drugi - 1,10 mln - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM najchętniej słuchane w dni powszednie. A 17 z takim samym wynikiem jak Trójka

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w dni powszednie pozostaje RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowały Złote Przeboje, a liderem wśród spadków było Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Janusz Olejniczak i Jerzy Kisielewski z audycją ,,Co słychać?" w Radiu dla Ciebie

Od 21 września br. na antenie Radia dla Ciebie pojawi się audycja „Co słychać?”, którą poprowadzą pianista Janusz Olejniczak oraz publicysta Jerzy Kisielewski. więcej

 
Radiowa Trójka rusza z cyklem ,,100 książek na stulecie niepodległości"

Od 18 września na antenie Programu 3 Polskiego Radia słuchacze będą mogli w ramach akcji „100 książek na stulecie Niepodległości” poznać najważniejsze dzieła polskiej literatury po 1918 roku i głosować na - według nich - najważniejszy tytuł. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Producent Devil Energy Drink sprzedaje plakaty z reklamą, za którą został ukarany przez sąd

Firma Waterius produkująca napój energetyczny Devil Energy Drink rozpoczęła w internecie sprzedaż plakatów z reklamą pod hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach”. W ten sposób prowadzi zbiórkę pieniędzy na karę, którą musi zapłacić. więcej

W USA Amazon trzecią największą platformą reklamową, 4,61 mld dolarów przychodów w 2018 roku

Do końca 2018 roku wydatki na reklamę na Amazonie osiągną poziom 4,61 mld dol., co umieści koncern na 3. miejscu wśród największych internetowych platform reklamowych w USA - prognozuje eMarketer. Amazon z 4,1 procenta udziału w rynku przegra jedynie z Google i Facebookiem wyprzedzając Microsoft oraz Oath.   więcej

Diesel wprowadza do sprzedaży koszulki z obraźliwymi hasłami, które często są elementem internetowego hejtu (wideo)

Firma odzieżowa Diesel rozpoczęła kampanię pod hasłem „Haute Couture”, w której zwraca uwagę na hejt w internecie. Do sprzedaży wprowadzi też koszulki z obraźliwymi słowami, które najczęściej padają w obraźliwych komentarzach w sieci. więcej

Kuba Wojewódzki i Joanna Krupa reklamują HBO GO za darmo w Play Pokolenia (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot z Joanną Krupą i Kubą Wojewódzkim promujący ofertę abonamentową Pokolenia w sieci Play. W reklamie prezentowana jest usługa HBO GO. więcej

"Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" po raz piąty

W pierwszy weekend października odbędzie się piąta edycja akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej ma pobudzać krajową turystykę. więcej

Ojcowie ułatwiający dzieciom randkę reklamują Maestro Burgera w McDonald's (wideo)

W nowej kampanii sieci fastfoodów McDonald’s reklamowany jest Maestro Burger. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencje DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD. więcej

Sprawności i szybkości, a nie zarzucania insightami - tego chcą klienci od agencji marketingowych

45 proc. klientów chce od agencji marketingowej szybkiej i efektywnej realizacji skomplikowanych projektów, przy minimalnym udziale ich samych. Tylko 16 proc. wymaga strategicznych insightów - pokazują badania amerykańskiego Agency Managmement Institute. więcej

"Dom od Almette" do wygrania po raz trzeci

Marka serków do smarowania Almette 1 października rozpocznie trzecią edycję loterii, w której nagrodą główną będzie dom w Tatrach. więcej

myPhone Prime 18x9 LTE reklamowany w telewizji

Wystartowała kampania reklamowa smartfona myPhone Prime 18x9 LTE. Działania prowadzone w telewizji przybliżają kluczowe zalety modelu. więcej

Modelka Milena Majewska reklamuje kosmetyki Clochee

Wystartowała kampania reklamowa Clochee, polskiej marki kosmetyków naturalnych. Ambasadorką produktów została modelka Milena Majewska. więcej

Frosta w nowej loterii rozdaje złoto

Rusza Złota Loteria marki mrożonek Frosta. Do wygrania są m.in. sztabka złota i nagrody pieniężne. Mechanizm loterii i kreację przygotowała agencja Unique One, a za zakup mediów odpowiada Zenith. więcej

Pies Rurek edukuje o tym, że gaz ziemny jest pewny i bezpieczny (wideo)

Polska Spółka Gazownictwa i Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza rozpoczęły kampanię informującą o korzyściach i potencjalnych zagrożeniach, związanych z użyciem gazu ziemnego. Bohaterem akcji pod hasłem „Gaz ziemny-pewnie i bezpiecznie” jest Pies Rurek. więcej

Będzie kampania zachęcająca do studiowania we Wrocławiu

Od 1 października ma ruszyć ogólnopolska kampania zachęcająca do studiowania we Wrocławiu. Jej celem jest przyciągnięcie na studia do tego miasta najzdolniejszych uczniów z całej Polski. Ruszył przetarg na agencję, która ją zrealizuje. więcej

Tesco stawia dyskonty Jack's

W czwartek sieć handlowa Tesco otwiera dwa pierwsze dyskonty w Wielkiej Brytanii. Wybrana dla nowego formatu sklepu nazwa Jack's ma być upamiętnieniem Jacka Cohena, założyciela Tesco. więcej

Biedronka włącza się w akcję Caritasu ,,Kromka chleba dla sąsiada"

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) włączyła się po raz kolejny w akcję Caritasu „Kromka chleba dla sąsiada”. Przez dwa dni w 715 sklepach tej sieci prowadzona będzie zbiórka żywności, która potem trafi do starszych osób. więcej

Cape Morris wygrywa w przetargu obsługę WMF

Grupa SEB rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki wyrobów metalowych WMF. Zlecenie zdobyła agencja Cape Morris. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Sieci" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Tygodnik Powszechny" do góry

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lipcu br. był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W sierpniu najczęściej cytowanym medium był portal Wirtualna Polska. Na drugim miejscu uplasowała się "Rzeczpospolita", a trzecim Onet.pl  - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl. więcej

Wójcicki, Woźniak, Cieśliński, Imielski i Radziwinowicz z programami na Wyborcza.pl

Do oferty wideo portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączają programy Karola Wójcickiego, Olgi Woźniak, Piotra Cieślińskiego, Romana Imielskiego i Wacława Radziwinowicza. Kontynuowanych jest też wiele dotychczasowych cykli, m.in. Justyny Dobrosz-Oracz, Dominiki Wielowieyskiej i Doroty Wysockiej-Schnepf. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Aleksander Kutela: Większość zysku operacyjnego RASP z obszaru cyfrowego, najlepszy model monetyzacji jak w Spotify

Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska i szef Onetu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada więcej płatnych treści w serwisach wydawcy i zdradza strukturę przychodów firmy z segmentu wideo. - Osobiście wierzę, że powinien powstać model podobny do tego jaki oferuje Spotify - dostęp do bogatej oferty treści premium w zamian za jeden miesięczny abonament - komentuje Kutela. więcej

Netflix, Showmax i HBO GO mocno w górę - na czele VoD.pl przed Cda.pl (top serwisów VoD)

Wśród serwisów VoD największe zasięgi mają niezmiennie VoD.pl i sekcja Premium Cda.pl, a na najdłużej przyciągają użytkowników Player.pl. VoD.TVP.pl i Ipla.tv. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły natomiast Netflix, Showmax, HBO GO i WP Pilot. więcej

Ministerstwo przeprasza za tweet krytykujący ,,niemiecki portal der Onet". ,,Niewystarczające zabezpieczenie konta"

W środę wieczorem na profilu twitterowym Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej pojawił się wpis krytykujący „niemiecki portal der Onet”. Szybko został usunięty. - Wszystkich, którzy czują się urażeni treścią, przepraszamy za niewystarczające zabezpieczenie konta, co w konsekwencji doprowadziło do tej sytuacji - napisał resort. więcej

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W sierpniu najczęściej cytowanym medium był portal Wirtualna Polska. Na drugim miejscu uplasowała się "Rzeczpospolita", a trzecim Onet.pl  - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali znalazły się Wirtualnemedia.pl. więcej

W USA Amazon trzecią największą platformą reklamową, 4,61 mld dolarów przychodów w 2018 roku

Do końca 2018 roku wydatki na reklamę na Amazonie osiągną poziom 4,61 mld dol., co umieści koncern na 3. miejscu wśród największych internetowych platform reklamowych w USA - prognozuje eMarketer. Amazon z 4,1 procenta udziału w rynku przegra jedynie z Google i Facebookiem wyprzedzając Microsoft oraz Oath.   więcej

Netflix wyprodukuje serial oparty na animacji ,,Awatar: Legenda Aanga"

Platforma Netflix ogłosiła produkcję nowego aktorskiego serialu opartego na animacji „Awatar: Legenda Aanga” z portfolio Nickelodeon. Za projekt odpowiadają Michael DiMartino i Bryan Konietzko - twórcy oryginalnego „Awatara”. więcej

Filmy i seriale HBO w Ipli w niższej cenie, przez 30 dni bez opłat

Użytkownicy platformy Ipla będą mogli oglądać treści dostępne na kanałach HBO, Cinemax i AXN w niższej cenie 25 złotych. Dodatkowo w pakiecie Ipla HBO przygotowano nowe propozycje filmów i seriali, a nowi użytkownicy mogą wypróbować go przez 30 dni bez opłat. więcej

Spidersweb na stronie głównej ubolewa nad tekstem o Itmagination. ,,Zarzuty nie miały uzasadnienia"

Na stronie głównej Spidersweb.pl pojawił się komunikat informujący, że artykuł dotyczący "praktyk biznesowych i sposobu traktowania pracowników" w firmie Itmagination został usunięty, a autor tekst i szef witryny wyrażają ubolewanie z powodu tej publikacji. Zaznaczają, że postawione w tekście zarzuty nie miały uzasadnienia. więcej

Gazeta.pl ze zmienioną stroną główną - spójnie na komputerach i w mobile'u

Strona główna portalu Gazeta.pl (należącego do Agory) została udostępniona w odświeżonej wersji. Wprowadzono wyraźniejszy podział na sekcje tematyczne i nowe formaty reklamowe. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rynek o badaniu "Telemetria Polska" KRRiT. "Nie zmienią nic jeśli chodzi o małych nadawców"

Telemetria Polska pod przewodnictwem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pracuje nad przeprowadzeniem pomiaru rynku mediów, których pierwsze, wstępne wyniki pojawią się w pierwszym kwartale 2019 roku. Pytani przez nas szefowie koncernów telewizyjnych stwierdzili, że to badanie wpłynie na rynek reklamowy, ale nie zmieni nic, jeśli chodzi o małych nadawców. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rafał Trzaskowski o poparciu warszawiaków ,,z krwi i kości". ,,Niefortunna wypowiedź"

Kandydat Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej na prezydenta Warszawy Rafał Trzaskowski był gościem Piotra Witwickiego w programie „Graffiti” w Polsat News. Stwierdził w nim m.in. że „zabiega o poparcie warszawiaków z krwi i kości”. Zwolennicy jego kontrkandydata, jak i sam Patryk Jaki podchwycili wypowiedź i zarzucili Trzaskowskiemu obłudę. - To niefortunna wypowiedź - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar, ekspert ds. wizerunku i marketingu politycznego. więcej

Natja Rieber odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną Bauer Media Group, Tina Gräf Joins szefową ds. komunikacji wewnętrznej

Bauer Media Group rozszerza nowo utworzony dział komunikacji. Od września br. Natja Rieber została szefem ds. komunikacji zewnętrznej w Grupie. Natomiast Tina Gräf dołączyła do firmy jako kierownik ds. komunikacji wewnętrznej. więcej

Lightscape obsługuje komunikację Intrum

Agencja Lightscape rozpoczęła obsługę komunikacyjną firmy Intrum (Grupa Intrum), specjalizującej się w zarządzaniu wierzytelnościami oraz windykacji w Europie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Tim Cook: iPhone jest drogi, bo zastępuje wiele innych urządzeń
Sony wprowadza konsolę PlayStation Classic. W Polsce za 449 zł (wideo)
Xiaomi wprowadza smartfony Mi 8 Lite oraz Mi 8 Pro z czytnikiem linii papilarnych na ekranie
Allview: inteligentna waga SmartCare za 359 zł
Marcin Cichy komisarzem Broadband Commission przy ONZ
Aplikacja upday na tabletach Samsunga
Audi e-tron zaprezentowany. Pierwszy elektrycznie napędzany samochód
Audi pracuje nad miastem przyszłości bez korków i zatorów
Netia daje klientom biznesowym analitykę WiFi Marketing
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polska poligrafia będzie rosła w tempie 4,4 proc. Przedsiębiorcy chcą przejmować i inwestować
Audi e-tron zaprezentowany. Pierwszy elektrycznie napędzany samochód
Audi pracuje nad miastem przyszłości bez korków i zatorów
Przemysł trochę spowolnił, budownictwo przyspieszyło
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Premiera "Ślepnąc od świateł" 27 października. Wszystkie odcinki od razu na HBO GO
Netflix wyprodukuje serial oparty na animacji ,,Awatar: Legenda Aanga"
,,Nawiedzony dom na wzgórzu" od 12 października w Netflixie
Opinie o filmie "Kler": wielki, ważny, powalający
Smarzowski: scenariusz ,,Kleru" na bieżąco konsultowali księża, kilku aktorów odmówiło zagrania w filmie
Znamy laureatów 11. Nagród Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Premiera filmu "Jeszcze dzień życia". Marcin Dorociński animowanym Ryszardem Kapuścińskim
Keanu Reevese w filmie "Replicas" klonuje ukochaną
Ania Dąbrowska z teledyskiem do "Serce nie sługa". Śpiewa dla Romy Gąsiorowskiej i Pawła Domagały
Jennifer Lopez w filmie "Teraz albo nigdy" szuka pracy
Emilia Clarke i Henry Golding zagrają w komedii "Last Christmas"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj