Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 21 Września 2018
 
 
 
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności
 
W tegorocznych wyborach samorządowych badanie exit poll zaprezentują wspólnie Telewizja Polska, Polsat i TVN. Sondaże zrealizuje pracownia Ipsos. - Szukaliśmy na rynku oferty, aby zaprezentować własne, ale nie ma takiej. Telewizja publiczna powinna mieć exit poll na zasadach ekskluzywności - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Kryzys w Stowarzyszeniu "Wiosna". Jak będzie postrzegana ,,Szlachetna Paczka"?
 
Stowarzyszenie "Wiosna" - organizator akcji „Szlachetna Paczka” - musi się zmierzyć z największym kryzysem wizerunkowym w swojej historii. Wczoraj na Onecie opublikowano reportaż zarzucający ks. Jackowi Stryczkowi złe traktowanie podwładnych. Eksperci są jednak podzieleni jak publikacja wpłynie na działalność organizacji. więcej
 
 
,,Chyłka - Zaginięcie" nowym serialem Player.pl z Magdaleną Cielecką. ,,Testujemy różnego typu modele dystrybucji i monetyzacji kontentu"
 
Wystartowały zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wyreżyseruje go Łukasz Palkowski. Premiera została zaplanowana na połowę listopada na platformie Player.pl. - Mamy unikalną możliwość testowania różnego typu modeli dystrybucji i monetyzacji kontentu - komentuje Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. więcej
 
 
68 nominacji do Effie Awards 2018. Najwięcej dla Wavemaker, Mediacomu, Starcomu i Saatchi&Saatchi IS
 
W tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards Poland przyznano 68 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymały Wavemaker, Mediacom i Starcom, wśród agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS, a wśród klientów - IKEA. więcej
 
 
E.Leclerc wycofa słomki, plastikowe sztućce i talerze. Stawia na sklepy przy stacjach beznynowych
 
Grupa E.Leclerc do 2020 roku wycofa ze wszystkich swoich sklepów w Polsce plastikowe słomki, jednorazowe artykuły i patyczki do uszu marki własnej. Firma będzie też inwestować w poszerzanie asortymentu zdrowej żywności. W tym roku grupa otworzy nowy sklep, a planach ma kolejne - przy stacjach benzynowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Sieci" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Tygodnik Powszechny" do góry więcej
 
Netflix, Showmax i HBO GO mocno w górę - na czele VoD.pl przed Cda.pl (top serwisów VoD) więcej
 
Nowe programy i nowi prowadzący od października w Polsat News. Debiutują Joanna Racewicz i Bogdan Rymanowski więcej
 
,,Pułapka" doczeka się kontynuacji? Trwają prace nad scenariuszem 2. sezonu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Content Compliance Specialist Viacom International Media Networks
Project Manager, C Studio & Noizz.pl Media Impact Polska
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA HARMONOGRAMÓW PRODUKCJI TVN
Junior Graphic Designer After Effect Smakjam
Redaktor w redakcji Mjakmama.pl Grupa ZPR Media
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Redaktor PMPG Polskie Media
Redaktor Serwisu eskainfo.pl Grupa ZPR Media
(Junior) Big Data Engineer TVN
Account Manager Isobar Poland Group
Performance Planner Performics
Product Manager Wydawnictwo Bauer
SEO Specialist Performics
Marketing Specialist/Brand Manager (maternity cover) Fox Networks Group Poland
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności

W tegorocznych wyborach samorządowych badanie exit poll zaprezentują wspólnie Telewizja Polska, Polsat i TVN. Sondaże zrealizuje pracownia Ipsos. - Szukaliśmy na rynku oferty, aby zaprezentować własne, ale nie ma takiej. Telewizja publiczna powinna mieć exit poll na zasadach ekskluzywności - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Chyłka - Zaginięcie" nowym serialem Player.pl z Magdaleną Cielecką. ,,Testujemy różnego typu modele dystrybucji i monetyzacji kontentu"

Wystartowały zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wyreżyseruje go Łukasz Palkowski. Premiera została zaplanowana na połowę listopada na platformie Player.pl. - Mamy unikalną możliwość testowania różnego typu modeli dystrybucji i monetyzacji kontentu - komentuje Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. więcej

,,Ameryka Express" hitem TVN. Ma 310 tys. widzów więcej niż ,,Azja Express"

Reality-show „Ameryka Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,53 mln osób, o 310 tys. widzów więcej niż pokazywany rok temu początek „Azji Express”. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49. więcej

Serial ,,Leśniczówka" ogląda 1,13 mln widzów. TVP1 przegrywa z konkurencją

Drugi sezon „Leśniczówki” w pierwszych trzech tygodniach emisji oglądało średnio 1,13 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje ostatnie miejsce w rynku głównych stacji telewizyjnych  - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Katarzyna Bujakiewicz i Leszek Lichota w ,,Drunk History - Pół litra historii 2"

W drugim sezonie serialu „Drunk History - Pół litra historii” wystąpią m.in. Katarzyna Bujakiewicz i Leszek Lichota - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję w Comedy Central będzie można oglądać jeszcze w jesiennej ramówce tego roku. więcej

3,4 mln widzów ,,Na dobre i na złe". TVP2 zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,44 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. więcej

,,Świat według Kiepskich" stracił 330 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,06 mln widzów, o 330 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49. więcej

,,All Together Now" ma o 280 tys. widzów mniej niż ,,Supermodelka Plus Size"

Nowy muzyczny program „Śpiewajmy razem. All Together Now” gromadzi średnio 1,26 mln widzów, o 280 tys. osób mniej niż rok temu w niemal tym samym paśmie miała „Supermodelka Plus Size”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku. więcej

Kinga Dębska wyreżyseruje dla TVN 6-odcinkowy miniserial o przeszczepach

We wtorek 25 września br. startują zdjęcia do kolejnego serialu TVN, który opowie historię dawców przeszczepów. Produkcja liczy 6 odcinków, a wyreżyseruje je Kinga Dębska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

1,9 mln widzów ,,Na sygnale". TVP2 liderem rynku

Nowe odcinki serialu „Na sygnale” ogląda średnio 1,95 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Witold Kołodziejski, szef KRRiT kandyduje do sejmiku wojewódzkiego z listy PiS

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski weźmie udział w wyborach samorządowych do sejmiku wojewódzkiego z listy PiS. - Startuje jako kandydat niezrzeszony, co oznacza, że zachowuje apolityczność - uważa KRRiT. więcej

 
Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. Trójka w dół

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od marca do sierpnia br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
TOK FM zawiesiło współpracę z Dorotą Warakomską, bo jako prezes Kongresu Kobiet poparła Rafała Trzaskowskiego

Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) do wyborów samorządowych zawiesiło współpracę z Dorotą Warakomską. Powód? Warakomska jest prezesem Kongresu Kobiet, który właśnie udzielił poparcia Rafałowi Trzaskowskiemu kandydującemu na prezydenta Warszawy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
68 nominacji do Effie Awards 2018. Najwięcej dla Wavemaker, Mediacomu, Starcomu i Saatchi&Saatchi IS

W tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards Poland przyznano 68 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymały Wavemaker, Mediacom i Starcom, wśród agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS, a wśród klientów - IKEA. więcej

E.Leclerc wycofa słomki, plastikowe sztućce i talerze. Stawia na sklepy przy stacjach beznynowych

Grupa E.Leclerc do 2020 roku wycofa ze wszystkich swoich sklepów w Polsce plastikowe słomki, jednorazowe artykuły i patyczki do uszu marki własnej. Firma będzie też inwestować w poszerzanie asortymentu zdrowej żywności. W tym roku grupa otworzy nowy sklep, a planach ma kolejne - przy stacjach benzynowych. więcej

Media Data Mind w miejsce PHD i Easy Media w Grupie OMD

Z początkiem października br. w Grupie OMD rozpocznie działalność nowy dom mediowy Media Data Mind. Ma zastąpić dotychczasowe agencje PHD i Easymedia. Jego szefową została Anna Nazar. więcej

Jaka jest współczesna Polka? Ogarniaczka, siłaczka, księżniczka? (badanie)

Ogarniaczki Rzeczywistości, Bokserki Losu, Dziarskie Dziewuchy, Domowe Królowe i E-Księżniczki. W większości konserwatystki hołdujące tradycjom - taki obraz współczesnych Polek wyłania się z badania IQS i we współpracy z wydawnictwem Ringier Axel Springer.  więcej

Fundacja Mamy i Taty szuka agencji, która zrealizuje dla niej społeczną kampanię pod hasłem ,,Ratuj Rodzinę"

Fundacja Mamy i Taty jeszcze w tym roku chce przeprowadzić ogólnopolską społeczną kampanię pod hasłem „Ratuj Rodzinę” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania te mają uświadomić społeczeństwo i media o skali rozwodów, zagrożeniach dla dzieci związanych z rozpadem związku oraz możliwościach ratowania rodziny w obliczu kryzysu. więcej

Michelle Obama nową kampanią z udziałem gwiazd chce zachęcać młodzież do edukacji (wideo)

Była pierwsza dama USA, Michelle Obama rozpoczyna w ramach inicjatywy Reach Higher kampanię, której głównym elementem jest spot „Worth It”. Występujące w niej gwiazdy przekonują młodzież, by pokonała swoje wewnętrzne lęki i nie kończyła edukacji na szkole średniej. więcej

Piotr Bombol nowym prezesem Gameset, odchodzi Maciej Skrzypczak

Nowym prezesem agencji marketingu gamingowego Gameset został Piotr Bombol, dotychczasowy strategy director & partner. Dotychczasowy CEO Maciej Skrzypczak opuszcza firmę. Łukasz Turkowski, media director & partner, wszedł do zarządu na stanowisko wiceprezesa. więcej

Agencja DSK zrealizuje dla resortu infrastruktury dwie kampanie społeczne

Ministerstwo Infrastruktury wybrało agencję reklamową DSK do realizacji dwóch kampanii społecznych dotyczących respektowania obowiązujących przepisów ruchu drogowego. więcej

Jarosław Bieniuk dołącza do Barbary Kurdej-Szatan w nowej kampanii New Balance (wideo)

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii „Dołącz do Rodziny New Balance”. W spocie promującym model NB 574 - obok Barbary Kurdej-Szatan - wystąpił Jarosław Bieniuk, były piłkarz. więcej

H2O Creative przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji DKMS

Fundacja DKMS rozpoczęła współpracę z agencją H2O Creative powierzając jej przygotowanie nowej kampanii społecznej, której start zaplanowano na I kwartał 2019 roku. więcej

Koncept i Ślizex chcą postawić nowe wiaty przystankowe w Gdańsku

Dwie oferty wpłynęły w odpowiedzi na przetarg dyrekcji rozbudowy Miasta Gdańska dotyczący zaprojektowania i montażu nowych wiat przystankowych w Gdańsku. Miasto wyda na nie maksymalnie 513,73 tys. zł. więcej

Suzuki Motor Poland odświeża wygląd salonów. Autorem Communication Unlimited

Agencja Communication Unlimited przygotowała nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży Suzuki Motor Poland. więcej

Łukasz Tomasz Kołtunowicz w OTO Film

Łukasz Tomasz Kołtunowicz dołączył do teamu producenckiego OTO Film jako producent. Poprzednio pracował w domu produkcyjnym Foszer Sawicki. więcej

Vileda po raz pierwszy reklamuje suszarki Infinity

Ruszyła pierwsza zintegrowana kampania marketingowa suszarek na pranie marki Infinity (należącej do firmy Vileda). więcej

Właściciel marki 4F chce kupi Simple

Spółka Gino Rossi podpisała list intencyjny ze spółką OTCF,  właścicielem marki odzieży sportowej 4F dotyczący sprzedaży 100 proc. akcji Simple Creative Products. OTCF zapłaci spółce 1 mln zł zaliczki na poczet zakupu akcji. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Ruch wznowił regularne dostawy prasy

Ruch zawarł nowe umowy z największymi wydawcami prasy i wznowił regularne dostawy pism do swoich kiosków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak podała spółka, chce dostosować nakłady tytułów do „poziomu normalnej sprzedaży”. więcej

Kurs Agory ostro w dół, ale DM mBanku zachęca do kupca akcji. ,,Okazja inwestycyjna"

DM mBanku, w raporcie z 14 września, obniżył cenę docelową akcji Agory do 15,4 zł z 18,4 zł wcześniej. Utrzymano rekomendację "kupuj". więcej

Leszek Miller domaga się od wydawcy ,,Faktu" przeprosin przez sześć dni i 1,5 mln zł zadośćuczynienia

Były premier Leszek Miller w pozwie przeciw Ringier Axel Springer Polska, wydawcy „Faktu”, domaga się przeprosin na pierwszej stronie tabloidu przez sześć dni oraz 1,5 mln zł zadośćuczynienia. Powodem jest publikacja o śmierci syna polityka. więcej

Zmarła Krystyna Grzybowska, publicystka ,,Sieci" i ,,Gazety Polskiej"

W wieku 77 lat zmarła dziennikarka Krystyna Grzybowska, w ostatnich latach związana m.in. z tygodnikami „Sieci” i „Gazeta Polska” oraz serwisem wPolityce.pl. więcej

Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w lipcu, ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem uplasowało się „Życie Podkarpackie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wysokieobcasy.pl w nowej wersji z newsletterem, sondażami i ,,tekstami wszech czasów"

Serwis internetowy dodatku „Wysokie Obcasy” do „Gazety Wyborczej” (Agora) został udostępniony w nowej wersji. Pojawiły się w niej nowe treści (m.in. cykl „Teksty wszech czasów” i sondaż „Liczymy się z Polkami”) oraz dodatkowe funkcjonalności (m.in. newsletter). więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Chyłka - Zaginięcie" nowym serialem Player.pl z Magdaleną Cielecką. ,,Testujemy różnego typu modele dystrybucji i monetyzacji kontentu"

Wystartowały zdjęcia do nowego siedmioodcinkowego serialu „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza, a wyreżyseruje go Łukasz Palkowski. Premiera została zaplanowana na połowę listopada na platformie Player.pl. - Mamy unikalną możliwość testowania różnego typu modeli dystrybucji i monetyzacji kontentu - komentuje Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. więcej

KE stawia ultimatum Facebookowi i grozi sankcjami

Věra Jourová, europejska komisarz do spraw sprawiedliwości, konsumentów i równouprawnienia płci skrytykowała Facebooka za zbyt powolne wprowadzanie zmian dotyczących traktowania użytkowników oraz pełnego informowania ich o sposobie działania serwisu. Przedstawicielka Komisji Europejskiej zagroziła, że jeśli Facebook będzie się nadal ociągał spotkają go unijne restrykcje. więcej

Pod naciskiem Komisji Europejskiej Airbnb zmieni informacje o swoich usługach

Platforma Airbnb zapowiedziała, że zgodnie z żądaniami Komisji Europejskiej będzie we wszystkich lokalnych wersjach swojego serwisu przedstawiać w jasny sposób koszty związane z wynajęciem prezentowanych nieruchomości. Użytkownicy otrzymają też odpowiednie narzędzia pozwalające na dochodzenie ich praw związanych ze świadczonymi przez Airbnb usługami. więcej

Karolina Wierzbińska na czele nowego portalu o zdrowym stylu życia od Spark and Mortar

W spółce Spark and Mortar (Grupa USP) utworzono zespół, który zajmie się tworzeniem treści o zdrowym stylu życia. Pokieruje nim Karolina Wierzbińska. więcej

Na przesyłkę Ebaya z Chin poczekamy nieco ponad dwa tygodnie

Platforma aukcyjna Ebay wprowadza usprawnienie sprzedaży SpeedPak, dzięki której przesyłka z Chin dotrze do klienta w ciągu 15-18 dni roboczych. więcej

Burza po tekście Onetu o ks. Jacku Stryczku. Spór o autoryzację, zarząd stowarzyszenia przeprasza, kuria chce wyjaśnień

Na Onecie opublikowano reportaż zarzucający ks. Jackowi Stryczkowi, szefowi Stowarzyszenia „Wiosna” organizującego „Szlachetną Paczkę”, złe traktowanie podwładnych. Duchowny twierdzi, że jest jedynie wymagający, a dziennikarzowi tekstu zarzucił nieprawidłowości przy autoryzacji wywiadu. Krakowska kuria przyznała, że zarzuty są bardzo poważne i poprosiła ks. Stryczka o wyjaśnienia. więcej

BuzzFeed redukuje segment podcastów aby postawić na treści wideo

Serwis BuzzFeed postanowił znacznie zredukować zespół przygotowujący dla platformy podcasty, czyli audycje typu audio – wynika z nieoficjalnych informacji. Firma zamierza zainwestować w większym stopniu w produkcje wideo na potrzeby serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter. więcej

Płatny serwis ESPN+ po pół roku od uruchomienia osiągnął liczbę miliona płatnych subskrybentów

Koncern Disney ujawnił, że należący do niego sportowy serwis streamingowy ESPN+ osiągnął liczbę miliona subskrybentów płacących abonament za dostęp do treści. Wynik jest zaskoczeniem dla branży biorąc pod uwagę że został on osiągnięty po sześciu miesiącach funkcjonowania ESPN+.   więcej

,,Tygodnik Solidarność" przeprasza za pomylenie Piotra Najsztuba z Frogiem w tekście o zatrzymaniu za jazdę wbrew zakazowi

Warszawska policja omyłkowo podała, że w środę wieczorem zatrzymano Piotra N. za złamanie sądowego zakazu prowadzenia pojazdów. Serwis „Tygodnika Solidarność” błędnie poinformował, że chodzi o Piotra Najsztuba. Tekst szybko usunięto, a redakcja przeprosiła. W rzeczywistości policjanci zatrzymali Roberta Piotra N. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności

W tegorocznych wyborach samorządowych badanie exit poll zaprezentują wspólnie Telewizja Polska, Polsat i TVN. Sondaże zrealizuje pracownia Ipsos. - Szukaliśmy na rynku oferty, aby zaprezentować własne, ale nie ma takiej. Telewizja publiczna powinna mieć exit poll na zasadach ekskluzywności - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kryzys w Stowarzyszeniu "Wiosna". Jak będzie postrzegana ,,Szlachetna Paczka"?

Stowarzyszenie "Wiosna" - organizator akcji „Szlachetna Paczka” - musi się zmierzyć z największym kryzysem wizerunkowym w swojej historii. Wczoraj na Onecie opublikowano reportaż zarzucający ks. Jackowi Stryczkowi złe traktowanie podwładnych. Eksperci są jednak podzieleni jak publikacja wpłynie na działalność organizacji. więcej

Po reportażu ,,Superwizjera" dziennikarze piłkarscy bojkotują tweetup z prezes Wisły Kraków

19 dziennikarzy sportowych opisujących Wisłę Kraków zapowiedziało, że nie wezmą udziału w tweetupie z udziałem prezes klubu Marzeny Sarapaty. Wytykają jej, że nie chce komentować reportażu w „Superwizjerze” o relacjach Wisły ze środowiskiem kiboli. więcej

Rafał Janik szefem komunikacji Alfabeat

Rafał Janik objął stanowisko head of communication w firmie Alfabeat. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Poczta Polska rusza z własną siecią maszyn paczkowych. Tysiąc automatów do końca 2019 roku
GoPro Hero7 Black, Hero7 Silver i Hero7 White od 999 zł do 1899 zł
Volkswagen Samochody Użytkowe na IAA 2018: pięć nowych modeli z napędem elektrycznym
Łamignat Straszliwy w grze ,,Go All Out!" (wideo)
Revolut z 200 tys. użytkowników w Polsce, w sierpniu transakcje na 100 mln euro
Samsung Galaxy A7 ma potrójny aparat w cenie 350 euro
Android: Nougat liderem, prawie 15 proc. dla Oreo
 
 
 
GOSPODARKA
 
Poczta Polska rusza z własną siecią maszyn paczkowych. Tysiąc automatów do końca 2019 roku
Volkswagen Samochody Użytkowe na IAA 2018: pięć nowych modeli z napędem elektrycznym
Dobra kondycja polskiej gospodarki powinna utrzymać stopy procentowe na niezmienionym poziomie do końca roku
500 tys. obcokrajowców w ZUS. 75 proc. z nich stanowią Ukraińcy
Właściciel marki 4F chce kupi Simple
InPost pozyskuje 125 mln euro na rozwój
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Te kampanie odbiorcy są skłonniejsi zapamiętać osiem razy lepiej niż wideo online
Cary Joji Fukunaga reżyserem Bonda
,,Marvel: Daredevil 3" od 19 października w Netflixie (wideo)
Aubrey Plaza i Brian Tyree Henry w nowej wersji filmu "Laleczka Chucky"
Kelly Clarkson z "The Kelly Clarkson Show" w NBC
Eddie Murphy w filmie "Dwaj zgryźliwi tetrycy"
Wraca serial "Czarodziejki". Premiera 14 października
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj