Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 25 Września 2018
 
 
 
Zbigniew Benbenek chce stworzyć Fundusz Promocji Prasy. Ma uleczyć rynek prasy drukowanej
 
Zbigniew Benbenek, właściciel grupy ZPR Media (wydawcy m.in. „Super Expressu”) w związku z problemami na rynku prasy i złą sytuacją Ruchu chce zaproponować projekt wsparcia w postaci „500 plus dla kioskarzy”. - To nazwa umowna. Proponujemy, aby minister kultury powołał komisję, która rozpatrzy wnioski według transparentnych kryteriów - zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
2,2 mln widzów ,,Pułapki". TVN liderem w 16-49
 
Nowy serial „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,23 mln widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, ale w grupie komercyjnej stacja jest już jednak zdecydowanym liderem. więcej
 
 
Dziennikarz Radia Gdańsk w wywiadzie życzył wiceministrowi odsunięcia oponentów od władzy. ,,Popełnił błąd, to efekt braku doświadczenia"
 
Piotr Kubiak na koniec wywiadu z wiceministrem kultury Piotrem Glińskim w Radiu Gdańsk życzyły mu odsunięcia oponentów od władzy w samorządach. - Popełniony błąd jest moim zdaniem efektem braku doświadczenia dziennikarza, który pracuje w Radiu Gdańsk od dwóch tygodni. Dziennikarz zobowiązał się do szczególnej uwagi w trakcie prowadzonych rozmów - komentuje Wirtualnemedia.pl Artur Kiełbasiński, kierownik redakcji informacji w stacji. więcej
 
 
Szef ,,Dużego Formatu" o okładce podobnej do ,,National Geographic" sprzed 3 miesięcy: zdjęcie kupione od agencji
 
Okładka nowego wydania „Dużego Formatu”, magazynu „Gazety Wyborczej” (Agora), przedstawia plastikową reklamówkę, która układa się w kształt topniejącego lodowca. Internauci zauważyli, że jest bardzo podobna do okładki „National Geographic” z czerwca br. - Nie jest to zdjęcie, które było okładką „National Geographic” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Burchart, redaktor naczelny „Dużego Formatu”. więcej
 
 
1,16 mln widzów ogląda ,,Jaką to melodię?" z Norbim. TVP1 wiceliderem rynku
 
Nową edycję teleturnieju muzycznego „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego ogląda średnio 1,16 mln osób. TVP1 w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
5 filmów kinowych od TVN, wiosną nowy miniserial ,,Szóstka". ,,Miłość TVN do fabuły jest niezmienna" więcej
 
O tym, czy ,,Kler" zaszkodzi Kościołowi zdecyduje sam Kościół więcej
 
W TVP Kultura transmisja z gali festiwalu w Gdyni bez żartu Smarzowskiego o prezesie TVP. Kurski: to nadgorliwość więcej
 
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Konsultant ds. Promocji (B2B) TVN
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PROMOCJI ANTENOWEJ Telewizja Polsat
specjalista ds. sprzedaży i marketingu Święty Wojciech Dom Medialny
specjalista ds. techniki Święty Wojciech Dom Medialny
wydawca / dziennikarz Święty Wojciech Dom Medialny
dziennikarz/reporter Święty Wojciech Dom Medialny
kierownik muzyczny / prezenter Święty Wojciech Dom Medialny
prezenter Święty Wojciech Dom Medialny
Młodszy Specjalista ds. Komunikacji Morpol S.A.
Project Manager, C Studio & Noizz.pl Media Impact Polska
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA HARMONOGRAMÓW PRODUKCJI TVN
Junior Graphic Designer After Effect Smakjam
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Redaktor PMPG Polskie Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
2,2 mln widzów ,,Pułapki". TVN liderem w 16-49

Nowy serial „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,23 mln widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, ale w grupie komercyjnej stacja jest już jednak zdecydowanym liderem. więcej

1,16 mln widzów ogląda ,,Jaką to melodię?" z Norbim. TVP1 wiceliderem rynku

Nową edycję teleturnieju muzycznego „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego ogląda średnio 1,16 mln osób. TVP1 w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. więcej

Skarga do KRRiT ws. wycięcia wypowiedzi Smarzowskiego w TVP. ,,Czekamy na wyjaśnienia"

W sobotę wieczorem TVP Kultura transmitowała galę finałową Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Pokazano ją z półgodzinnym opóźnieniem oraz wycięto wypowiedź Wojciecha Smarzowskiego. Do KRRiT wpłynęła jedna skarga w tej sprawie, organ poprosi Telewizję Polską o wyjaśnienia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Władysław Buchner szefem kreacji Canal+, Łukasz Słotwiński przejdzie do Brand New Attitude

Łukasz Słotwiński z końcem września przestaje pełnić funkcję dyrektora kreatywnego Canal+. Zastąpi go Władysław Buchner. Słotwiński będzie natomiast dyrektorem kreatywnym Brand New Attitude - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Astro podpisało umowę z TVP na kolejne 90 odcinków ,,Familiady"

Firma Astro podpisała z Telewizją Polską umowę na produkcję kolejnych 90 odcinków teleturnieju „Familiada”. Oznacza to, że program będzie emitowany w TVP2 przez najbliższy rok. więcej

,,MasterChef" zyskał 130 tys. widzów. TVN liderem

Średnia oglądalność początku siódmej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,13 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program zyskał 130 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

TTV wysyła na wieś klientki salonów kosmetycznych. ,,Piękne i odważne" od 11 października

W czwartek 11 października br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego reality-show „Piękne i odważne”, w którym grupa kobiet z miasta zostaje wysłana do gospodarstwa wiejskiego. Program prowadzi Barbara Pasek. więcej

Polsat liderem oglądalności. 2,3 mln widzów ,,Roztańczony PGE Narodowy", hitami seriale TVP

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kemping" - nowy serial HBO z Jennifer Garner i Davidem Tennantem

15 października br. w HBO i HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu komediowego „Kemping”, w którym główne role grają Jennifer Garner i David Tennant. więcej

W ,,Wiadomościach" słowa Smarzowskiego zacytowano w krytycznym materiale o ,,Klerze". Kurski: film jest szmirą

Wypowiedzi Wojciecha Smarzowskiego dotycząca prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego pokazano w niedzielnych „Wiadomościach” w mocno krytycznym materiale o filmie „Kler”. - Telewizja nigdy nie nagrodzi tandetnej prowokacji, swoistej „Drogówki 2”, w której pan Smarzowski poprzebierał policjantów w sutanny, a patologie marginesu rozciągnął i przypisał całej wspólnocie Kościoła - podkreślił Kurski. więcej

XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września

Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dziennikarz Radia Gdańsk w wywiadzie życzył wiceministrowi odsunięcia oponentów od władzy. ,,Popełnił błąd, to efekt braku doświadczenia"

Piotr Kubiak na koniec wywiadu z wiceministrem kultury Piotrem Glińskim w Radiu Gdańsk życzyły mu odsunięcia oponentów od władzy w samorządach. - Popełniony błąd jest moim zdaniem efektem braku doświadczenia dziennikarza, który pracuje w Radiu Gdańsk od dwóch tygodni. Dziennikarz zobowiązał się do szczególnej uwagi w trakcie prowadzonych rozmów - komentuje Wirtualnemedia.pl Artur Kiełbasiński, kierownik redakcji informacji w stacji. więcej

 
Rada Mediów Narodowych na najbliższym posiedzeniu nie wybierze prezesa Polskiego Radia

Rada Mediów Narodowych - która zajmuje się powoływaniem, odwoływaniem i opiniowaniem zarządów i rad nadzorczych spółek mediów publicznych - zbierze się ponownie 26 września br. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl, w porządku obrad nie ma jednak informacji o wyborze prezesa Polskiego Radia. Obecnie spółka zarządzana jest przez p.o. Andrzeja Rogoyskiego, oddelegowanego z rady nadzorczej PR. więcej

 
Pracownicy Radia Gdańsk krytykują nieprzyznanie Złotego Klakiera. ,,Wytworzono szkodliwą atmosferę, podtekst polityczny"

52 pracowników i współpracowników Radia Gdańsk we wspólnym liście otwarty odcięło się od decyzji prezesa stacji o nieprzyznaniu w tym roku Złotego Klakiera dla filmu najdłużej oklaskiwanego na festiwalu w Gdyni (faworytem do wyróżnienia był „Kler”). - Lakoniczne oświadczenie, opublikowane przez Prezesa Radia Gdańsk Dariusza Wasielewskiego, w swojej formie było niewystarczające i spotęgowało niepotrzebnie emocje i kontrowersje - uważają. więcej

 
Za 3,5 mld dolarów SiriusXM kupuje muzyczną platformę Pandora

Firma SiriusXM, właściciel kilku satelitarnych i cyfrowych rozgłośni radiowych przejął za 3,5 mld dolarów Pandorę, muzyczny serwis streamingowy dostępny tylko dla użytkowników w USA. Dzięki transakcji SiriusXM uzyska dostęp do ponad 70 mln odbiorców Pandory. więcej

 
RMF FM liderem w Trójmieście. Złote Przeboje Trefl tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET, duży spadek zanotowało Radio Gdańsk - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Władysław Buchner szefem kreacji Canal+, Łukasz Słotwiński przejdzie do Brand New Attitude

Łukasz Słotwiński z końcem września przestaje pełnić funkcję dyrektora kreatywnego Canal+. Zastąpi go Władysław Buchner. Słotwiński będzie natomiast dyrektorem kreatywnym Brand New Attitude - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Przejdźmy na Ty" w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na nowym formacie kreatywnym pod hasłem „Przejdźmy na Ty”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong. więcej

Lidl wraca z maskotkami Lidlaki z Ryneczku

Sieć sklepów Lidl Polska wprowadza do swojej oferty po raz kolejny w tym roku „Lidlaki z Ryneczki”. W sprzedaży jest pięć warzywnych maskotek w cenie 9,99 zł. więcej

Life on Mars obsłuży na kilkunastu rynkach Petronas Lubricants International

Nowym klientem agencji kreatywnej Life on Mars (wchodzącej w skład Brand New Galaxy) została Petronas Lubricants International, spółka z branży olejowej. Agencja będzie obsługiwała ją na kilkunastu rynkach w Europie. więcej

,,Potrafię się zatrzymać" w kampanii promującej wychowywanie dzieci bez dawania klapsów (wideo)

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię pod hasłem „Potrafię się zatrzymać”. Celem jest wsparcie rodziców małych dzieci w radzeniu sobie z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach wychowawczych. Akcję wspierają aktorka Karolina Gruszka oraz blogerzy Natalia Tur, Magdalena Komsta, Joanna Jaskółka, Kaja Wolnicka, Alicja Kost oraz Kamil Nowak. więcej

Michael Kors kupuje Versace za 1,7 mld euro

Amerykańska firma odzieżowa Michael Kors ma - według agencji Reuters - jeszcze w tym tygodniu sfinalizować zakup domu mody Versace. Wartość transakcji szacowana jest na 1,7 mld euro (2 mld dolarów). więcej

ING Bank Śląski promuje Testuj Pomysł i płatności imoje dla firm (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego dla firm reklamowane są opcja Testuj Pomysł oraz płatności internetowe imoje skierowane do sklepów internetowych. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Brain i Mullen Lowe Media Hub. więcej

Soki Hortex reklamowane przez Matkę Naturę do śniadania, obiadu i na przerwę w pracy (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa soków marek Hortex i Vitaminka z udziałem Matki Natury. Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B i OMD. więcej

Mastercard umożliwił niesłyszącym ,,czuć" muzykę na Pol'and'Rock Festival

Firma Mastercard we współpracy z grupą reklamową Dentsu Aegis Network i Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystała innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki temu niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo niemal w taki sam sposób, jak osoby słyszące. więcej

Lemon łączy się z Grape Film

Dom produkcyjny Lemon oraz Grape Film - studio produkujące kontent video łączą się pod marką Lemon Film. więcej

Małgorzata Rozenek-Majdan reklamuje perfumy Avonu

Rusza kampania perfum Avon Luminata, których ambasadorką jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Za zdjęcia i spot odpowiada fotograf Marcin Tyszka. więcej

Gucci promuje nową kolekcję biblijnym potopem i Arką Noego (wideo)

Marka odzieżowa Gucci promuje swoją nową kolekcję Gucci Cruise 2019 nawiązując do biblijnego potopu i Arki Noego. Autorem zdjęć do kampanii i spotu jest Glen Luchfold. więcej

Mama-dietetyk rekomenduje kaszki BoboVita (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kaszek dla małych dzieci BoboVita (Nutricia Polska). Marketer współpracował przy niej z agencjami Havas, Dynamo, Syzygy, K2 Media i Alert Media Communications. więcej

Studio Tank i Black Rabbit tworzą Tank Group

Studio produkcyjne Tank kupiło mniejszościową część udziałów w spółce Black Rabbit. Obie firmy będą jako Tank Group zajmować się produkcją reklam telewizyjnych oraz treści wideo. więcej

Agencja oS3 dla Ronson Development

Do grona klientów agencji oS3 dołącza Ronson Development, inwestor i deweloper. Zlecenie pozyskano w przetargu. więcej

Serena Williams zachęca do samobadania piersi (wideo)

Tenisistka Serena Williams, która jest ambasadorką marki bielizny Berlei rozpoczyna kampanię w ramach akcji Breast Cancer, w której chce skłonić kobiety do samobadania piersi. Za kreację reklam odpowiada agencja J. Walter Thompson. więcej

Nestle z loterią ,,Pełną Złotych"

Rusza loteria promocyjna płatków śniadaniowych marki Nestle (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Realizuje ją i przygotowuje agencja Unique One. więcej

Cekol kolejny rok sponsorem Lechii Gdańsk

Firma Cedat, właściciel marki chemii budowlanej Cekol przedłużył o kolejny rok umowę sponsorską z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk. więcej

Levi's swoją kampanią chce przekonać Amerykanów do udziału w wyborach (wideo)

Marka odzieży jeansowej Levi's przygotowała we współpracy z agencją reklamową FCB West kampanię pod hasłem „Use Your Vote”, w której chce nakłonić Amerykanów, by oddali swoje głosy w zbliżających się w USA wyborach 6 listopada br. więcej

Pralki Bosch promowane nowym billboardem sponsorskim

Trwa kampania pralek marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Firma zaprezentowała m.in. nowy, ośmiosekundowy billboard sponsorski. więcej

Nesquik z loterią dla fanów futbolu - ,,Graj o trening w Barcelonie!"

Ruszyła loteria marki Nesquik (Nestlé Polska) „Graj o trening w Barcelonie!”. Marketer w wyniku rozstrzygniętego przetargu powierzył organizację agencji Unique One. więcej

Orlen i PGE zapłacą po 12,5 tys. euro za brak logo Nord Stream 2 na koszulkach piłkarzy ręcznych

Kluby sportowe PGE Vive Kielce i Orlen Wisła Płock zostały ukarane przez Europejską Federację Piłki Ręcznej (EHF) za to, że na koszulkach piłkarzy obu klubów podczas meczów Ligi Mistrzów nie pokazano logo sponsora rozgrywek, firmy Nord Stream 2. Nieoficjalnie mówi się o kwocie po 12,5 tys. euro dla każdego z nich. więcej

James Harris globalnym dyrektorem ds. strategii w Mindshare

James Harris obejmie nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora ds. strategii w Mindshare (GroupM/WPP). Przechodzi z sieci domów mediowych Carat (Dentsu Aegis Network), gdzie pracował  od trzech lat. więcej

Za 4,75 mld dolarów Adobe przejmuje platformę marketingową Marketo. ,,Ważna zmiana w marketing automation"

Koncern Adobe kupił firmę Marketo działającą na rynku rozwiązań marketing automation. Wartość transakcji wynosi 4,75 mld dol., w ramach umowy szef Marketo znajdzie się w zarządzie Adobe. - Ten ruch oznacza ogromne przesunięcie w segmencie martech, wbrew pozorom więcej zyska na nim kupowany niż kupujący - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESManago. więcej

Polskie Centra Dietetyczne alarmują o szkodliwości otyłości u dzieci

Trwa kampania Polskich Centrów Dietetycznych „Kochasz? Odważ się na zmiany”, dotycząca profilaktyki otyłości wśród dzieci. Za koncept i realizację akcji odpowiada agencja Brandbay.pl. więcej

Tomasz "Chorek" Chorowski w zespole The Dust

Tomasz Chorowski, w branży funkcjonujący pod pseudonimem "Chorek", objął stanowisko senior testera we wrocławskim studiu deweloperskim The Dust (Grupa My & My Friends). więcej

Marta Ulman awansowała w dziale strategii GoldenSubmarine

W warszawskim zespole agencji interaktywnej GoldenSubmarine awans otrzymała Marta Ulman. Dotychczasowa strategic plannerka objęła stanowisko senior strategic planner. więcej

Agencja Przestrzeń wprowadzi na rynek nowy lek przeciwbólowy koncernu Adamed

Adamed wprowadza na rynek nowy lek przeciwbólowy Gardan. Za kampanię reklamową odpowiada agencja Przestrzeń, wybrana w drodze przetargu. Współpraca ma charakter projektowy. więcej

XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września

Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Zbigniew Benbenek chce stworzyć Fundusz Promocji Prasy. Ma uleczyć rynek prasy drukowanej

Zbigniew Benbenek, właściciel grupy ZPR Media (wydawcy m.in. „Super Expressu”) w związku z problemami na rynku prasy i złą sytuacją Ruchu chce zaproponować projekt wsparcia w postaci „500 plus dla kioskarzy”. - To nazwa umowna. Proponujemy, aby minister kultury powołał komisję, która rozpatrzy wnioski według transparentnych kryteriów - zapowiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Szef ,,Dużego Formatu" o okładce podobnej do ,,National Geographic" sprzed 3 miesięcy: zdjęcie kupione od agencji

Okładka nowego wydania „Dużego Formatu”, magazynu „Gazety Wyborczej” (Agora), przedstawia plastikową reklamówkę, która układa się w kształt topniejącego lodowca. Internauci zauważyli, że jest bardzo podobna do okładki „National Geographic” z czerwca br. - Nie jest to zdjęcie, które było okładką „National Geographic” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Burchart, redaktor naczelny „Dużego Formatu”. więcej

Agora zachęca młodych do głosowania w wyborcach samorządowych kampanią "Mój pierwszy raz"

"Gazeta Wyborcza" i Wyborcza.pl  hasłem "Mój pierwszy raz" będą aktywizować osoby, które w tym roku po raz pierwszy mogą wziąć udział w wyborach samorządowych. W ramach kampanii przygotowano też specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej dla osób w wieku 18-22 lata wraz z lokalnym newsletterem Wyborcza.pl. więcej

"Newsweek" po raz szósty przyzna nagrody im. Teresy Torańskiej

Rozpoczęła się szósta edycja konkursu Nagroda "Newsweeka" im. Teresy Torańskiej. Zostaną przyznane w kategoriach: "Najlepszy materiał dziennikarski", "Najlepsza książka"," Najlepsze w Internecie" oraz "Działalność publiczna". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jakdojade oferuje bilety komunikacji miejskiej użytkownikom w Poznaniu

Aplikacja Jakdojade ułatwiająca podróżowanie w miastach została wzbogacona o możliwość zakupu za jej pośrednictwem biletów komunikacji miejskiej przez użytkowników w Poznaniu. Do tej pory opcja ta była dostępna dla internautów w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Warszawie, Trójmieście, Lesznie i Łodzi. więcej

Za 3,5 mld dolarów SiriusXM kupuje muzyczną platformę Pandora

Firma SiriusXM, właściciel kilku satelitarnych i cyfrowych rozgłośni radiowych przejął za 3,5 mld dolarów Pandorę, muzyczny serwis streamingowy dostępny tylko dla użytkowników w USA. Dzięki transakcji SiriusXM uzyska dostęp do ponad 70 mln odbiorców Pandory. więcej

Wskutek awarii home.pl przestało działać wiele serwisów i poczt elektronicznych. Przyczyną atak hakerski typu DDoS

W nocy z niedzieli na poniedziałek zaczęła się duża awaria firmy hostingowej home.pl. W konsekwencji nie działało wiele obsługiwanych przez nią serwisów internetowych i systemów mailowych. home.pl wyjaśnia, że przyczyną awarii był atak hakerski typu DDoS. więcej

Za 4,75 mld dolarów Adobe przejmuje platformę marketingową Marketo. ,,Ważna zmiana w marketing automation"

Koncern Adobe kupił firmę Marketo działającą na rynku rozwiązań marketing automation. Wartość transakcji wynosi 4,75 mld dol., w ramach umowy szef Marketo znajdzie się w zarządzie Adobe. - Ten ruch oznacza ogromne przesunięcie w segmencie martech, wbrew pozorom więcej zyska na nim kupowany niż kupujący - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESManago. więcej

"Wayne" - nowy serial twórców Deadpoola na YouTube Premium

W sieci zadebiutował zwiastun serialu "Wayne" Rhetta Reese'a i Paula Wernicka. więcej

Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?

Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie działania SEO wpisać w stały element działań marketingowych? Na te pytania odpowiada Aneta Świderska z Mobile Rockets. więcej

XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września

Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Fabjaniak dyrektor zarządzającą Hill+Knowlton Strategies

W agencji public relations Hill+Knowlton Strategies utworzono nowe stanowisko - managing director. Objęła je Katarzyna Fabjaniak, group account director. więcej

Europejskie Stowarzyszenie Soków Owocowych powierza obsługę PR Hub

Agencja PR Hub rozpoczęła obsługę komunikacyjną Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple przejmuje Shazam i zapowiada koniec reklam w aplikacji
W japońskich kawiarniach roboty - kelnerzy pomogą zarabiać niepełnosprawnym
Jakdojade oferuje bilety komunikacji miejskiej użytkownikom w Poznaniu
Hubraum inwestuje w węgierski startup CloudStorm
Szwajcarscy kibice przerywają mecz w proteście przeciwko inwestycjom w esport
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polski student średnio żyje za 1900 zł miesięcznie, ponad połowę sam zarabia
W japońskich kawiarniach roboty - kelnerzy pomogą zarabiać niepełnosprawnym
Michael Kors kupuje Versace za 1,7 mld euro
Pirelli: nowy sklep P Zero World w Monte Carlo
Przedsiębiorcy popierają zniesienie zmiany czasu z letniego na zimowy
Ile można wynegocjować u dewelopera?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Zazie Beetz w filmie "Joker". Todd Phillips wyręcza paparazzich
"Wayne" - nowy serial twórców Deadpoola na YouTube Premium
"One Of Us" - Cher śpiewa ABBĘ (posłuchaj)
Andie MacDowell w filmie "Ready or Not" walczy o życie w dzień ślubu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj